części samochodowe nanodatex

volkswagen passat krociec termostatu b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat krociec termostatu b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat krociec termostatu b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie szukać termostatu w V6

Witam Pytanie jak w tytule. Na rysunkach widać że przy pompie wody ale pytanie czy jakoś jest dostęp z wierzchu czy trzeba zdemontować a tym samym również pasek rozrządu Pozdr

do termostatu powines sie dostać bez zdejmowania paska rozrządu . Zedjmujesz krociec i tam wyjmujesz termostat czyli regulator ukladu chłodząciego chyba ze chcesz zmieniac caly termostat z obudową .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodniczegoale z kąd

Witam wszystkich Panowiemój silnik to 1.9 TDI AFN.Problem wygląda następującoco 4 dni jak z zegarkiem w ręku po pozostawieniu auta w garażu ukazuje sie niewielka plama płynu chłodzącego powiedzmy jakieś 50mlpo obejrzeniu silnika kapie z mniej więcej od dołu na łączeniu silnika z zespołem napędowymz wierzchu silnik jest idealnie suchy.Ze zbiorniczka nie bardzo ubywa płynu są to takie

Zobacz plastikowy króciec który wchodzi do bloku silnika zarówno ten dolny od termostatu i ten górny który zobaczysz pod plastikową pokrywą silnika. U mnie objawy były bardzo podobne i padło na górny króciec.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

Jeśli nie masz ogrzewania to mechanik nie odpowietrzył nagrzewnicy i dlatego silnik się gotuje najpierw odpowietrz nagrzewnice a później wymieniaj pompe.Na wężu powrotnym od nagrzewnicy jest otworek ściągnij przewód z króćca tak aby otwór odpowietrzający nie był zasłaniany przez króciec

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ chłodzenia 1.9TDI AVF

Witam koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90 ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym że króciec idący do termostatu jest zimny chłodnica zimna węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gotujący się silnik po wymianie płynu pomocy

Witam ponownie. Po wypłukaniu układu chłodzenia (o czym pisałem wcześniej) zalałem płyn i odpaliłem silnik temperatura trzymała się na poziomie 90 i nagle zaczęła szybko rosnąć do 130 wyłączyłem sinik i po dotknięciu dolnego węża okazuje się że jest ledwie ciepły wymieniłem termostat sprawdziłem go wcześniej i otwierał się wcześniej niż stary. Odpalam silnik i po 10 min

Nie wiem jak jest u Ciebie w silniku. W moim robiłem tak i jest wszystko ok Przewody od chłodnicy oleju można ale nie trzeba odłączać tak jak i zresztą wykręcać termostatu. Odłączenie przewodów od chłodnicy oleju i wykręcenie termostatu pozwala na zlanie większej ilości starego płynu z układu. Osobiście uważam (sam tak zrobiłem) należy rozgrzać silnik do temperatury roboczej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w 1.6 AHL gdzie jest Pomocy

Może mi ktoś napisać gdzie znajduje się termostat w Passacie B5 1.6 AHL Przy okazji może ktoś pomoże. Przy jeździe na trasie przy temp. otoczenia ok 15 stopni temperatura wody dochodzi max do 70 stopni. W mieście przy dochodzi do 80 czy to bedzie termostat Mozna to jakos sprawdzic z góry dzieki Pozdrawiam

Witam aby dostać sie do termostatu w ahlku musisz zrzucić pasek z alternatoranastępnie odkręcic i odchylić goi wtedy bedziesz widział plastikowy krociec na dwóch śrubkach pod ktorym znajduje sie termostat..pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

witam wszystkich.mam problem z moim paskiem 1.9 tdi.wracając z urlopu pękł mi króciec ten przy głowicy gdzie znajduje się czujnik temperatury i uciekło dość sporo wody.zatrzymałem sie i poczekałem az silnik wystygnie.poniewaz było to w drodze byłem w stanie go tylko jakoś sklejćdolać wody i jechac dalej i tak tez zrobiłem.po powrocie kupiłem nowy i wymieniłem go.i tu sie zaczeły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek plynu chlodzacego przy kroccu

Witam Pare dni temu wymienilem chodnice w moim pasku B5 (AFN) przy okazji mechanik wymienil mi plastikowy krociec podlaczeniowy (ten przy bloku) na nowy (Febi). Wszystko bylo w porzadku do dzisiaj gdy zauwazylem duzo plame pod samochodem. Po blizszych ogledzinach wynika ze chyba cieknie spod czujnika ktory znajduje sie w tym kroccu. W zwiazku z powyzszym czy ktos juz sie spotkal z taka usterka czy

Dzięki ale chyba podałeś oznaczenie kroćca od termostatu. A mi chodzi o ten krociec u góry silnika.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi