części samochodowe nanodatex

volkswagen golf zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego

VOLKSWAGEN W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego pojawił się olej

Witam Mam golfa IV 1.6 benzyna z przebiegiem 196 tys. km Niedawno pojawił się problem a mianowicie zauważyłem w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego olej i nie wiem z czym to jest związane oraz jak można rozwiązać ten problem więc proszę o poradę może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem

głowy. Auto spisywało się świetnie lecz po paru dniach znów pojawił się problem w zbiorniczku wyrównawczym znów olej i co gorsza tym razem ubywa olej z silnika i dostaję się do zbiornika wyrównawczego gdzie podnosi się olej z płynem Normalnie mam już dość znów do mechanika będę musiał oddać a nie robił to jakiś tam domowy mechanik tylko osoba która od paru lat naprawia golfy

wiesz żeby prawidłowo zajmować się głowicami to nie wystraczy parę lat naprawiać golfy ale to temat na osobną dyskusję. W każdym razie usługa powinna być objęta gwarancją. Oddajesz auto z okreśoną przez Ciebie usterką a oni tej usterki nie usunęli zatem chyba tu wkracza gwarancja na usługę Jesli ten spec sam na oko stwierdził co trzeba zrobić z głowicą i na podstawie tych oględzin

VOLKSWAGEN SPORY UBYTEK PŁYNU CHŁODZĄCEGO W GOLFIE III 1.4 ABD

CO ZROBI Ankieta wygasła N lip 31 2005 1927 B 0

Mam MAŁY problem ubywa mi sporo płynu chłodzącego w mk3 silnik 1.4 ABD (dolałem w ciągu 2 miesięcy 15l. płynu-przejechałem w tym czasie około 3500km) nie widzę najmnieszego wycieku płynu olej-jest czysty.Korek nie ma żadnego masełka.Temperatura silnika podczas jazdy nie przekracza 90 stponi tylko podczas postoju w korkachdochodzi do 100 i załancza się wentylator. Naciskając na przewody

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF II golf 2 TD Ile jest czujników temperatury płynu chłodzącego

Chodzi o stale migającą diode czujnika tempreratury płynu. Czytałem już pare wypowiedzi na ten temat i zrobiłem tak jak polecił jeden gość a mianowicie odłączyłem 2 czujniki (tylko tyle ich znalazłem) i drucikami zrobiłem sztuczne zwarcie w wtyczkach. Dioda nadal migala. Rzecz w tym że podobno jak już dioda raz sie zapali to nie zgaśnie aż do ponownego uruchomienia silnika a ja robiłem

Dzieki za odpowiedź. O tym czujniku w chłodnicy nie wiedziałem myślałem że są tylko 2 jeden w zbiorniku wyrównawczym a drugi przy termostacie na bloku silnika. Co do czujnika w zbiorniku wyrównawczym to czy jest możliwość jego wymontowania żeby go przeczyścić Wczoraj się temy przyglądałem i wygląda mi na to że ten czujnik jest na stałe zamontowany i nie ma możliwości jego wymontowania.

No wiec jest tak. W moim TD nie musze wlaczacod nowa zaplonu by dioda zmienila swoj stan (z migajacej na niemigajaca lub odwrotnie) Druga sprawa to to-ze czujnik temp. wmontowany przy bloku na wyjsciu do chlodnicy(od gory) dziala na zmostkowanie z masa(czyli jak mostkujesz przewod do masy tak jak opisales to zawsze bedzie Ci dioda migac niezaleznie co zrobisz z innymi czujnikami) Czujnik na zbiorniku

Dzieki za wszystkie informacje. Eksperymentowałem z zwieraniem i rozwieraniem styków przy czujnikach ale nic to nie dało. Wymontowałem więc zbiornik wyrównawczy wypłukałem go rozpuszczalnikiem do farb i po zamontowaniu zbiornika zalaniu go wodą i odpowietrzeniu dioda przestala migać. Miga tylko przy przekręceniu kluczyka w stacyjce przez pare sekund ale to jest całkiem normalne. Potem podczas

VOLKSWAGEN GOLF III Wymiana termostatu w Golf III 1.6 silnik ABU wymiana płynu

witam serdecznie i proszę o pomoc doświadczonych kolegów. Dopiero co wymieniłem u siebie silnik krokowy i pełen zachwytu nad równą praca silnika nosiłem sie z nadzieją że to koniec moich nerwów i bolączek z moją golfiną kiedy termostat postanowił nie być gorszy i też upomniał sie o wymiane. Objawy - temperatura pracy silnika 100 C - włącze ogrzewanie w samochodzie na max. to za

VOLKSWAGEN Kontrolka płynu chłodzącego w mk II 16 D

Witam Czasem nie gaśnie mi kontrolka temperatury płynu w chłodnicy i cały czas miga potem wyłącze silnik i zaczekam aż sama zgaśnie po paru sekundach i zapalam silnik i jest okpłynu jest dobrze w chłodnicy a nie wiem za bardzo gdzie jest ten czujnik co tym kieruje

Witam miałem coś takiego w poprzednim golfie (MK I 16D). Okazało się że pomimo istnienia przygotowanej instalacji dla czujnika poziomu cieczy w zbiorniku wyrównawczym zbiornik takiego czujnika nie posiadał być może kiedyś miał lecz poprzedni właściciel z takich czy innych powodów wymienił zbiornik na taki bez czujnika lub ta wersja nie miała takiego lecz wtyczka wisiała sobie luzem.

VOLKSWAGEN brak płynu chłodzacego

Witam posiadam golfa 3 silnik 1.8 benzynalpg ostatnio zauwazyłem że zabrakło mi płynu chłodzącego.. zbiornik wyrównawczy zrobił sie dosłownie pusty.. ani grama płynu zamarzł mi parownik od gazu niemam pojęcia jaki moze byc powod czy płyn dostał sie do silnika auto miało cięzko odpalic z benzyny gdy juz odpaliłem to strasznie kopciło.Co moze byc tego powodem i ile mniej wiecej moge zapłacic za naprawe tego

VOLKSWAGEN schemat czujnika poziomu wody w zbiorniku wyrównawczym mk3

cześć potrzebuję schemat czujnika poziomu wody w zbiorniku wyrównawczym mk3. admin pisał abym dał ten temat do tematów podwieszonych ale nie wiem które to są te tematy.prosze o pomoc i nie ściagac tego tematu lub przenieść go tam gdzie powinien sie znajdować. dzieki

Natej stronce httpvolkswagen.msk.ruindex.phpppage09_g3 masz schematy elektryczne do MK3.Otwierasz np volkswagen golf 3 MK3 1994 i schemat elektryczny czujnika poziomu płynu chłodzącego jest jak pamiętam w części Instrument cluster

VOLKSWAGEN Kontrolka od przegrzania płynu chłodniczego

Silnik 2.0 16V ABF Juz od roku zdarzało sie ze zapalała sie kontrolka od przegrzania płynu chłodniczego przekrecałem stacyjke i było ok. Teraz coraz czesciej miga i zazwyczaj pomaga jak odkrece na moment zbiornik od płynu chłodniczego . Temperatura na wskaźniku to ok 70 C woda w zbiorniku ma tez taka temp. nic nie wypycha wywala itp.. Odczepilem wtyczke od czujnika w zbiorniku i nadal to samo..

temperatury płynu chłodzącego opis EPS 026 906 161 AUDI 80100 VW PASSAT 182026 TECDOC-Nr silnika 4007 Gwint zewnętrzny [mm] M10x1 VERNET 2521Czujnik temperatury płynu chłodzącego Cena 2122 zł temperatury VERNET 049 919 501 VW Wymiar gwintu M10x1 od roku prod. 1992.09 Czujnik temperatury płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 01939 2239 zł Audi(1002008090QUATTRO) Seat (ALHAMBRATOLEDO I)volkswagen

VOLKSWAGEN GOLF II ogrzewanie golf 2

witam wszystkich.od dłurzszego czasu mam problem z ogrzewaniemsłabo grzejecały czas słychac bulgotanie w nagrzewnicy(jest nowa) i nie wiem jaki jest skuteczny sposób odpowietrzenia układu chłodzeniaauto posiada instalacje gazową i parownik podłączony jest równolwgle.Z góry dziękuje za wszystkie porady.

Parownik musi być podłącony równolegle ponieważ przy szeregowym podłączeniu gdybyś latem wyłączył ogrzewanie to przez parownik nie przpływałby płyn chłodzący. Jeżeli jest dostateczna ilość płynu chłodzącego to powinien się sam odpowietrzyć. (chyba że instalacja jest jakoś dziwnie założona). A sprawdz czy bulkotanie nie dochodzi również ze zbiorniczka wyrównawczego i czy

VOLKSWAGEN Wymina plynu w chladzacego

Mam golfa 1.4 1992 r Gdy spuszcza sie plyn chlodzacy to czesc pozostaje go w bloku silnika Czy jest jakis zawór dodatkowy do spuszczania. Drugie pytanie Kupilem ostanio plyn do czyszczenia ukladu chlodzacego ( w moim nawet zbiornik wyrównawczy jest brazowy od osadów ) czy ktos czyscil w taki sposób ukladCzy to bezpieczne

VOLKSWAGEN Płyn chłodzący wsysa

Witam serdecznie Wiem że to jest temat rzeka przeczytałem prawie wszystkie tematy związane z wywaleniem płynu chłodzacego. Mianowicie mam golfika z silnikiem ABD rocznik 94 wtrysk jednopunktowy. Ostatnio borykam się z problemem płynu chłodzacego.Byłem u mechaników kilku i mawiali lej i jeździj .Heh to są mechanicy na płyn niezarobię. Ale do rzeczy.Wywalał mi płyn chłodzacy przez zbiornik

VOLKSWAGEN Umiejscowienie czujników temperatury w 1.6 PN pierburg 2ee

Mam następujący problem z tymi czujnikami w silniku 16 PN a raczej z ssaniem bo przy zimnym rozruchu jest ok. siłownik sterujący wolnymi obrotami dziala - rusza sie natomiast po krótkiej chwili jeżeli nie dam gazu to gaśnie być może to ssanie ale gdy wyjadę za bramę to jest oki ma obroty stabilne sama chwila od rozruchu przez ok. minute jest w zimę koszmarna... Czy ktoś wie z których

Jeden czujnik jest od sterowania silnikiem (niebieski) drugi od wskaźnika na desce(czarny). A z tą lampką to jest chyba tak że jak jest za wysoka temperatura to mruga a jak jest za niski stan płynu chłodzącego to świeci - ale tak na 100% to nie jestem pewien. W ogóle to zauważyłem że w niektórych golfach mkII jest czujnik w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego a w niektórych nie.

VOLKSWAGEN Problem po wymianie rozrządu - silnik wydaje dziwne dźwięki

Witam Były już podobne tematy jednak nie znalazłem identycznego przypadku więc zakładam nowy tema Mam mały problem z moim golfEM II 13 benzynaLPG gaźnik. Otóż przed wymianą rozrządu silnik pracował dobrze. Niestety dwa dni (te dwa dni też chodził ok) po wymianie (paski pompa wodna) silnik zaczął wydawac dziwne dźwięki (jakby coś tarło bulgotało - ciężko opisać - rytmicznie

VOLKSWAGEN problemy z zimnym silnikem

golf III 1.8 AAM benzyna gaz.Opisze problemy Zaczelo sie od tego ze na zimnym silniku chodzil jak by na 3 cylindrach rzucalo niemal calym autem.Wymienilem kalble na sprawnewyczyscilem masy.Obecnie odpala na zimnym jesli przytrzymam noge na pedale gazulatwiej na LPG nic na benzynie.Po uruchomieniu silnik pracuje nie rowno i glosno niemal jak traktorbrak rownej pracyciezko to opisacGdy rusze moc nie

Dzieki za radyJesli dobrze pamietam czujnik ma kilka wyjsc.Jesli sama temperatura wskazywana jest dobrze to zapewne inne funkcje sterujace wtryskiem siadly w czujniku.Co do podpinania kompato w moim jest jakies dziwne wyjsciechyba to pierwsze jakie bylo w golfachrocznik mojego to 92.Problem z przed miesiecy sprawdzany kompem wykazal ze pol auta powinienem wymienic a lapal lewe powietrze przewodem doprowadzajacym

VOLKSWAGEN [MK3 TD] Problem z poziomem i temperaturą cieczy - głowica

Witam.Panowie posiadam golfa mk3 1.9 TD. Ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od za niskiego poziomu płynu chlodzącego i migala mi az do uzupelnienia okolo 1 L tegoz plynu.I tu zaczyna sie jazda. Zalalem na zimnym silniku do poziomu miedzy min i max.Na rozgrzanym silniku do okolo 90 stopni poziom sie zwieksza na zbiorniku wyrownawczym okolo 5 cm ponad max i płyn wycieka mi bocznym otworkiem (przy

VOLKSWAGEN Zamontowanie bocznych kierunków

Witam Was wszystkich Niewiem dlaczego ale w moim golfie nie mam migaczy z boku ale mam takie jakby wejscia na nie i chciałbym bardzo je zamontować o ile da sie do tego modelu.... Prosze Was o rade co ewentualnie rozebrac co kupic co podpiąć....... Pozdrawiam

Z kierunkami może być różnie ja w swoim golfiku musiałem założyć całe okablowanie i pociągnąć do błotnika wyjścia do kierunków są w kostce pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego jeśli nie znjadziesz kostek w błotniku odkręcenie nadkola to nie problem musisz najpierw odkręcić kołożeby mieć dostęp do nadkola. które trzyma sie na kilku śrubkach u mnie na śrubokręt

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi