części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik doładowania b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik doładowania b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik doładowania b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik doładowania

Witam Mam problem z moim tip-tronikiem Mianowicie szarpie przy zmianie biegu najbardziej z 2 na 3 bieg Ponieważ moje autko ma 130tyś. przebiegu nie obstawiałbym skrzyni. Wiem że auto było podkręcane do 140Km. szarpanie jest bardziej odczuwalne przy niskich temperaturach zanim się nagrzeje. Pewnego dnia po wymianie filtra paliwa zapomniałem podłączyć czujnika doładowania i wtedy szarpał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania

Witam. Czy ktoś mi podpowie jak sprawdzić czujnik doładowania turbiny umieszczony w przewodzie dolotowym od strony ścianko grodziowej (no chyba że to jest czujnik od czegoś innego) Może ktoś ma numery tego czujnika Staram się namierzyć powód utraty mocy. Zaworki N18 i N75 sprawne sztanga chodzi a na bloku 11 wartości potrafią być zadziwiające tzn ma być 1200 mbar a mam 2200 mbar przy

httpforum.vw-passat.plshowthread...do%B3adowania httpforum.vw-passat.plshowthread...do%B3adowania httpforum.vw-passat.plshowthread...do%B3adowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrola działania czujnika doładowania

Czy ktoś zna skuteczny sposób sprawdzenia czujnika ciśnienia doładowania. A może ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej mógłby w celach testowych zamienić się na te czujniki. Za nowy trzeba dać ze 160 zł a może okazać się ze to nie potrzebnie.

pozdrawiam ps.nie dawno było tu httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt37318

Wszystko oktylko o ile ze sprawdzeniem czujnika temperatury nie ma problemu o tyle z czujnikiem ciśnienia jest to trochę problematyczne.Potrzeba trochę dziwnego sprzętu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania

zrobiłem już chyba wszystko co ma wspólnego z doładowaniem i jego sterowaniem [przekroczony górny limit doładowania](N75-nowyN18-nowyturbina ok"EGR" ok70% wężyków-nowe)pozostał mi jeszcze chyba czujnik ciśnienia doładowania. mój ma nr. 0 281 002 4001 038 906 051 C moje pytankaczy można go jakoś sprawdzić czy mogę zamienić na jakiś inny z góry dzięki

tylko zimą (wiosnalatojesień-spokój)za każdym razem kiedy wyjadę z garażu (zimny silnik) na trzecim biegu przy obrotach około 3100 auto wskakuje w tryb awaryjny cały czas ten sam błąd "przekroczona górna granica doładowania"po wyłączeniu auta i ponownym odpaleniu jest okjednak autko nie ma tej mocy jaką miało przed pojawieniem się tego błędu pierwszy razw poprzednim poście

A do TDI ATJ jaki jest numer jesli chodzi o ten czujnik doladowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8t brak mocy

Witam. mam zajebisty problem kupilem paska jakis czas temu (jest z instalacja gazowa BRC) na bezynie kiepsko ciagnal ale na gazie smigal niesamowicie przyczym instalacja turbo doladowania nie byla szczelna jedna z uszczelek przy intercoolerze byla zniszczona i powietrze wydostawalo sie sie na zewnatrzy.... przy przyspieszaniu bylo slychac syczenie..... wyskaiwal nastepujacy blad 16490 - Manifold Barometric

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AVF - przeładowuje TURBO (17965) - po 25 mc od czyszczenia

Cześć Mam kolejne problemy z przeładowaniem turbo czy jest możliwe że po 25 miesiącach od czyszczenia kierownice w turbo znowu się zapiekły i przycinają przy pełnym obciążeniu (17965) Oczywiście auto latało po mieście ale co najmiej raz tygodniu dostawało po garach na trasie PSJ omijam szerokim łukiem więc jestem zdziwiony że problem powrócił. Czyszczenie wykonywałem zgodnie

Witam. Jest jeszcze czujnik ciśnienia doładowania który możesz podmienić od kolegi. A jeśli masz vag to porównaj wskazania tego czujnika z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego który jest w sterowniku. Idealnie byłoby mieć do tego barometr jeszcze. Dodam że pomiar należy dokonać na wyłączonym silniku. Jeśli jest różnica to czujnik doładowania przekłamuje i komp niepotrzebnie wchodzi w tryb awaryjny.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik doladowania

witam czy ktos zna numer katalogowyczujnika dolodawania cisnieniadzieki a tak z ciekawosci czy niesprawnosc tego czujnika ma wplyw na spalanieno i jakie sa objawy jesli jest uszkodzony.dzieki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwny przyrost mocy 1.8t

WItammiałem problem z syczeniem przy przyśpieszaniu i znalazłem gobyły to luźne opaski na wężykach od N75ale gdy je wymieniałem odłamał mi się trójnóg z N75 no to go wyczyściłem i skleiłem i założyłem.No i tak to mam teraz niecałe 6 sekund do 100kmhmoge tak jeżdzi czy ciśnienie rozerwie mi układ dolotowy

kurcze no właśnie wykresu mi nie daliale w sobote pojade na innalepszą podobno i tam sprawdze i tez mysle ze jest wiecej koni bo jesli pali po wyłączeniu czujnika ogromne ilosci benzyny i a8 4.2 nie ma do mnie szans to coś w tym musi byc.A jakie jest ciśnienie doładowania tak mniej więcej po wyłączeniu czujnika doładowania ktoś może wie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z turbo AFN

Witam Jakiś czas temu miałem problem z turbo i okazało się że po prostu się zapiekło w środku. Więc przystąpiłem do czyszczenia i zrobiłem wszystko tak jak jest to opisane w warsztacie i wszystko było dobrze do niedawna. Pasek nie chodzi tak jak powinien a mianowicie łapie tryb awaryjny pow 3.5 tyś. obrotów ale tylko na 3. Sztanga od gruszki się rusza a wszystkie wężyki zostały

jezeli odpala normalnie znaki rozrzadu ok masz dobrze kat wtrysku to po co zaglebiac sie w ten temattak sobie moze trzeba szukac przyczyny gdzies indziej szczelnosc ukl doladowania czujnik doladowaniaprzeplywka czy przewody podcisnienia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina rozgrzana do czerwoności

Panowie mam taki problem rozgrzewa mi sie turibina do czerownosci wymienilem katalizator bo byl pusty wymienilem turbine aczkolwiek okazało sie że moja jest dobra pozamienialem cewki wymienilem przeypływomierz z passata oczywiscie ktory zapierdziela jak burza jeszcze zostal mi sprawdzic rozrzxad bo ponoc jest porzestawiony o pol zeby alenie wierze ze to tak ma wielki wplyw jezeli ktos moze to niech podrzuci mi kilka wiadomosci o tym bo juz mam normalnie tego dosc tydzien u mechanika i nic

Kamil nie chcę Cię denerwować bo nie o to chodzi ale dopóki sam nie zrozumiesz o co chodzi w "podłączaniu do kompa" różni ludzie będą Ci kit wciskać na każdym kroku. Jeśli "wyszła sonda lambda" to niech powiedzą co w niej wyszło Zaniża Zawyża A może padł tylko moduł grzania i sonda nie działa przez pierwsze 2 minuty od odpalenia A może to był błąd związany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy silnika i czujnik temperatury paliwa (

Witam Dziś spotkała mnie niemiła sytuacjarano odpaliłem samochód działało wszystko oki jechałem po mieście godzinę średnio 70kmh i było wszystko okipóźniej wyjechałem za miasto na drodze Gdańsk-Wawa przycisnąłem gaz i nagle silnik stracił moc przy prędkości 120kmh silnik nie chciał iść dalej wiec zwolniłem no i klęska do końcaz predkością 20kmh dokulałem sie do najlizszej

Mialem kiedyś podobny problem wymieniłem czujnik doładowania turbo i temp ale tylko dlatego że mi raz pokazywal razopadal i bylo ok.Nieraz jak stracił moc zgasilem i pochwili odpaliłem bylo jakis czas ok.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co to za czujnik i do czego służy

Witam wszystkich mam problem z seatem alhambrą 1.9 115km AUY... na zimnym silniku chodzi strasznie nierówno i trochę dymi potem jak już się nagrzeje to objawy częściowo ustępują ale i tak poszarpuje miedzy 1500 a 2000tys.obr. na vagu nic nie pokazuje ale dziś przed przypadek odkryłem że po odpięciu tegu czujnika wszystkie objawy ustępują jak ręką odjął nawet go wyjąłem i podpinałem

czujnik doladowania. W przypadku przeladowania turbiny wprowadza samochod w tryb awaryjny. Proponuje wymiane na podmiane z kims z innego samochodu i krotka jazde probna. Powinno byc OK. Diagnozy na odleglosc sa ciezkie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zapalenie passata 19 tdi 130 km avf dymi słabo ciągnienowy zakup dużo problemów

WITAM BRAKUJE JUZ POMYSŁÓW. MÓJ PASEK OD 2 TYGODNI SŁABO ODPALA MUSZE KRĘCI Z 10 SEKUND TAK JAKBY PALIWO UCIEKŁO I CZEKA AŻ ZACIĄGNIE PÓŻNIEJ CAŁY DZIEŃ PALI OD RĘKI AŻ DO MOMENTU ĄŻ POSTOI KILKA GODZIN...POWYMIENIAŁEM FILTRY PALIWA 2 RAZY SPRAWDZIŁEM AKUMULATOR (OK) SPRAWDZIŁEM ŚWIECE(OK) ZAMONTOWAŁEM ZAWOREK ZWROTNY NA PRZEWODZIE PALIWOWYM ...CO JESZCZE POSPRAWDZA ŻEBY W

Podmień czujnik doładowania na próbę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Falujące obroty podczas jazdy Disel 115km AJM

Witam mam problem z falującymi obrotami podczas jazdy na postoju chodzi równiutko dopiero zaczyna falować jak jestem w ruchu i falowanie ustaję jak przekraczam 2 tys obrotów.Miałem wymieniony przepływomierz robioną regenerację turbiny sprawdzany czujnik doładowania podłączony komputer (Vag-com) który nie pokazał żadnych błędów a faluję tak jak falował. Może miał juz ktoś podobny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dlaczego nie ma mocy

Witam Koledzy mam passata 19tdi 130kucykow 2002rok... Pewnego dnia w trakcie jazdy uslyszalem jakby jakas dmuchawa siedziala pod maska...jak przekriczylem 2000obr to do wnetrza auta dostawal sie dzwiny dmuch... Pomyslalem sobie ze to cos z turbinabo dmuchanie bylo powyzej 2000obr i pod obciazeniem na postoju tego nie bylo...znalazlem przyczyne to byl waz ktory podlaczony jest do turbiny i idzie do

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam mam problem z passatem b6 2.0 TDI a mianowicie czasami dzieje sie tak po odpaleniu samochodu silnik wchodzi w tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta wszystko już jest ok byłem u mechanika na kompie powiedział że to czujnik doładowania turbiny wymieniłem go niestety nic nie dało dlatego postanowiłem odwiedzić forum

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kopci i bierze olej

Witam ostatnio mój passat 1.9 tdi PD zaczął kopcić przy zapaleniu na niebiesko i chyba bierze olej. tak 1l na 1000km Dopiero kupiłem wiec ciężko określić. podczas jazdy jest wszystko ok.

Witam Mam podobny problem.Moj pasek od jakiegos czasu strasznie kopci na czarno szczegolnie na drugim biegu jak go troche przycisne.Przbieg jest juz spory 188 tys mil(mieszkam w anglii) samochod posiadam 4lata w tym czasie zrobilem prawie 50tys mil i nie bylo zadnych problemow(regularnie zmieniam olej i filtry) ostatnio przy dluzszej jezdzie turbo przestaje dzialac i kopcenie ustaje auto staje sie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeładowanie turbiny nie mam już pomysłów

Witam passat 3bg 130k PD 215km przebieg. Pół roku temu był ten sam błąd (17965) przeładowanie. Pojechałem do n-tego mechanika który był inteligentny stwierdził że to kierownice. Przeczyścił i było wszystko pięknie. Minęło pół roku i znów ten sam problem. Jest jednak jedno ale ten sam mechanik stwierdził że nie ma co czyścić turbiny bo cięgno przy gruszce ładnie chodzi i

Ten pierwszy log pokazuje bardzo duże przeładowanie albo po prostu czujnik doładowania tyle pokazuje próbowałeś podmieniać czy tylko czyściłeś Z logu wygląda że to ciśnienie już od samego początku jest za wysokie. Ten drugi log z kolei wygląda dobrze. Czy oba były robione w tych samych warunkach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T Silnik zaczyna szarpać i strzelać

Cześć Wam Mam problem z moim silnikiem (Audi A6 C5 1.8T AJL 180KM 1998r (nie ma i nie było gazu)) Problem polega na tym że przy większym przyspieszaniu przy obrotach około 2-3 tys do 4-5tys występuje nagły spadek mocy zaczyna szarpać i czasami słychać strzelanie w silniku. Czasami widać błąd (VAG) 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded &8211 Intermittent

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadek obrotów podczas jazdy pod górę.

Witam. Jadąc w sobotę do Szklarskiej Poręby zauważyłem bardzo dziwną przypadłość w moim autku. Otóż podczas jazdy pod górę na dłuższym odcinku na wyższym biegu nagle zaczęły spadać obroty i auto zaczęło zwalniań. Po zajrzeniu w trakcie tej jazdy pod górę pod maskę (oczywiście po uprzednim zatrzymaniu się) z lewej strony silnika gdzie biegnie taka gruba rura a bardziej z przodu

Podłącz pod VAGa. Może N75 (o ile dobrze pamiętam czujnik doładowania turbiny) Miałem taką przypadłość w tym samym silniku co Twój tyle ze w Skodzie Superb. U mnie było tak że raz nie miał w ogóle mocy a raz miał póki nie przekroczyłem magicznej bariery 80kmh. PS. przy okazji wymieniłem pół silnika bo wiadomo jak to z fachowcami każdy mówił żeby najpierw spróbować to tamto

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeładowanie turbiny a popychacze - TDI

Od jakiegoś czasu mój samochód dostaje czkawki na obrotach biegu jałowego. Wymieniono pompowtryski i problem częściowo ustał. Częściowo bo nie łapie czkawki podczas jazdy i rzadko podczas postoju. Czasem również odcina turbinę z powodu przeładowania. Do sedna. Samochód dostaje czkawki po przeciągnięciu go na wyższych obrotach przy mocno wciśniętym gazie. Przykładowo depnę przeciągnę

Najpierw sprawdź czujnik doładowania turbiny później czyszczenie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak mocy DO 3500rpm

Jeśli temat pójdzie do kosza albo dostanę "naruszenie" to trudno się mówi... Czytam od rana wszystko o spadkach mocy ale nie natrafiłem na przypadek opisany jak mój. Zaznaczam że od razu wymieniłem przepływkę i czujnik ciśnienia oraz sprawdziłem wszystkie wężyki. A więc od początku. Jadę sobie grzecznie wykorzystując 130HP po mieście Staję na światłach zielone się zapala

mi to wygladana padnieta turbine albo czujnik doładowania zwariował

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziura w trubinie 2600-3500obrmin

Witam Zrobiłem loga po przedmuchaniu turbiny (300km w zakresie 3000-4000 obrmin). Pierwszy screen to wykres zależności ciśnienia od obrotów przed przedmuchaniem drugi to już po. Jak widać jest jakaś poprawa. Co może być przyczyną tej dziury pomiędzy 2600-3500 obr Może to wina przepływki Moje logi są tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt56187

a czy czujnik doładowania sienie konczy a moze to ERG lub N75

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co jest grane (turbo clima)

Drodzy koledzy powiem krótko Wczoraj wstawiłem do mechanika passata AFN 19 TDI 81kw 110 KM rok 1997 by wymienić rozrząd. Auto wstawiałem sprawne działała klima i auto rwało sie do pracy od 2000 tyś obrmin (turbo działało). Dziś odebrałem auto i co się okazało mechanik powiedział że mi klima nie działa i nie wie co jest bo wszystko sprawdzali Mówię sobie no to ładnie dodatkowy

kolego watpie ze rozrząd przestawiony bo to mało realne raczej jakies podcisnienie albo czujnik doladowania turbiny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zepsuta turbina

Witam Mam problem.Moj pasek od jakiegos czasu strasznie kopci na czarno szczegolnie na drugim biegu jak go troche przycisne.Przbieg jest juz spory 188 tys mil(mieszkam w anglii) samochod posiadam 4lata w tym czasie zrobilem prawie 50tys mil i nie bylo zadnych problemow(regularnie zmieniam olej i filtry) ostatnio podczas jazdy(szczegolnie pod gore) turbo przestaje dzialac i kopcenie ustaje auto staje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 turbo swist

witam dzis podczas powrotu do domu z trasy podczas ruszania zaczęła mi głośno świstać turbina muśłałem że spadł mi wąż od interkulera ale nie to chyba kierownice w turbinie bo jak zdjęłem wężyk podciśnienia z turbo to zanikło mocne swistanie ale jak to podłączyłem to swist powrócił ale obserwowałem dzwignie kierownic na odpalonym silniku to na wolnych obr poruszyło sie i po

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze

witam dziś byłem na VAgu i pokazało błąd ćiśnienie doładowania w kolektorze może wiecie jaki jest odpowiedzialny czujnik za te ciśnienie doładowania w kolektorze tu fotka czujnika zaznaczonego strzałką moze to ten czujnik fotka 1httpwww6.zippyshare.comv63324249file.html Fotka 2 httpwww.zippyshare.comv13306983file.html passaek po prostu ciagnie do 130 kmh i załancza się tryb awaryjny

czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym Fotka 2 czyli N75 czujnik do wymiany koszt w aso coś koło 163 pln. Pozdrawiam

panowie to co to jest za czujnik 1 fotobo według mnie to jest czujnik a foto 2 elektrozaworek.

to w koncu ktury to czujnik do wymiany z fotki 1 czy fotki 2 jest odpowiedzialny za ciśnienie doładowania w kolektorze

witam posiadam passata 19 TDI 115KM AJM. Problem który mam z moim autem polega na tym gdy rozpędzam auto na 3 biegu i przekraczam 3000 obrmin auto przechodzi w tryb awaryjny. Byłem wczoraj u mechanika który wcześniej sprawdził mi na kompie że jest uszkodzony elektrozawór otwierana turbiny więc kupiłem ten zawór pojechałem do miłego pana mechanika i przy wymianie stwierdził że jest pęknięty

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór N239 -problem

Mam pytanie odnośnie tego zaworu. Od razu zaznaczam mam sprawny zawór (sprawdzałem kilka nawet na nowym z ASO). Problem jest tego typu że podczas gaszenia silnika zawór nie zadziała i silnik zadrży. Podciśnienie dochodzące do tego zaworu jest ok ponieważ gdy odłączę przewód od niego i podłącze bezpośrednio do gruszki przy EGR to silnik od razu zgaśnie. Więc wydaje mi się że problem

Gdyby kostka była tylko na 2 piny to napisałbym że kwestia dotyczy tylko czujnika temperatury powietrza doładowanego ale wtyczka jest na 4 piny więc i czujnik jest podwójny czyli G71G72 (i temperatura powietrza doładowanego i cisnienie doładowania). Czyli to co pisałem wczesniej dwa błędy - czyjnika IAT oraz czujnika ciśnienia doładowania. czujnik IAT to G72 a ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Awaria czujnika ciśnienia doładowania

Mam pytanie jak sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania.Diagnoza turbo przeładowuje.Gdy się zdejmie kostke z tego czujnika na desce zapala się taka kontrolka jak przy wyłączonym ESP a dlatego podejrzewam ten czujnik bo wcześniej już z niewiadomych przyczyn czasami ta kontrolka się już kiedyś zapalała.VAG tego nie wykryje N75 wymienionykierownice chodzą wężyki w 80% wymienione i nadal

miałem problem z przeładowaniem bardzo rzadko i bardzo dziwnie bo auto mogłem kręcić do 4500 obrotów a w tryb awaryjny wpadał po zdjęciu nogi z gazu i kiedy dochodził do 2500 obrotów zwłaszcza na gorącym silniku ... testowałem podmieniałem aż w końcu wymieniłem ten czujnik jak na razie się nic nie dzieje czujnik kupiłem w VW Gajos zapłaciłem za niego 125 pln (bez paragonu) Poniżej masz ceny tego czujnika masz ten silnik co w moim. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania tdi

witam nie wiem jak zachowuje się taki czujnik a wydaje mi się że coś jest nie tak chodzi o to że rano pokazuje wartości takie jak czujnik ciśnienia atmosferycznego(ten w ecu) a jak włacze silnik to pokazuje troche niżej a jak go wyjme z rury dolotowej to nic się nie zmienia we wskazaniach tego czujnika ciągle pokazuje niższą wartość niż czujnik wysokości w ecu.vag nie pokazuje żadnych błędów czy ma ktoś opis rezystancji tego czujnika

Odgrzeje w nawiazaniu do tego tematu httpforum.vw-passat.plthreads11...-slaby-na-dole Mam podobnie w aucie a mianowicie - po wlaczeniu na zaplon czujnik g71 pokazuje troche mniej niz f96. Przykladowo - atmosferyczne 979mbar to g71 958mbar. Kiedy odpale silnik wartosc jeszcze spada. Po odkreceniu czujnika nic sie nie zmienia a czuc ze sprezarka pompuje wiec troche dziwne. Po kilku odpaleniach i zgaszeniach

Jak każde urządzenie może się popsuć więc najprościej było by od kogoś podmienić czujnik na próbę wtedy wykluczysz go na 100% czy jest ok czy wadliwy już.

A nie da sie tego czujnika w jakis sposob sprawdzic zeby sie upewnic czy jest zepsuty Multimetrem jakos vagiem

Można owszem manometrem zmierzyć rzeczywiste ciśnienie doładowania w dolocie i porównać je z ciśnieniem zmierzonym w dolocie przez ten czujnik G71. Na tym przecież bazują wszelkie manometry wskazujące ciśnienie turbopsprężarki na zegarach czy inych licznikach montowanych w dolocie i umiejcowianych na zegarach w samochodach.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik ciśnienia doładowania - wymiana 19 tdi AFN

Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć w samochodzie czujnik ciśnienia doładowania Czy wyminić może laik czy też trzeba udać się na warsztat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pasek 115 Tiptronic zasłabł momentalnie

Witam Mam taki problem passat 99r 115km tiptronic z dnia na dzień stracił moc wogóle nie chce się bujać max co z niego mogę wycisnąc to 110kmh gdzie szedł blisko 200kmh. Co to może być za przyczyna Paliwo lałem ostatnio w innym mijescu niż zwykle ale zrobiłem na nim ok 70km i dopiero po tych ok70km stracił swoją moc co mu dolega Ktoś może pomóc. Koniec życia turbo Jeśli tak lepiej nową czy regeneracja

VAG pokarze błąd przepływomierzerza dopiero kiedy będzie kompletnie padnięty. Zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) u ciebie jest między turbo a chłodnicą. Na górze jest zawór sterujący przepustnicą powietrza. Ja miałem podobny problem jak twój. W mim przypadku był walnięty czujnik ciśnienia doładowania (G71G72). Pokazywał ciśnienie doładowania cały czas na poziomie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi