części samochodowe nanodatex

volkswagen jetta przewody

Samochody związane z zapytaniem volkswagen jetta przewody

Pytania i odpowiedzi: volkswagen jetta przewody

VOLKSWAGEN 1.8 PL KE-Jetronic - przewody paliwowe

Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Seata Toledo 1L wyposażonego w silnik 1.8PL z układem wtryskowym KE-Jetronic. Niestety pech chciał że korozja zjadła stalowe przewody paliwowe w okolicach pompy paliwa w związku z czym udałem się do warsztatu na ich wymianę i tu zaczęły się schody. Mechanicy twierdzą że takie przewody są już nie do dostania nie do dorobienia i w zasadzie nic nie

VOLKSWAGEN Jetta radio pod stacyjkę

Witam ostatnio zacząłem mieć problemy z elektryką w moim VW jetta MK2. Mianowicie po zmianie radia z fabrycznego na nowe marki Alpine nastąpiła gwałtowna utrata energii w akumulatorze co skutkowało problemami z rozruchem po zostawieniu samochodu na min 3 godziny bez odpalenia. Na innych tematach forum znalazłem informacje i schematy do prawidłowego podłączenia radia pod stacyjkę jednak

Zobacz Przewody zapłonowe do VOLKSWAGEN JETTA

VOLKSWAGEN Silnik Jetta 1.6 84.r

Witam wszystkich. Mam następujący problem ponieważ skradziono mi poprzedni samochód musiałem na biegu kupić coś taniego trafiła mi się jetta. ( wreszcie VW ) Musze w niej wymienić silnik najtańszym kosztem tzn. czy bezboleśnie włoże do niego mój wtrysk bo mam wersje na wielopunkcie. Czy ten podejdzie Silnik Z mojego silnika odczytałem tylko P3 lub PB 083 965. Mam prośbe o wyjaśnienie

Witam ponownie. Uleczyłem silnik taniej niż mogło się wydawać. Ponieważ było to auto od pana który nic przez całe lata przy nim nie robił można się było spodziewać różnych cudów i tak też właśnie było. Zmierzyłem kompresje - wynik średni po około 11 postanowiłem sprawdzić czemu tak leje przez korek oleju. Odpaliłem samochód odkręciłem korek i zatkałem szczelnie wlew oleju ręką następnie przegazowałem go dość konkretnie (obroty max przez 20 sek) na ręce brak oleju zrobiłem około 100 km (cykl mieszany) - silnik suchutki. Rozebrałem wszystkie przewody od odmy i wyciągnąłem z nich około 15 dkg. białawego szlamu (odpowietrzanie skrzyni korbowej było zatkane). Silniczek pracuje extra. Za namową znajomego wymienie pierścienie uszczelniacze zaworów planowanie głowicy (brał 1 l oleju na 10000km) i mój PB powinien być jak nówka. Jednak VW robi wytrzymałe silniczki. Dzięki wszystkim za pomoc. jetta znów jeździ.

VOLKSWAGEN VW JETTA PYTANIE 1.3 benz

Witam mam od 7 miesiecy vw jetta 1.3 benz.od niedawna dokladniej gdy zrobilo sie zimno samochod nie pali wymienilem swiece przewody kopulke palec gaznik byl regulowany akumulator nowy itd... auto gdy jest zimno nie pali lub jak zapali ale teraz juz nie chce to gasl na saniu gdy sie zagrzal chodzilo dosc ok co mam zrobic moze ktos cos podpowie

VOLKSWAGEN JETTA II Jetta II centralny zamek przerobic na pilot

Witam jak w temacie mam oryginalny pneumatyczny zamek w samochodzie i na zime ze względu że juz miałem problem z otworzeniem samochodu chcę go przerobic na pilot z tego co mi wiadomo to potrzebny jest jakis sterownik do tego no i pilocik najlepiej by mi pasował tzw. scyzoryk Jaki najlepiej kupic zeby przypadkiem na parkingu ktos mi nie otworzył samochodu jak bedzie otwierał sobie Przeglądałem

httppartner.sklep.plpokaz_produkt.phpidprod88 tu masz sam sterownik do niego potrzeba jeszcze centralke i silownik httppartner.sklep.plpokaz_produkt.phpidprod40 cena wychodzi podobna do twojego To co pokazales jest dobre bo mozesz podlaczyc bezposrednio silownik. W moim zestawie musisz przez centralke ale jak sie cos popsuje to masz osobne elementy do wymiany a nie wszystko - jak w przypadku twojego

z pierwszego rysunku wybierasz 4 schemat Positive and negative tigger i podlaczasz do niego silownik elektryczny przewod niebieski i zielony. Jezeli podlaczysz tak jak napisal Pawel Marek to nie zamkna ci sie drzwi od kierwocy bo nie jest puszczone powietrze do niego i musialbys wymienic tam silownik na taki do ktorego podlacza sie powietrze. Jezeli chcialbys zrobic tak jak napisal Pawel Marek to lock

Podepnij miernik pod przewody i pacz kiedy pojawia sie napiecie to bedziesz wiedzial od czego te przewody. Najprawdopodobniej ten gruby czerwony to zasilanie stacyjki. Na jednym przewodzie napiecie powinno sie pojawic zaraz po wlozeniu kluczyka do stacyjki berz przekrecania

gratuluje inteligencji Silownik elektryczny typu master jest to silniczek elektryczny na 12 V z przelacznikiem. Jezeli doprowadzisz do niego 12V na przewod zielony i niebieski to silownik wciagnie lub wypchni dzwignie (zalezy to od poaryzacji). Przewod czarny bialy i brazowy to przewody od przelacznika. Przewod czarny jest podlaczony do styku kory przelacza sie pomiedzy przewodem bialym i brazowym

VOLKSWAGEN JETTA II [Jetta II] Jak podlaczyc ekonomizer

Witam mam klopot poniewasz nie dziala mi ekopnomizer mam zegaty z obrotomierzem pod obrotomierzem mam wskaznik paliwa i temperatury a tam gdzie przewarznie jest temperatura mam ekonomizer na dole jest zegarek ma ktos jakis schemat jak to podlaczyc i gdzie kupilem samochud mies temu i od poczatku nie dzialalo jak juz jest to chcial bym to naprawic niech sobie dziala a jesli ktos wie jeszcze gdzie podlaczyc czujnik cisnienia oleju z góry dziekuje pozdrawiam

Zeby ekonomiser działał to musi być podłączony wężyk podciśnienia i elektryka. Czy macie odpowiedni czujnik w skrzyni biegów Bo skrzynia biegów była inna dla wersji z ekonomizerem - miała miejsce na taki duży czujnik koło wybieraka. Zwykła skrzynia ma tylko czujnik wstecznego biegu na dwa przewody a tam powinno być chyba z 5 przewodów.

VOLKSWAGEN JETTA II Jaka Vmax Jetta II 8V GX

witam -mam problem otoz kupilem jette II amerykanska wersje na LPG silnik jak w opisie 1.8 8zaworywy - pelny wtrysk - z tego co sie zorientowalem po kodzie silnika GX to ona ma 86 koni - i kupilem ja od wlasciciela -ktory jezdzil nie szybciej niz 120 kmh i caly czas na LPG i tak zrobil samochodem 24 tysiace kilometrow -auto tez palone bylo na gazie zaznacze ze samochod ma przebieg 209 tysiecy i jest

teraz to jezdze na benzynie od dwoch dni - samochod kupilem z tydzien temu wczesniej nie chcial palic na benzynie i jak juz odpalil to nie chcial pracowac przy obrotach nizszych niz 1400 obrotow no i teraz jak jest na wolnych to smiesznie chodzi tak jakby czwórkuje jakby ktorys cylinder nie szedl ale jak dostanie wicej gazu to chodzi juz normalnie - zrezygnowalem na jakis czas z gazu.. swiece sa

dzis patrzylem na swiece -sa to iskry jakies super gaz - i widac ze nie nowe - czy zmienic je i na jakie przewody napieciowe sa nowe . narazie to leje vpowera na shellu i przeciagam silnik na biegach - powietrza filtr wyglada na nowy -czysty jest . dzis na srubie reulacji biegu jalowego ustawilem sobie oborty przy torych na benzynie ladnie chodzil bo wczesniej falował - 1000 obr - przy przełaczeniu

VOLKSWAGEN JETTA I Jetta 89 18RP coupe automat gaśnie i dławi sie co jest

Witam serdecznie kolegow mam problem z moja Jettka. Otoż bardzo czesto zdarza mi sie ze dławi sie silnik tak jakby prad sie urywał czesto tez gaśnie a czasami jest wszystko ok. NIe wiem co robic wymieniony był moduł zapłonowy na nowy i dalej jest to samo.

A świece przewodyMoże cewka

świece i przewody nowe. pozostała cewka

VOLKSWAGEN JETTA I jetta 2 i mk2 kontrolka ładowania

Tak jak w temacie-nie swieci sie nawet po przekreceniu kluczykow bez zapalania.Czy ona jest na jakis bezpiecznikA moze przekaznikCo to moze byc i jak to naprawic

witam nie wiem czy poradziles juz sobie ale jak nie sprobuje ci pomoc wogole jesli mialby ktos problem zelektryka w vw moge pomoc gg 2460606 wiec tak jesli nie masz kontrolki po przekreceniu kluczyka to albo masz przerwe na obwodzie miedzy alternatorem a kontrolka albo spalona kontrolke jak to najszybciej sprawdzic jesli masz miernik to zmiez ladowanie jesli jest 14.4v to znaczy ze padl ci regulator

VOLKSWAGEN JETTA I jetta 2 i mk2 kratki nawiewu

Mam pytanko.Przy demontazu dechy do wyciagniecia nagrzewnicy sie wyjmuje kratki nawiewu.Ale jakNapiszcie jak mozecie.D-minik.

cybanty to metalowe obejmy które są skręcane śrubą podczas skręcania zmniajsza sie ich srednica i w ten sposób zabespieczasz np gumowe przewody ukł.chłodzenia na króćcach chłodnicy

VOLKSWAGEN JETTA II jetta 85r silnik golf2 91r

witam.mam powazny problem. mam jetta buda 85r silnik z golfa mk2 91r. trzeba bardzo dlugo krecic zeby zapalil.przy grzaniu swiec dotknalem 1 palcem i wydaje mi sie ze jest zimna a przeciez powinna pazyc.jak ja wykrecilem z silnika i podlaczylem pod aku to grzeje. jak probuje odpalic to ropą smierdzi a niechce odpalic.przed mrozami odpalala normalnie. poprzedni wlasciciel silnika mowil ze sa nowe swiece i wtryski(polskie) niewiem co robic

no sprawdzalem.to cos.ale nic tam ciekawego niezobaczylem.blaszka jest calaprzewody mocno przykrecone .wiec prad musi isc na swiece.a zna ktos jakis domowy sposób na sprawdzenie czy ktoras swieca nie grzeje tzn czy jest któraś spalona podobno jest jakis sposób na kabelek że jak zaiskrzy to jest ok.ale niewiem co i jak dokladnie [ Dodano 28 Sty 2010 2238 ] temat do zamkniecia.okazalo sie ze faktycznie.ropa

VOLKSWAGEN JETTA II Jetta II - na gazie chodzi na benzynie nie.

Witam. Być moze ten temat był poruszany ale ja przeszukałem pare postów i nic nie znalazłem. Mam Jette z 91 r. 18 benz. gaźnik pierburg 2e2 i problem jak w temacie - na gazie chodzi ładnie a na benzynie nie mam wogóle wolnych obrotów i nie moge tego wyregulować. Wymieniłem świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza. Auto było u mechanika ale chyba cienkiego bo mi nic nie poradziła

VOLKSWAGEN VENTO 95 VW Jetta III USA dobór przewodów zapłonowych

Witam Mam cholerny problem z doborem kabli WN byłem w sklepie Fota i dali mi dwa komplety do silników 2.0 VW ale obydwa były złe albo wtyczki przy kopułce były kątowe albo przewód od cewki do kopułki był za krótki. Mierząc stare przewody to mają one kolejno długość 30 45 60 67 i przewód do cewki 49. przewody powinny wygladać mniej więcej tak jak te tutaj z Janmor ABM56 ale te przewody

lutek34 wiec tak wg vinu który mi na email wysłałeś to do ciebie idą takie przewodyoznaczenia oryginał N 100529 07 i masz złącze SAE i palec rozdzielaczazłącza zębatetakie przewody dostaniesz firmy Beru choćby w intercarsie a tak to wygląda

jaszczur dzięki wielkie za odpowiedz i za okazaną pomoc. mam jeszcze do Ciebie pytanie czy orientujesz się ile ten zestaw będzie kosztował Bo jak powyżej 200zł to wolałbym dobrać coś z sentechu bo słyszałem że te są dobre przewody.

ja mam dwa inne samochody made in USA i nie mam problemu ze sprowadzeniem części w tym przypadku byłem święcie przekonany że w Polsce kupię te cholerne przewody bezproblemowo i dlatego nie sprawdzaiłem ich sobie z USA zanim zabrałem się za wymiane a teraz samochód stoi ze sciagnietym kolektorem dolotowym i muszę jak najszybciej coś wykomnbinować. przewody o symbolu SW29533 to nie są

Tak jak pisałem wcześniej byłem w sklepie FOTA dali mi jedne przewody długośc była prawie OK ale wtyczki przy kopułce były kątowe i przez to niemożliwe do zainstalowania. Wróciłem się do nich i wymienili mi na kable z prostymi wtyczkami ale przewód między cewką a kopułka był za krótki więc je oddałem i goście powiedzieli że mi nic nie dobiorą. Dlatego zwróciłem się na forum

VOLKSWAGEN PASSAT Jakie przewody zapłonowe

Na gazie czasami mam strzał. Pojechałem do gazownika i on wyregulował gaz ale jeszcze przy zgaszonym świetle popsikał przewody rozpylaczem i pokazał mi iskrzenie. Dodatkowo powiedział mi że u mnie duże spalanie (miasto 18 litrów gazu) może być spowodowane właśnie przewodami bo świece mam nowe. Jakie polecacie przewody do mojego paska aby były naprawdę niezawodne.(do 150 zł) W internecie

w jetta mk2 z motorem GU i golfie mk1 2.0 mam kable KAGER nie chciałem kupować Janmorów bo strasznie się na nich zawiodłem ja i moi koledzy-lata temu passata kupiłem na Janmorach i jestem zaskoczony- mają co najmniej rok a niestraszne im mycie silnika-podobnie jak Kagery- po myciu silnika wsiadam przekręcam kluczyk i odpalam bez problemów- albo janmor się poprawił albo mam jakiś udany komplet dodam ze wszystkie opisane autka z LPG

VOLKSWAGEN vw jetta mk2 kłopoty z gaźnikiem

ludzie czy ktoś ma pomysł co dolega mojej JETCE. Na zimnym silniku gaśnie na małych obrotach a po nagrzaniu też gaśnie .Mam instalacje gazową i na gazie jest to samo.Słyszałem że moze to bycproblem zwiazany z podciśnieniem .Proszę o pomoc.

ja mialem podobne problemy zaraz jak dorwalem swojego gofra (tez gaznik) po sprowadzeniu z niemcowa. Okazalo sie ze przewody byly juz sparciale i zasysal lewe powietrze. Wymienilem filtr powietrza przewody a i tak zdazalo mu sie zgasnac. Okazalo sie ze siadl podcisnieniowy wyprzedzacz zaplonu (ta banka na aparacie) po wymianie na sprawny dolegliwosci ustaly i smiga jak zloto juz 5 miechow. Powodzenia i grunt to sie nie zrazac do VW.

VOLKSWAGEN Moja Jetta nie odpala mimo iskry

Witam mam jette 1.8 gu na gazniku 2e2 i na benzynie ma bardzo duże obroty 2000tys i postanowielem je zmniejszyć odkręciłem śrubkę z tylu aktywatora przepustnicy bo gdzieś wyczytałem ze on zmniejsza obroty i podkręciłem śrubkę powietrza wolnych obrotów i w sumie obroty spadły tak do 1.5tys ale silnik chudził nierówno nagle zgasł i już go nie odpaliłem ani na paliwie ani na gazie sprawdzałem

na razie niczego nie podkrecaj. Spróbuj go odpalic. Wyjmij wszystkie swiece i je wyczysc i wysusz. Jezeli pomimo tego nie bedzie odpalac to posprawdzac wszyskie przewody podcisnieniowe i te kilka wtyczek wokol gaznika czy zadnej niechcacy nie straciles. M [ Dodano 16 Gru 2007 1729 ] moze byc i tak przeciez ze masz zbyt uboga mieszanke. Dokrec maksymalnie srube aby ustalic jej polozenie i odkrec ja o pare obrotow

VOLKSWAGEN Jetta 1.6 nierówna praca

Witam wszystkich klubowiczówmam problem z autemsilnik pracuje nierównomiernie na wolnych obrotachpoza tym ma małą moc na bęzynie i na gazie jest podobniemaksymalna prędkość to ok 100kmhsilnik 1.6 na gażnikubrakuje mi już pomysłów co może być nie takświecekopułkaprzewodyaparatpodstawka pod gażnik i uszczelka pod głowicą wymienionaustawienie rozrządu i zapłon sprawdzonejeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o radę pozdawiam

VOLKSWAGEN Jetta 1.6 cewka nie daje prądu

witam serdecznie Wszystkich urzytkowników.posiadam Jettę 1.6 1987r składak cewka nie podaje prądu do kopułki.nie znalazłem przy niej modułuani kondensatora przy zapłonie.cewka ma dwie szpilki 15 i -1 w obydwu jest prąd.nie wiem czy to normalne.proszę o pomoc.z góry dzięki

w aparacie zapłonowym podłacza sie do niego kostke na 3 przewody

VOLKSWAGEN Jetta RF problemy z zimym silnikiem

Witam wszystkich. Mam probelm z Jetką 1.6 RF. Otóż Zaraz po zapaleniu oraz przy jeździe na zimnym silniku przy wciśniećiu gazu mocniej silnik się zaczyna dusić i nie ma siły.. Dzieje się to tylko na zimnym silniku i poniżej 2000 obrmin. 2 sprawa. Od silnika w okolicy gaźnika w kierunku podszybia wychodzi czerwony przwód (dość gruby) zakończony wtyczką. Od strony auta dochodzi do niego

VOLKSWAGEN Jetta 16td

Witam wszystkich milosnikow. Mam problem bo czasem moja jetta nie chce odpalic krece tym rozrusznikiem i nicto na popych ja biore wtedy odpala i chodzi ladnietez czasem odpali na kluczyj i tez ladnie chodzi.Nieiwem co to moze byc prosilbym was o jakies rady lub wskazowki.Pozdraiwam

paweł mejer dlaczego sadzisz ze silnik kaputjak ja na nim zrobilem 100km bez problemu niedawno bo dwa dni temu ja sadze ze to beda nirdrozne przewody paliwowe z filtrem i moze swiece do tego ale to musze zorbic jak naarzie niemam zbytnio czasu niestety jak ktos ma jeszcze jakies komcepcje to prosze pisac..pozdrawiam

VOLKSWAGEN [mkII] Jetta nie chce jechac

to tak moj kolega prosil mnie zebym napisal bo juz nie wie co ma robic ma Jette z silnikiem rp ktora jest bardzo slaba i pali ogromne ilosci paliwa gazu jak i benzyny zmienil przewody swiece palec z kopulka filtr powietrza usatawil zaplon i nic poprost wciska sie pedal do podlogi a auto sie dusi i nie moze sie zebrac co sie dzieje

VOLKSWAGEN mk2 Jetta 1.8 PF Duchy w silniku

Mam problem z moim VW jetta 87 18 PF (pełny wtrysk). Problem polega na tym że niedawno wybuchł niewielki pożarek w komorze silnika nic wielkiego &8222osmażyły&8221 się tylko kabelki i trochę plastiku. Odbudowałem już instalacje elektryczną i całą pneumatykę. Niestety od tego czasu w silniku mieszkają duchy. Początkowo były problemy z odpaleniem samochodu. Cewkę wymieniłem niemal

Kurde miałem ostatnio identyczny problem po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów i w sumie nei wiem co zrobiłem ale naprawiłem poprostu odpiąłem akumulator na jakiś czas i w między czasie sprawdzałem wszystkie wtyczki rozłączając je i podłączając z powrotem wszystkie przewody masowe które są przykręcane do silnka odkręciłóem wyczyściłem i dokręciłem z powrotem potem

VOLKSWAGEN Schemat klimatyzacji MK2Jetta

panowie szukalem w szukajce ale nic nie pokazalo sie z tego co mnie interesowalo a dokladniej potrzebuje schematu elektrycznego do klimatyzacji do mk2 klima jezdzila wczesniej w jettcie US z 86roku. jest to dokladniej ta klima httpallegro.plitem1073367534_klima_ ... ja_us.html bardzo prosze o pomoc

Heh - bo tak na prawdę jeżeli chodzi o skrzynkę - to te przewody po prostu muszą być podłączone z przekaźnikiem klimy który jest w panelu - i tyle. Problem jest tylko jeżeli ktoś ma instalację od starej skrzynki a w aucie ma już nową albo na odwrót bo rozkład inów inny. Druga sprawa to że czasami instalka jest pocięta lub niekompletna - no w każdym razie mail do KoguTek poszedł

VOLKSWAGEN Jetta 1.8 GX ke-jet urwany przewod zasilający z wtryskiwacz

Witam w moim GX-ie z rozdzielacza paliwa na przeplywomierzu wychodzi 5 przewodów zasilających wtryskiwacze ( 4 wtryskiwacze po 1nym na cylinder wtryskiwacz rozruchowy) te przewody są z jakiegos tworzywa i w stalowej siatce -oplocie) przy ostatnim majsterkowaniu przy aucie wypadł mi młotek i spadł na przewod zasilający 1 cylinder i sie ułamał od wtryskiwacza(zaraz przy wtryskiwaczu) - i problem

VOLKSWAGEN Problem po wymianie nagrzewnicy Jetta A2 1.6 diesel Pomocy

Panowie mam problem tego typu iż po wymianie nagrzewnicy i teraz co zrobiłem odpaliłem auto i czekałem na włączonym silniku i na włączonym na maxa ogrzewaniu aż włączy się wentylator czyli termostat puści obieg i odpowietrzy się układ chłodzenia.Trwało to jakiś czas(myślę że nawet po mojemu troszkę długo...) aż w pewnym momencie wskazówka wody z 34 poziomu spadła na 13 poziomu.Wyszedłem

Sprawdź przewody na czujniku temperatury silnikazaśniedziały wsuwki lu poluzowane.

VOLKSWAGEN [jetta]REBUS jakiego jeszcze nie było 1.6 EG

Witam Mam jette 1 z silnikiem 1.6 EG (K-Jetronic). Problem polega na tym że silnik nie pracuje na 3 cylinder. Wymiana wtryskiwaczy świec przewodów rozdzielacza wagi........ przestawianie zapłonu.....(jednym słowem wszystkiego co mozliwe nie daje zadnego efektu). Silnik pracuje zdejmuje fajke z 3 gara i nie ma zadnej zmiany w pracy silnika tak jak to jest gdy zdejme fajke z 1 2 lub 4 cylindra.

no to ciekawe jest. Kompresja byla - to jest pewne bo sprawdzalem nie raz - a po zaworze widze ze nie byl dotarty - klepał bo klepał i jakoś tam sie zamykał(widac wystarczajaco skoro kompresja byla). No a to ze uciekalo pomiedzy sasiednimi cylindrami ch wie - jakims sposobem trzymało na tyle ze prawie nie bylo tego widac. I juz [ Dodano Sob Sty 07 2006 1729 ] no zelmerro - jesli na nagrzanym

VOLKSWAGEN jetta 1.6 d nagrzewa sie podczas stania w korku.

Wczoraj zrobiłem trasę Rybnik Gliwice i powrót ale pokarały mnie korki w Gliwicach silnik nagrzał się powyżej połowy z pod maski para buchała a jak jechałem to temperatura malała wiec boczkiem wróciłem do domu i otworzyłem maskę przewody z płynu góra i dół nie były sztywne chłodnica była ciepła a wentylator nie kręcił Teraz pytanie czy wentylator termostat czy nie daj bóg uszczelka.

VOLKSWAGEN [Jetta 1.6] Jak podlaczyc Sygnalizator Akustyczny Swiatel

Witam. kupilem sobie takie male cos w TESCO za 5zl co nazywa sie SYGNALIZATOR AKUSTYCZNY SWIATEL i nie mam zielonego pojecia jak go podlaczyc w swojej Jettcie. Jesli ktos mogly powiedziec tak na chlopski rozum gdzie te kabelki z bzyczka powciskac bylbym dozgonnie wdzieczny. Sygnalizator ma przypominac o wylaczeniu swiatel. Jest to taki maly glosniczek z 2 kabelkami (CZERWONY i CZARNY) i jakimis w

Moim zdaniem PAWEL89 nie masz racji. Lampka oświetlenia wnętrza sterowana jest masą 12V na lampce jest stałe. Uważam że sygnalizator należy podłączyć tak - przewód czarny łączymy z przewodem od wyłącznika drzwiowego (tego przy drzwiach kierowcy bo najbliżej bezpieczników) - przewód czerwony można podłączyć na kilka sposobów mniej lub bardziej eleganckich - przedstawie 2 najprostsze

VOLKSWAGEN Jetta 1.6D problem z odpaleniem

jest rano 10 stopni na plusie i nie mogę odpalić mojego dieselka stało się tak z dnia na dzień wcześniej nie zdążyła zrobić pół obrotu rozrusznikiem cyk i chodzi a teraz nie wiem co się stało świece grzeją kręci ładnie jak jest ciepła pali idealnie. Co jest

Jak z dnia na dzień to może jednak świece. Np spalony bezpiecznik albo zaśniedziałe przewody

VOLKSWAGEN 14 litrów na 100

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa II 1.6 GL (benzyna wersja 75 km) na monowtrysku. Nie było by problemu gdyby nie to że potrafi spalić ok. 13-14 litrów na 100 km dodam odrazu że silnik to żyleta i pali od strzału. Wszystko wporządeczku z nim tylko wydaje mi się że trzyma cały czas wysokie obroty (zamiast obrotomierza mam wielgachny zegarek ) i lub cały czas jeżdże na ssaniu

Przyczyna nadmiernego spalania mogą być następujące awaria sondy lambda- uklad dostaje błedne informacje i pracuje w trybie awaryinym (źły skład mieszanki) zatkane przewody podciśnieniowe uszkodzona mebrana prze gaźniku itp. dużo jest o tym na forum sprawdź tematy np. falujące obroty itp. w odpowiedzi na ponizsze posty chodzi o lata produkcji silnika PN 1595 81 774 4R 51 Golf IIjetta

VOLKSWAGEN Naprawa rozdzielacz powietrza przy nagrzewnicy

Witam wszystkich i kieruje do was pytanie Czym zastąpić starą gąbkę lub jej brak przy łopatkach od regulacji strumienia powietrza przy nagrzewnicy Czy ktoś z was już to kiedyś robił Nie wiem czy wszystkie materiały mogą być tu użyte Pozdrawiam

tu zadaje mogą dziwić Lecz jeździłem nią 5 lat i potem sprzedałem koleżance Mam duży sentyment do VW miałem GOLFA I Jette I Jette II i passata II i darze tą firmę wielkim szacunkiem bo autka którymi jeździłem były niezawodne Dlatego wkładam w nie tyle serca PS Tą Jettą byłem w Munchen i w pierwszy dzień swojego pobytu za wycieraczką od razu miałem oferty kupna od Niemców jetta

VOLKSWAGEN Spryskiwacz

No właśnie - działał sobie bez problemów. Potem zaczął zdychać - reagował kiedy chciał. Teraz nie reaguje w ogóle. Włącznik pod kierownicą czy co inne Gdzie szukać co go boli Zaznaczam że z elektryki wiem tyle że w gniazdku jest 230.

golfiarz217 Nie zatkał bo po spięciu bziuczy znaczy silniczek jest sprawny przewody nie zatkane. bongo Jaki tylny To jetta jest. Pytanie czy ktoś rozbierał manetki i jak to się je.

VOLKSWAGEN VENTO Zagadkowy problem z czujnikiem predkości pojazdu GOLF3Vento

Mam problem dosyć nietypowy otóż świeci mi sie kontrolka silnika Check w samochodzie jetta 3 USA silnik 2.8VR6 w pelnym wyposażeniu. Kontrolkę załącza błąd 16885 P0501 Czujnik prędkości pojazdu zakres działanie A sterownik silnika Motronic M5.9 HS V04 . Problem tkwi w tym ze prędkościomierz działa lecz Vag-Com nie pokazuje prędkości pojazdu nie działa również tempomat. Dodam
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi