części samochodowe nanodatex

volkswagen passat filtr cząsteczek

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat filtr cząsteczek

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat filtr cząsteczek

VOLKSWAGEN PASSAT Witam filtr cząsteczek stałych zapchany

Witam filtr cząsteczek stałych zapchany 2 miesiące temu zregenerowany był do 4% po miesiącu znów 65% zapchany wypalanie VCDS pomogło do 8% i po 2 tygodniach znów 63% wiecie może gdzie jest błąd passat B6 3c 2.0 TDi 170 km z 2006r.

A jaki styl jazdy jakie obroty Miasto czy trasa I zmień opis bo na pewno nie masz common raila tylko pompowtryski.

Miasto i trasa tak mam pompowtryski i jeżdzę raczej spokojnie. A teraz do 2500 obrotów się silnik kręci.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czy mam filtr cząstek stałych DPF

Witam Jak mogę sprawdzić czy moje auto ma filtr cząstek satałych DPF (VW passat 2003r 19TDI 100KM) Tydzien temu zaraz po zakupie auta pojechałem na wymianę oleju. W Norauto polecili mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Po wymianie jednak mnie korciło poczytać o olejach... Jak się okazuje olej jaki zalałem jest nie odpowiedni do aut z filtrem DPF powinienem zalać Castrol EDGE 5W30... Jesli

Witam Mam właśnie problem z filtrem cząstek stałych. Zaczęło się od tego że czasami podczas przyspieszania lub jazdy ze stałą prędkością następował delikatny ale wyczuwalny spadek mocy gwałtownie rosło zużycie paliwa obserwowane na komputerze (ustawione spalanie chwilowe) i dymienie spod maski. Aby usunąć te objawy pomagało wyłączenie i uruchomienie ponowne silnika. VAG nie pokazywał

Witamdzisiaj przegoniłem auto 30 min na 3 biegu 80kmh paliwo leje shell teraz po wyczyszczonej turbinie nie oszczędzam na spalaniucisnę na każdym biegu ile można(wcześniejszy właściciel auta pewnie jezdził wolno i stąd problem z turbiną) na razie jest ok. żadnych komunikatówżadnego dymienia spod maskipower też jesttylko jak zatrzymuje auto np.na skrzyżowaniu to wskaznik obrotów zanim

Zobacz Katalizatory, filtry FAP, DPF do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 3BG 2.0 TDI 136KM eksploatacja zwiazana z filtrem i plynem do filtra czasteczek

Witam Kupilem niedawno passata 2.0 TDI 136 z 2004 ale cos jakby ostatnio sie zmuli zanim osiagnie na niemieckiej autostradzie 170 czy 180kmh to troche trwa poza tym czaszami jak podjade pod dom to ma 1000 obrotow i po 15 minucie dopiero wraca na 930-950. Czy moze tobyc zwiazane z tematem tego postu Pozdrawiam

Prawdopodobnie nie masz płynu w DPF(ie)

Dzieki W ktorym miejscu namierze zbiornik od tego i jaki plyn powinienem zalac wogole mozna to samemu zrobic Dzieki z gory

Samemu niby nie można bo trzeba pod specjalnym ciśnieniem to robić. Zbiornik znajduję się pod wykładziną bagażnika. W ASO bodajże 1 litr z napełnieniem kosztuje około 100 zł a zbiornik mieści 4 litry

VOLKSWAGEN PASSAT Kontrolki katalizatora świec żarowych i filtra cząsteczek stałych TRYB AWARYJNY

Wszystko zamieściłem w tytule Od tygodnia pojawiły mi się te kontrolki. Po pewnym czasie mój samochód przeszedł w tryb awaryjny. Można go kręcić do 3 tys. obrotów a i tak maksymalnie jedzie 120 kmh. Co może być przyczyną Czy ktoś już z Was miał taki problem638638638 Zdjęcie jest w załączniku

A gdzie jest złącze diagnostyczne w B6 Bo tu httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt1019 jest napisane "passat B6 3C - w narożniku kierowcy koło pedałów (pod półką na książkę serwisową)." Patrzyłem pod kierownicą i nic nie ma. Może trzeba zdjąć jakiś plastik A półkę na książkę serwisową to ja mam w schowku po stronie pasażera...

Miałem to samo.Na bank masz "przypachany" filtr cząstek stałychktóry nie oczyścił się samoistnie bo albo nie "przegoniłeś" go jak kontrolka od filtra się zaświeciłaalbo nalałeś gównianego paliwa w co wątpie.Ja po takim czymś pojechałem do serwisupodłączyli pod komputer i zrobili jakieś wymuszone oczyszczenie.Koszt 100zł.

Najpierw zapalila mi sie kontrolka filtraale przegonienie samochodu ze zwiekszonymi obrotami niczego nie dalo.Po 50km zatrzymalem siezgasilem samochododpalilem i wtedy zaczely mi sie palic te same kontolki co u ciebie i dodatkowo wyskoczyl komunikat zeby jechac do serwisu.Zrobilem to odrazu.Zadnego trybu awaryjnego do 3000tys obr. nie mialemtylko komunikat i palace sie kontrolki.Moze jezdziles tak

Nie zawsze taka wymuszona regeneracja pomaga bardzo wielu naszych klientów przyjeżdża do nas bo filtr co chwile się zapycha. Trzeba wtedy fap wymontować i zrobić mu gruntowne czyszczenie w specjalnych urządzeniach. W naszej firmie trwa to ponad 16 godzin. jak by co to httpwww.eurovat.info.pl

VOLKSWAGEN PASSAT DPF ... przegląd

Witam chciałbym się dowiedzieć czy i ile kosztuje przegląd fitra DPF. w książce serwisowej pisze ze zaleca się przegląd DPF przy 150 tys. km. Czy taką inspekcję można zrobić poza ASO i w jakich cenach się kształtuje.

Nie chce zakładac nowego tematu wiec sie tutaj podepnę. Dzisiaj z rana wybrałem sie do Niemiec lecz na nieszczęście(lub na szczęście) przed samą granicą passat odmówił posłuszeństwa. Zaczął przerywać kupa dymu za nim poleciała lecz po chwili szarpanie ustąpiło i pojawił sie tryb awaryjny. Wcześniej odkąd go kupiłem świeciła mi sie kontrolka katalizatora. Po podpięciu do komputera

VOLKSWAGEN PASSAT DPF --> problem --> rozwiązanie

Od zakupu samochodu miałem problem - zaczęło się od mrugającej kontrolki od świec i komunikatu "ENGINE WORKSHOP". Po diagnostyce VAGiem (tu ukłony do kolegi ormowca) okazało się że wystąpiły dwa błędy - brak płynu do filtra cząsteczek stałych i niska skuteczność filtra cz.s. Próby ręcznego wypalenia filtra okazały się bezskuteczne (prawdopodobnie ze względu na komunikat

VOLKSWAGEN PASSAT Paliwo typu Ultimate a DPF

Troche ostatnio szukam po internecie i forum wiadomości na temat tankowania paliwa typu ultimate przy obecnym w passacie CR filtra DPF.Zbyt duzo informacji w tym temacie nie moge znaleźć.Może ktos z was odpowiedział by mi na to pytanie może ma jakieś doświadczenia w tym temacie.Z góry dziekujemlask

Przyłączę się do dyskusji ja z kolei podobnie jak wielu innych użytkowników współczesnych diesli leję do baku tylko paliwa premium przez pierwszy rok tylko shella v-power później - ze względu na dużą różnicę w cenie - bp ultimate i orlen verva. Dzisiaj jak każdy pewnie widzi najtańsze paliwa ma na swoich stacjach orlen. Dlaczego paliwa uszlachetnione Po prostu zbyt dużo naczytałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam. Mam takie pytanie... Słyszałem niedawno że gdy posiada się filtr cząsteczek stałych trzeba go po jakimś czasie przepchać to prawda

Rafał-np.tak httpforum.vw-passat.plshowthread...filtrapaliwa Pzdr. ---------- Post added at 1041 ---------- Previous post was at 1040 ---------- Mariusz-co do filtra cząsteczek stałych httpforum.vw-passat.plshowthread...czeksta%B3ych

filtr cząsteczek stałych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Filtr wyziewu spalin

Witam Mam pytanie... gdzie w internecie mógłbym kupić filtr wyziewu spalin do vw passata 2.5 TDI B5 jaka by była cena tego elementu Pozdrawiam

ten wyziew to katalizator tz. tak czy filtr czasteczek stalych dpf

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Pytanie o kontrolkę w Passat B6 3c

Witam zapchał mi się filtr cząsteczek stałych i byłem u mechanika i niby go zregenerował ale jak załanczam stacyjkę to pokazuje mi się ta kontrolka oprócz napisu check naprzeciw kontrolki z hamulcem ręcznym i nie gaśnie dopiero jak uruchamiam silnik to gaśnie ta kontrolka według instrukcji jest to problem z wydechem a poza tym wszystko działa poprawnie. Czy jest to normalne czy coś jest nie tak

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diesel partikel filter betriebs anleitung

Wyświetlił mi się taki błąd wcześniej znacznie wzrosło spalanie później wyświetliło się to i brak przyspieszenia itp. Oczywiście po odpaleniu wyświetla się ten komunikat później abegas werrkrast.

filtr cząsteczek stałych ---------- Post added at 1607 ---------- Previous post was at 1607 ---------- httpforum.vw-passat.plshowthread...czeksta%B3ych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 miekka praca silnika kopcenie na niebiesko

witam mam problem od roku prawie mam taka usterke ze podczas jazdy silnik w samochodzi zaczyna pracowac bardzo miekko widac to jak wrzucam na luz zamiast miec 900 obrotow ma 1000 wydaje sie ze nie czuc ze silnik pracuje po czym po chwili z tylu auta chmura dymu jasno niebieskiego ( samochod nie ma jakis ubytkow oleju)standardowo zuzywa 04 litra na 10 tys przy pompowtryskach ostatnio turbine zregenerowalem

VOLKSWAGEN PASSAT CZY WARTO PRZECHODZI NA SERWIS LONG LIFE

Witam mam komunikat na kompie o przeglądzie po 15 000 km. chociaż Niemiec mówił że mam long life (przegląd i wymiana oleju po 30 000 km). Chyba nie mam możliwości sprawdzenia jaki mam olej więc umówiłem się na przegląd zgodnie z komunikatem na kompie. Gość z ASO twierdzi że przy następnym przeglądzie będę mógł przejść na olej i przegląd long life. Pytanie czy tak można i czy

VOLKSWAGEN PASSAT B3 2.0 tdi 90 kw 122 km

Witam Wszystkich Niedawno kupiłem passata 2006 r. sprowadzonego z Francji ( auto zachodniej częścinigdy nie widziało śniegu ni soli można uznać ze w stanie idealnym ) Koleś mówił ze to wersja 122 konna. Zignorowałem to pomyślałem że się nie zna ( tak samo jak mówił ze ma 6 poduszek a się okazało ze ma ich 8 ) Sprawdzałem i myślałem że passaty B6 2.0 TDI mają tylko silniki

Z tego co udało mi się znaleźć to wersje na Francję mają mniejszą moc ale łatwo ją podnieść do 140 i więcej w zależności czy masz DPF ( filtr cząsteczek stałych ) czy nie ja mam wersje bez DPF-a. Sprawdza to się w kodzie silnika 7GG z DPF a 0GG bez DPF-a więcej info znajdziesz tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...&highlightDPF To chyba jedyna różnica jaką udało mi się znaleźć jak ktoś ma więcej info to niech pisze

VOLKSWAGEN PASSAT Opis kodów Nalepki Inf. Czy posiadam DPF

Witam. Posiadam passat 2.0 TDI COMBI Z 04.08.2005 PRODUKCJI oznaczenie silnika BKP. Na nalepce znajdują się następujące oznakowania Moje Pytania 1. Co oznaczają poszczególne oznaczenia 2. Czy mój Pasek posiada ten nieszczęsny filtr cząsteczek STAŁYCH -DPF 3. Jakie akcje serwisowe (bezpłatne) powinny być przeprowadzone przez serwis VW 4. Ile kosztuje kompletny rozrząd i który serwis

VOLKSWAGEN PASSAT Znikająca moc w 2.0 TDI - 170 PS

Witam. Jako że nie znalazłem podobnego tematu zaczynam wątek. Posiadam passata 3C0 z motorkiem 2.0 TDI 170 KM ostatnimi czasami zauważyłem że Golfy czy Octavie z motorkami 140KM idą równo ze mną a dotąd zawsze było tak że wszystkie 140 konne ropniaki brałem bez problemu. Wiadomo że one są lżejsze od mojego tatowozu ale jednak te 30 koni które miałem więcej pozwalało mi na bardziej

już wiem jakie mam pompowtryski numer części 3G 130 073 M dowiedziałem się przy okazji gdy musiałem sobie jeden wymienić w serwisie podobno 2500zł a na allegro nowy za 750zł wyjaśniam od razu że ten pompowtrysk nie uszkodził mi się z powodu chipka zanim jeszcze go zaszczepiłem silnik chodził mi troszkę nierówno a teraz lala malina gdy auto było jeszcze na gwarancji zwróciłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 świeci lampa ostrzegawcza spalin - abgas werkstant

witam od niedawna mam passata z 2004 z marca kupiony w kraju-salonie (nie wiem czy b5 czy b6 bo tak pisze w ksiazcewvwzzz3B z 4E236320 3B6 168 96kw TDI SG6 var 4M comfo- to ostatnie kumam 4 motion i ver. comfortline) moj problem to - pali sie lampa zolta od spalin pojezdze troche i zgasnie po pewnym czasie znowy sie zapali i tak w kółko czasami mam wrazenie ze szybciej gasnie lub zadziej sie zapala

Byłem na VAG i okazało się że jest problem z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej.Drobna wymiana i już zapomniałem o problemie.Ale z tego co rozmawiałem z mechanikiem to zaświecenie tej lampki może oznaczać co najmniej kilkanaście usterek typu katalizatorczujnik temp.filtr cząsteczek stałychitp.Także jedyne co mogę rozsądnego poradzić to udać się do dobrego mechaniora na VAGA.Może

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Roznica w klasie olejow 506.01 a 507.00

Witam Jaka jest roznica pomiedzy olejem CASTROL z norma 506.01 a 507.00. Ten drugi stosuje sie do samochodow z filtrem czasteczek stalych...ale tylko w tym tkwi roznica Zastanawiam sie bo mam mozliwosc zalania swojego 19 CASTROLem SLX longlife III ktory spelnia norme 507.00. Wiem ze zaraz podniesie sie wrzawa milosnikow olei MOTUL...ale 506.01 a 507.00...czym sie roznia Pozdro

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zółta kontrolka poziomu oleju..

Witam .. Wstęp Zatkane odpływy pod acu i Servo tak sie złożyło że Servo było nie szczelne i zassało wode do oleju. Wymiana Servo płukanie silnika zalany nowy olej Castrol EDGE Turbo Diesel 5W 40 syntetyk ( 4 litry ). Po przejechaniu 3 tyś km zaświeciła się kontrolka poziomu oleju.. ..Zaświeciła się zółta kontrolka oleju i napis aby sprawdzić stan sprawdziłem- jest nadmiar około

Odnosnie 1 pytania. Poakzuje zbyt maly stan. Jesli sie zaswiecilo i otworzyles potem maske to przestanie siwiecic na okolo 100 km bo komp uzna ze cos z tym zrobiles. Olej pasuje bo spelnia normy do pompowtryskow. Nie mozna go stosowac tylko w przypadku gdy masz filtr czasteczek staylych.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 osad po pierwszym przegazowaniu

Witam Mam pytanie-posiadam VW paska 1.9 TDI z konca 99 roku w kobii-pytanie do Was brzmiczy po dłuzszym postoju po odpaleniu-przegazowaniu zaobserwowałem czarny osad na sniegu-czego to objaw i czy też takie zjawisko wystepuje u was Z góry dzieki za odpowiedzi pozdrawiam

W nowych technologicznie dieslach masz filtr cząsteczek stałych i tam taki objaw nie występuje

VOLKSWAGEN PASSAT zimny TDI 105 PS dymi na bialo pozniej spokoj

Witam kolegow temat juz sie gdzies przewijal ale finalu nie bylo. Problem jest taki odpalam zimny ( bez najmnieszych problemow ) i dymi na bialo - na wolnych obrotach. Zapach niespalonego diesla. NIE OLEJU Po paru kilometrach wszystko wraca do normy i ani sladu dymienia. Silnik chodzi idealnie rowno. Moc taka sama. Wykluczam - turbo - uszczelka pod glowica - woda w oleju - ubytki plynu - paliwo

kolega pisze o parze wodnej a u mnie sa wyrazne spaliny ( dym ) smierdzacy olejem napedowym. Na skrzyzowaniu i wolnych obrotach smrod nie do opisania. Wdziera sie do kabiny i sam juz tym smierdze. Jasne ze jak jest zimno to leci para Jeszcze raz jest zimno 4 Celsjusza ( teraz ) i jest problem. To nie jest para wodna Bardzo prosze o niezasmiecanie tego tematu. Panowie Skupcie sie na wyraznym

widze ze jest pierwszy kolega ktory kuma o co chodzi. Tlumacze i tlumacze az rece opadaja. Ludzie nie odrozniaja pary od dymu i to jest problem (IQ 1) Cos mi sie zdaje ze sie cos nie zalacza. Przed ta awaria slyszalem jakis cykajacy przekaznik w okolicach skrzynki pod kierownica. Cos sie tam zalaczalo i wylaczalo ( jak byl zimny ) Teraz tego dzwieku nie slysze a auto dymi na zimnym silniku. Dzis

VOLKSWAGEN PASSAT Błąd czujnika temperatury spalin który to

Witam. Na kokpicie świeci się kontrolka silnika po podpięciu do Vaga wyskakuje błąd czujnik 2 (drugi) temperatury spalin rząd pierwszy. Kod błędu 6488. Po przestudiowaniu kilka forum udało mi się ustalić że są takie 2 czujniki (foto) przy turbinie oraz za filtrem cząstek stałych. Czy któryś z szanownych forumowiczów wie może który czujnik jest odpowiedzialny za powstały błąd

Witam mam podobny błąd "czujnik 4 temperatury spalin rzad 1" kod błędu P246E. Wczoraj przyglądałem się kostkom rozpinałem je i na VASie wyszło że kostki przy szybie jest ich 4 ale tylko przy dwóch pierwszych od lewej są czujniki spalin (czujnik 1 i czujnik 3 lub na odwrót) a czujnika 4 za cholerę nie mogłem znaleźć. Vas wyświetlał że jest to błąd statyczny więc najprawdopodobniej

VOLKSWAGEN PASSAT Czy możliwe że MFA może tak oszukiwać na spalaniu (na korzyść)

Witam pisałem kiedyś że mój passat BMR za dużo pali - ponad 11L w mieście przy spokojnej jeździe. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt66213 Aktualnie MFA pokazuje ok. 10L po mieście po zmianie kół z 235 na 205 (zimówki) przy spokojnej jeździe. Natomiast dzisiaj dotankowałem do pełna i weszły 22 litry a zrobiłem 356 km co daje średnią 617 L100km głównie po mieście. I tu pytanie

ja w 1.9 TDI nie moge się zmieścić w 7 litrach (ostatnio wyszlo 7.5l tyle samo komp pokazywał) a wy w 2.0 TDI się mieścicie mniej niż 6.5l co wy niby robicie ze tak wam malo pala normalnie w lecie z klima 7.5-8l100km. Cykl mieszany cały czas klimatronik ustawiony w lecie tyle mialem. Aha dodam ze mam filtr cząsteczek stałych ale żeby aż tyle było większe nie cisne mu ani nic zmiana biegu przeważnie 2tys obrotów.

VOLKSWAGEN PASSAT Falujące obroty w dieslu i teraz tryb awaryjny

Witam wszystkich. Mam problem z moim paskiem. Od jakiegos czasu zauwazylem ze na wolnych obrotach silnik ustawia sie na 1000obrh. Czasami spadnie na 900 czasami wroci do normy. Teraz na dodatek zapalila sie kontrolka CHECK ENGINE. Czasami przy mocnym przegazowaniu wraca na 800obrh ale kontrolka swieci sie caly czas. Dotatkowo zauwazylem dwa objawy - silnik przy wolnych obrotach 800obrh wydaje mily

witam jesli chodzi o te 1000 obrmin to jest to sprawa normalna co jakis czas wypala sie filtr czasteczek stalych i slychac wlasnie jakby silnik inaczej pracowal...

VOLKSWAGEN PASSAT Gwałtowne zapełnienie filtra DPF cząsteczek stałych

Witam. Miałem ostatnio przypadek klienta z pasatem B6 natychmiast po wymianie oleju (ale okazało to sie później ) silnik zgłosił awarie DPF i zapisał kod usterki zapchanego filtra dpf. Dodam iż olej wymieniał pracownik ASO - w tzw czasie wolnym nastepnie skierował on klienta - właściciela auta do aso na wymiane filtra za 6500pln. Jak sie okazało później podczas wymiany dziwnym przypadkiem

przelanie oleju to faktycznie nic dobrego.....moglo sie jednak zdarzyc zbieg okolicznosci.Sprawdz w blokach mase sadzy zapisana w sterowniku.to powie w jakim stadium jest dpf

Trochę jestem zaskoczony niektórymi opiniami ale niestety nie ma takiej opcji aby w czasie postoju ruszyła (albo była kontynuowana) procedura wypalania filtra DPF Co do tempomatu to jak najbardziej można a nawet w ASO czy warsztatach tak wypalają DPF (po uruchomieniu z kompa) - mówie o hamowniach. Przyspieszanie lub zwlanianie w trasie podczas procedury nie ma większego znaczenia byle nie robić tego non stop.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 PASSAT B6 19TDI DYMI NA CZARNO JAK STAR

Posiadam passata b6 19 tdi 105km 2006 bez filtra cząsteczek stałych. Samochód strasznie kopci na czarno w czasie przyspieszania od około ok 25tyś obrotów. Komputer wykazywał przepływomierz kupiłem drugi i okazało sie ze oba są sprawne. Mechanicy mówili że to jest EGR ale odłączone już jest samochód jest bardziej zrywny ale troche mu brakuje do mocy 100%. Komputer nic nie wykazuje żadnego

VOLKSWAGEN PASSAT B6 PASSAT B6 19TDI DYMI NA CZARNO JAK STAR

Posiadam passata b6 19 tdi 105km 2006 bez filtra cząsteczek stałych. Samochód strasznie kopci na czarno w czasie przyspieszania od około ok 25tyś obrotów. Komputer wykazywał przepływomierz kupiłem drugi i okazało sie ze oba są sprawne. Mechanicy mówili że to jest EGR ale odłączone już jest samochód jest bardziej zrywny ale troche mu brakuje do mocy 100%. Komputer nic nie wykazuje żadnego

VOLKSWAGEN PASSAT Elementy klimatyzacji

Wiele osób pyta co to do czego to służy jak to się nazywa...Zrobiłem małą ściągawkę może komuś się przyda SKRAPLACZ KLIMATYZACJI - potocznie zwany chłodnicą klimatyzacji lub kondenserem. Skraplacze są zawyczaj montowane przy chłodnicach cieczy z przodu pojazdu. Zadaniem skraplacza jest schłodzenie sprężonego czynnika gazowego a następnie zamiana go w ciecz. Chłodnice klimatyzacji

Zadaj pytanie ekspertowi