Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
mógłbyś trochę jaśniej opisac sprawe bo nic nie wiadomo z tego co napisałeś... Zrób też dokładniejsze zdjęcia bo i na nich niewiele widac... Jakie masz wtyczki w aucie ISO - te czarne z pierwszego zdjecia i masz przejsciówkę z tych czarnych na to białe i taki port (jak ta biała wtyczka) masz w radiu Opisz DOKŁADNIE co się stało...
Jak wyjąć te metalowe bolce z czarnej wtyczki Żeby ich nie połamać.
zamiast rozbrajac wtyczke kup nowy komplet (Wtyczka Gniazdo) kosztuje około 10 zł i da ci mozlowość bez rozbierania czegokolwiek wyprubowania podłączeń i przemierzenia wszystkiego a jeśli musisz juz wyjąc te blaszki a okaże się że nie można to przetnij kable ze nimi (zostawiając odpowiedni zapas) i przelutuj...
Mam właśnie kupiony nowy komplet którego nie chcę ciąć i lutować. Chcę wyjąć te bolce i zamienić je miejscami. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie zabieraj głosu.
wychodzi jeden kabelek to sterowania anteną NIEBIESKI Nie patrzyłem na allegro ale zważ na to pod jakim katem jest założona antena w passacie (na błotniku) a zobacz na te z allegro one bardziej sie nadają do montowania na tylnych błotnikach np w mercedesach volwach audicach (w limuzynach). Podaj linki do tych anten to może coś jeszcze ci poradze zapytaj gościa czy ta antena pasi do passata...
A jak poznać czy jest automatyczna passka mam od niedawna ale juz wymieniałem radio z fabrycznego na (moje) w mijescu radia byly doprowadzone 2 pęki kabli po 4 kabelki w kazdym wyszlo ze jeden pęk to były tylne głośniki w bagażniku 4x6 a drugi pęk głośniki w podszybiu po za tym byly jeszcze 2 albo jeden kabelek(oczywiście nie liczę masy i plusa ). Moze to być od silniczka anteny bo sie nie orientuje wiecej głośnikow chyba niema bo w drzwiach nie mam miejsc a po za tym moze ktoś ma ciekawy patent na tak małe zaplecze fabrycznych miejsc a ciekawy dobór nagłosnienia passat b3 kombi 1.890km
misza74 Ja mam tak samo - antena na szybie wzmacniacz. Do wzmacniacza dochodzą 3 kabelki cienkie i jeden gruby (koncentryk). Jeden z tych cienkich (czarny) który jest sklejony z koncentrykiem (na odcinku od wzmacniacza do radia) służy do zasilania wzmacniacza. Sprawdź czy jak go odepniesz w czasie pracy radia pogorszy się odbiór. Najlepiej sprawdzaj na stacji radiowej która najsłabiej odbiera
koledzy radio fabryczne beta odbior nawet w miescie bardzo slaby wyciagnalem radio jest jeden tylko kabel do anteny dostalem sie do anteny pod podsufitka i kabel idzie jeden poruszajac polaczeniem lepiej odbieralo jak sie poruszalo zlaczka idaca po kablu od radia nie zaleznie czy bat byl czy nie od anteny idzie tylko 1 przewod wnioskuje ze nie ma wzmacniacza ani nic. szukalem anteny na allegro i wszystkie
Witam mam problem również związany ze słabym sygnał anteny ale u mnie jest troszkę inna sprawa miałem w pasku orginalne radio i wszystko było ok potem założyłem Blaupunkta DVD35 las vegas i przez pierwsze tygodnie bylo ok wszystkie stacje radiowe czy też w mieście czy nie odbierały bez problemu ale ostatnio nie ma nic jak włożę zwykły kabel do radia jest ok ale jak jest antena to
do tego radyjka kabla tego szerokiego od zmieniarki i od wyświetlania informacji na wyświetlaczu licznika nic mi sie dalej nie wyświela tu jest taka informacja wlasnie odnosnie pinu 5 w kostce iso czyli sterowaniem antena elektryczna czy to oto chodzi z tym kablem - K-line Wyżej podane sygnały są standardem i występują praktycznie w każdym złączu. UWAGA VW po roku 1998 (Golf i passat)
Jesteś pewien że kabel jest przykręcany do anteny Z tego co widziałem po aukcjach kabel jest zamontowany na stałe z anteną i tylko dają różne wersje (3m 5m do przeciągnięcia przez dach) lub też krótki do przepięcia w dachu. Chciałem zakupić jakąś antenę tylko sam nie wiem z jakim kablem. Nie wydaje mi się żeby po zakupie którejkolwiek anteny możnabyło wypiąć ze starej kabel i wpiąć do nowej (ale może jestem w błędzie). Co do auta to kombiak
Nie da się podłączyć jednego i drugiego nie robiąc zwarcia. antena z zewnątrz wygląda tak mercedes-clase-e-204-250d-avantgarde-5p-antena.jpg bardzo prosty schemat Beztytu&322u.jpg Dodam że podłączyłem do tej śruby przewód właściwy a masę zaizolowałem pozostawiając bez podłączenia. Dopóki kabel wisiał pod dachem radio pięknie odbierało wszystkie fale po zamontowaniu podsufitki
Czołem odświeże troche temat. Miałem problem w moim passacie b5 kombi z anteną. Raz że pare razy mi skradziono bat dwa gniazdo było uszkodzone rdza zaczęła pojawiać i bat był też już uszkodzony prawdopodobnie złodziej znów dobierał się ale coś mu nie pykło i próbował wyrwać na siłe. Stwierdziłem że lepiej będzie kupić nową antene typu rekin. Dziś ją zamontowałem. Musiałem
To ewidentnie kabel antenowy. Ostatnio wymieniałem u siebie antenę i też miałem taki kabel. Może miałeś oryginalny zestaw telefoniczny tylko ktoś go zdemontował Albo antena była wymieniana razem z kablem a stary pozostał.
A masz radio fabryczne Bo fabryczna antena w B4 posiada zintegrowany wzmacniacz i jeśli nie jest odpowiednio zasilony to będziesz miał taki objaw. Żeby było śmieszniej zasilanie odbywa się przez środkową żyłę koncentryka (razem leci sygnał i zasilanie). Fabryczne radio jest przystosowane do zasilania wzmacniacza jeżeli masz inne - masz problem. Nie ma co jednak szarpać się na życie
No tak ale dyskusja tyczy się B4-ek. Tam oryginalnie jest inna instalacja. W moim B3 też jest dodatkowy kabelek ale w B4 już nie. Swoją drogą ten kabelek nie powinien być na stałe połączony z bo cały czas prąd pobiera z akumulatora. Nie mierzyłem co prawda ile tego prądu bierze ale zawsze darmozjad. Gdy radio nie działa nie powinien pracować. Podłącz d wyjścia radia służącego do sterowania automatyczną anteną (no chyba że tak już masz a zastosowałeś skrót myślowy )
mam właśnie b4 tdi 19 kombi (przejściówka) i jest fabrycznie wzmacniacz wbudowany w podstawę anteny na dachu kabelek ten podłączyłem pod plus ale ten co wychodzi z radia samochodowego do zasilania anteny np elektrycznie wysuwanej czyli jak włączę radio to dopiero pojawia się plus na tym kabelku i zgodzę się wpełni że podłączenie pod stały plus mija się z celem autko od wakacji jest
Witam sprzedający mam taką aukcje na allegro i mówił mi że pasuje do passata b6 i skody octavi II. To jak to jest w passacie b5 jak zakończony jest kabel przy antenie
Jeszcze mam pytanie aby połączyć navi z anteną na dachu potrzebuje kabla aby był zarobiony wtyczkami typu FAKRA. Jakiej długości powinien byc taki kabel i skąd go skoować. Czy taki kabel można sobie dorobić czy tylko pozostaje mi Fabryczny
zasilanie - czarny wtyk ISO 8pin antena FM antena GPS zespolony wtyk mini_ISO (zolty zielony niebieski) - zmieniarka wyjscie liniowe itp 26pin wtyczke z sygnalami dla navi Wzmacniacz podlaczony jest za pomoca wtyczki mini_ISO zoltej sterowanie po CANie (wtyczka 26pin) Cześć Udalo mi sie podlaczyc MFD. Radio gra. Kombinacja 36 i 2 pomogla. Ale nie widze kabla od GPS natomiast mam taki wąski czarny
Witam Też się nad tą anteną zastanawiałem ale jest sporo opinii że to kiepsko działa Macie może fotkę gdzie pod tym plastikiem klapy jest ta skrzyneczka gdzie się kabel podłącza pozdro
To Cię zaskoczę bo nie musisz w starych Fordach też była antena w ogrzewaniu tylnej szyby....we wzmacniacz lub jak to tam zwał z jednej strony był podpięty kabel od anteny a z drugiej zasilanie ogrzewania...chyba jest to pasywny układ pewności nie mam ale bardzo ładnie się sprawuje. Musiałbym poszperać w klamotach i poszukać bo mam nawet taki wynalazek i tylko leży i niszczeje. Jak znajdę to zrobię jakieś zdjęcie i tu wrzucę.
Witam Ponownie. Zabrałem się w wolnej chwili za naprawę uszkodzonej anteny. Problem w tym że po delikatnym rozwierceniu postrzępionego plastiku nie za bardzo wiedziałem z czym połączyć tą metalową śrubkę na którą nakręca się antene ( śrubka po wyłamaniu anteny byla w nią wkręcona). W środku plastikowej puszeczki znajdował się czarny kabelek którego nie ma jak połączyć z
Kup na szrocie oryginalną antenę od passata.Jeśli chodzi o podsufitkę to wystarczy jak odchylisz jej tylną część i z powodzeniem wykręcisz stopkę.A co do kablato wcale nie musisz przeciągać przez cały samochód..Jakieś 30 cm od stopki anteny jest złączka.Wystarczyże wypniesz kabel od starej stopki i wepniesz od nowej i gotowe. Pozdrawiam
Witam. na szrotach w mojej okolicy nie mają takich anten połączonych z navi. Chciałbym więc zamówić jakąś na allegro. możecie coś polecić. httpallegro.plitem877936899_uniw...0cm_f_vat.html czy ta antena powyżej będzie pasowała do mojego auta ta złączka jest chyba inna no chyba że to oczko pod nakrętką jest takie same jak moje. znalazłem jeszcze taką antenę httpallegro.plitem877249269_oryg...a_octavia.html
Ten kabelek nie będzie zasilony dopóki Ty go nie zasilisz. Najlepiej jest to zrobić wykorzystując wychodzący z radia przewód sterujący automatycznie chowaną anteną. Łączysz je ze sobą i po kłopocie. Wzmacniacz antenowy zostanie zasilony wtedy gdy włączysz radio a więc odpada niepotrzebne zużycie prądu.
Przepraszamże OT. Chcąc mieć rekina z B6 na dachu B5 zostaję bez anteny radiowej Ten rekinek jest tylko od navitel. i gps A tu pisząże radiowa httpmoto.allegro.plvw-antena-dac...902823499.html Wiemże papier wszystko przyjmieale może mi ktoś powiedzieć czy istieje możliwość zamontowania antenki z B6 do B5 Jeżeli tak to czy jest potrzebny cały oryginalny kabel od anteny do radia tak powiedział mi carradiowec u mnie w mieście
Orginalnie to chyba idzie oddzielny kabelek z zasilaniemchyba że wg opisu to jest nie passat. O jaką wtyczkę Ci chodzi