części samochodowe nanodatex

volkswagen golf sterownik wtrysku v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf sterownik wtrysku v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf sterownik wtrysku v

VOLKSWAGEN GOLF II numer sterownika wtrysku golf 2 1.8rp

Witam potrzebuje numer sterownika wtrysku do golfa 2 1.8rp 90km 89r. U mnie ktos kombinowal przy wiązce od sterownika i nie jestem pewien czy sam sterownik jest orginalny od tego modelu.

VOLKSWAGEN GOLF II sterownik vw Golf II 13

Witamsilnik mi nie odpalał. I po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że to sterownik silnika. Proszę o rady jak nie dopuścić do tego by ponownie się zepsuł. Innymi słowy co mogło być przyczyną tego stanu Najczęstsze czyli jakie Oraz czy musi być identyczny z numerami ze starego Czy można inny zamontować Teraz jest założony innej firmy ale nr się prawie zgadzają. Skoro jeździ to zostawiać Czy też pójdzie Z góry dzięki za porady.

Nie wiem o jaki sterownik ci chodzi przy 1.3 Podaj jakie masz oznaczenie silnika i czy chodzi ci o modul zaplonowy czy o sterownik wtrysku silnika NZ

Zobacz Zamki, centralne zamki do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF III [MK3] Klimatyzacja Golf III 1.6 55kW

Witam Mam golfa III 16 benzyna 55kW Klima dokładana taki zakupiłem. Wszystko było ok. Az do teraz. Gdy włączę klimatyzacje i jadę na trasie to chłodzi super i nie ma rzadnych problemów. Niestety w mieście gdy dojeżdżam do skrzyżowania (ściągam nogę z gazu) to po prostu mi gaśnie samochód &61516 Jest to naprawdę uciążliwe stojąc w korku gaśnie co tylko ruszę i się zatrzymuje.

sterownik wtrysku jest "informowany" o uruchomieniu klimy i podnosi wtedy obroty silnika. Zwykle jest to realizowane jednym kablem. Podaj jaki masz wtrysk to popatrzymy do którego pinu sterownika ma ten kabel dochodzić. Potem sprawdzisz sobie czy jest wpięty jak należy. Chociaż to trochę dziwne że aż gaśnie bo sam silnik krokowy cz regulator wolnych powinien sobie z tym radzić.

Czyli prawdopodobnie masz silnik AEE na wtrysku motronica lub Magneti Marelli. Akurat kurcze nie mam schematu tego sterownika. poszperam jeszcze [ Dodano Sro Lip 05 2006 529 pm ]Niestety na razie nie znalazłem. W digifancie oryginalnie to jest kabelek zielony.

VOLKSWAGEN GOLF IV VW GOLF IV 20 benzyna 115KM kod błedu 19667

witam mam wielka prosbe do osób majacych dostep do kodów serwisowych aby napisały mi czego dotyczy kod błedu 19667 sprawa dotyczy golfa IV z 2003r silnik 20 benzyna 115KM nr VIN WVWZZZ1JZ3W657417 problem pojawił sie po próbie naprawy centralnego zamka chodziło o przepalony bezpiecznik który wymieniłem na dobry ale przy okazji pomyliłem jeden bezpiecznik jak sie okazało od sterownika wtrysku

VOLKSWAGEN GOLF III Golf 3 nie moge odpalić

Witam wszystkich Mam problem nie moge odpalić golfa 3 1.6 benzynka Pompka chodzi zdejmowałem wężyk co dochodzi i ciśnienie prysło paliwem Po zdjęciu wężyka i przekręceniu stacyjki paliwko płynie sobie. Jak naleje paliwa na przepustnica po zdjęciu filterka to fura chodzi normalnie do wypalenia benzynki Silnik wyglada mi na wielotrysk ma plastikowy kolektor ssący ale filter jak od zwykłego

Jeśli zwykły wtrysk to w moim przypadku też auto nie paliło wogóle a okazało się że był to głupi czujnik temperatury... Było troche korowodu zanim doszedłem do tego że to jego wina.. Ściągając wtyczkę z czujnika sterownik wtrysku powinien wejść w tryb serwisowy i puścić jakąś dawkę paliwa na wtryskach...

Ściągając wtyczkę z czujnika sterownik wtrysku powinien wejść w tryb serwisowy i puścić jakąś dawkę paliwa na wtryskach... [quote] A gdzie on się znajduje

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II 13 ciepły "nie pali""

Witam Auto jak w temacie przy zimnym silniku odpala za pierwszym razem. Nawet przy dzisiejszych -17 C. Po przejechaniu ok 5 km wyłaczeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia po ok 05 h nie odpala.Ponowna próba po ok 15 --30 minutach pali ok Rozrusznik kręci ok. Zdarza się to nieregularnie Co jest najbardziej prawdopodobna przyczyna Pompa Wtryski Pozdrawiam i dziękuje

Tylko jak odłączysz czujnik temperatury to pamiętaj że wtedy sterownik wtrysku bedzie dawkował paliwo jak dla zimnego silnika no i będzie palił około 10l100km. Miałem taki przypadek w swoim mk2 13 NZ i okazało się niestety że to sonda. Palił 10 na sto a po wymianie 55-6 na sto. Więc jak się okaże że to nie czujnik temperatury płynu chłodzącego to nie zwlekaj i sprawdź sondę. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN GOLF II [Golf 1.3 mk2] zamiana z gaznika na wielopunkt

Witam Mozna przerobic silnik gaznikowy HK na wielopunkt i ile mniej wiecej taki zabieg kosztuje

Nieoplacalny zabiegzwazywszy na to ze wzrost mocy bedzie niklya pewnie palic bedzie wiecej.Musisz liczyc sie z zalozeniem elektrycznej pompy paliwasterownikiem do wtryskuchyba tez przewody paliwa musialyby byc wysokocisnienioweno i inny uklad doprowadzenia powietrza.Troche kasy pewnie by poszlo

Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa kolektor dolowowy wtryskiwacze sterownik wtrysku inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8 ))

b8tz napisał(a)Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa kolektor dolowowy wtryskiwacze sterownik wtrysku inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8 ))

VOLKSWAGEN golf 1.3 nz nie otwiera wtrysków. nie odpala

Pacjent to golf 2 z 90 roku 1.3 nz.Nie załącza sie pompa paliwa.Brakuje mu prawdopodobnie masy z komputerabo jak podepne pod ta mała stópkę na przekazniku mase pompa startuje...ale zwarłem na stałe i pompa chodzi alenie otwiera wtryskiwaczy-auto nie odpala.Poprowadzilem dodatkowy minus pod mase od wtrysków-żeby sprawdzić gdzie leży problemusłyszałem cyknięcie i auto na 2 sekodpala poczym

Sprawdź masę na ecu. Najprawdopodobniej spalony sterownik wtrysku.

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF 4 1.4 16V - duze spalanie

Witam wszystkich posiadam golfa 1.4 16v problem polega na tym iż autko duzo pali (benzyna okolo12l100 gaz 10-11l100) na komputerze u mechanika wyczailismy ze jest zwiekszony czas otwarcia wtrysku wacha sie w okolicach 6ms bardzo prosze o pomoc. Mam jeszcze drugi problem mianowicie od niedawna zauwazylem ze jak odpalam auto to obroty wchodza na 1100a po chwili spadaja do 700 i jak probóje dodac gazu

Edzio ma racje na gazie da sie zmniejszyc czas otwarcia wtrysku ale na benzynie raczej nie moze tylko na hamowni i to przy odpowiednim oprogramowaniu ale prosze wroćcie do mojego tematu. podejzewam ze padl mi sterownik i to jest przyczyna duzego spalania i otwarcia wtrysku ale tego nie jestem pewien poniewaz probowalem juz takiej kombinacji ze przelozylem sterownik z innego golfa o tej samej pojemnoscia

VOLKSWAGEN GOLF II sterownik silnika golf II 1.3 na wtrysku

Witam mam golfa II 1.3 na wtrysku. Jak sprawdzić czy sterownik silnika nie jest uszkodzony

telli a co sie dziejejesli sterownik jest uszkodzony nie odpalisz autachyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi.

VOLKSWAGEN GOLF II Schemat wiązki od sterownika wtrysku golf mk2 RP

Witam potrzebuję schemat instalacji do golfa mk2 z silnikiem rp dokładnie chodzi mi o wiązkę od sterownika do wtrysku (regulator biegu jałowego czujnik przepływanego powietrza czujnik położenia przepustnicy i czujniki cieczy sonda lambda układ zapłonowy itp) pozdro

VOLKSWAGEN GOLF III 2.0 2E Golf 3 > Może to wina wtrysku..

Witam.Wiem że suszę Wam głowę moim mk2 z bebechami od 3 GTI ale muszę powiedzieć że odkąd wywaliłem z niego LPG założyłem elegancki przepływomierz wymieniłem sondę to nie mam z nim w zasadzie większych problemów. Przy spokojnej jeździe średnio na 10l wahy zrobię spokojnie 100km także spalanie ok ALE mam na tą chwilę tylko 2 problemy. O jednym z nich pisałem w innym przeze mnie

VOLKSWAGEN 1.8 ABS 94 mono-motronic stukanie wtryskiwacza

Witam wszystkich forumowiczów. To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.Problem z moim MK3 1.8 ABS 94 (mono-motronic) trwa od 5 lat. Co jakiś czas przy wilgotnej pogodzie w czasie nagrzewania silnika obroty silnika spadały na kilkanaście sekund o połowę czyli zamiast 1100 było 500-600 obrmin. Jak silnik był nagrzany wszystko było OK. Wymieniałem przewody świece itd.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II pali 50 litrów

Witam. Mam golfa II 1.8 8v RP special 89r juz od jakiegos czasu i mam problem pozniewaz wtrysk leje. Na wolnych obrotach widac jak zalewa przepustnice. Pali ok 50 litrow. To jest niewyobrazalne ale tak jest. Wymienilem juz caly aparat wtryskowy i nic... dalej to samo. Czy to komputer czy jakis czujnik Nie mam pojecia juz co jest Moze mial ktos podobny problem. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

podmien sterownik silnika na prube Cykliczne dawkowanie wtrysku odpowiada czujnik hala w aparacie ktore plynie przez sterownik silnika

VOLKSWAGEN Momentalnie zalewa golfa benzyną jak z cebra

Witam.Mam problem zalewa golfa 18 .Po przekręceniu zapłonu dosłownie Wtrysk leje jak z kranu.Myślałem że to wtrysk sam w sobie wymieniłem na inny używany i to samo czyli nie wina wtrysku.Wtrysk leje tak że komora korpusu tam gdzie jest przepustnica jesta cała zalana (ok50ml)Ktoś mi powiedział że to moze byc sterownik wtrysku(komputer)czy wiecie moze gdzie on jest albo co proponujecie

VOLKSWAGEN Przestawiony kąt wtrysku po czyszczeniu wtryskiwacza

Witajciew golfie 3 SDI mechanik wymienił przewody paliwowe filtr paliwa oraz wyczyscił jeden wtryskiwacz.Po tej operacji auto straciło moc bardziej klekocze i na zimnym ma problem z ruszeniem - tak jakby przestawił się kąt wtrysku.VAG nie chce sie połączyć ze sterownikiem silnika ale nie wiem czy wcześniej się łączył bo podłączałem go pierwszy raz w tym aucie.Czy jest możliwe samoczynne

VOLKSWAGEN GOLF III golf III mexico

WITAM PROSZE O POMOC.CZYKTOŚ SŁYSZAŁ O golfIE III MEXICO PONO TO WERSJA WYPUSZCZONA NA RYNEK AMERYKAŃSKI. GDZIE MOGE ZNALEŹ COŚ NA JEGO TEMAT MAM POWAŻNE KŁOPOTYZE sterownikIEM W SILNIKU TO JEGO NUMER 037906021 DIGIFANT 182 1903 LUB NUMER MEKSYKAŃSKI TEMIC 345919.AA PROSZE O POMOC. JEST TO SILNIK 1.8 NAPEŁNYM wtrysku CHYBA 105 LUB 115 KM. DZIEKUJE Z GÓRY

VOLKSWAGEN instalacja

Obecnie mam w golfie silnik 13 nz na pelnym wtrysku rok 91 ale mam okazje kupic calego golfa 18 na jedno punktowym wtrysku rok91i chce przelozyc silnik do swojego mam pytanie czy bede musial przekladac calą instalacje czy jakąś jej czesc.

Dwie wiązki elektryczne - Tą pod która podpięty jest sterownik wtrysku i wtrysk (oraz dodatkowo kilka innych urządzeń) oraz wiązkę która połączona jest z tą wiązką od sterownika ale idzie tez na wycieraczki czujniki ciśnienia oleju czujnik biegu wstecznego itp. [ Dodano Czw Lis 19 2009 1830 ]Jeżeli masz taki sam panel przekaźników jak w tym golfie 1.8 to wszystko będzie pasowała nic z elektryki nie trzeba będzie ciąc lutować czy zmieniać.

Lipek81 napisał(a)Dwie wiązki elektryczne - Tą pod która podpięty jest sterownik wtrysku i wtrysk (oraz dodatkowo kilka innych urządzeń) oraz wiązkę która połączona jest z tą wiązką od sterownika ale idzie tez na wycieraczki czujniki ciśnienia oleju czujnik biegu wstecznego itp. [ Dodano Czw Lis 19 2009 1830 ]Jeżeli masz taki sam panel przekaźników jak w tym golfie 1.8 to wszystko będzie pasowała nic z elektryki nie trzeba będzie ciąc lutować czy zmieniać.

VOLKSWAGEN Czy można zdiagnozować pracę DIGIFANT II

Mam golfa II wtrysk 1.8 silnik PB. sterownik wtrysku DIGIFANT II. W jaki sposób zdiagnozować pracę tego sterownika Czy w tym modelu auta jest tz złącze diagnostyczne

VOLKSWAGEN GOLF II Golf MK2 swap na 1.6

SiemkaUruchomiłem jakiś czas temu mojego golfika w którym zmontowałem silnik ABU 1.6 z przerobieniem go na wtrysk ze starego silnika 1.3. Mam nie lada problem a mianowicie nigdzie nim jeszcze nie jeździłem tylko odpalałem i już dwa razy tankowałem go po 7 litrów benzyny które bardzo szybko spala dosłownie odpalałem go kilka dni do rozgrzania silnika bo robiłem nagrzewnice i paliwa brak

Szukając po necie znalazłem że ten sterownik 6K0 907 311 B jest od Seata silnik 1.6i CLX 55kW na wtrysku jednopunktowym. Teraz nie wiem czy to będzie działać Na allegro są aukcje z tym komputerem że jest on od vw polo audi. Sprzedający mówił że silnik był na mono 1.6. tu link do aukcjihttpmoto.allegro.plvw-polo-clasic-1 ... 61326.htmlBrać czy nie oto jest pytanie

VOLKSWAGEN GOLF III VW Golf III 1.8 16V DOHC. Ciężko pali na benzynie

Przepraszam jeśli będę się powtarzał ale do tej pory nie wyczytałem nic konkretnego na żadnych z for. Kupiłem ostatnio auto VW golf III 1.8 DOHC 16V BenzynaGaz sekwencja IV generacji. Od tygodnia czasu mam problem. po dłuższym postoju i ostygnięciu silnika mam problem z odpaleniem auta. Samochód ma problemy z odpaleniem a jak juz za którymś razem złapie to cięzko wchodzi na obroty.

andrze25 Masz często wykonywaną przeróbkę polegającą na założeniu do silnika w którym był wtrysk mechaniczny wtrysku elektronicznego Digifant. Różnych szczegółów na ten temat i poradę co zrobić powinieneś uzyskać na dziale tuningowym sporo o tej przeróbce się pisze. Napewno nie będzie to działać idealnie jeśli np nie dobrano właściwych wtryskiwaczy a zdaje się też potrzebna

VOLKSWAGEN GOLF I Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Witam mam problem z golfem I Cabrio 92r 1.8 B pelny wtrysk symbol silnika to 2H jesli auto jest zimne to zupelnie inaczej chodzi na obrotach to raz a dwa wcale nie ma niskich obroty - jak daję gazu to czuje ze strasznie slabo sie zbiera i to z takim jak to powiedziec krztuszącym się dźwiękiem to jest praktycznie nie wyczuwalne ale jednak czuć jesli juz auto nabierze temp to juz normalnie chodzi

Trochę nie do końca zrozumiale piszesz. Opisz co się dzieje na benzynie co na LPG. Jeśli na obu paliwach to układ zapłonowy po pierwsze do sprawdzenia. Sekwencję założyłeś do wtrysku niesekwencyjnego Może szwankować odcięcie listwy wtryskowej podczas pracy na LPG. A o błędy od lpg w sensie oprogramowania sterownika się nie martw Digi jest na to odporny.Tylko widze piszą że to wtrysk Digifant a na fotkach w necie widzę wtrysk mechaniczny co tam siedzi u Ciebie

VOLKSWAGEN GOLF II KOMPUTER sterownik 1.8 16 V KR golf II

Witam czy ktoś wie jak można sprawdzić czy jest sprawny komputer.od kr Chce go sprawdzić ponieważ golfik jak jest zimny zapala i od razu gasnie. jak się go przytrzyma na obrotach i się choć trochę nagrzeje. To póżniej chodzi normalnie. ewentualnie czy jakbym chciał kupić jak ja sprawdzić czy jest okaby bubla nie kupić

Kolego z niego wychodzą kablebiały i biało-czarny - silniczek krokowyzielono czerwony - czujnik temperatury w głowicyżółto czarny - stycznik przepustnicy i na pin 6 kompa w podszybiuzielony - jeśli nie masz klimy to wolnyczarno-brązowy - leci do zaworu przy rozdzielaczu wtryskuczerwono-czarny - do cewki złącze nr 1Sprawdź bezpieczniki 17 i 18 czy nie popalone.Jutro spojrzę do auta jak to dokładnie wygląda z tymi kabelkami.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II GTI PF

Witam Od kilku dni moj golfik nie chce jechać( tzn jedzie ale nawet przy redukcji na dwójkę nie czuć prawie wgl przyśpieszenia... Wcześniej miałem tak kilka razy ale jakoś to samo ustępowało... Dodam że jeśli jest zimny i trochu ostygnie idzie nawet dobrze ale po chwili nawet gdy przyśpieszam jest jak gdyby odcinka i już muł... W maju wymieniałem sondę lambde kable WN i świece czyszczona

resetu niema w tym wtrysku na poczatek sprawdź przepływomierz i szczelnośc dolotu. Opisy sprawdzania przepływomierza sa na forum (tak samno jak do 2E z mk3 tylko że w Twoim jest jeszcze śruba do regulacji składu mieszanki. Sa jeszcze styki przy przepustnicy informujące sterownik silnika o zamknięciu lub otwarciu przepustnicy (zwykłe włączniki też do sprawdzenia)

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF 2 zmiana wtrysku 1-punktowy na wielopunkt

Witam znajomy przyciagnal golfine z zdekompletowanym silnikiem 1.8 RP i brakuje w nim calego dolotu z wtryskiem paliwa... mam wtrysk od 1.8 GX ktory jest na wielopunkcie... (kolektor ta puszke z mechanicznym rozdzielaczem paliwa na poszczegolne wtryski rura laczaca to w calosc...) narazie nie widzialem tego RP i sie zastanawiam gdzie sa montowane wtrysku w GXie bo w kolektorze nie zauwazylem otworow

Nie da rady potrzebna inna pompa głowica sterowniki do GX to zupełnie inny wtrysk masa kłopotu potem do ewentualnego LPG GX sie za bardzo nie nadaje. Za 100- 150 dostaniesz wtrysk do RP na szrocie

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II 1.3 gaśnie. Płyta czy jakiś moduł. POMOCY

Czy chodzi o modułzapłonu czy co to jest pomóżcie proszę [ Dodano 08 Lip 2009 1114 ]POMÓŻCIE PROSZĘ. jAK TO SIĘ NAZYWA JEST TAM JAKAS PLYTA GLOWNA MOZE W MODULE ZAPLONU CO NIE WIEM.

marcinwalec gaźnik czy wtrysk to po pierwsze. Moduł zapłonu jest w każdym w takim na wtrysku jest jeszcze sterownik silnika. Jak mamy zgadnąć o który z tych elementów chodzi zapytaj mechanika.

VOLKSWAGEN GOLF III Problemy z uruchomieniem Golf III 1.8e

Witajcie Ma od jakiegos czasu problem z uruchomieniem golfa III 1.8e silnik ABS 94 rok... Dzieje się tak na zimnym silniku po dluższym postoju uruchamia się natychmiast. Natomiast gdy temp. silnika osiągnie normalną około 90 stopni co pewien czas przy rozruchu z parkingu nie odpala. Rozrusznik pracuje słychać stycznik pompy paliwowej... nie wiem co z zapłonem... Po czym znowu próbuje załączam

Inny kolega pisał o lużnych przewodach na klemach akumulatora szczególnie zwracał uwagę na czerwony kabelek pewnie od komputera.Taki kabelek może się grzać a przy temperaturze wyzszej 90-100 stopni wzrasta jego opór i siada zasilanie sterownika a tym samym zaplon. Wlasnie sprawdzam ten wariant z zasilaniem... A czujnik halatronowy położenia wału jest też jakąs przyczyną... Woda w układzie wtrysku ciekawe...

VOLKSWAGEN MKIII 1.8 - problem z uruchomieniem

Witam proszę o helpa. Wczoraj kumplowi golfina III 1.8 benzyna klękła i nie ma z nią kontaktu Rozrusznik kręci iskra na świecach jest kopułka jest nowa kable nowe. Świece zalane w tłokach benzyny pełno jakby wtrysk wlewał i nic więcej się nie działo. Co sprawdzić w pierwszej kolejności Mógł klęknąć sterownik wtrysku ale pewności nie ma co jeszcze sprawdzić Dzięki za wszystkie sugestie.

VOLKSWAGEN Za niskie obroty silnika na benzynie

Witam Jestem nowy na forum. Od kilku dni jestem posiadaczem golfika 2 13 benzynagaz 1991r. pełny wtrysk. Na gazie wszystko OK. Po przełączeniu na benzynę obroty na biegu jałowym spadają nierówno pracuje czasem zgaśnie zwłaszcza przy włączonych światłach i ogrzewaniu tylnej szyby. Przy większych obrotach raczej dobrze. Masy wyglądają OK - omomierz pokazuje 01&937 (akumulatorskrzynia

VOLKSWAGEN golf3 18 gt mam problem

witam mam problem mam nadzieje ze ktos moze miał juz taki albo słyszal o takim i moze mi pomuc a wiec jak jade moim golfikiem to on potrafi zgasnac podczas jazdy i pzrestaje ciagnac jak wyłacze i włacze stacyjke to odpali na biegu i jedzie dalej ten problem sie ciagle powtarza . był koles z komputerem podłaczyl i powiedział ze to czujnik halla w aparacie zapłonowym to kupiłem aparat za 200

Mialem niedawno to samo. Gasł co jakiś czas. Na "szczęście" całkiem padł więc w koncu znalazlem przyczyne. U mnie to była cewka zapłonowa (a raczej moduł elektroniki który jest w obudowie cewki). A wczesniej wymieniałem kopułke palec rozdzielacza i świece. Przeczysciłem styki od czujkików temperatury silnika krokowego wtrysku. Srawdzałem miernikiem rezystancje na wyjsciach

VOLKSWAGEN vw golf 18-zagadka pomocy

czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiemże podczas jazdy gaśnie silnik następnie nie chce odpalić dopłuki nie wyłącze zapłon na ok. 10 sekwtedy odpali i tak do następnego razu czyli ok.5km. Nadmienie że jest iskra i ciśnienie w układzie paliwowymlecz wtryskiwacz nie podaje paliwa. Był już u 3 mechanikówmiał wymieniony sterownik wtrysku modółaparat zapłonowy i oczywiście

VOLKSWAGEN dziwna objawy usterki - pomocy

Mój golfik II 1.8 benzyna 90 rok denerwuje mnie pewną dziwną usterką. Odpala się normalnie i drogę. Po osiągnięciu swojej temperatury pracy silnik zaczyna się dławić i rwać wyraźnie traci moc. Gdybym trzymał pedał gazu w tej samej pozycji i chciał jechać dalej to w końcu bym się zatrzymał. Ale gdy go odpuszczę i dodam znowu to chwilę jest dobrze i potem znowu to samo. Dziwne jest

niestety ani paliwko ani sonda (jak by to była sonda to by kopcił nierówno pracował ale jechał a tu ). Otóż drodzy koledzy czujnik temperatury dla sterownika wtrysku strasznie dziwnie się zachowywał jak na uszkodzenie tylko czujnika temperatury ale cóż golfik ma swoje lata i swoje chumory. Pozdrawiam i dziękuję.

VOLKSWAGEN golf

witam mam pytanko mó)j golf odmówił mi dziś posłuszeństwa stracił moc i silnik zaczoł pracować jak prawdziwy klekot jestem przekonany że walneła pompa wtryskowa . nr. pompy to 0290017033b czy to jest pompa 10 czy 11 a kod silnika alh jaką inną pompe moge mu wstawić

kąt wtrysku jest idealnie na 100% jestem pewien że to pompa lub sterownik silnika

VOLKSWAGEN Rzuca na jalowym

Witam mam problem z obrotami w moim golfie 16 AEE. Ostatio robilem w serwisie planowanie glowicy i wymiane uszczelki.Silnik po naprawie na jalowym ma momenty nierownej szarpanej pracy. Wymienilem swiece kopulke przewody wszystkie uszczelki.Moze mi ktos podpowiedziec co jest z moim autem.Z gory dziekuje

powietrze puszcza i na kompa jak nie pomoze to nie wiem co dalej. [ Dodano 06 Mar 2010 1849 ]Aha na wolnych obrotach przy zdjentym filtrze widac ze razem z tym momentem takiego szarpania przygasania przepustnica sie uchyla [ Dodano 08 Mar 2010 2027 ]Niedawno wrocilem z serwisu z komputera panowie robili wszystko sprawdzali rozrzadcisnienie sprezaniaelementy zaplonudzialanie wtryskow podlanczali golfa

AUDI A4 Ciężko pali ....

Witam Panowie podczas porannego rozruchu autko po nagrzaniu świeć kręci jakieś 4-5 s mam takie wrażenie jakby cofało się paliwo. Przejeżdzająć 25km i wyłączając auto i ponownie odpalając autko pali bardzo podobnie może troszkę szybciej. Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i podczas tankowania około 50 litrów zakupiłem takowy preparat który dolałem do zbiornika STP Formuła do

definitywnie wymiana kości na takie z poprawionymi mapami ale to koszt kilkuset PLN-ów. Dużą poprawę w temp. 5 do 15 st. C daję przeciągnięcie mapy grzania świec w górę ale nie ze wszystkimi sterownikami to działa. Tutaj link jak to zrobić zaczerpnięte z forum golfa Wydłużanie czasu grzania świec żarowych za pomocą VAG - FAQ FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut volkswagen

VOLKSWAGEN sterowanie klimy w MK3

Szanowni koledzy czy ktos sie orientuje w sprawie podłączenia sterownika silnika do sterownika wentylatorów chodzi dokladnie o to czy są już doprowadzone kable od sterownika silnika pin 33 i 35 do środka auta czy trzeba dopiero wpinać pod sterownik i łączyć ze sterownikiem wentylatorów podobno są te kable orginalnie przygotowane i znajdują sie koło skrzynki z przekaznikami auto to

koledzy czy ktos sie orientuje w sprawie podłączenia sterownika silnika do sterownika wentylatorów chodzi dokladnie o to czy są już doprowadzone kable od sterownika silnika pin 33 i 35 do środka auta czy trzeba dopiero wpinać pod sterownik i łączyć ze sterownikiem wentylatorów podobno są te kable orginalnie przygotowane i znajdują sie koło skrzynki z przekaznikami auto to golf

VOLKSWAGEN Sterownik

Witam mam golfa III 16 z silnikiem AEE na wtrysku.Ostatnio mam z nim problem w momentem wtrysku.W serwisie postawili mi diagnoze ze sterownik silnika sie popsul.Mam pytanie czy ktos orientuje sie mniej wiecej ile taka naprawa sterownika moze kosztowac i czy ktos moze mi polecic jakiegos elektromechanika z woj.podlaskiego

VOLKSWAGEN Problem z obrotami

Witam wszystkich Od pewnego czasu mam problem za moim golfem 3. Od niedawna samochod zaczyna gasnac na wolnych obrotach. Myslalem ze to moze cos jest z gazem ale bylem u przegladu i sonda poszla ale jest juz wymieniona i wszystko niby z gazem juz jest ok.Przewaznie dzieje sie to przy dojezdzaniu do skrzyzowania jak daje go na luz wtedy obroty spadaja calkowicie i samochod gaśnie.No i czasem po takiej akcji nie da sie go odpalic bez nacisniacia na pedal gazu. Możecie mi pomóc

reset przekaznikiem jeżdże juz dość długo i bez problemu auto śmiga na benzynie no może na zimnym silniku mieszanka jest jeszcze lekko przebogacona ale bez problemów da sie jeździć - sprawdźcie u siebie na reset jeszcze zawsze przyjdzie czas. PRZEKAŻNIK ---- o przekaźniku resetującum ECU---- może się kiedyś przydać innemu vwmaniakowi . Każdy kto ma zamontowaną we VW golf

VOLKSWAGEN Kodowanie kluczyka zapasowego (z latarką) mk4

WitamProblem jest taki. Jakiś czas temu postanowiłem ustawić sobie kąt wtrysku w swoim golfie. Mechanik miał problem z podłączeniem się do komputera. Według niego coś było nie tak ze sterownikami silnika działały tylko sterowniki ABS jak dobrze pamiętam. Facet trochę podłubał po czym zadzwonił i mówi że trzeba zmienić komputer. Chciał duuużo kasy więc mówie mu żeby składał

VOLKSWAGEN spadajace obroty w Golfie GTI

Witajcie Po wlaczeniu klimy w moim golfie III Gti na postoju obroty sa wyrownywane ale podczas jazdy przy redukcji biegow albo hamujac pod swiatlami obroty czesto spadaja ponizej 400 i auto lubi gasnac.Spece od klimy sprawdzili cisnienie dobili srodka chlodzacego i stwierdzili ze u nich jest o.k. Jeden z fachowcow orzekl ze we wtrysku jest jakas zebatka ktora sie czesto psuje w golfach.Zebatka w SIMOSIE

VOLKSWAGEN Mono motronic jako symulator wtrysku w ke-jet. Pytania

WitamPytanie do forumowiczow obeznanych w temacie. Mam zamiar zaadoptowac wtrysk mono-motronic z golfa mk II do mercedesa 124 230E na ke-jet (docelowo do Mercedesa 500SEC) w celu symulowania sygnalow wtrysku benzyny ktory to sygnal bedzie podawany do sterownika instalacji sekwencyjnej LPG. Samo auto bedzie nadal korzystalo z mechanicznego wtrysku do pracy na benzynie.Co mam w MBczujnik polozenia walu

VOLKSWAGEN Brak wtrysku paliwa- montronic.

Witam.Mam pewien problem pacjentem jestgolf MKII 1.61F- z passka) z instalacją silnika i komputerem 1.8RP.Teraz przy próbie odpalenia wtryskiwacz nie wtryskuje paliwa do kolektora..-Pompa pompuje paliwo lecz wtryskiwacz nie pracuje.Sprawdzałem miernikiem- Na wtyczkę wtrysku nie idą żadne impulsy przy rozruchu ale np na silnik krokowy jest zasilanie.Kabla sprawdzane od wtyczek do komputera.Czyżby sterownik padł

VOLKSWAGEN swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

wczoraj trafila mi sie okazja i kupilem corrado2.0 16v pojechalem na miejsce okazalo sie calkiem ladne w dobrych pieniadzach wiec postanowilem sie przejechac sprawdzic jak chodziUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.uspo kilku minutach po zakupie stalo sie to czego nigdy bym sie nie spodziewal bylo bum i z ladnego corka zostalo toUploaded

powietrza w korku - ja widziałem jak wyglądała przekładka z paska - trzeba było kupić i przerobić obudowę filtra powietrza z mk2 i jakoś go zamontować na prawej podłużnicy - zbiorniczek spryskiwaczy musi powędrować w inne miejsce. Inne rozwiązanie to zastosowanie obudowy filtra powietrza z mk1 z silnikiem na wielopunktowym wtrysku mechanicznym - jest ona mniejsza niż z paska czy golfa

Zadaj pytanie ekspertowi