części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik temperatury płynu chłodzącego b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik temperatury płynu chłodzącego b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik temperatury płynu chłodzącego b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperaturymigająca kontrolka b5

witam mam taki problem w moim aucie( passat b5 1.9TDI 90KM z 97r.) a mianowicie gdy rano odpalam auto po chwili miga mi kontrolka od płynu chłodzącego gdy auto się nagrzeje do ok 50st gaśnie i później już się nie zapala i jest ok dzieje się tak tylko rano jak jest zimno(-10st) poziom płynu jest ok.wspomnę jeszcze o temperaturze tzn troszkę wariuje wskaźnik jak się jedzie "ostro"

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury G62 i G17

Witam i proszę o pomoc nie wiem dokładnie który czujnik będzie pasował do mojego paska potrzebuje czujnika temperatury cieczy chłodzącej i czujnika temperatury zewnętrznej (znajduję się w przednim zderzaku) proszę was o pomoc TU są wszystkie czyjniki pomóżcie mi wybrać te właściwe... (nagrodzę punkcikiem )

Tak jak napisał kolega Marek. czujnik temperatury płynu chłodzącego Podchodzi czujnik zespolony G62G2 o numerze 059 919 501A (zielony 4-pinowy) Jednak bankowo masz tam zespolony czujnik 078 919 501C (czarny 4-pinowy) Kup sobie czujnik od tej osoby ---> httpwww.allegro.plitem148318930_...ygina_004.html WARTO HHA

No to ja już się troche zakręciłem z tymi czujnikami Jak dobrze zrozumiałem czytając te wszystkie posty to czujnik G2 i G62 to dwa w jednym i znajduje się on z tyłu silnika przy grodzi kabiny A czy wie ktoś może co to za czujnik na dole obok chłodnicy na wężu plynu chłodzącego Ma kolor zielony jest czteropinowy wygląda jak ten na zdjęciach wyżej

Dzięki za podpowiedz czujnik wymieniłem i okazało sie ze brak wskazań temp. na zegarach było spowodowane wadliwym G62.Oprócz wycieku płynu chlodzacego podczas wymiany to wiecej problemów z tym nie miałem. chciałbym jeszcze spytać gdzie mogę znaleźć taki interfejs diagnostyczny do b5 i ile to może kosztować

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury 1.9 AWX

Witam. Niedawno nabylem passata 1.9 TDI 130 pd awx i mam kilka problemow. Glonym jest ogromne spalanie. Po przetasowaniu forum kupilem kabelek i... Bledow nie ma a logi wychodza dziwnie bo raz sa ok a pozniej przeladowuje nawet na postoju na niskich obrotach. Wrzuce je na forum ale najpierw chce zalatwic sprawe czujnika. Troche dziwna sprawa poniewarz bledu zadnego mi nie wykrylo a temp na liczniku

Witam kolegówpodepne sie wątek z jednym pytaniem - gdzie znajduje się czujnik temperatury płynu chłodzacego w AVB ( 74 kW - 2002 r) i czy z wypięciem wtyczki mogą być problemy ( jakies zatrzaski)Chce zdiagnozować przyczyne chwilowego falowania obrotów na "lekko ciepłym" silniku i jest sugestiaze ma to związek z czujnikiem...więc chce go w momencie falowania wyłączyć. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.6 AHL LPG sekwencja - czy padł czujnik temperatury gdzie on się znajduje

Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego od czasu pojawienia się mrozów pokazuje 0. Nawet gdy silnik jest ciepły temperatura na wskaźniku wogóle nie wzrasta. A samochód normalnie się nagrzewa. Czy może jest uszkodzony czujnik temperatury Pomóżcie koledzy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik G81 - temperatury oleju napędowego.

W opracowaniu które przedstawił Kubelt (notabene bardzo ładne) wyczytałałem że jeżeli czujnik G81 nie będzie otrzymywał sygnału to posiłkować sie będzie danymi z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. Mam pytanie 1. Czy w związku z taką usterką objawy podwyższonych obrotów aż do nagrzania silnika będą występowały tj. zapalam paska bez problemów (bez czarnego dymu)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwny objaw - zimno w środku

Do rzeczy wczoraj wsiadam do Paska jadę sobie 5km - zimno 10km - zimno... cóż załapałem nerwa i tyle. Po ok 30 min postoju odpalam jadę dalej a Pasek grzeje... i to mam wrażenie że grzeje jak potłuczony - nie reagując na climatronic... ehhh... Po kolejnym postoju - gdzieś ponad godzinnym - wracam do domu temp na zewn 4 stopnie a na wskaźniku temperatury cieczy chłodzącej wskazówka jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temp. płynu chłodniczego silnik AVF - lokalizacja

Witam Jako że jestem tu nowy to od razu się przywitam. Hello Nabyłem 2-m-ce temu passata 3bg z ww silnikiem. Ogólmnie jestem z niego zadowolony. Przed zakupem byłęm z nim w ASO podłączali go do VAGA i wszystko było ok poza sporadycznym zwarciem do masy tegoż czujnika. Radzili żebym go wymienił i taki też mam zamiar tyle że nie mogę go nigdzie znaleźć. -) Wybaczcie używałem szukajki

czujnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego silnik (G2 G62)w silnikach 4-cylindrowych znajdują się z tyłu głowicy silnika więcej na ten temat tutaj httpwww.forum.vw-passat.pltopics...highlightg62 i tu httpwww.forum.vw-passat.pltopics...281.htm219918

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie chce odpalic rozrusznik kręci pompa paliwa pracuje VAG nie wykazuje błędów

Witam Mam kłopot z odpaleniem auta. Rozrusznik kręci pompa paliwa pracuje. Podłączenie pod VAGa i diagnoza nie wykazuje żadnych błędów. Wszystkie kontrolki po przekreceniu kluczyka zapalają się i po chwili gasną tak jak zawsze (zostaje tylko kontorlka akumulatora i czujnika niewcisnietego hamulca - automat tiptronic) przekrecam kluczyk rozrusznik kręci ale samochod nie odpala. Alarm się

Witam Dzisiaj nadal mam problem z odpaleniem. Wczoraj pod wieczor jakims cudem po calym dniu prób udało się mi go odpalić przejechałem około 100km (zachowywał sie normalnie miałem kilka postojów i za każdym razem odpalal na styk) później odstawiłem na parking a dzisiaj znowu zonk ta sama historia. Byłem na rano umówiony z serwisem ale nie mogę dojechać znowu mi odpali wieczorem kiedy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury-różnica między VAG a wskaźnikiem na desce rozdzielczej

Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury odczytujac dane Vagiem z komputera tzn. wartosc temperatury sie zmienia ale dochodzi maxymalnie do 70 stopni i na tym poziomie pozostaje nawet po dluzszej jezdzie. Dodam ze wartosci wskazywanej temperatury na desce rozdzielczej sa normalne po przejechaniu dluzszego odcinka trasy zatryzmuje sie na 90 stopniach i trzyma (dane z vaga wtedy ok 70) Pytanie czy mam wymienic ten czujnik zespolony G2 i G62 czy moze co innego powodowac takie rozbieznosci

nie jest to PD silnik to AFN i jest to napewno wskazanie temperatury plynu chlodzacego

Podepnę się. Niech mi ktoś odpowie na następujące pytanie Chodzi mi o temperaturę powietrza zasysanego - wydaje mi się że ten czujnik akurat jest przed przepływomierzem. Nie chodzi o temp. powietrza doładowującego... Za to już chyba odpowiada inny czujnik. Ale do rzeczy. Dziś temperatura w ciągu dnia na komputerze pokładowym "65 stopni na minusie". Podpiąłem VAGa. I w bloku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury.

Na diagnostyce wyszedł mi po raz drugi błąd - " przerwa lub zwarcie z masą" czujnika tempetatury płynu chłodzącego. Wymieniłem czujnik na nowy i błąd nadal się pojawia. Co to może być Miał ktoś podobny przypadek . Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Dziwne objawy - brak mocy

MIałem dzisiaj nieciekawa sytuacje jechalem autem jak zwykle auto chodzilo super dojechałem na miejsce auto postało kolo 30 min wsiadam jade i dopóki jechalem po miescie było w miare ok ale juz mi cos nie pasowało bo nie miał juz takiego przyspieszenia jak zawsze wyjechałem na trase dociskam gaz biorac sie za wyprzedzanie a tu shock wiecej jak 120 kmh nie pojdzie pedał gazu jakby działał

Witam Podłączam się do tematu braku mocy i przechodzenia silnika w stan awaryjny. W moim przypadku jest to również passat b5 1.9 TDI 110 PS w automacie z 2000 roku. Niestety nie wiem teraz czy jest to silnik AFN czy ASV bo nie mam w tym momencie dostępu do auta. Po podpięciu pod polskiego VAGa pokazało mi 2 błędy 17664 czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusaprzerwa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina i świece

Pierwszy problem dotyczy turbiny. Otóż zaraz po zakupie swojego paska podczas jazdy zwłaszcza na niskich biegach lekkie wciśniecie pedału przyspieszenia powodowało że auto dostawało przysłowiowego "kopa". Na wolnych obrotach jak się wciskało pedał gazu (około 1500 obrmin) słychać było pracę turbiny. Ale miałem problem z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego no i strzałka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dławi przy gwałtownym wciśnięciu gazu 1.6

Witam. passat B5 1.6 AHL 1998r 189 tyś. km. Sekwencja BRC. Spalanie w mieście 12-13l gazu.(zima) Trasa 9-10l gazu.(9l - non stop 120kmh) Prędkość max Pb95 - 192kmh Prędkość max Pb98 - 200kmh Prędkość max LPG - 186kmh Problem (był też przed założeniem gazu.) Zapalanie nie ma problemu. Wystarczy że troszkę pochodzi ok 5 minut i przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu obroty spadają

witam użytkowników vw. Od okolo dwóch miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką vw passat b5 o pojemności 16l benzynagaz 1997 rok prod. sedan. od miesiąca mam poważny problem z moim autkiem który polega na tym że przy jeździe z malymi prędkościami gdy wrzucę 4 lub 5 bieg i wcisnę gaz do samej podlogi auto powoli się rozpędza jednak w krótkich odstępach czasu doslownie 234 sekundowych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nr czesci passat b5

Witam mam taki problem potrzebuje nr katalogowy czujnika temperatury plynu chlodzacego ktory daje wskazanie temp. na wskazniku oraz prosze o nr katalogowy wlacznika swiatel cofania. Mieszkam zzagranica i ciezko sie dogadac w tym temacie prosze o pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 - 99 rok (kolejny krok) PILNA POMOC

Pamietacie jak pisałem że mój PASAT z 99 roku z pełną opcją - 20V - 1.8. - spala 15 litrów na 100 km. Doradziliście aby podpiąc pod komputer i to powinno wykazac usterkę. Więc tak Pojechalem na kompa podpiął ABS sprawny elektryka sprawna - itp....gość chce wejść do silnika i........KONIEC. Za nic komputer nie chce się dostać do silnika. Rozkręcają grzebią i wyszło że STYCZNIK

Nieszczelność dolotu regulator ciśnienia paliwa źle ustawiony rozrząd zapchany filtr powietrza czujnik temperatury płynu chłodzącego lub powietrza masowy przeplywomierz powietrza ciśnienie w oponach itd itd itd. Przy jakiej pompce ktoś grzebał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z Silnikiem ESP

Witam Moj passat to B5FL 1.9TDI AVB. Zaczeło sie dziś niewinnie od drobnych skoków obrotów w tej chwili sytacja ma sie tak ze obroty skacza dosc znacznie starsznie szarpie samochodem na stałe zapalił sie wskaznik ESP. Co to moze być Gdzie najlepiej zwrócic sie o pomoc dodam iż jestem z Siemianowic. Dołaczam log z VAGa Czwartek21Maj200916244100263 Wersja VCDS AKP 805.2 Wersja danych 20090121

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy PASSAT TDI. Dziwna sprawa

Cześć. Wiem że ten temat był wałkowany wiele razy ale wydaje mi się że takiej awarii jeszcze nikt nie opisywał. Jestem posiadaczem paska z 99roku 1.9tdi 110km. Gdy odpale auto i zaczynam jechac auto posiada normalna moc po pewnym czasie auto traci moc niewiem czy to jest spowodowane tym ze po przekroczeniu 90kmh zaswieca mi sie informacja o poduszkach czy od czegos innego. Druga dziwna sprawa

Poduszki raczej z utratą mocy nie mają nic wspólnego.Za to złe parametry może przekazywać na sterownik czujnik temperatury płynu chłodzącego.VAG pokaże to dopiero wtedy kiedy czujnik padnie całkiem.Oryginalny nie jest drogiwarto spróbować.U mnie zadziałało.Pozdrawiam. 1.9TDI AHH 90KM.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem ze wskaźnikiem poziomu płynu chłodniczego

Mam problem ze wskaźnikiem płynu chłodniczego Tzn włacza sie ta kontrolka tylko podczas mrozu nawet niewielkiego a plynu jest tyle ile powinno być Czy to może być zepsuty czujnik

Czyli plyn masz dobry. U mnie byla taka sytuacja ze zbyt slaby akumulator (problemy z odpalaniem na zimnie dwukrotne odpalenie z kabli) dawal zbyt slabe napiecie przez co czujnik temperatury plynu chlodzacego dostawal fiola i wyswietlil w kompie blad. Nie migal mi jednak zadnymi kontrolkami. Byc moze tylko zasniedzial - wyjac przeczyscic i zobaczyc czy pomoglo.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falujące obroty pasek 19tdi 131km.

633633witam kolegów mam taki problem mam paska 19tdi 131km 2001rok od jakiegoś czasu zaczoł robić takie cuda z obrotami że nagle na wolnych obrotach podwyższa sobie obroty silnika do 1100 i tak przez kilka sekund i po chwili znowu jest ok. nie wiem jak ugrysc ten temat pomocy bo bardzo mnie to martwi Panowie czy nikt naprawde nie wie nie morze mi pomóc żadnych odpowiedzi co jest z wami ..........

Miałem to samo w AVF 131 KM uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego skakał z 900 na 1100 a czujnik momentami pokazywał 0 stopni (wtedy skakały obroty) podłącz vag i posiedź w aucie na pewno zobaczysz że jak falują obroty skacze temperatura na tym czujniku jeżeli to on szwankuje oczywiście. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zle ustawiony zaplon

Witam Mam male pytanko jakie moga byc objawy zel ustawionego zaplonu. Rano dymi na bialo potem juz nie. Czy jezeli by byl zle ustawiony to czy dymilby na bialo za kazym zaplanieniem czy tylko za pierwszym razem. Uszczeniacze na zaworach byly robione. Czy dobrze sie sklaniam ku zapolonowi. Dzieki

Witaj prawdopodobnie czujnik temperatury płynu chłodzącego nawalił jeśli wskazówka temperatury sie nie podnosi (

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bardzo źle pali 1.8T HELP

Witam. Przeszukałem już chyba całe forum i nie znalazłem dokładnie tego co szukam wiec Na zimnym silniku na benzynie i na gazie bardzo słabo pali muszę go kręcić z 10s. aż wyskakuje lampka oleju i pika. Nie ma różnicy czy zgaszę go na benzynie czy na gazie. Na ciepłym silniku na benzynie odpala praktycznie odrazu na gazie muszę go kręcić ok 5-7s. ( ale myślę że to wina gazu musze

OK Dzięki za rady. Sprawdziła się opcja 1 czyli nieszczelny reduktor który w ramach gwarancji został wymieniony na nowy. I na razie pali dobrze ale zaświecił się Check po tankowaniu i standardowo błąd 17544 - Fuel Trim Bank 1 (Add) System too Lean oraz nowy błąd 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (g62) Signal too high czujnik temperatury płynu chłodzącego - wysokie napięcie Dodam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciepły silnik to brak turbo

Witam Mam passata 99r. 19TDI 90KM i gdy jest zimny silnik to auto zbiera się bez najmniejszego problemu ale gdy temperatura silnika dojdzie do ok90 stopni to auto niema nagle przyspieszenia. Może wiecie co to może być za problem. Dodam że jeszcze nie byłem z tym u żadnego mechanika.

Sprawdź czy czujnik temperatury płynu chłodzącego ci nie padł. Miałem podobną sytuację że przy padniętym czujniku i na zimnym silniku auto rwało konkretnie. turbina mi się szybciej załączała no i więcej palił. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy nas podstawie wskazań VAG-a można stwierdzić

Dziś diagnozował mojego Passka kolega obyty w VAG-u i jak silnik dobrze się nagrzał to oczywiście na zegarach było idealnie po środku - 90 st a na VAG-u 3.11 pokazywało 81.0 st. Po kilku km jazdy pochodzeniu potem na wolnych obtotach wciąż było 81.0 stopni. Kolega twierdzize powinna to być temperatura bliska 90-u stopni. Patrzyłem na ten czujnik i zarówno wtyczka jak i sam czujnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z silnikem AFN tdi

Sytuacja wyglada tak 1. silnik zimny - pali bez problemu 2. silnik rozgrzany do 90 stopni pali bez problemu 3. silnik cieply tj. okolo 20-40 stopni aby uruchomic trzeba go krecic minimum 30-40 sekund Moze ktos mial podobny problem dodam czujnik temperatury sprawdzonu i dziala swiece zarowe nowe i sprawdzone Kompresja w normie przebieg 145000 km bede wdzieczny za pomoc

Tak się długo zastanawiałem nad tym problememm. Ale jednoznacznie ciężko określić co to może być. Jeśli było by coś ze świecami to by nie palił na zimnym jak i również na ciepłym też by miał problemy. Jednak jest coś takiego jak układ rozgrzewania silnika. czujnik jest przymocowany do bloku silnika i podaje dane o temperaturze silnika. Ale również zastanawiam się nad czujnikiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 świeci lampa ostrzegawcza spalin - abgas werkstant

witam od niedawna mam passata z 2004 z marca kupiony w kraju-salonie (nie wiem czy b5 czy b6 bo tak pisze w ksiazcewvwzzz3B z 4E236320 3B6 168 96kw TDI SG6 var 4M comfo- to ostatnie kumam 4 motion i ver. comfortline) moj problem to - pali sie lampa zolta od spalin pojezdze troche i zgasnie po pewnym czasie znowy sie zapali i tak w kółko czasami mam wrazenie ze szybciej gasnie lub zadziej sie zapala

u mnie okazalo nawalał czujnik temperatury płynu chłodzącego mam nadzieje ze teraz juz nie bedzie przesladowac mnie ta kontrolka

Słuchajcie dziś byłem podłączyć autko pod komputer i ku mojemu zdziwieniu błąd był następujący czujnik temperatury płynu chłodzącego uszkodzony lub nie łączy Może to ktoś mi wytłumaczyć z jakiej racji pod ta kontrolką pali się coś takiego i wogóle gdzie ten czujnik się znajduje proszę o pomoc i wypowiedź w tej sprawie638638638

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania silnika na zimno 1.8T AWT

Uprzedzę że przeszukałem forum i nic podobnego nie znalazłem. Niedawno zauważyłem dziwną pracę silnika 1.8T AWT z LPG. Po odpaleniu zimnego silnika i pracy około 5 sekundowej i spadku obrotów z 1200 obrmin do 1000 obrmin następują drgania silnika które trwają ok. 15-20 sekund po czym obroty spadają do 800-850 obrmin i wszystko później działa bez problemu. Jak silnik jest ciepły wszystko

Marecek mi podpowiadał że takie coś wskazywałoby na uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego lub też przepływomierz. Dziś sprawdziłem z poziomu climatronica ten czujnik (kanał 45) i pokazał 18 stopni Celsjusza i Marecek powiedział ze wskazanie dobre. Kupiłem kabel vag kkl i będę z nim diagnozował przepływomierz. Jak padnięty to muka bo kosztuje 6 stówek w aso

VOLKSWAGEN PASSAT B5 LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA

co moze byc uszkodzone w silniku cały czas swieci ta katrolka owszem po wizycie u mechanika znika na ok tydzien i znów sie zapala czyli coś musi być nie tak. Byłem w auturyzowanym serwisie sprawdzili wykasowali poczym za jakiś czas to samo. Zauwazyłem że podczas jazdy gdy silnik sie zagrzeje to wskażnik tenperatury pokazuje ok 90stopni po czym nagle gwałtownie spada do zera i w trakcie jazdy

A czy koledze chodzi o czujnik G2 czy może G62 Mi też zaświeciła się ta nieszczęsna kontrolka ostrzegawcza spalin silnika Po podłączeniu autka do komputera wyszło że mam do wymiany czujnik temperatury płynu chłodzącego G2 Czy to przez to może świecić się ta kontrolka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klima działała a nie działa

witam z rana mam takie pytanko .... gdy dzis rano odpaliłem auto jak co dzień to dziś klimatronic nie chce się włączyć co jest grane jeszcze wczoraj działał a dziś klapa co moge sam sprawdzić . Bezpieczniki całe przewody podłączone resetowałem komputer i nic co moge zrobić . Sterownik działa pokazuje wszystko dobrze

passat B3 93 z klimatronic. Nie działa na postojupo ruszeniu załącza się klima. Na wyświetlaczu po samodiagnostyce wyświetla się tylko jeden kod2312czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Czy to może być przyczyną niewłączającej się klimy na postoju czy podpiąć jeszcze VAGa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rano dymi na niebiesko

Witam. Jestem posiadaczem passka z 2004 roku 19 tdi 130 km AVF. Problem pojawił mi się 6 miesięcy temu przy rannym rozruchu silnika silnik jak by (przerywał dławił się) po prostu równo nie pracuję nie ma znaczenia od temperatury otoczenia czy minusowa czy teraz plusowa do tego kopci-dymi na niebiesko. Nie równa praca trwa około 5 do 20 sekund na wolnych obrotach i przestaje a dymi tylko

chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego jeśli tak to czy błędnie podawana była temperatura na zegarach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nierówna praca silnika ADR 1.8 20v

mam b5 z 1998 1.8 20v silnik nie pracuje na wolnych obrotach na wszystkie cylindry i "szarpie sie". kompresja jest ok wymieniłem swiece (NGK) kable (BERU) i fajki (BOSCH).auto jest słabesilnik dopiero zaczyna "ciagnac" powyzej 3500 obr duzo pali. Co moze byc przyczyna podejrzewam przepływomierz ale czy moga byc to jego objawy moze ktos miał podobny problem

bylem na kompie dzisiaj ale nic nie wykazał.byly jakies stare błedy ale nawet po ich skasowaniu niewiele pomoglo.elektryk podejrzewał jakas awarie cewki . udało mi sie pozyczyc na chwile sprawna od znajomego i szczerze powiedziawszy poszedł jeszcze gorzej. czujnik temperatury płynu chłodzącego wymieniłem na samym poczatku bo nie pokazywał wogóle temp na desce. filtry wymieniłem. teraz sytuacja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania silnika TDI na niskich obrotach

Mam problem z drganiem silnika na wolnych obrotach (900 1300) niezależnie od tego czy jest on zimny czy rozgrzany. Drgania są wyraźnie odczuwalne na kierownicy i dźwigni zmiany biegów a nawet w całej kabinie (drżą szyby i zagłówki). W maju wymieniane było łożysko stabilizujące w alternatorze (zatarło się) a kilka dni temu byłem u speca który sprawdził silnik na WAGu (wykrył uszkodzony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 spadek obrotów i kupa dymu

siemka. od wakacji borykam się incydentalnie z problemem paska który objawia się tym że po odpaleni i tu bez znaczenia jest temperatura zewnętrzna pasek dostaje czkawki. kręci na strzała ale po odpaleniu obroty spadają na moment poniżej 800 przy czym puszcza czarnego bąka i znów wracają do normy. dzieje się tak do minuty po odpaleniu a później objawy ustają. pierwszy taki przypadek

jezeli zaraz po odpaleniu to swiece zarowe potem czujnik temperatury plynu chlodzacego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Regulacja grzania świec w TDI

Witam. Mam mały problem w czasie odpalania zimnego silnika. Gdy próbuję mojego pasia odpalić rano potrzebuje trochę kręcenia tzn. około 2-3 obroty rozrusznika. Znalazłem jednak na niego sposób jeżeli podgrzeję go 2-3 razy pali jako ta lala. Wiąć jaki z tego wniosek Proszę o pomoc. Stąd moje pytanie. może wina w długości grzania (za krótki) Sam nie wiem czekam na sugestie.

Sterownik silnika przy zuepłnie uszkodzonym czujniku temperatury płynu chłodzacego przyjmuje za wartość domyslną temperaturę -5C dlatego świece grzeją. Inne objawy to takie jak wyczuwalnie zwiększona moc z racji podwyższonej dawki paliwa oraz niewielkie poddymianie w czasie dynamiczniejszej jazdy. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCYCo to za wtyczka

Witam Co to jest za wtyczka. Znajduje się ona za lewym przednim reflektorem obok zbiorniczka na płyn do wspomagania nie jest ona do niczego podłączona. A teraz parę szczegółów passat 19TDI 90KM 99r Oto zdjęcia poglądowe Z góry dziękuje za pomoc

Wygląda mi to na jakąś wtyczkę czujnika temperatury płynu chłodzącego. Może była chłodnica zmieniana i czegoś nie podpięli albo inną podeszła chłodnica i wtyczka została. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

Hej od pewnego czasu mam problem z moim 2.8 benz i sekwencja stag mianowicie zalewa mi go przy odpalaniupo nocy pali bez problemu ale jak pojeżdżę troszkę i próbuje odpalić to kręcę rozrusznikiem a on nie łapie aż czuć benzynę muszę odczekać 5 minut i dopiero może łaskawie zapali komputer pokazał błąd wtryskiwaczy (zbyt bogata mieszanka) do tego dochodzi nierówna praca silnika na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciezko pali na zimnym Passat b5 PD 115 ATJ

Witam wszystkich mam problemik ze swoim paskiem a mianowicie autko chodzi bdb zanych problemow jak cieplo jak jest blizej zera i ponizej to po dluzszym postoju musi troche pokrecic zeby zalapal a do tego nie lapie od reki tylko przebiera... i teraz moje pytanie zrobilem screna z VAGa z rana na nie odpalonym silniku i w grupie 007 pokazuje realna temp -2.7 natomiast w grupie 000 pozycja 9 pokazalo 053

Znalazłem na AKP jak sprawdzic czujnik temp. (G62-G2) Dokonujemy pomiar na zimnym silniku ( najlepiej z rana) a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62. temperatury należy zanotować.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Baaardzo DUZE Spalanie w 1.8 brak bledow

Witam wszystkich Mialem dwa bedy czujnik halla i bieg jalowy wymienilem czujnik i filtr powierza po wykasowaniu bledow i adaptacji przepustnicy spalanie nadal ok 20L100km(20 funtow60mil) przy bardzo spokojnej jezdzieaha i we vagu temperatura silnika 76stopni a na zegarach 90 troche dziwne nie wiem juz czy wymieniac czujnik temp termostat i sonde mimo braku bledow prosze o rade pozdro

Do wymiany termostat nie ma czegos takiego jak blad termostatu ale jest procedura ktora pozwala sprawdzic czy to termostat czy czujnik ale stawiam na termostat a ja mialem to samo na licznikach 90 a na wagu 78-79 i ani grama wiecej nawet po ostrej jezdie i palil jak smok a tu ta procedura dotyczy diesla ale moze w benzynce jest podobnie niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 18 T 2001 świrujaca wskazuwka temperatury silnika

Witam wszystkich na forum.Mam taki problem z passatem 18 T z 2001 roku.A mianowicieSwiruje wskazowka od temperatury silnika.ASilnik lapie temperature pracy i po chwili wskazowka wskazuje 0 po chwili znow np90 stopni.Podejrzewamze może być uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej ECT.Czy wie ktos z was jak w latwy sposób się do niego dostacDziekuje za wszelka pomoc .Pozdrawam

Z pewnością problem jest w czujnik temp. płynu chłodzacego G2G62. Aby dostać się do niego trzeba zdemontować pokrywę plastikową silnika. Kolega Marek pewnie jużw jednym ze swoich wcześniejszych postów wrzucił zdjęcie i schemat gdzię siedzi ten czujnik. Pogrzeb w jego postach a napewo znajdziesz wyczerpującą odpowiedź na swoje pytanie Szukaj a znajdziesz Wrzucam Ci taką fotkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Witam. Panowie mam taki problem. Dzisiaj rano po tych dużych mrozach zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodzacego(na czerwono ten termometr) Czytam na forum i doszłem że może to być czujnik płynu chłodzącego. I podobno są trzy rodzaje czarny zielony i czerwony. Jaki idzie do B5 2001r silnik 2.0 AZM A może to być przyczyną tego ze płyn mi zamarzł Bo nie wymieniałem po sprowadzeniu auta i nie sądze żeby niemiec kiedykolwiek go wymienial. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kontrolka temperatury pali sięna czerwono

Hej jestem tu nowa i mam pytanko proszę się tylko ze mnie nie śmiać jeśli będzie banalne mam paska B5 rocznik 98 1.9TDi 130KM. No i problem z tą kontrolką. Przy niskiej temperaturze tak ok 0 zapala się ów czerwony termometr po jakimś tam czasie (kilka minut) gaśnie. No i czy mam po uruchomieniu czekać aż całkiem zgaśnie czy mogę sobie jechać. śmiejcie się śmiejcie a dla mnie to poważny problem. Bardzo proszę o pomoc tylko bez zgryźliwości.

Trzeba wybrać się na diagnostykę bo przyczyn moze być nieco więcej niż jedna. Ja kiedyś miałem taki przypadek u klienta że oszukiwał czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Poziom płynu klient miał OK ale czujnik wyświetlał informacje na kontrolce. W diagnostyce wychodził jednak błąd czujnika płynu w zbiorniczku. Kolejną sprawą może być to że w wielu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 STOP - za mało płynu chłodzącego

Witam Niedawno odpaliłem autko i po 10 sek. usłyszałem sygnał dźwiękowy wielki napis STOP na wyświetlaczu zapalona kontrolka temperatury silnika i jakiś napis "Kuhl....blablabla". Mniemam że chodzi o ilość płynu chłodzącego bo jest troszkę poniżej minimum. Interesuje mnie inna rzecz gdy dojechałem do domu to STOP i napis cały czas był na wyświetlaczu. Następnego dnia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

Witam mam takie pytanie odnośnie tego wątku dzieje mi się taka rzecz ubywa mi płyn chłodzący ale nie ma wycieków byłem u mechanika to wymienił mi chłodnice korek wlewu płynu chłodzącego i powiedział że jest ok po przejechaniu 100 kilometrów na autostradzie średnia prędkość była 140 i zapaliła mi się kontrolka braku płynu dolałem płyn przejechałem jeszcze z 70 kilometrów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik G62G2 błąd 01039

Witam Dużo znalazłem na forum odnośnie czujnika G62G2. Ale prosze utwierdzić mnie w przekonaniu że moje rozumowanie jest OK. Wyskoczył mi błąd 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B - Intermittent Wiem że czujnik G2 odpowiedzialny jest za wskazania temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. Wiem że czujnik G62 określa temperaturę dla potrzeb ECU.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek plynu chlodzacego przy kroccu

Witam Pare dni temu wymienilem chodnice w moim pasku B5 (AFN) przy okazji mechanik wymienil mi plastikowy krociec podlaczeniowy (ten przy bloku) na nowy (Febi). Wszystko bylo w porzadku do dzisiaj gdy zauwazylem duzo plame pod samochodem. Po blizszych ogledzinach wynika ze chyba cieknie spod czujnika ktory znajduje sie w tym kroccu. W zwiazku z powyzszym czy ktos juz sie spotkal z taka usterka czy

Proponuję kupić i wymienić sam gumowy oring (2 zł ASO) i po problemie.Podejrzewamże mechanik wsadził czujnik temperatury z tym samych starym odkształcony oringiem. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wentylator płynu chłodzącego

Mam taki mały problem wymieniałem ostatnio pasek rozrządu i przy okazji zdecydowałem sie na wymiane reszty pasków m.in. wielorowkowego. Zauważyłem że po wymianie duży wentylator kręci sie bez przerwy co nie działo sie wczesniej przy zimnym silniku. Zastanawia mnie czy mechanik przy wymianie nie dokrecił wentylatora za mocno i teraz sprzegiełko nie działa dobrze lub czy przyczyna może

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczne stuki przy silniku

SPRAWA DOTYCZY VW passatA 1.9 TDI 130 KM 2002 rok Właśnie pojawił mi się problem z metalicznymi stukami przy silniku. Odkryłem to dziś gdy otworzyłem okno samochodu. Usłyszałem nieprzyjemny stukot dobiegający z pod maski silnika. Pojechałem do garażu zdjąłem plastikową osłonę silnika i nasłuchiwałem skąd dobiega odgłos. Wydaje mi się ze jest to odgłos z przepustnicy pojawia się

Odpowiadając do początku to błąd 17664 (P1256) - czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego ma przewrę lub zwarcie z potencjałem Możliwe przyczyny usterek - Uszkodzony czujnik G62 - Przerwa w ciągłości przewodu lub zwarcie z potencjałem Możliwe następstwa - Czarny dym przy uruchomieniu silnika - Swiece grzeją sie przez 20 sekund Sposób usunięcia usterki - sprawdzić czujnik

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi