części samochodowe nanodatex

volkswagen golf zawór paliwa v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf zawór paliwa v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf zawór paliwa v

VOLKSWAGEN filtr paliwa z golfa td mk2 w golfie tdi mk3

Witam Mam problem mianowicie pojawiają mi się bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. W wężyku który wychodzi z filtra paliwa i dochodzi do pompy wtryskowej są pęcherzyki powietrza. Sprawa wygląda tak iż przed filtrem dałem gumową rurkę przeźroczystą żebym widział czy do filtra też idzie powietrze z baku i powietrze nie pojawia się pojawia się tak jak napisałem powyżej dopiero

VOLKSWAGEN oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika

Witam Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze. Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF II Popychacze Zaworowe Golf II 1.6 D

Witam.Mam takie pytanie czy po zdjeciu glowicy i montażu wszystkiego w kolejności muszę wycisnąć olej z popychaczy zaworowych..Bo tak niby trzeba zrobić pytam bo nie wiem czy to konieczne...A kolejne pytanie to czy zaworek zwrotny na filtrze paliwa powinien być strzałka do zbiornika czy na pompe wtryskową..Chodzi o golfa II 1.6 D JP.. Proszę o odp)

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI 90KM ALH problem z dopływem paliwa

Witam Wszystkich.Dziś zapaliłem autko bez problemu temp. -15 po chwili ruszylem i zaczeło zdychać przy wyższych obrotach i w koncu zgasło i nie dało sie zapalić.Po jakims czasie w koncu zapalił ale widać w przewodzie paliwowym że idą znikome ilości plaiwa tzn raz idzie paliwo a po chwili przewód jest pusty i tak w kółko a jeśli juz cos pójdzie to jest to wiekszosc powietrza niż paliwa.

Ja po wymianie zaworka na filtrze nie mam już pęcherzyków ale wątpię żeby miało to z tym związek... Sprawdź to co napisałem oraz czy nie wytrąciła się parafina w samym filtrze... Niestety to że mamy dobre paliwo nie zawsze jest gwarancją że nic takiego się nie stanie... Polecam depresator do paliwa ja zawsze dolewam pomimo tankowania na dobrej stacji...

U mnie po 3 dniach walki też pomogła akcja z Plakiem - 1 strzał w dolot i zapalił... a sprawdzałem już wszystko - i w pewnym momencie poddawałem się już . Po spuszczeniu starego paliwa z wymienianego filtra do słoika - moim oczom ukazała się biała maź ... tankowana była VERVA Rozwaliłem filtr by zobaczyć jak wygląda środek -- i był zalepiony syfem przepięknie wręcz... Co do bąbelków

Zmień na ciut grubsze oringi na zaworku przelewowym wpinanym w filtr. Już 2x się spotkałem z sytuacją że po bardzo topornym wyjęciu tego zaworka ze starego filtra paliwa - w nowy wszedł jak w przysłowiową kaczą du.. Niestety - kłania się tutaj jakość wykonania filtrów - dodam że nie byle jakich producentów... Sprawdź dokręcenie korka dolnego w filtrze - tego do spuszczania syfu. Może za słabo dokręcony - a może uszkodzona gumka i zasysa powietrze...

witam koledzy po przeczytaniu juz sporo postów przeczytałem ze kilka osób przewierciło tzw pływak smok w baku ja mam go nowy jakies 3 miechy ma czyli ten oring co tam w nim jest powinien byc dobry ale mam inne pytanie bo znajduja sie tam jakies zaworki jak widziałem czy poprzez roziertanie tych 2 dziur na wylot i wylot nie bedzie to miało wpływu na przepływ paliwa tzn czy nie bedzie szybciej

VOLKSWAGEN GOLF III golf III 1.6 75 km cofanie paliwa gaśnie

Witam cofa mi się paliwo z tego powodu rano nie chce odpalać mi auto muszę kilka razy przekręcić kluczyk żeby pompka pochodziła i wtedy zapali czasem jednak jak jest zimny silnik potrafi zgasnąć ale po ponownym odpaleniu jedzie dalej normalnie wiem że można zamontować coś takiego jak zawór zwrotny paliwa gdzie to dokładnie trzeba zrobić chodzi mi o miejsce czy jest jakieś konkretne

zawór zwrotny jest przy pompie i nie słyszałem żeby się zepsuł. Może napisz jak stwierdziłeś że paliwo się cofa bo być może złym tropem idziesz

No właśnie takim ze jak zdjąłem wężyk od układu paliwowego (taki gumowy jest po lewej stronie chyba przed filtrem paliwa) nie było tam paliwa i jak parę razy włączę zapłon bez uruchamiania słychać jak pompka chodzi i po paru takich uruchomieniach można odpalić sąsiad mi mówił ze to właśnie cofa się paliwo i można na tym wężyku od doprowadzania paliwa zamontować jakiś zaworek żeby się to paliwo nie cofało i chodzi mi o to w którym miejscu to się montuje.

Cześć Ja w MK3 19 TD AAZ zainstalowałem sobie zawór jednokierunkowy zaraz za filtrem paliwa (około 8 cm) a przed silnikiem i przed pompą paliwową. Od tego momentu problem z cofającym się paliwem został wyeliminowany. Tylko że ja ma diesla a ty masz benzynę więc nie wiem czy czasem u Ciebie pompa paliwowa razem z filtrem nie jest zanurzona w baku. Opisz może jak wygląda układ paliwowy

Cześć W dieslu u mnie filtr paliwa wygląda tak jak na dwóch zdjęciach zamieszczonych w tym temacie httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpf35&t39965&start0&hilitzaw%C3%B3rjednokierunkowy Do filtra dochodzą dwa przewody jednym paliwo jest zaciągane ze zbiornika paliwa a drugim nadmiar paliwa wraca z powrotem do zbiornika paliwa (jak silnik nie pracuje to prawdopodobnie ten wężyk jest pusty bo paliwo

VOLKSWAGEN GOLF III Tykanie w okolicy filtra paliwa GOLF 3 (1Z )1.9 TDI 90KM

Witam. Od niedawna posiadam golfa mk3 tdi 90km. Przez 3 miesiace chodzil wysmienicie ale kilka dni temu cos zaczelo tykac w okolicach filtra paliwa. Czytalem na innych forach ze to najprawdopodobniej zawor N-75 ktory w jednych samochodach tyka a w innych nie ale w obu przypadkach chodzi poprawnie. Prosze o konkretna odpowiedz czy da rade zrobic aby przestalo tykac i co jest tego powodem. Dodam ze wlasnie

to jest tykanie zaworka zwrotnego przy filtrze jeśli sie nic nie dzieje to nic nie rób z tym chyba że przeszkadza ci tykanie to wymień na nowy

Jestes tego pewien U mnie cyka wlasnie przy przekreconym zaplonie ale nieodpalonym silniku cyka w sumie z duza czestotliwoscia ale mysle ze auto jedzie calkiem dobrze splanie tez w normie przyspiesza okej nic dziwnego sie z nim nie dzieje. Jakie moga byc jeszcze objawy zepsutego zaworu n75 bo juz sie pogubilem

tak jak opisujecie tak i u mnie - cyka z dość dużą częstotliwością przy włączonym zapłonie i zgaszonym silniku. Po odpaleniu dalej cyka. czy ten zawór może być problemem iż mój golf dopóki nie przekroczy 120kmh chodzi elegancko natomiast powyżej traci moc

przewody ciśnieniowe sprawdziłem dość dokładnie ... są w dobrym stanie natomiast wymienie zawór i zobaczymy co to da myślę że rozwiązaniem dla tego typu problemów jest albo wymiana zaworu N75 albo turbina już na wykończeniu

VOLKSWAGEN filtr paliwa zawór zwrotny

Mam golfa II 18 GU czy filtr paliwa jest tak umieszczony jak w RP koło pompy paliwa na tyle samochodu mniej więcej pod siedzeniem pasazera z lewej strony bo niemoge go zlokalizowac. I jeszcze jedno czy zawsze powinien być zawór zwrotny na przewodzie paliwowym

VOLKSWAGEN Pytanie o zawór dodatkowego paliwa jetta 1.8 GX KE-jet

witam Panowie chcialem zapytac gdyz troche poczytalem na necie o dzialaniu KE- jetronic-ów i najpierw Panowie żescie mi pomogli z zaworem dodatkowego powietrza i tak zaczalem czytac i teraz pora na zawor dodatkowego paliwa- odlaczylem wyczke z niego i wykrecilem go i podalem napiecie 12V i sikał paliwem - a jak to jest z jego działaniem - gdyz jak do wtyczki przylozylem zaroweczke to zamiast (przy

Wtryskiwacz rozruchowy jest sterowany przez włącznik termicznyzawór ciśnienia paliwa i stycznik przepustnicy.Tylko przy zamknięciu wszystkich z nich wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany prądem i podaje paliwotermo włącznik podaje napięcie na wtryskiwacz kiedy silnik jest zimny.Przy temperaturze cieczy chłodzącej poniżej 30 stopnitermo włącznik podaje napięcie na wtryskiwacz w czasie 1-8 sekund.Dane zaczerpnięte z książki VW golf i JETTA - Sam naprawiam samochód.

VOLKSWAGEN Cofanie się paliwa zawór zwrotny i jego wymiana

Witam najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem który Proszę o instrukcję... Pozdrawiam

a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac dam rade sam to zrobic a druga sprawa jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny to w ktorym miejscu sie go montuje byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa

Witam kiedyś czytałem książkę (chyba) obsługa Vw golfa i tam pisało że ten czarny zaworek znajdujący się na filtrze działa w ten sposób że po wyżej temperatury (chyba) 5stopni wracające paliwo-ciepłe nie przechodzi przez filtr paliwa tylko bezpośrednio wraca do zbiornika jesli jest chłodniej to przepływa przez filtr i przy okazji go podgrzewa. Ja w swoim aucie mam tak że kiedy właśnie

sory za odkopanie tematu ale u mnie w golfie 2 1.8 16v PL robi się to samo czy do mojego silnika znajde taki zaworek

Witam prócz niskiej temperatury są jakieś inne skutki uboczne Zaworek ma również za zadanie podgrzewać filtr paliwa chyba w temperaturach od 5stopni w dół. Powrót przechodzi przez filtr i go ogrzewa a jak jest ciepło to od razu wraca do baku. Takie info wyczytałem w książce Sam naprawiam golfa-borę. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Numer uszczelki pod pokrywę zaworów i filtra paliwa AVF

Witam. Nie wiem gdzie umiescic ten temat wiec robie to tu. Prosze o przeniesienie jesli zrobilem zle. Gdzie moge znalezc te numery moze ktos mi je podac. Moje auto to rok modelowy 2003.

Do wiadomości JurekW uszczelkę tą zmieniałem w grudniu kupiłem ELRING-a ale nie polecam lepsza jest GOETZE httpsklep.intercars.com.pl993532...c0&lang_idPL INDEKS EL266060 NAZWA Uszczelka pokrywy zaworów OPIS ELRING Uszczelka pokrywy zaworów Audi A3-A6 Seat Alhambra-Toledo Skoda Fabia Octavia Superb VW Bora golf IVV Passat 19TDI PRODUCENT ELRING Cena brutto 38.25 zł INDEKS 5002993400 NAZWA Uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT Zagadkowy zawór VW Golf

Ta sama marka więc może ktoś znajdzie odpowiedź na forum golfa jak na razie ludzie polegli . Ja mam Passata żonie kupiłem golfa MK4 silnik 1.4 rocznik 1998 benzyna i mam na dzień dobry w nim zagadkę. IMG_1.jpg IMG_2.JPG Co to może być za zawór ten złoty. Idzie od serwa do układu podciśnienia silnika. Bardzo zasysa powietrze czasami przy tym burczy . Jak go się zatyka silnik gaśnie. Podobno nie jest to orginalna część z VW. Spotkał się ktoś może z czymś takim

Troszkę się naszukałem ale znalazłem Pozytywne zaskoczenie - ten zawór to CB-26P firmy Ecotek Opis producenta Jest to urządzenie służące do optymalizacji procesu spalania opracowane specjalnie do samochodów Formuły 1. Zasada działania opiera się na wywoływaniu kontrolowanych drgań słupa powietrza w kolektorze dolotowym co z kolei prowadzi do poprawy procesu spalania mieszanki. Turbulencje

VOLKSWAGEN Zawor zwrotny w golfie mk3 silnik AAM

Gdzie jest umiejscowiony zawór zwrotny na przewodach paliwowych w silniku AAM gdzies przy pompie pod ta pokrywka w bagazniku czy moze w baku razem z pompa

przewody zwrotne idą przez filytr paliwa i ogrzewają paliwo a dokładnie oco chodzi mi sie niewydaje by jakiś zawór był w układie paliwa ale zawsze można sie mylić też mnie to ciekawi czy jest ale chyab tylko jest przejściówka plaskikowa na filtrze paliwa w dieslu i ona czasami ma złe uszczelnienie przesto może pobierac bąbeli powetrza do pompy

VOLKSWAGEN Gdzie jest zawór regulujacy doplyw paliwa

Witam Pytanie jak w temacie. Chodzi o to ze moj golfik sporo pali (ok. 10-11l) bylem u mechanika i powiedzial ze wystarczy przykrecic doplyw paliwa bo wszystko inne jest w porzadku ale chce za to 50 zl Wie ktos moze jak mam to zrobic Mam golfa mkII 13 1989 benz. Gaźnik pierburg 2e2 Wielkie dzieki za pomoc

VOLKSWAGEN GOLF I Golf mk 1 1.6D zawór grawitacyjny

Witam.Podczas wymiany rury wlewu paliwa okazało się że w nadkolu lata zawór grawitacyjny bo przerdzewiało jego mocowanie.Jaką on spełnia funkcjie i czy można go usunąć a pzrewodu do niego wchodzące połączyć

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala brak paliwa na wtryska

Witam. Mam dziwny przypadek w moim golfie IV. mianowicie po powrocie do domu zgasiłem silnik (normalna sprawa) po około godzinie próbowałem odpalić auto jednak nic z tego. miałem rezeriwe więc pomyślałem ze paliwo dolałem i nadal nic postanowiłem odpowietrzyć układ. poluzowałem nakrętki na wtryskach paliwo szło ok. nie odpalił. wymieniłem filtr paliwa pomyślałem ze było mało paliwa

wijąłem zawór calkowicie i nic nie dało... zero przelotu justem już taki zdenerwowany ze mam ochote wziąć do ręki młotek do zaworu paliwo dochodzi a dalej nic. jak wykręce zawór i podam paliwo to zaworem leci ale dalej sucho. dodam jeszcze ze gdy była poprzednia pompa to miedzie 4 a 7 pinem w kostce pompy był wstawiony rezystor 120... teraz go usunąłem. zastanawiam się jaką funkcję mógł spełniać Nie piszemy posta pod postem

Jak popuściś nakrętki na wtryskach i kręcisz silnikiem to idzie paliwo gdy załączasz stacyjke to słychać zawór gaszący na głowiczce i pracę nastawnika szkoda że nie masz vaga ciężko coś diagnozować w tdi bez tego. Ten rezystor był po to aby lepiej odpalał na mrozach tym się nie przejmuj zwiększa on dawke rozruchową. widocznie coś się działo z twoim golfem że słabo palił.

wina leży w mechanice pompy. po poluzowaniu nakrętek nie idzie nawet kropelka. tak jakby to ustrojstwo wewnątrz pompy które rozdziela paliwo na poszczególny wtrysk niekręcił sie i stanęło w pozycji 0(między jednym a drugim kanałem) ale to tylko moja teoria poparta jedynie obserwacjami... A jeśli chodzi o rozrząd to jest ok nie był ustawiany z blokadami ale zaznaczyłem wszystko i golfik

W takich wyschniętych pompach stoi prawie zawsze pierścień dawkujący na tłoczku zaworek ciśnienia wewnetrznegopompa wstępna ...i nie ma opcji że się to rozrusza po zalaniu paliwem trzeba pompę rozebrać w drobny mak .Ale tak jak pisze EDZIO nie dzieje się to po czasie To nie brud wykańcza pompę no chyba że ktoś jeżdzi bez filtra ...pompę wykańczają suche dodatki np.rozcieńczalniki

VOLKSWAGEN zaworek zwrotny paliwa 1.8 abs

Witam mam taki problem w golfie ojca ze po dluzszym postoju np 2-3 dni ciezko rano pali. Trzeba go dlugo krecic az odpali. Wczesniej nei mial benzyny i prawdopodobnie przytarla sie troche pompka. jak samochod odpali to juz pozniej nie ma problemu z paleniem. Dlatego myslimy ze palio sie cofie w wezyku i po nocy nie chce odpalic. jak juz odpali to nie cofie beznzyny i pali za strzalem. Autko z gazem.

VOLKSWAGEN sprawdzanie zaworkupodgrzewacza na filtrze paliwa

czesc postanowilem zrobic test na sprawnosc zaworkupodgrzewacza paliwa podgrzalem wode do jakiejs temperatury wrzucilem ten zawor i moge swobodnie dmuchac ( w obie zresztą strony ) od spodu- w miejscu gdzie ten zawor moczy sie w filtrze nie idzie powietrze- wiec chyba ok wykonalem ta sama probe chlodzac zawor w zimnej wodzie- zawor dalej sie nie otworzyl moze to oznaczac ze jest martwy Czy inna wiarygodna

ja wczoraj kupiłem filtr metalowy z rurką wejście wyjście i wywaliłem to całe dziadowstwo filtr i podgrzewacz-zawór zwrotny narazie jedzie ale pewnie za dwa lub pięć dni znów stanie no i tym razem chyba pompa wtryskowa na stół i wymiana wszystkich oringów i jak po tej operacji jeszcze raz zabajzluje to bez żalu oddam na auto złom bo mi nerwów dosyć zeżarł ten golfik i na ryby będzie seicento

VOLKSWAGEN zawór regulujący ciśnienie wewnętrzne pompy paliwa-gdzie

Gdzie mogę znaleźć ten zaworek Podobno on może być odpowiedzialny za to że samochód nie odpala w upalne dni tak właśnie jest w przypadku mojego golfa mk2 1.6 D. Powoli kończą mi się pomysły co może być tego przyczyną... Proszę o pomoc.

VOLKSWAGEN jak dopasowac filtr paliwa z golfa V

witam mam pytanko posiadam golfa 4 miałem kiedys problemy z tzw bankami powietrza w golfince uporałem sie z tym ale widze ze zrowu sie pojawiły i taraz pytanie chce wymienic na filtr z golfa 4 na filtra z 5 jest tam bardzo dobre rozwiazania poniewaz niema tego idiotycznego podgrzewacza ale jest pytanie jaki dokładnie szukac filtr bo jest kilka rodzaji jak ogladałem po numerze filtra oraz po pojemnosci

zaworek termoczny wydaje mi sie ze bylo by poprawnie. Rozbieralem kiedys to ustrojstwo i tam jest taka fajna mala blaszka z bimetalu zrobiona. Odksztalca sie pod wplywem ciepłazimna. Sprawia to ze ten trojnik puszcza paliwo albo ponownie do filtra paliwa albo do baku z tego calego powrotu z silnika.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf 2 1.6PN dostaje za dużo paliwa i sie zalewa

Witam mam problem z moim autkiem mianowicie bardzo żle pracuje na benzynie po odpaleniu nierówno pracuje(dzwięk podobny do pracy na 3 cylindrach) muszę utrzymywać auto na wysokich obrotach aby nie zgasłspaliny bardzo śmierdzą benzynągdy puszczę gaz auto gaśnie.Zauważyłem natomiast że gdy przełącze przełącznik instalacji gazowej na 0(wypalanie) pod koniec wypalania benzyny silnik zaczyna

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III TDI - jak wymienić filtr paliwa

Witam nadal mam problem z mocą opisany tu httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... tratamocy postanowiłem zmienić filtr paliwa silnik 1Z i wersja filtra wkrecana - taką kupiłem starą wykręcam...ale widzę że paliwko jest w środku jak nakręcę nowy to wnioskuję że jakoś trzeba wcześniej napełnić nowy filtr paliwem jeśli tak to jak nie mam pod ręka w buteleczce zapasu ONa może ktoś wie jak wymienić filtr bezpiecznie żeby nie zapowietrzyć układu

a moze masz ten zaworek na filtrze uszkodzony i przepuszcza powietrze

VOLKSWAGEN GOLF IV golf 4 1.4 16v hałasujące zawory

Od czasu zakupu czyli od około 15 roku występują przy dodawaniu gazu okresowo hałasy zaworów lub coś innego hałasuje. ssanie włącza się normalnie. Czym może być to spowodowane bardzo proszę o pomoc. dodam że oleju nie bierze nic. ma przejechane ponad 182 tyś. wspomnę że jednego dnia to występuje drugiego dnia nic nie słychać. jedyny mankament coś szwankuje przy silniku to z rana jak zimny hałasuje coś nie zawory i po 2 minutach wszystko ustaje. dzięki.

Czy problem może być spowodowany przez zatankowanie złego paliwa

Byc może jest to własnie wina paliwa. Sprawdzic możesz również czujnik spalania stukowego. Ogólnie silniki 14 i 16 16V klekotaja przy mocnym wcisnięciu gazu.

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

witam w niedlugim czasie bede wymienial wtryski asv w swoim 1Z i u jednego uzytkownika byl spadek dawki z 3 na 45-5 i moja prosba brzmi jezeli u mnie by cos sie takiego tak samo powtórzyło to jak to zmienic vagiem prosił bym o porade lub ewentualne zdjecia.

Witam ponownie Dziękuję za szybką odpowiedź. Udało się podpiąć pod vag-a (polski vag 4.9) i ustawiliśmy 0.74 i po założeniu dekielka wzrosło do 0.78 V temp. silnika 36. Wyskoczyło natomiast kilka błędów 553 Przepływomierz masowy powietrza-G-70 nieprawidłowy sygnał - Błąd sporadyczny 513 Czujnik prędkości obrotowej silnika G-28 błąd sporadyczny brak sygnału 765 Czujnik polożenia

Po kolejnej próbie efekt był marny. Jeszcze raz wyciągneliśmy cały nastawnik kulka prawidłowo weszła w otwór. Jednak stukanie klekotanie bardzo mnie niepokoi. Nie wiem czy słychać je z pompy czy spod dekla zaworów. Co to może być Skąd te stuki

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi