części samochodowe nanodatex

volkswagen passat linka gazu b3

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat linka gazu b3

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat linka gazu b3

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Zerwane cięgło od gazu Passat B3

Witam. Panowie może jestem ślepy ale nie widziałem tematu nawet podobnego...Zerwała mi się linka gazu w passku 1.8 (90KM) od strony silnika. Mam pytanie czy jest możliwość założenia jej przy odrobinie chęci bez rozbierania połowy samochodu Nigdzie nie mogę znaleźć schematu co trzeba po kolei robić żeby zamontować to samemu. Chyba że się nie da to dam mechanikowi zarobić już trudno

Według tego co widzę u siebie w programie z hurtowni to linka występuje jedna właśnie w takiej długości jak piszesz...

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Tuleja od pedała gazu passat b3

Siemanko mam problem spada mi cały czas linka od gazu w passacie.gdzie moge kupic tą gumkę co linka w to wchodzi i jak to profesjonalnie sie nazywa bo szukam wszędzie na allegro i niema nic

Kup nową załóż i zapomnisz o spadającej lince. Ta którą masz jest już wyrobiona i linka będzie z niej wypadała.

A jesteś pewny że przecisnąłeś dobrze tą końcówkę linki przez tulejkę Bo jest tam taki minimalny grzybek na tym zakończeniu linki jak go nie przeciśniesz na drugą stronę to linka będzie wypadać.

jak mi linka z pedału spadała to przygiąłem tą końcówkę co wchodzi do tulejki i ustąpiło spadanie.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Brak ssania passat B3

autko jak w temacie passat B392r - 18 benzyna - wtrysk mono - silnik ABS 90km po odpaleniu co rano nie mam ssania - wymieniłem już czujnik wody - silnik krokowy niestety nie pomogło proszę o pomoc

Temat dość stary ale się podłączę może ktoś z Was pomoże. passat B391 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Unhappy Brak ssania passat B3

autko jak w temacie passat B392r - 18 benzyna - wtrysk mono - silnik ABS 90km po odpaleniu co rano nie mam ssania - wymieniłem już czujnik wody - silnik krokowy niestety nie pomogło proszę o pomoc

Temat dość stary ale się podłączę może ktoś z Was pomoże. passat B391 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego

VOLKSWAGEN linka gazu (skrzynia automatyczna)

Proszę o pomoc w znalezieniu linki gazu do golf II automat 1991 rok 1.6 benzyna.

linki gazu - tej górnej czyli łączącej skrzynie z przepustnicą. Oczywiście chodzi o skrzynię automat. Mam linki od starego silnika ale po pierwsze są inaczej zakończone od strony przepustnicy a po drugie są za krótkie. Te linki górne wogóle nie są dostępne w sklepach i nawet nie mogę się zorientować czy taką linkę można dostać - podejrzewam że mogła taka być w passatach

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę

Witam wszystkich na forum jestem tu nowy 610 Jestem na kupnie auta i mam zamiar nabyc passata B3 kombi zastanawiam sie jaki wybrac silnik czy 1.8 (90 KM) czy moze 2.0 (115 KM) osmiozaworowy ktory z tych dwoch silnikow bedzie lepszym rozwiazaniem to znaczy ktory z nich bedzie mniej awaryjny i na co zwrocic szczegolnie uwage przy kupnie passata 641 Dzieki wszystkim za pomoc Mam na wydanie skromne 6000 zl

Według książeczki jest to urządzenia wstępnego podgrzewania silnika wysokoprężnego. Piszesz Michał że wyciągnięcie zmienia kąt wtrysku ale czy napewno Gdyby druga osoba wyciągneła rączke a Ty byś patrzył na pompe to zwrucisz uwage że linka gazu się podnosi czyli poprostu zwiększa obroty silnika (większa dawka paliwa) i to wszystko. Ovcors mogę się mylić ale tak to poprostu wygląda...

Zastanawiam się czy nie zezłomowaćsprzedać swojego paska B3. Po przeglądzie okazało się że do wymiany jest linka gazu Amortyzatory Króciec wodny Uszczelka wału rozrządu Przewod wspomagania Kopułka Palec Przewody Swiece sworzeń wahacza Maglownica Osłona maglownicy Rozrząd Przewod elastyczny Przewod metalowy moc silnika 134[KM] pojemność 2.0 paliwo benzyna rodzaj nadwozia sedan inne

VOLKSWAGEN PASSAT B3 pompa wtryskowa w b3 1.6 td

Witam. Przed wczoraj po trasie prawie 400-tu km. zaczęło mi lecieć paliwo z góry pompy wtryskowej z miejsca którym steruje linka od gazu. Auto odstawiłem do mechanika dziś miałem je odebrać. Tak też uczyniłem. Na miejscu odpaliłem auto i tu pierwszy szok. Pedał gazu reaguje w połowie nic tylko linka pewnie źle zamontowana. Macha w górę i następne ździwko ruszam ręką to czym się

Boli mnie jeszcze czy jak pojeżdżę do poniedziałku to czegoś nie uszkodzę raczej nie bo moim zdaniem jeździsz na przyduszonej pompie co do kosztów jak miałes nadmierny luz na tuleji to mogły być większe- ja zrobiłem to sam bo jak usłyszałem cenę to się wyprostowałem co do pompiarzy oni nie lubią jak ktoś zagląda w ich robotę także się nie dziwię że (zje...li) gościa - ceny

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Pompa wtryskowa B3 1.9 TD mała moc silnika itp

Na początku witam wszystkich. Jestem nowy. Teraz kilka pytań odnośnie &8222tego czegoś&8221 zaznaczonego na zdjęciu. 1. Co to jest i do czego służy W serwisówce napisane jest że do regulacji obrotów. 2. W moim passacie śruby oznaczone nr 1 2 są tak dokręcone że to coś w ogóle nie wykonuje ruchu. (stoi w miejscu) &8222to coś&8221 jest na sprężynce która u mnie była peknięta. Wymieniłem

W sumie to masz racje tak. Nie mam tego ciegna. Tylko że pierwsza pompa rózni się od drugiej dzisiaj patrzyłem w innym passacie to nasze pompy się różnią. U mnie nie ma tego cięgna a do tego co zwiększa obroty jest podpięta linka która sterowana jest podcisnieniowo przez takie gówienko .. to gówienko włacza sie mniej więcej po dadaniu 13 gazu takim małym przełacznikiem który jest z góry pompy... hm o co tu chodzi... ps ma to jakikolwiek związek z mocą

Dobra to zaczynamy. Kolor czerwony 1 - Włącznik który włącza się po dodaniu około 13 gazu. Kolor zielony - To gówienko P sterujące podciśnieniowo linką Kolor żółty X - linka która sterowana jest tym zielonym . Jak już rozkminimy co to jest wtedy napiszę konkretniej jaki mam z tym problem. Nikt nie odpisał tak więc na caps locku napiszę. CZY MA TO JAKIKOLWIEK ZWIĄZEK Z TURBINĄ

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Passat B3 2.0 8V brak odciny powyżej 7 tys. obr.

Witam. Mam problem ze swoim B3 a mianowicie nie ma odcięcia ani na gazie ani na benzynie. Ku mojemu zdziwieniu kręci się od 1000 obr do 1000 obr. Wskazówka robi 360 stopni. Wskazówka przejdzie przez czerwone pole idzie poza skalę i zatrzymuje się pod 1000 obr. Myślałem że licznik walnięty ale podłączałem dwa kolejne. Jeden od B4 a drugi od B3 tak samo 2.0 8V. Moge ngrać filmik jeśli

Poradziłem sobie z tym po pół dnia grzebania rozbierania i czyszczenia. Winna była pompka wolnych obrotów tzw. silniczek krokowy choć to nie jest dobra nazwa bo w niczym nie przypomina silnika krokowego. Nie ma tłoczka lub czegoś w tym rodzaju. Jest to regulator wolnych obrotów który wytwarza ciśnienie. Pracował nie równo i dlatego silnik wariował. Włożyłem inny z Vento i jest dobrze

VOLKSWAGEN PASSAT B3 passat b3 2.0E mikser lpg

Witam wszystkich Mam pytanie co do miksera. Czy ma ktoś w pasacie 2.0E 115km zamontowany mikser na przepustnicy i jak to chodzi.Bo na filtrze powietrza to słaby efekt.

Mierzyłem miarą u siebie i wyszło mi około 32 mm. Dawaj linka do tych mikserów... jeśli chcesz odzyskać jeszcze parę koni to zastosuj wydajniejszy filtr powietrza. httpwww.tuning1.cominfo2627 Cena trochę odstrasza. p.s. Doczytałem że te rozmiary mikserów to można uzyskać po rozwierceniu...ważne tylko aby był otworkowy a nie szczelinowy. httplpg-forum.plregulacja-gazu-i...k-2e-t645.html

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Passat B3 2.0 16v (9A) przestał odpalać...

Witam Mam problem z paskiem ojca jest on z 91 roku z silnikiem 9A wszystko było ok odpalał na benzynie jeździł na gazie i nagle zdechł. Przestał odpalać w ogóle na samostarcie zapalał tylko na Gazie ale trzeba było nie dopuścić by obroty spadły poniżej 1500 bo gasł i tak doczołgałem się do domu na wyjącym silniku. Sprawdzałem i obydwie pompy paliwa buczą i pracują silnik krokowy

Nie nie przeskoczył on po prostu nie miał wolnych obrotów a tak to bardzo ładnie na tym LPG pracował. A co do iskry sprawdzałem jest ok Właśnie mokry i zmarznięty wróciłem z kolejnych prób odpalania i to tylko na Gaz bo to jedyne pewne zasilanie u mnie. Cewki działają gaz leci tylko hmm tak jak by się gaz zatrzymywał na przepustnicy tej gdzie jest linka od gazu. Tzn Czy przepustnica

VOLKSWAGEN PASSAT B3 B3 2E Czy po odpięciu krokowca powinien zgasnąć

Koledzy krótkie pytanko - czy po odpięciu wtyczki z krokowca silnik powinien zgasnąć Mowa tu o pracy silnika na benzynie bez LPG przepływka sprawna czujnik temp wody kilkumiesięczny sonda jak najbardziej sprawna auto ogólnie jeździ b dobrze. bez problemu osiąga 180kmh (zima....) nie ma problemu z odpalaniem itp. od prawie roku bez gazu. O co chodzi - chodzi o to ze mam automat i jak jest na

linka gazu ma delikatny luz nieduży ale ma raczej nie jest winą podwyższonych obrotów. Podciśnienia wszystkie na miejscu przewody też całe (sprawdzone dużo wcześniej). Jutro zostało mi po regulować samą przepustnice. Na początek na ciepłym silniku będę wykręcać śrubę do ustawiania przepustnicy aż osiągnę te upragnione 850 rpm. Jeżeli regulacja śruby i zderzaka nic nie pomoże

VOLKSWAGEN PASSAT B3 wysokie obroty albo bardzo niskie B3 silnik 20 2E 8V

612 zacznijmy od tego znaczka bo już nie wiem problem wygląda tak wczoraj jechałem sobie swoim ukochanym autkiem a tu nagle strzał w kolektor ssący do tego stopnia że wyleciały wszystkie przewody gumowe dodam ze nie pierwszy raz. Poskładałem jak zawsze wszystko na swoje miejsce i tu zdziwienie bo albo tak niskie obroty i brak reakcji na pedał gazualbo jak złapie obroty to leci do 5000 i

Dziwne zachowanie obrotów może być spowodowane wydmuchaniem odmy. Sam przez to przechodziłem Dwa dni się męczyłem bo od razu po odpaleniu skakały jak poj.... i nie wiedziałem co jest. Nawet na forach mnie straszyli że to przepływka przepustnica itd. A okazało się że odrobinę wysunął się przewód gumowy na odmie(tam pod plastikową pokrywką na pokrywie zaworów). Wystarczyło dociągnąć

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [passat B3][2E] Szarpie przerywa faluje...

Siemka forumowicze Może Wy mi pomożecie bo koledzy z forum passata załamują ręce i nie wiedzą co jest... Brak mi już pomysłów gdzie szukać a jest już coraz gorzej... Problemem są falujące obroty przygasanie szarpanie na postoju i biegu jałowym jak i w trasie często dodanie gazu powoduje zwalnianie jakby go zalewało lub odcinało paliwo a dojazd do świateł hamując silnikiem wygląda

Wracam po kolejnych sprawdzeniach... Dobrałem się do elektroniki od przepływki podgiąłem styki i przestawiłem płytkę aby wyrabiały sobie nowe ścieżki. Pomogło na chwilę póki nie ruszyłem w drogę... Także przepływomierz odpada. Jedyny efekt jak narazie daje wypięcie czujnika(niebieski). Szaroanie troszkę się zmniejsza i nie skaczą obroty. Co ciekawe jak podpiąłem go pod inny

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Swap 1.9 td 90 KM na 1.9 td 75KM

Mam w kupnie paska b4 1.9 tdi 94r. z uszkodzonym silnikiem i chce włożyć 1.9 td 75KM (taki mam). Pytanie czy wszystko pasuje co muszę przerobić Proszę o szybką i konkretną odpowiedź.

Niestety w TDI pompa jest sterowana elektronicznie a w TD linką także do wymiany pewnie cała wiązka silnika. Napewno do wymiany pedał gazu i będziesz musiał dołożyć linkę. Nie wiem jak ze skrzynią ale w TDI ma chyba większe przełożenia.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich Jako że nie mogę utworzyć jeszcze własnego tematu piszę w sprawie mojego problemu tutaj. Pomocy szukałem już chyba wszędzie gdzie się da więc może wkleję posty które już gdzie indziej pisałem szukając pomocy tak będzie szybciej Witam wszystkich Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM wtrysk digifant). Wszystko byłoby super gdyby

Szukałem na forum jest wiele tematów ale nie ma odpowiedzi na moje pytania mój temat jest jak by inny i z całkiem innym problemem. Mam nadzieje że nie trafi do kosza. Problem z nową linka prędkościomierza passat b3 1.8 benzyna. 2 tyg. temu pojechałem do mechanika który zaczął rozbierać mi deskę i wyciągać zegary żeby wymienić linkę licznika która można włożyć od strony maski

Witam Takie pytanko linka od gazu przechodząc przez ściankę oddzielającą silnik od kabiny posiada w tamtym miejscu niewielką plastikową puszę ze sprężyną w środku i na pewno jakimś czujnikiem bo dochodzi do tego kostka z dwoma przewodami. Mocowane na 3 zatrzaski. Czy ktoś może powiedzieć co to takiego i jak bardzo jest ważne bo zauważyłem że te zaczepy są wyłamane i cały czujnik lata luzem. Pozdrawiam Piotrek passat B3 2.0 16v

Z tego co widze pod moja maska to w pasku jest linka do gazu nawet znajomy w swojej zgnilej b3 ma podwiazana ta linke na sznurkach nawet tlumik podwiazywal bo taki zrzarty jest ze nie dalo rady obejm przyspawac Witam przeczyscilem kopulke i odrazu widac roznice ale to jeszcze nie jest to nastepnie przedchwila odpialem czujnik przed odpaleniem (u mnie znajduje sie on na wezu kolo swiec wtyczka z czterema

VOLKSWAGEN PASSAT Wysokie obroty biegu jałowego

Witam. Mam jak mi się wydaje dość prosty do zdiagnozowania problem a mianowicie chodzi o zbyt wysokie obroty biegu jałowego. Zaraz po zapaleniu silnika obroty rosną sobie do ok 2200 obrmin po czym następuje przełączenie na gaz i obroty spadają do normalnych (ok. 900 obrmin). Dodam że objaw ten występuje tylko na rozgrzanym silniku. Gdy zapalam autko rano objaw taki nie występuje. Na gazie

Witampodepnę się z moim problemempassat b3 1.8 silnik RP LPG pierwszej generacji silnik jak osiągnie temperaturę to nagle dostaje bardzo wysokie obroty niestety nie mam obrotomierza więc nie wiem ile ale silnik wyje .Sprawdzone i wymienione przewody podciśnienianowa sonda lambdanowe i sprawdzone czujniki w kroćcunastawnik przepustnicy po sprawdzeniu baterią wysuwa się i chowa bez zacięczałożono

VOLKSWAGEN [b3]Problem z silnikiem

Mam passata 18 z 89 roku z silnikiem PF zagazowany i mam problem. Silnik zle chodzi na benzynie na jałowym biegu. Po dodaniu i odpuszczeniu gazu obroty spadają tak że silnik prawie staje i dopiero po chwili wracają do góry. Jak juz przestaną falowac to są za wysokie jak na bieg jałowy (na słuch bo obrotomierza nie ma). Wina zapewne tkwi w regulacji. czy w związku z tym ktoś wie może jak

VOLKSWAGEN swap. mk2 1.3nz na mk3 1.8 abs

Troche juz doczytalem ale na niektore z pytan nie znalazlem odpowiedzi. Czy drazek zmiany biegow (5 biegowy) bede musial podmienic czy ten z 1.3 bedzie pasowac Jak nie bedzie pasowac to na jaki Poduchy z mk3 nie pasuja wiec powinienem szukac tych ktore byly montowane w RP bo lapy do pasuja Jak wyglada sprawa z poducha skrzyni biegow w 1.8 Jest taka sama jak w 1.3

stare regulator ciśnienia sobie poradzi. Filtr węgla aktywnego tutaj wystarczy zmienić sam zawór reszta zostaje. Przewód od serwo też do zmiany stary jest za długi a cholerstwo źle się układa. Co do linek linka gazu może zostać stara linka sprzęgła do zmiany tak samo jak linka prędkościomierza oraz ślimak w skrzyni. Obudowa filtra powietrza z mk3 nie pasuje Trzeba szukać z mk2 passata

VOLKSWAGEN [mk2] Swap silnika 2e do mk2

witam mam możliwość kupienia tanio w miarę kompletu na swap z mk3 (2.0 2e 115KM) i powiedzcie czy warto to wkładać zamiast mojego RP-ka jakie będą osiągi na oryginalnej skrzyni z mk3 czy lepiej zostawić tą z mk2 (obecnie ATH) jakieś problemy są przy swapie aha czy pompa paliwa z pf-a może być do tego silnika

po 89 roku wtyczki z passata b3 pasują pnp natomiast nie wiem jak jest z g3. Linkę gazu nie pamiętam ale to jest mały koszt w razie kupowania nowej. w moim przypadku skrzynia została od PN-ki więc linka sprzęgła została ta sama. Chłodnica była również od 16 i po prostu często chodził wentylator w okresie letnim... tzn w mieście non stop ale problemów z przegrzewaniem nie było. Najlepiej wrzucić chłodnicę od GTD lub GTI wtedy na pewno nie będzie problemów.

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat linka gazu b3

  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 linka gazu 1.6 TD 89r - Donimierz (25.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi