części samochodowe nanodatex

volkswagen passat akumulator b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat akumulator b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat akumulator b4

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4

Witam Mam pytanie Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4 ...albo jakies dziwne dzialanie kompa pokladowego ktory nie pozwala na rozruch auta Mam taki problem ze jak mam slaby aku to mi np zapala sie lampka ABS. Wczoraj mi auto nie chcialo odpalic ale zarazem krecil rozrusznikiem. Podladowalem aku i rano zapalil za 5-6 przekreceniem. Od teraz pali od kopa... i mam nadzieje ze mu tak zostanie.

To że nie chciał odpalić pomimo że rozrusznik kręcił to może być uwalony przekaźnik pompy paliwa nr 167 lub 67 a może również szwankować imobilajzer lub alarm fabryczny a niedoładowany aku lub szrot będzie powdował wariowanie układu abs

Pompy nie ale układów elektronicznych typu komputer (silnika ABS) na pewno.

a moze zadbaj o odpowiedni stan elektryki co do akumulatora to co za duzo to w sam raz. 72Ah w benzynie sa jak znalazl Rozwiazuj przyczyne nie objaw. A komputer musisz miec on steruje silnikiem

Co do przekaźników to dobrze by było jakbyś podmienił je z takiego samego passata lub Golfa lub czegoś podobnego i zobaczył czy problem dalej występuje. Może jakiś kolega ma takie auto ... Można też przekaźnik wyciągnąć i sprawdzić miernikiem czy cewka jest dobra (nie ma przerwy) i czy po podaniu napięcia zamyka otwiera obwód. Na obudowie przekaźnika powinien być jego schemat można

VOLKSWAGEN PASSAT B4 [ elektrykaelektronika] b4 - akumulator

Witam Czy może ktoś podpowie jaki powinien być akumulator do b4 2.0 115 94r Kupiłem auto z 60 Ah 380 A - auto stało w komisie i to jest na pewno nie od niego. Właśnie odmówił posłuszeństwa i pewnie trzeba będzie nabyć nowy.

httpwww.akumulator.pldobre-akumu...mulatorow.html Pozdrowionka

Podepnę się pod temat . Czy ktoś ma doświadczenie z teoretycznie bezopsługowym akumulatorem Delhi Mam taki 63 Ah i najprawdopodobniej nie ma dobrego stanu elektrolitu .Nie wiem jak się zabrać za niego żeby nie uszkodzić obudowy (nie jest to w pełni bezobsługowy akumulator nie ma wskaźnika naładowania)

Pojemności mamy dobre ale moje pytanie dotyczy budowy konkretnego akumulatora i sposobu na dolanie elektrolitumój jak napisałem zachowuje się jakby nie miał opisowej pojemności co może świadczyć o małym stanie elektrolitupoza tym prąd ładowania jest dość niski co mnie utwierdza w tym przekonaniu.

Z moją pojemnością to 400zł .Mam doświadczenie z akumulatorami i wiem co należy zrobić ze starym aku ten ma dopiero 3 lata i na 99% jedyną bolączką jest niski stan elektrolitu . Pytam o rady dostania się do wlewów bo napewno istnieje jakiś sposób -może ktoś to robił przy delphi i coś podpowie w innym przypadku będę zmuszony znajść własne rozwiązanie . Dolewanie np. do centry to mały pikuś .

VOLKSWAGEN PASSAT B4 jaki akumulator do b4 2.0 8V ADY

ilu amperowy akumulator powinien w nim byc alternator 70A. teraz mam 42Ah i nie wiem czy nie jest za maly. ewentualnie jaki najwiekszy mozna dac do alternatora 70A

Jaki niedoładowany.......................... W krótkim okresie czasu każdy alternator jest w stanie dać z siebie kilkukrotny prąd znamionowy. Pytanie czy pasek napędzający wytrzyma takie atrakcje. Zapewniam że akumulator o pojemności nawet 160Ah będzie doładowany. Alternator dobiera się do wyposażenia auta nie zaś do pojemności samego akumulatora. Jeśli auto jest full wyposażone w

Ale samo nasuwa sie na myśl skoro aku za maly potrafi sie zagotowac to za duży raczej nie doładować poza tym nie będę się kłócił w tej kwestji bo nie jestem specem od akumulatorów no i po co takie dane w instrukcji nie latwiej było by napisać wkladaj co chcesz lub za ile cie stać ale moze jednak mieli coś na myśli podajac taką pojemność Poza tym wszystkim po co firmy np Centra stosują

No dobra dalej poprostuję. akumulator sprawny nie zagotuje się jeśli sprawny jest alternator. akumulator zagotuje się w przypadku gdy jest za duże napięcie ładowania (wymikiem tego jest duży prąd ładowania). Objaw taki powstaje wtedy gdy akumulator jest uszkodzony (najczęściej zwarta jest jedna z cel). Jeśli rozłożyć wtedy napięcie ładowania (14V na 5 cel) to tak czy inaczej wychodzi

Wtrącę się troszkę bo istnieje jeszcze coś takiego jak prąd ładowania a co za tym idzie może przeciążenie uszkodzenie alternatora poza tym obciążenie alternatora ma znaczenie do poprawnego funkcjonowania różnych układów w samochodach ktoś projektując samochód brał pod uwagę te parametry . Z punktu widzenia sprzedawcy lepiej jest sprzedać większy (bardziej pojemny droższy) akumulator

VOLKSWAGEN PASSAT B4 [VR6 Passat B4] Jaki akumulator

Jak w temacie. jaką pojemność fabrycznie przewiduje producent W tej chwili mam 44 Ah.

sądzę że trochę mały do takiego silnika. N ie wiem co zaleca producent ale 62 - 75Ah. To spory silnik.

Do silnika AAM i ABS zalecany jest 45Ah 2E 54 Ah niestety do VR6 nie mam informacji ale ja bym załozył 60Ah.

stempel72 ja mam w golfie 74 AH i pasuje idealnie w podstawkę kręci bardzo ładnie. Poprzednio kupiłem 60 AH to był nawet za mały do tej podstawki którą VW ma na akumulator i powiem szczerze że ledwo kęcił tym VR-em..... Po niecałym roku wywaliłem go i kupiłem 74. Mam go już 15 roku i jestem zadowolony - zima nie zima czy w garażu czy na dwożu stoi pali z pierwszego kopniaka. Fabrycznie wydaje mi się że do VR-a właśnie coś koło 70 AH było.

taki zalecany jest przez producenta akumulator opis Bosch SILVER akumulator 60Ah640AwgEN ( P)(242x175x175) dobrze pisze

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi