części samochodowe nanodatex

volkswagen passat dwumasówki

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat dwumasówki

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat dwumasówki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wizualne sprawdzenie dwumasówki

Nie mam siły do tego auta (większość zna moje przeżycia ) .Rozebrałem silnik i dzisiaj ściągnąłem skrzynie biegów.Poruszyłem dociskiem i coś mi się tam ruszało jakby było nie dokręcone .Odkręciłem dwumasówkę i wewnętrzna część(tam gdzie tarcza dochodzi) rusza się na boli a koło zębate stoi w miejsu.Wygląda to tak jakby środek odczepił się od zewnętrznej części.Jeszcze

Ruszać się musi tylko zależy jaki ten luz jałowy jestbo po co dwumasówkaktóra jest sztywnaa jak poszukasz to znajdzieszbo nawet marecek pokazywał film z dwumasówkami

właśnie szukałem filmików i różnie to przedstawiają Część wewnętrzna rusza się w prawo i w lewi nie dużo(to zrozumiałembo tam są sprężyny)ale też rusza się w tył i przód.Luz ten jest ok 1mm i zastanawia mnie czy to nie będzie powodem buczenia lub drgań w pojeździe Ten luz nie jest w każdym miejscu tylko w jednym dużya 90 stopni obok prawie nie ma. Z tego co się zoriętowałem

Darekmam teraz nową dwumasę(jeszcze w garażu)luk-a do mojego avf(tdi) i luz ma około 10mm w prawo i lewo.

Rozumieże piszecie o skrętnych luzach.Teraz zmierzyłem i mam ok 10-13mm. Połóż dwumasówkę na podłodze i ponaciskaj (u mnie środkiem) na bokach od strony gdzie przychodzi tarcza czy posiadasz luzy. Jeszcze po wyciągnięciu przedmuchałem ją powietrzembo była zakurzona.Na necie przeczytałemże pod żadnym pozorem nie używać sprężonego powietrza do czyszczenia ( Czy to co zrobiłem może mieć jakiś skutek na działanie jak tam są przecież tylko sprężyny

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

z tą opinią cierpiały one na choroby wieku dziecięcego ale zawsze auta z początku produkcji sa najbardziej awaryjne w każdej marce. Co do wielu niezadowolonych użytkowników sprowadzanych 2.0 TDI. W niemczech pasaty z tym silnikiem maja z regóły od 180-300k km. także ich awarie są nierzadko uzasadnione wziąwszy pod uwage przebieg wykręcony przez obecnego właściciela. Aby trafić passata

Tu się nie zgodzę. Średni przebieg na DWUMASÓWKE to 150.000km jak mi powiedzieli w serwisie (sprawdziło się musiałem ją wymienić przy przebiegu 140.000km). Z tym pierwszym się trochę nie zgodzę nie jednokrotnie jest tak że zapłacisz a dostaniesz GÓWNO Po prostu najlepiej kupować samochód z pełną historią serwisową. Ja mam napykane już 150.000km i na prawdę nie narzekam wymienić

Towarzyszyły temu jakieś kontrolki tudzież inne fajerwerki Jak to pompa to powinien już wcześniej mieć problemy z odpalaniem mogłeś spróbować odłączyć pompę i spróbować uruchomić silnik aby chodził na biegu jałowym pompa nie musi podawać paliwa sam zaciągnie. ---------- Post added at 2154 ---------- Previous post was at 2149 ---------- Posiada coś na wzór dwumasówki w zasadzie

Zobacz Koła dwumasowe, zamachowe do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 koło dwumasowe

witam Forumowiczów jako Nowy w passku tdi 130 KM przy przebiegu 90 tyś padło koło dwumasowe. słyszałem że to czesta usterka. czy rzeczywiscie tak jest pozdro jaro1

Panowie jak to jest ze dajecie za dwumasa 2100 zl Dziwne nawet G4 oferuje nowe ori dwumasy za 1200 zl pod warunkiem ze odda sie stare Ja u siebie na biegu jalowym oprocz silnika slysze takie pukanie rytmiczne bardzo ciche zapewne to sie powoli konczy dwumas Czasem jak stoje w korkach to wlasnie czuc lekkie wibracje przy ruszaniu jakbym za malo gazu dodal czy to objaw dwumasowki

Znaczy mi nie szarpie autem tylko leciutko trzesie przy ruszaniu i to bardzo rzadko przy niziutkich obrotach moze to w sumie jeszcze nie jest objaw zuzytej dwumasowki

Witam wszystkich forumowiczów. Od dłuższego czasu czytam wątki dotyczące koła dwumasowego ale nie potrafię znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Stoję właśnie przed wymianą dwumasówki chciałbym założyć zestaw valeo kit4p (koło sztywne tarcza z tłumikiem drgań itp) ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy do mojego auta (passat b5 3B 2000r 19 TDI ATJ 116KM 310Nm skrzynia

VOLKSWAGEN PASSAT B3 silniki 110 a 90 koni

jaka jest wizualna różnica między silnikiem 110 konnym a 90 konnym bo kupiłem tak jak mi powiedziano 110konny ale w 1995 roku nie było jeszcze anf i chciałbym się dowiedzieć jak je odróżnić od siebie

Oj co do dwumasówki to żadne (1Z) napewno nie mają.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zmieniona dwumasowkakpl sprzegla-dalej wibruje (

Nie dawno wymieniłem u siebie dwumasówke i kompletne sprzęgło(tarczadociskłożysko) łożysko igiełkowepo wielokrotnym czytaniu forum na temat wibrowania i buczenia.Efekt Według mnie mały Wibracje dalej sąlecz jedynie buczenie w zakresie 2 -24 tys obrotów troche się uciszyło. Po tej wymianie wymieniłem poduszke od skrzyni(lewą) i jest jeszcze ciszej niz po wymianie dwumasówki.Jedną

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania i głośna praca silnika.

Dzisiaj podczas podróży w deszczu mój paszkwil dostał dziwnej przypadłości. Zaczął głośno pracować szczególnie jest to zauważalne jak puszczam gaz i zaczynam hamowować silnikiem przy 90-100kmh bardzo dobrze zagłusza to mojego głośno nastawione radio. Do tego na wolnych obrotach 900obrmin cała buda mi się trzęsie. Co się dzieje Dodam że dzisiaj od pojawienia się tego zrobiłem prawie 300km

No i właśniewiększość na Forum radzi by wymieniać dwumasówkemój mechanik też tak stawia a może to nie do końca tak jestWielu po wymianie dwumasówki też nadal mają drgania Więc kij wie... a szkoda wywalać 2tyś na coś co nie do końca jest pewnym Sam stoję przed takim dylematem i nie wiem co zrobić.Poduszki wymienione(na dobre zamienniki) i drży jak cholera.U mnie jednak tylko na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Koło zamachowe Dwumasowe- regenerowane czy ktoś próbował

od wczoraj mój pasek stoi w warsztacie diagnoza- padło koło zamachowe dwumasowe i mam problem bo jak dotąd najniższa ustalona cena koła sprzęgła bez łożyska oporowego które u mnie jest zintegrowane z wysprzęgnikiem 2450 zł nie mówiąc już o kosztach wymiany to cena wrecz zabójcza. Przegladając aukcje allegro widziałem ogłaszające się firmy które takie dwumasy kompleksowo regenerują

witaj ja się rozglądałem za sprzegłem do swoiego passaka z 2000 r. 19 tdi ajm bonus i sprzęgło komplet tarcza łożyskodocisk to 680zł sachs wychodził najtaniej natomiast koło zamachowe to coś 1050zł nowe oczywiście do tego robocizna . ale te dwumasówki po regeneracji to wydaje mi się że są takie same jak nowe wiele części dziś regeneruje się o których nawet pojęcia niemamy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drzy kierownica i troche buda ...

Hej Poniewaz kierownica troche drżała i skrzynia biegow przy dodawaniu i odejmowaniu gazu chodzila ( lewarek ) zdecydowalem ze czas na poduszki pod silnikiem... Wczoraj mechanik wymienil i ... Skrzynia dalej chodzi ( moze troche mniej a moze nie ) kierownica i buda dalej lekko drżą na wolnych obrotach ... a silnik jakby zmienil troche swoj ton ( np. na 5 przy 60-70 jakby twardszy ). Poniewaz nie

Na forum jest podawanych wiele sposobów na sprawdzenie dwumasówki - wrzucenie piątki przy 60 i patrzenie czy obroty i prędkość równo rosną - na biegu jałowym otworzenie drzwi na maksa jak się trzęsą to padnięta - osłuchanie skrzyni na podnośniku Mechanik powiedział że albo całkiem padnie NAPEWNO PAN POCZUJE lub trzeba rozebrać aby mieć pewność a jak rozebrać to już najlepiej wymienić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dwumasa aż taka droga

Posiadam passata 1.9 TDI 110KM 1999r.Byłem w warsztacie gdzie wymieniono mi świece żarowe i dowiedziałem się że czeka mnie niedługo niemiła niespodzianka. Mianowicie dowiedziałem się że kończy mi się dwumasa. Mechanik mi powiedział że z czasem będzie gorzej i gorzej a najbardziej to widoczne jest gdy robi się ciepło na dworze tak powyżej 10 stopni. Na wolnych obrotach gdy samochód

Ja to robiłem we własnym garażu...roboty mialem na 2 dni Poprostu nie ufam mechanikoma wiem to co samemu zrobie to będzie dobrze poskładane chodź pomału(czego niewiedziałemkolega mechanik mi troche pomógł).Łożysko igiełkowe jest z drugiej strony oporowego.Oporowe jest od stony skrzynia igiełkowe wchodzi w blok silnika gdzie centruje się wał ze skrzyni. Uszkodzenie dwumasówki wnioskowałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania (telepanie) dźwigni zmiany biegów na postoju przy rozgrzanym silniku

jak w temacie zauwazylem ze zaczol mi gonic lewarek. why (tzn drzy na luzie np. gdy sie stoji pod swiatlami)

a ja mam identyczne objawy jak Wy wszyscy z tym ze ja nie mam u siebie dwumasówki. poduchy wymienione i łacznik dzisiaj wspawany nowy i co jeszcez bardziej drgania wyczuwalne na siedzeniach i kierownicy. i coż tu poradzić... dręczące to jest na maxa...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wibracje co to może być

Witam może ktoś mugłby mi pomóc bo już sam nie wiem (pomijając mechaników co to może być. Mam paska 1.9 TDI 130KM dolegliwość jaka mu doskwiera to wibracje które czuć praktycznie już na każdym biegu a wzmagają się one przy około 1900 obr. i po 2000 obr. słabną ale są wyczuwalne również wzmagają się na nierównościach (trzęsienie autem jest wzmożone i czuć to bardzo pod

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piszczace sprzeglo w 3B APU

Jak w temacie. Naciskam pedal sprzegla cos piszczy i czeszczy. doprowadza mnie to do szalu obledu i wscieklosci jak mam cicho radio. Ktoregos pieknego dni kupilem sobie silikon w sprayu i rozebralem wszystko pod kierownica zeby dobrac sie do pedla tam gdzie sie rusza. popsialem wsadzialem tam leb i uszy i piszczy dalej. po kilku minutach sluchania i lokalizowania zrodla dzwieku doszedlem do wniosku

Co prawda mam AFN więc trochę starszy ale myślę że ceny będą podobne w twoim wypadku. Ja ostatnio za całe sprzęgło LUKa bez dwumasówki oczywiście zapłaciłem coś około 850 zł ileś tam za wymianę nie pamiętam już.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem ze sprzeglem w B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)

Mam problem ze sprzeglem pare dni temu wymienialem sprzeglo caly nowy komplet LUK docisktarcza i lozysko i cos jest nie tak.Przy wduszeniu sprzegla na niskich obrotach jest ok ale ok 2000 obr mam wrazenie malych drgan tak samo jest przy zmianie biegow na starym tego nie bylo.Na starym mialem wrazenie jagby cos czasami tykalo na pul sprzegle. Kolega mial kiedys taki przypadek ze tykalo podobno passaty

Tak z ciekawości ile zapłaciłeś za wymianę dwumasówki

VOLKSWAGEN PASSAT Czy to może być awaria koła dwumasowego

Od pewnego czasu zauważyłem dwie dziwne rzeczy - przy ruszaniu w trakcie puszczania sprzęgła mam wrażenie małej mocy silnika i podczas przyśpieszania do 2500 obr silnik jakby nie miał pełnej mocy.Powoduje to problemy z szybkim ruszeniem.Od 2500 obr czuć moment zapięcia pełnej mocy i jedzie do 4000 obr bez żadnych problemów. - przy odejmowaniu gazu po przyśpieszaniu wskazówka obrotomierza

Wczoraj oglądałem informacje na TVN Turbo i mówili o usterkach dwumasówki w Octavkach 2.0 TDI. Auto może się w extremalnych przypadkach zapalić na skutek tarcia koła o korpus skrzyni. To co pisałem kilka dni wcześniej .

VOLKSWAGEN PASSAT Koło dwumasowe - czy może stukać

cześć mam passata b5 1.9 tdi ahu 90km z 1998r. i mam metaliczne stuki ale bardzo zbliżone do wybitego łożyska. Samochód dobrze zapala jak jest ciepły ale gorzej jak jest zimny nie dymi równo pracuje moc jest ok. Stuki te są bardzo silne jak jest zimny ale jak się nagrzeje to też stuka ale tylko w zakresie obr 1000-2000. Jak jest ciepły stuki te pojawiają się po ok 10sek na przytrzymanych obrotach np. 1500 Czy koło dwumasowe może wydawać takie dźwięki. sojkis

cześć doszedłem do tego co stukało na wysokości łączenie skrzyni biegów z silnikiem po odkręceniu całej masy śrubek łączących skrzynię biegów z silnikiem zobaczyłem dwumasowe koło zamachowe które było już wybite bardzo silno (ale drgań nie było) co powodowało hałas (przy zapalaniu gaszeniu oraz samej pracy) wymieniłem -dwumasowe koło zamachowe -simering pod tym kołem -łożysko

VOLKSWAGEN PASSAT Silnik 1.8tsi 160KM vs 2.0tdi 140KM

Sporo już zostało napisane o tych silnikach lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie który z tych silników ma lepszą elastyczność a co się z tym wiąże lepsze czasy wyprzedzania. Silnik 1.8tsi ma 250Nm a 2.0tdi 320Nm. Różnica spora na korzyść diesla. Jestem bardzo ciekawy jak ta różnica w momencie obrotowym przełoży się w rzeczywistości na koła ponieważ wiadomo że w dieslu

Tak jest silnik naprawdę bardzo dobry choć spalanie nie zachwyca BMW jest dużo lepsze pod tym względem. A co do porównywania go z 2.0 TDI to się nie zgadzam. Jedyna bolączką tych silników to rozrząd ale za 3000zł mamy po kłopocie. Nie siadają dwumasówki pompy oleju turbiny nie pękają głowice nie sypią się nagminnie wtryski.

VOLKSWAGEN PASSAT Koło dwumasowe sprzęgło

Witam wszystkich. Samochód kołysze się na wolnych obrotach podczas postoju i wolnym poruszaniu się dodatkowo ostatnio zauważyłem płytkie sprzęgło (szybko puszcza przy samej podłodze) i sporadyczny problem ze zmianą biegów (delkatny zgrzyt). Czy to wina koła dwumasowego (kołysanie) i sprzęgła czy wymienia się sprzęgło z dwumasem i ile to kosztuje (części oryginalne a zamienniki)

U mnie sprzęgło było raz wymienione na gwarancji przy 60tyś km. a przy 140kkm jak wymieniałem koło dwumasowe również musiałem wymienić sprzęgło bo coś tam chlapło na tarczę sprzęgła z dwumasówki i kompletne sprzęgło do wymiany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T 98r AEB przed i po chiptuningu

Dzisiaj byłem na chiptuningu ale nie stety padł programator i zatrzymałem się na sprawdzeniu mocy i momentu na hamowni.Oto wykres --- httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek...2b03fa29f.html Jest to silnik AEB i czy to prawdaże są małe szanse w tym silniku o podwyższenie mocy pod 180-190KM i momentu pod 280-300NM Kilka osób (mniejsze firmy) twierdząże on ma najstarszy komputer sterujący i małe

Możliweże masz racje co do dwumasówki.Przy dodaniu gazu czuje bardzo delikante poszarpywanie i szarpnięcie właśnie tak jakby go przelewał albo całkiem możliweże dwumasówka łapie(nie dawno wymienionaale widocznie taki ich urok ) Co do 1 pkt Na początku tematu jest link do innego wykresu z chamowni(chyba nie profesionalnej i widaćże samochód spokojnie się wkręca i tak jest w rzeczywistościże

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi