części samochodowe nanodatex

volkswagen passat katalizator b6

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat katalizator b6

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat katalizator b6

VOLKSWAGEN PASSAT B6 KATALIZATOR 1.8 TSI BZB 2008r vw passat b6

Witam mam pytaniemianowicie mój katalizator umarł a ciężko z zamiennikamiorginał niestety too expensive ale znalazłem to httpwww.ebay.co.ukitmVW-passat-...-250651185441 co wy o tym sądzicie.Nie wiem jeszcze czy jest różnica między manualem a tip tronik.czy można sprawdzić po nr vin lub rejestracji czy będzie pasował

Przy jakim przebiegu ci umarł Mój przy 130 tys. i niestety wymieniłem na nowy co ciężko odczuł mój portfel - 4600 zł. Pytam się bo w serwisie coś bąknęli że te katalizatory (cermiczne) mają ograniczoną żywotność. Podobno są tańsze zamienniki z większą żywotnością.

Mój padł po 125tyś z tym że mil niezły wydatek w twojej sytuacji.Ją zamówiłam go właśnie i już jest wysłanymoże jutro dojdzie to wymiana bo przegląd mi się kończy za kilka dni.

No i po zabiegu kat wymieniony.Mam pytano odnośnie sondy lambdybo przy wymianie kata nie wyglądała najlepiejcała zasyfiałaa mechanik zalecił kupno nowej.Puki co zostawiłem starą i nie wiem czy kupować nową czy jest sensbo w sumie po co skoro wszystko jest ok.

BZB ma jedną sonde za katalizatorami. Jej nr. 06J906262C

VOLKSWAGEN PASSAT Kontrolki katalizatora świec żarowych i filtra cząsteczek stałych TRYB AWARYJNY

Wszystko zamieściłem w tytule Od tygodnia pojawiły mi się te kontrolki. Po pewnym czasie mój samochód przeszedł w tryb awaryjny. Można go kręcić do 3 tys. obrotów a i tak maksymalnie jedzie 120 kmh. Co może być przyczyną Czy ktoś już z Was miał taki problem638638638 Zdjęcie jest w załączniku

A gdzie jest złącze diagnostyczne w B6 Bo tu httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt1019 jest napisane "passat B6 3C - w narożniku kierowcy koło pedałów (pod półką na książkę serwisową)." Patrzyłem pod kierownicą i nic nie ma. Może trzeba zdjąć jakiś plastik A półkę na książkę serwisową to ja mam w schowku po stronie pasażera...

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 2.0 TFSI Problem ze szczelnoscia wydechu

Mam od pewnego czasu problem z wydechem u siebie w passacie. Pewnego dnia podczas jazdy uslyszalem straszny swist w momencie kiedy wlacza sie turbina. Juz myslalem ze padla turbina. Okazalo sie ze rozszczelnil sie pierwszy katalizator przy laczeniu z turbina i w momencie pompowania cisnienia przez turbine katalizator swiszczal.... Wydech sciagniety i pospawany .... Wytrzymalo trzy tygodnie i znow to

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z katalizatorem 1.9 TDI

Witam Pojawila mi sie zotla lampeczka kolo obrotomierzwa sprawdzilem i to cos z katalizatorem .Da sie cos z tym zrobic samemu co to moze byc VW passat b6 2005 1.9 TDI 105 PS pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Straszne problemy z B6.

Witam po wyczerpaniu prawie wszystkich możliwości związanych z doprowadzeniem niedawno zakupionego paska postanowiłem zwrócić się do Was. Zakupiłem od osoby prywatnej paska 19 TDI B6 z 2005r. Samochód przy kupowaniu dawał oznaki że nie wszystko w nim jest sprawne. Główne wady to było dymienie z rury przy przekroczeniu 3000 obrotów oraz brak mocy. Auto na liczniku ma 260kmh a z trudem

Przykre to co piszesz... sprawdź katalizator u mnie w b5fl wypróżnili go i od razu zaczął normalnie śmigać a były male problemy... brak mocy V-max wtedy to 90-100kmh porażka. Dalem 220zł za wyczyszczenie katalizatora i chulał pięknie

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Chwilowe dymienia na biało passat B6 tdi 140ps

Witam gorąco Mam dziwne objawy passat b6 2.0 tdi 140 ps 2006rok w sumie super chodzi na codzień nic nie dymi ani zimny ani ciepły nawet jak mu dopne to i tak nic-zero dymku ma takie momenty że jak zadymi na biało to szok. Dymi czasem i trwa to ok 40 sek i znowu jest kilka dni spokój widze delikatny osat w zbiorniczku wody raczej z minimalnych ilości oleju lub oparów bo w wodzie jako tako

Jak tak kiedyś miałem z katalizatorem. Po prostu była w nim woda.

VOLKSWAGEN PASSAT jak sprawdzić sondę lambda vag-iem

witam podejrzewam że siada mi sonda lambda przy żony seacie arosa mam kabelek- złącze obd2-vag i programy vag-com vwtool polski vag4.9 tylko nie wiem gdzie dokładnie w jaką zakładkę mam wejść aby dobrać się do sondy lambda aby wyskoczyły jej parametry i napięcie może mi ktoś kumaty w tej sprawie pomóc i napisać krok po kroku w co i gdzie wejść aby do tej sondy lambda dotrzeć bo

Dla B5 to były by kanały 033 - sonda przed katalizatorem - 1500 - 1600 V 036 - sonda za katalizatorem - 0600 - 0700 V Zakładka jeśli dobrze pamiętam 01 - silnik. Napięcie powinno pływać od minimum do maksimum (dla sondy przed katalizatorem). W B6 Nie wiem ale podłączyłbym i sprawdził. W sumie i tak podpinając się do kompa nie podaję do jakiego auta się podpinam więc ryzykowałbym stwierdzenie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko o katalizatorze ....

Czy to jest katalizator i czy ktoś go wycinał Co daje wycięcia kata czy można go wyciąć czy przez niego może auto zmulać Jak z przeglądami po wycięciu Mam 180 tys. (podobno prawdziwe) sprawdzałem przy 50 tyś był wymieniany bo stukał. Poradźcie wyciąć czy zostawić. Jak wyciąć to co zastosować jako zamiennik

Mi się podoba to wygląda na troche dokładniejsze tylko ta cena httpwww.allegro.plitem1088551048...ipe_b5_b6.html

Witam Mam pytanie. Poszedł mi katalizator w b6 2.0 FSI i mam problem z wiadomych względów w Aso nie kupie.( 6 tys. zł). Czy warto wstawiać jakiś zamiennik czy strumienice Będzie to działało I jak z przeglądem technicznym jeśli wstawi się tylko strumienicę. Będę wdzięczny za radę. Większość waszych wpisów dotyczy silników TDI a chciałbym wiedzieć jak to ma się w benzynie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

generalnie jestem podobnego zdania ze nie warto kupowac samochodow z poczatku produkcji. Mialem Corolle z 2002 roku siostra ma z 2004 Roznica jest widoczna ja mialem zmieniany w ramach akcji serwisowych - kolektor katalizator amortyzatory. caly czas slyszalne trzaski plastikow luzny fotel kierowcy. U siostry nic z tych rzeczy... Producent majac kilka lat produkcji za soba potrafi wychwycic usterki

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Audi A4 B6 AWX problem z dolną granicą doładowania

Czesc od trzech dni mam problem z mocą w autku Samochod przyspiesza plynnie i dobrze do okolo 28 max 3300 obr pozniej przestaje tak jak by chodzić turbawka . Ale autko nie wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu tych obrotów autko przestaje sie rozpedzać poprostu jedzie sobie. Znowu przy zmianie biegu na wyzszy czyli z 3 na 4 puszcza megą bąka i do okolo 3 tys obrotów zapierdziala normalnie

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 2.0 TDI BMR 170KM dziwne objawy co do mocy silnika

Witam Mam takie małe pytanie. Co raz częściej silnik nie ciągnie od samego dołu obrotów ciągnie porządnie dopiero od ok 2000-2200 rpm. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu przeważnie mu się poprawia. Gdy występuje też ten objaw jest cholernie czuły na pedał gazu każde muśnięcie poszarpuje autem albo w kierunku porządnego zastrzyku mocy albo po prostu dla hecy żeby sobie szarpnąć.

Odpowiadając troszkę na wasze pytania i rozwiązując problem który mnie trafił okazuje się że po oddaniu auta do serwisu jeszcze na gwarancje i dokładne opowiedzenie co się dzieje z autem wymieniono u mnie czujnik położenia wału i wałka rozrządu oraz sondę lambda chyba przed katalizatorem (DPF). Auto jak nowe oczywiście po odebraniu troszkę jeszcze wariował ale musiał się porządnie

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jaki macie przebieg w swoich B6 dotychczasowe naprawy

Tak jak w temacie napiszmy jakie mamy przebiegi w swoich paskach B6 oraz przy jakim przebiegu padł napęd pompy To ja pierwszy Przebieg 235000 km i rośnie Napęd pompy ------------- 234 tyś wymiana turbiny i odpukać to tyle na dzień dzisiejszy

Aktualny przebieg 141k km. Naprawy licząc od równych stu tysięcy kilometrów 100k - zamek drzwi przycisk ręcznego 101k - rozrząd z pompą wody 105k - dwa żarniki 107k - dwa czujniki przednie chrom 115k - urwany katalizator przy turbo kompresor klimatyzacji silnik sterowania nawiewem wentylator klimatyzacji 117k - zawór sterujący turbo 123k - szyba czołowa (kamień) 135k - wszystkie amortyzatory

VOLKSWAGEN PASSAT B6 1.9 TDI BXE 2007 - wycie buczenie przy zmianie biegów pytanie o rozrząd

witam mam passata 2007r. BXE z skrzynią JCX 5 biegową. zastanawia mnie trochę dziwny dzwięk dochodzący jakby z tłumików z tyłu auta ale równie dobrze moze być dołem przenoszony. PRzy przyspieszaniu 1 na 2 jest cisza ale z 2 na 3 bieg przy naciśnięciu sprzegła i zmianie biegu pojawia sie takei dość śmiesznie brzmiące 1 sekundowe łuuu łuu przy zmianie z 3 na 4 też ale już z 4 na

Znalazlem kilka filmikow na YT w pewien sposob obrazujace ten dziwny dzwiek [ame]httpwww.youtube.comwatchvyul-hHg6jFw&featurerelated[ame] [ame]httpwww.youtube.comwatchvAySkvbp1zNQ&NR1[ame] [ame]httpwww.youtube.comwatchvZYjgG88FNfM[ame] Znam podobny dzwiek ze srodka auta - z tego co zrozumialem to te auta na filmach wydaja ten dzwiek po wyrzuceniu katalizatora. Wiec byc moze to katalizator wytlumial ten dzwiek i skoro cos jest z nim nie tak to ten dzwiek sie wydostaje dalej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat po przekładcezUKnaPL opinie i refleksje na ten temat

Witam Od dawna nurtowała mnie sprawa tych słynnych przekładek ze str. Brytyjskiej na europejską. Ja ostatnio widziałem takiego paska po przespawaniu ściany grodziowej 18T b5 2000r i nie wyglądało to tak strasznie ale nie wiem jak ten samochód by się później zachowywał trudno powiedzieć. Morze wy forumowicze moglibyście powiedzieć coś uczciwie na ten temat bo ja to mam mieszane uczucia.

Morze itak ale ja mam już w domu 18 20V 1997r i tak naprawde to passat z tego roku to poprostu rupieć jeśli nic nie było robione przy nim Np Wymiana Tarcz klocków Cewki zapłonowej (jednolitej z radiatorem na wieszchu o koszcie 1200zł w co nikt mi niechce wieżyć ale zamna necie patrzyłem i nidowierzałem kupilem w sklepie Bosha) katalizator do wyrzucenia kable Zapłonowe uszczelniany układ

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak klaksonu i awaryjność

Kilka dni temu padła mi pompka przy sprzęgle i wróciłem 340 km bez sprzęgła.Ale to mało ważne Kupiłem nową pompkewymieniłem i wszystko byłoby super ale stracił się klakson.Nie wiem czy ten pasio jest złośliwybo co chwile coś siada.Na szczęście że się znam odkryłemże tasiemka w obudowie przy kierownicy poszła się kochać i na szczęście naprawiłem ją (jutro sprawdze 100%

VOLKSWAGEN PASSAT Dużo pali 2.0 TDI 170KM

Witam wszystich serdecznie Jestem tu nowy - jestem szczęśliwym posiadaczem Paska od kilku dni. Jest to Highline Variant z DSG z 2006. Ogólnie jestem nieziemsko zadowolony z jazdy tym autem tylko to spalanie Jeździłem wczesniej Jettą z 1.9 TDI i Vectrą. Rozumiem że 2.0 170KM to inna bajka ale uwazam że coś jest nie tak. W trasie (ostatnio 200 km) bez szaleństw spalanie spadło do 77

Jezeli dramatycznie rosnie spalanie paliwa to pierwsza czynnosc sprawdzenie i ewentualna wymiana filtra powietrza. Mniejsza ilosc powietrza (katalizatora) mniejsza moc a co za tym idzie wieksze zuzycie paliwa i czarne dymy z rur przy mocniejszym depnieciu. Olbrzymie znaczenie ma takze jakosc pracy turbosprezarki ktora moze tloczyc np. mniejsza ilosc powietrza niezbedna do prawidlowego spalania i osiagniecia optymalnej mocy silnika. Ja osobiscie mialem przypadek z padnieciem pompy oleju a co za tym idzie turbosprezarki. Pierwotnie zalozono mi turbosprezarke ktora wkrecala sie (to znaczy slychac ja bylo juz przy ok. 1000 obrmin). I o dziwo auto dostalo takiego kopa jakby mialo co najmniej z 250 kM (a fabrycznie jest 140). Spalanie na miescie "dramatycznie" spadlo na poziom ok. 65l100km na trasie ok.5l100km. Szczescie trwalo okolo 2 tygodni do czasu rozpadniecia sie owej turbosprezarki. Po zalozeniu nowej wszystko wrocilo do normy tzn. ok.8l na miescie (Lublin) i 61 na trasie i przy depnieciu na gaz ciemna chmura maskujaca z tylu. Podobno poprzednia turbosprezarka miala inna konfiguracje lopatek napedowych. Czy ma ktos na forum wiadomosci odnosnie rodzajow turbosprezarek ktore moga byc stosowane do B6 140kM i jak ma to sie do bezpieczenstwa silnika. Chodzi tu o to czy mocniejsza (wydajniejsza) turbosprezarka nie rozwali silnika. Dodam jeszcze ze turbosprezarki z passatow sa te same jak w Audi.

VOLKSWAGEN PASSAT 4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania informacje od VW

Witam Posiadam passata 3C z silnikiem 2.0TDI 4motion o oznaczeniu BKP z sześciobiegową skrzynią manualną o oznaczeniu FUQ. Odkąd kupiłem passata przejechałem nim dopiero ok. 3500km (jeżdżę prawie cały czas samochodem służbowym) i mam problem. Podczas gwałtownego przyspieszania w okolicach obrotów rzędu 2000-2200min z tyłu samochodu słychać głośne buczenie (jakby wibrowanie).

Mam analogiczny problem w moim B6 4motion tdi 2.0 z konca 2007 roku ktory pojawil sie po przejechaniu okolo 40000 km. W serwisie (w Krakowie) stwierdzono ze jest to wada ukladu wydechowego ktory wpada w rezonans dokladnie przy 2000-2300 obrotow na 56 biegu przy przyspieszaniu. Badali Haldex i stwierdzili ze nie ma zadnych luzow zadnych opiłkow w oleju i ze nie jest to generalnie wina Haldexu tym bardziej

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Passat B6 2.0 TDI brak smarowania

Witam prosze o rade w moim passacie B6 wyskoczyl komunikat na czerwono o cisnieniu oleju. wyskoczyły bledy na zolto katalizator czyli nieprawidlowosc w ukladzie wydechowym i blad swiec. silnik stracil na mocy.....prosze o szybka rade. mam silnik 2.0 140km skrzynia DSG

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Passat B6 2.0 TFSI Brak mocy

Auto z 2006 roku sprowadzone ze stanów. lekko podciągnięty i ma ok 230 koni mocy. problem był taki że auto nie mialo mocy i poszla turbina. powymianie turbiny (nowa) i katalizatora bylo ze 3 dni spokoju i znowu brak mocy... co może być przyczyną

Była. wyskoczył błąd katalizatora. i jak straci moc to slychac dziwne gwizdanie tak jakby pod nogami

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi