części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik temperatury powietrza b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik temperatury powietrza b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik temperatury powietrza b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury powietrza dolotowego

Witam czy ktos moze orientuje sie gdzie w passacie znajduje sie czujnik temp powietrza dolotowego passat b5fl 2002 19 131KM silnik AWX

czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 znajduje się w przepływomierzu G70

DZieki panowie ale niestety to nie tam juz wymienilem to jest na dolocie obok zbiornika wyrownawczego czujnik temp powietrza dol jest zespolony z map-sensorem.ale dzieki

Noo To Kurna Pieknie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury powietrza zasysanego

prosze o pomoc mam passata b5 1.6 ahl z kolektorem plastikowym nie wiem gdzie znajduje sie czujnik powietrza zasysanego glowkuje juz 2 tyg i nie znalazlem dodam za w silniku z kolektorem metalowym wiem gdzie jest ale w plastikowym juz go tam nie ma dodam ze mam anglika po przekladce

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury-różnica między VAG a wskaźnikiem na desce rozdzielczej

Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury odczytujac dane Vagiem z komputera tzn. wartosc temperatury sie zmienia ale dochodzi maxymalnie do 70 stopni i na tym poziomie pozostaje nawet po dluzszej jezdzie. Dodam ze wartosci wskazywanej temperatury na desce rozdzielczej sa normalne po przejechaniu dluzszego odcinka trasy zatryzmuje sie na 90 stopniach i trzyma (dane z vaga wtedy ok 70) Pytanie czy mam wymienic ten czujnik zespolony G2 i G62 czy moze co innego powodowac takie rozbieznosci

Podepnę się. Niech mi ktoś odpowie na następujące pytanie Chodzi mi o temperaturę powietrza zasysanego - wydaje mi się że ten czujnik akurat jest przed przepływomierzem. Nie chodzi o temp. powietrza doładowującego... Za to już chyba odpowiada inny czujnik. Ale do rzeczy. Dziś temperatura w ciągu dnia na komputerze pokładowym "65 stopni na minusie". Podpiąłem VAGa. I w bloku

Kolego temp zassysanego powietrza nie ma wpływu na świece które są sterowane czujnikiem temp cieczy chłodzącej. Co do wskazań temp zasysanego powietrza to raczej wszystko jest wporządku ponieważ powietrze krążąc po komorze silnika podgrzewa się im więcej jeździłeś tym ta temp spadała ze względu na pęd powietrza. Tak wiec nawet zima przy zagrzanym silniku temp zassysanego powietrza bedzie wyższa od temp panującej w powietrzu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury zewnętrznej w climatronic - awaria

Witam Mam pewien problem - na 99% sam go sobie zrobiłem Podczas przeprowadzania pewnych prac w wiązce biegnącej od stacyjki rozcinałem izolację i prawdopodobnie uszkodziłem gdzieś przewód od zewnętrznego czujnika temperatury. Od tego momentu wyświetlacz w climatronicu pokazuje 0 - 2 stopnie w ogrzewanym garażu gdzie jest ok. 15 stopni. Podczas jazdy temperatura skacze - np z 05 stopnia

czujnik G17 temperatury zewnętrznej steruje pokrywą temperatury i dmuchawą świeżego powietrza w zależności od temperatury. W razie awarii czujnik temperatury-kanał świeżego powietrza G89 przejmuje zadania. Jeżeli oba czujniki są uszkodzone tryb przebiega dalej z wybraną wartością 10oC. Nie jest możliwy tryb obiegu zamkniętego wskazanie na wyświetlaczu zespołu wskaźników i elementów

w b5 masz dwa czujniki jeden przed chłodnicą i jeden w kanale dolotowym powietrza do kabiny czyli pod filtrem przeciwpyłkowym Długo walczyłem (chyba z 5 lat ) z błędnym pokazywaniem temp na climatroniku aż w końcu wymieniłem ten czujnik pod filtrem i wszystko powróciło do normy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy..."czujnik temperatury kanału zasysanego powietrza" G 89

Witam Mam problemy z ogrzewaniem w swoim passacie. Podczas diagnozy pojawił się następujący błąd "czujnik temperatury kanału zasysanego powietrza G 89 przerwa lub zwarcie do plusa". Bardzo proszę o pomoc w jaki sposób można rozwiązac ten problem... Ps. Czy ma na to wpływ że tydzień temu wymieniłem termostat i czujnik temperatury Z góry dziękuję i pozdrawiam Darek

witam problem rozwiązany. wywiało uszczelkę pod głowicą... układ zapowietrzony... czujnik wariował... dlatego nastąpiły ww problemy. pozdrawiam

Witam Mam podobny problem z tym właśnie czujnikiem... Po podłączeniu do Vag pojawil mi sie taki blad 787 czujnik temperatury kanału zasysanego powietrza-G89 przerwa lub zwarcie do plusa Co może być tego przyczyna Gdzie znajduje się ten czujnik i jak ewentualnie to naprawić Z góry dziękuje

httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt1046 httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt36054

No tak Mam odcięty pasek od sprężarki ponieważ nie ma gazu i sprężarka jest zatarta.. Kiedyś po podłączeniu pod Vag wyświetlił mi się błąd 787 czujnik temperatury kanału zasysanego powietrza-G89 przerwa lub zwarcie do plusa Moje pytanie to czy ma to coś wspólnego ze nie ma gazu i nie działa sprężarka i czy po wymianie sprężarki i nabiciu gazu błędu nie będzie Czy trzeba wymienić czujnik Dziękuje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 spadek mocy po przekroczeniu 120kmh

Witam Po przekroczeniu 120 kmh mam poważny problem z mocą silnika. Np. Dojerzdzam do świateł hamuję a następnie gdy ruszam to samochód nie ma mocy i nie reaguje na pedał gazu - idzie na pół gwizdka. Gdy auto zostanie zgaszone a następnie ponownie uruchomione wszystko wraca do normy (dopóki znów nieprzekrocze 120kmh). Ps. Bardzo proszę o linka do strony gdzie jest pokozane "krok

Witam a ja jeszcze raz podjechałem na diagnostykę podpieli pod kompa is twierdzili ten sam bląd pokazuje czujnik G72 na rurze dolotowej powietrza rozgałęzieniowej G72 tak zwany czujnik temperatury powietrza ktury daje dawke doturbiny po prostu był zachlapany olejem wymieniłem ring i czujnik od razu koszt ok 50zl zrobiłem podpiąłem pod kompa tym razem u kuzyna już taniej pod VGA żadnych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z uruchomieniem zimnego silnika 1.8T AWT

Witam gdzie jest czujnik g42 w pasku 1.8t awt2001 vag ciagle go wywala i niema ssania jak zimny

czujnik temperatury cieczy chłodzącej. tego co kojarzęto czujnik masy powietrza i czyjnik temperatury zasysanego powietrza jest zespolony(jako przepływomierz) Należy przy doborze zwrócić uwagęgdyż do lipca 2001 wkładali inne modele przepływomierza w AWT.

edward.iskra pytanie nr 1. czy masz LPG za ssanie odpowiada czujnik temperatury cieczy i przepływomierz. czujnik temperatury powietrza nie ma nic do powiedzenia bo równie dobrze można mieć rozgrzany samochód i jeździć przy temperaturach rzędu -25 stopni. Blok 004 to kolejno RPM Voltage Cooling temperature Intake air temperature które z tych pokazuje 140 st.C Jeśli cooling to czujnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu

witam byłem dzisiaj na VAG-u I pojawił sie bład czujnika połozenia wału czy ktos z szanownych forumowiczów mogłby mi powiedzieć co to jest i z czym to sie je. pan który wykonywał tą diagnostykę mowił tak jakby miał shizofrenię i z tego bełkotu nic nie zrozumiałem czy to ze moj pasacik jest mułowaty moze miec cos z tym wspolnego prosze o pomoc

17746-czujnik położenia wału rozrządu CMP1 bank1-zwarcie do masy 16487-przepływomierz powietrza (MAF)-wysokie napięcie 16497-czujnik temperatury powietrza zasysanegoAT-wysokie napięcie 17580-czujnik pozycji silniczka przepustnicy2-niski sygnał 17952-czujnik1 pozycji silniczka przepustnicy-wysoka artość www.forum.vw-passat.plshowthread.phpt1764&highlightb%B3%B1d17746 to jest dobry temat

Większość ludzi 90% każdy błąd traktuje jako listę zakupów i leci od razu do sklepu po graty to jest złe podejście do tematu. STOP chwila momęt a co by było jeśli jest coś w instalacji która nie doprowadza sygnałów z czujników do komputera lub główna złączka od komputera jest zaśniedziała i cześć czujników wywala jako błędy Z powyższych błędów wynika dziwna przypadłość

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór N239 -problem

Mam pytanie odnośnie tego zaworu. Od razu zaznaczam mam sprawny zawór (sprawdzałem kilka nawet na nowym z ASO). Problem jest tego typu że podczas gaszenia silnika zawór nie zadziała i silnik zadrży. Podciśnienie dochodzące do tego zaworu jest ok ponieważ gdy odłączę przewód od niego i podłącze bezpośrednio do gruszki przy EGR to silnik od razu zgaśnie. Więc wydaje mi się że problem

Gdyby kostka była tylko na 2 piny to napisałbym że kwestia dotyczy tylko czujnika temperatury powietrza doładowanego ale wtyczka jest na 4 piny więc i czujnik jest podwójny czyli G71G72 (i temperatura powietrza doładowanego i cisnienie doładowania). Czyli to co pisałem wczesniej dwa błędy - czyjnika IAT oraz czujnika ciśnienia doładowania. czujnik IAT to G72 a ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 1.8 ADR brak mocy jaka może być przyczyna

Witam Może poradzicie mi co mam sprawdzić i zrobić aby moje autko znowu zaczelo smigać. Problem w tym że do około 3500 obrotów czuć brak mocy ale później już lepiej zaczyna chodzić a przy tym duże spalanie. Wymieniłem przepływkę w ASO bo podobno to ona miała być przyczyną tego lecz nic się nie zmieniło. Gdzie szukać przyczyny Z góry dzięki za rady pozdro.

witam sprawdziłem rozrząd i wszystko jest na miejscu nic nie przestawione pasek i łańcuszek. przepływka sprawdzona ponownie i wyczyszczona i czujnik temperatury powietrza zasysanego. pali na 4 cylindrach ale czuć benzynę z tłumika jak by nie spalał całej mieszanki. Ale świece czyste . Czy czujnik temperatury ( ten co daje wartości do kompa samochodu) może być uszkodzony a Vag błędu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzeje przy ustawieniu climatronica na 18C na LO jest chłód

witam wszystkich. problem jest taki przy ustawieniu 18st na klimatronicu robi się strasznie ciepło w kabinie. w czasie jazdy muszę przełączać na LO by się nie zgrzać. a dodam że jeżdżę z dziećmi. jest to strasznie denerwujące. przeszukałem całe forum ale nie znalazłem podobnego problemu. zrobiłem test klimatronica i nic. czyli 444 po lewej ale po prawej było 02. nie mogłem przełączyć

Diagnozuj po kolei wszystkie czujniki. Nawet jeżeli termostat padł to klimatronik ma czujnik temperatury powietrza które wtłacza do kabiny i ją monitoruje. Do tego jest czujniki powietrza zasysanego ... trochę tego jest. Sprawdź na początek jaką wg. klimatronika masz temperaturę w samochodzie. Następnie zobacz jaka temperatura jest w skazywana dla nawiewów może któryś czujnik przekłamuje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak przyśpieszenia pow. 100 kmh czarna chmura dymu świecąca kontrolka oleju

witam przed wczoraj przy predkosci ok 100kmh gdy chcialem dodac gazu zauwazylem ze juz nie mozna a w lusterku zobaczylem czarne tornado za soba kiedym wychamowywalem auto zaczlo tak dziwnie klepac i zaswiecila sie czerwona lampka od oleju633 powie mi ktos co moglo się stac dodam ze juz pozniej nie jechalem tylko czekalem na kolege z linką i holowanko

Kilka słów do Pana moderatora Przepraszam że nie umie inaczej sprecyzować w tytule tego co się stało ponieważ NIE WIEM CO SIĘ STAŁO i dlatego korzystam z forum. A oto kody VAG wraz z "sprecyzowanymi" opisami błędów z tego forum. 00550 - Kontrola startu wtrysku 00522 - czujnik temperatury chłodziwa silnika G62 00519 - to nie wiem co znaczy ale coś z napięciem podejrzewam ze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V APT falujace obroty przy odpalaniu

Ma powyzszy problem podczas odpalania faluja obroty ale po jakims czasie sie stabilizuja. W samochodzie zostala przeczyszczona przepustnica wymieniony przeplywomierz oraz sonda lambda komputer nie wykazuje zadnych bledow a problem nie zniknal. Po wymianie sondy poprawilo sie tylko to ze nie tarpie na benzynie bo nie dalo sie jezdzic. W samochodzie zamontowana jest rowniez gaz sekwencyjny.

hey przerabialem juz opisywany problem dokladnie. Sprawdz czujnik temperatury powietrza zasysanego do dolotu u mnie zakrecony na srobke imbusowa tuz przed dolotem do silnika. Po wymianie falowanie ustalo a koszty niewielki jednak juz nie pamietam dokladnie ile. Jest jeszcze jedna rzecz warta sprawdzenia czujnik temperatury silnika zamontowany z tylu bloku silnika.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 G71 G72

Witam jest to mój pierwszy post przyznam szczerze że przeczytałem bardzo wiele tematów ale żaden z nich nie podpasowal do mojego. Mam Paska rok 99 silnik AJM 115KM. Po diagnostyce VAG-iem wykazało mi niesprawność czujnika G71 (czujnik temp. ciśnienia doładowywanego) Zajechałem do serwisu VW i gość powiedział mi że czujnik ciśnienia doładowywanego powietrza jest razem z czujnikiem temperatury

czujnik ciśnienia powietrza zassanego G71 czujnik temperatury powietrza zassanego G72 Tu opisałem wszystko co i jak

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co to za czujnik i do czego służy

Witam wszystkich mam problem z seatem alhambrą 1.9 115km AUY... na zimnym silniku chodzi strasznie nierówno i trochę dymi potem jak już się nagrzeje to objawy częściowo ustępują ale i tak poszarpuje miedzy 1500 a 2000tys.obr. na vagu nic nie pokazuje ale dziś przed przypadek odkryłem że po odpięciu tegu czujnika wszystkie objawy ustępują jak ręką odjął nawet go wyjąłem i podpinałem

To jest czujnik temperatury powietrza i ciśnienia w rurze dolotowej. Ma być podłączony.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 budowa przepływomierza

poniewaz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie postanowilem założyc nowy watek postanowilem przeczyścic przepływomierz w moim afn i zauwarzyłem że brakuje w nim czujnika temperatury powietrza (taki drucik z czujnikiem) nie wiem czy ktos go wymontował specjalnie czy jazda z takim przepływomierzem odbija sie w jakis sposób na prace silnika po podlączeniu pod komputer nie pokazało zadnego błędy zwiazanego z przepływka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T AEB LPG Lovato Smart gaśnie chwilę po odpaleniu

Witam Z góry przepraszam jeśli temat już był a najzwyklej przeoczyłem googlowałem szukałem i nic nie znalazłem przy okazji zaliczałem fora seata audi i odpowiedzi nie znalazłem. Ale do rzeczy. Mam auto tak jak w opisie i w temacie. Problem jest taki że gdy rano odpalam auto - kręci bez problemu zapala i chwilę pochodzi może z 20 - 40 sekund przy tym obroty wzrastają powyżej 900 i spadaja

Hmmm.... jakieś może jeszcze inne pomysly Jak sprawdzić na Vagu czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu i sam przepływomierz ( gdzieś na audi a6 i RossTechu wyczytałem że ten bład 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached w glównej mierze pochodzi od tego i auto przełacza sie w tryb awaryjny). A i dodam że standardowo nikt nie pochwalił sie co ostatecznie z tego wyszlo MarcinR

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Duże spalanie 13-14l100km

Witam Mam passata 19tdi z silnikiem AVF i skrzynią tiptronik. Problem polega na tym że autko w mieście przy jeździe spokojnej jeździe korki pali ok 14l100km. Tyle pokazuje mi fis. Wydaje mi się że to trochę dużo nawet jak na automata. Co powinienem sprawdzić a może to normalne

Jeśli duże spalanie proponował bym sprawdzic czujniki temperatury powietrza jak również i cieczy. ewentualnia czy powietrze czasem się nie dostaje do układu (sterownik zwiększa ilośc mieszanki gdyż myśli że jest jej za mało ale nie aż tak drastycznie zeby było to widoczne - kopcenie z rury). Sprawdź świece.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kody klimatronic

KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu

Przetłumaczone kody ze strony httpwww.passatplus.dearbeitshilfenklimacodes.htm arrow Samodiagnoza climatronica Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba

Opisze tutaj swoj problem bo dalej nie jestem w stanie sam go rozwiazac. Zaczelo sie od blednego wyswietlania temperatury na klimatroniku (zewnetrznej). Myslalem ze zawinil czujnik w zderzaku ale wchodzac w odczyt z czujnikow kanal 5 pokazywal poprawna wartosc. Bledna wartosc pokazuje kanal 4 (ok 20 stopni nizej niz rzeczywiscie). Usterka pojawia sie sporadycznie tzn gdzies nie kontaktuje ktorys przewod.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wskaźnik temperatury zewnetrznej powietrza

Witam Serdecznie Posiadam passata B5 99 kombi 1.9TDI Mam pytanie otóż nie wyświetla mi się na liczniku temperatura powietrza na zewnątrz. Widziałem w takim samym passacie u kolegi tyle ze w 2000r. ze pokazuje mu sie temperatura na zewnatrz auta. Czy mogę coś zrobić by ta temepraturę uzyskać liczniki są identyczne nawet jest miejsce na nim na temperature. Należy dokupic jakis czujnik Jesli tak jaki i gdzie go podlaczyć Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam M. Grzeszczak

Witajcie Mam problem właśnie z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Otóż kiedy kupowałem samochód sprzedający uprzedził mnie iż zdemontował czujnik temperatury zewnętrznej w celu kupna nowego lecz tego nie zrobił. A więc kupiłem czujnik- wiem że jego miejsce jest przed chłodnicą ale gdzie go wpiąć - nie mam pojęcia. Cały czas oczywiście na wyświetlaczu mam - - (dwie kreski). Przejrzałem wszystkie kostki złączki i nigdzie nic nie brakuje. Dodam że passat B5 FL 2005 r Dzięki za pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klimatronic

Mam problem z klima tronikiem temperatura zewnętrzna skacze mi na minus i po chwili znowu się stabilizuje doradzono mi ze psuje mi się czujnik temperatury zewnętrznej wymieniłem go ale to nie pomogłoco robić jaka morz być tego przyczyna proszę o poradęnie podpinałem go pod komputer bo powiedziano mi ze jeżeli temperatura nie będzie mi malała w tym momencie to komputer mi nie pokarze błędu czy to prawda

jeżeli nie pomogła wymiana czujnika temperatury zewnętrznej (tego przed chłodnicą) to awaria może leżeć po stronie czujnika temperatury w tunelu dopływu świeżego powietrza. 13 &8211 czujnik G89 temperatury kanału świeżego powietrza. Pozdrawiam ps.pod komputer i tak przydało by się podpiąć.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Pozwolę sobie zacytować michael_13 temat czujnik temperatury cieczy chłodzącej post 39 PIERWSZY czujnik [F18 Coolant Fan Control Thermal Switch] znajduje się sprzodu silnika na samym dole przy chłodnicy (jest zamontowany w przewodzie gumowym) czujnik odpowiedzialny za załączanie wentylatora (tylko za to jest odpowiedzialny) komputer go nie diagnozuje nawet po odpięciu końcówki nie zgłosi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 ADR problem z odpaleniem ciepłego silnika

Witam i z góry przepraszam ale nie znalazłem nic w wyszukiwarce problem polega na tym iż silnik po rozgrzanieu nie chce palić i dopiero jak przycisne gaz to złapie nadmieniam iż na zimnym silniku takie coś nie występuje oraz że posiadam inst. gazową ale to chyba nie problem bo i tak nie odpala na bęzynie pompa paliwa pompuje bo jak przekręce kluczyk to ją słychać

problem dalej nie roziązany...auto 3 raz trafiło do autoryzowanego serwisu vw. Za pierwszym razem wymienili czujnik temperatury nie przynioslo to żadnego efektu. Zanim go oddałem do serwisu odpinałem wtyczkę od czujnika i to nic równiez nie pomogało odpalal cieżko kiedy ciepło. Potem oddałem im go do reklamacji. Stwierdzili ze to miernik mas powietrza WTF nie rozumiem co ma do tego to urządzenie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDi DUZO PALI NO WŁASNIE CZEMU

Witam sprawa tyczy sie passata 1.9TDi 110km Kupiłem go miesiac temu i spalanie kształtuje sie w miescie około 10L trasa 6-7 co prawda jest to automat i opony maja szerokosc 225 ale mysle ze to przesada Staram sie jezdzic jak njoszczedniej ale to niewiele daje Kupilem to auto dla siebie to tez zaraz na poczatku wymieniłem olej rozrzad filtry powietrza i paliwa (wiec filter jest ok) Podjechalem na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 - 99 rok (kolejny krok) PILNA POMOC

Pamietacie jak pisałem że mój PASAT z 99 roku z pełną opcją - 20V - 1.8. - spala 15 litrów na 100 km. Doradziliście aby podpiąc pod komputer i to powinno wykazac usterkę. Więc tak Pojechalem na kompa podpiął ABS sprawny elektryka sprawna - itp....gość chce wejść do silnika i........KONIEC. Za nic komputer nie chce się dostać do silnika. Rozkręcają grzebią i wyszło że STYCZNIK

Nieszczelność dolotu regulator ciśnienia paliwa źle ustawiony rozrząd zapchany filtr powietrza czujnik temperatury płynu chłodzącego lub powietrza masowy przeplywomierz powietrza ciśnienie w oponach itd itd itd. Przy jakiej pompce ktoś grzebał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klątwa czujnika temperatury silnika w AJM

Hejka w którym miejscu a silniku AJM znajduje się czujnik temperatury silnika który podaje informacje na wskaźnik w zegarach bo dzisiaj zaczął mi wariować podczas jazdy tak jakby się rozłączał co chwilę...chciałbym zobaczyć czy syfu nie ma w gnieździe ale po ETCE i forach nie mogę za Chiny dojść gdzie on dokładnie siedzi w tym modelu I drugie pytanko czy jazda z niesprawnym wskaźnikiem

Wszystko zależy od pozycji klapy gaszącej. Kiedyś N239 zwierał u nie obwód i klapa była "prawie" przymknięta tzn. z powodu nagaru wewnątrz obudowy zaworu EGR nie zamykała się do "końca" i silnik normalnie za każdym razem odpalał ale już w czasie jego pracy dławił się przy każdym dodaniu gazu jak i w czasie pracy na wolnych obrotach. Silnik strasznie dymił na "wolnych"

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymenić czujnik temeratury wewnętrznej

Witam Pytanie jak w temacie. Objawy mam takie ze nie zawsze wlacza sie klima mimo ze cisnienie w ukladzie jest prawidlowe. Na vagu pokazuje blad wlasnie tego czujnika ( chodzi o czujnik przy filtrze kabinowym). Wymiana podobno jest dosyc klopotliwa ale chetnie sprobuje jesli podpowiecie jak sie za to zabrac.

czujnik przekręcasz go i wyciągasz po odpięciu kostki. Poruszaj najpierw wtyczką niekiedy śniedzieją styki i nie łączą. wykasuj błędy z poziomu klimatronika (jeśli masz) i jeśli to wina styków to powinno działać. Miałem identyczny problem jak Ty po wyczyszczeniu styków śmiga do dzisiaj jednakże brak pracującej sprężarki nie zawsze jest wynikiem tej awarii. http forum.vw-passat.pl

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatronic

Witam wszystkich potrzebuję pilnie pomocy.... otóż mam problem z klimą nie wiem czy ona powinna tak działać czy może zepsuło się jakieś sterowanie Otóż po zgaszeniu silnika w moim ślicznym pasku po późniejszym ( około 15 minut i więcej ) ustawienia klimy jakie były przed zgaszeniem silnika już nie istnieją. Prościej mówiąc mam zapaloną funkcję ECON czy też OFF po zgaszeniu

Samodiagnoza climatronica Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura

VOLKSWAGEN PASSAT Digifant do 2.0 16v (9A)

Jak w temacie. Szukam wszelkich informacji na temat przeszczepu digifanta w miejsce mechanicznego ke-motronica. Mam dość kaprysów tego wtrysku i poważnie myśle o transplantacji. Szukałem na necie ale większość linków dotyczy digifanta do KR lub PL (1.8 16v) a mnie interesuje specyfikacja pod 2.0 16v. Na "chłopski rozum" kombinuje że większość części powinna podejść od 2E.

Słwek To to chyba każdy właściciel 9A widział ale znalezienie gratów które tam sa wymienione graniczy z cudem digi I to silniki PG 1H a digi II to silniki PF lub PB. Znalezienie osprzętu z nich to jak trafić 6 w totka dlatego kolega pisze o digifancie z 2E takiego właśnie jak ty masz. Tych silników sporo ciągna na części i mze by i cos było z przerobienia ale potrzebna jest wiedza o

VOLKSWAGEN PASSAT B5 WARSZAWA CENY CZĘŚCI -Rozrząd Hamulce Filtry oleje inne

NAJCZĘŚCIEJ WYMIENIANE CZĘŚCI przykładowo do B5 (3BG) ROZRZĄD zalecana wymiana Ceny pochodzą KTD Auto części - Warszawa (Zacisze) ul. Młodzieńcza 35 (niestety sklep nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej) pasek rozrządu - 85zł (GATES) pasek rozrządu - 56zł (CONTINENTAL) (CT 909) pasek rozrządu - 47zł (DAYCO) pasek alternatora - 35zł (GATES) pasek klimatyzacji - 25zł (GATES) rolka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9 TDI- PD pali jak smok brak mi już pomysłów...

Cześć dawno już Was nie odwiedzałem ale czas zacząć narzekać przepraszam za wyczerpujący opis ale wolę opisać problem bardziej szczegółowo mam problemy ze zbiciem za dużego jak dla mnie spalania mojego passata B5 kombi z silnikiem 1.9 TDI-PD 115KM. Po mieście przy normalnej jeździe (czyli unikaniu PSD i średniej dynamice jazdy bez zbędnych gwałtownych przyśpieszeń) dziadyga pali

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Szybkie studzenie silnika przez nawiew ciepłego powietrza 1.9TDI

Witam mam bardzo dziwny problem z zagrzaniem silnika mianowicie gdy wyłączę nadmuch ciepłego powietrza na zero silnik osiąga temperaturę po około 5 kilometrach gdy włączę nadmuch na 3 po około 16 kilometrach gdy jest włączony na full jadę codziennie trasę 26 kilometrów i nie osiąga temperatury 90 stopni.Gdy zagrzeję silnik na wyłączonym ogrzewaniu do 90 stopni i włączę nadmuch

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Co do problemu to jest nastepojacy... 1. Do czego służy i za co jest odpowiedzialna ta częśc W tym urzadzeniu mam zlamane takei cos plasikowe (wyglada jak naped kola w starej lokomotywie ktos kto tam zagladal wie o co chodzi) 2. To jest przepustnica i na jej wierzchu jest taka jakby blaszka (na zielono zaznaczona) i ona mi cyka chce załączyc ale nie może bo za chwilkę się cofa i tak ciągle

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Opiszę mój problem i walkę z nim czyli powolne dogrzewanie silnika AJM przy niskich temperaturach. Zauważyłem problem w swoim aucie który polegał na bardzo powolnym nagrzewaniu się silnika do temperatury roboczej 90 stopni C. Długie nagrzewanie można było zaobserwować od momentu kiedy temperatura spadła w okolice 0 stopnie C i niżej. Czym chłodniej tym to nagrzewanie dłuższe. W temperaturach

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi