części samochodowe nanodatex

volkswagen golf zawór paliwa v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf zawór paliwa v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf zawór paliwa v

VOLKSWAGEN GOLF III golf III 1.6 75 km cofanie paliwa gaśnie

Witam cofa mi się paliwo z tego powodu rano nie chce odpalać mi auto muszę kilka razy przekręcić kluczyk żeby pompka pochodziła i wtedy zapali czasem jednak jak jest zimny silnik potrafi zgasnąć ale po ponownym odpaleniu jedzie dalej normalnie wiem że można zamontować coś takiego jak zawór zwrotny paliwa gdzie to dokładnie trzeba zrobić chodzi mi o miejsce czy jest jakieś konkretne

No właśnie takim ze jak zdjąłem wężyk od układu paliwowego (taki gumowy jest po lewej stronie chyba przed filtrem paliwa) nie było tam paliwa i jak parę razy włączę zapłon bez uruchamiania słychać jak pompka chodzi i po paru takich uruchomieniach można odpalić sąsiad mi mówił ze to właśnie cofa się paliwo i można na tym wężyku od doprowadzania paliwa zamontować jakiś zaworek żeby się to paliwo nie cofało i chodzi mi o to w którym miejscu to się montuje.

CześćJa w MK3 19 TD AAZ zainstalowałem sobie zawór jednokierunkowy zaraz za filtrem paliwa (około 8 cm) a przed silnikiem i przed pompą paliwową. Od tego momentu problem z cofającym się paliwem został wyeliminowany. Tylko że ja ma diesla a ty masz benzynę więc nie wiem czy czasem u Ciebie pompa paliwowa razem z filtrem nie jest zanurzona w baku. Opisz może jak wygląda układ paliwowy

CześćW dieslu u mnie filtr paliwa wygląda tak jak na dwóch zdjęciach zamieszczonych w tym temacie httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpf35&t39965&start0&hilitzaw%C3%B3rjednokierunkowy Do filtra dochodzą dwa przewody jednym paliwo jest zaciągane ze zbiornika paliwa a drugim nadmiar paliwa wraca z powrotem do zbiornika paliwa (jak silnik nie pracuje to prawdopodobnie ten wężyk jest pusty

VOLKSWAGEN Wyrywa pompe paliwa w zbiorniku

Jak zwykle mam jakiś nietypowy problem. golf gti zrobiony swap z 1.8 na 2.0 z tym że cały osprzęt od 1.8. Problemem nie jest typ silnika ale pompa paliwa.Kilka dni temu zaczęła mi świszczeć pompa paliwa (ta pod samochodem jakby się zacierała) samochód powoli przestawał pracować aż zgasł. Do tankowałem benzyny (myślałem że zabrakło bo pływak wariował) odpalił ale słabiej chodził.

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 1.9TDI brak mocy ciężko znaleźć przyczynę

WitamPacjent golf III 1.9 TDI 90KM 95rObjawy Brak mocy. Samochodem jeździ jakby to było zwykłe wolnossące 1.9 albo z tyłu była zaczepiona duża przyczepa...z wysoką plandeką Silnik nie dymi zużycie paliwa w normie filtr paliwa nowy powietrza zmieniany całkiem nie dawno. Występował błąd przepływomierza. Zakładany był nowy przepływomierz nawet dwa w tym jeden oryginał Pierburg nie

VOLKSWAGEN Golf TDI AFN proszę o pomoc

Przepraszam że zaczynam nowy temat ale po przeczytaniu tysiąca postów i parunastu godzinach spedzonuch przy golfiku dalej mam te same objawy. po 2 godz. postoju auto nie chce zapalić 5 - 6 prób ledwością zapala a z rury widobywaja sie kłęby białego dymu około 30 sek. jak zgaszę po 1 min to odpala od tyka. Sprawdziłem świece opór 09 - 1 oma prąd dochodzi filtr paliwa wymieniłem zawór

VOLKSWAGEN Golfik nie pali.

Szanowni forumowicze postanowiłem zamieścić nowy post z moim problemem. Sytuacja wyglądała kiedyś tak "Szanowni forumowicze proszę o pomoc. Może ktoś miał podobny problem i będzie mógł mi pomóc. Problem wygląda następująco od jakiegoś 15 miesiąca mam kłopot z odpaleniem mjego golfika. Wcześniej palił jak to się mówi "od pół obrotu" a od jakiegoś czasu na zimnym

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III GTI problem z benzyną auto na gazie pracuje OK.

Witam wszystkich. Mam taki problem. Wczoraj zatankowałem autko do pełna paliwkiem z BP. Było wszystko OK. Ale dzisiaj po pracy przegoniłem golfine na benzynce i problemik się zrobił. Silnik zgasł nie wchodzi na obroty i nierówno pracuje. Na gazie jest wszystko OK. Może macie Panowie jakieś pomysły co do usterki Bardzo proszę o porady.

Panie rafalp instalacja w moim pojeżdzie jest od dawna wcześniej nie było takiego problemu autko mam od listopada 2005 c do tej pory było OK. Jeżeli to wina paliwa to już nigdy nie zatankuję się na BP nawet oni oszykują. A jeszcze jedno. Może to zawór pochłaniacza par paliwa Przedtem było go słychać nawet całkiem głośno a teraz jakby troszkę umilkł. CZy może być to ten zawór jeśli ktoś ma jakiś pomysł prosżę o pomoc. A może filtr paliwa Jutro chyba wymienię.

VOLKSWAGEN GOLF IV Powietrze w układzie paliwowym Golf IV 1.9 TDI ALH rok 2000

Witam Mam problem z bąbelkami powietrza w wężyku paliwa za filtrem do pompy. Na zimnym silniku bąbelki nie pojawiają się wężyk jest caly w paliwie Po nagrzaniu sie silnika zaczynają się pojawiać bąbelki w ukladzie paliwowym

Powietrze szkodzi nie tylko pompie ale również wtryskom. Wczoraj wymieniłem zaworek na filtrze (nie zauważyłem znacznej różnicy - 23zł) i cały przezroczysty przewód. Wciąż borykam się z powietrzem. Nie cofa się ono z pompy tylko przyuważyłem ostatnio że podczas poboru paliwa przy włączonym aucie wraz z strumieniem paliwa idzie strumyczek powietrza. Gdzieś mi bierze lewe powietrze

VOLKSWAGEN oringi zaworu filtra paliwa a głośność silnika

Witam Podczas ostatnich mrozów (-30oC) miałam problemy z uruchomieniem swojego mk4 1.9sdi z 2000 roku. Wymieniono akumulator i filtr paliwa. Mechanik stwierdził cofanie sie paliwa na zaworku przy filtrze paliwa. Wymienił oringi tego zaworu na ciaśniejsze. Auto jak na razie odpala tylko martwi mnie że silnik chyba zachowuje sie głośniej podczas jazdy zwłaszcza słyszę to na 4 biegu. Za to

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 1.6 AEE 1996 falujące obroty

Witam jestem nowy na forum więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moim nowo zakupionym golfem golf III 1.6 AEE 1996. Mianowicie chodzi o falujace obroty silnika. Dwa dni temu wyminiłem rozrząd i uszczelke pod głowicą. Kazałem mechanikowi zobaczyc też na te falujace obroty. Skaczą miedzie 700 a nawet 300 że przy ruszaniu gaśnie mi auto. Powiedział jak to sie czesto czyta że

Poczytaj tutaj viewtopic.phpt297690 u mnie pomogło i bardzo łatwo sprawdzić czy chodzi o ten zawór par-paliwa (u mnie nr 0 280 142 310) na allegro 40zł z przesyłką.Czekam jeszcze na ten zawór. Póki co jeździłem najpierw na odłączonym przewodzie od kolektora silnik nie gasł ale obroty na luzie wzrosły z czasem (przez kilka dni) do 3000. Dlatego wyjąłem zepsuty zawór połączyłem

VOLKSWAGEN golf gasnie podczas jazdy

ogolnie jestem po wymianie cewki ktorej uszkodzenie powodowalo ze paliwo nie doplywalo tam gdzie trzeba i jednoczesnie samochod nie zapalal (rozrusznik krecil ale silnik nie startowal). to ze trzeba wymienic cewke to zajelo troche czasu ludziom w warsztacie. no i samochod zaczal zapalac. wczoraj go odebralem i niestety. po przejechaniu kilkunastku km kiedy wszystko wydawalo sie ze jest ok autko zaczelo

tu masz link do serwisowki Boscha httpwww.sendspace.plfileEDj6oKyK Tu ogolnie o regulacji httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... sc&start0 Sugeruje zapoznac sie z serwisowka i sprawdzic przede wszystkim cisnienie w ukladzie (zwroc szczegolna uwage na sprawdzanie regulatora cisnienia paliwa). Musisz troche z tym powalczyc i wykluczycstwierdzic cos. Wiekszosc mechanikow sprawdza tylko cisnienie

VOLKSWAGEN GOLF II remont silnika Golf II 13 gaźnik

witam w moim golfiku poszedł pasek rozrządu urwało i pogieło zawory uszkodziło tłoki ale prawdopodobnie da je się zregenerować. Odstawiłem go do jednego z podwarszawskich warsztatów i krzykneli mi za remont 1800 zł a mam wrażenie że chcą ze mnie zedrzeć na maxa kasy bo wymyślają rzeczy które nie mają związku z zaistniałą usterką. Może ktoś ma warsztat godny polecenia w Warszawie

Ja swoją głowicę reanimowałem ale byłem bliski kupienia drugiej za 180 zł z kolektorami wałkiem i popychaczami. Ale i tak bym tą drugą rozdłubał sprawdził zawory i gniazda (ewentualny szlif i docierka) czy prowadnice nie mają luzów i wymienił uszczelniacze zaworów plus planowanie. Po takiej reanimacji trochę to polata. Fakt faktem robiłem to sam więc koszty regeneracji głowicy były

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI 90KM ALH problem z dopływem paliwa

Witam Wszystkich.Dziś zapaliłem autko bez problemu temp. -15 po chwili ruszylem i zaczeło zdychać przy wyższych obrotach i w koncu zgasło i nie dało sie zapalić.Po jakims czasie w koncu zapalił ale widać w przewodzie paliwowym że idą znikome ilości plaiwa tzn raz idzie paliwo a po chwili przewód jest pusty i tak w kółko a jeśli juz cos pójdzie to jest to wiekszosc powietrza niż paliwa.

Ja po wymianie zaworka na filtrze nie mam już pęcherzyków ale wątpię żeby miało to z tym związek... Sprawdź to co napisałem oraz czy nie wytrąciła się parafina w samym filtrze... Niestety to że mamy dobre paliwo nie zawsze jest gwarancją że nic takiego się nie stanie... Polecam depresator do paliwa ja zawsze dolewam pomimo tankowania na dobrej stacji...

VOLKSWAGEN GOLF II Popychacze Zaworowe Golf II 1.6 D

Witam.Mam takie pytanie czy po zdjeciu glowicy i montażu wszystkiego w kolejności muszę wycisnąć olej z popychaczy zaworowych..Bo tak niby trzeba zrobić pytam bo nie wiem czy to konieczne...A kolejne pytanie to czy zaworek zwrotny na filtrze paliwa powinien być strzałka do zbiornika czy na pompe wtryskową..Chodzi o golfa II 1.6 D JP.. Proszę o odp)

VOLKSWAGEN golf pierburg szarpanie

witam. wiem że tu dużo tematów o pierburgach ale ja mam inny chyba bardziej odosobniony problemgolf podczas jazdy na benzynie chodzi przez pewien czas normalnie jednak za chwile zaczyna się dławić i silnik zaczyna gasnąć sytuacja ma miejsce gdy trzymam gaz lub mocniej przyspieszam i od razu wcisnę sprzęgło wtedy obroty spadają wręcz do zera gdy hamuję biegami silnik chodzi normalnie i

no więc sprawa wygląda takgolf 1.8 pierburg 2E2 LPG 1984 r.ciężko odpala na benzynie ze względu na nie działające ssanie gdy się rozgrzeje chodzi prawie normalnie na benzynie poza jednym mankamentem gdy się przegazuje lub natychmiast wciśnie sprzęgło silnik trzęsie gaśnie potem jak się odpali to obroty jałowe w normie i wszystko wraca do normy i tak w kółko czuć że silnik jest

VOLKSWAGEN GOLF III Tykanie w okolicy filtra paliwa GOLF 3 (1Z )1.9 TDI 90KM

Witam. Od niedawna posiadam golfa mk3 tdi 90km. Przez 3 miesiace chodzil wysmienicie ale kilka dni temu cos zaczelo tykac w okolicach filtra paliwa. Czytalem na innych forach ze to najprawdopodobniej zawor N-75 ktory w jednych samochodach tyka a w innych nie ale w obu przypadkach chodzi poprawnie. Prosze o konkretna odpowiedz czy da rade zrobic aby przestalo tykac i co jest tego powodem. Dodam ze wlasnie

przewody ciśnieniowe sprawdziłem dość dokładnie ... są w dobrym stanie natomiast wymienie zawór i zobaczymy co to da myślę że rozwiązaniem dla tego typu problemów jest albo wymiana zaworu N75 albo turbina już na wykończeniu

VOLKSWAGEN Czujnik temp.paliwa

Witam mój temat został wyrzucony do śmietnika zupełnie nie wiem czemu. Na autach znam się aby trochę i akurat nie mogłem znaleźć dokładnie informacji na zadane moje pytanie w tamtym skasowanym temacie. Zupełnie nie wiem dlaczego ktoś od razu wyrzucił go do śmieci zamiast odpowiedzieć i obyłoby się bez zakładania nowego tematu. A więc naprawdę proszę o nie kasowanie i odpowiedzenie

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala brak paliwa na wtryska

Witam. Mam dziwny przypadek w moim golfie IV. mianowicie po powrocie do domu zgasiłem silnik (normalna sprawa) po około godzinie próbowałem odpalić auto jednak nic z tego. miałem rezeriwe więc pomyślałem ze paliwo dolałem i nadal nic postanowiłem odpowietrzyć układ. poluzowałem nakrętki na wtryskach paliwo szło ok. nie odpalił. wymieniłem filtr paliwa pomyślałem ze było mało paliwa

wijąłem zawór calkowicie i nic nie dało... zero przelotu justem już taki zdenerwowany ze mam ochote wziąć do ręki młotek do zaworu paliwo dochodzi a dalej nic. jak wykręce zawór i podam paliwo to zaworem leci ale dalej sucho.dodam jeszcze ze gdy była poprzednia pompa to miedzie 4 a 7 pinem w kostce pompy był wstawiony rezystor 120... teraz go usunąłem. zastanawiam się jaką funkcję mógł spełniaćNie piszemy posta pod postem

Pompa na pewno tłoczy paliwojeśli paliwo nie idzie na wtryski wogóle ale to wogóle to znaczy że albo zawór gaszący albo sama pompa. Można też podać napięcie na zawór gaszący bezpośrednio plus z aku wtedy jest podawane napięcie na ecu ale samochód nie będzie miał tej mocy co na właściwym zasilaniu.

VOLKSWAGEN GOLF III Na zlom czy jeszcze nie golf 3 aaz

WitamAutko jezdzilo bez prolemu do mometu kiedy zaczely sie mrozy przez ktore 2 tygodie nie odpalalem golfa bo mialem stary akumulator gdy mrozy odpuscily mialem troche kasy i kupilem nowy akumulator. Co sie okazalo auto ie odpalilo podczas tego postoju zepsul sie zawor odciajacy paliwo ten na pompie paliwa.Kupilem nowy wymieilem z trudem ale golf odpalil i teraz najgorsze dymi na czarno jak lokomotywa

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy

Witam dzisiaj podczas powrotu z pracy mój golf IV zgasł przy samym domu . jechałem z górki bez gazu po chwili zobaczyłem ze świeci się kontrolka akumulatora kiedy wcisnąłem sprzęgło zobaczyłem ze silnik zgasł. próbowałem odpalać ale bez rezultatów dopchałem samochód do domu podłączyłem pod vaga ale żadnych błędów nie pokazał bezpieczniki wszystkie ok. Gdzieś przy 20 próbie

WitamMialem dwa dni temu podobny przypadek. Podczas jazdy samochod normalnie w swiecie zgasl. Zjechalem na pobocze maska w gore i oko look co sie stalo.Sprawdzilem wtyczki czujnikow zawor na pompie i dalej nic. Mialem kawalek kabelka wiec podlaczylem zawor na pomie na krotko z akumulatorem() proba odpalenia i nic. Silnik normalnie kreci zadnych stukow tak jakby paliwa nie dostawal. Samochod na lawete

VOLKSWAGEN GOLF III Golf MK3 TDI nie odpala - problem z n108

Witam wszystkichMam problem z moim golfikiem MK3 1.9 TDI silnik AHU.Samochod od pewnego czasu ciezko odpalal az w koncu padl calkowicie. Duzo sie z nim bawilem i ostatnio wymienilem Filtr paliwa i powietrza czujnik temperatury swiece zarowe kolko napedzajace pasek rozrzadu. Ustawialem rozrzad. Na Vag-u wyskakiwal blad zaworu N108. przejzalem cala instalacje - wydaje sie OK. W koncu poprowadzilem nowy

VOLKSWAGEN GOLF V Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu

Witam Mam dosc powazny problem z moim golfem.Otoz kiedy wyłączam zapłon i wyciągam kluczyk silnik nadal pracuje.Nie wiem czy ma t jakies znaczenie ale problem zacząl sie dokładnie od momentu kiedy zamontowałem w samochodzie radio.POmyslalem ze jesli je wyjme problem ustąpi-niestety tak sie nie stało.Chciałbym rowniez zauwazyc ze od tego momentu nie działa mi zamykanie samochodu z pilota.Czy miał ktos z was podobny problem Proszepomozcieporadzcie co zrobić .Pozdrawiam

diesel nie wiem czy w mk5 jest tak samo ale podobnie mialem w innym samochodzie... po prostu zaworek ktory otwiera sie po przekreceniu kluczyka moze nie zamykac paliwa po cofnieciu kluczyka a przyczyna moze lezec albo w elektronice albo sam zawor zie zacial... i vag nic nie wskaze jesli to on... w moim przypadku zacial sie wlasnie ten zaworek i trzeba bylo go dusic

VOLKSWAGEN Golf AEE 1.6 Brak ssania

WitamPosiadam golfa mk3 silnik 1.6 75km AEE i od prawie 2 miesięcy brak w nim ssania automatycznego. Przeszukałem już chyba prawie wszystkie fora na ten temat i znalazłem jedną wskazówkę że to może być zawór odpowietrzający N80 (0280142310). Na jednym z forum ktoś napisał że jeżeli ten zaworek jest uszkodzony to kiedy zdejmie się rurę która idzie do kolektora ssącego to ssanie powróci.

landa92 tu masz jak sprawdzic ten zawor. Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznegoWarunki sprawdzaniaVAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3].Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80C (Bezpiecznik nr 29 sprawny)Sprawdzanie działaniaVAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070].Gdy wprowadzona zostanie diagnoza przez komputer sterujący zawartość pola wskazań [4]

VOLKSWAGEN GOLF III Spalanie Golf III 1.8i 75KM

WitamJestem posiadaczem golfa 1.8i 75KM jego spalanie wynosi przy spokojnej jeździe na trasie (max.90kmh) 70-75l100 przy prędkści 110-130kmh 85l100 rekord zimą w jeździe miejskiej( Wrocławduże korki) 10l100km.Czy to nie zadużo.Spotkałem się z różnymi opiniami. Czy da się w jakiś sposób obniżyć te spalaniePozdrawiam

Według mnie jeśli komuś ten silnik pali mniej niż Tobie to raczej nie umie liczyć. Jak liczysz spalanie - przed każdą trasą tankujesz do pełna gdy przejedziesz ją do końca to znów tankujesz i sprawdzasz ile litrów paliwa spaliłeś na danej trasie Jeśli 10 litrów w mieście i to zimą to dużo to spójrz nawet na starsze diesle które w tych warunkach przestają być tak oszczędne.

VOLKSWAGEN Zwiększenie dawki paliwa układ zasilania Monotronic

Witam Zacznę od tego co mam i co zrobiłem model VW POLO 86C 2F kombifox rocznik 91 silnik 1.0 AAU (seria 45KM a ile teraz to nie wiem) Modyfikacje -wywalony katalizator końcowy tłumik przelotowy końcówka wydechu Ulter -przerobiony układ dolotowy- wywalona "patelnia" obudowa z Passata b3 na końcu stożek -porting głowicy 1mm w dół powiększone kanały wydechowe i ssące szlifowane

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II GTI HELP

A więc tak przyjeżdzam w nocy jest wporządku. Rano próbuje zapalic a zawsze palił bardzo dobrze i nic z tego..na benzynie niechce jarac..poporostu kreci i nic wykrecilem swiecie i zoabczylem ze są suche....tak jakby paliwo nie docierało...spr. czy na gazie odpali i rzeczywiscie odpalił obroty falowały bo mialem ostatki gazu i chyba tez jak jest zimny tez tak sie robi.....A na benzynie nic

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9d nie wchodzi na obroty

Witam mam problem z moim golfem 3 1.9d od jakiegoś czasu nie chce wchodzic na obr powyzej 3tyś a czasami nawet ponad 2 tys nie wchodzisamochód jest strasznie mułowaty na prostej drodze ledwo 60 kmh jedzie.dodam ze jezeli uda mi sie przekroczyc ok 45 tys obr np z górki to samochód zaczyna normalnie pracowac na jakis czas i pozniej znowu to samo.Na obr nie chce wchodzic zarówno jadąc jak i stojac w miejsu na luziebardzo prosze o szybka odpowiedz

Filtr paliwa elektrozawór odcinający śruba powrotu paliwa na pompie.Filtr wymienić jak nie pomoże to elektrozawór - osłuchać czy cyka po przekręceniu kluczyka jak nie trzeba wykręcić i obadać czy trzpień nie wytarty czy nie ma opiłków ew wymienić zawór. Śruba powrotu paliwa ma kalibrowany otwór i sitko mogła się zapchać wtedy będzie problem z wyprzedzaniem wtrysku.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II 1.8 symbol silnika RP

Witam Chciałbym sie dowiedziec czy można zlikwidowac zawór recyrkulacji spalin filtra weglowego(ten który jest na filtrze powietrza) tzn chciałbym go odłączyc i zastąpic jakąs rurką ponieważ ten zaworek mi sie zawiesza i nie odpowietrza sie zbiornik paliwa z góry dziękuje za informacje i odpowiedz pozdrawiam Piotrek)

nie ma sprawy da sie bez niczego tylko zawsze będzie Ci śmierdziało benzynka koło auta [ Dodano 20 Sty 2007 1944 ]tylko to nie jest zawór recyrkulacji spalin tylko zawór pochłaniacza par paliwa

VOLKSWAGEN GOLF II Golf 2 1.8 RP

Witam mam golfa II 1.8 na monowtrysku i mam takie pytanko czasem w czasie jazdy jak wcisne sprzegło i puszcze gaz to obroty spadają do około 500obr i za chwile sie stabilizują do 900obr same czyli 900obrotów ok ale to jest nie zawsze ale jak sie zagrzeje co to może byc w golfiku mam nowy silniczek krokowy bosch i nową sonde lambda z boscha bable nowe swiece nowe to wymieniałem wczesniej bo miałem inne problemy prosze o odp czy to w tym modelu jest normalne czy jest jakas przyczyna

Benzyna auto nigdy nie miało gazu [ Dodano Pon Gru 18 2006 2239 ]Przepłukałem dzis WD40 ten zaworek a potem go przepłukałem benzyną ekstrakcyjną i wyleciało troche brudu narazie jest ok jutro mam dłuższą trase także sprawdze [ Dodano Czw Sty 11 2007 1523 ]Witam wszystkich problem powrócił ten zaworek który czysciłem teraz wydaje si ebyc ok bo sobie tak tyka cyka hih .Ale jak pojezdze

VOLKSWAGEN golf tdi 1z przerywa nie pompa nie układ paliwowy pomocy

Witam moj golfik III 1z tdi przy 35 tys przerywa wymieniłem pompe przepływomierz sterowanie turbina komuter sterowanie zaworem EGR umyłem zawór EGR filtr paliwa wymieniony na kompie 0 błędów a auto jak przerywało tak przerywa ponadto max predkość to 130kmh nie przyśpiesza dalej robi sie dziura mam podejrzenie na uszkodzony czujnik położenia wału korbowego wieniec na wale korbowym lub intercooler czasami słyszę świst prosze o pomoc

VOLKSWAGEN GOLF IV ASV Nie moge odpalic Golf IV

Witam problem jest taki ze nie mogę odpalić auta wcześniej zamontowałem dodatkowy zaworek zwrotny za filtrem auto jeździło ale było wiele pęcherzyków powietrza potem chce odpalić i się nie da (wymontowałem zaworek spowrotem ). Może uszkodziłem gdzes przewód paliwowy albo filtr i teraz łapie lewe powietrze i nie może zaciągnąć paliwa vagiem sprawdziłem nie ma błędów przy próbie odpalenia świeca się wszystkie kontrolki normalne

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF MK3 SILNIK AAZ

Witam wszystkich to mój pierwszy post więc przepraszam za niepoprawność itd. Ostatnio mam problem z moim golfem 3 td silnik AAZ 75 koni otóż stracił moc przy wyższych obrotach kiepsko przyspiesza jakby brakowało paliwa co dziwne można dociskać pedał do podłogi i ani chmurki dymku wcześniej troszkę kopcił znam się na mechanice ale już nie mam pomysłu co dalej robić o to rzeczy które

LDA działa poprawnie ponieważ po zdjęciu wężyka staje się słabszy dla ciekawości rozebrałemboost pin oryginalny jedynie zaskoczyła mnie sprężyna o dość dużej sile rozprężania wstawiłem bardziej miękką ale bez zmian jak wspomniałem wcześniej turbo pompuje prawie 09 bar więc ok. Te silniki mają to do siebie że przy butowaniu puszczają chmurkę dymku a tu nic wcześniej trochę

VOLKSWAGEN GOLF II Duże spalanie Golf II 1.6 GTD

Kupiłem golfa i palił 58l100 km i zrobiłem na takim spalaniu jakieś 3 tys. km aż nagle spalanie wzrosło na 75 l a nic nie robiłem przy silniku i jeździłem tymi samymi trasami. Skręciłem na pompie troszkę dawkę ale spalanie zmalało na 7 l a słaby jest teraz jak coś. Wymieniłem filtr paliwa i powitrza ale to praktycznie nic nie pomogło. Co robić Ubytków oleju nie ma i przed skręceniem dawki moc też miał bardzo dużą. Czy tak nagle mogły paść wtryski

Chodziło mi o płytki do regulacji luzu zaworowego u ciebie już są hydro-popychacze które mają większą masę zwiększają ryzyko "przekręcenia" silnika tj pod wpływem wysokiej prędkości obrotowej i ciśnienia ze sprężarki zawory mogą nie zdążyć się domknąć i zderzą się z tłokami ale to temat na lepsze konie na 2 razy lepsze conajmniej [ Dodano 09 Paź 2009 0107 ]Winę

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III TD 75KM nie chce odpalić

Witam wczoraj na wieczór wróciłem do domciu autko zostało na parkingu i dziś lipa nie chce odpalić kręci kopci na biało i nic poza tym co mogło się stać

8 jest to zawor odcinajacy paliwo.Inaczej gaszacysilnik wprzypadku jak by na nim nie bylo napiecia poprzekreceniu kluczyka silnik nie odpali bo nie dostanie paliwa. tym drugim zboku nie zawracaj sobie glowy bo tojest zawor rycyklngowy ale zasada jego pracy to jest powazniejszy temat.Życze sukcesu i powodzenia w dzialaniu Pozdrawiam. [ Dodano 02 Lut 2009 2051 ]No i jak Kolego silnik chodzi czy inne problemy.

VOLKSWAGEN GOLF IV golf mk4 1.4 16v akq problem z zaplonem

witamprzeszukałem już chyba cale zasoby internetowe i nie mogę znaleźć sposobu na uruchomienie golfika. Jest to golf mk4 silnik benzynowy 1.4 16v AKQ z 98r. w aucie została zdjęta pokrywa zaworów w celu uszczelnienia wycieku oleju do gniazd świec zapłonowych a co za tym idzie został zdemontowany również rozrząd. Po uszczelnieniu pokrywy i złożeniu rozrządu na nowo auto nie pali na

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 1.4 (ABD LUB AEX) 120 kmh i koniec

Witam Przede wszystkim witam wszystkich posiadaczy VW.Jestem tu nowy ale forum przeszukałem i pomocy nie znalazłem wiec zwracam się o pomoc zakładając nowy temat.Kupiłem golfa 3 z silnikiem 1.4 z 1995 roku.Od razu powiem że mam problem z odnalezieniem oznaczenia silnika ale jest to silnik na mono wtrysku ale wyglądem jest taki sam jak golf kuzyna na wielopunkcie (pokrywa zaworów aluminiowa

VOLKSWAGEN Golf nie moze odpalic jak postoi 1.6 TD

witaam mam problem z zakupionym golfem auto jak postoi nie moze odpalic nawet jak cieple a po nocy to wogole krecic trzeba z 10 min w tym czasie kopci kręcąc z wydechu i czuc taka przepalana rope i kręcąc rzrusznikiem cojakis czas tak dygnie az wkoncu odpali myslalem ze zchodzi paliwo ale jes zaworek zwrotny miedzy pompą paliwa a filtrem paliwa wezyki od przelewow nowe dodam ze jak juz odpali

VOLKSWAGEN GOLF II Problem z Golf Mk2 1.8 16V PL

Witam Serdecznie Ponieważ nie znam się na mechanice postaram się opisać swoją sytuację. Wszystko zaczęło się od tego że po tygodniowym wyjeździe wróciłem do domu. Oczywiście pierwszą rzeczą którą chciałem zrobić była przejażdżka swoim maleństwem Udałem się więc na parking trochę pojeździłem po mieście ale ale ale... Coś dziwnego działo się z samochodem. Zacznijmy

Dziś podjąłem kolejną próbę wskrzeszenia swojego VW - tym razem na celownik wziąłem kable zapłonowe. Wymieniłem stare NGK (nawet nie wiem ile lat przejeździły na tym silniku) na nowiuteńkie pachnące Beru i... znów brak poprawy w działaniu samochodu juby napisał(a)Może to być też uszkodzona uszczelka wtryskiwacza uszkodzony regulator ciśnienia paliwa uszkodzony rozdzielacz paliwa

VOLKSWAGEN GOLF II Wtryskiwacze Golf II 1.3 NZ (układ wtryskowy Digijet)

Jakiś czas temu założyłem instalacje gazową niedługo potem wysiadła mi pompka paliwa no i tak jeździłem na samym gazie przez 2 lata. Ostatnio założyłem nową pompkę i wlałem dużo paliwa żeby się nie zajeździła na sucho tak jak kiedyś . Ale samochód strasznie ciężko odpala na benzynie jak już "załapie" to przez max. 5 sekund chodzi dobrze potem zaczyna przebierać i

VOLKSWAGEN Cofanie się paliwa zawór zwrotny i jego wymiana

Witam najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem który Proszę o instrukcję... Pozdrawiam

a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac dam rade sam to zrobic a druga sprawa jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny to w ktorym miejscu sie go montuje byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI ARL czarny dym nie ma mocy 17664 vag

Witam jestem posiadaczek MK IV TDI ARL. Samochód niedawno sprowadziłem z niemiec. W drodze powrotnej miałem problem z wylatującym wężem turbo - ic - samochód wtedy smolił dymem na czarno oraz nie miał mocy. Zrobiłem to w drodze bardzo prymitywnie - ale działało. Następnie padła mi turbina na śląsku - z racji 400 km do domu zregenerowałem na miejscu. Po rejestracji samochodu przejechałem

Czarny dym jest efektem za dużej dawki paliwa do ilości zassanego w gary powietrza lub zbyt mało powietrza do ilości paliwa innej opcji niema. Zrób logi z odpowiednich grup i przedstaw je na forum. Bo to co piszesz że robiłeś logi i na nic nie wskazuje to trochę za mało aby zgadywać co go boli. Stawiam na nieszczelny dolot lub uszkodzony zawór EGR ale to wszystko należy wnikliwie sprawdzić.

VOLKSWAGEN GOLF III Golf 3 - wymiana silnika - pomocy

Witam proszę o pomoc w sprawie związanej z wymianą silnika. Autko to golf 3 1.9 tdi rok 95. Mianowicie od kilku miesięcy miałem problem z kołem na pompie paliwa (za błedy w opisie technicznym przepraszam nie jestem znawcą) który zaczął występować po ostatniej wymianie paska rozrządu. Pierwszym objawem był kłopot z odpalaniem kręcenie z dnia na dzień coraz dłużej. Wystąpiło przeskoczenie

VOLKSWAGEN GOLF III [MK3 AFN] Moj "NOWY" golf nie chce odpalic

Witam.zakupilem ostatnio golfika 19 TDI (110KM). jezdzilem nim 4 dni i w czasie tych 4 dni odpalal bez zarzutu.az do dnia dzisiejszego.zgasilem na chwile samochod po 2 min chialem odjechac ale nie chcial odpalic.nie wiem co zrobicmoze mi ktos pomocjak go probuje odpalic to tak jakby chcial a zapalic ale nie moze... z gory dziekuje za pomoc

ja też niedawno kupiłem TD ka i dokładnie to samo miałem palił na dotyk a potem nagle nie po postoju i okazało się że nagle rozszczelnił się układ paliwowy i po prostu się zapowietrzał - konkretnie na gumowym przewodzie nadmiarowym... kupiłem inny lepszy za 2.50zł i jak ręką odjął... radzę sprawdzić czy nie ma śladów paliwa na złączach przewodów paliwowych - od tego trzeba zacząć w gorszym przypadku może być zaworek zwrotny na filtrze paliwa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie znajdę filtr paliwa w 2.0 tdi 136km

Witam. Chcę wymienic filtr paliwa i moje pytaniejak się do tego zabrać gdzie się znajduje w tym silniku 2.0 tdi BGW i jakie narzędzia są mi niezbędne.Pozdrowienia __________________

Zwróć też uwagę na zaworek zwrotny na filtrze ten plastikowy do którego wchodzą dwa przewody paliwowe. Miałem niedawno przygodę w golfie MK4 że zaworek nie pasował do nowego filtra był minimalnie za duży choć w dokumentacji sprawdziłem że poprzedni filtr był zamiennikiem oryginału. Dlatego kup najlepiej taki sam filtr jak masz ewentualnie identyczny zamiennik. Zapewne wiesz że polecamy KNECHTa lub MANNa Filtrona omijaj szkoda pieniędzy i nerwów.

Zadaj pytanie ekspertowi