części samochodowe nanodatex

volkswagen passat błotniki

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat błotniki

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat błotniki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Błotniki przednie - zamienniki

Moje pytanie odnosi się do błotników przednich w zamienniku. Czy ktoś ma na samochodzie może ma styczność z racji wykonywanej pracy itp. Chodzi mi o ich jakość i odporność na korozje. Najlepszym rozwiązaniem byłoby założenie zdrowych oryginałów ale niestety większość oryginałów ma dosyć postępującą korozję na rantach w szczególności błotniki z ostatnich lat produkcji (bez

Ja kupiłem używke na zdjęciach super sprzedawca zarzekał się że jest w stanie idealnym. Przyszedł z rysą i rdzą. Odesłałem gościowi kosztowała mnie ta zabawa 100zł gościu nie chciał odebrać twierdząc że rysy nie było a rdze można we własnym zakresie usunąć. Także jeżeli chodzi o zakupy używek to dokładne zdjęcia i najlepiej żądać wysłania z możliwością sprawdzenie przed zapłatą kurierowi (min. Pocztex to oferuje) można wtedy sprawdzić i ewentualnie odmówić przyjęcia. Błotnik który kupiłem jest znów na allegro wystawiony jako ideał z tymi samymi zdjęciami co poprzednio link do aukcji httpmoto.allegro.plvw-passat-b5-...240503634.html użytkownik maaniekx sklep JOMAR.

Witajcie Mnie również spotkała kara w postaci oryginalnej używki w idealnym stanie. Gość z allegro autogryf sprzedaje szpachlowane a następnie pomalowane błotniki podpisując je oryginalnym kodem kolorów w aukcjach. Przez telefon zapewniał że błotnik jest świeżo zdjęty z auta i nikt przy nim nic nie robił po odpakowaniu okazało się że był świeżo ale szpachlowany popryskany mazidłem

a tak szczerze to kupiłeś serio nówki oryginały sam szukam prawego do swojego i patrząc na obecną ofertę ww sprzedawców jakoś sceptycznie podchodzę do ich oferty... patrzyłem to obecnie nówka w getem prawy do mojego kosztuje 65361 zł wiec dziwię się że ktoś sprzedawał nowe błotniki prawie jak za darmo

tak nówki ale obydwa z małym defektem. Jeden miał minimalny nagniotek a drugi przygięty narożnik. Tak teraz zerknąłem to na tej aukcji jest foto mojego błotnika nawet widać jak narożnik przy lampie jest przygięty. httpallegro.plvolkswagen-passat-...152268095.html Ps. lakiernik również nie miał wątpliwości że to oryginały że to ewentualnie używki to nawet nie komentuje . Ze wspomnianych

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat b4 błotniki przednie dylemat

witam mam problem taki oto że mój passat miał zmieniany błotnik od strony pasażera na błotniku jest napisane Vw itp .ze jest ori i tak dalej. został zakupiny ze szrotu no i po wymianie go pomalowaniu zakładam alu 9 cali i od strony kierowcy alus jest na styk z nadkolem. a ten nowy błotnik jest jak by taki bardziej pękaty wypukły i alus się chowa. i teraz mam dylemat oco chodzi z tym błotnikiem

taki urok zamienników masz szczęście ze udało ci się go dopasować do nadwozia- odpowiednie szczeliny miedzy drzwiami a maską i spasowanie do zderzaka znajomy blacharz powiada że lepiej dołożyć na szrocie parę zł za ori jak się bawić w składanie na chińskich częściach zamiennik to zazwyczaj cieńsza blacha brak ocynku i słaba jakość przetłoczenia elementu

I właśnie dlatego cieszę się że nie chodziłem do gimnazjum i nauczyli mnie czytać ze zrozumieniem. Kolega DavidkaS09 napisał wyraźnie że kupił oryginalny błotnik ze szrotu który rózni się wymiarami od poprzedniego i pyta czy były dwa rodzaje fabrycznie. ETKA twierdzi że numer prawego przedniego błotnika to 3A0 821 022 A czyli teoretycznie był tylko jeden rodzaj.

Z jednej strony racja z drugiej - niezależnie od marki dany model mógł być wyprodukowany w innej fabryce a co za tym idzie mogły być inaczej zużyte formy danej części więc mogą się one troche różnić.

w łaśnie otóż to że poprzednie błotniki leżały jak ulał tylko ze od pasażera zgnił . i wygl a da p a trza c podług innych passatów że uprzednio miałem dwa dobre. b o dziś oglądałem przy innym .lecz druga sprawa kupiłem ten zz e szrotu ten ori zało z yłem też bez problemów wi e kszych i on pasuje i le z y dobrze wygl a da jak by ten kołnie ż tak to okre s lmy ten co jest wypuk

Zobacz Błotniki, nadkola przednie do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT listwy na blotniki od gt do zwyklej wersji

witam czy da rade przypasowac listwy na blotniki z gt do normalnej wersji passata b3Potrzebne sa jakies zaczepy dodatkowe

Tak 15 spinek plastikowych na stronę.

chciałbym nadmienić iż nie wszystkie miały takie listwy więc problem jest gdzie te spinki wpiąć.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rdzewiejące przednie błotniki w B5FL-przyczyna.

Użytkownicy B5FL-jak nie chcecie mieć rdzy w okolicach środka rantów przednich błotników to jak najszybciej odkręćcie dwie górne śrubki trzymające plastikowe nadkole odciągnijcie je na dół i w okolicach które zaznaczyłem na zdjęciu wymacajcie przyklejoną do nadkola gąbkę a następnie wyrwijcie chwasta ile zdołacie-to leży tam sobie i zbiera całą wodę powodując piękną korozję błotnika. Być może tak samo jest w przed lifcie ale tego nie wiem.

Ja przez to badziewie miałem już niestety obydwa przednie błotniki do lakierowania Ale nie ma tego złego - od razu po zakupie zostały polakierowane błotniki maska bo sporo kamyków miała. Przy okazji została zrobiona konserwacja przednich nadkoli. Niestety po kilku latach większość egzemplarzy posiadających usprawnienie w postaci tej pianki ma już błotniki do roboty. Szkoda że większość poprzednich właścicieli - nawet na Zachodzie - miało w die akcję serwisową.

Dajcie sobie spokój z zamiennikami u wszystkich znajomych po 1-2 latach wychodziła ruda ponadto są cienkie jak papier i ciężko spasować... W ogóle temat błotników to droga przez męke mi przysyłano kilka... gwarantując że nie robione... większość z allegro to lakierowane z dużą ilością szpachli. Na szczęście udało mi się kupić jeden nowy a drugi z passata z 2005 r. bez rdzy

To i ja się wypowiem w temacie. Niestety mimo iż pracuję w autoryzowanym serwisie VW od 10-ciu lat gwarant nie był w stanie przeforsować naprawy błotników na gwarancji lub chociaż częściowo odpłatnie. Oczywiście podstawą były przeglądy w ASO (akurat tak wyszło że robiłem u kolegi w warsztacie). Oba błotniki lakierowałem we wrześniu 2011 roku na swój koszt. Jak do tej pory brak korozji. Zdążyłem w porę i nie musiałem ich wymieniać. Z moich obserwacji wynika że problem rdzewiejących błotników pojawił się w passatach od rocznika modelowego 2003. Wcześniejsze jakoś dają sobie radę z tym problemem.

Marne pocieszenie ale tak jest od jakiegoś czasu jak przechodzę obok FLa to rzucam okiem na błotniki w 90% purchle są już na zewnątrz. Nie te czasy zobacz co się dzieje z B6 FL mimo wieku i wpadki z błotnikami trzyma się o głowę lepiej... httpforum.vw-passat.plthreads10...-w-Passacie-B6

VOLKSWAGEN PASSAT plastiki na blotniki

witam wszystkich mam takie pytanko czy ktos widzial kiedys paska B4 z plastkiami na nadkola... B3 smigaja ale jakos B4 niewidac

racja B3 widziałem B4 - nie. ale pytanko ode mnie po co Ci te nakładki potrzebna Ci rdza na błotnikach

A dlaczego tak uważasz . Miałem jettkę 6 latek z tymi nakładkami i też myślałem że będzie rdza ale się miło ździwilem (zero rudej i pod chmurką stała

podobywuje mi sie tak 643 a z tego co slyszalem to od B3 nie pasuja do B4 612

Są inaczej wyprofilowane. Kiedyś widziałem na allegro chromy ale ja bym tego nie założył fuuu 626

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat błotniki

  • BŁOTNIKI BŁOTNIK VOLKSWAGEN PASSAT B5 LIFTING - ŚWIĘTA KATARZYNA (200.00PLN)
  • BŁOTNIKI BŁOTNIK VOLKSWAGEN PASSAT B5 - ŚWIĘTA KATARZYNA (150.00PLN)
  • BŁOTNIKI BŁOTNIK VOLKSWAGEN PASSAT B6 - ŚWIĘTA KATARZYNA (250.00PLN)
  • BŁOTNIKI BŁOTNIK VOLKSWAGEN PASSAT B7 - ŚWIĘTA KATARZYNA (250.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 4MOTION BŁOTNIKI TYŁ - Kobylniki (600.00PLN)
  • Błotniki błotnik LEWY Volkswagen Passat B6 05-10 - Wrocław (200.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN PASSAT B6 BŁOTNIKI - Prusice (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi