części samochodowe nanodatex

volkswagen passat intercoler

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat intercoler

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat intercoler

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Intercoler TDI

Witam mam taki problem że jak odpale passata oczywiscie jest zimny strasznie trzeszczy i lata w nim intercoler ..gdy silnik pochodzi ok 5 min wszytsko jest ok .co to może byc oczywiscie jest to 1.9 tdi

Intercooler lata Sprawdz mocowanie

Niepoprawny tytuł Tytuł Twojej wiadomości nie jest poprawny Zmień temat zgodnie z regulaminem pkt 2.1.b 1

VOLKSWAGEN PASSAT Intercoler do TD nie z gr VW

Witam. Wiem że to jest forum VW passata ale może ktoś ogarnięty by mi pomógł. Mój ojciec ma i tu uwaga..... sorki że nie VW ..... Opla Astre 2.0di combi automat i ostatnio spytał mi się czy da rade z tych 82KM zrobić więcej. Wiem że się da ale jest jedno ale Skrzynia automatyczna. Mój plan czysto teoretyczny jak na razie jest taki - Wstawić Intercooler czy ORI czy może być inny -

Najlepiej FMIC To tyle chciałem napisać

Wiem że to najlepsze wyjście ale w sumie chodzi o niższy budżet o intercooler inny niż ORI chodzi mi np taki httpmoto.allegro.plitem686674816...tercooler.html i wtedy dać chip tuning. Tylko co na to powiedziała by skrzynia Ale coś czuje że wyjdzie na to że będzie montowany ORIsoft ORI z dti100km ewentualnie czytałem że jakiś gościu w Poznaniu robi dobry chip tuning za ok 700zł ale bez

Zobacz Chłodnice powietrza, intercooler do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana intercoolera

czy do wymiany intercoolera trzeba zdjac zderzak idzie samemu wymienic go na kanale czy wymienia sie go i tyle czy jeszcze trzeba cos czyscic

dzieki chlopaki za podpowiedz mechanik mi sprawdzal i stwiertdzil ze to intercoler i ze przewody sa oka wiec trzymam sie jego zdania.....a jesli okaze sie inaczej to i tak intercoler widzialem ze jest u mnie w takim stanie ze i tak juz nie chlodzi a wiec nowy nie zaszkodzi do tego wydaje mi sie ze coraz bardziej kopci a wiec wychodzilo by na to ze intercoler ma juz wieksza dziure..... przewody to wszystkie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina do regeneracji

Witam dziś zauważyłem że strasznie mam zachlapaną lewą stronę silnika(po stronie turbiny) chciałem się dowiedzieć czy moje przypuszczenie są słuszne że turbina pluję olejem do wydechu i dlatego jest tak mokro na ostatnim zdjęciu jest dolna rura od turbiny .Jestem po pierwszych 10 tys km oleju łykną ponad 3 litry .

witam Ostatnio zauważyłem że pod moim paskiem znajduje się plamka oleju (od strony intercolera). Po zdjęciu osłony i rury od intercolera wyleciało mi nawet sporo tego oleju. Nie odczułem jednak żeby moje auto było słabsze albo kopciło dymem również nie zauważyłem jakiegoś diametralnie zużycia oleju a turbina była regenerowana w związku z zapieczonymi kierowniczkami w autoryzowanym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Otwór w nadkolu do Intercoolera (przeróbka z passat3b.de)

Znalazłem coś takiego httpwww.passat3b.detips30.html porównując nadkole z S4 i passata 1.8T doszli do wniosku że czegoś tu brakuje - tej plastikowej kratki która niejako uwalnia przepływ powietrza chłodzenie intercoolera w czasie jazdy. Koszt jest nieduży efekt wizualny też. Ale po co to Wytworzony w ten sposób przeciąg w intercoolerze ma służyć jakiemuś wzrostowi wydajności ilości Nm Robił ktoś coś takiego

myślę że umiejscowienie tego zbiornika tuż za intercolerem nie jest przypadkowe czy jechał ktoś kiedyś w niskiej temperaturze i działo się coś takiego że na szybie robił się lód i wycieraczka przeskakiwała po nim albo samo ramięwycieraczki zamazrało i źle wycierało. Wtedy żeby usunąć ten efekt trzeba solidnie grzać przednią szybe od środka i porządnie psikać płynem który

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam. Mam problemz moim passatEM. Mianowicie Po odpaleniu po 3-4 sekundach auto gaśnie. Spaliny w ogóle nie wychodzą przez tłumik. Myślałem że to filtr cz. s. ale nie. Odkręciłem go i nie pomogło - nadal gasł. Odkręciłem filtr powietrza oraz odłączyłem przewód od interculera. Pali ale spaliny wychodzą przez filtr powietrza i przez intercoler. Gdy przewód wepnę ponownie w intercoler dusi się. Co to może być

Ponawiam pytanie. Jakiś czas temu padła mi pompa oleju. Wymieniłem ją samochód odpalił bez problemu. Chodził na wolnych obrotach z 20 min złapał 90 stopni. Postanowiłem od mechanika wrócić nim do domu. Niestety po przejechaniu 200 metrów samochód zgasł. Okazało się że z rury nie wydostają się spaliny. Myślałem że to zapchany filtr cząstek stałych ale nie. Odkręciłem go i

Witam kolejny raz. PONAWIAM PYTANIE Jakiś czas temu padła mi pompa oleju. Słychać było tarcie oil pressure. Wymieniłem ją (tz dałem do regeneracji i myślę że jest zrobiona dobrze). Samochód odpalił bez problemu. Chodził na wolnych obrotach z 20 min złapał 90 stopni. Postanowiłem od mechanika wrócić nim do domu. Niestety po przejechaniu 200 metrów samochód zgasł. Okazało się

Witam sprawdzałem już na Audi klub i na passat forum nie znalazłem mojej usterki.Mam nastepujacy problem z moim 2.5 v6 a mianowicie po odpaleniu auta zaczyna mi drgac sztanga od turbo i grzeje sie zawór n75.Zawór nowypodcisnienie ok sprawdzane pompaintercolery pospawaneturbina czyszconaegr zaslepionykatalizatory wyciete.Prosze o porade bo wiekszosc mechanikow u jakich bylem naciaga mnie tylko na koszta a nie naprawia usterki.Dzieki

VOLKSWAGEN PASSAT Passat 19TDI

Witam wszystkich Mam problem z passatem kombi 19TDI strasznie kopci na czarno przy wiekszych obrotach nie wiem czy to wina wtryskow czy turbiny a moZe to jeszce coś innego Pomocy

Witam. A ja w ciemno stawiam na intercoler tak ja własnie miałem kopcił mi niesamowicie jak sie okazało intercolerek był rozszczelniony i ni e miał doładowania wiec kopcił pociag na wegiel. Powodzenia

przy aku sa dwie rury i tam był olej tzn na sciankach itp sprawdzilismy czy jest szczelny na zasadzie takiej przed turbina odłaczylismy 2 te rury jedna zaslepilismy szmata a w druga włażylismy takze w otulinie ze szmaty werzyk od sprezarki i wtedy puscilismy powietrze i niestety układ sie okazał niesczelny. wyciagnelismy intercolerek z auta i jak sie okazało jest faktycznie rozszczelniony tam

VOLKSWAGEN PASSAT Dziwne odgłosy z kół przy skręcaniupodczas jazdy ściąga w prawo

Problem moim zdaniem leży gdzieś z zawieszeniu jeśli skręcam na placu na parkingu to słychać taki dźwięk jak by koła delikatnie ściągało w bokszczególnie jest to słyszalne jeśli skręcam w miejscu gdzie jest chociaż troszkę piasku a podczas jazdy przy obojętnej prędkości auto samo skręca w prawo. Zaczęło się to dziać od wczoraj w dodatku byłem jeszcze w Holandii wtedyale pomimo

Mam właśnie amorki Monroe widaćże drzemią w tym pasku już kilka bądź kilkanaście lat bo widać na nich jeszcze stare naklejki jakie dawno dawno temu Monroe stosował...ale tym się nie przejmuje bardziej martwi mnie inny fakt mam gdzieś przedmuch w układzie dolotowym to oczywiście tylko moje podejrzenia auto odebrałem od mechanika dzisiaj co prawda robił mi elementy zawieszenia ale wspomniałem

VOLKSWAGEN PASSAT Bierze olej

Witam W piątek przez przypadek przy okazji innych prac zauważyłem ze w moim dieselku brakuje oleju - bagnet byl suchy - weszło prawie 1 litr oleju - w wakacje wymienialem filtr oleju no i olej na castrol semisyntetik 10w40. Z dolu specjalnie nie widac zeby z sinika cos cieklo lekko mokre od oleju sa tylko te przewody doprowadzajace powietrze - takie grubsze rurki- od intercolera. Co moze byc przyczyna

1Zty nie mają turbin z kierownicą więc tego nie ruszaj. Zasada jest taka że jesli g...o nie śmierdzi to sie je nie rusza Rozkręcisz turbine i będzie do wymiany i kilka stowe będziesz w plecy jak nic.Oczywiście jesli wogole dasz rade ją wyjąć bez poukręcania śrub przez co będziesz wyjmowac kolektor i w nim wiercić nowe otwory.. Przy tej turbinie nie ma czego czyścić jedynie trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B4 B4 TDI AFN słaby dużo pali poszukuje mechanika we Wrocławiu

Posiadam passata 110KM rok 1996 niestety mam problem z silnikiem. Ciężko jest zlokalizować co jest nie tak. Auto jeździ w miarę żwawo jednak czuję że to nie jest 110KM (wcześniej posiadałem Toledo TDI 90KM). Turbina chodzi (słychać jak się załącza) auto rozwija prędkości normalne jak TDi (180kmh) jadnak przespieszenie jest kiepskie na bigach 1 i 2 jedzie w miare zrywnie jednak wyższe

Sugestia amatora Przeglądnij przewody doprowadzające powietrze do intercolera i dalej do kolektora dolotowego. Być może jest w którejś rurce dziura i powietrze zamiast trafić do silnika ucieka na zewnątrz (ja tak miałem gumowe kolanko przy intercolerze). Efekt będzie podobny do tego co opisałeś strata mocy pomimo teoretycznie działającej turbiny (nie wiem tylko co z tym dymieniem - chyba że go po prostu mocno deptasz )

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w odmie

Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że w moim Passku we wężu dolotowych do Turbosprężarki od odmy pojawia sie niewielka ilość oleju. Ubytku oleju raczej nie ma może około 02-03 l na 15 tys. km (czyli w normie). Olej ten jest zasysany przez turbo i dostaje sie na wejście na tłoki dlatego po wciśnięciu pedału gazu na maxa na ułamek sekundy pojawia sie czarny dym jest to spowodowane

mechanik u którego byłem jest tego samego zdanietaka ilość oleju niczym strasznym nie grozidostał się też do turbiny i powiedziałże jeszcze nie jest z nią tak źle i mogę na niej jeszcze pojeździćcały problem sprowadzał się do chłodnicy intercoleraw której była dziura.mechanik twierdzi ze stąd brał się olej na turbinieprzewodach i samym intercolerze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co to za rura i co z niej może ciec

Witam Panowie co to za rura gumowa co wchodzi do tej plastikowej U mnie jak by na łączeniu coś ciekło i na dole mam jakiś płyn przy drugim końcu tej rury też jest bardzo mokro. (zjdęcie zapożyczone)

Kolego... żeby Cię nikt nie namówił na regenerację turbosprężarki tak jak mnie próbowano.... mianowicie byłem ustawić zbieżność i jak gościu wlazł pod samochód i zobaczył to połącznie przy intercolerze (nie mam osłony pod silnikiem) to odezwał się do mnie i był taki dialog Mechanik turbo do regeneracji bo już olejem pluje do intercolera Ja turbo jest sprawne Mechanik pan

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odgłos uchodzenia powietrza przy dodawaniu gazu gdzie problem

Witam wszystkich. Mam passata B5 1.9 TDI 110 KM 98r. A problem polega na tym że w momencie gdy chcę nagle przyśpieszyć i wcisnę pedał gazu do końca to słychać jak by gdzieś pod maską albo jakoś tak podemną uchodziło powietrze. I to jest tylko podczas dodawaniu gazu jak jadę jak stoję i dodaję gazu to nie ma tego. Wychodzi na to że w momencie gdy ma jakiś opór czy coś to wydaje

A kopci Ci przy tym u kolesia było podobnie syczał jak gwint przy przyśpieszaniu no i kopcił okazało się że był pęknięty kawałek gumy łączącej kolektor dolotowy z z tą plastikową rurą która jest od intercolera. Najlepiej to sprawdzić we dwójkę jeden dodaje gazu a drugi sprawdza właśnie te gumy od intercolera czy twardnieją no i przy okazji czy nie ucieka powietrze. pozdro

VOLKSWAGEN PASSAT B5 intercooler

a wiec od jakiegos czasu a dokladniej od okolo 2-3 tygodni jak daje gazu slychac swist...3 dni temu okazalo sie ze mam dziurawy intercooler na poczatku troche dymil jak dawalem gazuale teraz przy obrotach 1500 to w lusterku w nocy widze czarna chmure przy swiatlach innych pojazdow czy moge tak do wtorku (dopiero na wtorek sprowadza mi nowy intercooler)jezdzic czy moze sie cos uszkodzic od takiej jazdydo

troche to trwalo jak mowisz ze w sumie 3 lataa pamietasz ile ty zrobiles km przez rok mi teraz zaczal bardzo dymiicale mam nadzieje ze tylko dlatego ze dziura sie powiekszyla w intercolerze i zasysa wiecej lewego powietrza i oby wszystko bylo ok po jego wymianie...od wczoraj autko stoia jutro wybieramsie po nowy intercoler

VOLKSWAGEN PASSAT Uszkodzenie turbiny oraz jej regeneracja

Witam Dzisiaj okazało się że powodem tego problemu który opisywałem wczesniej tzn że passat odpala pochodzi z 4 sekundy i gaśnie jest uszkodzenie filtru DPF oraz prawdopodobne uszkodzenie Turbiny że znajdują się tam jakieś odłamki. Okazało sie bowiem że DPF został cały upalony na końcu i jest cały do wymiany a co ciekawe żadna kontrolka się nie pojawiła a tym bardziej błąd na

Chyba i u mnie turbina zaczyna dawac znac o sobie. Od jakiegos czasu zauwazylem ze po dluzszym postoju zaczyna kopcic na niebiesko po odpaleniu. Jeszcze jakies pol roku temu puscil dymka tak tylko symbolicznie ale teraz jest go znacznie wiecej. No i zuwazylem tez zwiekszone zuzycie oleju. Podczas jazdy nie kopci wogole. Dzis zdjalem rure od intercolera i w srodku jest mokro od oleju a w zakamarkach

VOLKSWAGEN PASSAT Dalsze problemy...ZANIKI mocy...Bierze olej na krótkich odcinkach...

Witam Dokładnie 11 dni temu zakupiłem Paska 1.9 TDI AVG 2000 ...Zakupiłem od znajomego handlarza...Po wstępnych oględzinach jeździe próbnej postanowiłem zakupić...Nic nie pukało nic nie stukało silniczek fajnie chodził...Zero oznak jakichkolwiek problemów...Wszystko działa jak talala...Nalatane 192000...Auto z Herrenwen od pierwszego właściciela rocznik 1961 (udokumentowane)... No i

VOLKSWAGEN PASSAT Oznaczenia silników B3-B4(35i)

Oznaczenia silników stosowanych w Passacie B3-B4(35i) 1988-1991 1991-1993 1994-1996

Witam w tym roku kupiłem identycznego passata 16td z intercolerem a pojemność w dowodzie 1570

VOLKSWAGEN PASSAT Migająca kontrolka świec żarowych

Witam Mam problem Dzisiaj zaczeła mi migać kontrolka świec żarowych samochód pali bez problemu czyli swiece są ok. Podejżewam czyjnik temperatury lub jakś przerwe w kablu albo przekaźnik świec Nie wiem nigdy się z taką usterką nie spotkałem więc proszę o konkretne odpowiedzi Będe bardzo wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Samochód to VW passat B3 1991rok silnik 1.6 TD intercoler. Oznaczenie silnika SB 80KM. Pozdrawiam JACEK

VOLKSWAGEN PASSAT Założenie ic w 19 td

Witam nie znalazłem podobnego wątku. Czy ktoś zakładał intercoler do passata b4 z silnikiem 19 TD Proszę o porady jaki najlepszy IC i jaki wybrać żeby łatwo było założyć. Może taki od silniki 16 TDi(SB) albo może lepszy od silnika 19 TDI. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 20TDI mokry DPF B5

Witam chcę założyć taki temat w związku z tym że istnieje już podobny o czyszczeniu i regeneracji filtra cząstek stałych ale dotyczy on raczej B6 z suchym filtrem. Wolałbym aby nie mieszać zagadnień z B6 bo jeden taki śmietnik już mamy chciałbym prosić o zamieszczenie informacji odnośnie doświadczeń jakie posiadacie związanych z mokrym DPFem z silnika BGW lub innych np. z Golfa

mi waz od turbiny do intercolera wiadomo jak wali sadza (zauwazylem to jak po czyszczeniu niedawno calego dolotu wyskoczyl mi waz przy chlodniczce powietrza)wtedy niepuscil nawet dymka i mysle ze to doprowadzilo DPFa do konca. Na Twoim miejscu sprawdzilbym tez EGR bo zauwazylem ze przed czyszczeniem auto bardziej kopcilo i spaliny byly gryzace jaki byl zawalony mozesz zobaczyc tutaj httpforum.vw-passat.plshowpost.p...9&postcount31

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cisnienie oleju TDI kontrolka

Witam mam takie pytanie mam passata 1.9 TDI 1999 na pompo wtryskach ostatnio wymieniałem olej i postanowiłem sprawdzić czy mam kontrolkę poziomu oleju niby żółty kolor tak wyczytałem na forum a mianowicie po spuszczeniu oleju przekręciłem kluczyk i nie było żadnego alarmu czy to możliwe ze jej nie ma mam już CAN Drugie pytanie dotyczy wolnego przewodu w okolicy chłodnicy intercolera

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pęknięta rura od turbiny (czy ktoś kupował)

Mam pękniętą rurę gumową pomiędzy kolektorem ssącym - a rurą plastikową od intercolera (ten łącznik fi 50 dł.55mm) .W sklepach motoryzacyjnych nie mają. Czyżby pozostawał tylko serwis Vw może ktoś kupował coś takiego w serwisie i napisze ile może kosztowac Pozdrawiam klubowiczów passat TDI AFN 98r.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę

Witam wszystkich na forum jestem tu nowy 610 Jestem na kupnie auta i mam zamiar nabyc passata B3 kombi zastanawiam sie jaki wybrac silnik czy 1.8 (90 KM) czy moze 2.0 (115 KM) osmiozaworowy ktory z tych dwoch silnikow bedzie lepszym rozwiazaniem to znaczy ktory z nich bedzie mniej awaryjny i na co zwrocic szczegolnie uwage przy kupnie passata 641 Dzieki wszystkim za pomoc Mam na wydanie skromne 6000 zl

Jęsli czcesz coś mocniejszego to b4 tdi 90km. Silniki 1.6td intercoler to silniczki bardzo wysilone. Lepiej 1.9 - spokojniej pracuje

VOLKSWAGEN PASSAT Passat lokomotywa na koks

Jadę sobie z rana swoim rumakiem ale trafił mi się autobus jakiś rumpel wiec drugi bieg i w pedał złapałem chyba z 4500 na obrotach i poczułem jakby mocy mi brakło. Patrzę w lusterko i co widzę czarny dym jak z parowozu za czasów PRL. Było tak czarno że autobusu nawet nie widziałem ale jakoś przejechał. Wróciłem na swój pas ale dym był nadal potężny motor chodził równomiernie

a sprawdzałeś intercoler bo coś mi sie zdaje ze masz nieszczelny układ dolotowy do turbo. Pozdrawiam

Co do sprawdzenia szczelności przewodów do turbo ja zrobiłem to tak ze rozłączyłem te przewody jeden zaślepiłem a w drugi przewód wepchałem wężyk podłączony do sprężarki( oczywiście także uszczelniając rurę) i sprawdzaliśmy czy powietrze gdzieś nie ucieka. Najczęściej nieszczelność bywa przy aku zobacz czy tam nie mam śladów oleju no i bywa ze intercoler sie rozszczelnienia. Ja miałem właśnie taką awarię był już kiedyś taki wątek na forum. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dymienie z rury passat AFN po raz enty..)

Witam przeszukałem całe forum(zajeło mi to kilka dni) na ten temat i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi wiec prosze o pomoc. Problem jest nastepujący passat 1.9TDI (110) AFN 1998r. rano odpala bez problemu na dotyk nie dymi chodzi równiutko wyjezdzam z garażu potem z podwórka zamykam brame wsiadam jedynka ruszam i w lusterku widze jasno szary obłok dymu dojezdzam do skrzyzowania chwile

lewe powietrze w ukladzie dolotowym powietrza lub przy rurach intercolera brudny filter powietrza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 passat 19 tdi chyba za duzo oleju bierze

witam jestem tu pierwszy raz zakupilem niedawno passata 1.9tdi 81kw rok 1998 przebieg niby 190tyś .martwi mnie jednak żę na 1000km łyknol 0.5 l oleju . wyciekow niewidze odpala bez zarzutów spalanie w normie 62 przy spokojnej jezdzie.jest to mu pierwszy disel i niewim czy to normalne ze lyka tyle oleju prosze o pomoc

Bo turbo też może brać olej. Sprawdź sobie czy w przewodach intercolera masz olej jak wewnątrz przewodów będzie tylko lekki nalot z oleju to spoko ale jak olej z przewodów będzie się wylewał to niedobrze602 bo to oznacza że olej Ci wycieka przez uszczelniacz na wałku turbiny.

VOLKSWAGEN PASSAT Cieśnienie doładowania a rozerwany intercooler.

Witam mam pytanko odnosnie turbiny w pasacie 1.9 tdi a mianowicie kupiłem go jakies 3 mesiace temu i ciagle denerwowało mni to ze zamiast słychac ładny gwizd turbiny to słyszałem jak u ciekało powietrze .Mylsalem ze moze intercooler dziuraw wiec go wyciagnołem i co sie okazało jako tako był cały i nie widac na nim sladu udezenia. tylko nieszczelnosc jest w mijscu gdzie jest zaciskany z obudowa

VOLKSWAGEN PASSAT różnice między silnikiem 19 TD oraz 19 TDI

Jakie są różnice w konstrukcji silników 19 TD oraz 19 TDI w Pasku B3 rocznik 1992. Skąd bierze się większa moc oraz ponoć mniejsze zużycie paliwa Jestem początkującym użytkownikiem diesla i chciałbym poznać szczegóły konstrukcyjne.

był natomiast silnik 1.6 turbodiesel z intercolerem czyli takie tdi które nie nazywało się oficjalnie tdi

VOLKSWAGEN PASSAT Szary dym po odpaleniu

Witam wszystkich od tygodnia jestem posiadaczem passata b3 lecz z silnikiem 19 TDI. Ktos kiedys go wymienil Poprzedni wlasciciel jezdzil nim 5 lat bez problemu. Z tego co mowil jest to wersja 110 KM. Ja do tej pory preferowalem japonskie samochody i nie znam sie na VW. Martwi mnie to ze po odpaleniu wydobywa sie z rury szary dym im zimniej na dworzu tym go wiecej. Trwa to kilka sekund i przestaje pozniej

dla diesla to nie jest zbyt dobre musi się nagrzać żeby można było mocniej depnąć. Sprawdz czy nie zbiera się za duża ilość oleju w rurach od intercolera(co świadczy o kończącej się turbinie) który przy większym dodaniu gazu może się wypalać w silniku.

VOLKSWAGEN PASSAT brak mocy kopci

Witam Serdecznie Mój problem wygląda następująco. Jechałem sobie wczoraj po babcie moim passatem 1.9 TDI AFN. Wszystko dobrze autko jak zawsze dobrze sie prowadzi aż nagle hmm auto straciło moc i pełno dymu za mną Zjechałem na pobocze otworzyłem maskę i tam wszystko gra chodzi tak samo jak na co dzień ale z tłumika wylatuje biały dym bardzo duża ilość śmierdziało strasznie taką

Dobrze kolega ci podpowiadał sprawdź szczelność rury idącej od intercolera a szczególnie te dwa gumowe łączenia zaraz za pokrywą zaworów na grubej rurze lubią pękać od spodu tak że nie widać tego.

możliwe że cuda się będą działy no i jeszcze w grę wchodzi szczelność intercolera

VOLKSWAGEN PASSAT Czy to wina turbiny

Witam mam paska 1.6 TDI z 91r. bierze mi ponad 0.5l oleju na 1000 km (czasem więcej) na przewodach od turbiny są ślady oleju na intercolerze również. Przy gwałtownym przyspieszaniu lub piłowaniu dymi strasznie. Czy to wina turbiny regenerować czy kupić używaną Jak dobrać odpowiedni model

witam. Mam ten sam problem opisywany w tym temacie na przewodach do intecoleramiejsce załamania węża (koło akumulatora dość mocno zarzygane olejem) jak zrobie przygazuwke na jałowym biegu na 4 do 5 tysięcy dym czarny i zostaje ślad sadzy na sfalcie dość spory czy bierze olej tego niewiem na bagnecie jest max samochodzik przywiozłem z berlina.Przyzakupie niestety nie zwróciłem na to uwagi

VOLKSWAGEN PASSAT B3 pasek B3 1.6TDI-pytanko

Mam zamiar kupić sobie drugie auto(bo w domu są potrzebne dwa) i mam okazje kupić passata B3 z silnikiem 1.6TDI(80KM) czy ktoś posiada auto z takim silnikiem i czy jest lepszy od 1.9TD i co sie psuje w tym 1.6

Ja tez obecnie posiadam paska z 1 silnikiem 1.6TD z intercolerem i naprawde to auto fajnie smiga ) Od czasu kiedy go kupiłem tj rok temu zrobiłem nim 20tyś km bez zadnej awarii co prawda musiałem wymienić świece żarowe ale to normalne jak w każdnym dieslu one padają poza tym wymiana paska rozrządu i filtrów więcej nic nie było grzebane Silnik pali bez problemów nawet w zimie )

VOLKSWAGEN PASSAT kopci na czarno

co może być przyczyną kopcenia na czarno mój motor to 1z na wolnych onrotach jest ok ale jak dam mu powyżej 3.5 to widze jak za mną idzie czarna chmura ostatnio zauważyłem że wciąga olej tak gdzieś 0.5 litra na 5 tysięcy. nie zamierzam robić remontu silnika ale tylko tak pytam leje zwykłe paliwo przy hipermarkecie

jeżeli kopci to sprawdź czy szczelny jest intercoler i przewody doprowadzające od niego do turbo. Myślę ze tu tkwi problem. Sam tak miałem. Pozdrawiam

spod akumulatora wychodzi taka czarna gruba rura pod akumulatorem w dół jest intercoler idż po tej rurze na całej jej długości oleju możesz nie zobaczyć bo tam idzie powietrze a jak jest nieszczelność to wchodzi go dużo i wychodzi wydechem czarna chmurapodpowiedź - sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikiem jest opis na forum jak to zrobić bo u mnie motor sie przemieszczał i ciągał

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Ubytek płynu chłodzącego w b4 19TDI AFN

Witam Mam taki problem w trakcie nagrzewania się silnika twardnieją węże z układu chłodzenia i nie ma żadnego wycieku jednak rano jak wyjeżdżam z garażu pokazuje się plama po płynie chłodniczym i widać ubytek w zbiorniczku wyrównawczym. Nie wiem co może być przyczyną takiego zjawiska jak węże są ciepłe i twarde to nie ma wycieku a jak ostygnie to jest wyciek

W moim B4 AFN Z przewodów intercolera Olej czasem kapnie na gumowe węże wodne. Od góry węże wyglądają ok ale od spodu są zkorodowane i lepkie jak smoła (bo gume olej rozpuszcza). Co 1-2 tyś musze płynu dolać. sprawdź to.

VOLKSWAGEN PASSAT oznaczenia czujników temperatury 2E

Nowy temat do pytań o numery części z ETKA. Stary httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt48099 ---------- Post added at 1033 ---------- Previous post was at 1032 ---------- scalanie postów test

jaki nr intercoler b5 jak w opisie

Witam. Potrzebuję numeru rury gumowej łączącej turbo z intercolerem do paska 2.0 TDI z 2003r. kod silnika BGW. Pozdrawiam Kuba.

witam moge prosic o rysunek ukladu intercolera do audi a6 2000 rok silnik 2.5 tdi

VOLKSWAGEN PASSAT Coraz gorzej z zapalaniem tragedia

Nie mam sily. Dzisiaj to juz bylo przegiecie z zapaleniem. Posypalo na niego troche sniegu i porazka. Rano zapalil mi za jakims 10 razem Niby chce lapac od strzalu ale od razu go dusi i gasnie. Boje sie ze jak zawioze go do mechanika to wymieni mi pol auta i zaplace jak za zboze. Wiecie jak jest. Co do mojego poprzedniego postu to babelkow w przewodach paliwowych juz nie mam. Pogrzebalem z przewodami od smoka do filtra i jest okey. HELP

Mam podobny problem co kolega zllew. Zapalal dobrzeale po wymianie bloku 1Y (teraz zużycie 004mm nowe pierscienie i panewki korbowodowe) głowica z AAZ po remoncie turbina garrett2 intercoler ale pompa od 16td wszystko w VWt3-zapali na cyk i gaśnie. Muszę potrzymać przez chwilę jak zimny na obrotach ok 2tyś. potem idzie równo i dobrze. Wymienione świece Bosch duraterm nowy filtr paliwa w przewodzie

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat intercoler

  • VOLKSWAGEN PASSAT B4 1.9 TDI INTERCOLER - SIECHNICE (220.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B4 1.9 TDI INTERCOLER - SIECHNICE (220.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B4 1.9 TDI INTERCOLER - SIECHNICE (220.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 FL 1.9 TDI INTERCOLER - tarnobrzeg (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi