Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
To że nie chciał odpalić pomimo że rozrusznik kręcił to może być uwalony przekaźnik pompy paliwa nr 167 lub 67 a może również szwankować imobilajzer lub alarm fabryczny a niedoładowany aku lub szrot będzie powdował wariowanie układu abs
Pompy nie ale układów elektronicznych typu komputer (silnika ABS) na pewno.
a moze zadbaj o odpowiedni stan elektryki co do akumulatora to co za duzo to w sam raz. 72Ah w benzynie sa jak znalazl Rozwiazuj przyczyne nie objaw. A komputer musisz miec on steruje silnikiem
Co do przekaźników to dobrze by było jakbyś podmienił je z takiego samego passata lub Golfa lub czegoś podobnego i zobaczył czy problem dalej występuje. Może jakiś kolega ma takie auto ... Można też przekaźnik wyciągnąć i sprawdzić miernikiem czy cewka jest dobra (nie ma przerwy) i czy po podaniu napięcia zamyka otwiera obwód. Na obudowie przekaźnika powinien być jego schemat można
httpwww.akumulator.pldobre-akumu...mulatorow.html Pozdrowionka
Podepnę się pod temat . Czy ktoś ma doświadczenie z teoretycznie bezopsługowym akumulatorem Delhi Mam taki 63 Ah i najprawdopodobniej nie ma dobrego stanu elektrolitu .Nie wiem jak się zabrać za niego żeby nie uszkodzić obudowy (nie jest to w pełni bezobsługowy akumulator nie ma wskaźnika naładowania)
Pojemności mamy dobre ale moje pytanie dotyczy budowy konkretnego akumulatora i sposobu na dolanie elektrolitumój jak napisałem zachowuje się jakby nie miał opisowej pojemności co może świadczyć o małym stanie elektrolitupoza tym prąd ładowania jest dość niski co mnie utwierdza w tym przekonaniu.
Z moją pojemnością to 400zł .Mam doświadczenie z akumulatorami i wiem co należy zrobić ze starym aku ten ma dopiero 3 lata i na 99% jedyną bolączką jest niski stan elektrolitu . Pytam o rady dostania się do wlewów bo napewno istnieje jakiś sposób -może ktoś to robił przy delphi i coś podpowie w innym przypadku będę zmuszony znajść własne rozwiązanie . Dolewanie np. do centry to mały pikuś .
Jaki niedoładowany.......................... W krótkim okresie czasu każdy alternator jest w stanie dać z siebie kilkukrotny prąd znamionowy. Pytanie czy pasek napędzający wytrzyma takie atrakcje. Zapewniam że akumulator o pojemności nawet 160Ah będzie doładowany. Alternator dobiera się do wyposażenia auta nie zaś do pojemności samego akumulatora. Jeśli auto jest full wyposażone w
Ale samo nasuwa sie na myśl skoro aku za maly potrafi sie zagotowac to za duży raczej nie doładować poza tym nie będę się kłócił w tej kwestji bo nie jestem specem od akumulatorów no i po co takie dane w instrukcji nie latwiej było by napisać wkladaj co chcesz lub za ile cie stać ale moze jednak mieli coś na myśli podajac taką pojemność Poza tym wszystkim po co firmy np Centra stosują
No dobra dalej poprostuję. akumulator sprawny nie zagotuje się jeśli sprawny jest alternator. akumulator zagotuje się w przypadku gdy jest za duże napięcie ładowania (wymikiem tego jest duży prąd ładowania). Objaw taki powstaje wtedy gdy akumulator jest uszkodzony (najczęściej zwarta jest jedna z cel). Jeśli rozłożyć wtedy napięcie ładowania (14V na 5 cel) to tak czy inaczej wychodzi
Wtrącę się troszkę bo istnieje jeszcze coś takiego jak prąd ładowania a co za tym idzie może przeciążenie uszkodzenie alternatora poza tym obciążenie alternatora ma znaczenie do poprawnego funkcjonowania różnych układów w samochodach ktoś projektując samochód brał pod uwagę te parametry . Z punktu widzenia sprzedawcy lepiej jest sprzedać większy (bardziej pojemny droższy) akumulator
sądzę że trochę mały do takiego silnika. N ie wiem co zaleca producent ale 62 - 75Ah. To spory silnik.
Do silnika AAM i ABS zalecany jest 45Ah 2E 54 Ah niestety do VR6 nie mam informacji ale ja bym załozył 60Ah.
stempel72 ja mam w golfie 74 AH i pasuje idealnie w podstawkę kręci bardzo ładnie. Poprzednio kupiłem 60 AH to był nawet za mały do tej podstawki którą VW ma na akumulator i powiem szczerze że ledwo kęcił tym VR-em..... Po niecałym roku wywaliłem go i kupiłem 74. Mam go już 15 roku i jestem zadowolony - zima nie zima czy w garażu czy na dwożu stoi pali z pierwszego kopniaka. Fabrycznie wydaje mi się że do VR-a właśnie coś koło 70 AH było.
taki zalecany jest przez producenta akumulator opis Bosch SILVER akumulator 60Ah640AwgEN ( P)(242x175x175) dobrze pisze