części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik halla wałka b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik halla wałka b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik halla wałka b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana czujnika halla

szukałem w wyszukiwarce ale na 4 stronach znalezionych nie było odpowiedzi na moje pytanie mam passata b5 silnik 1.6 AHL z diagnozy na kompie wyszło mi że mam walnięty czujnik halla czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie on jest umieszczony najlepiej jak umieścił fotkę. z góry dzięki za odpowiedż

czujnik halla czyli czujnik obrotów wałka rozrządu znajduje się pod pokrywą paska rozrządu. Otwórz pokrywę zobaczysz koło napędu wałka rozrządu czujnik znajduje się pomiędzy kółkiem zębatym a silnikiem.

W B5 czujnik wałka rozrządu to jest zupelnie inny element wykonawczy. Nie chce mi się instalować ETKI bo bym wrzucil jak wygląda czujnik halla i jest on zupełnie inny niż ten na zdjęciu w poprzednim poście. I gwoli ścisłości czujnik halla jest na wale silnika a nie na wałku rozrządu.

aby go nie uszkodzić. W silniku 1.6 ADP czujnik jest w aparacie zapłonowym w silniku 1.6 AHLANAALZ jest przy kole zębatym wałka rozrządu w silniku 1.8 i 1.8T jest z tyłu silnika. Szkoda że nie mam już starego czujnika zrobiłbym zdjęcie z numerem katalogowym a tak to wygląda httpwww.skodexim.plindex.phpproductsproduct&prod_id1050 httpmoto.allegro.plitem552781803_czujnik_halla_vw_passat_b5_1_6.html

Odnośnie wypowiedzi kolegi Alexx. W silnikach 18 i 18T czujnik położenia wałka rozrządu również wykożystuje efekt halla i jest zamontowany pod kołem wałka rozrządu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu

witam byłem dzisiaj na VAG-u I pojawił sie bład czujnika połozenia wału czy ktos z szanownych forumowiczów mogłby mi powiedzieć co to jest i z czym to sie je. pan który wykonywał tą diagnostykę mowił tak jakby miał shizofrenię i z tego bełkotu nic nie zrozumiałem czy to ze moj pasacik jest mułowaty moze miec cos z tym wspolnego prosze o pomoc

Potrzebuję Waszej porady dotyczącej mego konającego autka [B5(3B) 1.8T (APU)]. Auto zaczęło mulić a przede wszystkim nie zawsze odpala. Wcześniej przy odpalaniu silnik wieszał się na sekundę przy obrotach ok. 500 po czym albo zupełnie gasł albo skakał w górę wyrównując swą pracę. Teraz już nawet to nie występuje. a ja muszę często podchodzić do kręcenia kilka razy by odpalił.

Czy aby napewno czujnik halla jest na wale a tu chyba chodzi o czujnik na wałku rozrządu Gdzie jest czujnik od wałka

Nie obruszaj sie jak dziecko tylko precyzuj mysli. Na dole jest czujnik ale polozenia walu korbowego crankshaft a nie walka rozrzadu camshaft z tego co wiem. Dlatego pytam gdzie jest czujnik położenia wałka rozrządu. I drugie pytanie - czy błąd odczytu z tego czujnika powoduje spadek mocy Okreslenie czujnik halla jest ogólnym określeniem - a bierze się to z tego iż jest to pomiar Hallonowy

strzeliłbym fotkę ale nic nie będzie widac sam ledwo dojzalem ten czujnik. Jedyne co widać to tą wtyczkę od niego. Sam czujnik jest pomiędzy głowicą a kołem z wałka rozrządu. Impulsy bieżne z fartucha który jest na kole wałka powiem szczerze że pierwszy raz widziałem taki czujnik halla. Musiałem się męczyć i czyścić delikatnie malutkim pędzelkiem najważniejsze że się udało.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik Adr i brak czujnika położenia wałka

Witam. Znajomy ma passata b5 z 97 roku z islnikiem 18 bez turbo. Po podlaczeniu do komputera pojawia sie błąd z czujnikiem wałka. Problem jest taki ze w miejscu gdzie ten czujnik powinien byc czyli w okolicach tyłu pokrywy zaworów nie ma nic tylko lużno wisząca wtyczka. Czytaliśmy gdzieś ze w Audi silniki ADR nie mialy tego czujnika wiec przypuszczamy ze silnik byl zmieniany. Pytanie brzmi

czujnik z tyłu silnika Z tego co wiem to czujnik położenia wałka tzn czujnik halla jest z przodu silnika i jest na 1 wałku tzn na tym bez paska rozrządu. Mam ADR-a i mam ten czujnik a z tyłu silnika to jest czujnik temperatury

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy czujnik wałka rozrządu

panowie mam pytanko w temacie diesla.Czy czujnik przy kole wałka rozrządu to czujnik G40 i czy po wymianie trzeba go adaptowac.Wolałbym obyć sie bez takich dodatkowych kosztów.Cieżko jest znalżć coś kąkretnego w ty temacie na forum bo kazdy taki temat z diesli przechodzi na bęzyniaki a to już inna bajka.

G 40 to czujnik halla czyta obroty z wałka rozrządu. zmieniałeś rozrząd ostatnio jeśli nie a wyskoczył jego błąd to go wymień i już nic nie będziesz musiał adoptować Pozdrawiam

W swoim pasku 1.6 AHL po wymianie uszczelniaczy zaworów mój mechanik pokazał mi że plastykowa obudowa czujnika halla z niewiadomych przyczyn stopiła się urwała i magnesik wyleciał. powiedział że całe szczęście że jakieś elementy nie wpadły w pasek rozrządu bo by była draka. No ale nie wymieniłem od razu czujnika tylko i ........ Właśnie zaczęły się problemy. Przejechałem ok

... no więc po nieudanych próbach zakupu jakiegoś zamiennika czujnika halla który się od razu rozleciał i próbie naciągnięcia mnie na allegro na niby oryginalnego BOSCHA za 90zł zakupiłem używany czujnik z demontażu od VW BORA 2.0 No i .... rewelka. Wszystko wróciło do normy. Pasek chodzi jak przed awarią nic nie szarpie nic nie dławi elegancko wchodzi na obroty..... Nareszcie szczęśliwy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik halla napinacz łańcuszka słaba moc.

passat B5 18 20V Variant silnik ADR. Wymieniał mi mechanik napinacz łańcuszka zmiany faz rozrządu. Po tej naprawie metaliczne stukanie ustało ale pojawiła się inne dziwne zjawisko. Jak chciałem przyśpieszyć dodając gazu autko nie umiało się zebrać ale jak powoli popuszczałem pedał gazu zaczynało przyśpieszać byłem u niego i on powiedział że te silniki nie są za mocne i on nie

zwracam honor. Fakt. silniki 20V (poza najwcześniejszymi ADR) posiadają zmienianą fazę rozrządu wałka wydechowego w celach ekologiczny (faza nie czas otwarcia zaworów - opóźnia zamknięcie zaworu przez co spaliny zostają w cylindrze w początkowej fazie suwu ssania - ekologia). Dzięki za zwrócenie uwagi... ...nasuwa się od razu pytanie czy faktycznie potrzeba hydrauliczny napinacz zmieniać

Silniki APTARGADR oraz 1.8T- AWTAWM posiadają zmienne fazy rozrządu. Silniki AEBAPUANBAFY nie posiadają zmiennych faz rozrządu . ---------- Post added at 1232 ---------- Previous post was at 1229 ---------- Wszystkie silniki ADR bez wyjątku są wyposażone w zmienną fazę wałka rozrządu.

Mam passata jakis miesiac i nie moge dojsc z nim do ladua konkretnie jest slabygora 120km na godzine.Zmienilem juz chyba wszystko tj przeplywke swiece przewody filtry i nic.Komputer nie pokazuje zadnych bledow.Dowiedzialem sie ze mial robiona glowice i tu moze byc caly problem.Ponoc przyczynom moze byc mozliwosc przestawienia lancuszka walka rozrzadu.Bylem nawet u szpecaten mi powiedzial ze na 200%

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik położenia wałka roz. 1.6AHL

witam koledzy mam pytamko może ktoś z was jusz się z tym spotkał ponieważ nawalił mi czujnik wałka roz. wymieniłem go na nowy orginalny i niby wszystko ok ale jest cały czas błąd czujnik położenia wałka rozrządu g-48 itd... iniewiem co to może być autko jest troche mułowate za wszystkie porady z gury dzięki b5 1.6 98r bez lp szukałem na ten temat ale jest z innym silnikem

Podepnij kompa to będzie wiadomo. Ja bym obstawiał czujnik halla lub sondę.

matekvw a brak mocy jest na zimnym czy na cieplym silniku u mnie podobny problem pojawial sie dopiero po nagrzaniu silnika i po wymianie czujnika halla wsio oki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 podlaczenie czujnika lancuszka rozrzadu

Witam Panowie mam problem poniewaz podpialem auto pod Vag-a i wyskoczyl mi blad lambdy oraz 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-00 - Mechanical Malfunction poczytalem na forum o tym bledzie (jest bardzo malo na ten temat akurat) i wymienilem tak jak jest zalecane przy tym czujnik polozenia walka rozrzadu CMP. Okazalo sie ze to nie to (moj uzywany czujnik sprzedaje). Szukajac z kumplem przyczyny spostrzeglismy

a ja dodam od siebie że błąd taki może ci powodować tzw. impulsator to taka blaszka przykręcona do wałka rozrządu przy czujniku przez ową blaszkę czyta właśnie czujnik. Ja tak miałem wyskakiwał błąd o niewłaściwym położeniu wałków sprawdzałem dwa razy poprawność ustawienia rozrządu wymieniłem czujnik halla (ten na wałku) i wymieniłem czujnik prędkości obrotowej silnika i dalej check i bład wywalało dopiero wymiana części (impulsator) za 20zł uzdrowiła silnik. Tu masz link do sytuacji opisanej przeze mnie httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt52693

VOLKSWAGEN PASSAT B5 NR katalogowy czujnika prędkości obrotowej silnika

Witam. Może zna ktoś numer katalogowy czujnika prędkości obrotowej silnika do passata B5 1.6 benzyna rok 99. Był bym wdzięczny za pomoc ponieważ przeszukałem wszystko i nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji

Nie masz racji. Nie wiem czy wieszże silniki 16 AHLARM (dotyczy to również silników 18 ) są wyposażone w dwa czujniki halla G28 - Geber für Motordrehzahl (czujnik prędkości obrotowej wałusilnika)Crankshaft Position Sensor (czujnik pozycji wału korbowego)[nr. ref. 06A906433C ]-wtyczka szara złącze na ściance grodzi komory pod zbiorniczkiem wyrównawczym. httpwww.made-in-china.comimage2...6A906433E-.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szukam szczegółowej porady gdzie czujnik g28 silnik 1.6 AHL

a wiec tak silnik jak zapali za 1 tyknieciem chodzi ale jak ciezko zapala to 1900 obr zaczyna zamulac po podłaczeniu do vaga mam wyskakuje bład po wykasowaniu i zapeleniu ponownym silnik chodzi parenascie minut i sam gasnie pytanko co to za czujnik 00513 P0506 czujnik prędkości silnika &8211 G28 i gdzie on sie znajduje dokładnie bo kazdy pisze gdzie indziej jedni mówią ze do czujnik obrotu wału

G28 to czujnik obrotów wału. W silniku AHL znajduje się na dole silnika numer 06A 906 433 C natomiast czujnik halla znajduje sie pod kołem zębatym wałka rozrządu 06A 905 161 B

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

i wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

witam. Podczas jazdy zdecydowanie tak tylko teraz kwestia czujnika ktury to ma byc. mam passata b5 fl z 2002 roku w tdi czy to ten co jest tutaj na zdieciu kolegi Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg tak zawleczka httpwww.passatplus.dearbeitshilf...032121142.jpg tak oring httpwww.passatplus.dearbeitshilf...N90316802.jpg httpwww.passatplus.dearbeitshilf...renG2_G62.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ADR dziwne objawy pracy silnika

Witam wszystkich . Posiadam Passka 2000 rok 18 20V ADR. Od pewnego czasu zaczely sie dziac dziwne rzeczy z praca silnika. Jak do tej pory silnik palil dobrze bez zarzutu. Teraz pali tez ale nie chce sie wkecac na obroty. Podlaczylem kabel do niego i wskazywalo mi blad czujnika polozenia walka rozrzadu B14. ( blad zwarcie do masy). Wyjelem czujnik Hella przeciscilem go i zmierzylem rezystancje zgodnie

Chyba nie wiesz co piszesz A moze masz w środku silnik od poloneza kolego. ja ze swoim nie mam żadnych problemów w kwestii wkręcania się na obroty. Skoro ci muli to podepnij VAG-a i sprawdź - moze masz padnięty jakis element. Bo jak na razie to swoim tekstem tak mnie rozbawłeś że szkoda słow Kolego - umiesz czytać Skoro wyświetliło ci czujnik położenia wałka rozrzadu to po jaki H....

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadek mocy passat b5 1.8

Witam serdecznie i proszę o pomoc.Mam passata B5 z 1999r i nie mam mocy wyjciowej.Wymieniłem świecefiltr paliwapowietrzaprzepływomierz.Byłem na komputerze.Wymieniłem czujnik HALA. I nic. A WIĘC SIĘ PYTAM CO TO MOŻE BY ŻE NIE MA TYCH 125 KONI

A sprawdzałeś czy po wymianie czujnika bląd się nie pojawia nadal Bo zamulony benzyniak to jedynie albo czujnik halla walnięty albo czujnik na górze z przodu silnika - czujnik położenia wałka rozrządu. Jeśli po wymianie jest to samo to trzeba też wiazki przwodów sprawdzić - moze są przytarte i łapią mase albo w ogóle jest przerwa . Albo - rozrzad nie tak złożony. Nic innego nie wymyślisz.

Czy czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik halla to nie to samo.Bo ja wymieniłem czujnik hala ---------- Post added at 1632 ---------- Previous post was at 1621 ---------- Sprawdziłem opisane te dwa czujniki to jest to samo kolego.

jak to może być to samo skoro wałki rozrządu masz na górze silnika i czujnik wałka rozrządu jest z przodu przy chłodnicy tzn od strony chłodnicy. Jak patrzysz na silnik to pod plastikową osłoną na przodzie silnika to widać wtyczkę - tam jest czujnk wałka rozrządu na trój - przewodową kostkę. A czujnik halla masz na dole na wale z tyłu silnika. Właśnie wielu mylnie bierze to że

Najpierw sprawdź VAG-iem czy to czujnik wałka rozrządu czy czujnik wału silnika. Mój kumpel ma czujnik halla nóweczkę (tylko nie wiem który) wiec jakby co to mogę spytać czy jeszcze tego nie opchnął.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

czujnik halla - położenie wałka rozrządu jakie są objawy tego że czujnik nie będzie dział lub będzie działał częściowo podłączyłem mojego passata b3 90km 93r. pod komp. i miałem błąd właśnie z tym czujnikiem (nie dało rady się go skasować) na drugi dzień podłączam błędu nie ma... ogólnie czasami jest czasami nie...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zapłon w 1.9 TDI 115 AJM

Witam Mam problem jak ustawić zapłon w passacie 98 rok silnik AJM 115km. W starszych modelach wiedziałem jak to zrobić (zwykła pompa vag) a w tym niebardzo wiem jak wg vaga jest on źle ustawiony. Proszę o pomoc jak sie ustawic zapłon.

Sterowanie zapłonem jest zrealizowane na podstawie odczytu pozycji wałka rozrządu przez czujnik halla G40. Pod zębatym kołem wałka rozrządu jest tan przymocowane koło nadawcze z 7 zębami za pomocą tych zębów jest odczytywany numer cylindra. Ale jeśli czujnik halla nawala to impulsy są pobierane z czujnika prędkości obrotowej G28. Oczywiście zakładam że w ogóle masz dobrze ustawiony rozrząd.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM czujnik DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY OLEJOWEJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

Witam wracam do tematu po obserwacji Tyle co pomierzyłem to tak czujnik wałka z tyłu silnika trzyma odpowiednią oporność o ile pamiętam to napewno było miedzy 950 a 1000 Ohm czyli jak wyczytałem gdzieś na forum to OK. Po włączeniu zapłonu i pomierzeniu czujnika halla z przodu silnika przy wałkach jest tak jak na rysunku poniżej ale nie byłem w stanie zlokalizować wtyczki na podszybiu

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi