części samochodowe nanodatex

volkswagen golf termostat passat b3

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf termostat passat b3

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf termostat passat b3

VOLKSWAGEN PASSAT B3 obroty i spalanie b3 1.6td

Witam mam maly problem niedawno kupilem passata b3 1.6td i w sumie sie nie koniecznie mocno znam ale wiekszosc osob mowi ze mam za wysokie obroty i tak jak posluchalem kolegi golfa np(19tdi) to faktycznie jego pracuje spokojniej poza tym na zbiorniku jakies 70 litrow przejezdzam okolo 700-800 km gdzie nie jezdze jak wariat nie jezdze tez jakos super delikatnie ot normalnie.. fakt ze zima i ze moze

Zanim zaczniesz cos grzebac przy obrotach załóż termostat i wtedy sprawdz spalanie tak jak mówił kolega smoku215 . Kolegi golf tdi bedzie chodził spokojniej bo jest na wtrysku bezpośrednim Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B3 montaż klimy w b3 1.9 td aaz

w związku z kolejnymi planami co do b3 zamierzam założyć klimę do passka. najlepiej klimatronic. i tu moje pytanie. od jakiego motoru będzie pasowała klima do 1.9td i na jakie komplikacje mogę trafić. co do samego montażu postaram się znaleźć dawce i samemu zdemontować klimę.

1. Chłodnica klimatyzacji pomimo że we wszystkich modelach b3 są takie same chłodnice klimatyzacji ja mam już problem- ori chłodnica ukł. chłodzenia jest mniejsza i nie ma jak przykręcić chłodnicy klimy. Trzeba dorabiać jakieś dodatkowe uchwyty... 2. Jak już koledzy wyżej napisali łapa kompresora potrzebna będzie od TD i TDI na pompie montowanego poprzecznie czyli passat golf

VOLKSWAGEN PASSAT B3 wskazania temperatury b3 19 d

mam kłopot (jak sądzę) ze wskazaniami temp. passat 19 d 1991 termostat jest dobry wymieniony generalnie pod obciążeniem wentylator się załancza na 1 bieg. ale przez cały czas wskażnik pokazuje ok 100 C temperatura zdaje się rosnąć normalnie ale właśnie do owych 100 drugiej prędkości wentylatora nie udało mi się osiągnąć przy tej pogodzie. czy ktoś spotkał się z czymś podobnym ja podejrzewam błąd wskażnika 609

witam pracuje w serwisie VW w niemczech w orginalnej instrukcji obslugi vw passat b3 88-93 temperatura cieczy chlodzacej w normie wynosi UWAGA 100 stopni a nie 90 tak jak w golfach jest to spowodowane przez tak oto zaprojektowany termostat przez firme VW dla modeli 1.6TD 1.9D 1.9TD

VOLKSWAGEN PASSAT Jak szybko reaguje termostat

Witam Wymieniłem termostat bo nie dogrzewał mi się silnik. Założyłem firmy WERNET WAHLER padł mi po roku. Przy jeździe po mieście jest idealnie 90 stopni. W trasie jak go deptam też jest 90 stopni. Jak w trasie trzeba przyhamować i chwilę się pociągnąć wolniej to temperatura mi spada. Jak ostatnio jeszcze włączyłem ogrzewanie to temperatura mi spadła do 70 stopni i powoli zaczęła

Właśnie rozmawiałem z kolegą mechanikiem który 8 lat jeździł passatem b3 1.8 RP a teraz ma golfa 3 1.9 tdi i też po wymianie chłodnicy nie mógł dogrzać samochodu. Zasłonił wlot kartonem i tyle.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Passat 91r. silnik ladnie nagrzany a w aucie zimno

Wiec problem dotyczy paska mojego kumpla chodzi o to ze silnik ladnie sie nagrzewa termostat sprawny stan płyny chłodniczego w normie w aucie zimno da sie zdjac kurtke po jakis 12 Km . POdejrzewamy zapchana chłodniczke moze zasyfiona przynajmniej no i teraz pytanie czym to przedmuchac wpadlismy na pomysl zeby przepłukac woda za pomoca weza ogrodowego pod cisnieniem moze ciezka robota nie jest

zasadzie układ chłodzenia w VW jest samoodpowietrzający więc problem może jest w cięgłach poza tym guti napisał że przewody od nagrzewnicy są oba ciepłe a trzymając je dłużej moze się poparzyć więc nagrzewnica nie jest zapowietrzona ani nie jest zamulona płyn przepływa skoro są oba gorące [ Dodano Pią Gru 29 2006 0752 ] guti nie ma tam zaworu taki zaworek termostat był w golfach

VOLKSWAGEN PASSAT B3 kłopot ze wskażnikiem temperatury vw passat b3

WITAM MAM KŁOPOT ZE WSKAŻNIKIEM TEMPERATURY W PASSACIE B3 WSKAŻNIK TEMP. WSKAZUJE 120 ST. PRZY NORMALNEJ TEMP SILNIKA ZAUWAŻYŁEM TO PO WYMIANIE CZUJNIKA TEMPERATURY BO STARY WSKAZYWAŁ ZA NISKA TEMPERATURE ALE WCZESNIEJ WYMIENIŁEM STABILIZATOR NAPIECIA W DESCE ROZDZIELCZEJ BO SIE PRZEPALIŁ I ZEGAR NIC NIEPOKAZYWAŁ I PO TYM CZUJNIK TEMPERATURY WSKAZUJE MI 120 STOPNI ALE TEMPERATURA SILNIKA

zanim będziesz rozbierał pół auta spróbuj podmienić czujnik na inny (nowy) z doświadczenia wiem że 1 nowy potrafił pokazywać 120 a drugi 90 st.- miałem tak w golfie wymieniałem płyn termostat a okazało się że czujnik (chociaż nowy ) był do d..y

VOLKSWAGEN PASSAT B3 B3 2E Czy po odpięciu krokowca powinien zgasnąć

Koledzy krótkie pytanko - czy po odpięciu wtyczki z krokowca silnik powinien zgasnąć Mowa tu o pracy silnika na benzynie bez LPG przepływka sprawna czujnik temp wody kilkumiesięczny sonda jak najbardziej sprawna auto ogólnie jeździ b dobrze. bez problemu osiąga 180kmh (zima....) nie ma problemu z odpalaniem itp. od prawie roku bez gazu. O co chodzi - chodzi o to ze mam automat i jak jest na

ogrzewanie to istne piekło po kilku km ma juz b. ciepłe powietrze po okolo 20 km jade bez czapki rozpięty a nawiew ma ustawiony pionowo (od ciepła) rzadko zwracam uwage na te wolne obroty ale cos jest nie halo. Co do spalania to tez nie za ciekawie u mnie jest bo wychodzi 13 litrow na bardzo ekonomiczna jazde. Tylko co z tymi wolnymi.... Acha kolego co do ogrzewania to kiedys kiedys miałem golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Temperatura w B3 1.9D

Mam problem z temperaturą w moim autku (B3 kombi 1.9d z 1990).Auto szybko się rzogrzewa i dochodzi mi do temp. 100 stopni (wskaźnik) Potem w okolice 110 i spada do trochę ponad 100 i tak zostaje. Może to tylko wskaźnik. Po ostatniej awarii ( strzeliłą mi nagrzewnica bo podobno nie otworzył się termostar i ją rozwaliło - wymienili jedno i drugie) temperaturę mam cały czas trochę wyższą

Witam Ja bym sprawdzil jeszcze termostat bo moze sie nie otwierac do konca . Przy uszczelce pod glowica prawdopodobne jest ze pojawilo by sie cisnienie w ukladzie chlodzenia oraz bomble powietrza w zbiorniczku wyrownawczym. W golfie mialem podobny problem okazalo sie ze masa byla zabrudzona i wskaznik przeklamywal. pozdrawiam gutzio 643

VOLKSWAGEN swap 2.0 16v 9a z pasatta b3 montaz klimyD

witam mam przyszłościowe pytanie moze nawet nie tak odlegle jestem wlasnie w trakcie swapu z 1.8 na 2.0 z pasata wszystko ladnie pieknie pasuje z intalacja problemu nie bedzie gdyz w drodze wiazka kompletna z pasata b3 i najwyzej niektore kostki sie przelutuje z golfa ale nurtuje mnie jedna sprawa marzy mi sie klima i teraz pytanie bo nie moge znalezc lapy pod kompresor od klimy z czego taka lape

lapy silnika na taka z 1.8 silnik idealnie pasuje na miejsce 1.8 mimo wiazke mialem z passata b3 z roku 92 i pasuje pozatym ze aby dopasowac to tak by lezalo jak w orginale od razu radze przygotowac lutownice bo niektore kostki wogole przewody byly za krotkie fakt mialem wiazke z calego auta to moglem przedluzac kazda kostke chociaz idealnie wiazka pasuje idealnie w skrzynke bezpiecznikow od golfa

VOLKSWAGEN PASSAT powolne nagrzewanie sie silnika.

Co możne powodować ze bardzo powoli w porównaniu do innych samochodów mój pasat się nagrzewa patrząc na kolegów auta to mój 2 lub 3 razy wolniej się nagrzewa opcja typu mrozy lub termostat już sprawdzona.

i ogrzewanie chodzi naprawde dobrze wlasnie przy 100 stopniach przy 90 to cieple powietrze leci a powinno byc gorace(kilka msc temu wymieniona nagrzewnica).Jak wylacze swiatla to wskaznik pokazuje przy cieplym powietrzu niecale 90 stopni na wolnych obrotach . Teraz cos dla ogolu moze...Jak jest dobry termostat i auto dogrzane to nie ma bata-musi byc 90st. i gorace powietrze. Mialem poprzednio golfa

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 16V 9A-Problemy z układem chłodzenia(

Witam Więc na wstępie Silnik z passata B3 US 92R(2.0 16V 9A) Wsadzony do golfa Mk2. Problem jest tego typu iż...Silnik po swapie chodzi wszystko elegancko ale... Układ wodny szczelny nie przybywa oleju ani płynu brak białego słodkawego dymu z rury brak masła pod korkiem oleju... Podczas gazowania na postoju nie wydobywają sie ze zbiorniczka bąbelki węże nie są spuchnięte... Zalałem układ

Nie będzie tam jest obieg ciągły przez nagrzewnicę i zwykła klapa powietrza jak w b3. Zawór o którym myślisz to termostat nagrzewnicy i nie wszystkie mk2 to miały. Zawór całkowicie zamykający dopływ ciepłego płynu miał golf mk1

VOLKSWAGEN PASSAT Wirnik od dmuchawy ciężko sie kręci.

Witam Jako że wymieniam nagrzwnice od x czasu już Mam w pokoju całą dmuchawe spod deski... i tutaj mam pytanie bo wydaje mi sie ze ciężko sie obraca wirnik dmuchawy... pamietam w golfie 3 jak sie to trgo dotknąłem to sie lżej kreciło a tutaj jest tak ze jak lekko sie probuje zakręcić nim to momentalnie staje... Rozbierał to ktoś Nie wiem jak w b3 ale w golfie 3 na 2 biegu dmuchawe było

VOLKSWAGEN PASSAT Kolejne auto.

Witam. Zmieniam auto. Chciałbym kupić passata za 8-11 tys. zł. Nie znam się na oznaczeniach więc proszę o pomoc. Chciałbym się dowiedzieć na który model warto zwrócić uwagę. Grzegorz.

Odnośnie silników benzynowych się nie wypowiadam nigdy nie miałem benzyniaka ale zawsze był to vw diesel (wpierw golf MkII diesel. potem td-oba oczywiście 16) a teraz passacik B3. Części zamienne sprawdzisz na allegro wg mnie dostępność łatwa ceny niewygórowane oferta na szrotach bogata. W swoim samochodzie musiałem po roku użytkowania w RP wymienić amortyzatory (oczywiście po zakupie

VOLKSWAGEN PASSAT brak ogrzewania po zmianie nagrzwenicy.

witam wszystkich forumowiczow. w ubieglym tygodniu poleciala mi para z nawiewow o specyficznym zapachy. do tego szybki pokryly sie tlustym osadem wiec nie pozostalo mi nic innego jak wymiana nagrzewnicy. do tej pory temperatura jak w biblii ogrzewanie rewelacja. jazda nawet zima w koszulce i z uchylonym oknem. tymczasem po wymianie z nawiewow leci letnie powietrze. temp. w ukladzie chlodzenia zachowuje

Bez wymiany to np. to httpallegro.plk2-radiator-stop-l...351228413.html -stosowałem w dwóch autach B3 i golf III do wycieków z chłodnicy oraz z obudowy-trójnika termostatu żadnych skutów ubocznych nic się nie pozapychało jak to niektórzy straszą po dolaniu oba auta użytkowane jeszcze przez około 3-lata

VOLKSWAGEN PASSAT Zmiana skrzyni z automatu na manual z V5

Witam. Czy ktoś może mi napisać co dokładnie będę potrzebował do zmiany skrzyni automatycznej na manualną z silnika 2.3 V5 w moim passacie B4 Wiem że flansze się różnią o 8mm i one idą do zmiany na pewno sprzęgło wybierak pedały bo w automacie są tylko 2 Czy coś jeszcze będzie mi potrzebne jakieś dodatkowe łapy itd Czy wybierak skrzyni jest uniwersalny w każdym silniku które były montowane w passatach B3 i B4 Z góry dziękuję za pomoc.

1 . Lista zakupów -Skrzynia biegów oryginalna VR6 lub VR5 (w skrzyni od golfa są inne flansze trzymajace przegub wewnetrzny tzn. w skrzyni od VR6 flansza jest na zabezpieczeniu a w skrzyni od VR5 jest przykrecana na klucz imbusowy. Koledzy na forum mowili tez że jest rozmiar flanszy inny ale w moim przypadku rozmiar byl taki sam. ) -wybierak do skrzyni -impulsator do skrzynie (automat ma inny tzn.

VOLKSWAGEN Termostat

Jakieś 2 miesiace temu wymieniłem termostat. Dzisaj jak jechałem zapaliła mi sie kontrolka od temperatury. Zatrzymałem sie i stwierdziłem mały brak płynu chłodzącego. Ruszyłem i po chwili kontrolka zgasła przejechałem jakies 4 km i znowu sie zapaliła. Zajechałem na stacje najbliższa dolałem płynu chłodzącego i nic kontrolka nadal miga Wskazówka temp. nie rośnie a nawiew dmucha

Może być tak że masz zimne luty w liczniku też tak to się objawia problem często spotykany w passatach B3B4 oraz golfach MK3.

VOLKSWAGEN Bierze olej i duże ciśnienie w obiegu...

Witam ludziska.Ostatnio z moim VW nieciekawie się działo...Co prawda od razu po zakupie lubił wypić trochę oleju ale ostatnio sprawa się nasiliła... powiedzmy 0.5l na 1000km ciężko mi dokładnie powiedzieć bo autem ostatnio śmigał ojczulek...Do tego zaczęłą ubywać płynu chłodniczego...Nie dużo ale zjawisko się nasilało...Wycieków na łączeniach itp było brak więc zaszło podejrzenie

golfik już po operacji... wymieniony termostatpanewkipierścienie na tłokach uszczelka pod głowicą i blok z passata b3 Auto śmiga cudownie nie testuje bo silnik na dotarciu więc 110kmh max. Silnik zero pocenia się Co prawda 900zł poszło w las ale satysfkacja z posiadania golfa z nowym-starym serduchem-bezcenne

VOLKSWAGEN Prawdłowa temperatura aam.

Witam. Koledzy sprawa wyglada nastepujaco mamy mrozy i zauwazyłem ze jak sobie jade tak 80kmh to temperatura spada minimalnie ponizej 80stopni. Postoje chwile w korku z 5 minut to juz jest równo 90stopni rusze i znów jest około 80. Jezdze spokojnie miedzy 2000-2500 rpm. dodam ze jest tak tylko w silne mrozy okolo 10-15 ponizej zera w temperaturze okolo 5 stopni i powyzej temperatura jest idealnie

carlos617 miałem silnik AAM w Pasku B3 poprzednio. Wskazania temperatury były takie jak u Ciebie nawet po wymianie termostatu na nowy Wahlera. Liczniki w tych starszych golfach III i passatach nie miały stabilizacji odczytu temperatury stąd pokazywały raz ciut mniej (na trasie przy niskich temperaturach otoczenia) a raz ciut więcej (w korkach lub przy butowaniu)

VOLKSWAGEN klimatyzacja MK3

Panowie bardzo proszę o pomoc czy ktoś może mi powiedzieć albo jeszcze lepiej powiedzieć i dać fotkę gdzie jest mocowany ten wredny uchwyt na przewód do klimy myśle nad tym już dwa dni i nic on mocuje ten sztywny aluminiowy z baniaczkiem tylko gdzie jak ktoś może dać fotkę to będę bardzo wdzięczny

w Passacie B3 ale napotkałem problem. Problem jest opisany na forum passata - TU (post nr 52 z dn. 24.07.2009) Pokrótce chodzi o to że mam zbyt małą odległość pomiędzy sprężarką a chłodnicą i wąż wodny pomiędzy króćcem obudowy termostatu a dolnym króćcem chłodnicy jest uciskany przez kompresor. Jeżeli to możliwe prosiłbym o fotki rozwiązania w samochodach. Wiem że w golfach

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi