części samochodowe nanodatex

volkswagen golf rozrząd iv

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf rozrząd iv

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf rozrząd iv

VOLKSWAGEN Jaki rozrzad do golfa mk4 1.6 SR z 97r

witam prosze o pomoc jaki rozrzad kupic do golfa mk4 1.6SR z 12.12.1997roku poniewaz nie chce płacic prowizji za kupno czesci mechanikowi.Prosze o jakies oferty z allegro no i co warto wymienic przy okazji wymiany rozrzadau

Wpierw zmień opis silnika bo takowego nie ma SR lecz AKL Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 191 Cena brutto 6344 zł Ilość zębów 138 Długość [mm] 1104 Szerokość [mm] 23 CONTITECH CT908 Cena brutto 7649 zł 138z AUDIVW 74kw 1.6 1098-AEHAKL DAYCO 94730 Cena brutto 6581 zł volkswagen BORA 1.6I 2.0I PASSAT 1.6 96.10- NAPINACZ RUVILLE 55443 Rolka napinająca paska rozrządu Cena brutto 15845

VOLKSWAGEN wymiana rozrządu

Gdzie znaleść punkty do ustawienia rozrządu w VW golf IV 19 TDI (90KM) moze ma ktos jakis rysunek

MOŻE TO CI COŚ POMORZE volkswagen golf IV 1.9 TDi (ALH) 1997 - 2003 Ustawienie rozrządu Informacje ogólne Przed odłączeniem kabla akumulatora sprawdzić kod systemu audio chroniący przed kradzieżą Przed demontażem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia rozrządu Sprawdzanie naprężenia paska Zdemontować górną pokrywę paska rozrządu Wcisnąć pasek rozrządu mocno dociskając

SEAT IBIZA Wymiana Rozrządu na nowy

Witam Postanowilem wymienic rozrzad w mojej kochanej ibi ale nie wiem jaki mam wybrac.Mam do wyboru orginalny z ASO za okolo 700zl lub zamiennik za 400zl.A ze jestem laikiem w tych sprawach wiec mam pytanie co wybracCzy lepiej dolozyc i kupic orginalny i spokojnie moge zalozyc zamiennik.przegladajac allegro natrafilem na taki rozrzad>>> httpmoto.allegro.plitem572311919_ro ... n_1_9.html Moze

Serwusto jak to w koĹcu jest z przebiegiem pomiÄdzy wymianami paska rozrzÄdu w TDI (ALH w szczegĂłlnoĹci)info z instrukcji SEATA - 60.000kminfo z "volkswagen golf IV i BORA Poradnik uĹźytkownika Rainer Althaus WKĹ" - 90.000km - np silnik ALH byĹ montowany w golfie.Pozdr.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf mk4 1.9 Tdi ASZ pali ok 12 litrow z pod maski czuc rope

Witam niedawno wymienilem w swoim golfie rozrzad pasek wszystkie filtry wyczyszczona zostala turbina i inne rzeczy. Problem polega na tym ze teraz samochod spala po trasie ok 12litrow ( wczesniej 6-7 ) kiedy otworze maske czuc z przodu ropa jakby wyciekala ale nie za bardzo widac plamki czy cos w tym rodzaju Co sie moglo stac ze spalanie wzroslo i czuc ropa dodam ze gdy kolega podlaczal mi subwofer

AUDI 80 B3 [coupe 89 NG]Kiedy wymiana rozrządu

co jaki okres czasu wymienia sie rozrząd w NG i co znaczy ten napis ZAHNRIEMEN ALLE 120 000 KM WECHSELN

_________________SAMOCHÓD SPRZEDANY 24.06.2009 Było -> audi 80 b-4 2.0 ABT Był -> volkswagen golf IV 1.9 SDI Jest -> SEAT LEON 1.9tdi ASV

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV Stuki chrobot podczas przyspieszania MK4 16 16V

Witam Samochód to golf IV 16 16V. Cos mi stuka chrobocze podczas przyspieszania przeważnie jak mocniej wcisne pedał gazu. Słychać to na każdym biegu ale słychać najwyrazniej na 3 i 4 biegu. Słuchałem silnika na luzie i zdjęlem osłone rozrządu i słychać tam stuki dokładnie nad kołem zębatym wałka rozrządu. Napewno nie są to rolki paski napinacze rozrządu ponieważ wszystko jest

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 2.3 V5 pytanie rozrząd

Witam stałem sie szczesliwym posiadaczem golfa IV 2.3 V5 AGZ 2000rok. I mam pytanie o rozrząd jak to sie je Slyszałem opinie iz rozrząd jest dozywotni ze wzgledu na łancuch to prawda czy wymieniać Auto ma realnie nalatane 209 tys i zwyczajnie nie wiem co teraz mam zrobić a boje sie zeby nie rozwalić silnika bo do tanich on nie nalezy a jest w pieknym stanie.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 SDI - drgania na wolnych tylko 900-10001100 RPM

Pacjent Moj golf IV 1.9 SDI VP AQM 2002Objawy Drgania silnikakierownicymaskinawet rejestracja przodu drga ogolnie cale auto drga jedynie na wolnych obrotach (903 rpm). Gy podniose gazem lekko obroty od 1000-1100 rpm wzwyz drgania zanikaja calkowicie. Niewazne czy czy wcisniete sprzeglo nie zalezy od temperatury. Czasami ciut wieksze jak juz sa to sa do nastepnego dnia ale nie ma zadnej reguly. Jedyne

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd GOLF IV AXR

Witam koledzy jako ze planuje wymienic rozrzad w moim golfie to chcialbym sie dowiedziec kilku rzeczy. Nie znam sie na tymwiec prosze o pomoc. Szukalem podobnych tematow ale nic ciekawego nie znalazlem... Doradzcie mi prosze jaki zestaw kupic jakiej firmy poszczegolne podzespoly Jakie ceny gdzie najlepiej kupic Moze ktos tu na forum sprzedaje w dobrych cenach Dodam ze nie chce oszczedzac na czesciach

VOLKSWAGEN GOLF IV Ustawienie rozrządu Golf IV 14 AKQ

Witam otóż przyszedł czas na zmianę rozrządu w mojej golfinie ale przed rozpoczęciem prac nasuwam mi się pytanie Jak ten rozrząd w tym silniku ustawić. Czy ktoś z was może wie jak albo posiada jakieś schematy ze znakami do tego konkretnego modelu silnika Znalazłem jakąś serwisówkę w internecie ale nie poruszono tam kwestii wymiany rozrządu. Pozdrawiam

Sluchajcie a ja mam pytanie z innej beczki lecz związane z rozrządem. jestem świeżo po wymianie rozrządu lecz po tym zabiegu zaczęło trząść budą. Teraz moje pytanie czy przy wymianie rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika

Chciałbym zrobić blokadę rozrządu do vw golf IV 1.4 16Vczy ktoś ma może wymiary takiej blokady

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV 1.4 jakość zestawu.

Witam Mam golfa 4 14 16V silnik APE 2000r.Czas na pierwszą wymianę rozrządu gdyż mam 95000km.Zamówiłem kompletny zestawPaski - GatesRolki - Ina (LUK)Pompa - Dolz Cena 450złZ tego co się orientowałem to pasek (gates) i rolki (Ina) są dobre. 1) jak z pompa 2) jaki kupić płyn chłodniczy nie chce żeby mechanik mnie skasował za swój płyn. Koncentrat czy normalny 5l i ile litów wchodzi

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd GOLF IV AHF jaki pasek

Zbliża się wymiana rozrządu i rozglądam się po sklepach allegro i katalogachAle nie daje mi spokoju jedna rzecz.... bo w przypadku silnika o oznaczeniu AHF występują 2 rodzaje pasków rozrządu.pierwszy zwykły a drugi wzmacnianyi wg katalogów do mojego golfa powinien iść ten pierwszy zwykły...ale w sklepach mówią żeby zastosować wzmacniany bo jest on zamienny z tym 1 i bez problemu

Tak to prawda że do pewnego rodzaju silnika był stosowany zwykły pasek a potem wzmacniany. Jeżeli masz metalowy napinacz paska rozrządu to możesz założyć wzmacniany pasek rozrządu jeśli występuje plastikowy to musisz założyć zwykły pasek i ot cala różnica. Czyli ma być tak xxKOLOMBOxx napisał(a)że podobno do silników gdzie ma iść pierwszy można zastosować też wzmacnianyjedynie do tych silników co ma iść wzmacniany nie może iść ten pierwszy...

italiano_83 napisał(a)Tak to prawda że do pewnego rodzaju silnika był stosowany zwykły pasek a potem wzmacniany.Jeżeli masz metalowy napinacz paska rozrządu to możesz założyć wzmacniany pasek rozrządu jeśli występuje plastikowy to musisz założyć zwykły pasek i ot cala różnica.

VOLKSWAGEN GOLF IV Montaż klimatyzacji do Golf IV SDI 02 AQM

Szukałem coś w tym temacie i nie ma nic do golfa IV albo ja jestem ślepy chciałem zapytać czy może ktoś zakładał clime do czwórki i jest w posiadaniu jakiś schematów chciałbym wiedzieć co dokładnie będę potrzebował do tej operacji żeby nie stanąć w połowie roboty z powodu braku części mam na oku climatronic który jest już zdemontowany z auta i sprzedający twierdzi że wszystko

Chciałem opisać przebieg operacji jakie musiałem wykonać montując od podstaw climatronic do mojego golf IV z silnikiem 1.9 SDI o symbolu AQM może ktoś z tego skorzysta bo sam szukałem jakiś wskazówek na forum ale nie znalazłem nic konkretnego do mojego modelu. NA początku chciałem podziękować koledze grg474 i thomas1919 za pomoc.Więc tak jeśli chcemy zrobić to od podstaw tak jak w

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV 1.9 TDI AXR

Witam Prawdopodobnie posiadam w swoim MK4 silnik o oznaczeniu AXR - sądząc po naklejce w bagażniku według niej wszystkie kody się zgadzają z moim modelem. Czy lepiej jeszcze jakoś to sprawdzić Planuje wymienić rozrząd. Auto ma obecnie przejechane 170tys. Rocznik auta to 2001. Przyklejona pod maską jest tabliczka o wymianie rozrządu - niemiecka że był wymieniany przy 104 tys taka notka

Płyny wymieniłem wszystkie po zakupie ale z tym rozrządem ufałem bo było wbite niemieckie i pod maską tabliczka.Dzięki w takim razie muszę już zbierać kasę na wymianę.Z tego co widziałem na forum jest sporo osób które ma swoje sklepy lub możliwości załatwienia części taniej. Za ile w takiim razie dostane rozrząd kompletny z pompą wody do mojego golfika

LaserDGL napisał(a)Z tego co widziałem na forum jest sporo osób które ma swoje sklepy lub możliwości załatwienia części taniej. Za ile w takiim razie dostane rozrząd kompletny z pompą wody do mojego golfika

Ja też niedługo bede musiał wymienić rozrząd. Jeszcze "przejade" ok 10 tys km. U mnie rozrząd to wymienia sie co 90 tys km. Ale nie jestem zorientowany w cenie za wymiane kpl rozrządu (materiały robota) Ile teraz mechanicy biorą za wymiane (Sląsk-rybnik)

VOLKSWAGEN GOLF IV Wymiana rozrządu Golf 4

witamkupiłem autko 3 lata temu od babki z Krakowa. golf IV 16 16V 105km . Miało przebieg 38tys km a teraz ma 65tys km. Nie wymieniłem rozrzadu bo przebieg wydawał mi sie pewny. Silnik ładnie pracuje rowno i cicho ale zastanawia mnie jedna rzecz jak jade na zimnym silniku jade oczywiscie delikatnie jak ma 2tys obrotów to pojawia sie taki dziwny dzwiek ale jak dodam gazu i jest kolo 25tys to juz

Powiem ci ze jak zimny to jest troszke głosno ale jak juz sie zagrzeje to cichutko chodzi. Orientujecie sie ile kosztuje wymiana rozrzadu w golfie IV 16 16V benzyna Ile czesci i ile robota

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrzad golf IV 14.16v i tarcze tyl

Witam moze mi ktos poradzic _moj golf ma przejechane 90 000km salon chce zmienic rozrzad czy tylko paski a moze rolki pompa wodna co jeszcze Co sadzicie mam tez do wymiany tylna tarcze hamulcowa i klocki strasznie zapieczona wymienic tylko jedna strone czy trzeba obie strony druga tylna tarcza wyglada ok. Prosze o pomoc .kupic rozrzad orginal czy podrobke

tarcze jak i klocki wymienia się paramico do rozrządu to serwis jak ci będzie wymieniał to napewno cały komplet bo pewnie jak sobie zażyczysz sam pasek to mogą ci nie dac na to gwarancji albo w ogóle nie będa chcieli wymienićzresztą każdy ci powie zę najlepiej wymienic komplet i mieć święty spokój na dłuzszy okres( u mnie tarcze i klocki tył wychodziły w granicach 450pln rozrząd ok.800 robił to gośc z serwisu vw na fuche i on załatwiał częsci)

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV 2.0 AQY - co wchodzi w skład

Witam z jakich podzespołów powinien składać się rozrząd do mojego golfa Kupiłem pasek pompe wody no i rolke. I teraz jest kłopot. Sprzedali mi rolke do któej potrzebny jest napinacz hydrauliczny. Czy własnie taki wystepuje w golfie

VOLKSWAGEN GOLF IV [GOLF IV ] Wymiana rozrządu

WitamWłaśnie stuknęło mi 93 tyś. km w golfiku i zabieram się za wymianę rozrządu. Przejrzałem chyba wszystkie wątki z tym związane ale w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować na konkretne firmy produkujące paski i rolki. Na dzień dzisiejszy wybrałem- pasek Gates 5569XS- rolki SKF VKM 11250 VKM 21147Proponują mi za taki zestaw 350 zł. Poradźcie prószę czy to co wybrałem jest

yarok napisał(a)WitamWłaśnie stuknęło mi 93 tyś. km w golfiku i zabieram się za wymianę rozrządu. Przejrzałem chyba wszystkie wątki z tym związane ale w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować na konkretne firmy produkujące paski i rolki. Na dzień dzisiejszy wybrałem- pasek Gates 5569XS- rolki SKF VKM 11250 VKM 21147Proponują mi za taki zestaw 350 zł. Poradźcie prószę czy to co

witam jako ze i mnie czeka niedlugo wymiana rozrzadu przeprowadzilem maly wywiad jesli chodzi o ceny i tak komplet do silnika atd model 2003 na allegro bez faktury na oryginalach 305 zl (rolka napinacz pasek) pompa skf 220zl w serwisie vw ten sam komplet ponad 540 zl bez pompy ile pompa nie wiem w servisie seata 404 zl i tez nie wiem ile pompa wody wiem ze w przy okazji powinno sie wymienic pasek

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.6 falowanie obrotów proszę o burzę mózgów

WitamPrzeczytałem wiele wątków nt. ww problemu ale dalej nie jestem pewien na co choruje moja golfina.golf IV 1.6 16v AZD rok produkcji 2001 bez LPGObjawy-falowanie obrotów (głównie jak jest rozgrzany ale przy zimnych też lekko drży)na jałowym i przy redukcji-raz jak wjeżdżałem na rondo to mi zgasł i stracił wspomaganie zapaliłem i wszystko wróciło do normy)-przed wymianą cewek zapłonowych

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrzad Golf IV 1.6 8 zaworowy

Witam czy posiada ktos schemat rozrzadu do golfa 4 1.6 benzyna 8 V . Badz wie jak go ustawic poprawnie pozdrawiam

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 14 wymiana rozrzadu jakiej firmy

Witam chce wymienić rozrząd w golfie 14 bezynka i jaka firmę proponujecie tzn pasków rolek napinaczy i pompy wody Pozdrawiam

VOLKSWAGEN GOLF IV Wymiana rozrzadu VW GOLF IV 1.8 125km

Witam Wymienilem rozrzad w golfie mechanik chce lekko ponad 1000zl z czesciami i robocizna jakie sa ceny wymiany na chwile obecna czy nie jet to za duza cena

Czy w tej cenie 1k jest również nowy płyn chłodniczy pasek micro i np nowa rolka do napinacza paska pomocniczego czy tylko sam rozrząd(pompa pasek rolka i napinacz hydrauliczny) i robotaBo jeśli sam rozrząd i robota to "trochę" dużo

roloka napinacza paska micropompa wodypasek rozrzadunapinacze paska rozrzaduplyn uszczelniaczrolka napinaczarobocizna 250zl razem zaplacilem 1050

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd golf IV 1.416V

Witam Jak ustawić rozrząd w golfie 4 1.4i16V Są jakieś znaki

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV 1.4 98r

1.Mam pytanko co wchodzi w sklad kompletnego rozrzadu w golf 4 1.4 16v 98r kod silnika AKQ 2. Co wchodzi w sklad kompletnego paska klinowego 3. Jaki pasek wybrac Goodyear Gates Contitech Dzieki

VOLKSWAGEN GOLF IV VW golf IV 1.6 - wstrzasy silnika(nieregularna praca)

Witam Furka ma jakieś 92000 przebiegu i jest ostatnio po wymianie rozrzadu. Rozrzad bosha wiec luks. Ale problem jest taki że czasami skacza obroty tzn. po odpaleniu jak jest zimny (no rozumiem moze się trzasc bo się rozgrzewa itd) ale jak juz się rozgrzeje do 90 C to czasami silnik wpada w dziwne drgania a czasami nawet w takie ze wyglada jak by mial zgasnac jest to nie zawsze ale kilka razy

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy

Witam dzisiaj podczas powrotu z pracy mój golf IV zgasł przy samym domu . jechałem z górki bez gazu po chwili zobaczyłem ze świeci się kontrolka akumulatora kiedy wcisnąłem sprzęgło zobaczyłem ze silnik zgasł. próbowałem odpalać ale bez rezultatów dopchałem samochód do domu podłączyłem pod vaga ale żadnych błędów nie pokazał bezpieczniki wszystkie ok. Gdzieś przy 20 próbie

WitamMialem dwa dni temu podobny przypadek. Podczas jazdy samochod normalnie w swiecie zgasl. Zjechalem na pobocze maska w gore i oko look co sie stalo.Sprawdzilem wtyczki czujnikow zawor na pompie i dalej nic. Mialem kawalek kabelka wiec podlaczylem zawor na pomie na krotko z akumulatorem() proba odpalenia i nic. Silnik normalnie kreci zadnych stukow tak jakby paliwa nie dostawal. Samochod na lawete

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV TDI AGR

Witam mam pytanie dostałem od znajomego rozrząd z rozbitego MKIV 110 tdi zrobił na tym rozrządzie 5tyś kilometrów mam pytanie czy będzie pasować to do 90km AGR

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV GTI TDI Silnik ARL 150km 110kw 2001rok. JAki rozrząd

Jaki rozrząd model powinienem kupić. Gdzie warto i lepiej jest go zrobić U prywatnego mechanika czy w ASO. Gdzie nie zajade to śpiewają mi 1500 za części i robocizne. Zależy mi na oryginalnych częściach słyszałem że w aso zrobią taniej...Proszę was o pomoc jako fachowców.Za każdą podpowiedź z góry dziekuje

rob555 wymieniajac tlumik drgan paska rozrzadu plyn chlodzacy i uszczelniacze na wale i walku i pasek wielorowkowy z samych czesci wychodzi ponad 1200 pln wiec moze nie koniecznie liczysz kompleksowa obsluge rozrzadu lub masz jakies mega fajne ceny

evolution napisał(a)rob555 wymieniajac tlumik drgan paska rozrzadu plyn chlodzacy i uszczelniacze na wale i walku i pasek wielorowkowy z samych czesci wychodzi ponad 1200 pln wiec moze nie koniecznie liczysz kompleksowa obsluge rozrzadu lub masz jakies mega fajne ceny

nie wiem czy doczytales ze mowimy o czesciach oryginalnych nie o zamiennikach ktorych ceny we wrocku sa wyzsze o 20 procent od tych co podales sam ct1028 kosztuje 203 pln evr 55494 230 evr 55465 129 evr 55495 280 i tak mozna w nieskonczonosc a propo plynu chlodzacego. go przy przebiegu rozrzadowym sie wymienia nie dolewa.... wiec koszta musza byc takie a nie inne co do roznic rozrzadowych wiem ale

VOLKSWAGEN GOLF IV [Golf IV 1.9 tdi Alh] pomocy szukam juz wszedzie logi

Witam wszystkich otóz mam problem z vw golfem IV generacji o oznaczeniach silnika ALH 90 KM otóz silnik nie chce sie wogule wkrecac na obroty strasznie muli jakby cos było zapchane albo by miał za mało paliwa bo wkreci sie na 4200obr ale dopiero po jakims czasie robiłem juz chyba wszystko i dalej lipa LOGI dynamiczne robiłem na 2 biegu bo na 3 nie daje rady jechac Co sprawdziłem -Dawke wtrysku

VOLKSWAGEN GOLF IV [Golf IV 1.9 TDI ALH] Prośba o analizę logów - długi rozruch

Witam kolegów i bardzo prosze o ocene logów golfa IV 1.9 TDI 90 KM mimo że to nie Audi ale to mój drugi samochód który używam. Mam go 3 lata i nic przy nim nie robiłem poza wymianą rozrządu. Odnosze wrażenie że ma "kopyto" w porównaniu z innymi 90KM. Jedyne z czym mam ostatnio problem to zapalanie. Na ciepłym trzeba kręcić ok 5s i wtedy chyta. Na zimnym jest podobnie. Moze świece

VOLKSWAGEN GOLF IV Czujnik położenia wałka Golf 4 1.4 16v

Witam mam następujący problem...Zakupiłem golfika jakieś 3 lata temu sprawował się dotychczas wyśmienicie aczkolwiek ostatnio zaczynał mi płatać figle Do rzeczy mój golf to 1.4 16v kod silnika AKQ rocznik 1998 bez klimyZdarzyło mi się jadąc normalnie że autko tak po prostu zgasło samo z siebie.Podpięcie pod komputer - wyszło kilka błędów między innymi czujnik położenia wału

VOLKSWAGEN GOLF IV VW Golf IV 1.6sr akl 99 Wtryskiwacze i inne problemy

Witam wszystkich Jestem tutaj nowy. Jeśli ten tamat byl to sorry aczkolwiek z tego co wydaje mi się nikt do końca nie wyjaśnił sprawy trzęsących czasami dużo palących się akl-ów a to może mieć jakiś związek ze sprawą bo starałem się przeczytać prawie całe forum.NIedawno Stałem się posiadaczem golfa IV 1.6sr akl 99 i od tego dnia zaczęły się moje problemy. POmijam szarpanie

VOLKSWAGEN GOLF IV golf mk4 1.4 16v akq problem z zaplonem

witamprzeszukałem już chyba cale zasoby internetowe i nie mogę znaleźć sposobu na uruchomienie golfika. Jest to golf mk4 silnik benzynowy 1.4 16v AKQ z 98r. w aucie została zdjęta pokrywa zaworów w celu uszczelnienia wycieku oleju do gniazd świec zapłonowych a co za tym idzie został zdemontowany również rozrząd. Po uszczelnieniu pokrywy i złożeniu rozrządu na nowo auto nie pali na

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.6 Akl spadek mocy

golf IV 1.6 Akl spadek mocy pomocy Podczas przyśpieszaniaruszania czuje że jest ograniczony (zmulony ) obr. są za wysokie na daną predkość np.podczas jazdy na płaskim odcinku drogi na 5 biegu samochód ma ponad 3000obr. a predkośc wynosi 100kmh takze na pierwszym biegu odcina paliwo przy 5200obr.Wymieniane było -kilka dni temu sprzęgło- niedawno rozrząd kompletny z pompą-olejfiltr paliwowyMam dziurawy środkowy tłumnik może mieć to jakiś wpływ na toProszę o pomoc

VOLKSWAGEN GOLF IV golf IV 1.6 dziwne odgłosy spod maski

Witam wszystkich Posiadam golfa IV 1.6 z 2000r i mam ogromny problem. Nie znam sie za dobrze na autach i chciałbym zebyscie sie wypowiedzieli na ten temat bo sprawa wyglada powaznie a nie mam pojęcia co to moze byc. Wiec sprawa wygląda tak podczas spokojnej jazdy ok 40kmh zaczął nagle spod maski zaczął wydobywac sie dziwny odgłos (taki jakbym jechał na gumie tylko ze głosniejszy) i troszke

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf rozrząd iv

  • VOLKSWAGEN VW GOLF IV 4 1.6 SR 16V KOŁO ROZRZADU - ŁÓDŹ (40.00PLN)
  • OBUDOWA ROZRZĄDU AKL 1,6 VOLKSWAGEN GOLF 4 IV - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • Volkswagen Golf IV 1.9 TDCi kola rozrzadu - Paczków (170.00PLN)
  • VOLKSWAGEN VW GOLF IV 4 1.6 SR 16V KOŁO ROZRZADU - ŁÓDŹ (40.00PLN)
  • VOLKSWAGEN VW GOLF IV 4 1.6 SR 16V KOŁO ROZRZADU - ŁÓDŹ (40.00PLN)
  • OBUDOWA ROZRZĄDU AKL 1,6 VOLKSWAGEN GOLF 4 IV - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • VOLKSWAGEN VW GOLF IV 4 1.6 SR 16V KOŁO ROZRZADU - ŁÓDŹ (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi