części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik ciśnienia paliwa b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik ciśnienia paliwa b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik ciśnienia paliwa b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [AJM] Wymiana czujnika temperatury paliwa

Witam VAG pokazał mi błąd czujnika temperatury paliwa. Faktycznie pokazywane wartości temperatury paliwa są losowe. Wiele nie myśląc kupiłem czujnik i szukuję się do jego wymiany. czujnik jest zapięty na przewodach paliwowych za filtrem paliwa i jego wymiana wygląda na dość prostą czynność wypiąć stary czujnik wpiąć nowy i połączyć. Ale na wszelki wypadek chciałbym się upewnić

VOLKSWAGEN PASSAT Digifant do 2.0 16v (9A)

Jak w temacie. Szukam wszelkich informacji na temat przeszczepu digifanta w miejsce mechanicznego ke-motronica. Mam dość kaprysów tego wtrysku i poważnie myśle o transplantacji. Szukałem na necie ale większość linków dotyczy digifanta do KR lub PL (1.8 16v) a mnie interesuje specyfikacja pod 2.0 16v. Na "chłopski rozum" kombinuje że większość części powinna podejść od 2E.

Słwek To to chyba każdy właściciel 9A widział ale znalezienie gratów które tam sa wymienione graniczy z cudem digi I to silniki PG 1H a digi II to silniki PF lub PB. Znalezienie osprzętu z nich to jak trafić 6 w totka dlatego kolega pisze o digifancie z 2E takiego właśnie jak ty masz. Tych silników sporo ciągna na części i mze by i cos było z przerobienia ale potrzebna jest wiedza o

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5 3BG po wymianie rozrządu nie pali

Witam Silnik AVB po wymianie rozrządu nie pali. Kół nie blokowałem ale robiłem własne oznaczenia. Nic się nie przesunęło i wydaje się wszystko ok. Jedna rzecz o której myślę toże podczas odkręcania koła pasowego obrócił się wał o 90 stopni wraz z wałkiem rozrządu a w tym czasie akumulator był odpięty i może czujnik teraz złe info wysyła do komputera Dodam że podczas

Witam wszystkich. Podepnę się troche pod temat Wczoraj miałem dziwny przypadek może mi ktoś pomoże go rozwiązać ale do rzeczy . Kolega ma audi 2001 z silnikiem AVB (101 KM 19 tdi )i podczas jazdy zgasł mu.Rozrusznik "kręci " ale autko z trudem pali jak zapali to pracuje nierówno a jak się mu pogazuje to pzrtejdzie na wyższe obroty ale po zdjęciu gazu gaśnie. Vag pokazał mi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pasek 115 Tiptronic zasłabł momentalnie

Witam Mam taki problem passat 99r 115km tiptronic z dnia na dzień stracił moc wogóle nie chce się bujać max co z niego mogę wycisnąc to 110kmh gdzie szedł blisko 200kmh. Co to może być za przyczyna Paliwo lałem ostatnio w innym mijescu niż zwykle ale zrobiłem na nim ok 70km i dopiero po tych ok70km stracił swoją moc co mu dolega Ktoś może pomóc. Koniec życia turbo Jeśli tak lepiej nową czy regeneracja

VAG pokarze błąd przepływomierzerza dopiero kiedy będzie kompletnie padnięty. Zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) u ciebie jest między turbo a chłodnicą. Na górze jest zawór sterujący przepustnicą powietrza. Ja miałem podobny problem jak twój. W mim przypadku był walnięty czujnik ciśnienia doładowania (G71G72). Pokazywał ciśnienie doładowania cały czas na poziomie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 - 99 rok (kolejny krok) PILNA POMOC

Pamietacie jak pisałem że mój PASAT z 99 roku z pełną opcją - 20V - 1.8. - spala 15 litrów na 100 km. Doradziliście aby podpiąc pod komputer i to powinno wykazac usterkę. Więc tak Pojechalem na kompa podpiął ABS sprawny elektryka sprawna - itp....gość chce wejść do silnika i........KONIEC. Za nic komputer nie chce się dostać do silnika. Rozkręcają grzebią i wyszło że STYCZNIK

Nieszczelność dolotu regulator ciśnienia paliwa źle ustawiony rozrząd zapchany filtr powietrza czujnik temperatury płynu chłodzącego lub powietrza masowy przeplywomierz powietrza ciśnienie w oponach itd itd itd. Przy jakiej pompce ktoś grzebał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne drgania silnika

Odwiedziłem dzisiaj ASO VW. Koledzy z tegoż serwisu wykluczyli kompletnie zawieszenie które mogło by ponosić winę za te drgania. Półosie przeguby - wszystko jest wporzadku. Zaprosili mnie na poniedziałek gdyż podejżewają że za drgania odpowiedzialny jest silnik. Na początek układ paliwowy - być może pompowtryskiwacz nie domaga lub coś innego w silniku. Czy turbina może wywołać

No sam nie wiem. Skoro na zimnym silniku idzie dobrze i właściwie tego nie czuć (choć czasami można to wyczuć ale w dużo mniejszym stopniu) to na mój rozum to nie będzie część mechaniczna tylko elektroniczna. Też próbowaliśmy przekładać różne czujniki i zaworki a właściwie to czujnik ciśnienia i zaworek sterujący pracą turbiny i nic. Dlatego mechanik podejrzewa że może

VOLKSWAGEN PASSAT B5 19 TDI AFN - problem z doładowaniem ()

Witam Od ok. miesiąca zauważyłem że samochód trochę gorzej mi odpala z rana. Kilka dni temu zaczął się kolejny problem mianowicie gdy odpalę samochód z rana pojawia się jeden z trzech stanów 1. wszystko jest ok 2. miga kontrolka od świec żarowych 3. nie miga kontrolka ale nie działa turbina Stany te pojawiają się losowo i mniej więcej w równych proporcjach. Po przejechaniu kilkunastu

65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) 00575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej.httpforum.vw-passat.plshowthread...ighlight00575 01268 - nastawnik dawki paliwa mrugajaca kontrolka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szarpanie podczas przyspieszania i migajacy wszystkimi znakami climatronic

Witamjestem nowa na forum i az boje sie pisac o swoim problemie gdyz pewnie zostanie usuniety.Ale sprobuje.mam passata 1.9 tdi 130 km z 2001 r kupionego we Francji.jezdze nim tutaj w Polsce od 2 lat.mam na liczniku 234 tys km.Auto sprawowalo sie do tej pory nienagannie.Podczas ruszania z 1 auto zrywa mi jakby brakowalo mu paliwa.po czym wskakuje na obroty i przyspieszenie funkcjonuje.Zreszta jak jade

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ADR dymi

mam passata 1.8 20v ADR z gazem jakis czas temu zaczal dymic przy odpalaniu jak sie przelaczyl na gaz to przestawal. Pozniej kopcil juz na benzynie i na gazie. wymienilem cewke swiece czujnik temp silnika regulator cisnienia paliwa uszczelke pod glowica pierscienie splanowalem glowice. sprawdzalem wtryski i NIC dalej to samo tylko ze teraz nie przelacza sie na gaz 669. Ma ktos jeszcze jakies pomysly co mu moze byc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór N239 -problem

Mam pytanie odnośnie tego zaworu. Od razu zaznaczam mam sprawny zawór (sprawdzałem kilka nawet na nowym z ASO). Problem jest tego typu że podczas gaszenia silnika zawór nie zadziała i silnik zadrży. Podciśnienie dochodzące do tego zaworu jest ok ponieważ gdy odłączę przewód od niego i podłącze bezpośrednio do gruszki przy EGR to silnik od razu zgaśnie. Więc wydaje mi się że problem

Znalazłem dawce zmieniałem wszystko po kolei i problem rozwiązany. Wina leżała w czujniku ciśnienia doładowania(ten na plastikowej rurze obok filtra paliwa).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Vacum pompy(tandemowej)-Manual

Jako ze nie znalazlem nigdzie info jak wymienic pompe tandemowa w naszych paszczurkach postanowilem zrobic ten oto manual dla potomnosci 1.Zdejmujemy pokrywe z silnika 2.zciagamy klipsy z rury ktora idzie do egr ( trzeba zdjac dwa jeden przy egr drugi na drugim koncu rury) 3.Odkrecamy rure od mocowania klucz 10 4. Po przekreceniu rury o 90 stopni odkrecamy zawor n18 ktory przykrecony jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ciężko odpala.

Witam Serdecznie Wiem że seat to nie passat no ale silniki te same.. Mam Seata Toledo 2 1999 rok silnik 1.8 20v instalacja gazowa BRC SEQUENT. Mam problem taki Auto z rana zawsze pięknie odpala chodzi równo itd. Po jeździ gdy nie raz odstawie auto np na 10-30 minut auto ciężko odpala - długo kręci i na końcu odpali. Podłaczyłem na szybko polskiego vag-a i pokazal mi błędy - błąd

Jedna rada przed skasowaniem błędów najpierw je zapisz - będziesz mógł je porównać czy się powtarzają i czy są to te same błędy. Jakiś czujnik to mało precyzyjne określenie tą metodą można wymienic pół silnika. Wiem że niektóre wersje niezarejestrowane Vaga mogą nie podawać interpretacji błędu ale przeważnie podają kod błędu i to jest najważniejsze resztę można wygrzebać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDI AFN kicha między 1500 a 2000 obr

Witam wszystkichMam problem TDI 19 tdi AFN 1998 rokna zimnym silniku podczas przyspieszania w granicach 1800 obrotów przerywa ale nie jest to takie normalne przerywanie tylko jakby coś takiego jak benzynie ze kichnie w kolektorsprawdzany był pod komputerem pokazał błąd 17564 przerywazwarcie z masą występujący sporadycznie czujnik ciśnienia wymieniony ale dalej pokazuje ten sam błądwiązka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 turbina raz działa raz nie działa

witam Panowie ojciec kupił miecha temu passka 2004 1.9 tdi nie wiem jakie oznaczenie silnika w kazdym razie ma 1 literke czerwoną oraz 130 km. dzis mowił że jak jechał do pracy turbina w ogole nie pracowała. auto było słabe itp. zajechał pod sklep za 5 min wyszedł odpalił autko i turbina działała... co moze byc przyczyną turbina pada czy cos poprostu moze nie łaczyc przebieg na liczniku to 170 tys. czy ori to nie wiem z gory dzieki za wszelkie inf pozdr

Witam. Kilkia slow na temat turbin w vw audi. Oczywicie sprawa dotyczy turbo ze zmienna geometria. Wiekszosc problemow to historie zwiazane z tzw. przeladowaniem. Jedziemy sobie jakies 100-120 i nagle auto traci moc. Ta sama sytuacja zdarza sie tez przy wyprzedzaniu(bardzo niebezpieczna sytuacja). Zapala sie czek na desce ale nie musi. Gasimy autko odpalamy ponownie i moc wraca. Typowy objaw zacierajacej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwna przypadłość nie wykrywana przez VAG

Witam Od pewnego czasu mam zastanawiający feler w swoim samochodzie. Jest tak że jakieś pół roku temu na odcinkach powyżej 20 km i dość wartkiej jeździe (> 4000 obrmin) zaczął się problem z mocą. Po ujechaniu odcinka około 20-30 km silnik bez względu na to z jakiego biegu przy mocniejszym deptaniu miał moc taj jak by nie palił na jeden cylinder. Szarpało nim i dusiło a jedynym

VOLKSWAGEN PASSAT VAG-COM DIAGNOSTYKA

DIAGNOSTYKA - OPIS DZIAŁANIA I FUNKCJE PROGRAMU VAG-COM - ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE OBDII Co to jest OBDII i jak je rozpoznać OBDII jest rozbudowanym systemem diagnostyki pokładowej zgodnym z odpowiednimi normami ISO i SAE. Skrót OBDII powstał od angielskiego terminu On-Board Diagnostic. Dzięki ujednoliceniu sposobu komunikacji jednym przyrządem diagnostycznym można podłączyć się i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Check-in 1.8T - dziwna sprawa

Witam nie wiedziałem gdzie się podpiąć z moim problemem więc postanowiłem napisać nowy wątek. Otóż dwa dni temu robiłem przegląd samochodu filtry oleje płyny oraz ogólnie wszystko. Samochód sprawny wszystko tip top nic tylko jeździć jak to mówi p. Darek ze znanego serwisu. Zadowolony wracam do domu po drodze tankuje paliwo potem parking. Akurat tak wyszło ze w nocy musiałem skorzystać

Hmm... pompa paliwa a dokładnie wkład był wymieniany jakieś 2 miesiące temu... Tą instrukcję już czytałem świece zmienione filtr paliwa był wymieniany 2 przeglądy temu cewki (dwie) były już wymieniane czyszczenie i adaptacja przepustnicy była robiona na wcześniejszym przeglądzie.... Problem pojawił się dokładnie w dniu przeglądu po jakiś 50 km jazdy. Dziś dla przykładu postanowiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czy mam filtr cząstek stałych DPF

Witam Jak mogę sprawdzić czy moje auto ma filtr cząstek satałych DPF (VW passat 2003r 19TDI 100KM) Tydzien temu zaraz po zakupie auta pojechałem na wymianę oleju. W Norauto polecili mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Po wymianie jednak mnie korciło poczytać o olejach... Jak się okazuje olej jaki zalałem jest nie odpowiedni do aut z filtrem DPF powinienem zalać Castrol EDGE 5W30... Jesli

Po pierwsze przestań sie zamartwiac takimi rzeczami jak zatkany filtr lub tez jego regeneracja. Po drugie. czujniki umieszczone przed i za DPF cały czas sprawdzają jaki jest spadek ciśnienia. Jest to potrzebne do oszacowania stopnia zapchania filtra. Teoretycznie producenci powinni zadbać o to aby użytkownik cieszył się jazdą. Czasem wymaga to zmiany oprogramowania na nowsze żeby taka regeneracja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

to dziwne ale instalację mam nową kilku miesięczną czujnik też wymieniałem kilka mc temu .Dziś odpalił od razu może dla tego że było to ok. godziny 17 i jest ciepło. Jeszcze takie pytanko czy ktoś zna właściwą wartość ciśnienia które podaje pompa paliwa gdzie można się wpiąć w obwód aby zmierzyć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina rozgrzana do czerwoności

Panowie mam taki problem rozgrzewa mi sie turibina do czerownosci wymienilem katalizator bo byl pusty wymienilem turbine aczkolwiek okazało sie że moja jest dobra pozamienialem cewki wymienilem przeypływomierz z passata oczywiscie ktory zapierdziela jak burza jeszcze zostal mi sprawdzic rozrzxad bo ponoc jest porzestawiony o pol zeby alenie wierze ze to tak ma wielki wplyw jezeli ktos moze to niech podrzuci mi kilka wiadomosci o tym bo juz mam normalnie tego dosc tydzien u mechanika i nic

Kamil nie chcę Cię denerwować bo nie o to chodzi ale dopóki sam nie zrozumiesz o co chodzi w "podłączaniu do kompa" różni ludzie będą Ci kit wciskać na każdym kroku. Jeśli "wyszła sonda lambda" to niech powiedzą co w niej wyszło Zaniża Zawyża A może padł tylko moduł grzania i sonda nie działa przez pierwsze 2 minuty od odpalenia A może to był błąd związany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwna reakcja

witam mam taki problem a mianowicie rano kiedy odpalam zimny silnik i zaczynam ruszać to przy ostrzejszym dodawaniu gazu silnik jakby sie dusił jakby był zalany nadmiarem paliwa po przejechaniu może z 500m to problem ten znika wiem że na zimnym zaturbionym silniku nie powinienem ostro dodawać gazu ale problem ten ukazuje sie już przy około 2-25tys obrotów w zwyż w momencie kiedy silnik jest

Masz może gazJeżeli tak to przed zgaszeniem przełącz żeby pochodził na Pb. Również pompa paliwa może nie trzymać ciśnienia.Zrób tak odpal poczekaj aż wytworzy się ciśnienie w układzie i wtedy ruszaj. Sprawdź na vagu temperaturę płynu chłodzącegoprzed odpaleniem samochodujeżeli jest zbliżona do temp. otoczenia znaczy że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest ok.Jeżeli będzie o wiele sie różnił lub wyniesie - 44 st znaczy ze walnięty.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [rozwiązane]po wymianie sprzegla stopniowe przyspieszanie

Witam. Szukalem wszedzie ale nie mogę odkopac lub nie mam już cierpliwości. Mam następujący problem. A Wiec. Miałem problem ze ślizgającym się sprzęgłem w weekend wymienilem na nowe firmy LUK oczywiście wszystko ladnie bajka sprzęgło bierze nisko tak jak powinno nie ślizga się ale no i jak zawsze musi być to ale jak jade np. 60 kmh dodam mocno gaz to się rozpedza ale za chwile

kope lat masz dziury w przyspieszeniu czy sprzęgło się znów ślizga bo nie do końca widać Jak sprzęgło trzyma to koniec tematu ślizgania. Teraz trzeba szukać przyczyn tych "dziur". Jakby Ci się udało złapać przebieg ciśnienia doładowania w czasie kiedy masz ten dziwny "przeskok" to by było super... WIdać by było czy turbo pracuje poprawnie. Wiesz jak to się robi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi