części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik termostat b3

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik termostat b3

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik termostat b3

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Wymiana termostatu 2.0 (2E) 1993

Bardzo proszę o dokładny opis wymiany termostatu w silniku 2E jaki tyermostat kupić mój chuba padł bo temp na wskażniku cały czas 70st. gdzie jest umieszczony czy to nr 1 na załączniku Mam jeszcze małe pytanie co to za plastik na środku silnika tam chyba jest czujnik temp. tam jest jakaś taka rurka idzie do pokrywy zaworów i nie wiem cze tam jest płyn chłodzący zaznaczyłen Nr 2 na załączniku załącznikj httpwww.motoallegro.plitem214550..._2000_ccm.html

W czerwonych kółkach - odma (w niej nie ma płynu ) W niebieskim kółku - trójnik z dwoma czujnikami od góry - tu jest płyn W żółtym kółku - tu mieszka termostat. EDIT Się nakombinowałem a fotki nie mogę wstawić

Szkoda ale coś zaczynam łapać a w tym trójniku to ja mam jeden czujnik i zaślepke (to jest czujnik temp.) Ale dzięki

Faktycznie może być 1 czujnik 4-ro pinowy lub 2 czujniki 2 pinowe. Jakie rozwiązanie by nie było czujnik(i) są na potrzeby pracy silnika - ze wskaźnikami i wentylatorem chłodnicy nie mają nic wspólnego. czujnik można wyjąć na zalanym układzie chłodzenia i praktycznie nic nie wycieknie - oczywiście gdy układ nie jest pod ciśnieniem. Słynna odma zaczyna się na bloku silnika i biegnie

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI passatA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę

Witam wszystkich na forum jestem tu nowy 610 Jestem na kupnie auta i mam zamiar nabyc passata B3 kombi zastanawiam sie jaki wybrac silnik czy 1.8 (90 KM) czy moze 2.0 (115 KM) osmiozaworowy ktory z tych dwoch silnikow bedzie lepszym rozwiazaniem to znaczy ktory z nich bedzie mniej awaryjny i na co zwrocic szczegolnie uwage przy kupnie passata 641 Dzieki wszystkim za pomoc Mam na wydanie skromne 6000 zl

Przecieki Sprawdzajcie qrde pod dywanikami czy woda (wilgoć) się nie gromadzi bo jak jest to później trzeba całe wnętrze wybebeszyć żeby zlokalizować przyczynę (a może ich być naprawdę sporo...) Naprawić to niełatwo a wkurzające jest zwłaszcza jeśli blacha zdrowa i szkoda jej barrrrrrdzo... Sam staram się obecnie zlokalizować pod dywanikiem kierowcy i lewą prowadnicą fotela koncepcje

Witam serdecznie Jutro jadę oglądać passata b3 (bordo metallic 18benzgaz 92r sedan) w związku z tym przeczytałem cały ten temat.Nie przerażają mnie usterki typu termostat czujniki czy klamkibo w przypadku Vw są to części tanie i łatwe do wymianya takie usterki bywaja chyba w każdych autach.Przeraziło mnie jedno WODA WEWNĄTRZ AUTA Nie jest to łatwa usterka do usunięciajak któryś z

VOLKSWAGEN PASSAT B3 temperatura silnika B3

Zaczeło gotowac mi wode po kilku minutach działania silnika. Zmieniłem termostat czujnik temperatury włącznik wentylatora i odkamieniłem cały układ... Po tym wszystkim temperatura w czasie jazdy dochodzi do 100 stopni i tak sie trzyma czasem spadnie do 95.... Czy należy się tym martwić i co zrobić żeby temperatura była na te 90 stopni

w sumie czujnik stary mam chyba dobry i założe go spowrotem tylko zmieniłem bo już pomysłów nie miałem jak naprawić moją usterke wode wywalało cały czas po zmianie termostatu... okazało się że korek był już wyśmigany czujnik w sklepie dali mi niebieski bo niebieski miałem nawet nie pytali o parametry to pewnie bedzie przyczyna...

Sly tez mam ten sam silniczek i ostatnio trzymał mi 110 a w korkach 120 ale kontrolka nie zapalała mi się. Zaczałem się martwić i wymienilem czujnik temp. ja mam jeden podwójny. Nic nie dało więc sprawdziłem czy otwiera mi się duzy obieg i zdziwienie że nie a wcześniej działało. Wymieniłem termostat i byłem pewnien że obieg się otwiera i wentylator załącza (stary termostat sprawdziłem

wiatm kupilem ostatnioo passata b3 18 benz lpg i podczas jazdy temperatura podskakuje mi do 110 stopni i sie trzyma od czego to mzoe byc i jak mozecie napiszcie mi albo lepiej pokazcie zdjecia gdzie jest termostat czujnik oleju i wody z gory wam dzieki

termostat masz w pompie wody - w miejscu gdzie dochodzi dolny wąż chłodnicy. czujnik temperatury jest w plastikowym trójniku przykręconym do bloku - tam gdzie dochodzi górny wąż chłodnicy (zdaje się ze kolor brązowy). Jak już masz nagrzany samochód to sprawdź czy dolny wąż chłodnicy jest gorący i czy włączają się elektrowentylatory na chłodnicy.

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik temperatury wody

witam zawsze chciałem mieć passata ale jak już go kupiłem to same kłopoty. właśnie przerabialem remont silnika w B3 (kosztowało mnie to wiele kasy i nerwów). Praktycznie wszystko nowe poza głowicą i blokiem po planowaniu. Odebrałem samochód i mechanik mówi że mam coś z czujnikiem temperatury bo jak to stwierdził lubi wariować w passatach. po zagrzaniu się pokazuje najpier 90 oczywiście

VOLKSWAGEN PASSAT po wymianie czujnika temp wody nie wlancza się wentylator

witam silnik po remoncie... wymienione prawie wszystko. niepokoiła mnie temp więc za doradą innych użytkowników forum wymieniłem wczoraj na wszelki wypadek czujnik temp wody. czy to jakiś zbiego okoliczności - po wymianie na nowy temp pokazuje dalej tak samo - ale przy 105 otworzyłem maskę i patrzę a wentylator nie właczył się. wcześniej działal tak przy 95. wspomnę jeszcze że mechanik

za działanie pierwszego biegu odpowiada ten czujnik w dole chłodnicy nie zadziała jeśli temp. w chłodnicy się nie podniesie(ok.90) zgadzam się że możesz mieć padnięty termostat ale mówiłeś coś o remoncie i dolewaniu płynu co prawda układ w passacie b3b4. odpowietrza się automatycznie lecz jeśli jest bąbel powietrza w okolicy termostatupompy wodnej to musisz go trochę dłużej pogrzać

VOLKSWAGEN PASSAT Jaka temp płynu na wskaźniku w B3 19 TD przy upałach

Zaobserwowałem temperaturę ok 100 st C. przy jeździe po mieście przy wysokich temp.. otoczenia. Wcześniej nie obserwowałem takich temperatur. Zawsze było ok 90 st C. Nie jeździłem do tej pory podczas upałów passatem. Wentylator działa. Czy taka temperatura jest w normie dla B3

pozdrawiam jak ktoś często jest na forum to wie że miałem podobny problem z temp. w swoim b3 zimą.Ale pierwszą bolączką u mnie były stare przewody od czujników temp. łapały tzw. lewą masę przez starą już izolację no i w gruncie rzeczy pomogło założenie grubych osłon na przewody bo przedtem to non stop 110 na zegarach i na szczęście tylko na nich w międzyczasie szukając przyczyn

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Nie odpala za każdym razem B3 1.8 ABS

Cześć Przejrzałem szukajkę ale ciągle mi wyskakiwał błąd php z pamięcią zdaje się przejrzałem wątki w dziale które są podobne niestety objawy są trochę inne. Otóż jak widać mojego niezłomnego passata coś zimowego dopadło. Ostatnio po skończonej jeździe po 4 godzinach gdy próbowałem go odpalić to nie chciał. Teraz po kolei. Wsiadłem do auta przekręciłem kluczyk kontrolki

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Róznice w wersjach B3

Witam Mam pytanie czy chłodnica w b3 z 1990 z silnika 19D jest taka sama jak w benzynie 18. jakie sa róznice pomiedzy tymi wersjami oprócz silnika i skrzyni.czy zawiechy sa inne

To może i ja się podepnę pod pytanie o chłodnicę. Zauważyłem że ostatnio wentylator chłodnicy załącza mi się często i to tylko na max. obroty. Sam silnik trzyma 90C dolny przewód od chłodnicy jest chłodny wszystkie czujniki i termostat OK. W końcu przeglądając jakieś fotki zauważyłem że w passatach węże powinny wchodzić i wychodzić z chłodnicy z prawej strony (patrząc z

Aha zapomniałem dopisać że klima mi nie działa (jak kupowałem to kable elektryczne od kompresora były odłączone i sprzedający stwierdził że kompresor jest padnięty). I chodziło mi głównie o to że czujnik włączający wentylator jest tak z 5 cm poniżej górnego wlotu do chłodnicy i za każdym razem jak otwiera się termostat i wlewa się gorący płyn do chłodnicy to prosto na ten

VOLKSWAGEN PASSAT B3 kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodniczego w b3

Witam jestem posiadaczem passata B3 PF z 1989 i mam problem z kontrolką temperatury. A zaczęło się od wymiany wskaźników bez obrotomierza na te z obrotomierzem. Na waszych forach wyczytałem jaki powinien być i taki zakupiłem wszystko idealnie pasuje po odpaleniu auta kontrolki gasną lecz po około minucie znowu się zapala kontrolka temperatury i sobie mruga cały czas. Odłączałem wszystkie

Witam Moja przygoda z kontrolka jest troszke inna mam b3 1992 1.8 benzynalpg 75 konny aam silniczek.Jak przejade okolo 5 km wlacza mi sie kontrolka od temp wody licznik z zegaremzbiorniczek wyrownawczy nie ma zadnego czujnika stan w zbiorniczku wlasciwy cieczy. Silnik mi sie grzeje podaczas jazdy do 75 stopni w korku skacze do 90 a pozniej znow na 75 stopni wentylator wlacza sie prawidlowo.Czy mruganie

VOLKSWAGEN PASSAT wymiana termoststu czujniki temperatury (3) - dramat

Witam. Dzis rano pojechałm na wymianę sworzni na przodzie bo mam przegląd za kilka dni. No to mówię do kolesia aby mi też termostat wymienił i czujniki temp. Te na króćcu - 2 u góry (niebieski i czerwony) i od spodu jeden. Wymieniam bo temp non-stop 70-75. Po odbiór na 15. Dobra jestem o 15 koleś zalewa borygo już kończymy - mówi. Spoko spoko. Mówi że teraz trochę popracuje się nagrzeje

Dokładnie tak było. Wiele osób nie zna schematu chłodzenia silnika w pasku. Jest zimno silnik zimny mały obieg otwarty płyn krąży tylko głowica-pompa-blok-nagrzewnica jak ktoś ma gaz to jeszcze parownik. Nagrzewnica i parownik chłodzą wystarczająco silnik jak jest zimno. Żeby otworzył się duży obieg trzeba troche czasu albo stać w korku. Dopiero jak obieg wewnetrzny ma ok 89C zaczyna

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka smarowania po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą do fachowców i użytkowników passatów B5 z silnikiem 18T (150KM). Być może temat się powtórzy ale trochę tutaj poczytałem i prawdę mówiąc nie znalazłem podobnego problemu. Mam taki problem z moim passatem B5 18T 150KM z 1998r. polegającą na zapalaniu się kontrolki ciśnienia oleju ...... dotychczas ten problem miałem ze dwa razy w ubiegłym

Ja bym się przychylał do opinii kolegi Jurka. Jeśli kontorlka miga i piszczy buzer to o ile się nie myle smarowanie jest ale zesżło poniżej wymaganego minimum i za to odpowiada czujnik w głowicy. Natomiast ta wymiana termostatu mogła spowodować że temperatura oleju wzrosła i stał się żadszy i cześciej się zaczeła zapalać kontrolka. Jeszcze warto sprawdzić podłaczenia czujników

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Temperatura silnika Passat b3

Witam wszystkich i mam pytanieczy temperatura silnika może wynosić 110 stopni C w czasie postoju.Wentylator włącza się i temp. spada do 100 stopni. W czasie jazdy temp. nie przekracza 90 st. Mechanik powiedział że to normalne.Mam obawyże coś jest nie tak.Z góry dzię kuję za porady. passat B 1991 silnik 2E

generalnie u mnie w passacie temp wacha się o -5 stopni (wskazówka pokazuje między 100 a 110) żeby cię uspokoić termostat zaczyna otwierać się przy 87 stopniach (dla tego podczas szybszej jazdy masz 90) pierwszy bieg wentylatora włącza się z tego co pamiętam przy 100 stopniach na chłodnicy a drugi przy 110 (dla tego jak stoisz to masz wyzszą temperature jest to normalne dodatkowo w tych passatach często zawyzazaniza czujnik temperatury

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Kłopoty z chłodzeniem w B3 1.8(RP)

Witam Mam prośbę o radę bo na moim zad... nie ma nikogo kto chciałby mi pomóc nie zaglądając mi do portfela. Wiem że na forum zaglądają znawcy tematu którzy mogą mi pomóc. Problem z układem chłodzenia rozpoczął się w momencie gdy kiedyś odkręcił mi się plastikowy króciec doprowadzający wodę z głowicy do nagrzewnicy i prawie zagotowałem płyn. Teraz cały czas mam wrażenie

VOLKSWAGEN PASSAT Wskaźnik temperatury cujnik temperatury termostat

Witam Szukałem czytałem i nie znalazłem odpowiedzi w innych postach. Sprawa wygląda tak Wskaźnik pokazywał cały czas 70stopni po prostu nie działał. Zmierzyłem rezystancję tego wskaźnika i okazało się że on wogóle nie ma rezystancji więc poprawiłem luty i udało się jest obwód. Złożyłem włączam zapłon a wskaźnik na max do góry na zimnym silniku więc wymieniłem czujnik

Witam mam paska b3 18b. i tez mam problem z pokazywaniem temp. w trakcie jazdy opiera się wskazówka na kołku ale jak stoję na światełkach lub w korku temp. mi rośnie nawet do 110 stopni a wentylator nie załącza się wymieniałem termostat i nie dało to skutku. teraz mam bez termostatu i tak samo mi pokazuje. Może spróbować wymienić czujnik co jest przy chlodnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Passat B3 Temperatura pod maską

Witam pacjent to passat b3 sedan 1.8 benzgaz problem tkwi w wysokiej temperaturze po przejechaniu jakis 15km po otwarciu maski wszystko jest takie gorace ze nie da sie dotknac temperatury nie lapie wiecej niz 95 stopni nie przekracza...co to moze byc czy to normalne ze az weze sa miekkie powietrzne i wgl wszystko takie gorace...Prosze o porade czy tak powinno byc...a 2 pytanie przy okazji to po odpaleniu

Mi znowu silnik sie nie grzeje w czasie jazdy wyżej niz 80 stopni i co lepsze dosyć długo dochodzi do tej wartości bo chyba po ponad 10 kilometrach. Jednak jak stoje w korku to znowu mi urośnie do 100 - 110 a wentylator się nie włącza dopiero gdy zgasze silnik to po około 5 minutach załącza się wiatrak i dmucha z następne 5-8min. Z nawiewów wieje konkretnie tj. szybko się grzeje. Ostatnio

termostat...u mnie dopiero przy drugiej wymianie termostatu uzyskałem 90 stopni...przed pierwszą wymianą było 70 po pierwszej wymianie 80 stopni....oba były nowe chyba wahlera ale w końcu się udało. Wskaźnik już taki uparty jest.....dmucha gorące a na zegarach jeszcze 80-ciu nie ma....te roczniki tak mają. Elektryka do przeglądu..ewentualnie zapchana chłodnica....porównaj jak ciepła jest chłodnica przy węzu z termostatu a jaka przy czujniku. Zależy ile km. przejechałeś.

Ten termometr to se można w d.pę wsadzić a nie w zbiorniczek. Gdzie zbiorniczek a gdzie czujnik temperatury. Już masz przekłamanie przynajmniej 5stopni. Juz nie wspomnę o odkręcaniu korka na gorącym silniku ale to już ktoś poruszył i chwała mu za to. Temperaturę mierzysz termometrem na podczerwień. Trafiasz prosto w miejsce np czujnika i wtedy pomiar jest najbardziej miarodajny. Co do

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnik temperatury płynu (VR6 błąd 2312 climatronic)

Objawy - błąd climatronica 2312 (wyświetlacz nie miga po włączeniu jak przy innych błędach) - wskazania wartości rzeczywistych na climatronicu ([temp-][off]) dla pola 2312 to -73 stopnie (zawsze było plusminus temperatura płynu) - od razu po odpaleniu wieje na nogi zimnym ociepla się w miarę nagrzewania silnika (wcześniej jak był zimny to w ogóle nie wiało zaczynało jak się trochę

VOLKSWAGEN PASSAT Temperatura silnika zbyt wysoka czy walnięty czujnik

Witam w moim Pasku B3 1.8 benz. coś nawala czujnik od temp silnika. Wskazówka dosyć szybko wchodzi od 70 do 110 czasami troche ponad 110 stopni. Wymieniłem termostat i dalej to samo. Czy to może być czujnik padnięty czy coś jeszcze innego Byłem u mechanika i stwierdził że temperatura jest wporządku.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [Passat B3 2E] Wskaźnik temperatury silnika

Witam wszystkich Mam taki o to problem z moim pasacikiem a mianowicie nie działa mi wskaźnik temperatury płynu chłodzącego-wyminiłem czujnik temperatury silnika i nic nie pomogło-co go boli Z góry dzieki za porady

chyba deczko sie rozpędziłeś jakby sie nie otwierał to by sie włączał własnie nic bardziej mylnego jakby sie nie otwierał termostat to skąd wentylator dostał by sygnał do włączenia czujnik jest w chłodnicy wiec jakby się termostat nie otworzył nie puscił by wody na chłodnicę i nie dostał by sygnału do włączenia więc jak sie włącza to znaczy że termostat sie otwiera warto

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [silnik] Temp silnika a nie działa wentylator 19D B3

Wymieniłem termostat i czujnik włączający wentylator w chłodnicy. Zmostkowałem wtyczke przy czujniku i działają 2 biegi. Wsadziłem ponownie wtyczke do czujnika. Jest napiecie dochodzące 12V a nie załącza wentylatora na miejscu przekaźnika jest jakiś mostek i teraz jeszcze eksperyment pomiędzy 2 biegiem wychodzi przewód samoróbka i jest wolno wiszący przekaźnik wchodzi w 1 styk 2

VOLKSWAGEN PASSAT B3 kłopot ze wskażnikiem temperatury vw passat b3

WITAM MAM KŁOPOT ZE WSKAŻNIKIEM TEMPERATURY W PASSACIE B3 WSKAŻNIK TEMP. WSKAZUJE 120 ST. PRZY NORMALNEJ TEMP SILNIKA ZAUWAŻYŁEM TO PO WYMIANIE czujnikA TEMPERATURY BO STARY WSKAZYWAŁ ZA NISKA TEMPERATURE ALE WCZESNIEJ WYMIENIŁEM STABILIZATOR NAPIECIA W DESCE ROZDZIELCZEJ BO SIE PRZEPALIŁ I ZEGAR NIC NIEPOKAZYWAŁ I PO TYM czujnik TEMPERATURY WSKAZUJE MI 120 STOPNI ALE TEMPERATURA SILNIKA

zanim będziesz rozbierał pół auta spróbuj podmienić czujnik na inny (nowy) z doświadczenia wiem że 1 nowy potrafił pokazywać 120 a drugi 90 st.- miałem tak w Golfie wymieniałem płyn termostat a okazało się że czujnik (chociaż nowy ) był do d..y

witam.u mnie wskaznik temperatury nie pokazuje nic.może tam ruszy sie ze dwa milimetry ale nic ogrzewanie nawet w miare dobre jadę dzis do mechanika na wymiane termostatu.jak myślicie może to być przyczyną tamperaturę na WAG-u pokazuje w granicach 78-79 stopni na postoju górny wąz gorący dolny zimny może troszkę letni.a da radę sprawdzić czy zegary są dobre od temperatury.jest to czujnik czteropinowy

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [B3 9A 1991r.] Kilka pytań z różnych dziedzin

Witam Panowie Przesiedziałem dłuższy czas w szukajce i nie znalazłem... Jest mnóstwo na temat silnika 2E i innych ale o moim nic... A zatem moje pytanie Jak się resetuje komputer w 9A Liczę że w końcu poznam odpowiedź na to nurtujące mnie pytanie i w przyszłości inni posiadacze tego motorka będą mieli podane na tacy... Pozdrawiam Remek

Zakupy na razie odłożyłem i chyba dobrze... Silnik od jakiegoś czasu trzyma mi 75C (wg. wskaźnika) ostatnio też jałowe obroty zaczęły świrować. A właśnie w ETCE wypatrzyłem że jeden z czujników jest odpowiedzialny za czujnik temperatury do wskaźnika temperatury wody układ stabilizacji biegu jałowego 0-125C M101 1 styk czarny 049 919 501. Czyli możliwe że termostat jest tylko ten

No jak będę kupował to tylko wahlera Ale właśnie najpierw muszę dojść czy to jednak termostat ... Czy ktoś by mi mógł pokazać gdzie w moim silniku (i ile) są czujniki temp. i za co odpowiadają ... ---------- Post added at 2248 ---------- Previous post was at 2248 ---------- No ETKI dopiero się uczę ale pokazywało mi w opisach 9A ...

Co do czujników to Radek masz rację ale nie są one z tyłu tylko z prawej strony silnika Trochę odświeżę bo jeszcze się za to nie zabrałem Pogoda się poprawia to walkę czas zacząć. Ale takie pytanko w jakiej temperaturze powinien zacząć się otwierać termostat (dolny wąż zaczyna się robić ciepły)

VOLKSWAGEN PASSAT dziwna temp po wymianie termostatu

Witam przeczytałem Wasze posty dotyczace wymiany termostatu wymiany płynu chłodzącego i odpowietrzenia układu chłodzącego niestety nadal nie wiem co mam zrobić. Zaczęło sie tak ze staną mi termostat wymieniłem go zrobiłem wszystko żeby odpowietrzyc układ i chyba jest ok poza tym ze dziwnie zachowuje sie wskażnik temperatury wody. Po krótkiej pracy silnika strzałka temperatury idzie

nie Grzyb ani w B3 ani w B4 sie nie załącza po włączeniu wentylatorów ta lampka. Wiesz różnica jaką obserwuje to taka że w b3 słyszałem i czułem załączenie wiatraka a w b4 musze podnieść maskę żeby je usłyszeć. No właśnie je bo teraz mam 2 a w b3 z tym samym silnikiem tylko bez klimy miałem 1 - no ale to nie ma znaczenia. Ale i tak nie wiem co z ta temp na wskaźniku Jak Bigkamil

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [2E Passat b3] Wyrzuca wodę ze zbiorniczka wyrównawczego

Witam ostatnio w trasie pękł mi przewód gumowy i wyleciała woda silnik w chwili zgaszenia miał około 100stopni zalany był płynem wąż naprawiłem zalałem wodą destylowaną zmieszaną z płynem i zrobiłem 350km do domu bez problemu dzisiaj po 10km zgasiłem silnik(temperatura 90stopni) i zobaczyłem kałuże pod samochodem leciała jakby ze zbiorniczka po odczekaniu ponownie zalałem

Adek gadaniem nic nie zrobimy. Posprawdzaj. Węże czy nie są twarde. Układ czy się nie zapowietrzył Korek Zbiorniczek na pęknięcia czujnik temperatury(ja się tego trzymam) jeżeli nic z powyższych to pisz znów coś wymyślimy. xD BTW Bartek tak na marginesie to coś w korku zwie się zaworem ciśnieniowym nie termostatem

O matko co ja palnąłem. Miałem na myśli czujnik temperatury przy chłodnicy. Co do termostatu to inna bajka p Ale już poprawiłem post wyżej.

Zimny nawew sugerował by zapowietrzony układ lub uszkodzony termostat. Nieuruchamiający się wentylator sugeruje zapowietrzony ukłąd lub uszkodzony czujnik temperatury. Ale jak pisał wcześniej Adek może właśnie ukłąd zapowietrzony. Sprawdz też naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody może tu leży problem.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Nie włącza się Wentylator Chłodnicy w B3 19 TD (AAZ)

Nowa chłodnica nowy termostat nowy czujnik temperatury. Wentylator po podpięciu na krótko działa jak nowy...Niestety normalnie ani rusz....cotototo będzie P-O-M-O-C-Y

mi tez nie włącza się wentylator. Robiłem planowanie głowicy wymiana prowadnic uszczelniaczy. Obieg jest bez nagrzewnicy bo przez ciśnienie w ukladzie chłodzenia niestety szczeliła. czujnik Temperatury jest drugi nowy EPS. termostat wymontowałem. A... pierwszy raz jak wymieniłem czujnik na wentylatorze - działał. Po tym jak poszła nagrzewnica i zrobiłem obejście czasem włączył się

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Przkaźniki Passat B3 1.9 TD aaz 1993r.

Mam coś nabane w przekaźnikach czy nie Chłop w sklepie jak pokazałem mu przekaźnik 104 powiedział że jest on od B4 do grzania tylnej szyby... u mnie jest od grzania świec. Na przekaźniku od innego aaz (troche innym) była ta sama przypadłość(ciągłe grzanie świec). Wskaźnik temperatury pokazuje nie więcej jak 75stopni. Czy jeżeli mam zy czujnik temperatury to wskaźnik i dogrzewanie świec nie działają poprawnie termostat jest raczej sprawny. Oto zdjęcia

VOLKSWAGEN PASSAT B3 b3 (2e) pytanie do znawców silnika nie mogę dać sobie z nim rady

Witam jakiś miesiąc temu zakupiłem paska z silnikiem 2e lpg i jestem coraz bardziej przekonany że nie był to trafiony zakup..... powiem więcej MUKA kiedy go kupiłem był w moim odczuciu słaby więc zabrałem się za wymiany i regulacje a wiec z grubsza paski filtry olej płyn kable świece kopułka palec aparat zapłonowy zlikwidowane wszelkie wycieki itp reasumując rozebrałem silnik do

z tego co czytałem to pompa paliwa jest jedna katalizatora nie ma a z tym czujnikiem to może coś być jeżeli wpływa zasadniczo na pracę silnika bo oszukuje mi o ok 10 stopni C tzn zamiast 90 pokazuje 100 a jestem prawie pewien że on przekłamuje bo mam nowy termostat i nowy czujnik w chłodnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B3 wskaźnik temperatury vw b3 20

Mam problem wymieniłem juz prawie wszystko oprócz pompy a wskaznik pokazuje mi 11 stopni czy ktos miał podobny problem

Jest na forum kilka postów mówiących o tym co należy wykonać sprawdzając temperaturę cieczy by nie wymieniać całego osprzętu nie związanego z problemem. Innymi słowy dowiesz się co należało zrobić by nie wejść w koszta. Musisz sprawdzić termometrem początek i pełne otwarcie termostatu.- było Musisz sprawdzić rezystancję czujnika w funkcji temperatury. - było Musisz poprawić

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Temperatura w B3 1.9D

Mam problem z temperaturą w moim autku (B3 kombi 1.9d z 1990).Auto szybko się rzogrzewa i dochodzi mi do temp. 100 stopni (wskaźnik) Potem w okolice 110 i spada do trochę ponad 100 i tak zostaje. Może to tylko wskaźnik. Po ostatniej awarii ( strzeliłą mi nagrzewnica bo podobno nie otworzył się termostar i ją rozwaliło - wymienili jedno i drugie) temperaturę mam cały czas trochę wyższą

a ja sądzę że możesz mieć zapowietrzony w dalszym ciągu układ pozatym sprawdził bym przewody od czujników czy nie są już mocno utlenione(ważne by nie dotykały też metalu) miałem ten sam problem w swoim pasku wymieniłem nawet termostat a objawy nie ustąpiły tzn 110 i migająca dioda. okazało się że to przewody elektryczne od czujnika. oczywiście sprawdż całą resztę ale myślę

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [Passat B3] Wyzuca płyn ze zbiorniczka z chłodnicy

Witam mam taki problem od jakiegos czasu muj pass złapał temperaturke i potem wyzuca płyn czy to jest moze wina uszczelki pod głowica czy moze zapowietrzony a zy to jest głowica

sprawdź najpierw po rozgrzaniu paska dolny wąż od chłodnicy ma być ciepły prawie gorący jeśli nie jest ciepły to termostat do kitu u mnie w pasku tak było że się nie otwierał silnik sie zagrzewał a wetylatro sie nie włączył bo jak jak woda w chłodnicy zimna jeśli dolny wąż jest ciepły i woda w chłodnicy ma obieg i wentylatr ci sie załącza to może być właśnie uszczelka pod

VOLKSWAGEN PASSAT B3 obroty i spalanie b3 1.6td

Witam mam maly problem niedawno kupilem passata b3 1.6td i w sumie sie nie koniecznie mocno znam ale wiekszosc osob mowi ze mam za wysokie obroty i tak jak posluchalem kolegi golfa np(19tdi) to faktycznie jego pracuje spokojniej poza tym na zbiorniku jakies 70 litrow przejezdzam okolo 700-800 km gdzie nie jezdze jak wariat nie jezdze tez jakos super delikatnie ot normalnie.. fakt ze zima i ze moze

Trochę odświeżę temat. Ktoś kiedyś zadawał pytania więc odpowiem jak to u mnie wygląda. U mnie obroty na biegu jałowym to 800obrmin Troszeczkę za mało ponieważ kierownica za bardzo drży. Muszę więc zwiększyć tak do 900. Na pełnym zbiorniku zrobiłem 1350km Więc średnie spalanie wyszło mi 5.5l100km Olej zalewam do max i po przejechaniu 10tyś km robi mi się 34 na miarcę więc

VOLKSWAGEN PASSAT B3 permanetnie właczony wentylator ( B3 )

Problem powstał po ostatnich mrozach Wczesniej zdarzyło sie to raz czy dwa teraz mam to non stop Chodzi o właczony PERMANETNIE wentylator na chłodnicy. Do tej pory wystarczyło rozłączenie na chwile wtyczki z obudowy wentylatora. Po załczeniu wentylator juz nie krecił. Teraz to nie pomaga. Silnik nie pracuje a wentylator kreci. Rozłaczenie nic nie daje. Jak tylko podłącze kreci dalej Co

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [B3-1.8 RP] Grzanie się

Witam Wiem że temat był wiele razy przejrzałem wszelki możliwe posty ale nie znalazłem jakiegoś rozwiązania problemu. Mianowicie dzieje się u mnie tak a. jadąc spokojnie 70-90 - temperatura 90 stopni b. jadąc na trasie dłużej - 100-120 - temperatura wzrasta do 120 stopni ale wystarczy że zwolnię do 80 i temperatura wraca do normy c. stojąc w korku temperatura 90-95 stopni. Miałem wymieniony
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi