części samochodowe nanodatex

volkswagen jetta przewód

Samochody związane z zapytaniem volkswagen jetta przewód

Pytania i odpowiedzi: volkswagen jetta przewód

VOLKSWAGEN Jetta 1.8 GX ke-jet urwany przewod zasilający z wtryskiwacz

Witam w moim GX-ie z rozdzielacza paliwa na przeplywomierzu wychodzi 5 przewodów zasilających wtryskiwacze ( 4 wtryskiwacze po 1nym na cylinder wtryskiwacz rozruchowy) te przewody są z jakiegos tworzywa i w stalowej siatce -oplocie) przy ostatnim majsterkowaniu przy aucie wypadł mi młotek i spadł na przewod zasilający 1 cylinder i sie ułamał od wtryskiwacza(zaraz przy wtryskiwaczu) - i problem

Witam Raczej nie pozostanie ci nic innego jak tylko poszukać nowego przewodu bo z tym raczej nic nie zdziałasz. Pozdro

no ale to przewpod razem z wtryskiwaczem

Witam przewód i wtryskiwacz są przecież skręcane kupujesz tylko przewód POzdro

no nie wiem czy skrecane- na wtryskiwacz naklada sie przewod i jest zacisniety czy sprasowany a ze jest on cholernie twardy - to chodz go grzałem w gorącej wodzie to nic nie zmięknął a grzanie na paliniku tez nie wiele dało.. przewód i wtryskiwacz są przecież skręcane kupujesz tylko przewód POzdro[quote]

VOLKSWAGEN VENTO 95 VW Jetta III USA dobór przewodów zapłonowych

Witam Mam cholerny problem z doborem kabli WN byłem w sklepie Fota i dali mi dwa komplety do silników 2.0 VW ale obydwa były złe albo wtyczki przy kopułce były kątowe albo przewód od cewki do kopułki był za krótki. Mierząc stare przewody to mają one kolejno długość 30 45 60 67 i przewód do cewki 49. Przewody powinny wygladać mniej więcej tak jak te tutaj z Janmor ABM56 ale te przewody

Panowie mam następne pytanie czy firma sentech lub może tez inne podając długość swoich przewodów podaje długośc przewodu od końcówki do końcówki czy tylko samego przewodu Dostałem dziwną odpowiedz na email z sentechu z pytaniem jak długośc starych przewodów została zmierzona. Ich zestaw przewodów WN do tego silnika o oznaczeniu 8083 z podanych długości jest za krótki o około

lutek34 wiec tak wg vinu który mi na email wysłałeś to do ciebie idą takie przewodyoznaczenia oryginał N 100529 07 i masz złącze SAE i palec rozdzielaczazłącza zębatetakie przewody dostaniesz firmy Beru choćby w intercarsie a tak to wygląda

ja mam dwa inne samochody made in USA i nie mam problemu ze sprowadzeniem części w tym przypadku byłem święcie przekonany że w Polsce kupię te cholerne przewody bezproblemowo i dlatego nie sprawdzaiłem ich sobie z USA zanim zabrałem się za wymiane a teraz samochód stoi ze sciagnietym kolektorem dolotowym i muszę jak najszybciej coś wykomnbinować. Przewody o symbolu SW29533 to nie są

Tak jak pisałem wcześniej byłem w sklepie FOTA dali mi jedne przewody długośc była prawie OK ale wtyczki przy kopułce były kątowe i przez to niemożliwe do zainstalowania. Wróciłem się do nich i wymienili mi na kable z prostymi wtyczkami ale przewód między cewką a kopułka był za krótki więc je oddałem i goście powiedzieli że mi nic nie dobiorą. Dlatego zwróciłem się na forum

Zobacz Węże, rurki i przewody do VOLKSWAGEN JETTA

VOLKSWAGEN JETTA II Jetta II centralny zamek przerobic na pilot

Witam jak w temacie mam oryginalny pneumatyczny zamek w samochodzie i na zime ze względu że juz miałem problem z otworzeniem samochodu chcę go przerobic na pilot z tego co mi wiadomo to potrzebny jest jakis sterownik do tego no i pilocik najlepiej by mi pasował tzw. scyzoryk Jaki najlepiej kupic zeby przypadkiem na parkingu ktos mi nie otworzył samochodu jak bedzie otwierał sobie Przeglądałem

a ja zrobilem inaczej latwiej i bardzo dobrze dziala cala sprawa jak juz opisywaliscie sprowadza sie do tego silowniczka od kierowcy w audi byly montowane pneumatyki z przewodami do sterowania ja poprostu pojechalem na szrot i wygrzebalem ze starej audi taki silownik podpinasz go w identyczny sposob jak ten poprzedni nibysilownik tyloo musisz jeszcze podpiac przewodzik z pneumatyka ja zrobilem to

z pierwszego rysunku wybierasz 4 schemat Positive and negative tigger i podlaczasz do niego silownik elektryczny przewod niebieski i zielony. Jezeli podlaczysz tak jak napisal Pawel Marek to nie zamkna ci sie drzwi od kierwocy bo nie jest puszczone powietrze do niego i musialbys wymienic tam silownik na taki do ktorego podlacza sie powietrze. Jezeli chcialbys zrobic tak jak napisal Pawel Marek to lock

ACC-przwod na ktorym pojawia sie napiecie po wlozeniu kluczyka w stcyjce i znika po jego wyciagnieciu ON- przewod na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki (pala sie kontrolki na desce rozdzielczej) napicecie na nim jest nawet podczas krecenia rozrusznikiem POWER- czyli przewod na ktorym jest caly czas napiecie nie wazne w jakiej pozycji jest kluczyk i czy znajduje sie on w ogole w stacyjce

gratuluje inteligencji Silownik elektryczny typu master jest to silniczek elektryczny na 12 V z przelacznikiem. Jezeli doprowadzisz do niego 12V na przewod zielony i niebieski to silownik wciagnie lub wypchni dzwignie (zalezy to od poaryzacji). Przewod czarny bialy i brazowy to przewody od przelacznika. Przewod czarny jest podlaczony do styku kory przelacza sie pomiedzy przewodem bialym i brazowym

VOLKSWAGEN JETTA I jetta 2 i mk2 kontrolka ładowania

Tak jak w temacie-nie swieci sie nawet po przekreceniu kluczykow bez zapalania.Czy ona jest na jakis bezpiecznikA moze przekaznikCo to moze byc i jak to naprawic

Witam. O bezpieczniku nic mi nie wiadomo... najpierw proponuje stwierdzic czy kabel sie nie przerwal (sprawdz go omomierzem - tylko wyposaz sie w dlugi przewod do podlaczenia ... jesli przewod jest ok to sprawdz czy alternatos wysyla sygnal... ( podlaczasz zarowke max 5W 12V pomiedzy te dwie sruby w alternatorze - do jednej przychodzi niebieski a do drugiej czerwony przewod (tylko uwazaj nie zrob zwarcia))

witam nie wiem czy poradziles juz sobie ale jak nie sprobuje ci pomoc wogole jesli mialby ktos problem zelektryka w vw moge pomoc gg 2460606 wiec tak jesli nie masz kontrolki po przekreceniu kluczyka to albo masz przerwe na obwodzie miedzy alternatorem a kontrolka albo spalona kontrolke jak to najszybciej sprawdzic jesli masz miernik to zmiez ladowanie jesli jest 14.4v to znaczy ze padl ci regulator

VOLKSWAGEN Jetta radio pod stacyjkę

Witam ostatnio zacząłem mieć problemy z elektryką w moim VW jetta MK2. Mianowicie po zmianie radia z fabrycznego na nowe marki Alpine nastąpiła gwałtowna utrata energii w akumulatorze co skutkowało problemami z rozruchem po zostawieniu samochodu na min 3 godziny bez odpalenia. Na innych tematach forum znalazłem informacje i schematy do prawidłowego podłączenia radia pod stacyjkę jednak

VOLKSWAGEN 1.8 PL KE-Jetronic - przewody paliwowe

Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem Seata Toledo 1L wyposażonego w silnik 1.8PL z układem wtryskowym KE-Jetronic. Niestety pech chciał że korozja zjadła stalowe przewody paliwowe w okolicach pompy paliwa w związku z czym udałem się do warsztatu na ich wymianę i tu zaczęły się schody. Mechanicy twierdzą że takie przewody są już nie do dostania nie do dorobienia i w zasadzie nic nie

VOLKSWAGEN Silnik Jetta 1.6 84.r

Witam wszystkich. Mam następujący problem ponieważ skradziono mi poprzedni samochód musiałem na biegu kupić coś taniego trafiła mi się jetta. ( wreszcie VW ) Musze w niej wymienić silnik najtańszym kosztem tzn. czy bezboleśnie włoże do niego mój wtrysk bo mam wersje na wielopunkcie. Czy ten podejdzie Silnik Z mojego silnika odczytałem tylko P3 lub PB 083 965. Mam prośbe o wyjaśnienie

Witam ponownie. Uleczyłem silnik taniej niż mogło się wydawać. Ponieważ było to auto od pana który nic przez całe lata przy nim nie robił można się było spodziewać różnych cudów i tak też właśnie było. Zmierzyłem kompresje - wynik średni po około 11 postanowiłem sprawdzić czemu tak leje przez korek oleju. Odpaliłem samochód odkręciłem korek i zatkałem szczelnie wlew oleju ręką następnie przegazowałem go dość konkretnie (obroty max przez 20 sek) na ręce brak oleju zrobiłem około 100 km (cykl mieszany) - silnik suchutki. Rozebrałem wszystkie przewody od odmy i wyciągnąłem z nich około 15 dkg. białawego szlamu (odpowietrzanie skrzyni korbowej było zatkane). Silniczek pracuje extra. Za namową znajomego wymienie pierścienie uszczelniacze zaworów planowanie głowicy (brał 1 l oleju na 10000km) i mój PB powinien być jak nówka. Jednak VW robi wytrzymałe silniczki. Dzięki wszystkim za pomoc. jetta znów jeździ.

VOLKSWAGEN VW JETTA PYTANIE 1.3 benz

Witam mam od 7 miesiecy vw jetta 1.3 benz.od niedawna dokladniej gdy zrobilo sie zimno samochod nie pali wymienilem swiece przewody kopulke palec gaznik byl regulowany akumulator nowy itd... auto gdy jest zimno nie pali lub jak zapali ale teraz juz nie chce to gasl na saniu gdy sie zagrzal chodzilo dosc ok co mam zrobic moze ktos cos podpowie

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Potrzebuje rozpiske przewodów od awaryjnych B3 1991 RP

Witam potrzebuje rozpiske przewodów z dwoch wtyk ktore sa w kierownicy po lewej stronie ida one m.in. na włącznik świateł awaryjnych. Chce przerzucic u siebie włącznik awaryjnych na srodkowa konsole z użyciem włącznika awaryjnych z golfa2jetta2. Moze ktos ma tak zrobione u siebie

VOLKSWAGEN JETTA II [Jetta II] Jak podlaczyc ekonomizer

Witam mam klopot poniewasz nie dziala mi ekopnomizer mam zegaty z obrotomierzem pod obrotomierzem mam wskaznik paliwa i temperatury a tam gdzie przewarznie jest temperatura mam ekonomizer na dole jest zegarek ma ktos jakis schemat jak to podlaczyc i gdzie kupilem samochud mies temu i od poczatku nie dzialalo jak juz jest to chcial bym to naprawic niech sobie dziala a jesli ktos wie jeszcze gdzie podlaczyc czujnik cisnienia oleju z góry dziekuje pozdrawiam

Zeby ekonomiser działał to musi być podłączony wężyk podciśnienia i elektryka. Czy macie odpowiedni czujnik w skrzyni biegów Bo skrzynia biegów była inna dla wersji z ekonomizerem - miała miejsce na taki duży czujnik koło wybieraka. Zwykła skrzynia ma tylko czujnik wstecznego biegu na dwa przewody a tam powinno być chyba z 5 przewodów.

VOLKSWAGEN [MK2 PN] Zapłon - co z przewodem podciśnieniowym

Witam Ustawiałem właśnie zapłon na lampę stroboskopową. Czy w silniku PN podczas ustawiania ma być przewód podciśnieniowy podłączony do aparatu zapłonowegop czy nie W polskiej książce piszą że podłączony w angielskiej PNa nie uwzględniono ale W RF piszą że odłączony (dla RF wg polskiej książki ma być tak jak PN czyli podłączony). Znowu na stronie httpvwgolf.plgolf2sil_pn.html

Witam Ja w VW jetta 1.6 i Fordzie Sierra ustawiałem zawsze z podłączonym przewodem od podciśnienia mimo że w książkach jak zauważyłeś różnie piszą. Nie zauważyłem większego spalania i autka były dość żwawe. Ale np. Facie Uno lampa pokazywała mi prawie to samo - różnice min. Ewentualnie jak ustawisz to zobacz jak auto Ci idzie) Pozdro.

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen jetta przewód

  • VOLKSWAGEN __ JETTA __ 2011- __ 14 PRZEWODÓW - wysyłka (399.00PLN)
  • VOLKSWAGEN __ JETTA __ 2011- __ 14 PRZEWODÓW - wysyłka (399.00PLN)
  • VOLKSWAGEN __ JETTA __ 2011- __ 14 PRZEWODÓW - wysyłka (399.00PLN)
  • VOLKSWAGEN __ JETTA __ 2011- __ 14 PRZEWODÓW - wysyłka (399.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi