części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik temperatury głowicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

Na pewno w głowicy ale nie wiem w jakim miejscu bo nie mam takiego silnika. Ale czujnik już kupowałem do swojego za namową mechaników i teraz mam 2 639 jeden w silniku drugi w szufladzie oba sprawne 641

Witam czujnik temperatury powinien znajdować się nad filtrem oleju wkręcony w taki króciec wychodzący chyba z głowicy silnika. W Etce jest to słabo pokazane ale jest on niebieski lub zielony (nie wiem jaki masz rocznik auta) pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temperatury sam opada i rośnie

wskaznik od temperatury pokazuje mi temperature 90 stopni podczas jazdy za jakis czas spada do zera po jakims czasie znowu pokazuje właściwą temperature. Tak samo sie dzieje na postoju. Co to moze byc czy jakis czujnik jak tak to jaki. Jest to passat 1.8T 99r.

Witam wszystkich. Dołączę się do wypowiedzi na temat dziwnych wskazań temperatury silnika. Miałem podobny przypadek w moim VW 1.8 T 150 KM. Temperatura potrafiła na nagrzanym silniku spaść do początku skali po czym podnieść się do 7080 lub innej-zupełny przypadek jekiej. Po wymianie czujnika temperatury (jest jeden na komputer i na wskaźnik na desce 4 przewody do czujnika - koszt 60

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klątwa czujnika temperatury silnika w AJM

Hejka w którym miejscu a silniku AJM znajduje się czujnik temperatury silnika który podaje informacje na wskaźnik w zegarach bo dzisiaj zaczął mi wariować podczas jazdy tak jakby się rozłączał co chwilę...chciałbym zobaczyć czy syfu nie ma w gnieździe ale po ETCE i forach nie mogę za Chiny dojść gdzie on dokładnie siedzi w tym modelu I drugie pytanko czy jazda z niesprawnym wskaźnikiem

czujnik G62G2 znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy od strony przegrody czołowej pod pompą tandem httpwww.fotosik.plshowFullSize.p...61cab2664d59f3 Są to dwa niezależne czujniki umieszczone w jednej obudowie i dlatego są w nim 4 piny. Jeśli fiksuje Ci wskaźnik na zegarach to będą przerwy w obwodzie czujnika G2 (rzadziej przyczyną są przerwy na wiązce jak i usterka wskaźnika

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Znikający płyn B6 2.0 TDI

Witam. Przeszukałem forum i nie znalazłem objawów podobnych do moich dla passat b6 2.0 TDI 140KM(3CZ) (rok prod. 11.2005). Otóż ucieka mi płyn chłodzący. Byłem w ASO stwierdzili że to może być głowica i że nie zauważyli żadnych zewnętrznych wycieków. Sprawa jest o tyle dziwna że znaczne ubytki widać przy jeździe na dłuższych trasach (powyżej 200km). Samochód rano (jak jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściągnięcie miski oleju passat 1.8T JAK TO ZROBIC

Dziś chciałem spuścic olej z passata 1.8T AEB niestety niemoge odkrecic korka spustowego zleciało mi troche przez powrót z turbo. Chciałem sciagnąć równiez miske zeby wyczyscic ten cały bród co tam zalega Gdzies czytałem o smoku który sie brudzi również. Gdzie on sie znajduje dokładnie Nie moge odkrecic 2 śrub trzymajacych miske moze ktos ma jakis patent pozatym przeszkadza mi jedna

poczytaj co napisał kolega Marek może pomoże No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Zakladałem już kilka razy ten temat - odnośnie czujników temperatury w ATJ ale za każdym razem laduje w koszu. Już sam ie wiem gdzie go mam zamieścić żeby bylo dobrze.. Ostatnio po wymianie termostatu miałem taki problem iż po przekręceniu kluczyka od razu kręcił sie wentylator klimy na 2-gim biegu. Problem po dwóch dniach niewiedomo skąd sam zniknął ale przeszukując forum i google

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ciężko odpala.

Witam Serdecznie Wiem że seat to nie passat no ale silniki te same.. Mam Seata Toledo 2 1999 rok silnik 1.8 20v instalacja gazowa BRC SEQUENT. Mam problem taki Auto z rana zawsze pięknie odpala chodzi równo itd. Po jeździ gdy nie raz odstawie auto np na 10-30 minut auto ciężko odpala - długo kręci i na końcu odpali. Podłaczyłem na szybko polskiego vag-a i pokazal mi błędy - błąd

Jeśli chodzi o czujnik temperatury płynu chłodniczego to wcale nie trzeba zlewać płynu przynajnmniej w pasku. Należy tylko pamiętać o otwarciu zbiornika z płynem aby wypóscić ciśnienie i następnie KONIECZNIE zamknąć ten zbiornik. Jeśli nie otworzysz zbiornika to ciśnienie wywali ci płyn przez otwór po wyjetym czujniku (sprawdziłem miło przyjemne) Jeśli nie zmkniesz zbiornika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy pompowtryskiwacze vw

witam wszystkich.jestem tu nowy .mam konkret problem mam passata 2004 tdi 101palił mi sie czek abgas werkstata do tego zapalała sie kontrolka od trakcji i auto szarpało delikatnie pomiedzy 2000 obrotami.vag wskazał błąd 17678 pompowtrysk 4więc zamieniłem go z pompowtryskiem 3ten zamontowałem tu a ten tu.i nadal wskazuje ten sam błądodłąvczyłem czujnik temp.paliwai cos mi sie zdaje ze

Witam wszystkich.Mam podobny problem.Otóż zaraz po uruchomieniu silnika i przejechaniu ok.2-3 km silnik dostaje dziwnych drgawek wibracji .Wibracje zaczynają się od około 1800 obr.Testowanie wagiem wykazuje złe dawki paliwa na wszystkich wtryskach.W jednym warsztacie (w wawie na Mineralnej )zdiagnozowali że podobno problem tkwi w głowicy ponieważ podmieniali wtryski tandem pompę (i bóg wie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCYCo to za wtyczka

Witam Co to jest za wtyczka. Znajduje się ona za lewym przednim reflektorem obok zbiorniczka na płyn do wspomagania nie jest ona do niczego podłączona. A teraz parę szczegółów passat 19TDI 90KM 99r Oto zdjęcia poglądowe Z góry dziękuje za pomoc

A czy możecie mi powiedzieć ile jest czujników temperatury czy jest tylko jeden Wiem na pewno że jest jeden przy wlocie płynu do głowicy(tz. tu na górze silnika pod osłoną górną) ale czy są może jeszcze np. przy chłodnicy. Moje pytanie się bierze stądże nie mam wskazań temperatury na zegarach a termostat wymieniałem i strasznie długo grzeją mi świece(przynajmniej kontrolka się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko pali po postoju

Witam.Mam problem mój pasek jest na pompo wtryskiwaczach i kiedy postoi ok.8 godz. Musi przekręcić z 6-8 razy żeby zapalił świece są nowe i grzeją założony zestaw naprawczy oryginalny uszczelniaczy wtryskiwaczy zawór zwrotny wymieniłem na nowy (na przewodzie zasilającym) .Jeżeli odpalę i zaraz zgaszę to mogę za 3-4 godz zapalić dosłownie za dotknięciem.Podobno może to być pompa

A jeszcze możesz miec walniety czujnik temperatury przy głowicy i oszukiwać może że jest ciepły a faktycznie jest zimny i nie dawać ssania i potrzeba mu więcej kręcenia i świece też są od tego czujnika uzależnione ile mają grzać. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cieknący płyn z kródzca 1.8 20v ADR

Witam Ostatnio walczę z moim motorem pod katem wycieku płynu. Problem wygląda tak Z tyłu głowicy dokręcany jest dwiema śrubami M6 króciec z zamontowanym czujnikiem temperatury. W miejscu jego styku z głowica włożony jest oring i tu zaczynają się schody. Zakładałem stary doszczelniałem silikonem i ciekło. Teraz jest nowy oring bez silikonu porządnie dokręcony i nadal to samo. Ubytek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego

Od jakiegoś tygodnia ubywa mi płynu chłodniczego. Zauważyłem dopiero po zapaleniu lampki sygnalizującej niski stan płynu chłodniczego. Dolałem ubywa w wolnym tempie. Znalazłem mniej więcej miejsce z którego powoli się sączy może nawet nie tak powoli jak kapie. Jednak nie mogę dokładnie zlokalizować miejsca. Po prawej stronie silnika na wysokości koła zamachowego jeśli chodzi o

Znalazłem powód. Zbierał się płyn obok "chyba chłodnicy oleju" i to mnie zmyliło. Wykręciłem i kosztowało mnie mnie to nie lada zręczności przy wkręcaniu a kapie z plastikowego czujnika temperatury który jest niedaleko plastikowego trójnika wchodzącego do głowicy. Popołudniu wezmę sie za to bo wczoraj u nas lało i bieda było co robić przy aucie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

witam wszystkich.mam problem z moim paskiem 1.9 tdi.wracając z urlopu pękł mi króciec ten przy głowicy gdzie znajduje się czujnik temperatury i uciekło dość sporo wody.zatrzymałem sie i poczekałem az silnik wystygnie.poniewaz było to w drodze byłem w stanie go tylko jakoś sklejćdolać wody i jechac dalej i tak tez zrobiłem.po powrocie kupiłem nowy i wymieniłem go.i tu sie zaczeły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwna reakcja

witam mam taki problem a mianowicie rano kiedy odpalam zimny silnik i zaczynam ruszać to przy ostrzejszym dodawaniu gazu silnik jakby sie dusił jakby był zalany nadmiarem paliwa po przejechaniu może z 500m to problem ten znika wiem że na zimnym zaturbionym silniku nie powinienem ostro dodawać gazu ale problem ten ukazuje sie już przy około 2-25tys obrotów w zwyż w momencie kiedy silnik jest

W moim pasku taka dziura" pojawiała się wtedy kiedy silnik był niedogrzane tj. po np przejechaniu 3 km. Odpalał wtedy z trudnością chmura dymu palił na jeden potem na wszystkie gary - problem skończył się po wymianie świec i czujnika temperatury cieczy (ten w przewodzie obok głowicy ) Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT szarpanie podczas przyśpieszania

Mam problem z paskiem b4 1.9 tdi 90 km. Pod czas przyspieszania od 2000 do 3000 tys. obr. zaczyna szarpać. Już sam nie wiem co może być tego przyczyną bo nastwnik na pompie już był robiony.Ostatnio byłem u mechanika robił mu test i pokazały sie dwa błędy czujnik temp. silnika i przepływomierz. i z tąd moje pytanko może to być przyczyną szarpania

Podepnę się do tematu bo u mnie głównie także chodzi o szarpanie ale nie tylko. B5 TDI 115KM (85kW) pompowtryski manual Kupiony we wrześniu 2008 odrazu wymiana osłon przegubów elastycznych przewodów hamulcowych i końcówek drążków kierowniczych. Od początku dziwne problemy z mocą które się nasilały regeneracja turbo pomogła w 100% passat zyskał nowe życie. Odrazu wymieniłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temp. płynu chłodniczego silnik AVF - lokalizacja

Witam Jako że jestem tu nowy to od razu się przywitam. Hello Nabyłem 2-m-ce temu passata 3bg z ww silnikiem. Ogólmnie jestem z niego zadowolony. Przed zakupem byłęm z nim w ASO podłączali go do VAGA i wszystko było ok poza sporadycznym zwarciem do masy tegoż czujnika. Radzili żebym go wymienił i taki też mam zamiar tyle że nie mogę go nigdzie znaleźć. -) Wybaczcie używałem szukajki

czujnik pomiaru temperatury płynu chłodzącego silnik (G2 G62)w silnikach 4-cylindrowych znajdują się z tyłu głowicy silnika więcej na ten temat tutaj httpwww.forum.vw-passat.pltopics...highlightg62 i tu httpwww.forum.vw-passat.pltopics...281.htm219918

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy ty normalna cena za sprawdzenie glowicy 500zl

Witam wszystkich zainteresowanych mam następujący problem a mianowicie doladnie 4 dni temu wymienilem chlodnice w moim pasku na nowa z 5letnia gwarancja zalana plynem bezobslugwym z 5 latnia gwarancja zaplacilem za to 800zl wydaje mi sie duzu za duzo no ale chcialem zeby bylu zrobione jak trzeba po kilku dniach strzelil mi waz i caly plyn sie wylal podczas jazdy i temperatuta wzrosla do 120stopni

jesli uciekl ci plyn z chlodnicy - to skad czujnik mial pobrac info powietrze w werzu nienagrzeje sie do 120st - to sie czesto zdarza jak zleci plyn nie ma temperatury na silniku a silnik sie zatarł. a sprawdzenie - chyba troche duzo - to sie bada pod cisnieniem. moze odrazu z naprawa ci powiedzial

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Świece żarowe układu chłodzenia w TDI

Cześć. Ostatnio zastanowił mnie temat temperatury silnika. Zbliża się zima bywa że już temp. otoczenia rano spada do 4 Celsjusza. Wielu posiadaczy TDI ma zapewne problem z temperaturą silnika. Do tego grona i ja należę czujnik wymieniony (zamiennik) termostat również (też zamiennik) a temp. 90 w silniku osiągnięta zostaje dopiero po przejechaniu 10-15 km. Szukałem na forum znalazłem
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi