części samochodowe nanodatex

volkswagen passat belka zawieszenia

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat belka zawieszenia

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat belka zawieszenia

VOLKSWAGEN PASSAT belka zawieszenia przedniego w b3...korozjia

witam apropo chcialem sie jeszcze zapytac czy wam tez rdzewieje a z czasem peka przednia belka od zawieszenia...mechanik moj twierdzi ze to czeste zjawisko...i mowi ze jest to bardzo niebespieczne i trzeba jak najszybciej wymienic moze juz ktos mial z tym doczynieniakoszt tego kolo 400pln a jak wy sadzicie.. b3 dzikuje..pozdro....

httpwww.forum.vw-passat.pltematy...sanki&start14 httpwww.forum.vw-passat.pltematy...ghlight29282 U mnie nic złego się nie działo.Ale jak wymieniałem uszczelniacz na wale od strony rozrządu to zauważyłem że belka ma takie małe dziurki.Doczyściłemdospawałem łatki (robiłem migomagiem ale jak ktoś ma wprawę to elektrodówką też pospawa bo blacha tam nie jest aż taka cienka)rzuciłem porządną konserwację i jest ok.

MI też poszła belka ale nie z powodu korozji tylko najechana na kamień. Jechać nawet się dąło tylko kierownica była przekręcona o 180stopni A co do kosztów wymiany to nie wime bo robiłem to sam.

Witam wszystkich forumowiczów Podłaczam się pod ten temat bo mam podobny problem w moim Passacie Variant 1.6TD z 1991 roku . W zwiazku z tym że beleczka dogorywa i na dobrą sprawę nie ma już do czego sprawac mam pytanko Czy belka przedniego zawieszenia jest taka sama we wszystkich wersjach B3 tzn. czy moge kupić belkę od 1.8 benzyny i będzie mi pasowała do 1.6TD

belka jest ta sama w wszystkich 4 cylindrach z manualna skrzynia... wg etki rzecz jasna

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [Passat B3] Uszkodzenie mocowania belki tylniego zawieszenia

Siemka Mam pewien problem. Ostatnio wyszedł przegląd w niedawno zakupionym passku b3 variant GT. Z racji że jestem poza domem przegląd pojechał zrobić wujek do znajomego... No i niestety przeglądu nie przeszedł bo rzekomo na podłużnicy do której przymocowane są mocowania belki tylnego zawieszenia w około właśnie tych mocowań wystąpiły jakieś pęknięcia i na rolkach całe mocowanie

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 tylna belka

Witam z przednim zawieszeniem nie mam prawie w ogóle kłopotu. Natomiast tylne daje się we znaki. Gdy jadę po nierównościach np po tarce na światłach na stopionym asfalcie czyli po takich nadwyżkach i obniżkach gwałtownych na drodze -tylne zawieszenie mi stuka-prędzej nie stukało. Najbardziej prawa strona. Znam się na amortyzatorach ale rowerowych ale to nie ta sama bajka hehe. Jeżdżę

Odkopuję niewiele jest tematów na temat tylnego zawieszenia ale zakładać kolejnego nie ma sensu. u mnie problem objawia się innymi dźwiękami prawy tył jakby jęczy przy głębszych ugięciach. podejrzewam amortyzator ale nie chcę ładować z miejsca pieniędzy bez konsultacji. jest tam w tej belce coś co mogłoby jakieś jęki wydawać Może jakieś gumy pod sprężynami niestety miesiąc

VOLKSWAGEN PASSAT Nadsterowność tylnego zawieszenia

Kupiłem niedawno VW passata B6 combi i zauważałem że gdy najadę no studzienkę lub dziurę tylnymi kołami to zakołysze tyłem .Czy to tak jest czy Mam coś z tylnym zawieszeniem

Nie wiem jak jest skonstruowane zawieszenie tylne w B6 ale jak jest belka to są i na niej tuleje i masz je wybite było już o tym na forum i to jest przyczyną. Przy uszkodzonych amorkach bujało by tyłem tez by nosiło ale nie tak jak przy tulejach. Kolejna możliwość to uszkodzone łożysko ale ono musiało by się już rozsypać....

VOLKSWAGEN PASSAT Jak prawidłowo sprawdzić poduszki zawieszenia

Może ktoś mi powie czy jest skuteczny sposób na sprawdzenie poduszek przy silniku i skrzyni. Mam takie uczucie że coś mi się przesuwa w autku ale z góry niby motor jest sztywny. Ile jest tych poduszek i w jakich miejscach zerknąć czy czymś podważać Jak to zrobić praktycznie może ktoś się wypowie z doświadczeniem . Mam na myśli oczywiście motor 1Z 1.9tdi problem powstał chyba po wymianie maglownicy ale pewności nie mam wtedy była opuszczana tylna cześć ławy.

Dzisiaj trafiła mi się metalowa belka i jak po niej przejeżdżam to wyraźnie bryka prawa strona a na ręcznym niby nie

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana zawieszenia w B-4

Może mi doradzicie. Zamierzam zabrać się za remont zawieszenia. Do wymiany idą amorki ( gazowo-olejowe ) tarcze i klocki z tyłu silentblocki na belce końcówki łożyska z tyłu płyn hamulcowy a co jeszcze to wyjdzie podczas remontu. Znalazłem też ciekawą AUKCJĘ i tak się zastanawiam czy nie założyć tych sprężynek jak będę miał zawias na wierzchu. Eksperymentował ktoś z H&R Nie wypadną mi plomby z zębów

Jestem skołowany fakt że 6040 to troszkę za dużo . 2020 w zupełności by wystarczyło. A o to lista częsci które wymieniam ( termin umówiony na 23.08.06 ) 1) Amortyzator przód Kayaba gaz 2 szt - 500 zł 2) Amortyzator tył Kayaba gaz 2 szt - 400 zł 3) Osłony odboje tył 4 szt ( lemforder ) - 60 zł 4) Silentblocki tylna belka 4 szt ( lemforder ) - 140 zł 5) Tarcze tył 2 szt ( jurid ) -

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana zawieszenia co i jak

Witam w tym tyg bede wymienial zawieszenie chce to zrobic sam i sie uparłem na forum znalazlem tylko jak w 3bg wymienic amorki z tyłu a chiałbym aby ktoś tak dokładnie krok po kroku opisał wymiane amorkow przod i tył i sprężyn. W co warto sie zaopatrzyć aby było łatwiej.

jestem po wymianie wiec od siebie dopisze ze z przodu wystarczy odkrecic 2 śruby ktore sa pod zaślepkami pod maska zaraz obok tych ktore miałem odkrecić a nastepnie trzeba scisnac sprezyny odkrecic srube mocowania amora na dole i delikatnie drewniana belka odgiać całą tarcze wraz z wachaczmi do dołu i amor wychodzi bez mydła a wachaczy ani nic nie trzeba rozpinać czas wymiany 4 amorow i sprezyn zaja mi 5h. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Regulacja zawieszenia w Passat B3

Witam. mam pytanie. czy po za ustawieniem zbierznosci da sie regulowac w jakis sposób przednie kola-dokladnie rozchodzi mi sie o kierunki-przod-tyl. kąt wzgledem podloza mozna ustawic np przy montazu amortyzatorów a przod tyL

Zmienia się możesz być pewny a co do wyprzedzenia to jak zmierzyłeś te 4 cm bo tak linijką to ciężko a najdokładniej to na diagnostyce. Jeżeli było bum to dobrze wiedzieć w co auto dostało bo zmiana kąta wyprzedzenia może być spowodowana skrzywieniem belki przedniej wahacza amora zwrotnicy lub nadwozia (przesunięte punkty mocowania belki lub przesunięte gniazdo amorka w nadkolu) W najlepszym dla Ciebie wypadku mogła sie belka przednia przesunąć względem nadwozia.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak to jest z tym aluminiowym zawieszeniem w pas

mam nadzieje ze temat sie nie powtorzyl (nie znalazlem w faqach ani przez szukaj) zastanawiam sie nad kupnem passata rocznik 98-2002 i jedna z pierwszych opinii jakie slyszalem to ze maja bardzo slabe zawieszenie (oparte na alumiinowych czesciach) ktore szybko umiera na naszych drogach a naprawa jest droga. pytanie do uzytkownikow modeli 3B i 3BG ile jest w tym prawdy ile kosztuje wymiana tych psujacych sie na naszych drogach elementow zawieszenia pozdr dziku

jest w zaweiszeniu zaleznym np sztywny most czy jak w audi 80 b3 os sztywna z drazkiem panharda) półzaleznosc polega na tym ze w przypaku wahaczy wleczonych połaczonych belka skretna koło nie pracuje niezaleznie od karoserji przechył samochodu powoduje równoczesna zmiane kata przylegania koła do asfaltu to wada której pozbawione sa całkowicie niezalezne konstrukcje wielowahaczowe (passat

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana tylnych silentbloków wahacza

Wymieniałem ostatnio w swoim bolidzie tylne silentbloki wahaczy przednich i tuleje gumowe stabilizatora.Sprawa wygląda następująco Po podniesieniu przodu auta i solidnym podparciu np. pod progi odkręcamy kołaśruby wahaczy(klucz 19mm) nakrętki łączników stabilizatora(klucz 17mm) i śruby dolnego sworznia zwrotnicy(klucz 17mm)(aby wyjąć śrubę nalezy wykręcić też dolną śrubę(klucz

Witam tez mam problem z tulejami tylnymi przednich wahaczy (passat B4 1994) które wymienilem ( zresztą wszystkie tuleje przedniego i tylnego zawieszenia-belka) rok temu przed badaniami tecznicznymi. Teraz w listopadzie w trakcie następnych badań technicznych okazało się że tylne tuleje przednich wahaczy padły i są do wymiany. Pojechałem na weryfikację zawieszenia do serwisu grupy VW i tam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściąganie auta jeszcze raz

Szybko i zwięźle.Amortyzatory sprawność 75% zawieszenie rozebrane na części pierwsze przez dobrego mechanika któremu ufam a takich jest mało do wymiany był tylko lewy dolny wahacz reszta w bardzo dobrym stanie żadnych luzówciśnienie w oponach sprawdzonegeometria i zbieżność zrobione nie ma sie do czego doczepić co jeszcze yyy końcówki drążków ok co do opon to były zamieniane tył

w końcówkach mimo że nie pozrywane zmiękły. Ponieważ miały koło 1000km to pojechałem wykręciłem ze szrotu z jakiegoś audi oryginalne założyłem i o dziwo auto prawie przestało ściągać. Wyciągając wnioski z punktów 2 i 1 przełożyłem opony z tyłu na przód i jedzie jak po szynach. Końcówki ze szrotu okazały się trwałe. Nie wiem jaka to firma niestety. 4. Zbieżność. passaty

bym reklamował usługe ale że nie było na to czasu... To przymknąłem na to oko po zapewnieniach mechanika że to nie powinno mieć negatywnego wpływu (o ja głupi ). Miał może ze 25 lat więc widzę już teraz jaki to z niego specjalista. Miał przyrządy do ustawiania... ale chęci i zdolności najwyraźniej wcale. Teraz mam problem bo rozładowałem auto (jestem za granicą) a passat

VOLKSWAGEN PASSAT Problemy z nowym Passatem.

Witam Mam problem w roku 2006 zakupiłem nowego passata b6 w polskim Salonie. Autko super sie prowadziło do momentu usterek. Pomijajac ze kostki poduszek sie wypinały dwa razy i swiatła bi enony tez nawaliły gdzie w serwisie powiedzieli ze to kostki sie wypinają to nic w porównaniu z tym że -Siedzenie kierowcy sie wyciera a autko ma przejechane 30tys - autko bierze olej po 7000tys pusto - jak

Drogi kobrapytonie Zacznę od zbieżności. Kupiłeś samochód za 160k PLN z górką i nie interesowałeś się co kupujesz passat B6 zawsze powtarzam ZAWSZE będzie ścinał wewnętrzną stronę przednich opon. Jest to szczególnie dobrze widoczne na prawej oponie pod warunkiem że przez większość czasu jeździsz sam. To dlatego że buraki z VW postanowiły poprawić zawieszenie tylne dając zamiast

VOLKSWAGEN PASSAT Bujanie sie auta

Witam. Tak sobie jezdze i jezdze i autko troche dziwnie sie zachowuje a mianowicie buja sie na boki na nierownosciach tak jakby plywalo jest jakby za miekki 609 Amorki sprawdzalem i test wyszedl oki czyzby sprezyny Dodam ze sa cale niepopekane. A jak wasze vr-ki sie zachowuja na fabrycznym zawieszeniu

ogolnie jestem zadowolony z zawieszeniaale wiadomo mogloby byc lepsze. szczegolnie tylne. wleczona belka jest przezytkiem i nadaje sie do auta klasy miejskiej a nie do passata. nawet wynalezek typu gwint tu nie pomoze. ewidentnie brakuje wielowachaczowoego takiego jak ma syncro. nie zgodze sie ze VR6 ma identyczne nastawy jak inne passaty. jest o 10mm nizsze i twardsze ale wiadomo nazywac je spotrowym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z zawieszeniem - ściąga w prawo

Witam szanownych kolegów. Mam od razu takie pytanko dotyczące mojego passka B5 z 97r. Od pewnego czasu ściąga mnie w prawo wymieniałem ostatnio lewą końcówke drążka i pojechałem po tym na ustawienie zbiezności z nadzieją że przy okazji naprawie to ściąganie. Ale na szarpakach wyszło że tylko ten drążek jest wybity reszta ok ustawili mi zbieżność a i tak żeby jechać prosto muszę

Piszesz że lewe koło jest bardziej wysunięte do przodu a później że pochylone.Wysunięcie sugeruje nierównoległość osi tylnej względem przedniej.Pierwsza sprawa to na początku sprawdź dodatkowo w jakim stanie są tuleje tylnej belki (odpowiadają za pochylenie koła).Ale wszystko wskazuje na to że w tym przypadku jest krzywa belka tylnego zawieszenia.Jak do tego doszło możemy się tylko

VOLKSWAGEN PASSAT jakie oponki na lato do kombiaka

mam zimowki caly czas a letnie chyba dostalem continentale 2055515 ale rocznik widzialem 99 rok..wiec troche starawe. Wychodze z zalozenia ze lepsze nawet polskie nowe niz jakiejolwiek uzywane. Jaki rozmiar polecacie Patrzylem na 18565R15 ale nie wiem czy nie beda za wąskie jak na kombi....

a co ma wersja GT do zawieszenia Sądzisz że jest inne niż w CL czy GL Ja też mam GT zawieszenie jest ok tuleje w belce wymieniłem nie dlatego że tłukło tylko dlatego że belka minimalnie się ruszała co wyszło podczas ustawiania geometrii. Nic mi w zawieszeniu nie tłucze a i tak na 15 calach i oponach 20550 jest mało komfortowo bo ogólnie passat to taczka i o prawdziwym komforcie to można

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podsumowanie roku eksploatacji

Dobiega końca pierwszy rok odkąd mam mojego paska. Skłoniło mnie to do podsumowania kosztów eksploatacji. Jasne że co jakiś czas coś tam trzeba zrobić ale takie podsumowanie nie poprawia wcale humoru. XI.07 Wym. filtrów paliwa i oleju olej 300 05.01.07 Regeneracja turbosprężarki montaż 937 XI.06 Test komp wym. czujnika temp 170 07.02.07 Wymiana szyby przód &8211 pękła 500 .05.07 Wym.

producentów nawet biorac to pod uwage ceny jakie podałes sa z kosmosu . tani zamiennik amortyzatora do fiata punto 2 na przod jest o połowe tanszy od Twoich czesci tylne amorki kupujesz w okolicach 100 zł za sztuke podobnie jest z wahaczami i cała reszta. nie rozumiem o co Ci chodzi z kwestia klasy auta jesli o znaczek to oczywiscie natomiast jesli chodzi o usterkowosc to punto 2 jest od passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Cześć. Jakiś czas temu zauważyłem i belka tylnego zawieszenia w moim pasku b4 kombi jest krzywa a co za tym idzie trzeba ją wymienić. Mam dostęp do belki od passata b3 też kombi. Na 99% jestem pewien że podejdzie bo porównując zdjęcia nie znalazłem różnic. Wolę się jednak upewnić żeby nie wpaść w niepotrzebne koszta. Przekopałem internet oraz to forum ale niestety nie znalazłem

VOLKSWAGEN Kto z was ma dosc gleby i wraca do seryjnego zawieszenia

Witam Pytanko jak w temacie ciekaw jestem ilu z was ma juz dosc samookaleczania sie jezdzac na obnizonym zawieszeniu po naszch drogach Ja wymiekam padly amorki juz wszystko trzeszczy zawias w drzwiach sie wyrobil od drgan napewno zakladam seryjne sprezyny amorki gazowe Kayaba mam nadzieje ze na tym zestawie juz nie beda wypadac mi plaby z zebow. pozdrawiam

magol25 duzo lepsza i prostrza przeróbka zawieszenia jest zamontowanie kompletu od passata B3 najlepiej z wersji kombi. Auto stoi wysoko ale nie traci duzo na prowadzeniu. Mam znajomego ktory ma tak zrobionego golfa. Jeszcze tylko orurowanie i bedzie jak country wygladal Jak podjade do niego to cykne fotke. Co do gleby to poszukuje zderzaka serokiego oryginalnego do mk2 Ostatnio wjechalem w polna

VOLKSWAGEN PASSAT Amortyzatory

Witka. Chcę. MUSZĘ wymienić je z tyłu. Myslę o gazolej KAYABA ew. SACHS. Co myślicie o moim wyborze Może zrobić ankietę Bilstein Sachs Monroe Febi Kayaba NK-SBS Czytałem trochę postów o amortyzatorach i stwierdzam że lekką przewagę na TAK odebrałem przy KYB. A Wasze opinie

opadnięty to sprężyny i po części amorki (nie zapominajmy że wysokośc zawieszenia czy też twardosć to zajęcie dla sprężyny a amortyzator ma za zadanie tłumić drgnia zawieszenia i utrzymywać koło na drodze w kwestii przyczepności ma on wpływ swój na rolę sprężyn ale bez przesady) twardy to pękniete sprężyny niewłaściwie już pracujące zużyty amortyzator pracujacy w swoim

VOLKSWAGEN Swap hamulców z Passata B3

Auto już pełnoletnie i stwierdziłem że zasługuje na drobny upominek z tego powodu. jest to golf 2 1.6 na Pierburgu 2EE oczywiście Twin power (instal. LPG). W aucie zagościło już twarde zawieszenie i obniżenie przodu i tyłu. Jako że auto ma dosyć proste hamulce w tej wersji przód małe tarcze niewentylowane a z tyłu bębenki... chciałbym je zmienić na hamowniki od passata b3 2.0. rocznikowo

a nie mógłbyś podesłać jakiegoś zdjęcia z manuala typu sam naprawiam żeby to podeprzeć bo ja w tej chwili nie posiadam... postaram sie takowy zorganizowac wieczorem... a co z resztą jak te wpusty z półosiek czy twoim zdaniem są takie sam czy piasty zprzodu sa jednakowe i czy wystarczy samo jarzmo przełożyć [ Dodano 09-06-08 1100 ] a co z ta belką będzie pasowała od passata do golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z zawieszeniem

Witam forowiczów otóż mam pewien problem. Jak jadę po nierównej nawierzchni (czyli po większości polskich dróg) to mam wrażenie że na nierównościach (szczególnie poprzecznych) tył samochodu mi jeździ raz w prawo raz w lewo i słychać czasem jakieś stukanie z tyłu. Na równej nawierzchni nie ma tego problemu. Dodam jeszcze że od momentu sprowadzenia (od maja) auto czasem się buja

Jeśli chodzi o wymianę belki to taniej na pewno taniej NIE BĘDZIE. Ale myślę że to nie ma nic wspólnego z belką belka jest sztywna i nie ma prawa bujać się na boki chyba że łożyska szlag trafił ale było by je wtedy słychać i dochodziłby z okolicy tylnego zawieszenia wyraźny stukot podczas pokonywania dziur i nierówności. Może Twoje odczucia spowodowane są tym że wcześniej jeździłeś

VOLKSWAGEN PASSAT Masa przeciwwibracyjna

Serdecznie witam. Mam bardzo fachowe i ciekawe pytanie. W jaki sposób masa przeciwwibracyjna umieszczona na przedniej belce zawieszenia tłumi wibracje Czy tylko na zasadzie oddziaływania jej dużego ciężaru na belkę czy może ma ona jakieś inne własności ktore wpływają na tłumienie drgań W związku z tym powstaje też pytanie Czy może ona się zużyć nie licząc rzecz jasna zużycia

Serdecznie witam. Wznawiam temat masy przeciwwibracyjnej ale podkreślam że w tym wątku od samego początku chodzi o masę przeciwwibracyjną umieszczoną na belce przedniego zawieszenia a nie tłumik drgań skrętnych (który znajduje się na prawej półosi napędowej). Otóż mnie się wydaje że ta masa musi w jakiś szczególny sposób inny niż na zasadzie przeciwwagi tłumić wibracje przekazywane

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z utrzymaniem toru jazdy ( auto pływa

Wymieniłem wszystkie wachacze z przodu2 łaczniki stabilizacyjne i gałki z końcówkami drążków kierowniczych i problem polega na tym że dalej auto pływa mianowicie jak jade na wprost na prostej nawierzchni jest wszystko w porządku prócz tego że delikatnie ściąga w prawo(feler tego modelu ) ale najgorzej kiedy wjade na nie równą droge albo koleine Auto poprostu samo skręca i musze nadrabiać

Juz chyba zostalo napisane i wyjasnione wszystko na ten temat.Nie ma sensu nic wiecej dodawac jak to powinno wygladac prawidlowo.A jezeli diagnosta twierdzi inaczej to pala w reke i go walic w leb .Pozniej wyslac na szkolenie celem uzupelnienia wiadomosci .Nie pamietam kto to napisal ale wyjasnil wszystko dokladnie co sie ustawia i jak.Cutuje W skrócie Diagnosta ci tego nie zrobi bo mu sie nie chce

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana tylnych sprężyn

Jak w temacie. Mam z tyłu czerwone sprężyny. Kupiłem z anglika seryjne sprężyny i chciałbym dokonać podmiany. W instrukcji wyczytałem że wystarczy odkręcić jedną śrubę podnieść autko i sprężynę można wyjmować. Może ktoś już sam wymieniał i może udzielić kilka rad. Pozdrawiam.

Należy odkręcić dolną śrubę od amortyzatorów i belka zawieszenia pójdzie w dół. Jeśli nadal będzie problem z wyciągnięciem sprężyn to trzeba jakąś dłuższą rurą lub breszką naciągnąć w dół belkę zawieszenia i wyjąć sprężyny. Nalepiej aby tył auta był podniesiony a nie tylko jedna strona.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściąganie na nierównej drodze VW Passat 99

Witam Mam problem ze stabilnym torem jazdy mojego VW passata 99. Wszystko jest dobrze jeśli droga jest równa - jedzie prosto i nie ściąga. Gorzej gdy są kolejny lub nierówności na drodze. Wówczas samochód ściąga na lewo i prawo Koła samowolnie skręcają przekręcając mi kierownicą. Mam założone szersze opony i nie sprawdzałem jeszcze zbieżności ale nie sądzę aby to była kwestia

Panowie po 1 primo jest to temat sprzed prawie miesi&261ca ale c&243&380 problemy pojawiaj&261 si&281 ca&322y czas. A po 2 primo w naszych passkach mo&380na wymieniac wszystko co mo&380liwe tylko warsztaty maj&261 na nas zarobek. Co niekt&243rzy rozbior&261 i z&322o&380&261 w takim samym stanie auto i skroj&261 kas&281. A prawda jest taka &380e mamy wielowachaczowe zawieszenie kt&243re jest czu&322e

VOLKSWAGEN PASSAT Ściąga auto w prawo

witam. tak jak w temacie ściąga mi auto w prawo praktycznie cały czas. dodam że wymieniłem ostatnio końcówki drążków tuleje wachaczy tylne górne mocowanie amortyzatorów no i byłem w wulkanizacji zeby wyważyc koła i dalej sciąga. co moze byc za to odpowiedzialne

Tylna belka jak najbardziej jak luzy perfidne ale też bym sprawdził pochyleie kół a dokładniej czy czasem lewe koło nie jest zbyt mocno pochylone wzgledem prawego (lewe pochylone w strone auta a prawe prosto-taki przykład) można to skorygować na mocowaniu amrtyzatora z obudową zwrotnicy wybite gumy z łozyskami zwrotnicy (góra amortyzatora) też powodują zmianę wysokości zawieszenia a

VOLKSWAGEN PASSAT Silentblocki tylnej belki

wymieniał ktoś jakiej firmy polecacie chciałbym to zrobić i mieć święty spokój tylko takie znalazłem na allegro co powiecie httpmoto.allegro.plitem943442985...estaw_nap.html

Amorki też trzeba odkręcić żeby belka odpowiednio nisko opadła. Belkę wtedy trzeba zabezpieczyć kobyłką żeby nie zerwać przewodów hamulcowych i dobrze jest też usunąć zabezpieczenia (blaszki) trzymające przewody przy belce lub całkowicie je rozłączyć- dojdzie odpowietrzanie hamulców. Wtedy uzyskamy jeszcze dodatkowych kilka centymetrów do opuszczenia zawieszenia a i przewody nie będą aż tak napięte.

VOLKSWAGEN PASSAT Jak wygląda kołyska

Witam potrzebuję kupić kołyskę do B3 1.6TD 1990r. na allegro są dwie różnego kształtu części o tej samej nazwie czy ktoś może mi przesłać fotkę lub linka z fotką tej właściwej Dzięki z góry.

a do b3 1.8 benzyna 89 rok to jakie sanki kołuska belka przednia zawieszenia bedzie potrzebna taka jak ta httpallegro.plitem843374239_belk..._golf_iii.html czy taka jak na zdjeciu powyzej

VOLKSWAGEN PASSAT kąt pochylenia koła

miałem stłuczkę kobieta przyłożyła mi z lewej strony wymieniłem drążek kierowniczy i wahacz przedni lewy drążek był skrzywiony za to w wahaczu była uszkodzona tuleja met-gum ta przykręcana pionowo i sam wahacz w miejscu obejmowania tej tulei zrobiło się jajo złożyłem to wszystko a lewe kolo wyraźnie kładzie się na prawo między kołem a kolumną amortyzatora jest z prawej ok 2

Witam Kolego ja kiedyś miałem podobną sytuację tylko że z mojej winy bo wpadłem w poślizg i przykleiłem się lewą stroną zawieszenia do krawężnika... 637 Efekt taki -- belka tył do wymiany a z przodu drążek kierowniczy do wymiany no i okazało się że skrzywieniu uległa zwrotnica w miejscu mocowanie kolumny... i żadne ustawienia diagnosty nie pomogły tylko wymiana zwrotnicy. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Siła hamowania tylnego koła

Witam serdecznie. Wymieniałem wczoraj w tylnich kołach cylinderki u mechanika ponieważ delikatnie ubywał płyn hamulcowy. Jak się okazało owe cylinderki ciekły. Na komputerze wykazało że jedno z tych kół hamuje 350 a drugie 1500. Z czego może wynikać ta różnica skoro wszystko wg mechanika jest sprawne Istnieje prawdopodobieństwo ze te szczęki nie wyschły i dlatego jest ta różnica w sile hamowania

jeżeli to korektor to można go wyregulowac (a jeśli się nie da wyregulowac to wtedy do wymiany) regulacja polega na podłaczeniu i odpowietrzeniu manometrów do zacisków kola przedniego lewego i tylnego prawego na nie obciązonym aucie sprawdzasz ciśnienie (przód 50 tył 30-36 przód 100 tył 51-57) jeśli ciśnienie z tyłu jest za małe - naciągasz spręzynę jeśli za duże - luzujesz korektor

VOLKSWAGEN PASSAT [ zawieszenie] Ściąganie po odpuszczeniu gazu

Witam Na początku dodam że użyłem SZUKAJKI ale podobnych tematów nie znalazłem Problem zaczął się jakieś 2 tygodnie temu i niezależny jest od prędkości Podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu samochód ściąga w lewo widoczne jest to nawet na kierownicy która przekręca sie o jakieś 3 cm w lewo gdy spowrotem wcisnę gaz samochód ciągnie w prawo i kierownica wraca te 3 cm tak jakby

vwiater ja też tropiłem skrzypienie z tyłu u siebie. Byłem po wymianie porozrywanych tulei belki tylnej po wymianie amorków więc nie miało prawa nic skrzypieć a skrzypiało. Przy bujaniu tyłem auta ewidentne skrzypienie. Myślałem że regulator siły hamowania kół tylnych skrzypi (nie mam ABS-u) ale okazało się że to nie on a.... linka hamulca ręcznego. A dokładniej linka hamulca

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat belka zawieszenia

  • VOLKSWAGEN PASSAT 2001 BELKA ZAWIESZENIA TYLNEGO - LEGNICA (300.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B4 KOMBI BELKA ZAWIESZENIA TYŁ - Bytom (150.00PLN)
  • Volkswagen Passat B3 kombi belka zawieszenia tył - Orzech (140.00PLN)
  • Volkswagen Passat B3 1.8 belka zawieszenia silnika - Orzech (90.00PLN)
  • Volkswagen Passat B3 belka tylnego zawieszenia - Orzech (150.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT 2001 BELKA ZAWIESZENIA TYLNEGO - LEGNICA (300.00PLN)
  • Volkswagen Passat B3 1.8 belka zawieszenia silnika - Orzech (90.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi