części samochodowe nanodatex

volkswagen passat blok silnika

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat blok silnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat blok silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pęknięty blok silnika

witam ratujcie okazalo sie ze mam Pęknięty blok silnika poradzcie co robic gdzie szukac jakiegos silnika czy zwykly silnik bedzie pasowal do automata jakie sa koszty

Skoro masz sam blok pękniety to nie lepiej blok wymienić Po co od razu cały silnik

gdzie masz ten blok pekniety. jaki to silnik kup blok nominal zrob honowanie i smigaj.

Koledzy jest problem. Mam passata z 2003 roku 130 km 19 TDI. Sprawa jest dość skomplikowana i zawiła. Problemy zaczęły sie od pojawienia oleju w układzie chłodzenia. Wstepne ogledziny wykluczyły chłodniczkę oleju i diagnoza została postawiona na głowice. Po wymianie głowicy na nową zmianie uszczelki planowaniu problemu nie ustały a wróciły ze zdwojona siła. Mechanik określił że

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 AJM] Pytanie o blok silnika

Witam Mam ta przyjemność ze konieczna jest wymiana bloku silnika ( w zasadzie korbowodów bo się pogieły ) I teraz pytanie - czy do AJMa będzie pasował inny blok Bo podobno korbowody od AUY są identyczne. Nie wiem właśnie czy szukać korbek ( kompletu - o co ciężko bo przeważnie są pojedyncze sztuki a wolałbym komplet z jednego silnika ) czy wymienić cały blok ( lub kupić blok i przełożyć

blok z awx avb avf powinien normalnie podejść. całkiem niedawno włożyłem do audi a4 AWX(130km) silnik z golfa 4 ATD(100km) i audica lata jak nowa. cały osprzęt nie pasował ale sam blok i głowica to to samo.

Tak tylko ja w zasadzie blok mam - bardziej chodzi mi o korbowody. A że w takiej samej cenie jest i to i to dlatego rozważam kupno całego bloku.

kup blok z korbowodami AVB AVF AWX zamontuj swoją głowicę i resztę gratów.

Zobacz Wiązki, kostki, przewody elektryczne do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zużyte osłony termiczne bloku silnika vw passat

Witam może ktoś wie gdzie można kupić opaskę i osłonę termiczną znajdującą się nad blokiem silnika i pod plastikową osłoną silnika Nie znalazłem tego elementu w ofertach sklepów.

Ja osobiście zastosowałem wełnę mineralna ze sreberkiem po jednej stronie 25 cm stosowana przy montażu kominków. Arkusz kosztuje 20 dyszki i pozwala an wycięcie 2 takowych izolacji. cała sprawa zajęła mi jakieś 20 min. należy pamiętać by po dokładnym dopasowaniu wełny zciąc jakieś 2 cm z obwodu co by nie było widać żółtawo wygłuszenia własnej roboty. Montaż sreberkiem do silnika.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Pęknięte szklanki w bloku silnika VW Passat B3

Mam auto od niedawna silnik 19 TD znajomy mechanik powiedział że mam w bloku pęknięte szklanki. O co z tym chodzi bo nigdy się z tym nie spotkałem... Proszę o podpowiedz o co chodzi. Pozdrawiam

szklanki w bloku w głowicy chyba

Tak tylko szklanki są w głowicy (brak wiedzy czy jak kolego tomery to po co piszemy) ale w bloku o szklankach nie słyszałem nawet w starych OHV-kach jak ktoś wie co to jest.

Jeżeli tylu z was twierdzi że jestem w błędzie to coś w tym jest być może. W każdym razie mnie dotychczas się wydawało że szklankami nazywa się tuleje w których pracuja tłoki i że osadzone są one w bloku silnika. W każdym razie z takim określeniem i umiejscowieniem tego elementu się spotkałem.

passat-b3 mam kilka pytań pęknięcia tulei można stwierdzić tylko jeżeli rozbierze się silnik i to nie do końca. Mi pękły w dohc fiata po tulejowaniu i dopiero lupą znalezliśmy pęknięcia wzdłużne. Objaw standartowy dla uszczelki bąble powietrza w płynie jak okazało sie że to nie uszczelka to oczywiscie głowice zmieniłem. To tez nie pomogło to wydarliśmy tłoki i dopiero wtedy

VOLKSWAGEN PASSAT Blok 013 w silnikach PD (130KM AWX)

blok 13. Wskazania komputera pokazują następujące wartości cylinder 1 -056 cylinder 2 061 cylinder 3 028 cylinder 4 -046 Co można wyczytać z tych wskazań. Przypomnę że u mnie występuje szarpanie przy 1900 - 2100 obrmin i zastanawiam się czy różnica pomiędzy 1 i 4 a 2 i 3 cylindrem może być powodem tych szarpnięć Jeden diagnostyk stwierdził że dawkowanie mieści się w przedziale

blok 013 w silnikach PD to jest wskazanie nastepujące Jałowy bieg - regulacja spoczynkowa Tutaj dawka wtrysku na cylinder w mgskok to od - 28mgskok do 28mgskok Komentarz do tych wskazań - Układ wtrysku rozporządza regulacja spoczynkową. Może rozpoznać różnice w mocy między poszczególnymi cylindrami (tolerancja części przepustowość wtryskiwacza sprężanie) i poprzez selektywny rozdział

Proponuję cześciej zaglądać do bloków pomiarowych bo może akurat trafisz na jakieś większe odstepstwa od ww danych. Ponadto proponowałbym wybrac sie do disgnosty i niech dokładnie przemierzy każdy pompowtryskiwacz z osobna. Wtedy będzie szersza wiedzą co może być powodem szarpnięć. HHA

Z tym zaglądaniem do bloków to mam problem bo po prostu nie ma tu chyba dobrych diagnostów. Powiedzieli już ponad miesiąc temu ze pompowtryski są walnięte i trza wymienić. Tak zrobiłem kupiłem używane wymieniłem dane z bloku 13 dużo dużo lepsze w porównaniu do stanu przed wymianą ( wtedy dwa pompowtryski przekracały wartości 28 ) ale szarpnięcia są identyczne jak przed wymianą A co sądzić o komputrze sterującym

Po zmianie rozrządu w silnikach pompowtryskiwaczowych absolutnie nic sie nie ustawia. Po założeniu paska napinaczy rolek wlaniu płyniu itp itd zapala sie silnik i tyle. Składa sie przód samochodu i wyjazd. Absolutnie żadnych regulacji nie trzeba przeprowadzać. Pompowtryskiwacz ma 2 stany pracy - pracuje nie pracuje. Pierwsze słyszę aby coś po rozrządnie w silnikach PD trzeba było regulować. Żadnego wyprzedzenia zapłonu. Nic z tych rzeczy 614 HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B6 PASSAT B6 - kabel masa (blok silnika-karoseria)

Witajcie Koledzy Zaczynaja sie zimne dni i mam problem z rozruchem swojego autka. Alternator rozrusznik jest w super stanie - sprawdzane na testerze. Ktoś wspomniał mi i nawet znalazlem info w necie ze moze byc problem z kablem ktory laczy blok silnika z karoseria ... Czy ktos spotkal sie juz z Was z taka wada Moze ktos ma jakis pomysl gdzie szukac jeszcze przyczyny ... Bo jak juz zawioze auto do

VOLKSWAGEN PASSAT B5 vw tool i wartości bloku 03 silnika

Witam Mając chwilę postanowiłem sprawdzić przy pomocy kabla vag kcan bloki wartości mierzonych dla silnika. Jako że kabel nie działa z vag comem odczytów dokonywałem przy pomocy programu vw tool (bo polski vag 4.9 podaje całkowicie inne) . Prawie wszystkie wartości były w normie nawet dla bloku 13 czy tez przy koncie synchronizacji. Odchyłka pojawiła się w bloku 03 dla 2 i 3 wartości

VOLKSWAGEN PASSAT Blok silnika PF a RP

Witam rok temu zmieniałem silnik z powodu klekotania panewek httpwww.youtube.comwatchvub6IUNcQ3u4 Jednak długo sie nie pocieszyłem poniewaz następny silnik tez sie konczy... ciśnienie oleju piszczy na wolnych obrotach olej pali pół litra na ok 500km na utrzymaniu wyzszych obrotów słychać tez klekot panewek. Pytanie- czy blok od silnika RP 90km pasuje do całej reszty z PFa Mój plan jest

blok pasuje ale tłoki i wał są inne

Witam dół z RP pasuje do PF różnica jest tylko tak że PF ma natrysk oleju na denka tłoków a RP nie . Przechodziłem taką przekładkę u siebie tylko że ja zakładałem głowice i osprzęt z PF do bloku RP.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie o blok silnika

hej mam pasata 1.9tdi 115 km na pompowtryskach i czy sam blok od golfa 4 90km pasuje do mojego bo potrzebuje kupic blok silnika i wizualnie sa podobne czy to jest mozliwe ---------- Post added at 2102 ---------- Previous post was at 2028 ---------- prosze o pomoc

podaj chociaż kod literowy tego bloku z golfa. ale podejrzewam że nie będzie pasował.

nie podejdzie bo golf ma mniejsze tłoki czyli mniejszy blok i dlatego ma 90 KM a twój ma 115 i większy jest po prostu

Kolego wizualnie to wszystkie rodzaje można powiedzieć że są podobne. Sama konstrukcja bloku i średnice cylindrów są identyczne. Patrzyłem w Etce ale tam są numery tylko w zestawie blok z tłokami i po tym nie stwierdzę czy blok podejdzie czy nie. Najlepiej gdybyś miał możliwość odczytania wytłoczenia na bloku(oryginalnego z odlewni) znajduję się ono po stronie mocowania turbiny w

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Szablon bloku silnika 1.9 tdi model 2007

Witam serdecznie . Mam nie mały problem w poprzedni wecken pękł mi wieszak alternatora i silnik przesunął mi sie do przodu i zaparł się na ułamanej szpilce rozrząd ocalał poza fragmentem plastikowej osłony . Dodam że przejechałem tak kilkadziesiąt kilometrów ale na szczęście wisiał na pozostałych szpilkach bo pewnie zbierałbym go z jezdni . Problemem jest połamane gniazdo szpilki

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 - kto zidentyfikuje element na bloku silnika (w zaznaczonym okręgu)

witam czy ktoś sie orientuje co to jest(oznaczone w czerwonym okręgu). silnik 1.9 TDI 105KM BXE jak widac po zdjęciach silnik pochodzi z Polkowic dziekuje z góry za odpowiedź

Jak najbardziej jest taki silnik w Passacie - 1.6 TDI CR DPF 105 KM (77 kW) 5-biegowy BlueMotion Technology. Dokładnie jest to otwór technologiczny który powstaje podczas obróbki - przewiercenia kanału w środku głowicy i nie ma innej możliwości wykonania tej czynności dlatego wiercenie następuję z zewnątrz głowicy. Po przewierceniu środka otwór zewnętrzny jest niepotrzebny dlatego

VOLKSWAGEN PASSAT Bloki pomiarowe silnika ABT

Poszukuję wartości bloków pomiarowych dla silnika ABT. Ewentualnie prosze o sugestie co może być przyczyną braku mocy tego silnika VAG nie pokazuje żadnych błedów.

No tak tylko potrzeba mi rozpiski bloków pomiarowych bo tak to patrzę jak szpak w p.....

VOLKSWAGEN PASSAT B5 (Jak to nazwać) Odma wychodząca z bloku silnika 1.8T

Dziś postanowiłem porozbierac troche passacika gdyż po prawej stronie silnika był troche zalany. Ściągłem przepustnice wraz z wtryskami porozpinałem wszystkie węże. I dokopałem sie do czegos takiego jak na fotce( foto nr 1) Nazwijmy to odmą wchodzi w blok silnika (foto nr 2) dochodzi to rurką od filtra powietrza wsumie

Zerknij tu httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt62464 i tu httpforum.vw-passat.plshowthread...tkolankoodmy Wrzuć nowy link bo ten nie działa.

No dobra to się podłaczę. U mnie cały układ odmy jest suchy i na oko cały (1.8T AWT) Ból mam taki że wypluwa mi olej przez bagnet i dosyć obficie rzyga olejem spod pokrywy zaworów. Sama pokrywa była ściągana i założona na silikon zapewne bez nowej uszczelki więc mogę zrozumieć że się poci ale nawet po odpaleniu i lekkim przegazowaniu z lewej strony silnika olej kapie na osłonę

Na 200% masz przytkany układ odpowietrzenia proponował bym rozebrać i krok po kroku wszystko czyścić. Na bank masz zasyfiony gumowy trójnik wychodzący w pokrywy zaworów i tą plastikową rurkę która wchodzi do bloku silnika nad filtrem oleju. U mnie co prawda nie pluł olejem ale w zimie dwa lata temu wywalił mi olej przez uszczelkę pokrywy zaworów i zalał katalizator. Jak rozebrałem

Chyba bezpieczniej będzie odkręcić poduchy i unieść motor do góry z wyczuciem. Faktycznie na angielskojezycznych forach sporo jest o osadzie z oleju w 1.8t. Płukanki odradzają ze wzlędu na to że blokuje smok pompy oleju kompletnie. Zostaje zdjąć michę i czyścić mechanicznie. Albo lać rzadszy olej do diesla API 5W40 co kilka tyś km wraz ze zmianą filtra oleju i powoli wymywać ten

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Prosze o ocene bloku silnika

Wczoraj zdjelismy glowice i ukazal sie oto taki widok (powod bulgotanie i zanikajace ogrzewanie). Prosze o ocene i sugestie - czy wszystko ok co wymienic czym wyczyscic

Pierwsze co się rzuca w oczy to że jeździsz na zwykłym płynie a nie na G12. Drugie to pokazałeś nam blok silnika a uszkodzenia najbardziej są widoczne na głowicy. Poza tym zdjęcie w małej rozdzielczości i na środku widać tylko flesz. Ciężko będzie coś określić.

Zgadza sie jest to blok silnika. Glowica oddana do planowania i sprawdzenia (do odbioru mam dopiero we wtorek). Najbardziej chodzi mi o ten rdzawy nalot. Tak ma byc czy cos jest nie tak Co ewentualnie jeszcze wymieniac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 olej na bloku silnika

Witam wszystkich Może ktoś coś poradzi ( na forum jak na razie nie znalazłem czegoś podobnego ) blok silnika pod głowicąpod kolektorem wydechowym jest zaolejonymoże ktoś ma jakiś pomysł skąd ten olejczy jest tam jakiś przewód z ciśnieniem oleju dostęp jest prawie zerowy żeby co kolwiek stwierdzićuszczelkę pod głowicą wykluczam ponieważ płynu nie ubywa i jest czystymiałem ten problem parę lat temu ale sie odnowiłoleju ubywa gdzieś około setki na 15 tys.km. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zabezpieczenia auta - blokada otwarcia pokrywy silnika

Witam Znalazłem na stronie www.niedzwiedz-lock.pl info nt. blokady otwarcia pokrywy silnika. Jest to zabezpieczenie które sprzedają w Polsce wyłącznie na miejscu z montażem. Koszt to 350 zł. Czy któryś z kolegów słyszał coś o tym lub może ma coś takiego Proszę o info czy warto to montować

dobry alarm powinien mieć czujniki otwarcia klapy maski drzwi zbicia szyby oddzielne zasilanie i DOBRZE ukrytą syrenę cała instlacja powinna też biedz w przemyślanym miejscu a po co ci blokada otwarcia maski jak koledzy pisali chwila roboty i tego nie ma jak chcesz zabezpieczyć komputer przed wymianą to może lepiej zastanowić się nad zaspawaniem (kratką) komputera ja nad tym myśle na codzień

ja mam blokade wlasnej produkcji. jezeli mozna wylamac zamknieta maske to powodzenia. wydaje mi sie ze oryginalne zamkniecie jest wystarczajaco mocneale jak sie myle to .........do tego jest jeszcze alarm z odcieciem i takie tam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 blok silnika z Polski

witam forumowiczow. niedawno na bloku silnika znalazlem napis POLAND (nizej foty) i chcialbym sie dowiedziec od was czy silniki VW byly produkowane w PL czy mam jakis zamiennik a moze silnik z innego autka tak jak kolega ormowiec napisal Może masz silnik przekładany z vw caddy lub transportera są robione w Poznaniu. Ale czy silniki też robią w PL dodam ze gniazdo dignostyczne mi nie dziala.

VOLKSWAGEN PASSAT Prośba o specyfikację bloków pomiarowych dla silnika 2E

witam czy ktoś może poratować info nt. bloków pomiarowych dla silnika 2E - sterownik 037 906 022 GD. Z góry dziękuję

VOLKSWAGEN PASSAT pólosie i zagadkowa srubka w bloku silnika

Witam mam 2 pytania pierwsze 1) w jaki sposow zdejmuje sie połosie czy wystaerczy je wysunac 2) jakie zadanie spełnia srubka wkrecona w blok silnika w lewym gornym rogu przy pierwszym cylindrze dzieki pozdrawiam

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat blok silnika

  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 A6 2.5 TDI AKN BLOK SILNIKA - Przystajń (500.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 1.9 D BLOK SILNIKA - BYTOM (350.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 A6 2.5 TDI AKN BLOK SILNIKA - Przystajń (500.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 1.9 D BLOK SILNIKA - BYTOM (350.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 A6 2.5 TDI AKN BLOK SILNIKA - Przystajń (500.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 1.9 D BLOK SILNIKA - BYTOM (350.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 A6 2.5 TDI AKN BLOK SILNIKA - Przystajń (500.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi