części samochodowe nanodatex

volkswagen passat kolektor ssący b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat kolektor ssący b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat kolektor ssący b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Różnica kolektorów ssących między 1.9 TDI PD 101KM a 131KM

Witam. Czy kolektor ssący od modeli silnika AXR (101KM) rózni się od kolektora od silnika AWXAVF

w passacie nigdy nie był montowany silnik AXR 101km pd jak już coś to AVB i tak kolektory się różnią w 101 jest podobny kolektor jak w 110km przed liftem taki "kanciasty".

z tego co widzę to z golfa AXR jest podobny do 130 a o co dokładnie chodzi z tymi kolektorami

ja mam passat b5 fl 2001 i na tym zdjeciu z prawej jest jakas pompka.co to za pompka i czemu zaczela mi glosno pracowac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym AFN

Silnik w moim pasku ma jakieś "niedomagania" i wszystkie objawy wskazują na padającą "turbinę" podłączony został dzisiaj pod kompa i testy na drodze wykazały że w kolektorze ssącym stałe ciśnienie w chwili przyspieszania z pedałem w podłodze wynosi ok 195 kPa chwilowe maksymalne ciśnienie jakie udało się uzyskać (w chwili energicznego wciśnięcia pedału w podłogę)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jakie cisnienie w kolektorze ssacym silnik ALT

koledzy potrzebuje znac wartosci podcisnienia w kolektorze ssacym w silniku ALT moze ktos z was ma dostep do takich danych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kolektor ssący brzęczy 16 AHL

Proszę o pomoc i radę Coś brzęczy mi w kolektorze ssącymOdgłos taki jak przy żle ustawionych zaworach. Jak odłączę w tyczkę przy nim ( chyba od sterowania nim )to jest ok i

Obroty trochę falują i czasami nie schodzi mi z obrotów a co do tego brzęczenia to najlepiej słychać jak dodaje gazu brzęczy jak djabli z kolektora ssącego ( przynajmniej tak mi się wydaje) bo jak pisałem już po odłączeniu tej wtyczki przy kolektorze jest ok silnik pracuje ładnie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zagadka - Co to jest

Witam Mam pytanie do doświadczonych Passaciarzy - Co to jest to na zdjęciach (1 z wtyczką 2) Silnik 16 98. Zauważylem niedawno że pojawiło się w okolicach silnika dziwne cykanie. Włącza się ono od 1200 obrotów. Poniżej cykania nie ma. Uwaga Cykanie znika gdy odłączy się wtyczkę 2 (przypadkiem na to wpadłem). Co to jest to 1 i dlaczego jak odłączę wtyczkę 2 to nie cyka Do wygrania piwo na zlocie oraz inne atrakcyjne nagrody...

614 To nie jest czujnik halla Jest to siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego. Samochody z przełączanym kolektorem ssącym 1 &8211 rozdzielacz paliwa z zaworami wtryskowymi 2 &8211 wąż podciśnienia 3 &8211 moment dokręcenia 10 Nm 4 &8211 rura płynu chłodzącego 5 &8211 do kolektora ssącego 6 &8211 pompa strumieniowa do wzmacniacza siły hamowania 7 &8211 trójnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wężyk od zaworu DV do kolektora ssącego1.8 T APU

witam. dziś przy wymianie świec wylukałem że przewód podciśnieniowy idący od zaworu DV do jakiegoś zaworu z trójnikiem pod kolektorem ssącym jest przetarty. zakupiłem 3 metry przewodu chce go wymienić ale zonk przy DV i z drugiej strony są jakieś fabryczne opaski (chyba nie rozbieralne) widziałem kiedyś cuś takiego do zaciskania ich jak są nowe. i moje pytanie czy moge wymienić ten

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy z passatem

Witam - niedawno kupiłem B5 1998 r. 1.9 TDi 110 -AFN - i odrazu pojawiły sie 2 problemy których nikt w moim mieśćie chełm (woj.lubelskie) nie jest w stanie rozszyfrować - 1- na zimnym siliku ciężko odpalic samochód musze go "pyrgać" ok 20s zanim odpali później po odpaleniu pali juz normalnie raz za razem ale gdy postoi noc na parkingu znowu mam ten problem. Gdy zostawie go w garażu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cieknie spod kolektora ssącegi i wylotowego AFN

Postanowiłem załozyć nowy temat bo w szukawce nic nie znalazłem. Mam wyciek oleju spod kolektora ssącego (spory) i wylotowego (mały) w AFN. I teraz pytanie. Czy to normalne że w tych kolektorach jest olej Czy aby przypadkiem ten olej nie wrzuciła tam turbina Według mnie turbina jak puszcza olej to wyrzuca go w kierunku interculera. (Jak się myle to mnie poprawcie). Dodam tylko że turbina

VOLKSWAGEN PASSAT B5 tryb awaryjny (podciśnienie w kolektorze ssącym)

Witam na początek uprzedzam że takiego przypadku nie znalazłem więc zakładam nowy wątek na temat turbiny Mam passata B5 z silnikiem 19TDI 90KM AHU Problem polega na tym że gasząc silnik po dłuższej trasie i odpalając go ponownie w stosunkowo krótkim czasie (do pół godz. zanim wystygnie) na wyższych biegach (4-5) dosyć często wchodzi w tryb awaryjny. Gdy startuje z zimnego silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kolektor ssący a wyciek oleju

Panowie takie pytanko .. czy jest taka możliwość żeby spod kolektora ssące ciekł olej Mi się wydaje że tam same spaliny i nie powinno być oleju ale to mechanik powiedział że wyciek oleju tak jakby spod kolektora ssącego.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zapalanie Passata B5 115KM-pompowtryskiwacze

Mam problem tego typu że po zapaleniu silnika na zimno czyli temp. poniżej 10stopni ten strasznie dymi na biało lub błękitnawo obroty troszkę skakają w okolicy 950 i chodzi troszkę nierówno.Odpalić nie ma problemu pali na rys. Objawy te znikają po około 2-3 minutach i jest wszystko ok.Dodam że spaliny mają ostry zapach drażniący nos.Dzieje się tak za każdym razem jak układ chłodzenia ostygnie do temperatury otoczenia.

Może to być Niedrożny przewód ssący do turbosprężarki lub pomiędzy kolektorem ssącym Może być nieszczelność układu dolotowego zapchany zawór zwrotny lub pęknięty lub wężyk gumowy - lużna opaska - nieczystości w układzie).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kolektor ssący przełączany

Witam.Panowie mam takie pytanieczy ktoś się tym bawił.Pewnie w każdym starym aucie to nie działaja się za to wziąłem i okazało sięże membrana dziurawa i przełączanie nie działa jest cały czas na długimtak jeździłem rok i mi pasowało.Teraz jak ręcznie przełączyłem na krótkito wydaje mi sięże w każdych warunkach samochód lepiej jeździ i nie wiem czy naprawiaćczy olać sprawe...Przy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDI - porady

641Witam. Wielu urzytkowników TDI-ków ma problemy z uszczelką pod głowicą. Wielu z nich posiada również na tyle dużo zmysłu technicznego i umiejętności aby samemu podjąć się zdjęcia głowicy (ja np. zdejmowałem wiele głowic ze 100% powodzeniem po uszkodzeniu uszczelki lub zerwaniu paska ale w silnikach bęzynowych). W tym temacie proszę o podpowiedzi na co należy zwrócić szczególną

Witam ponownie i dzięki za podpowiedź. Głowice mam na wierzchu niestety przed zdjęciem nie zrobiłem pomiarów sprężania i ponownie kilka pytań -Na przylgniach zaworów ssących widać wyraźnie szeroki szklący się ślad na całym obwodzie świadczący o dobrym domykaniu się zaworów. Na zaworach wydechowych ślad ten widoczny jest tylko na krawędziach i nie na całym obwodzie (patrz zdjęcia).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

witam Serdecznie jako ze jestem nowym użytkownikiem wypada żebym się przywitał mam passata b4 1.9 1z (90ps) zaczynam mała modernizacje jednostki i mam pytanie chciałbym zmienić kolektor ssący w swoim samochodzie na ten z AFN-u. podam 2 linki do aukcji proszę podpowiedzcie który będzie pasować żebym nie kopił i potem miał problem dziękuje i pozdrawiam httpallegro.pla3-04-1-9-tdi-kole...294286405.html

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Guma kolktor ssący

Mój passat to 1.8 20V 1998 rok. Mam "dziurawe" gumy na kolektorze ssący. Nowe będe miał za tydzień. Czym można je narazie zastąpić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Potrzebna POMOC przez własną głupotę

Mam paska 18 20V ADR. Dzis troche poczytałem na forum o przypadkach braku mocy i postanowiłem troche poexperymentowac(głupek). Chodzi mi o takie ustrojstwo co zanjduje sie tuż przy kolektorze ssącym taka okrągła pokrywka w której sie znajduje taki pazur który otwiera dopływ powietrza do kolektora(cos tam chodzi z podciśnieniem) Z boku tego ustrojstwa jest taka klapka i potem widac pazur

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania silnika na zimno 1.8T AWT

Uprzedzę że przeszukałem forum i nic podobnego nie znalazłem. Niedawno zauważyłem dziwną pracę silnika 1.8T AWT z LPG. Po odpaleniu zimnego silnika i pracy około 5 sekundowej i spadku obrotów z 1200 obrmin do 1000 obrmin następują drgania silnika które trwają ok. 15-20 sekund po czym obroty spadają do 800-850 obrmin i wszystko później działa bez problemu. Jak silnik jest ciepły wszystko

Jak pisałem sprawdzałem czy nie leją mi wtryski LPG i też odłaczałem ale także przewód podcisienia od reduktora (na wypadek gdyby okazalo się żę przepuszcza parownik) ale nadal tak samo. Ostatnio zdemontowalem przepustnicę razem z rurami dolotowymi i zauważyłem że mam uszkodzoną odmę a dokładnie plastikowe formy które sa przykręcone do bloku silnika pod kolektorem ssącym. Dojście

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy na ssaniu 1.8adr

Witam i prosze o pomoc.Mam problem rano na zilnym silnikupracuje nierowno i jakby o wiele glosniejpo wylaczeniu ssania i wejsciu na 900 obr. wszystko wraca do normy.Elektryk sprawdzal sonde lambdai jest dobraswiece i przewody wmienione na nowe.Moze mial juz ktos podobny przypadek

Witam. Ja też napiszę co znalazłem u siebie. Wcześniej w tym poscie pisałem że szukałem przyczyny szarpania na zimnym silniku. Jak kupiłem to taki feler po nocy miałem od zawsze. Dodam że mam silnik obrzygany olejem.Ja mam silnik APTinstalcja LPG. Co zrobiłem do tej porywymienione przewody WN świece 2fajki pod cewką zapłonową rorząd chlodnica paski klinowe i wieloklinowe rolka napinająca

Znowu dołożę swoje "3 grosze". Jak pisałem mam to samo na ssaniu i sprawdzałem to i owo ale nie pomogło. Motor oczywiście kulturalniej pracuje i obroty nie spadają poniżej granicznej wartości ale to nie to. Pomimo porażki chciałbym zamieścić parę zdjęć które porobiłem dla kolegów dociekliwych. Pracę zacząłem od odkręcenia zbiornika z płynem chłodniczym zdjąłem

VOLKSWAGEN PASSAT VAG-COM DIAGNOSTYKA

DIAGNOSTYKA - OPIS DZIAŁANIA I FUNKCJE PROGRAMU VAG-COM - ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE OBDII Co to jest OBDII i jak je rozpoznać OBDII jest rozbudowanym systemem diagnostyki pokładowej zgodnym z odpowiednimi normami ISO i SAE. Skrót OBDII powstał od angielskiego terminu On-Board Diagnostic. Dzięki ujednoliceniu sposobu komunikacji jednym przyrządem diagnostycznym można podłączyć się i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 -> Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230

Witam szanowne grono posiadaczy i entuzjastów passatów. Obecnie latam Golfem III 1.9 TDI GT z silnikiem AHU 90KM ale mam zamiar zmienić autko na passata B5 (1998). Kuzyn przywiózł takiego z DE. Jest to kombi 1.9TDI AFN 110KM. Co ciekawe auto ma nawięte na licznik 127000km może to dziwne ale wszystkie dokumenty wskazują że to jest oryginalny przebieg. On kupił go od właściciela i mamy komplet

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ADR po wymianie szczotek umarl kolektor gasnie

witam koledzy i koleżanki. nie wiem od od czego zacząć więc Wczoraj padły mi szczotki alternatora wiec długo nie myśląc zabrałem za rozkręcanie całego przodu (pas przedni tylko odchyliłem nie sciagalem go całego)... Dzisiaj kupilem szczotki i założyłem wszystko do kupy i co sie okazalo kontrolka ładowania zgasła ALE niestety pasek nie trzyma obrotów po prostu gaśnie (czy to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaślepienie zaworu recyrkulacji spalin 19 TDI jest sens

Witam serdecznie dzis zwracam sie z tematem ktory mnie ostatnio dosyc czesto kusi mianowicie czy jest sens zaslepic zawor recyrkulacji spalin w 19tdi odpowiedniow wycieta "blacha" w miejscu polaczenia swiema srubami Czy jest w tym jakis sens czy tylko gorzej zrobie silnikowi Silnik to tylko 90Km . Z gory dziekuje za odpowiedzi a nizej zdjecie mego silnika i mijsce gdzie bym chcial zaslepic otwor.

EGR (Exhaust Gas Recilculation) pokrótce napisszę co to i po co. Jak widać w tytule EGR to nic innego jak recylkulacja spalin a jako że te spaliny są recyrkulowane do kolektora ssącego to nic dobrego z tego nie wchodzi(poza ochroną środowiska). Sprawa wygląda tak przy kolektorach znajduje się zawór EGR który to zawór łaczy oba kolektory ssący i wydechowy. Zawór ten jest sterowany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Mam problem z B5 Pomocy

Mam problem z swoim passatem B5 18 T 97 r. natomiast auto nagle zaczęło palić na tzw trzy gary. Swiece zostały wymienione cylndry są w porządku bo były zaminiane w jednym z cylindrów nie ma wogóle iskry jest cisza. Jak może być tego przyczyna czy możliwe że komputer padł i bedzie trzeba go wymieniać może ktoś potrafii pomóc. W salonie rozłożyli ręce. Za tydzień jadę do swojego mechanika może on coś poradzi. 638

Jeśli to sprawdzał Serwis Kulikowskito się nie dziwię że nic nie znaleźli.Ja tam straciłem trzy godziny.Dobrzeże kompa umią włączyć.Zgłosiłem wahania mocy i syk z komory a oni mi że wszystko gra i jak jeszcze coś się będzie działo to mam przyjechać.Sam zacząłem szukaćpatrzę olej na kolektorzełapię za gumę przy kolektorze ssącym i jest dziura.Trudno było nie zauważyć. Poprostu ten serwis to stracony czas. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z przepustnicą

Mam problem z zapłonem. Przy dodaniu gazu z wolnych obrotów zapłon zostaje raptownie opóźniony do -10 -15 . Wraz ze wzrostem obrotów zapłon przyspiesza. Na wolnych obrotach jest 0. Sterownik nie notuje żadnych błędów. Podłączyłem się do sterownika vwtools i odczytuje tylko siedem bloków. Czy to tak jest czy może coś źle robię. Prócz tego po włączeniu zapłonu cały czas pracuje

Witam wszystkich użytkowników szukam pomocy w odpowiedzi co jest z moim samochodem Otóż w VW passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obrmin lub 500 obrmin i momentalnie się odbijają. Historia samochodu - Wymieniany był rozrząd kompletny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy passat 1.8T AWT

Witam. Mam w zasadzie dwa problemy z ww passatem. Pierwszy z nich to dziwne grzechotanie w silniku (prawdopodobnie zaworów - tak sugerują Panowie z serwisu) na mocno rozgrzanym silniku. Objaw ten nie występuje na zimnym silniku. Pojawia się dopiero jak pojeżdżę trochę np. po mieście to w nizszych zakresach obrotów grzechocze tak że wstyd jechać. W momencie pojawienia się wspomnianego grzechotania

ciężko określić dźwięk słowami... każdy 1.8T wydaje z siebie masę "niepotrzebnych" dźwięków - i chociaż daleki jestem od stwierdzenia że ten typ tak ma to może faktycznie podjedź na jakiegoś spota i posłuchaj innych 1.8T co do falujących obrotów to BYŁO MILION RAZY NA FORUM. Sprawdź wszystkie (WSZYSTKIE) rurki podciśnieniowe - czy któraś z nich nie jest przetarta lub

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Mocny zapach spalin i dymienie 1.9 (AVF)

Witam passata 1.9 AVF z przelotem 245.000km (sprawdzony przebieg). Przy odpalaniu puszcza dymka. Nie jest to wielka czarna chmura tylko raczej ciemno szareczarne mgła. Nie ma kłębów dymu. Niepokoi mnie mocny dosyć uciążliwy zapach spalin na wolnych obrotach. Nie wiem czy nie jest to zapach oleju. Na dzień dzisiejszy raczej nie ma poważnych ubytków oleju (dopiero 500km po wymianie - stan

Witam. Ja te "smrody" spalin jakiś czas temu przerabiałem polecam wykręcić kolektor ssący i egr i porządnie to wymć...egr sama benzyną a kolektor "wypalilem" naparstek benzyny do środka i zapałki 2-3 razy wypalic i cały syf wypadnie jak sadze z pieca (uważać żeby nie przegrzać podczas wypalania kolektora bo sie wykrzywi)...od tego momentu "przyjemny" zapach spalin.. pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Demontaż turbiny w AVFAWX - rzecz dla amatora

Witam 1. Czy można samodzielnie zdemontować turbinę w AVF-ie (130 KM) czy też są do tego potrzebne jakieś specjalne narzędzia sposoby Nie mam dostępu do kanału posiadam garaż i podstawowe narzędzia. 2. Czy mogę napotkać problem zapieczonych śrub czy raczej da się to odkręcić bez zniszczeń 3. Planuję odkręcić samą turbinę nie ruszając kolektora wydechowego - dam radę Proszę o pomoc forumowiczów z doświadczeniem w tych sprawach. Dzięki z góry za każdą pomoc.

Można tak i można tak zależy jakie jest podejście (w razie czego usczelka pod kolektor jest metalowa i kosztuje kilkadziesiąt zł. Najlepiej jednak poluzować śruby najpierw. Wymontowanie i zamontowanie turbosprężarki TDI - Silnik AVB AVF AWX Wskazówki - Wszystkie opaski przewodów które podczas wymontowywania zostaną poluzowane lub przecięte podczas montażu umieścić w tych samych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO w 1.9 TDI----Proszę o pomoc

Witam.Szukałem w wyszukiwarce i odnośnie mojego problemu nic nie znalazłem.Otóż chodzi mi o to czy ktoś z Was mógłby poinstruować mnie jak zdemontować kolektor ssący w 1.9 tdi 110 kmbez dostepu do warsztatu z prawdziwego zdarzenia-bez metafor-robota pod domem.Nie mam dostepu do w obecnej chwili do warsztatua muszę to zrobić jak najszybciej.Bardzo prosiłbym Was o pomoc.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przy raptownym dodaniu gazu dławi się

Panowie zauważyłemże przy gwałtownym dodaniu gazu auto przydławia się nawet jeśli na postojupod maską szybko wcisnę gaz (na lince przy przepustnicy) jest tak samo.Słychać wtedy taki stłumionybuczący odgłos gdzieś w okolicach filtra powietrzaa bynajmniej tak mi się wydaje.Przepustnica wyczyszczonaświece nowe cewki też raczej okprzepływomierz mierzy dobrzesonda również.Sprawdzałem

Witam Mam ten sam problem. przy raptownym dodaniu gazu silnik się dławi. Wyjąłem cały kolektor ssący aby sprawdzić czy gdzieś nie ma jakiegoś pękniętego przewodu. Jedyne co znalazłem to uszkodzone cięgło od podciśnienia kolektora ssącego(grucha z boku kolektora). Po zakupie gruchy i wymianie niestety nic się nie zmieniło. Oddaje w tym tygodniu auto do przekładki po odbiorze zajmę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze

witam dziś byłem na VAgu i pokazało błąd ćiśnienie doładowania w kolektorze może wiecie jaki jest odpowiedzialny czujnik za te ciśnienie doładowania w kolektorze tu fotka czujnika zaznaczonego strzałką moze to ten czujnik fotka 1httpwww6.zippyshare.comv63324249file.html Fotka 2 httpwww.zippyshare.comv13306983file.html passaek po prostu ciagnie do 130 kmh i załancza się tryb awaryjny

cześć.mam pytanie.mam błąd 00575 coś z kolektorem ssącym tak wykazał vag.co jest padnięte bo niektórzy piszą błąd 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - czy to jest to samo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zmiana egr

czy ktoś może próbował już zmienić egr w silnikach afnavg na ten z klapą gaszącą np od awx ten z afnavg wygląda tak a ten z asfawxavf wygląda tak jak widać posiada klapę gaszącą i silnik gaśnie bardzo ładnie czy da się te egry podmienić w sumie do afnavg bez problemów można przełożyć kolektor ssący od awx więc wydaje mi się że się da tylko gdzie podłączyć wężyk od gruszki próbował ktoś

a jak bym zastosował kolektor ssący od awx i do tego coś takiego a zaślepił kolektor wydechowy tym to by normalnie chodziło turbo by te samo mogło zostać - mocowania by pasowały czy ten egr od AVB podejdzie na kolektor od AWX i ma już dobrą średnice do AVG

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co to za element Jeden z gumowych weży...

Witam. Mam pewne pytanie. Co to za element i czego on jest częścią Chodzi o to co jest w kółku. To taki poskręcany wężyk o zróżnicowanej średnicy. Nie wiem czy nie jest to przedłużenie węża wychodzącego od serwa Nie chcę za głęboko wchodzić w mechanikę dlatego pytam Was doświadczonych Ale dlaczego pytam Ano dlatego że jakiś czas temu zauważyłem że tam gdzie jest obszar w

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

Ponieważ temat wężyków podcisnienia odmy schematów itp wraca jak bumerang a schematy etki nie ułatwiają sprawy postanowiłem ułatwić życie kolegom i przygotowałem pierwszu w serii poprawionych schematów etki. W schematach pominąłem opaskiuszczelki i inne drobiazgi. Schemat poniżej to schemat połączenia odmy olejowej. Jeżeli cos skopałem w schemacie proszę o info a poprawie (schemat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny odgłos silnika 1600 - 1800 obrmin

Witam serdecznie. Znalazłem kilka wątków o dziwnych odgłosach z silnika ale tego nie znalazłem. Przy wchodzeniu na obroty mniej więcej w widełkach obrotów 1600-1800 obrmin silnik pracuje wyraźnie głośniej. Jest to basowy warkot. Czuć większe drgania. Nic innego się nie dzieje. Moc jest przyspieszenie itp - wszystko ok. Słychać po prostu inny dźwięk silnika. poniżej 1600 i powyżej

rozgrzewaniu zimnego silnika też jest ciszej - tak mi się wydaje że coś ma z tym wspólnego masa wirująca - moze jakiś tłumik drgań przestaje w pewnym momencie spełniać swoją funkcję. - podobne buczenie mam miejsce w kolektorze ssącym jak się zdejmie przewody od IC ale czy to ma coś do rzeczy.. może jakiś rezonans się robi albo co innego - nie wiem - mam wrażenie że siniki z passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

W moim przypadku uszczelka była ok (nie wydmuchana) ale głowica w czasie planowania miała różnicy 012mm i to było przyczyna ubytku płynu oraz spadku mocy Koszty jakie poniosłem to 260zł regeneracja głowicy (planowanie sprawdzanie szczelności wymiana wszystkich uszczelnień regeneracja jednego zaworu który okazał się ze nie trzymał dobrze i była różnica na jednym cylindrze) ok 150-200zł

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Mam problem z turbina po regeneracji poprosze o pomoc

witam może ktoś podpowie w mojej sprawie pewnego razu jechałem sobie normalnie zgasiłem auto i po 10 minutach odpalam a za mną masakra dymu tyle jak parowóz zdemontowałem turbine puscila olej nieżle i wirnik miał duży luz wysłalem do regeneracji i wróciła całość w srodku wymieniona na nowe stare części dostałem odpalenie pierwsze mały dymek póżniej przejażdzka i dymiło wiec

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odma 1.8 20v - 1.8 T Różnica

Witam mam krótkie pytanie lecz istotne Interesuje mnie czy w silniku 1.8 T jest taka sama odma jak w 1.8 ADR Chodzi dokładnie o to kolanko zaznaczone na obrazku

To też przerabiałem Wojtku faktycznie jest tam ciasno i wszelkie operacje ręką kończa się porysowaną dłonią. Są dwa sposoby albo zdejmujesz kolektor ssący i wtedy masz łatwy dostęp albo niestety trzeba to zrobić bez zdejmowania. Ja wymieniałem tą część bez zdejmowania kolektora i poszło dość gładko. Zdemontowałem rurę gumowa idąca od intercoolera do przepustnicy. Część

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V APT falujace obroty przy odpalaniu

Ma powyzszy problem podczas odpalania faluja obroty ale po jakims czasie sie stabilizuja. W samochodzie zostala przeczyszczona przepustnica wymieniony przeplywomierz oraz sonda lambda komputer nie wykazuje zadnych bledow a problem nie zniknal. Po wymianie sondy poprawilo sie tylko to ze nie tarpie na benzynie bo nie dalo sie jezdzic. W samochodzie zamontowana jest rowniez gaz sekwencyjny.

zakręć kurek LPG na butli zanim przystąpisz do diagnozowania. Sprawdź jakość przewodów podciśnieniowych - czy nie są gdzieś przetarte popękane. Krytyczny jest krótki odcinek przewodu łączącego kolektor ssący z regulatorem ciśnienia paliwa (na listwie paliwowej). Sekwencje posiadają przeważnie też swoje własne map sensory do których pociągnięte jest podciśnienie z kolektora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina a olej

Juz mam tego dosyc z tym moin olejem. Bierze mi 5 ltrt na 15tys. Nie normale w zupelnosci podejrzewam turbo. Mam pytanie co albo jakie uszczelniacze w turbo moga byc popsute ze bierze olej. Nie mam braku mocy. Pytnaie jezeli turbo by bralo olej to w jakim kolrze by byl dym czarnym czy niebieskim. Jak najprosciej sprawdzic czy turbo bierze olej. Prosze o pomoc bo juz nie mam sily. ---------- Post added

Za zaworem EGR jest kolektor ssacy ale kolektora nie musiszcz czyscic tylko przewody gumowe i intercooler.A jeszcze mozesz sciagnoc rure od filtra powietrza do turbiny i sproboj poruszac oska powinien byc luz jak masz takie ubytki oleju

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przewód (wężyk) między EGR i ....

Witam W czasie poszukiwań czujnika G62 zauważyłem że wężyk między EGR (jeśli się nie mylę to to jest właśnie EGR - sorry ale mało się na razie na tym znam) a czymś (z opisu wynika że jest to "retaining panel" - tak czy inaczej ma numer 1J0 906 283 A) jest po prostu przetarty. W serwisie zapodali mi podobno odpowiedni przewód gumowy i tu zaczyna się kłopot. Wężyk który

a ja nie mogę się zgodzić z tą opinią. osobiście czyściłem EGR w swoim pasku rok temu bo lał mi smołą na kolektory i smród straszny się robił. dodatkowo wymieniłem uszczelkę łączącą go z kolektorem ssącym i do dziś zero wycieków i brudu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Różnice pomiedzy silnikami 1.8t AEB a 1.8t APU

Witam serdecznie czy moze ktos mi pomóc i wyjasnic różnice pomiedzy tymi dwoma silnikami aeb i apu czy moze ich niema( pojemnosc ta sama jak i moc )a komputer sterującu silnikiem musze wymienic apu na aeb bo tamten padl czy to dobry pomysl prosze o każdą pomoc

michal100 WG Etki blok( wał korbowy korbowód z tłokami ) jest taki sam w APUAEB a głowice są inne ( wałki rozrządu zaworynapinacz łańcucha wałka rozrządułańcuch- jednakowe) koło zamachowe AEBAPU do nr nadw. 3B-Y-200 000 jest identycznekolektor ssącyturbina przepustnica i przepływomierz w obu silnikach jest inny. EDIT kolektor wydechowy jest taki sam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kłopot z mocą powyżej 150kmh

Witam mam kłopocik z mocą mojego paska. Po przekroczeniu 150 kmh silnik traci moc gaz do dechy a on zwalnia do 120-140kmh. Po tym zdarzeniu jeżdżę jakby bez turba. Nawet jak zwolnię to już nie ma przyśpieszenia i mocy chodzi jak zwykły silnik wolnossący. Dopiero jak stanę i wyłączę zapłon na jakiś czas to znowu wszystko jest ok do momentu kiedy znowu przekroczę 150kmh. Może ma jakąś blokadę albo jakieś inne świństwo. Rodacy pomocy. passat 1.9 TDI 90KM 1999r.

Wg danych ta wersja powinna pójść więcej a większość osiąga prędkość nawet 200kmh. Prędkość maksymalna była sprawdzana na zimówkach przed wymianą oleju long life a następnie po wymianie oleju na Motul i na nowe opony letnie - różnic nie widać. W między czasie podłączyłem auto pod VAG-a Wersja VAG-COM AKP 607.3-UD Czwartek05Czerwiec2008192222 Typ nadwozia 3B - VW passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5 19 TDI 90 KM tryb awaryjny i błedy z Vag-a

Witam Przeglądałem juz temat z trybem awaryjnym i jego przyczynach ale ja proszę w tym poście o rozkodowanie dokładne kodów usterek i co najprawdopodobniej mam uszkodzone. Nie chciałbym władować sie w koszta więc pytam Was fachowców a mianowicie za każdym razem mój pasek (B5 19 TDI 1997r 90 KM) przy ok 100 kmh wchodzi w tryb awaryjny. Po podłaczeniu pod VAG-a pokazują sie błędy 65535-

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i

Witam Koledzy i ja się podepne do tematu. u mnie wygląda to tak jak załącze klinę to przy wysprzęglaniu przy skrzyżowaniu libi nieregularnie zafalować natomiast przy wyłączonej jest prawie ok. tzn. czasami delikatni zadrży. Sprwdziłem na kompie i wsyskoczyło cos takiego LIMIT ADAPTACJI PRZEPUSTNICY PRZEKROCZONY". Mechanik co to sprawdzał powiedział że tylko na dobrym vagu moge to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Plamka ojelu pod passatem

Witam kolegów Mam następujący problemDziśjak co rano idę do garażu po Pasia wyjechałema tam pod autem mała plama olejuja wiem na oko jak by wylać małą łyżeczkę syropu na podłogę. Zajrzałem pod obudowę ślinika wsadziłem tam rękę i na obudowie od spodu jest jak gdyby osad oleju z brudem taka czarna śliska maź. Co to koledzy może być Dodam ze oleju nie ubywa mi ze silnika na

Najpierw lekko kapało dolewałem około 2-3 setmi na 500km a puźniej po wyjechaniu z podwórka około 20-30 m wyciekł cały olej . A dostać się nie jest prosto . Ja sciągałem kolektor ssący przepustnice pojemniczek od płynu chłodniczego no i usterka sama się pokazała że silnik był zalany pod filtrem oleju . Puźniej odkręciłem filtr i nad nim jest chłodniczka oleju (jak niewiesz jak wygląda to ustrojstwo to wejdź sobie na allegro i wpisz ) . Po jej ściągnięciu masz u góry uszczelke która najpierw zaczyna pękać i lekko leje olej a puźniej jak ją szlak trafi to może być źle . Podsumowując koszt naprawy uszczelka 15zł orginalna filtr 15 zł olej 60zł 5L płynu chłodniczego 30zł co daje nam 120zł i cały dzień roboty . Tylko niezapomnij spuścić płynu bo będą dodatkowe koszty . Ja na twojim miejscu bym wszedł pod auto i komuś kazał trzymać go na obrotach i napewno zaobserwujesz wyciek i będziesz pewny na 100% u mnie tak było i podałem swój przykład bo to najczęściej pada w passatach .

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat kolektor ssący b5

  • KOLEKTOR SSACY VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.6 99R - gostynin (50.00PLN)
  • Volkswagen Passat B5 2.8 V6 1999r KOLEKTOR SSĄCY - JANÓW (59.00PLN)
  • KOLEKTOR SSĄCY DOLOTOWY VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 - Bedzin (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V kolektor ssący APT - KRAKÓW (59.00PLN)
  • KOLEKTOR SSĄCY VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.3 - PLESZEW (50.00PLN)
  • KOLEKTOR SSACY AUDI A4 6 VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T - Chojnów (50.00PLN)
  • KOLEKTOR SSĄCY VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI 115 Km - Przeworsk (40.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi