części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik obrotów wału

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik obrotów wału

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik obrotów wału

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik obrotów wału G28

Czy w pasku 2.5 TDI 180 PS 2004r. czujnik obrotów wału jest inny w automatycznej i manualnej skrzyni Pytam ponieważ koło zamachowe w automacie ma 6 kołeczków impulsowych natomiast koło w manualu ma 6 wycięć na kole. Na logikę sygnały spływające z tych czujników są negacją jeden drugiego. Pracuję nad takim paskiem gdzie właściciel zmienił skrzynię z automatu na manual. Problemem

Zastanawiam sie dlaczego silnik wogole chodzi bez czujnika G28

ECU symuluje jego odczyt z innych czujników np z pompy paliwa

Witajcie Zawitały do nas mrozy dziś -17 i zjawił się mój problem o którym zapomniałem od zeszłej zimy a wygląda on tak ( tylko przy tem -15st lub jeszcze niższych) wsiadam do autka zaplam silnik ten zaskakuje od razu bez problemu... natomiast po chwili zaczynają sie problemy ze skaczącymi wolnymi obrotami.. występują spadki obrotów z ok 1000 do ok 700-600 i tak aż do momentu gdy przy

kotlet stary i przegryźć go nie mogę . Ten podany temat przeczytałem wczesniej panowie przytaczają tam rożne wartości mierząc czujnik na pinach ale mowa tam głównie o benzynie i nie wiem czy w dieslach jest( ma być) tak samo. W poście kuczlawa błąd dotyczył braku sygnału natomiast u mnie jest "Implausible Signal" ... niestety nie mam innego czujnika żeby to sprawdzić ( nowy

VOLKSWAGEN PASSAT G28 - gdzie jest czujnik obrotów silnika

Witam. Szukam i szukam i nie mogę znaleźć gdzie jest ten czujnik wie ktoś Wyskakuje mi błąd i czasami przywieszają się obrotki i już mnie to denerwuje 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-00 - No Signal

Temat pociagniety wiec sie dokleje WIe ktos moze gdzie znajduje sie czujnik obrotow walu korboweg w Passacie 3bg w silniczku 2.0 AZM dzieki ---------- Post added at 2118 ---------- Previous post was at 1430 ---------- czujnik znalazlem znajduje sie po prawej stronie bloku silnikapomiedzy kolnierzem do ktorego przykrecona jest obudowa sprzegla a filtrem oleju i jakies 3cm ponizej jego poziomu. kabelek

a czy to nie jest przypadkiem g40 czujnik polozenia walu

Czy w silnikach 1.9 tdi 90KM 1Z rezystancja czujnika położenia wału też powinna wynosić od 480 do 1000 &937 jak napisał kulczaw Mój czujnik pokazuje na pinach 1-2 1127&937. Nowy czujnik ma 1100&937. wiec juz nie wiem czym sie sugerowac

Dołącze się pod temat. Gdzie jest umieszczony czujnik wału korbowego i wałka rozrządu. Wskakuje mi błąd 514 i 587 na Vagu. Jak byś mógł jakąś zdięcie wkleić gdzie one się znajdują. Mam takie obiawy na rozgrzanym silniku 1. jałowe lekko falują 850-900 obrotów 2. po przejechaniu ok. 15 km gaśnie i bez problemów zapala czy na biegu czy z kluczyka. A poza tym auto chodzi super Auto to passat b3 2.0 16v silnik 9A wersja amerykańska z 1992r.

Zobacz Czujniki położenia wału do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik prędkości obrotowej wału silnika - pierwsze odpalanie

Witam na wstepie powiem ze przeczytalem wszystkie tematy i nie znalazlem podobnego objawu chodzi mi o porade Tak wiec przed swietami zaczal mi slabo odpalac samochod (TDI AVF) pierwsze odpalenie po calej nocy i musialem krecic rozrusznikiem 5-6 razy zeby odpalil (tak jakby chcial zalapac ale nie mogl od razu). W ciagu dnia jak jezdzilem to bylo ok tylko po nocnym staniu tak sie dzialo. W pewnym momencie

wszystko inne jest ok tak przynajmniej twierdzi komputer rozrząd też na miejscu ---------- Post added at 1931 ---------- Previous post was at 1924 ---------- może jak przedstawie ci bliżej całą sprawę to będzie jasniej. w chwili obecnej jestem w irlandii kupiłem passat 2001 1.8 turbo tyle że wstawiony był silnik AEB a nie AWT . silnik pracował normalnie jednak miałem audi a 6 udeżone

no dobra masz racje mam tylkojescze pytanie czy te błędy przepsutnicy i wału korbowego mają coś wspólnego z wtryskiwaczami

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy na rozgrzanym silniku VAG 00513 Czujnik położenia wału

Witam coś złego dzieje się z moim VW 3B 98. Silnik 1.6 101KM. Od ostatniego zatankowania na pewnej stacji pasek przestał ładnie chodzić. Jeżeli silnik jest zimny odpala na dotyk chodzi dobrze dopóki się go nie zgasi... później dzieją się cyrki tzn. jeżeli silnik jeszcze nie wystygł a chcę go odpalić muszę kręcić ok 3-4 sekund ale mam wrażenie że chodzi na 3 gary chociaż nic

00513 - czujnik G28 obrotow silnika - niedopuszczalna wartość sygnału lub brak sygnału. Możliwe przyczyny - uszkodzony czujnik G28 - za duży odstęp czujnika od koła sygnałowego - przerwa lub zwarcie w przewodach. Możesz tez mieć odwrotnie podłaczone przewody do czujnika. W skrzyniach manualnych przewody są podłączone odwrotnie niż w przypadku automatu

Odświeżam temat czy czujnik obrotów g28 i czujnik położenia wału to ten sam czujnik Zamierzam wymienić to coś i znalazłem czujnik który się znajduje koło filtra oleju na forum znalazłem że to czujnik położenia wału. Błąd 00513 to czujnik g28 obrotów silnika. Zdecydowałem się na wymianę tego czujnika i teraz chodzi jak trzeba Może kiedyś komuś się przyda czujnik Ja kupiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.6 ARM problem z odpalaniem i czujnikem wału

wiec tak kupilem passata 1.6 99 r wiadomo jak sie kupi to wymieniamu mu płyny ustrojowe paski wymieniłem mu również pasek rozrządu ze niby znajomy mi go wymienil i ok po jakimś czasie autko zaczeło poszarpywac ale bardzo delikatnie tak jak by skrzynia miała delikatne luzy nastepny objaw większe spalanie mówie tak nie może byc do gazowania paliło 12l na 100 po gazie no tak jak było do

VOLKSWAGEN PASSAT Spadek mocy przy 2500 obr. - 00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego

Witam mam problem ze swoim paskiem 16 AFT 101 KM gaz. Przy około 2500 obrotów czuję jak by silnik nie dostawał dostatecznej ilości paliwa lub powietrza traci moc a po osiągnięciu 3500 obrotów ciągnie owiele lepiej. Dziś wymieniłem przepływomierz i nic nie dało. Diagnozowano VAG-iem i nie pokazało istotnych błędów. Czy ktoś ma lub miał podobny problem.

Witam Sprawdz czy do czujnika dochodzi napiecie po wlaczeniu zaplonu i podczas zwiekszania obrotow Powinno byc 5V-05V.jesli jest OK to sprawdzczy do sterownika dochodzi sygnal z tego czujnika.Po wymianie trzeba przy pomocy Vag-a lub oscyloskopu dwukanalowego zsynchronizowac ten czujnik z czujnikiem polozenia walu korbowego.

Cristof napisal- Sprawdz czy do czujnika dochodzi napiecie po wlaczeniu zaplonu i podczas zwiekszania obrotow Powinno byc 5V-05V.jesli jest OK to sprawdzczy do sterownika dochodzi sygnal z tego czujnika.Po wymianie trzeba przy pomocy Vag-a lub oscyloskopu dwukanalowego zsynchronizowac ten czujnik z czujnikiem polozenia walu korbowego.[quote] dojscie do czujnika napiecia 5V nie oznacza ze do sterownika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik położenia wału korbowego - gdzie znaleźć w silniku ADR

Mam pytanko do szanownego grona. Gdzie znajduje się w passku B5 silnik ADR czujnik położenia wału korbowego I jaki ma numer katalogowy Szukałem w mojej ETKA ale jakoś nie mogę znaleźć. Czy ktoś już wymieniał i ile z tym roboty

Raczej chodzi o czujnik obrotów silnika G28. Znajdziesz blisko koła sygnałowego (bardziej z tyłu silnika) po prawej stronie (stojąc przed autem).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wysokie spalanie silnika 18 20v 125PS

Witam To mój pierwszy post więc przepraszam za brak wiedzy technicznej. Mój passat pali ostatnio ok.13 L ma 100km wskazania analizatora spalin tragiczne CO ok.12% Po podpieciu do vag (błąd wskazania przepływomierza i czujnika obrotów wału korbowego) Mechanik wyczyścił przepływomierz czujnika obrotów nie mógł znaleźć. Po ponownym podpięciu do vag brak błedów a autko pali nadal

VOLKSWAGEN PASSAT B5 gasnie po 3000 obrotow pomozcie

hej mam passata w irlandi 1.9 tdi rocznik 98 a problem polega na tym ze jak przekraczam 3000 to auto gasnie jakby odcina cos paliwo i mruga lampka swiec zarowych moc samochod ma tylko nie moge przekroczyc predkosci 120km przebieg 250 tys bylem na komputerze i wykazalo błedy 550 zawor regulacji dawki paliwa 513 czujnik obrotow i czujnik temp. wody prosze o jaka kolwiek odpowiedz pozdrawiam

koledzy juz nie mam pojecia co jest z mojm passatem wymieniłem pompe wtryskowa czujnik obrotow wału moze jeszcze mam nie ustawiony kat wtrysku ale te same objawy sa i te same wyskakuja na kompie błedy co moze byc moze jest cos takiego w mojm pasku ze przez jakies uszkodzenie wyskakuja inne błedy albo komp mi swiruje. juz nie wiem co robic tyle kasy poszło i nic...chyba pojerzdze do konca i na złom pojdzie.... (

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy - B5 1.8T

Witam Ostatnio dostałem w firmie passata B5 1.8T z 1998 roku który ma już trochę przejechane (260k km). Niestety pierwsze co zauważyłem to straszny brak mocy jak na auto z silnikiem 150KM - brak przyspieszenia wolno narastające obroty itp. Zdaję sobie sprawę że trochę z tych koników zdążyło już uciec spod maski ale żeby aż tyle (moim punktem odniesienia jest 206tka z silnikiem 1.4

No to jeśli masz tak jak piszę to będzie ten czujnik halla. To jest czujnik obrotów wału.... Choć po takich objawach to większość zawsze o sławnej "przepływce" mówi. ja jednak sadze ze to będzie TO co mówię. Ponadto sprawdź z przodu przy pasku rozrządu wtyczke czy jest cała i należycie siedzi (TYLKO JEJ NIE ŚCIĄGAJ) - to jest drugi czujnik poprzez który też moze auto

VOLKSWAGEN PASSAT Test elementow wykonawczych - niemozliwy

W trakcie wykonywania testu elementow wykonawczych zatrzymuje mi sie na AKTYWNE WYJSCIE 1120 USTAWIENIE WALKA ROZRZADU 1- wykonanie tej funkcji w tym momencie niemozliwe. czy to swiadczy o uszkodzeniu czujnika polozenia walka rozrzadu czy moze jest to normalne jesli silnik nie pracuje. (na pracujacym silniku tez mi sie nie udalo). moze ktos mial taki przypadek Objawy mam takie ze jak go rano odpalam

Niestety odlaczenie wtryskiwaczy LPG nic nie dalo. Auto nawet jakby gorzej sie uruchomilo bo dopiero za 2 przekreceniem kluczyka. A moze to wina ktoregos czujnika obrotow walu albo walkow rozrzadu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zapaliłe mi sie kontrolka EPC

Witam przedwczoraj chcialem sprawdzic na niemieckiej autostradzie ile poleci mój pasek - rozpedzilem go do 200 moze nawet trochu wiecej i nagle zapaliła mi sie kontrolka EPC ( która normalnie gasnie po odpaleniu silnika) silnik nie zgasł ale nie reagował wogóle na gaz obroty spadły do 800 i tyle zgasilem silnik odpaliłem i juz wszystko działało jak przedtem - pomyslalem ze moze to jhakie

U mnie jakiś czas temu przy ostrej jeździe też sie zapaliła kontrolka EPC. Okazało się że walnął czujnik obrotów wału korbowego. sprawdź to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 V6 30V Nierowna praca 1.2-2.0tys rpm

Od listopada i mniej-wiecej 5tys km rozgrzany 2.8L V6 zaczyna nierowno pracowac. NIE Zimny silnik oraz NIE podczas jazdy na wysokich obrotach. Nigdy nie zapalila sie lampka kontrolna-check engine. Samochod nie ma zadnych modyfikacji. Wszystko oryginalne. Sprawdzilem i umylem przeplywomierz powietrza wymienilem swiece. Jedyny problem oprocz czkawki jest wzrost zuzycia paliwa z 9 na 9.5 l100km oraz zapach

wymien czujnik obrotów wału jest na dole niedaleko koła zamochowego szara wtyczka pod zbiorniczkiem płynu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trudnosci z zapalaniem niezupelnie rozgrzanego silnika

B5 2000 rok Silnik 1.6 ARM. Przy niezupelnie rozgrzanym silniku czasami obroty ida w gore bez dotykania pedalu gazu albo nie mozna zapalic silnika trzeba dlugo krecic rozrusznik. Przy normalnie nagrzanym silniku albo przy zimnym wszystko bez zarzutu (obroty moc). Kto moze cos poradzic Przepustnica juz wyczyszczona potencjometr przepustnicy wyczyszczony wszystkie wtyczki sprawdzone swiece maja dopiero pare tysiecy filtr powietrza czysty. Pomocy

mam ten sam problem wymieniłem kable czujnik obrotów wałuswiece czyjnik temperaturt sonde lambdawyczyszczona przepustnica i nic jak zimny to skurwiela trudno odpalic zastanawiam sie czy nie należy wymienic przepustnicy ponoć wymienia sie co 150 tyś moze ma ktos inna koncepcje

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TSI ( CCZB ) - falujące obroty.

Witam Rok temu miałem problem z falującymi obrotami polegający na tym iż na rozgrzanym silniku stojąc sobie na biegu jałowym obroty potrafiły wskoczyć na 1000-1100 RPM. Obroty opadały dopiero po lekkim dodaniu gazu ( dzieje i działo się tak raz na kilkakilkanaście dni ) Udałem się z tą usterką do ASO gdzie przeczyścili przepustnicę a następnie zrobili adaptację. Jednakże nie pomogło

mysle ze to bedzie czujnik obrotów wału albo silniczek krokowy to 2 najczeszcze usterki

VOLKSWAGEN PASSAT KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL AMIL zaistniały pierwszy raz BMIL zaistniały drugi raz CUsterka związana z brakiem emisji &8211 tylko lampka serwisowa DUsterka braku emisji &8211 brak lampki serwisowej DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL 00000 Nie rozpoznano DTC 00257 Zawór wejściowy

VOLKSWAGEN PASSAT LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

Diagnostyka Silnika - Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 Dane dla poszczególnych silników VAG-COM (HEX-CAN)-USB > Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [...] Warunki sprawdzania &8226 Temperatura płynu chłodzącego - minimum 80C. &8226 Wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne jak np. radio ogrz. tylnej szyby. &8226 Jeżeli samochód wyposażony jest w układ klimatyzacji

Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 silnik AFN 000 - jałowy bieg (dziesiętne wartości wskazań) [Wartość wymagana] &8212 [Odpowiada wartości] 1 Obroty silnika [37 do 43] &8212 [780 do 903min] 2 Kąt początku wtrysku [0 do 88] &8212 [3 zaGPZ do 4 przed GZP] 3 Położenie pedału przyspieszenia [0] &8212 [0 %] 4 Dawka wtryskiwanego paliwa [15 do 45] &8212 [3 do 9 mgobj.] 5 Podciśnienie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik wału korbowego

witam czy mój passat posiada taki czujnik wału i czy ten czujnik moze miec wpływ na rozruch silnika.

moze ci chodzi o wałek rozrzadu bo jesli o wał korbowy to chyba najwyzej czujnik obrotów dla obrotomierza

Jest to czujnik położenia wału Jest to czujnik działający na zasadzie zjawiska halla (magnetycznie)-sygnał kątowego położenia wału oraz obliczony na jego podstawie sygnał prędkości obrotowej.Bez tych sygnałów sterowanie silnikiem może być niepoprawne.Steruje kątem zapłonu i wtryskiem paliwa.Pzdr.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Falujące obroty silnika spadek mocy.

Witam Wszystkich Chciałem zgłosić sie po pomoc mianowicie mam VW passata 1.8 125km 1998r. silnik ADR - instalacja gazowa BRC ( od roku właściciel ) . Problem pojawił sie od wczoraj zaczeły mi obroty silnika falować ( na gazie i także jak przełączyłem na benzyne ) niekiedy podczas jazdy silnik zaczoł sie dławić i nawet gasnąć nie mam pojęcia co to może być dodam że filer przeciwpyłkowy

Mam passata 1.8l 125KM od jakiegoś czasu mam spory problem. Zacznę od tego że samochód po całej nocy ciężko zapala muszę pokręcić rozrusznikiem kilka razy ale to jeszcze nie największy problem. Ok 3-4 tygodni temu jak jechałem trasą to auto nagle zaczynało wypadać z obrotów potrafił np. z 45 tys spaść do 2.5 problem pojawiał się dopiero gdy przekroczyłem 3 tys. obrotów po kilku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z rozgrzanym silnikiem 1.6 AHL 97r.

Witam Mam problem ze swoim silnikiem 1.6 gdy jest zimny wszystko jest ok idzie jak rakieta Auto odpala normalnie obroty trzyma równo w okolicy 1000. Auto posiada sekwencyjny gaz firmy Zenith na gazie sytuacja jest podobna wszystko jest ok. Sytuacja się zmienia gdy auto rozgrzeje się powiedzmy do okolicy 70 stopni wówczas sytuacja odmienia się o 180 stopni. Auto zaczyna szarpać przerywać raz

Mi przy tych objawach wywalalo 513 i dopiero po dwudniowym szukaniu znalazlem spis bledow w ktorym pisalo ze to czujnik polozenia walu a nie czujnik obrotow(np na naszym forum pisze ze to czujnik obrotow ) mi ten blad zaczelo wywalac na rozgrzanym silniku dopiero pod koniec zycia czujnika wczesniej mialem ogolne zamolenie auta ale komp nic nie pokazywal. Wiec wymienialem kable swiece cewke podmienialem

Jezeli blad 513 to czujnik polozenia walu podobny jak na zdjeciu powyzej. czujnik obrotow jest zamontowany przy walku rozrzadua dokladniej przy kole ktore jest osadzone na walku do wymiany trzeba sciagac pasek rozrzadu. czujnik walu jest mniejwiecej pod przepustnica tylko ze 40-50cm nizej na bloku silnika idac po kablu szybciej mozna go znalezc(szara wtyczka kolo wtyczki od sondy lambda).

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z Czujnikem

Dziś sprawdzałem swój silnik na vac z kolega ponieważ miałem mały problem dotyczący spadku mocy podczas jazdy i vac znalazł taki błąd 00513 engine speed sensor(czujnik obrotów silnika) usunąłem błąd i będę czekał czy wszystko będzie ok. Jeśli nie to będę go musiał wymienić i tu moje pytanie gdzie on sie znajduje i jaka jest orientacyjna cena tego czujnika z góry wielkie dzięki pozdrowienia.

Nie wiem jak zacząć dziś rano jechałem samochodem i zaczął szarpać stracił moc i mogłem znowu jechać 80-90 na godzinęwyłączyłem silnik i włączyłem i tak kilka razy niestety nie pomogłodojechałem do domu i znowu podłączanie pod vag i toolsa na oby dwóch programachpokazał tym razem trzy błędy 00513 czyli czujnik obrotów silnika i tu mam pytanie wyciągnąłem go z samochodu

VOLKSWAGEN PASSAT 16725 Camshaft Position Sensor (G40) Tylko dla Profesjonalistów

Witam mam A3 rok 2004 silnik 19TDI BKC 105KM po wypadku z Niemiec i błąd na silniku 16725 - Camshaft Position Sensor (G40) Implausible Signal (tłum 16725 - Wał rozrządu Pozycja Sensora (G40) Nieprawdopodobny Sygnału) przez co nie mogę odpalić samochodu. Sprawdzałem dużo rzeczy od najprostszych - paliwo pompuje do filtra paliwa - paliwo dochodzi do pomowtrysków - napięcie dochodzi do wszystkich

Witam serdecznie Kolego. Od razu pisze ze nie jestem Profesjonalista motoryzacyjnym ale jakies tam wiadomosci posiadam. Tak sie nad tym mocno zastanawiam ale z tego co wiem to przy uszkodzonym G40 auto (z bolem ale jednak) powinno odpalic. W tej sytuacji sterownik posilkuje sie informacjami z czujnika polozenia walu korbowego G28. W przypadku gdy zawiedzie G28 to silnik napewno nie odpali.Zasilanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCY - Tajemnicze problemy z odpalaniem po dłuższym postoju (dokładny opis video)

Witam Od kilku ładnych miesięcy borykam się z dość często występującym i dobrze opisanym na forum problemem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju. Dość skrupulatnie przejrzałem forum i nie znalazłem rozwiązania którego jeszcze nie próbowałem a które pozwoliło by naprawićzdiagnozować mój problem. Kilkakrotnie odwiedzałem też mechanika (polecanego i sprawdzonego przez

VOLKSWAGEN PASSAT Gdzie jest czujnik położenia wału korbowego w silniku AGG

czujnik położenia wału korbowego gdzie on sie znajduje w moim aucie silnik agg

czy on może się jeszcze nazywać czujnikiem prędkości obrotowej silnika- to to samo )

VOLKSWAGEN PASSAT Przerywa silnik powyżej 2 tyś

Objaw następujący - występujący żadko ale jednak - Silnik nie wchodzi na obroty powyżej 25 tyś czasami 3 tyś po wciśnięciu gazu w podłogę wyje i spada z obrotów. Objawy zarówno na zimnym silniku (wystąpily kilka razy ) jak i na ciepłym (dziś 2 raz) problem występuje zarówno na LPG jak i na PB. Podczas przerywania zaczyna drgać wskazówka obrotomierza spada lub się podnosi bez zmiany

VOLKSWAGEN PASSAT 19 tdi grupa 013

Witam. Mam takie pytanie odnosnie tematu. Po podpieciu pod vaga odczytu grupy 013 w measure blocks wychodza mi 4 okienka. W 1 wartosc wacha sie okolo 08 mgr w 2 ok. 130mgr w 3 ponad 15mgr zas w 4 nic nie pokazuje. I teraz moje pytanie dlaczego Podpisy pod okienkami sa ze to kolejne cylindry a na 4 nic nie pisze. Pytam sie bo szukam przyczyny za duzego spalania.

Silniki AHU AHH AFN AVG 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg silnik ciepły temperatura płynu powyżej 80C) 1 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 do 3 [&872220 do 20 mgskok] 2 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 do 3 [&872220 do 20 mgskok] 3 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 do 3 [&872220 do 20 mgskok] 4 Brak wskazania [&8212] [&8212] - Układ wtryskowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana czujnika halla

szukałem w wyszukiwarce ale na 4 stronach znalezionych nie było odpowiedzi na moje pytanie mam passata b5 silnik 1.6 AHL z diagnozy na kompie wyszło mi że mam walnięty czujnik halla czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie on jest umieszczony najlepiej jak umieścił fotkę. z góry dzięki za odpowiedż

sprawdź impulsator przy czujniku halla ja też swego czasu wymieniłem oba czujniki halla oraz prędkości obrotowej wału (niepotrzebnie) a winny był impulsator za 21 zł. taka blaszka na wałku rozrządu przez którą czyta czujnik halla.

Sorry ale nie mogłem się powstrzymać. Z tymi czujnikami narobił się mały b w internecie. Dotarłem do dokładnego opisu czujników TDI producenta i jest tam jasno napisane G40 - czujnik HALLA czujnik HALLOTRONOWY - TO TEN czujnik NA WAŁKU ROZRZĄDU A DOKŁADNIE OBOK KOŁA ZĘBATEGO G28 - czujnik POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGOczujnik PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ TO czujnik INDUKCYJNY

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szukam szczegółowej porady gdzie czujnik g28 silnik 1.6 AHL

a wiec tak silnik jak zapali za 1 tyknieciem chodzi ale jak ciezko zapala to 1900 obr zaczyna zamulac po podłaczeniu do vaga mam wyskakuje bład po wykasowaniu i zapeleniu ponownym silnik chodzi parenascie minut i sam gasnie pytanko co to za czujnik 00513 P0506 czujnik prędkości silnika &8211 G28 i gdzie on sie znajduje dokładnie bo kazdy pisze gdzie indziej jedni mówią ze do czujnik obrotu wału

VOLKSWAGEN PASSAT Skąd silnik krokowy czerpie informacje

Cześć Pytanie dość proste dla osób znających temat. Wiadomo że silnik krokowy nie pracuje sobie sam. Musi jakoś wiedzieć jak bardzo ma uchylić przepustnice np. gdy silnik jest zimny i na jakim poziomie ma ona pozostać w przypadku biegu jałowego. Moje poszukiwania w necie dały taki rezultat że krokowiec może czerpać info z - czujnika położenia wału korbowego (prędkość obrotowa

Może się mylę ale wydaje mi się że tej rzeczy w silniku abs nie ma - czujnika położenia wału korbowego (prędkość obrotowa silnika) Jego rolę spełnia czujnik halla. Jeśli masz problemy z obrotami należy szukać w czujniku halla oraz czujniku położenia przepustnicy(tps). W tps bardzo często są zaśniedziałe wtyki w kostce i temu obroty wariują.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi