części samochodowe nanodatex

volkswagen passat dyferencjal

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat dyferencjal

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat dyferencjal

VOLKSWAGEN PASSAT pekniety dyferencjał... da sie cos z tego zrobic

materiał to aluminium (magnes nie łapie) zebatki w sa w stanie idealnym.

musisz szukać z którego roku jest httpwww.bikebandit.comhonda-moto...artsoem-parts

I tu Marek masz całkowitą rację orginalne graty są niesamowicie drogie przypuszczam że sam dyfer wyjdzie drożej niż sprzęt który kupiłeś do zabawy. Postaraj się go pokleić jak było i do żyda bo patrząc na tą melasę w środku co za olej robiła to dopiero początek Twoich wydatków. Jeśli chodzi o używane graty to motobazar w Łodzi albo Wawa (trochę daleko masz) i oczywiście Allegro. Powodzenia w poszukiwaniach

dzieki za rady skocze jutro do zakładu który zajmuje sie specjalistycznym spawaniem gdyby mi go pospawali w rozsądnej cenie i dali gwarancje to pospawał bym to no nic zobaczymy jak sie to potoczy

z samego rana wsiadlem w auto i objezdzilem zaklady spawalnicze itp w jednym powiedzieli ze sie tego nie moim zdaniem jak porobimy najpierw spawy punktowe w kazdym miejscu (zeby nie pokrzywiło) później sie poprostu wiecej nadspawa i bedzie ok piekne to nie musi byc tylko sprawne

VOLKSWAGEN PASSAT Napęd 4WD Plusy i minusy

No wlasnie zastanawiam sie nad tym Kto ma auto z napędem 4x4 bardzo proszę niech coś napisze na ten temat szcegolnie ile pali czy jest duzo slabszy od auta z napedem na jedną os itp

Muszę cię zmartwić. Niestety nie wyjechałby. Jedyna opcja to audi z blokadą dyferencjału z tyłu wtedy mając przyczepność na którymkolwiek tylnym kole ruszyło by pod górkę. Torsen tak samo nie ruszy pod górę gdy nie mamy przyczepności po przekątnej pojazdu. Oczywiście to jest test robiony pod zwykłego szarego kierowcę gdyż każdy szanujący się użytkownik samochodu 4x4 wyjechałby

Nie nie masz i żaden passat nie ma. Samoblokujący dyferencjał masz wyłącznie pomiędzy osią przednią a tylną na osi przedniej i tylnej są już zwykłe otwarte mechanizmy różnicowe. Gdyby na tylnej osi zastosować torsen auto stało by się bardzo nieprzewidywalne o czym poinformować was mogą użytkownicy audi 80 który zdecydowali się taki dyferencjał przełożyć z audi v8. Co do głośności

jeszcze jeden aspekt każda generacja torsena posiada jakąś wartość momentu wewnętrznego. Sam torsen też stawia opór dzięki czemu moc silnika przekazywana jest na obie osie. Wartość tego wewnętrznego oporu odpowiedzialna jest za to w jakim stosunku torsen dzieli moc na obie osie. Nie zapominajmy też że oprócz centralnego torsena na osiach są normalne otwarte dyferencjały. Żaden passat

To nie działa tak jak myślisz. Torsen to dyferencjał jest on właśnie po to by rozdzielić oś przednią od tylnej. Oś przednia nie jest stale połączona z tylną. Dyferencjał ten ma za zadanie moc napędową wytworzoną przez silnik rozdzielić na obie osie jednocześnie dlatego napęd ten nazywany jest stałym. Jednak w czasie testu w diagnostyce siłą napędową są rolki a nie silnik dlatego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam zastanawiam się czy bez większych przeróbek można zamontować tylni most z blokadą z audi 80 b4 do passata b5 syncro audi a4 quattro. Z tego co się orientuje to w moim afn przełożenie wynosi 359 i etka ma dyferencjał do A80Q b4 o numerach 01H 500 040 D o przełożeniu 359.

DziałKategoriaProducentModel Samochody (osobowe)Samochody (osobowe)volkswagenpassat 1.9 TDi (DT) (1997-2000) Our Recommendation EDGE 0W-40 PRODUCENT volkswagen MODEL passat 1.9 TDi SILNIK DT ROK 1997-2000 NOWE WYSZUKIWANIE DRUKUJ ZASTOSOWANIEZALECENIAPOJEMNOŚ (LTR) Silnik (DT)Zalecany EDGE 0W-40 4.3 Dobry MAGNATEC DIESEL 5W-40 B4 Dopuszczalny Magnatec Diesel 10W-40 B3 Przekładnia ręcznaZalecany

Czy tego passata kupiłeś przypadkiem w Kaliszu ---------- Dodano o 1141 ---------- Poprzednia wiadomość o 1133 ---------- Witam Pssat B5 AJM z tiptronikiem. Ostatnio zaobserwowałem piszczeniehuczenie przy dodawaniu gazu (jazda pod obciążeniem) w zakresie prędkości 85-100 oraz 140 w górę. Dodam iż zjawisko nie występuje w przypadku gdy zdejmę nogę z gazu. Częstotliwość i natężenie

Oprócz poduszek możesz mieć problem z przegubami lub dyferencjałem. Przeguby wewnętrzne mogą mieć duże luzy. Można je sprawdzić łapiąc za półoś i ruszając nią. Dyferencjał sprawdzisz kręcąc kołami (samochód podniesiony na luzie) stuki późna reakcja drugiego koła po przekręceniu jednego.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Skrzynia biegów czy koło dwumasowe

Witam wszystkich To mój pierwszy post na tym forumchociaż forum przeglądam już spory czas.to dużo mi pomogliście się dowiedzieć o moim pasku.Mam pewien problem. Mam volkswagena passata B5 3BG 1.9 TDI 130 KM z roku 2005 skrzynia manualna 6-biegowa silnik AVF. Od jakiegoś czasu mam problem z autkiema mianowicie podczas jazdy nim z auta wydobywają się dziwne dźwięki czyli auto mi wyję jak

- dzwiek zanika calkowicie. Wystepuje na wszystkich przelozeniach choc na 4 biegu juz ciszej. 5tki nie sprawdzilem bo caly czas po miescie jezdze. Przypomina troche kompletnie starte klocki hamulcowe ocierajace o tarcze -- warsztat zdiagnozowal jako lozyska dyferencjalu(diff pinion bearings) i do wymiany chca mi skrzynie wyciagac i od razu obejrza sprzeglo i dwumas. Czy to poprawna diagnoza passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Automatyczna skrzynia biegów B5

Witam Mam pytanie czy w moim B5 3BG Variant 2002 r. automat jest 4-biegowy I drugie czy jest to normalne że przy nagłym zahamowaniu i ruszeniu jest opóźnienie i czuć wyraźne szarpnięcie Coś w rodzaju że wrzuci bieg i natychmiast prrzenosi moment napędowy na koła tylko że z szarpnięciem Czasami czuję to przy normalnej jeździe i nagłym ruszaniu. Może już pada ten automat albo jest

Witam forumowiczów ja miałem problem ze swoim passatem i znalazłem magika który jest obeznany w temacie i co najważniejsze nie zdziera z ludzi... Mały warsztacik ale za to miły właściciel. Byłem na trzech warsztatach i wszędzie kombinowali podłączali komputery i wydałem u nich 980 złotych. W firmie Goldcar Diagnoza zajęła 20 minut mechanik oszacował koszty na 270zł za części plus

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Wymaina dwumasy w B6 z DSG

Witam Czy ktoś z was wymieniał może sam koło dwumasowe w B6 ze skrzynią DSG Chodzi mi o to czy dużo jest z tym roboty co trzeba zdemontować i na co trzeba uważać. Ogólnie o krótką instrukcję w celu zaoszczędzenia czasu na rozpoznanie tematu. Myślę że takie informacje przydadzą się wielu uzytkownikom chcącym samemu serwisować swojego B6 bo wiadomo jakie są ceny usług Aha i jeszcze

jej z silnikiem jest taki sam jak przy normalnej skrzyni. Jednak przed montazem mam do Was bardzo wazna prosbe. Nauczony ze skladania silnikow motocyklowych kazde polaczenie gwintowe dokrecam odpowiednim momentem i tutaj tez oczywiste jest ze chce zrobic tak samo tylko........... ........dzisiaj wrocilem do kraju i nie mam sposobnosci kupic ksiazki z momentami dokrecania polaczen gwintowych w passat

VOLKSWAGEN PASSAT Silniki i kody wyposażenia

witam mam prośbe jeżeli komuś by sie chciało to bardzo bym prosił o przetłumaczenie pewnych wyrażeń niemam opanowanego angielkiego w takim stopniu żebym wszystko zrozumiał a napewno nie jęsyk techniczny jek ktoś może to prosze tu jest lista wyposażenia jakie udało mi sie spisać z nakleji i rozszyfrować kody 1AB-power brake 1BA-standard suspensionshock absorption 1G7-space-saving

WItam mam kilka pytan odnosnie tych kodow jaki w ogole jest sens tych kodow na naklejce jak polowy rzeczy na nich nie ma mozna by powiedziec ze tylko na chybil trafil niektore wybrane i co lepiej najmniej wazne A po drugie mam kilka kodow ktorych nie mam pojecia co oznaczaja mozecie pomoc w identyfikacji 0JGweight category front axle weight range 7 0YDweight category rear axle weight range 4 1AHelectronic

Co do kodów to proszę G1 dzwignia zmiany biegów 0F1 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego (etanol) 0F2 Układ paliwowy dla silnika benzynowego gaźnikowego 0F3 Układ paliwowy dla silnika diesla 0F4 Układ paliwowy dla silnika benzynowego turbo 0F5 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo 0F6 Układ paliwowy dla silnika diesla turbo (pompowtryski) (TDI) 0F7 Układ paliwowy

VOLKSWAGEN PASSAT B3 B3 1991 Jaki olej do automatu

Panowie jaki powinien być wlany olej do automatycznej skrzyni Wiem że napewno nie zwykły czerwony Dextron ale jakiś żółty. Znalazłem kilka postów ale KAŻDY pisze o innym typie oleju. Proszę o porade.

Napisz coś więcej czy w tym przypadku byłyby jakieś dodatkowe objawy W sterownikach nie ma błędów (a diagnostyka działa - jak wyjmę wtyczkę z przełącznika ES pokazuje nieznana pozycja przełącznika). Przy większych prędkościach słychać lekki świst ale myślałem że to zużyty dyferencjał. No i R załapuje z małym opóźnieniem ale to chyba bez związku. Ogólnie wydaję mi się że na 1. i 2. biegu nie brakuje mocy.

Witam kolegę. Ten świst o którym piszesz może nie być z dyferencjału tylko pochodzić z przekładni planetarnej lub łożyskowania kól pośrednich. Również to że wsteczny jest z opóźnieniem wskazuje na problemy z planetarką gdyż sprzęgło jednokierunkowe pracujące na biegu wstecznym wspólpracuje z jedną z części przekładni. Proponuję jak najszybciej zdjęcie miski i sprawdzenie

witam wszystkich czytam uważnie ten wątek mam paska b3 2e asbchciałbym się podpiąć do dyskusji Mam pytanie czy w dyferencjale jest olej przekładniowy Kolejne pytanie dotyczy zmiany z 3-4 oraz redukcji z 4-3 wydaje mi się że coś tam mi nie stroi mianowicie jest przeskok jakby już wskoczył 4 bieg auto jedzie do przodu ale przez 2sek ciągnie jakby jeszcze 3 bieg trzymał.Nie wiem czy to możliwe

Koledzy coś się dzieje z moją skrzynką. Ostatnio na zimnym zdarzyło się kilka razy coś takiego podobnie jak wtedy gdy w manualu nie bierze sprzęgło tzn. obrotomierz idzie w górę silnik wyje a auto nie przyśpiesza. Zdarzyło się kilka razy na zimnym po wyjechaniu na dwójce i trójce. Później po rozgrzaniu było OK. Okazało się że mam za dużo oleju na bagnecie było tak ok. 1 cm więcej

VOLKSWAGEN PASSAT skrzynia automatyczna. Ile oleju w dyfrze

Nie moge znaleść informacji ile powinno być oleju w dyferencjale i jaki to powinien byc olej na obudowie skrzyni niema żadnej kontrolki do sprawdzania prawidłowego stanu oleju. szukałem informacji w eTechu serwis nie może udzielić takiej informacji albo z braku wiedzy albo chęci. silnik 18 RP skrzynia automatyczna nie znam oznaczenia ale wiem że do przekładni wlewa sie olej ATF a o dyferencjale niema informacji. Proszę o pomoc.

VOLKSWAGEN PASSAT Jak sprawdzić ASB typu 01M

W jaki sposób można sprawdzić czy świeżo kupiona automatyczna skrzynia biegów (wymontowana) typu AG409601M o przełożeniu CKX jest sprawna Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tej sprawie proszę o pomoc.

Zależy o jakich luzach mówisz. Luz na flanszach przegubów musi być tego nie skasujesz. Żeby wyregulować luzy łożysk dyferencjału potrzebny jest specjalny klucz używane tarczki cierne są cieńsze do nich należy zamontować grubsze podkładki httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...71c8ce75f.html Obszerny temat polecam ściągnąć serwisówkę volkswagen.msk.ru

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Czy wychodził B4 VR6 automat 4X4

Witam. Posiadam passat B4 VR6 automat i zastanawiam się czy wychodził kiedykolwiek passat B4 VR6 automat z napędem na 4 koła Jeśli ktoś jest zorientowany to proszę o odpowiedź w tej kwestii.

widzę że każdy po VR6 marzy aby przesiąść się w C4 lub S6 Quattro 4.2... nie stać mnie jeszcze na S6 - utrzymanie oczywiście więc kupiłem VR6 ja zanim kupiłem VR6 - brykałem B4 80 Avant 2.6 V6 Quattro ma dodatkowo blokadę dyferencjału - super jazda z blokadą - latanie bokiem jak BMW bo C4 ma tylko stały napęd 4x4 - nie blokady dyferencjału ale nie miałem okazji przejechać się

VOLKSWAGEN PASSAT kopie mnie pedal hamulca

ma to miesjce tylko gdy auto jest mocno zimmne (dlugi postuj) i przy predkosciach rzedu 0-5kmh objawia sie to tak ze jak delikatnie poloze moge na pedale hamulca to czuje jakby sie delikatnie unosil i opadal (doslownie max 0.5cm). towarzyszy temu jakby cykanie przekaznika - ale nie moge zlokalizowac co ta za przekaznik. na VAG nie pokazuje zadnych bledow pacjent passat VR6 automat

a co ma dyferencjał do hamulców blokada dyferencjału jest przy poślizgu kół przy ruszaniu a wracając do tematu to chyba masz coś nie tak z ABS sprawdź czujniki prędkości przy kołach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek z uszczelnienia ze skrzyni.

Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem passata B5 FL. Mam maly problem. Posiadam w tym Passacie skrzynie tiptronik. Jest maly wyciek z tej skrzyni przy lewej połosi (strona kierowcy). Kupiłem uszczelniacz w serwisie (koszt jakies 70PLN). Pojechałem do zaprzyjaznionego mechanika ktory zna sie na takich sprawach robił to juz nie raz ale nie w automacie. Odkrecilismy półos od skrzyni (mocowana na

Witam panowie. Ja juz po wymianie uszczelniacza w skrzyni. Wymienilem uszczelniacz z lewej strony w skrzyni tip tronik. Bylem w serwisie skrzyn biegow. Wymienili mi go za 100PLN. Ale za szkołe trzeba płacic . A wiec tak. Aby wyciagnac flansze z lewej strony trzeba odkrecic taka mała obudowe ktora jest pod flansza i jest mocowana na 3 sruby. Odkrecamy to i wyciagamy flansze razem z obudowa i uszczelniaczem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeciekający uszczelniacz półosi - jaki olej

witam przecieka mi uszczelniacz półosi...jutro przyjdzie nowy jadę z nim do mechanika ale chce się upewnić czy wleje mi dobry olej. Skrzynia ASB TipTronic 5biegów 99r APU 1.8T. Pytanie jaki olej będzie potrzebny Z tego co czytam są oleje 1. przekładniowy - czy chodzi o ten który uzupełnia się jak pęknie miska olejowa ASB (wchodzi 6l) Przy okazji pytanie czy to ten MOBIL (ESSO) ATF LT 71141

Podbijam bo sprawa trochę dla mnie pilna...czy ktoś się orientuje w tym temacie PS Nie widziałem niestety jak to wygląda na dole - czy dobrze rozumiem że są dwa rodzaje oleju - jeden w dyferencjale drugi w skrzyni Dyferencjał jest chyba po prawej stronie skrzyni Jeśli wymieniam uszczelniacz po lewej stronie to chyba nie ma żadnego niebezpieczeństwa że oleje się pomieszają Po wymianie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wyciek z tiptronica

Cieknie mi olej z simeringu półosi przy skrzyni tiptronic. Może ktos się orientuje czy w tiptronic-u z 1998roku dyferencjał i skrzynia pracowały na innych olejach. Przy półosi od strony pasażera znalazłem jakby śrube do wlewania własnie tego oleju do dyferencjału. Przy okazji jak sprawdzić jaki jest olej w skrzyni bo padało już tu pare kolorów olei (czerwonezłote zielone )

VOLKSWAGEN PASSAT buczenie w przednim kole przy skręcie

Witam Opiszę mój przypadek bo może komuś pomóc. Od jakiegoś czasu w moim pasku było słychać dziwne buczenie dobiegające z prawego przedniego koła. Ujawniało się tylko przy skrętach kierownicą. Jako że pasek jeszcze na gwarancji podjechałem do ASO. Kazali auto zostawić. Po ok. 2 godz. zadzwonił kier.serwisu i poinformował mnie że zgodnie z procedurą ELSA sprawdzili łozyska kółprzeguby

Zmienilem lozysko - zero efektu - jutro zmienie drugie. Bylem w servisie VW - pojezdzili autem... albo lozysko albo poloski (przeguby) albo lozyska wewnetrzne od polosiek albo dyferencjal w skrzyni. sugerowali zostawienie auta w serwisie na dokladne sprawdzenie (koszt ok 200-250 eur) ale bez gwarancji ze znajda usterke. wW najgorszym wypadku musialbym wymieniac wszystko po kolei. Usterke samej skrzyni

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI DSG. Wyciechrobotanie po dodaniu gazu od 5 biegu

Witam od dwóch dni mam problem z autem. (passat B6 2.0 TDI DSG 2005 r. 185000 km.) Po mocniejszym dodaniu gazu od piątego biegu falami słychać jakieś tarciechrobotanie przez moment. Wydaje mi się że słychać ten objaw jak układ napędowy jest dosyć mocno obciążony. Czy to może być skrzynia Od czego zacząć poszukiwania przyczyny Jutro jadę do specjalisty od skrzyń automatycznych i zobacze co powie. Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć to będę bardzo wdzięczny.

Kosultowałem się z 4 mechanikami oglądali auto osłuchiwali problem i żaden z nich nie wie co to może być. ASO mnie przyjmie ale muszę poczekać - terminy... Co do występującego tarcia to zrobiłem takie doświadczenie Jadę z prędkością 80 kmh na 4 biegu w tiptroniku - trze na uskokach wrzucam piątkę obroty wyższe ale trze jadnakowo na 6 biegu to samo ani szybciej ani głośniej itd.

VOLKSWAGEN PASSAT 4MOTION - TORSEN zasada dzialania

znalazlem taki filmik [ame]httpwww.youtube.comwatchvOo9GV4mSnRQ&featurerelated[ame] mogłby mi to ktos rzeczowo wytlumaczyc lub podac jakis link do meritum. myslalem ze duzo wiem o quattro a to mnie zaskoczylo...

To jak rozkłada się moment w torsenie jest uzależnione od jego wykonania i od jego wewnętrznego oporu pracy tak więc torsen każdej generacji ma tą dystrybucję inną. Jednakże dość sprytnie to wyjaśniłeś. Kiedyś miałem fajny tekst na temat tego napędu ale żeby go zrozumieć trzeba było znać trochę więcej fizyki niż liceumtechnikum. Torsen to ogólnie fajna konstrukcja ale ma swoje

VOLKSWAGEN PASSAT oznaczenia czujników temperatury 2E

Nowy temat do pytań o numery części z ETKA. Stary httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt48099 ---------- Post added at 1033 ---------- Previous post was at 1032 ---------- scalanie postów test

Możecie podać numery poduszek tylnego dyferencjału passat b5 2.8 1998r

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko o Tiptronic w B5

Witam zakładam nowy temat bo nie ma konkretnie opisanych problemów z tą skrzynią chciał bym żeby było napisane jasno tylko o tiptronic w B5 żadne inne automaty jak ktoś chce niech stworzy nowy temat o innych automatach w passkach 1. jaki przebieg i czy macie chipa (jaka moc po chipie) 2. czy był wymieniany olej i filtr w skrzyni ( jaki olejfiltr i jaka metoda dynamiczna czy statyczna) 3.

dyferencjał jeździ na drugim oleju a że passaty to napęd przedni to mamy drugi olej a że kolega zapewne wzoruje się na 5HP19 ale np. do napędu na tylną oś w związku z tym tam jest tylko jeden olej. Skrzynia ze zdjęć kolegi to skrzynia np. do BMW czyli napęd na tylną oś. Co do podwójnej zmiany biegów... zwłaszcza 2-3... nie spotkałem się z czymś takim aby nie było czuć... tzn.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Wyposażenie dodatkowe - Passat B3B4

Stwierdziłem że przyda się stworzyć listę rarytasów dla modeli B3 i B4. Początkową listę zrobię na podstawie tematu z działu Dyskusje o motoryzacji. Jeżeli jest coś ciekawego a niema tu tego wpisanego to piszcie. A i proszę aby nie pisać A ja mam w swoim pasku to i to jeśli to i to jest już na liście. Będe uzupełniał listę w pierwszym poście. Proszę moderatorów o nie usuwanie

Prawdopodobnie jest to kontrolka załączenia blokady dyferencjału.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 problem z przegubami passat b3

witam mam taki problem mam duży luz na przegubach tzn nie wiem dokładnie co jest ale jak dam gazu to szarpnie i jedzie dalej dobrze i jak puszcze z gazu to też szarpnie i jedzie dobrze mam lekki stukot przy skręcaniu do oporu wina przegubów ale nawet jak złapałem ręką półośie to mogłem je sam dobrze okręcić prawie o 13 jak nie o połowe i wiadomo że jest ogromny luz. Co mi poradzicie

Ja bym wymienił cały dyferencjał i musowo sprzęgło. Bo to szarpanie to ewidentnie od sprzęgła.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 - Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230 - Przed

nie ma roznicy jedyne gdzie poczujesz ja to na rondzie w zimie jak cie tyl wyprzedzi w spalaniu okolo litr wiecej i kosztach wymiany oleju przekladniowego w tylnim dyferencjale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 1.9 TDI 2002 130KM Tiptronic wycie skrzyni biegów

Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Od jakiegoś czsu zauważyłem że zaczyna mi wyć skrzynia biegów między 90-105kmh nie robi to różnicy czy na 4 czy na 5 gdy puszcze pedał gazu to cichnie a jak trzymam na równym to wyje. Gdy silnik jest jeszcze zimny to praktycznie wogółe tego nie słychać.. Co może być przyczyną Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuje Pozdrawiam

Wygląda że przegrzewa się skrzynia... co może być np. za mały poziom oleju w skrzyni jak i dyferencjale zapchany filtr zapchana chłodnica - obieg skrzyni ale i również duży obieg sprzęgło-konwerter... zerknąć jaką ma temperaturę skrzynia po ostrej jeździe za pomocą laptopa - ale jak czujesz na gałce to na bank skrzynia co najmniej do wymiany oleju i filtra lub uzupełnienie oleju.

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

Prawda prawda. Ale RS6 do STI porównać się nie da bo to całkiem różne auta przeznaczone do czego innego. Ale impreza z lat 2001-2002 ma inne zawieszenie w porównaniu do modelu 2006 a o 2007 nie wspominając. Masz rację że subaru prowadzi się bardzo nerwowo i trzeba nie lada kierowcy żeby je opanować. RS6 to auto bardziej szosowe i na równym asfalcie jedzie lepiej. Impreza za to wygrywa

VOLKSWAGEN PASSAT Nowy Passat (2011) 4Motion - pytanie

Czy nowe paski mają dalej Haldex czy Torsen w wersji 4Motion. Ewentualnie jak jest ułożony silnik w TDI i TSI.

bo centralny przedni tylni dyferencjał jest OTWARTY XD i moc ucieka tam gdzie jest najmniej oporów BMW ma fabrycznie napędzane tylnie koła a przód jest dołączany przez dyferenajał innego typu niż w audi i dlatego moc jest przekazywana dużo bardziej wydajnie. Dopiero teraz audi zrobiło quattro w S5 RS5 które potrafi sobie poradzić z takimi eksperymentami przez zastosowanie nowego quattro

VOLKSWAGEN PASSAT pytanie do znawców tamatu syncro

Witam jestem nowy na forum i na wstępie pytanie dosyć problematyczne z tego co wiem otóż mam uszkodzoną przekładnię kątową przy skrzyni - tą od syncro - oczywiście chcę to naprawić ale ceny skrzyń synncro do vr6 to już bajka nie dla mnie natomiast skrzynię syncro od silnika 2.0 czy 1.8 można już kupić w rozsądnych pieniążkach i teraz pytanie czy przekładnia kątowa( przystawka) będzie pasowała od takiego 2.0 do mojego 2.9 z góry dzięki za odpowiedzi.

Niestety wg danych Etki pasuje tylko dyferencjał o oznaczeniu skrzyni CSR (przełożenie 1621) od silnika 2.9. 2.8 (CGM) miał przełożenie 2021. Pasuje od golfa 3 2.9

całą skrzynię chyba nie ma sensu. dyferencjał i tylny most z 2.8 i powinno działać. visco jest to samo i cały wał także

VOLKSWAGEN PASSAT Przegub wewnętrzny.

Ostatnio wymieniałem przegub zewnetrzny. I sąsiad z garażu obok ( mechanik) oglądał przegub wewnętrzny i stwierdził że trza go wymienić bo umiera. Potem rozmawialem z bratem (mechanik samouk) który zjadł zęby na kilku VW i jemu nigdy jeszcze sie nie zdarzyło żeby przegub wew. padł. Co o tym sądzicie. Często ten przegub pada I jakie sa objawy jego śmierci

Objaw normalny wedlug mnie. Dyferencjał.

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat dyferencjal

  • Volkswagen Passat B5 2.8v6 4x4 automat dyferencjał - Platerówka (350.00PLN)
  • volkswagen passat 2007 3C0 dyfer dyferencjał - Bielsko- Biała (1200.00PLN)
  • Volkswagen Passat B5 '99 2,5 TDI 4x4 dyferencjał - Platerówka (300.00PLN)
  • Volkswagen Passat B5 2.8v6 4x4 automat dyferencjał - Platerówka (350.00PLN)
  • volkswagen passat 2007 3C0 dyfer dyferencjał - Bielsko- Biała (1200.00PLN)
  • Volkswagen Passat B5 '99 2,5 TDI 4x4 dyferencjał - Platerówka (300.00PLN)
  • Volkswagen Passat B5 2.8v6 4x4 automat dyferencjał - Platerówka (350.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi