części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik halla wałka b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik halla wałka b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik halla wałka b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana czujnika halla

szukałem w wyszukiwarce ale na 4 stronach znalezionych nie było odpowiedzi na moje pytanie mam passata b5 silnik 1.6 AHL z diagnozy na kompie wyszło mi że mam walnięty czujnik halla czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie on jest umieszczony najlepiej jak umieścił fotkę. z góry dzięki za odpowiedż

czujnik halla czyli czujnik obrotów wałka rozrządu znajduje się pod pokrywą paska rozrządu. Otwórz pokrywę zobaczysz koło napędu wałka rozrządu czujnik znajduje się pomiędzy kółkiem zębatym a silnikiem.

W B5 czujnik wałka rozrządu to jest zupelnie inny element wykonawczy. Nie chce mi się instalować ETKI bo bym wrzucil jak wygląda czujnik halla i jest on zupełnie inny niż ten na zdjęciu w poprzednim poście. I gwoli ścisłości czujnik halla jest na wale silnika a nie na wałku rozrządu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu

witam byłem dzisiaj na VAG-u I pojawił sie bład czujnika połozenia wału czy ktos z szanownych forumowiczów mogłby mi powiedzieć co to jest i z czym to sie je. pan który wykonywał tą diagnostykę mowił tak jakby miał shizofrenię i z tego bełkotu nic nie zrozumiałem czy to ze moj pasacik jest mułowaty moze miec cos z tym wspolnego prosze o pomoc

nie sadze zeby czujnik halla mial cos wspolnego z ta kontrolka.tez jak kolega mam silnik AEB i mialem walniety czujnik halla.jezdzilem z tym jakis czas i nie stwierdzilem zadnego popikiwania czy zapalania kontrolki.czujnik wystarczy wymienic i po klopocie.niezbedne jest wykasowanie bledu to wazne bo po wymianie czujni9ka samochod i tak nie bedzie chcial dobrze jezdzic. pozdrawiam

Danek75Gdy jest uszkodzony czujnik halla to masz po prostu "mułowate" auto. Dzięki za (chyba) rozwiązanie mojego problemu Mianowicie mam wrażenie że samochód czasami jest zrywniejszy a czasami mułowaty tak jakby zwykła benzyne z tym że czuć kopa przy 3 tys obrotów.Podłączając VAGa mam sporadyczny błąd czunika halla(chyba zwarcie lub przerwa do )< nie pamiętam dokładnie

Potrzebuję Waszej porady dotyczącej mego konającego autka [B5(3B) 1.8T (APU)]. Auto zaczęło mulić a przede wszystkim nie zawsze odpala. Wcześniej przy odpalaniu silnik wieszał się na sekundę przy obrotach ok. 500 po czym albo zupełnie gasł albo skakał w górę wyrównując swą pracę. Teraz już nawet to nie występuje. a ja muszę często podchodzić do kręcenia kilka razy by odpalił.

A jeżeli sporadycznie w Vagu wyświetla mi bład czujnika halla i nie ma żadnej różnicy czy czujnikjest wpięty lub wypięty(w Vagu pokazu ze jest wpięty albo wypięty) Czy mam rozumiećże chodzi cały czas w trybie awaryjnym [Marek] To może oznaczać że czujnik się zacina lub jego styki nie kontaktują i wywala co jakiś czas błąd. Lub również może to być problem instalacji do czujnika.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik Adr i brak czujnika położenia wałka

Witam. Znajomy ma passata b5 z 97 roku z islnikiem 18 bez turbo. Po podlaczeniu do komputera pojawia sie błąd z czujnikiem wałka. Problem jest taki ze w miejscu gdzie ten czujnik powinien byc czyli w okolicach tyłu pokrywy zaworów nie ma nic tylko lużno wisząca wtyczka. Czytaliśmy gdzieś ze w Audi silniki ADR nie mialy tego czujnika wiec przypuszczamy ze silnik byl zmieniany. Pytanie

czujnik z tyłu silnika Z tego co wiem to czujnik położenia wałka tzn czujnik halla jest z przodu silnika i jest na 1 wałku tzn na tym bez paska rozrządu. Mam ADR-a i mam ten czujnik a z tyłu silnika to jest czujnik temperatury

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zasilanie po uruchomieniu silnika

Witam potrzebuje mala porade moze ktos juz sie "bawil sie" i znalazl taka opcje. Potzrebuje jakis sygnal (bez roznicy lub -)w momencie po uruchomieniu silnika. Wiem ze mozna zastosowac czasowke po wlaczeniu stacyjki jednak wolalbym sygnal "niezalezny" od czasu. Potrzebuje tego bo mam zrobiony modul do uruchamiania swiatel chcialbym go podlaczyc do Paska kiedys podlaczylem go pod kontrolke

Wiesz co spróbuj może pod czujnik halla (wałka rozrządu)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

witamsytuacja wyglada nastepujaco kilka ostatnich tygodni nastepował problem z odpaleniem silnika (szcz.zimnego) Vag wskazywał na usterke G40 czujnika halla wałka. Momentami z klawiatury dochodziły stuki lancuszka napedzajaceo rozrzad.(na forum znalazlem info ze to czesta usterka tych silnikow po 200tkm- ja mam 250) .dodatkowo ostatnio wymienilem termostat.wieczorem wrocilem do domu i wszystko

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zapłon w 1.9 TDI 115 AJM

Witam Mam problem jak ustawić zapłon w passacie 98 rok silnik AJM 115km. W starszych modelach wiedziałem jak to zrobić (zwykła pompa vag) a w tym niebardzo wiem jak wg vaga jest on źle ustawiony. Proszę o pomoc jak sie ustawic zapłon.

Sterowanie zapłonem jest zrealizowane na podstawie odczytu pozycji wałka rozrządu przez czujnik halla G40. Pod zębatym kołem wałka rozrządu jest tan przymocowane koło nadawcze z 7 zębami za pomocą tych zębów jest odczytywany numer cylindra. Ale jeśli czujnik halla nawala to impulsy są pobierane z czujnika prędkości obrotowej G28. Oczywiście zakładam że w ogóle masz dobrze ustawiony rozrząd.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy czujnik wałka rozrządu

panowie mam pytanko w temacie diesla.Czy czujnik przy kole wałka rozrządu to czujnik G40 i czy po wymianie trzeba go adaptowac.Wolałbym obyć sie bez takich dodatkowych kosztów.Cieżko jest znalżć coś kąkretnego w ty temacie na forum bo kazdy taki temat z diesli przechodzi na bęzyniaki a to już inna bajka.

G 40 to czujnik halla czyta obroty z wałka rozrządu. zmieniałeś rozrząd ostatnio jeśli nie a wyskoczył jego błąd to go wymień i już nic nie będziesz musiał adoptować Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadek mocy passat b5 1.8

Witam serdecznie i proszę o pomoc.Mam passata B5 z 1999r i nie mam mocy wyjciowej.Wymieniłem świecefiltr paliwapowietrzaprzepływomierz.Byłem na komputerze.Wymieniłem czujnik HALA. I nic. A WIĘC SIĘ PYTAM CO TO MOŻE BY ŻE NIE MA TYCH 125 KONI

A sprawdzałeś czy po wymianie czujnika bląd się nie pojawia nadal Bo zamulony benzyniak to jedynie albo czujnik halla walnięty albo czujnik na górze z przodu silnika - czujnik położenia wałka rozrządu. Jeśli po wymianie jest to samo to trzeba też wiazki przwodów sprawdzić - moze są przytarte i łapią mase albo w ogóle jest przerwa . Albo - rozrzad nie tak złożony. Nic innego nie wymyślisz.

Czy czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik halla to nie to samo.Bo ja wymieniłem czujnik hala ---------- Post added at 1632 ---------- Previous post was at 1621 ---------- Sprawdziłem opisane te dwa czujniki to jest to samo kolego.

Najpierw sprawdź VAG-iem czy to czujnik wałka rozrządu czy czujnik wału silnika. Mój kumpel ma czujnik halla nóweczkę (tylko nie wiem który) wiec jakby co to mogę spytać czy jeszcze tego nie opchnął.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy i zapach benzyny

Co prawda mam silnik wolnossący a nie turbodoładowany ale mimo to w mojej opinii moje auto jest mulaste jak stary diesel bez turbawki. Swego czasu mialem błąd - 01120 Dostosowanie wału rozrządczego AutoData kieruje z tego błedu do Camshaft position sensor (CMP) - czujnik halla (położenia wałka rozrządu - czy tak) ERG u mnie otwiera się bez problemu - działa Przepływki nie sprawdziłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy - B5 1.8T

Witam Ostatnio dostałem w firmie passata B5 1.8T z 1998 roku który ma już trochę przejechane (260k km). Niestety pierwsze co zauważyłem to straszny brak mocy jak na auto z silnikiem 150KM - brak przyspieszenia wolno narastające obroty itp. Zdaję sobie sprawę że trochę z tych koników zdążyło już uciec spod maski ale żeby aż tyle (moim punktem odniesienia jest 206tka z silnikiem 1.4

No to jeśli masz tak jak piszę to będzie ten czujnik halla. To jest czujnik obrotów wału.... Choć po takich objawach to większość zawsze o sławnej "przepływce" mówi. ja jednak sadze ze to będzie TO co mówię. Ponadto sprawdź z przodu przy pasku rozrządu wtyczke czy jest cała i należycie siedzi (TYLKO JEJ NIE ŚCIĄGAJ) - to jest drugi czujnik poprzez który też moze auto

VOLKSWAGEN PASSAT B5 podlaczenie czujnika lancuszka rozrzadu

Witam Panowie mam problem poniewaz podpialem auto pod Vag-a i wyskoczyl mi blad lambdy oraz 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-00 - Mechanical Malfunction poczytalem na forum o tym bledzie (jest bardzo malo na ten temat akurat) i wymienilem tak jak jest zalecane przy tym czujnik polozenia walka rozrzadu CMP. Okazalo sie ze to nie to (moj uzywany czujnik sprzedaje). Szukajac z kumplem przyczyny spostrzeglismy

a ja dodam od siebie że błąd taki może ci powodować tzw. impulsator to taka blaszka przykręcona do wałka rozrządu przy czujniku przez ową blaszkę czyta właśnie czujnik. Ja tak miałem wyskakiwał błąd o niewłaściwym położeniu wałków sprawdzałem dwa razy poprawność ustawienia rozrządu wymieniłem czujnik halla (ten na wałku) i wymieniłem czujnik prędkości obrotowej silnika i dalej check i bład wywalało dopiero wymiana części (impulsator) za 20zł uzdrowiła silnik. Tu masz link do sytuacji opisanej przeze mnie httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt52693

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piski w okolicach paska rozrzadu alternatora

Witam i znowu problem Przy wymiane czujnika halla trzeba bylo zdjac taki napinacz od tego paska co napedza alternator i cala reszte. Po zlozeniu wszystkiego spowrotem cos zaczelo piszczec. Wszystko wskazywalo na ow napinacz ale po zdjeciu paska dalej slychac piski taki metaliczny dzwiek. Co to moze byc czujnik byl wymieniany z powodu bledu pokazywanego przez komputer "Przestawienie walka rozrzadu" (czy cos takiego) jednak wymiana czujnika nic nie dala i dalej to samo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kilka pytan od "zielonego"...

Witam dzis zglebilem wiedze na temat silnika adr a moim Pasku .... i mam kilka pytac co do zdjecia 1 zeby dojsc do swiec 3i4 trzeba odkrecic te aluminiowa czesc co to jest cewka regler w te czesc od dolu sa fajki 2 Od czego jest ten czujnik bo rozumiem ze to jest jakis czujnik drugiego walka rozrzadu 3. wiem ze to jest kolko walka rozrzadu napedzany paskiem rozrzadu (gumowy) ale z two co wiem

Ad1 na to wygląda Ad2 czujnik wałka rozrządu tzw czujnika halla Ad3 tak po drugiej str jest łańcuch Ps. to nie jest foto ADRu Uploaded with ImageShack.us

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V APT SPADEK MOCY BRAK BLEDOW

Mam problem ostatnio zauwazylem spadek mocy w moim pasku i czasami dziury w gazie. Ostatnio jak jechalem na prostej na ful gazie to wskazowka zatrzymuje sie na 160 i nie chce isc dalej. Mam VAG i podlaczylem ale nie wykazuje zadnych bledow w silniku. Znajomy ktory pracuje w serwisie powiedzial ze w benzyniaku jak padnie przeplywomierz to nie wykaze bledow nieraz tylko w dieslu wykazuje. Wiec nie wiem co moze byc.

Może tez być czujnik halla albo czujnik położenia wałka rozrzadu - ale dziwie się że VAG nic nie pokazuje.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 PO NAGRZANIU TRACI MOC

Rano lub po dłuższym postoju wszystko jest ok ale po przejechaniu autem jakichs 15min nastepuje szarpniecie i samochod traci moc nie zbiera sie na obroty czasami delikatnie strzeli w tłumnik. Po zgaszeniu nie chce zapalic trzeba chwile krecic i przewaznie strzeli sobie z raz. Te same objawy sa na benzynie i gazie. Czasami sam przełączy sie na gaz. Co to za dziadostwo sie przyplatalo

Steffy mamy inne silniki nawet czujnik inaczej wyglada kupilem okazalo sie zly do mojego kosztuje 320(czujnikuchwyt blaszany) ale poszukalem po sklepach i kupilem sam czujnik za 110zl tylko trzeba go bylo przynitowac. Mechanik ma jakies teorie o namagnesowaniu kola zebatego z walka rozrzadu(blachy na kloe) tej co przechodzi przez czujnik. Dzis pomierze sygnal z czujnik oscyloskopem i zobaczymy czy

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi