części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

Na pewno w głowicy ale nie wiem w jakim miejscu bo nie mam takiego silnika. Ale czujnik już kupowałem do swojego za namową mechaników i teraz mam 2 639 jeden w silniku drugi w szufladzie oba sprawne 641

Witam czujnik temperatury powinien znajdować się nad filtrem oleju wkręcony w taki króciec wychodzący chyba z głowicy silnika. W Etce jest to słabo pokazane ale jest on niebieski lub zielony (nie wiem jaki masz rocznik auta) pozdrawiam

Zecik ściagnij osłone plastikowa silnika tam pod pokrywą masz plastikowy króciec przykrecony do głowicy po stronie kierowcy do niego idzie gruby przewód od płynu chłodzącego do chłodnicy i z tyłu tego króćca masz czujnik temperatury wyjmij zawleczke i wyjmij acha pamietaj że po wymianie musisz załozyć nowy oring na czujnik troche zleci ci płynu ale to nic musisz troche dolac po wymianie.

Też przeglądałam tematy o tych czujnikach ale były fotki tylko tego z tyłu głowicy. No nic zobacze jaką temp pokazuje czujnik na zimnym silniku i się odezwę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Położenie czujnika temperatury cieczy chłodzacej AFN

Witam. Zaczyna mi chyba wariować czujnik. Raz pokazuje 90 stopni innym razem 0. Podejrzewam ze może nie łączyć gdzieś na kostce albo po prostu już pada. Stąd moja prośba. Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie ów czujnik się znajduje. Miło widziane zdjęcie jako że jestem laikiem.

pietrucha24 Poczytaj ten wątek httpforum.vw-passat.plshowthread...lightg62%2Fg2 czujnik G62G2 ( zaznaczony)jest zamontowany w trójniku plastikowym z prawej strony głowicy ( patrząc od strony przedniego zderzaka) na wysokości trzeciego i czwartego wtryskiwacza.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klątwa czujnika temperatury silnika w AJM

Hejka w którym miejscu a silniku AJM znajduje się czujnik temperatury silnika który podaje informacje na wskaźnik w zegarach bo dzisiaj zaczął mi wariować podczas jazdy tak jakby się rozłączał co chwilę...chciałbym zobaczyć czy syfu nie ma w gnieździe ale po ETCE i forach nie mogę za Chiny dojść gdzie on dokładnie siedzi w tym modelu I drugie pytanko czy jazda z niesprawnym wskaźnikiem

czujnik G62G2 znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy od strony przegrody czołowej pod pompą tandem httpwww.fotosik.plshowFullSize.p...61cab2664d59f3 Są to dwa niezależne czujniki umieszczone w jednej obudowie i dlatego są w nim 4 piny. Jeśli fiksuje Ci wskaźnik na zegarach to będą przerwy w obwodzie czujnika G2 (rzadziej przyczyną są przerwy na wiązce jak i usterka wskaźnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury a spalanie

Witam Kiedyś już pisałem na temat dużego spalania mojego AVF (130 PD) ale niestety problem mam do dzisiaj bo niestety wielu speców się głowiło nad nim i nikt nie znalazł przyczyny b.dużego spożycia ON przez mój samochód. (miasto 12-13 trasa 8-85). Kiedyś stwierdzili w ASO że jest walnięty czujnik temperatury więc go wymienil i co ciekawe dokładnie przez jeden dzień spalanie było

czujnik w chlodnicy jest wkrecany. Jedyne miejsce zawleczki jest z tylu glowicy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury cieczy tylko 2 piny problem

witam mam problem z wskaźnikiem temperatury na desce. najczesciej wogóle sie nie rusza ale czasami skazuje dobrze. Właśnie wymieniłem czujnik temperatury za silnikiem. To niestety nic nie pomogło. Problem w tym że mam tam tylko 2 piny a nie jak wszyscy pisza 4 czyli G2G62 w jednym. Auto mam w anglii passat silnik AWX TDI 130ps i nawet sam gosciu w serwisie powiedzial ze to bardzo nietypowe że

Podepne sie pod temat. Od roku komp mi wywala blad 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to Plus. Kupilem nowy czujnik zielony 4 pinowy. Teraz trudny orzech gdzie on jest Dowiedzialem sie ze powinien byz z prawej strony od glowicy na tyle silnika. I tak jak kolega Damian napisal jest tam czujnik 2 pinowy. Na dole chlodnicy mam 4 pinowy ale niebieski kolor. Z tylu silnika z prawej strony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury paliwa

Witam. Szperam po forum od godziny i nie potrafie znalezc watku o czujniku temp paliwa (moze nie potrafie bo jestem nowy) wiec z gory przepraszam i obiecuje poprawe. Moje pytanie. Gdzie on sie znajduje Nie moge go znalezc a musze go wymienic

Znajdziesz go na przewodzie paliwowym idącym do pompy paliwavacum znajdującej się z tylu silnika na głowicy. ---------- Post added at 2208 ---------- Previous post was at 2207 ---------- W poście numer 8 masz scan z ETKA z zaznaczonym czujnikiem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik G81 - temperatury oleju napędowego.

W opracowaniu które przedstawił Kubelt (notabene bardzo ładne) wyczytałałem że jeżeli czujnik G81 nie będzie otrzymywał sygnału to posiłkować sie będzie danymi z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. Mam pytanie 1. Czy w związku z taką usterką objawy podwyższonych obrotów aż do nagrzania silnika będą występowały tj. zapalam paska bez problemów (bez czarnego dymu) równo

Dalej gmerać czujnik temp. paliwa można było sprawdzić omomierzem. Dobrze byłoby wykonać pełną diagnostykę VAGiem na jałowym i podczas jazdy odczyt wspomnianych bloków sprawdzić wartości na czujniku temp. wody. Jeżeli chodzi o pompki to jeszcze blok 23 z czasami BIP poszczególnych pompek listwę z wtyczkami we wiązce głowicy mechaniczne ustawienie luzu dźwigienka - pompka. W celu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cieknie ropa znad czujnika temperatury cieczy chlodzace

Ktos ma pomysl co to moze byc dodam ze jest to ropa. Zajelo troche diagnozowanie ale teraz jestem dosc pewien ze to stamtad bo czujnik jest mokry ale to ropa na nim jest. Z czego to zatem cieknie i ile naprawa moze kosztowac

Bzdura na resorach. Te uszczelki są dostępne bez najmniejszego problemu w ASO. Sam możesz sobie pompę uszczelnić jeśli masz cierpliwość i czasu trochę. Jedna z uszczelek jest metalowa i najmniejsze jej odkształcenie powoduje nieszczelność. Przed złożeniem wszystko należy dokładnie odtłuścić. Na tym forum byli i tacy co pompę poskładali na stare uszczelki i nic nie przecieka. Wystarczyło

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury pokazuje ok 130 stopni

Witam Mam jestem posiadaczem passata b5 16 AHL i dzisiaj pojwail sie taki problem ze wskazowka od czujnika temperatrruy dochodzi do 130 stopni po przjechaniu bardzo krotkiego odcinka... i nie wiem czy jest to problem z czujnikiem czy termostatem prosze o jakas pomoc pilnie Pozdrawiam

Wąz od chlodnicy jest goracy i bardzo twardy sztywny takze ciezko go scisnac. a czy to moze byc cos w uszczelka pod glowica lub pekniecie glowicy ---------- Post added at 1243 ---------- Previous post was at 1212 ---------- Panowie male sprostowanie. nagrzalem silnik daleko poza 90 stopni i waz ktory idzie do zbiorniczka wyrownawczego jest goracy ale chlodnica zimna i dolne weze ktore ida od zbiorniczka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temp. płynu chłodniczego silnik AVF - lokalizacja

Witam Jako że jestem tu nowy to od razu się przywitam. Hello Nabyłem 2-m-ce temu passata 3bg z ww silnikiem. Ogólmnie jestem z niego zadowolony. Przed zakupem byłęm z nim w ASO podłączali go do VAGA i wszystko było ok poza sporadycznym zwarciem do masy tegoż czujnika. Radzili żebym go wymienił i taki też mam zamiar tyle że nie mogę go nigdzie znaleźć. -) Wybaczcie używałem szukajki

czujnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego silnik (G2 G62)w silnikach 4-cylindrowych znajdują się z tyłu głowicy silnika więcej na ten temat tutaj httpwww.forum.vw-passat.pltopics...highlightg62 i tu httpwww.forum.vw-passat.pltopics...281.htm219918

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temperatury sam opada i rośnie

wskaznik od temperatury pokazuje mi temperature 90 stopni podczas jazdy za jakis czas spada do zera po jakims czasie znowu pokazuje właściwą temperature. Tak samo sie dzieje na postoju. Co to moze byc czy jakis czujnik jak tak to jaki. Jest to passat 1.8T 99r.

Witam wszystkich. Dołączę się do wypowiedzi na temat dziwnych wskazań temperatury silnika. Miałem podobny przypadek w moim VW 1.8 T 150 KM. Temperatura potrafiła na nagrzanym silniku spaść do początku skali po czym podnieść się do 7080 lub innej-zupełny przypadek jekiej. Po wymianie czujnika temperatury (jest jeden na komputer i na wskaźnik na desce 4 przewody do czujnika - koszt 60

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wskaźniki paliwa i temperatury przestały działać

Witam szanownych posiadaczy passatów do których niedawno dołączyłem. Niestety nie mogło obyć się bez usterek-jak to przy kupnie używanego auta. Problem mianowicie jest z tym że podczas jazdy ok 120kmh przez chwilę wyczuwalny stał się zapach spalonej gumy czy plastiku we wnętrzu. Potem wszystko wróciło do normy więc pomyślałem że to z zewnątrz. Niestety po jakimś czasie zapach

Czyli raczej czujnik do wymiany jeżeli zegary są OK.czujnikpodobnie jak w ADR jest (patrząc od przodu auta) w tylnej części głowicy na wężu (inaczej-w króćcu za blokiem silnika).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy ty normalna cena za sprawdzenie glowicy 500zl

Witam wszystkich zainteresowanych mam następujący problem a mianowicie doladnie 4 dni temu wymienilem chlodnice w moim pasku na nowa z 5letnia gwarancja zalana plynem bezobslugwym z 5 latnia gwarancja zaplacilem za to 800zl wydaje mi sie duzu za duzo no ale chcialem zeby bylu zrobione jak trzeba po kilku dniach strzelil mi waz i caly plyn sie wylal podczas jazdy i temperatuta wzrosla do 120stopni

jesli uciekl ci plyn z chlodnicy - to skad czujnik mial pobrac info powietrze w werzu nienagrzeje sie do 120st - to sie czesto zdarza jak zleci plyn nie ma temperatury na silniku a silnik sie zatarł. a sprawdzenie - chyba troche duzo - to sie bada pod cisnieniem. moze odrazu z naprawa ci powiedzial

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zimno w passacie. - climatronik

Witam Ludzie pomocy bo zamarznę. Temp silnika 90stopni a tu mi ciągle leci zimne w najlepszym przypadku letnie. Wogl nie wiem co się dzieje ale kiedyś jak dało się nawiew na szybę to od razu dmuchawa dawała max a teraz nie zawsze. Cały czas leci takie sobie letnie a gdy wyłączę klime całkowicie (OFF) i ponownie ją włączę to przez chwile leci ciepłe i znów zimne daje co może być Sprawdzałem błędy tym testowaniem climatronika i nie ma żadnych błędów.

jest nie tak. Nadal obserwowałem ubytki płynu a to wężem z ukł. chłodzenia a to opaska zaciskowa nie trzymała. Miałem tego już dosyć. Odwiedziłem różnych Mechaniorów. Żaden z nich nie powiedział co jest przyczyną awarii tylko takie tam że może być kilka przyczyn. Wspominali też o ew. uszkodzeniu uszczelki głowicy lub uszkodzeniu samej głowicy A no wł. wspomnę że mam passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3 4 i 5 biegu

witam zanim podniosłem moc w aucie nie było tego czuć a mianowicie teraz jak na 3 biegu wcisnę na max albo na 4 żeby wyprzedzić coś i to samo z 5 biegiem czuje po lewej stronie tak mi sie wydaje przynajmniej delikatne wibracje czy bicie po oględzinach w kanale nie stwierdziłem nic podejrzanego oprócz tego ze wewnętrzny przegub ma luz pionowy jest on wyczuwalny czy to moze być przyczyna

B5 TDI 115KM (85kW) pompowtryski manual Kupiony we wrześniu 2008 odrazu wymiana osłon przegubów elastycznych przewodów hamulcowych i końcówek drążków kierowniczych. Od początku dziwne problemy z mocą które się nasilały regeneracja turbo pomogła w 100% passat zyskał nowe życie. Odrazu wymieniłem mu świece bo miał problemy z odpaleniem (luty.2009). Wszystko cacy. Około marca-kwietnia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Ma to ścisły związek z odczytem temperatury płynu chłodzącego jeśli takie zjawisko zaobserwowałeś zimą nie ma powodów do obaw jeśli teraz (przy dodatnich temperaturach zewnętrznych) musisz sprawdzić czujnik temperatury który w AFN siedzi w króćcu wchodzącym do głowicy silnika (prawa strona). Najlepiej sprawdzić to VAGiem czyli zrobić odczyt z Engine - grupa 007 i porównać z odczytem

Proponuję wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury cieczy (rano zanim zaczniesz go odpalać) według mnie to są objawy uszkodzonego czujnika.Czyjnik temperatury znajdziesz wpięty w dużym króćcu wychodzącym z głowicy wypnij go i spróbuj odpalić . Jeśli odpali to jednoznacznie czujnik do wymiany ( po jakiejś chwili możesz go wpiąć nie gasząc silnika).

zależy o jakich czujnikach temperatury mówisz możesz mieć dwa na króćcu wychodzącym z głowicy o kolorach niebieskim i czarnym (obydwa dwupinowe) albo jeden zółty (czteropinowy) jeśłi masz dwa to jeden jest od zegarów drugi od ECU a jeśli jeden to jest on połączony. czujnik który uruchamia wentylatory jest to tzw. termo - włącznik i znajduje się w chłodnicy. fizycznie nie ma możliwości

Tak na szybko przeczytaj pierwsze 7 linijek w pierwszym poście httpforum.vw-passat.plthreads47...-obrotomierzem Jeśli chcesz dołożyć mfa to nie zapomnij o wiązce do licznika wiązce do manetki czujniku temperatury zewnętrznej impulsatorze na skrzynie i sprawdź czy z prawej strony głowicy masz czujnik oleju. jak nie masz to też jest potrzebny..

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Najprawdopodobniej uszkodzony jest czujnik temperatury Siedzi on w takim plastikowym króćcu przykręconym do głowicy. Dochodzi do niego wtyczka z czterema kablami Tym czujnikiem sterowany jest też komputer. Jak będziesz pytał o nowy w sklepie to musisz podać jego kolor tzn. obwódkę koszt ok. 50 zł Sprawdź jeszcze termostat siedzi on w pompie wody. Odpal auto na zimnym silniku i zobacz czy

Mało coś tych błędów znasz 000 Koniec listy błędów 444 żadnych błędów w pamięci 306 czujnik temperatury w zderzaku 313 czujnik temperatury otoczenia 321 czujnik temp.w tablicy instrumentów 413 Silnik nastawnika klapy spiętrzającej 323 czujnik temp.w tablicy instrumentów z dmuchawą 231 czujnik temp.płynu chłodzącego (od krućca z głowicy) 322 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko pali vw passat B5 1.9TDi

Witam kupiłem nie dawno paska i mam problem z nim a mianowicie czasami ciężko pali musze pompowac pedałem gazu żeby uruchomic silnik. Dodam przygładowy filmik z you tube u mnie też cos takiego sie dzieje czasami raz w tygodniu .Vw passat B5 1.9TDI 85KWAJM. [ame]httpwww.youtube.comwatchvX-c9aAsPINI[ame] PROSZE O POMOC

1. czujnik temperatury jest na króćcu wychodzącym z głowicy. Znajdziesz go idąc grubym górnym wężem od chłodnicy do głowicy 2. zawór zwrotny zamontuj sobie przed filtrem a pompą wtryskową 3.idzie pod autem więc źle nie ma. Na początek sprawdź sobie stan przewodów nadmiarowych a nawet je wymień bo to koszt nie duży do tego filtr paliwa jakiej firmy A jeśli chcesz sprawdzić czy to paliwo się cofa to postaw go przodem z górki i potem patrz czy zapali lepiej czy nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Nareszcie Po 4h walki z poparzoną ręką wracam z pola boju ze zwycięstwem Mam dla Ciebie kolego Wincent bardzo cenną wskazówkę. Nie wiem czy Tobie pomoże ale u mnie wszystko się wyjaśniło po próbach eksperymentów a wnioski są następujące 1. Termostaty nie były winne - wszystkie które wymieniłem są dobre 2. Zielone czujniki temperatury z tym samym numerem co czarne NIE NADAJĄ SIĘ

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

Za niewiedzę się płaci więc dobrze ze są takie fora i dobrzy znawcy tematów... chciałbym opisać od początku problemy jakie pojawiły się w moim Passku...zaczęło się od spostrzeżenia że mam na minimum płynu chłodzącego w zbiorniku po dolaniu na maksa nie dostawał temperatury było w przedziale 70st. (przy ostrzejszej jeździe) 80st. max wiec pomyślałem termostat do wymiany...ale

A czy to znaczy że czeka mnie przy tym planowanie głowicy Jestem dziś po wymianie czujnika temperatury a temperatura dochodzi jedynie do 80st ale szybciej bo po przejechaniu 5km a nie jak wcześniej po 30km...czy to termostat jeszcze do wymiany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 silnik ATJ ciężko odpala

Witam. 2 tygodnie temu kupiłem passata 1.9 TDI 115Km pompowtryski. Mam problem z odpalaniem. Nie zapala źle ale na mój gust powinien lepiej. Chodzi o to że czy ciepły czy zimny musi ok. 5x obrócić zanim zaskoczy. Błędów żadnych nie ma (tester nic nie pokazał). Czytałem na forum że może to być brudny EGR. A może to coś innego638 Przyznam się że sam prowadzę warsztat samochodowy

Witam u mnie pomogła wymiana czujnika temperatury cieczy ( czujnik na głowicy ) objawy były takie że na zimnym silniku musialem parę razy kręcić aby odpalil .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z płynem chłodzącym - znika

Witam serdecznie - mój problem pasowałby do zapewne wielu tu podobnych ale niestety jest z lekka odosobniony. mianowicie mam passata b5 1.9 TDI 116ps AJM PD Jakies pół roku temu zauwazyłem że znika mi płyn chłodniczy - na trasie - gdy na liczniku dość długo było np 150 160 na austostradzie okazywalo się że zbiornik był prawie pusty - a z tyłu - pod zaworem bezpieczeństwa było nalane

no to ja mam znow problem wymieniony termostat korek okazalo sie dalej ze cieknie z nagrzewnicy wiec dosypalem uszczelniacza wyciek nadal jest ale sztywnieje delikatnie waz wychodzacy z glowicy i slychac czasem jak bulgocze pod nagrzewnica ale tylko do momentu odpowietrzenia zaczela wariowac wskazowka temperatury w ten sposub gdy odpale zimne auto po przejechaniu kilku kilometrow silnik nagrzewa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM czujnik DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY OLEJOWEJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek olejowy podstawiamy pod podporę klimatyzacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego przez zbiornik przelewowy PASSAT B5 silnik AJM 19TDI

Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu

Moim zdaniem niekoniecznie musi to być walnięta uszczelka pod głowicą u mnie ubywało troche płynu chłodzacego zapaliłem silnik lukałem i znalazłem przyczyne był to uszkodzony oring i pekniety plastikowy trójnik wchodzacy do głowicy w którym znajduje się czujnik temperatury płynu ale to czesta usterka w silnikach grupy vag nawet starszych modeli z lat 88 -90 mozna tez sprawdzić czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 1.9TDi 115KM AJM 1999r - kilka problemów

Witam Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość za moje pytania. Kupiłem niedawno autko i nie wiem w nim wielu rzeczy stąd te pytania. ad1)Szukam danych na temat mojego autka VW passat 1.9TDi (Di w kolorze czerwonym) 115KM silnik AJM produkcja 04.1999r . Mianowicie chodzi mi o to czy ten motor ma pompowtryski czy nie ma oraz jaki ma moment obrotowy Mechanik mi mówi że jest to zwykły motor

ad2 wymień czujnik temperatury cieczy jest z tyłu głowicy miałem podobne objawy sprawdż też świece żarowe do podgrzewania płynu mieszczą się w tym samym miejscu co czujnik ad3 sprawdż wężyki gumowe łączące turbinę z przepływką i pod zbiorniczkiem płynu do chłodnicy tam jest mały trójnik morze spadł wężyk

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściągnięcie miski oleju passat 1.8T JAK TO ZROBIC

Dziś chciałem spuścic olej z passata 1.8T AEB niestety niemoge odkrecic korka spustowego zleciało mi troche przez powrót z turbo. Chciałem sciagnąć równiez miske zeby wyczyscic ten cały bród co tam zalega Gdzies czytałem o smoku który sie brudzi również. Gdzie on sie znajduje dokładnie Nie moge odkrecic 2 śrub trzymajacych miske moze ktos ma jakis patent pozatym przeszkadza mi jedna

poczytaj co napisał kolega Marek może pomoże No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Migotające podświetlenie zegarów i przycisków B5

Witam Wszystkich Od trzech miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem passata 1.9 TDI 2002 rok. Jednak pojawił się pierwszy dziwny problem. Samoistnie przyciemnie się i rozjaśnia podświetlenie deski rozdzielczej panel klimatyzacji oraz wszystkie przyciski (sterowanie szybami lusterkami oświetlenie popielniczki). Mówiąc o mruganiu mam na myśli że się rozjaśnia i przyciemnia ale nie gaśnie

witam no i sie wyjasnilo dzieki koledzy za podpowiedzi. Przełacznik swiatel przeczyszczony byl troche zasyfiony i na pewno w nim nie łaczylo i z tad to mruganie oswietlenia licznika. Dzieki Patryk dobra robota wszystko ladnie opisales jak co zrobic i poszlo jak z platka. Jeszcze musze zlokalizowac ten czujnik temperatury bodajze przy scianie grodziowej sie znajduje chyba w głowicy bede musial poszukac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ciężko odpala.

Witam Serdecznie Wiem że seat to nie passat no ale silniki te same.. Mam Seata Toledo 2 1999 rok silnik 1.8 20v instalacja gazowa BRC SEQUENT. Mam problem taki Auto z rana zawsze pięknie odpala chodzi równo itd. Po jeździ gdy nie raz odstawie auto np na 10-30 minut auto ciężko odpala - długo kręci i na końcu odpali. Podłaczyłem na szybko polskiego vag-a i pokazal mi błędy - błąd jakiegoś

Jeśli chodzi o czujnik temperatury płynu chłodniczego to wcale nie trzeba zlewać płynu przynajnmniej w pasku. Należy tylko pamiętać o otwarciu zbiornika z płynem aby wypóscić ciśnienie i następnie KONIECZNIE zamknąć ten zbiornik. Jeśli nie otworzysz zbiornika to ciśnienie wywali ci płyn przez otwór po wyjetym czujniku (sprawdziłem miło przyjemne) Jeśli nie zmkniesz zbiornika to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy pompowtryskiwacze vw

witam wszystkich.jestem tu nowy .mam konkret problem mam passata 2004 tdi 101palił mi sie czek abgas werkstata do tego zapalała sie kontrolka od trakcji i auto szarpało delikatnie pomiedzy 2000 obrotami.vag wskazał błąd 17678 pompowtrysk 4więc zamieniłem go z pompowtryskiem 3ten zamontowałem tu a ten tu.i nadal wskazuje ten sam błądodłąvczyłem czujnik temp.paliwai cos mi sie zdaje ze

Witam wszystkich.Mam podobny problem.Otóż zaraz po uruchomieniu silnika i przejechaniu ok.2-3 km silnik dostaje dziwnych drgawek wibracji .Wibracje zaczynają się od około 1800 obr.Testowanie wagiem wykazuje złe dawki paliwa na wszystkich wtryskach.W jednym warsztacie (w wawie na Mineralnej )zdiagnozowali że podobno problem tkwi w głowicy ponieważ podmieniali wtryski tandem pompę (i bóg wie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCYCo to za wtyczka

Witam Co to jest za wtyczka. Znajduje się ona za lewym przednim reflektorem obok zbiorniczka na płyn do wspomagania nie jest ona do niczego podłączona. A teraz parę szczegółów passat 19TDI 90KM 99r Oto zdjęcia poglądowe Z góry dziękuje za pomoc

A czy możecie mi powiedzieć ile jest czujników temperatury czy jest tylko jeden Wiem na pewno że jest jeden przy wlocie płynu do głowicy(tz. tu na górze silnika pod osłoną górną) ale czy są może jeszcze np. przy chłodnicy. Moje pytanie się bierze stądże nie mam wskazań temperatury na zegarach a termostat wymieniałem i strasznie długo grzeją mi świece(przynajmniej kontrolka się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

Na aledrogo kierownic powietrzakolanko jest zatrzęsienie ale nie licz że znajdziesz takie ze sprawną membraną. Ja kupowałem 2 szt na allegro i 2 miały sfatygowane gumowe zaworki. Kupiłem w ASO za ok 400 zł . Ale nie usuneło mi to mojej dolegliwości. Mi wydaje sie że są 2 możliwe sytuacje 1.Gdy są dziury w odmie bo jest fałszywe powietrze i przekłamuje komputer. 2 Gdy jest coś zapchane

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Świece żarowe układu chłodzenia w TDI

Cześć. Ostatnio zastanowił mnie temat temperatury silnika. Zbliża się zima bywa że już temp. otoczenia rano spada do 4 Celsjusza. Wielu posiadaczy TDI ma zapewne problem z temperaturą silnika. Do tego grona i ja należę czujnik wymieniony (zamiennik) termostat również (też zamiennik) a temp. 90 w silniku osiągnięta zostaje dopiero po przejechaniu 10-15 km. Szukałem na forum znalazłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

Witam Posiadam passata 3BG 2002r. i od jakiegoś czasu mam problem z porannym odpalaniem na zimnym - nie od szlagu tylko musi zakręcić kilka razy i dopiero zaskakuje. W autku mam instalacje sekwencyjną i myślałem że to wina instalacji bo właśnie tak się działo jak były jakieś problemy z gazem (ciężko odpalał na benzynie na zimnym) więc rozpiłem gaz zresetowałem benzynę ale dalej

A mielke to o czy napisał 2 posty wcześniej Jak już wspominają sprawdź ten czujnik temperatury. W jakim stanie masz świece zapłonowe i cewki Posprawdzaj wszelkie przewody gumowe dolotu czy nie ma nieszczelności. Kiedy wymieniany filtr paliwa ---------- Post added at 0850 ---------- Previous post was at 0838 ---------- Znajduje się w tylnej części głowicy (od ściany grodziowej) dokładnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDI i mankamenty turbiny(co jest nie tak)

Witam panowie no i cos sie powalilo mam passata 1.9 (90)tdi gdy przejade tak okolo 170km to samochód jest jak mół nie ma zabardzo sily ze by cos kolwiek wyprzedzic na drodze podejrzewam ze to turbina ale co jest dobre jak go wylacze i wlacze(nawet podczas jazdy nim) to przez jakis czas jest dobrze i potem powraca moze ktos mial podobne objawy w swoim samochodzie i co to moze byc tak naprawde do konca czy turbina czy moze cos innego prosze o jakies sugestje dzeki i pozdrawiam

Tak robilem przedmuchanie raz na 2 tygodnie a zazwyczaj jezdze spokojnie. No jesli znowu sie problem pojawi to wyciagam turbinke. Wstawiam logi w formacie txt. Czy ktos wie gdzie miesci sie ten czujnik temperatury(G62) Widzialem jakies zlacze zakrecane od tylu silnika wchodzace do glowicy czy to to Nie wiem jak ceny stoja tego czujnika mi zaspiewali 30 funtow widzialem tez tansze na ebayu. Ale chyba to kiepskie podrobki. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura sama rośnie na 90 stopni

Tak jak w temacie. Wchodze do samochodu przekręcam kluczyk w pozycje zapłon i mimo że auto stało całą noc i nikt go wcześniej nie odpalał temperatura rośnie na 90 stopni. Dobra pwoiedział bym uszkodzony czujnik cieczy chłodzącej ale odłączam go i DALEJ TO SAMO. Dodatkowo podczas jazdy srednio co 2 minuty zapala mi się czerwona kontrolka zbyt wysokiej temperatury silnika i słysze potrójny

czujnik temperatury dla wskaźnika masz w króćcu wychodzącym z głowicy ma 4 piny odłącz wtyczkę i nie łącz z niczym - jeśli wskaźnik opadnie to masz odpowiedź ps. jeśli masz klimatyzację to czujników w tym króćcu są 2 albo 3 i może odłączasz nie ten co trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko pali po postoju

Witam.Mam problem mój pasek jest na pompo wtryskiwaczach i kiedy postoi ok.8 godz. Musi przekręcić z 6-8 razy żeby zapalił świece są nowe i grzeją założony zestaw naprawczy oryginalny uszczelniaczy wtryskiwaczy zawór zwrotny wymieniłem na nowy (na przewodzie zasilającym) .Jeżeli odpalę i zaraz zgaszę to mogę za 3-4 godz zapalić dosłownie za dotknięciem.Podobno może to być pompa

A jeszcze możesz miec walniety czujnik temperatury przy głowicy i oszukiwać może że jest ciepły a faktycznie jest zimny i nie dawać ssania i potrzeba mu więcej kręcenia i świece też są od tego czujnika uzależnione ile mają grzać. Pozdrawiam.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi