części samochodowe nanodatex

volkswagen passat czujnik ciśnienia oleju b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat czujnik ciśnienia oleju b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat czujnik ciśnienia oleju b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik cisnienia oleju passat b5 FL rok 2001 2.5 tdi v6

gdzie znajduje sie czujnik cisnienia olej w passat B5 FL 2.5 tdi V6 rok 2001

moze o to chodzi P.S i coś pozmieniaj - w 2001 nie bylo B5(3B)

passat B5 - (1996-2000) passat B5 FL - (2000-2005)

kolego dzieki ci za ten rysunek tak ja mam passata B5 FL jeszcze raz dzieki. kolego może wiesz gdzie sie jeszcze znajduje czujnik temperatury silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia oleju

wiatm czy ktoś wie jakie powinny być wartości napięcia na sprawnym czujniku ciśnienia znalazłem dane dotyczące ciśnienia na biegu jałowym 200kPa oraz max. 700kPa nie mam takiego manometru ale posiadam miernik więc mogę sprawdzić napięcia proszę o szybką odpowiedź nie muszę tłumaczyć co mnie niepokoi ps. wymieniałem olej i po uruchomieniu (przynajmniej tak mi się wydaje) przez pierwsze

po wymianie oleju nie będziesz miał zapalonej kontrolki - ten czujnik w misce nie wiem do czego służy ale ciśnienia nie mierzy. Conajwyżej mierzy czy tam w ogóle olej jest... Wiele przypadków opisanych tu na forum mówiło już o tym ze można auto bez oleju odpalić a czujnik nie da znać o sobie. Jeśli zobaczysz kontrolkę ciśnienia oleju to przeważnie jest już za późno na jakiekolwiek

olej w silniku jest a co do czujników to w misce z tego co wiem znajduje sie czujnik poziomu oleju czujnik ciśnienia znajduje sie przy podstawie filtra oleju nad chłodnicą oleju. Udezyć tam sie raczej nie da . Ale kiedyś byłem na myjce ręcznej i karcherem spłukałem troche silnik po stronie filtra . Teraz wiem ze moje dolegliwości pojawiły sie po tej czynności. Dla pewności wymienie

Witam passat B5 FL 2001r 1.6 ALZ Panowie proszę o poradę i pomoc. Założyłem niedawno gaz do swojego passata i zaczęły się problemy. Jak go kupiłem była walnięta odma i śmierdziało mi w kabinie z początku nie wiedziałem czy to spaliny czy benzyna ale problem rozwiązałem. Po wymianie odmy zapala mi się check engine wywala błędy 16556 P0172 Wyważenie paliwa &8211 system wzmocniony

Sprawa si&281 wyja&347ni&322a. Po tym jak rano po odpaleniu od razu zacz&281&322a mruga&263 czerwona kontrolka od oleju (wcze&347niej kilka razy po czym gas&322a i by&322 spokoj) auto trafi&322 na warsztat. Po zdj&281ciu miski masakra smok zapchany nagarem osadami z nagaru kawa&322ki jakby granulatu z oleju ale do&347&263 twarde wielko&347ci pestek wi&347ni. Jaka&347 totalna masakra. Zdecydowa&322em si&281 odkr&281ci&263 pokryw&281 zaworow i tam te&380 masa glutoww zlepionego nagaru oleju totalna papa. Pokrywa do wymiany bo mo&380na by to skroba&263 ale do wszystkiego nie ma doj&347cia i za du&380o tego jest. Rozbior&281 wszystkie przewody dolotowe bo w nich te&380 mo&380e by&263 sajgon. Mam to auto pol roku i zaufany mechanik powiedzia&322 &380e s&261 4 mo&380liwo&347ci 1 - auto mia&322o zapodany jaki&347 pseudo doktor (zag&281szczacz) do oleju bo zajechany i lewy przebieg 2 - nie wymieniano bardzo d&322ugo oleju albo wlano jaki&347 mineralny syf 3 - nagromadzone nagary rozpu&347ci&322 syntetyk 5W30 ktory zala&322em po kupnie auta z Niemiec za rad&261 innego mechanika pracuj&261cego w serwisie VW (dodam &380e auto ma 195 000km przebiegu potwierdzonego papierami je&347li s&261 ok) 4 - robot&281 zrobi&322 gaz zamontowany po&322 roku temu podobno gaz ma tendencje do czyszczenia silnika wewn&261trz ze wszystkich syfow. Dziwne tylko bo dopoki nie zacz&261&322 zapala&263 si&281 olej (smarowanie) to auto chodzi&322o bez zarzutu poza check zwi&261zanym z monta&380em gazu bo na benzynie wszystko by&322o ok. Po zlozeniu i zalaniu nowym olejem Castrol Magnatec 10W40 napisze czy problem minal. passat 1.6 2001 B5 FL ALZ Marcin marcin9191op.pl

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dodatkowy czujnik cisnienia oleju AVB

Witam chcę zamontować w Pasku zegar ciśnienia oleju moje pytanko gdzie można wkręcić czujnik cisnienia oleju który jest w komplecie z zegarem silnik AVB pozdro

w podstawkę filtra oleju... masz tam zaślepkę z wkręconą śrubą.

to dsamo mu mówiłem ale podobno w dizlach nie ma tego czarodziejskiego miejsca z tymi dizlami to same problemy przeladowuje kierownice sie zapiekaja i do tego nie mozna wkecic porzdnie czujnika.

czy ktoś może mi podać rozmiar gwintu czujnika ciśnienia oleju który jest w podstawie filtra oleju

to i tak nic nie da-za mało miejsca kup to httpwww.allegro.plitem369614990_...autogauge.html tylko ugadaj się z gościem że gwint ma być taki sam jak w orginalnym czujniku wkręć w miejsce czujnika ciśnienia i masz trzy wyjścia mała rada na wszystkie połączenia gwintowe zapodaj taśmę teflonową

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeciekający czujnik cisnienia oleju

jak w tytule czemu tak się dzieje że przecieka olej aż do wtyczki..mam jeszcze pytanie przy zakupie kierować się kolorem czujnika brązowy czy numerami w sklepie mają podobny jedno pinowy brązowy ale z dodatkową literą mój jest 038919081 o ciśnieniu 055-085 bara a ten w sklepie posiada jeszcze literę D E czyli np038919081D nie jest na nim podane ciśnienie. dzięki wszystkim za szybką podpowiedź dodam że chodzi o czujnik przy filtrze

Witam mam pytanko gdzie znajde czujnik cisnienia oleju w 1.6 benzyna ALZ

jak masz duży refleks to nie musisz wcale spuszczać oleju (to tak jak z wymianą czujnika cieczy) najwyżej kapkę dolejesz

To prawda że w ALZ są dwa czujniki ciśnienia oleju

etka podaje jeden czujnik ciśnienia oleju(ten koło filtra jest) i jeden poziomu oleju (ten w misce jest)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zapala się Kontrolka ciśnienia oleju

Na wstępię życzę wszystkim wesołych świąt Ale do rzeczy mam pytanie dotyczące lampki kontrolnej olejowej. W innych samochodach lampka ta gaśnie w chwili uruchomienia silnika w passacie gaśnie przed uruchomieniem. Wydaje mi się to o tyle dziwne gdyż myślałem że ciśnienie oleju mierzone jest podczas pracy silnika a nie przed nią (niby jak może być ciśnienie jak silnik nie pracuje).

Witam Mam pytanie odnośnie czujników ciśnienia do passata B5 (przed liftem) 2000r 19TDI 115KM (pompowtryski) 190tkm (servisowany co 15tkm) - czy są tam dwa czujniki czy jeden (jakie) jeden widzę przy filtrze oleju chyba brązowy jak się nie myle 055-085bar a drugi jest gdzieś w bloku czy ten silnik ma jeden czujnikjak jest w bloku to jakie powinien mieć oznaczenie Chodzi o to iż pojawia się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czerwona turbina brak reakcji na gaz kontrolka akumulatoraciśnienia olejutemp.

Witam wszystkich ciężko jednoznacznie określić mój przypadek dlatego postaram sie przedstawić wszystkie zauważone objawy kilka faktów które mogą być pomocne przy diagnozie passat B5 1.8T AEB 97 1) 2 lata temu (data zakupu) był problem z kontrolką ciśnienia oleju (tuż po wymianie oleju) - zapalała się w losowych momentach sama się gasiła lub po podniesieniu obrotów - pomiar manomentrem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA oleju W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM czujnik DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY OLEJOWEJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

Witam mam passata 16 1998r i mam problem Miga mi kontrolka ciśnienia oleju ale nie zawsze wymienilem olej sprawdzilem ciśnienia na wolnych 2 bary przy cieplym silniku wymienilem czujnik i dalej jest to samo co może być przyczyną

Witam mam pytanie jakie ciśnienie oleju na wolnych obrotach i przy obrotach 2000 powinien miec passat z silnikiem 1.8T 150Km 20V(BENZYNA) Właśnie też migała kontrolka ta od ciśnienia oleju. Po wymianie oleju i filtra przestała migac.Jakie powinno by cinienie na wolnych obrota a jakie przy obrotach 2000.czujnik oleju ma od 12 do 16 Bara

Więc tak problem jak ich tu wiele podanychzapalająca się kontrolka ciśnienia oleju zapaliła się po wymianie oleju po przejechaniu ok 160 km co jakiś czas powtarza się na rozgrzanym silniku.Zalany olejem mobil 15W 40 kwestia silnika że zalany takim olejemu pierwszego mechanika wymieniony czujnik w misie olejowej koło filtranie sprawdził ciśnienia oleju więc tak pojechałem do drugiego mechanika

Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc podłącze się tutaj mianowicie mam dość podobny problem do Adrianka jeżeli chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju ale opisze wszystko po kolei niedawno zakupiłem passata 1.8T AWT 2002 przebieg 178tys mam z nim dwa problemy a mianowicie kupiłem go wróciłem do domu temperatura na zegarze szybko wskoczyła na swoje miejsce tzn 90 stopni po kilku dniach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie

WITAM (czujnik umieszczony na dole miski olejowej ) Jak w temacie przeszukałem forum ale niewiele znalazłem a właściwie to co znalazłem to zrobiłem Od jakiś kilku miesięcy wyświetla mi się komunikat na desce żeby udać się do serwisu i zaświeca się żółta kontrolka oleju świadcząca o niskim poziomie. ( bywa że czasami przez kilka dni się nic nie dzieje ) Wiązka od czujnika jest

oleju . ---------- Post added at 2127 ---------- Previous post was at 2102 ---------- Ok popatrzyłem w etka i widzę że czujnik powinien być przy filtrze oleju ale z tego co się orientuje powinien tam być też czujnik ciśnienia oleju a ja mam tylko jeden więc podejrzewam że to ten od ciśnienia oleju A od temperatury oleju brak Znalazłem taki opis zrobiony przez Marek httpforum.vw-passat.plshowthread...B6nieniaoleju

Kolego temat jest o dieslu a wystarczyło poszukać httpforum.vw-passat.plthreads25...-oleju-B5-1-8T czeka cię płukanie silnika i być może nawet zdjęcie miski olejowej tak już mają silniki 1.8t pewnie wlałeś lepszy olej niż na jakim jeździł wcześnie i wypłukało szlam do miski olejowej a może to tylko jakaś pierdołka typu luźny przewód na czujniku ciśnienia oleju.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 sygnalizacja cisnienia oleju

Witam passat 1 9 tdi 130ps 2001 pd po wlaczeniu zaplonu nie zapala sie kontrolka cisnienia oleu na centralnym wyswietlaczu czy tak byc powinno wymienilem czujnik na nowy bez zmian mechanik mowi ze w tym modelu lampka zapali sie jak bedzie za malo oleju na zolto a jak brak cisnienia na czerwono co otym sadzicie

Witam passat B5 FL 2001r 1.6 ALZ Panowie proszę o poradę i pomoc. Założyłem niedawno gaz do swojego passata i zaczęły się problemy. Jak go kupiłem była walnięta odma i śmierdziało mi w kabinie z początku nie wiedziałem czy to spaliny czy benzyna ale problem rozwiązałem. Po wymianie odmy zapala mi się check engine wywala błędy 16556 P0172 Wyważenie paliwa &8211 system wzmocniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik poziomu oleju świecący problem B5

Witam mam problem z tym czujnikiem raz świeci mi się kontrolka pomarańczowej konewki innym razem jak auto inaczej stanie to się nie świeci na komputerze dziś zdiołem wtyczkę z tego czujnika jak kontrolka mi się nie świeciła i po zdjęciu tej wtyczki na kompie też się nie zaświecił błąd więc wnioskuje że czujnik może być sprawny jaka inna przyczyna może być tej świecącej konewki oleju jest stan idealny pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz 637

Witam jestem nowym uzytkownikiem forum. Tydzien temu kupilem passata B5fl 1.9 tdi 131km z 2002r. Nastepnego dnia po zakupie wymienilem olej( Castrol Edge norma 505.01) i filtr oleju (BOSCH). Po wyjezdzie z warsztatu wszystko bylo ok. Na drugi dzien odpalam z rana auto i po przejechaniu jakis 30m zaczelo cos piszczec i na wyswietlaczu pokazal sie napis oil pressure stop engine duzy napis STOP i kontrolka

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi