części samochodowe nanodatex

volkswagen golf przewody passat b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf przewody passat b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf przewody passat b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Elastyczne przewody hamulcowe

Elastyczne przewody hamulcowe wymieniał ktoś Na przeglądzie diagnosta stwierdził że tworzą się mikropęknięcia na nich i ze względów bezpieczeństwa lepiej je wymienić. Jakie mogą być koszty zakupu i wymiany Szukać ich w ASO czy w niezależnych sklepach Z drugiej strony troszkę się dziwię bo jak sprzedawałem 14 letniego golfa III to przewody były ok a tu dziewiąty roczek samochodu i trzeba robić. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 urwane przewody od N75

Witam naczytałęm się już o n75 i przepływomierzach i o DV i do wczoraj nie wiedzaiłęm co z moim autem jest nie tak bo jakieś zmulone było. mam od roku passata 1.8T i w sumie wydaje mi się że nie lata jakby miał 150 KM. dziś byłem u mechanika i podłączył vaga ten wywalił błąd na N75. mechanik powiedział albo że mam walnięty zawór albo kable uszkodzone i okazało się że faktycznie

czyli poczuję różnicę po naprawie ma się rozumieć a co z golfem mojej dziewczyny to cykanie to również n75 czy tak ma cykać czy nie

co golfa to owszem. Stare sterowniki mialy tendencje do klikania N75 na wlaczonym zaplonie zgaszonym silniku. Jedne bardziej inne mniej ale nie nalezy sie tym przejmowac... Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Świece żarowe układu chłodzenia w TDI

Cześć. Ostatnio zastanowił mnie temat temperatury silnika. Zbliża się zima bywa że już temp. otoczenia rano spada do 4 Celsjusza. Wielu posiadaczy TDI ma zapewne problem z temperaturą silnika. Do tego grona i ja należę czujnik wymieniony (zamiennik) termostat również (też zamiennik) a temp. 90 w silniku osiągnięta zostaje dopiero po przejechaniu 10-15 km. Szukałem na forum znalazłem

Po pierwsze zmień opis samochodu bo jak 99 rok to B5 nie B4. Nie masz tego wynalazku bo pewnie masz samochód z francji albo gdzieś z tych rejonów. W trakcie dyskusji ktoś tu wspominał że ten wynalazek montowane od niemiec na wschód. Dołożyć możesz tylko że ten fragment schematu co podesłałeś tyczy się golfavento i to jeszcze nie wiem z którego roku. Nie wiem co steruje tymi świecami

Co do schematu to może ideologicznie jest podobny oznaczenia łączówek już nie więc nic Ci nie da ten schemat. Po pierwsze w golfie III i passat B4 przekaźnik mieści się na grodzi komory silnika i przewody biegną bezpośrednio z ECU. W B5 natomiast przekaźnik znajduje się w skrzynce z przekaźnikami i możliwe że przewodu sygnałowe już są. Tego dowiesz się jak będziesz miał odpowiednie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik 1.9 SDI na 19 TDI

Siema mam takie pytanie zastanawiam się czy nie byłoby opłacalne kupić golfa IV z silnikiem 1.9 SDI z 2001 roku za 10-11 tysięcy i zrobić z niego TDI tylko takie mocne podkręcone TDI kupić turbinkę po regeneracji za 1500 zł interquler i coś tam jeszcze... mechanik to zamontuje zmieni oprogramowanie na silniku i z autko zaczęłoby ładnie jeździć... podkręcić to na 130 koników... Budowa

b5 który jest 90 konny ma wymienioną turbine i jeździ jak 130 koni ma 500 000 przebiegu i dziś normalnie odpalam jade z krakowa na morze wracam i to auto zachowuje się idealnie oleju od wymiany do wymiany ani kropli nie dolewam chociaż nie wiem jak to możliwe... wymieniam co 10 tysięcy dbam o niego a jestem 5 właścicielem i auto jest normalnie niezniszczalne... a ten sam silnik ma golf

no więc jeśli kupie takiego golfika httpallegro.plgolf-1-9-sdi-bezwy...536494640.html za 10 tysięcy do tego kupię na szrocie wszystkie części używane Turbine przewody interquler itp itd... to będzie kosztowało max 2500 zł... plus mechanik który za to ile może wziąść myślę że to dla sprawnie działającego mechanika 2-3 dni pracy jeśli wszystkie części mu przywiozę to tylko zamontować coś tam jakieś uchwyty dorobić...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam mam pytanie mam od niedawna passata b4 2.0 oznaczenie silnika ADY i ma on odciecie zapłonu przy 5 tyś czy to normalne i słabo lapie obroty wymieniłem swiece przewody kopółke i palec lecz to nic nie pomogło. czym jeszcze może to byś spowodowane miałem wcześniej golfa MK II 1.8 GTI 8V i 100 razy lepiej szedł miż passat prosze o pomoc.. z góru dziekuje

passat B5 (3B i 3BG) ponieważ dokładnie przeszukałem forum i takiego tematu nie było jeszcze) Witam forumowiczów. Od kilku dni przeszukuję internet w poszukiwaniu odpowiedzi na bardzo trywialne pytanie jak ustawić kąt wtrysku w moim passacie. Jestem posiadaczem Pasia z silnikiem APT 1.8 20V benzynowym. Czytałem mnóstwo instrukcji itp. m. in. znaną wszystkim fotoporadę z forum vW golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 oświetlenie wnętrza w B5

Mam problem z oświetleniem wnętrza w moim pasku B5. Zniknęło całe oświetlenie wnętrza lampki sufitowej na bocznych słupkach i oświetlenie lusterek w zasłonkach. Sprawdzałem bezpiecznik u mnie nr 6 - bez rezultatu. Ma ktoś jakiś pomysł na mój problem Pomóżcie ludziska bo mi już nerw puszcza.

Witam. Dopiero co zacząłem swoją przygodę z passatem i na dzień dobry kompletny brak oświetlenia wnętrza. Elektryk stwierdził że moduł komfortu założony jest od golfa a nie passata i przez to brak podświetlania i będzie brak podgrzewania lusterek. Co do modułu to niby że jest od golfa bo przewody wchodzą do niego przez jedną kostkę a nie dwie jak to podobno jest w paskach. Czy może

VOLKSWAGEN PASSAT tył zacisk tarczy z B5 do B3

Czytałem na forum o hipotetycznej możliwości przełożenia zacisków z B5 do b3 na tylnej osi. Z racji dość częstych problemów z ręcznym nie było by to głupie rozwiązanie ale chce się upewnić czy ktoś próbował już takich rzeczy w praktyce

Ja u siebie założyłem od golfa IV i podeszły bez problemu. Musiałem tylko kupić przewody od b5 nr oryginału 8E0 611 775 J. Ktoś na forum zakładał też od b5. Na pewno pasują też od octaci I.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn hamulcowy - jaki ile jak wymieniać

tak jak w temacie... trzeba go wcisnac troszki by zaczol wytracac predkosc... i czeba go niezle wdusic zeby zaczol ostrzej hamowac... i jest taki jakis dziwny.... to prawda ze nalezy co 2 lata wymieniac plyn hamulcowy

Generalnie to nie płyn wymaga oplotów tylko ciśnienie jakie jest wytwarzane w układzie a jak wiadomo jak się ostro depcze to jest ono nie byle jakie. Zresztą oryginalnie np. w golfach dwa pierwsze przewody od pompy są w oplocie pozostałe elastyczne już nie. A jak wiadomo zaraz za pompą są najwyższe ciśnienia.

przy wymianie były sprawdzane hamulce nie grzeją się. Auto hamuje nadal super ale martwi mnie ta cofka płynu. Tak jakby w jakiś warunkach rosło tam ciśnienie w tym zbiorniczku i wywalało płyn przez ten zaworek. Czy zapowietrzony układ może powodować takie wzrosty płynu w zbiorniczku Może odpowietrzanie pompy ABS według tej instrukcji mogłoby coś dać Opis zaciągnięty z forum golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie wpiąć magnetyzer

Witam miałem golf-a III i tam była pompa wtryskowa wiec wpiołem się z magnetyzerem pomiędzy filtr paliwa a pompę. golf-a sprzedałem magnetyzer zabrałem ze sobą kupiłem passata 3BG i chciałem w tym samochodzie go zamontować. Wiem ze zaraz ktoś napisze ze to nic nie daje no ale jak ma lezec bezuzyteczny w domu to zamontuje go moze cos tam niewiele bo niewiele ale poprawi. W pasku niestety

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy ciężko dołożyć TEMPOMAT w passacie B5

Z samym zamontowaniem manetek nie miałbym najmniejszych problemów ale z resztą to już gorzej bo nie mam pojęcia co bym miał dalej zrobić

czesci bialej wtyczki. Celowo nie pisze kolorow bo wiem ze pewnie kazdy kto to czyta ma w swojej manetce inne kolory przewodow. Podlaczenie vaga i akytwacja to formalnosc. Tempomat dziala i o to mi zawsze chodzilo. Jesli sie wie jak podlaczyc przewody to calosc ze zdjeciem i zlozeniem kierownicy nie powinna byc dluzsza niz 15 godz. Mnie malo szlag nie trafil bo kierowalem sie instrukcja z forum golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dedykowane Moduły Led Oświetlenia Wnętrza.

Z nieskrywaną satysfakcją chciałbym się podzielić z Wami moim projektem Dedykowanych Modułów Led-owych oświetlenia wnętrza. Projekt zakładał produkcję płytek które mogłyby być montowane do lampek w tzw. sposób&8221plug & play&8221 bez użycia dodatkowych narzędzi(lutownica) a także to aby w miejscu przeznaczenia montaż ich odbywał się na &8222lekki wcisk&8221.Pozwala na to bardzo

do lampek z czujnikami ultradźwiekowymi. Rozwiazanie okazało się proste (że też wcześniej na to nie wpadłem ) httpforum.vw-passat.plthreads10...1post1366750 Jak pewnie co niektórzy z Was wiedzą był to do tej pory jedyny przypadek w którym przewody od płytki oświetleniowej modułu mus było wlutować w miejsce pracującej żarówki. Pojawił się nowy moduł. Jest on dedykowany do golfów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wszystko padło...co jest

Wczoraj wymieniałem filtr paliwa w moim Pasku Mam passata kombi z 2002 19 TDI 131KM. Po wymianie przy naładowanym akumulatorze samochód nawet nie zakręcił silnikiem Co lepsze nie działa pilot od centralnego bzyczek włączonych świateł a co lepsze to mechanik zajżał co trzeba zrobić w zawieszeniu.....poraszka....amorki 4szt sprężyny 4 szt wszystkie wahacze.......hmmm a mam go 3 dnia wydatki

witam wszystkich Już OK....tzn wczoraj przyjechał do mnie znajomy mechanik (zajmuje się tylko przekładkami kier w passatach i golfach) wszedł do kanału ze śrubokrętem i po dwóch minutach powiedział..... Kamil - zapal go i samochód normalnie odpalił...skasował 50 zł i pojechał Sprawdził radio i żłe było podłączenia poprawił i pojechał Teraz wszystko działa pilot bzyczek i nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

z gardzieli. NAJWAŻNIEJSZE jest usunięcie nagaru z cienkiej rurki sterującej podciśnieniem. Podciśnienie wężykami idzie do regulatora ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej (patrz pkt3) a także do mapsensora gazowego jak i do sterowania ciśnieniem w reduktorze gazowym. Ta rurka w przepustnicy ma mały przekrój co na 100% co ileś 1000km się zapcha powodując problemy. Koleś na forum golfa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 3B AFN] Mokra pompa wtryskowa - co i za ile

Witam ostatnio poczulem zapach ropki w aucie... podnislem mache zdjąłem oslone silnika i ujrzałem to BYłem u pompiarza w Działoszy (k.Sycowa) i gość powiedział że to cieknie góra (cokolwiek to oznacza) i że koszt (u niego) to 200zł i pare godzin. Ściąga całą góre daje nowe uszczelki z Boscha i ustawia pompę od nowa (co ciekawe nie widziałem żeby miał kompa do tego chyba że do

Gajdzi z tego co widzę cieknie Ci góra pompy. Czyli miejsce w którym te pompy zazwyczaj ciekną... Jak masz VAGa i trochę oleju w głowie zaoszczędzisz kupę czasu i pieniędzy Kup sobie same uszczelki postępu zgodnie z opisem pdfa o nazwie czyszczenie nastawnika pompy. Czyli logi z położenia nastawnika na zimnym i rozgrzanym oraz dawki paliwa. Kupno nasadki 7 i wycięcie 3 ścianek żeby dało radę ruszyć jedna śrubę. Potem odpinasz przewody pompy zaznaczasz położenie nastawnika a potem zdejmujesz i bierzesz do domu. Wymieniasz uszczelki nastawnik płuczesz rozpuszczalnikiem (jak działa i się nie zacina znaczy że jest ok). Zakładasz nastawnik (zgodnie z opisem zwracasz uwagę czy trafiłeś w tuleję w pompie) ustawiasz wg znaczków potem włączasz zaplon i sprawdzasz vagiem zapisane odczyty. Jak OK odpalasz i grzejesz do 90 stopni potem dokładnie ustawiasz taką dawkę jaka była. Dokręcasz zakładasz oslonę i masz na następne 13lat spokój... Ja to robiłem w styczniu na dworze w 15 stopniowym mrozie świecąc sobie latarką trzymana w zębach. Ze zbędnym czyszczeniem nastawnika zajęło mi to 4 godziny włącznie z jazdą próbną i grzaniem silnika do 90. Nie daj się wycyckać zrobisz samemu masz 100% pewności Jakbyś miał problemy pisz lub dzwoń chętnie pomogę Edit httpforum.tdi-tuning.plviewtopic.phpt1741 httpwww.skierniewice.infogolfin...nastawnika.pdf

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

nagrzewnica do wymiany miałem to samo w golfie IV na wolnych leciało chłodne powietrze a jak tylko potrzymałem go na obrotach zaczynało grzać nie pomagało odpowietrzanie układu. Jedyną rzecza jaką mozesz jeszcze zrobić to zdejmij przewody które wchodzą w sciane grodziową (Węże od nagrzewnicy) i spróbój przepłukać nagrzewnice karcherem pod ciśnieniem a nastepnie załoz przewody

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór N239 -problem

Mam pytanie odnośnie tego zaworu. Od razu zaznaczam mam sprawny zawór (sprawdzałem kilka nawet na nowym z ASO). Problem jest tego typu że podczas gaszenia silnika zawór nie zadziała i silnik zadrży. Podciśnienie dochodzące do tego zaworu jest ok ponieważ gdy odłączę przewód od niego i podłącze bezpośrednio do gruszki przy EGR to silnik od razu zgaśnie. Więc wydaje mi się że problem

Turbo wydaje się że wstaje dobrze. Pompa niedawno została zmieniona a przy starej klapa reagowała dokładnie tak samo. No zobaczymy w niedługim czasie podmienię zaworek od golfa brata i zobaczymy co powie. Dużo jest roboty żeby te przewody podciśnienia powymieniać Jakie właściwie powinny być te przewody I gdzie można takie kupić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [Avf] problem z ladowaniem turbo brak błędu na kompie

Witam i na wstępie proszę o pomoc auto jedzie dopiero od 25 tys obrotów wczesniej nic nie laduje stało się to po tym jak musiałem szybciej przyspieszyć z 1 biegu brak błędu na kompie i nie mogę zrobić narazie logow. Czyli turbo wstaje od 25 tys czasami jak jadę dłużej spokojnie to od 2 tys ale poniżej auto strasznie muli. Co może być przyczyna Jak się problem powtarza to sorry ale nie umialem znaleźć.

Witampodłacze sie pod temat...problem z golfem 2000 rok 1.9 TDI ALH turbo działa czasem cały czas a czasem przy 90 kmh czuc jak by wyłaczało...w czym problemturbo noweegr nowyprzepływka i wszystkie przewody od podcisnien wymienione na noweczytałem gdzies zeby zamienic jakies przewody N75 czy cos z czyms innym ale czy ktos moze wyjasnic na chłopski rozum co odpiac do czego podpiac itp zeby sprawdzic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rano dymi na niebiesko

Witam. Jestem posiadaczem passka z 2004 roku 19 tdi 130 km AVF. Problem pojawił mi się 6 miesięcy temu przy rannym rozruchu silnika silnik jak by (przerywał dławił się) po prostu równo nie pracuję nie ma znaczenia od temperatury otoczenia czy minusowa czy teraz plusowa do tego kopci-dymi na niebiesko. Nie równa praca trwa około 5 do 20 sekund na wolnych obrotach i przestaje a dymi tylko

sie przez np. pompe vacumnieszczelne przewody lub spływa paliwo do zbiornika i przez to rano trzeba dłużej pokręcić i na początku nierówno chodzi.. 2.Przy spadku temperatury silnik powinien dostać większą dawke i odpalać na innym kącie zapłonu ( w każdym starym dieslu jest cięgno do wyciągnięciaktóre powoduje przyśpieszenie zapłonu i większą dawke tak miałem w golfie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak otworzyć zablokowane drzwi

Przeczytałem wszystkie tematy i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Mam zablokowane drzwi kierowcy. Centralny niby otwiera ale drzwi nie można otworzyć. Popuściłem linkę przy klamce nie pomogło. Z puszczaniem klamki także próbowałem bez efektu. I teraz moje pytanie. Czy jest techniczna mozliwość otwarcia drzwi bez zdejmowania boczka

Odświeżę temat swoim przypadkiem. Pacjentem jest wprawdzie golf IV niemniej jednak trochę wspólnego z paskiem ma. Problem polega na tym że przednie prawe drzwi przestały zupełnie reagować na sygnały z zewnątrz - mam tu na myśli elektrykę. Drzwi są zamknięte nie daje się opuścić szyba lusterko nieruchome no i przede wszystkim nie dają się otworzyć... Generalnie zablokowane na amen

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

w kolanku-kierownicy powietrza (ta przed przepustnicą) znowu jest odkształcona (wymieniałem w poprzednie lato - oryginał z ASO 380 zł ). Udało mi się odetkać ezektor ale on już nie ma takiej drożności jak nowy (ASO 105 zł). Teraz mam już poskładane ale jestem pewien ze w najbliższej przyszłości znowy się zatka. Rozmyślam wykonanie separatora odmy tak jak to robią inni w golfie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zamiana przełącznika sterowania lusterkami z talerzyka na gałkę

Witam. No i jestem o wymianie przełącznika lusterek z talerzyka na gałkę. Wymieniałam przy okazji zmiany całego oświetlenia wnętrza z koloru zielonego na kolor czerwony. Temat utworzyłem z myślą o osobach które być może interesują się podobną operacją - oprócz własnych doświadczeń zebrałem w jedno miejsce info z różnych tematów poświęconych temuż przełącznikowi. Opis

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Sam założyłem hak holowniczy BRINK

Witam Ponieważ wkurzyli mnie fachowcy którzy ciągle mówili jutro w sprawie instalacji mojego haka (marki Brink model 405000 elektryka nr 756411 cena całości 603 PLN) sam podszedłem do instalacji haka . Sprawa okazała się nie dość że prosta to także bezproblemowa szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem przygotowania zarówno haka jak passata co do instalacji . Po pierwsze ZERO wiercenia

W żadnym vw już od golfa 2 nie trzeba ingerować w przewody instalacji elektrycznej tylko po to żeby podłączyć gniazdo haka. Każda wkładka tylnej lampy ta w którą wkładasz żarówki ma po zewnętrznej stronie wystające końcówki na tzw małe wsuwki wystarczy kontrolką sprawdzić co dana blaszka podaje i wsunąć odpowiedni kabel od gniazda. Sam zakładałem hak w pasacie kilka tygodni

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wentylator klimy 2 biegi

Wentylator klimy ma dwa kable więc jak to się dzieje że są dwa biegi oraz co załącza drugi biegwydaje mi się że chodzi mi tylko jeden ten wolniejszy więc albo wiatrak do d...y albo jakiś czujnik638

dodatkowej pracy wentylatora. Wcale nie jest napisane że to 2 biegi (prędkości). Można ten zapis interpretować tak że jeden przekaźnik jest do normalnego załączania wentylatora (poza tym ten zapis że jest to wentylator chłodnicy 638 czyli po włączeniu klimy a drugi np. w wypadku gdyby wisko nie dawało rady to pomoże mu wentylator od klimy. Sam tego nie przerabiałem ale np w golfie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Patent na ranne odpalanie

Nosze się z zamiarem wykorzystania w moim pasku rozwiązania jakie stosuje w Transit 2.0 TDDI 2003r. a mianowicie rano po mroźnej nocy pod chmurką rozrusznik niekręci tylko słychać cykanie przekaźnika wine ponosi osłabiony akumulator więc włączam zapłon i maska do góry mam podłączony na stałe kabel do cewki rozrusznika który dotykam do plusa i rozrusznik kręci bywało że kręcił

To nie jest normalne. Kilka samochodów od wielu lat pod chmurką parkowałem i nigdy takich problemow nie miałem. Nawet 18 letni golf II 1.6D działał dobrze. Sprawdź masowe przewody czy silnik jest pewnie połączony z masą akumulatora.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bardzo duze spalanie

Witam posiadam silniczek 16 w moim pasku jednak mam naprawdę ogromne spalanie 2 razy zalałem do pełna i wyszło mi spalanie ok 14-15 l na 100km koszmar fakt jeżdzę dużo po mieście ale to chyba jest coś nie tak żeby tyle palił może macie jakieś pomysły Z góry dzięki za wszystkie informacje.

witam nie wiem czy pomogę ale podzielę się swoimi doświadczeniami z moim poprzednim autkiem golfikiem 4 z silnikiem 1.6 SR 8V. Też miałem spadki mocy w szczególności na rozgrzanym silniku i spalanie miał podobnie do waszych. Generalnie drążyłem temat spadków mocy przepływka ok swiece przewody itd nowe i wyczytałem o przestawionym rozrządzie o jeden ząbek pojechałem do mechaniora oblukał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie znajdę filtr paliwa w 2.0 tdi 136km

Witam. Chcę wymienic filtr paliwa i moje pytaniejak się do tego zabrać gdzie się znajduje w tym silniku 2.0 tdi BGW i jakie narzędzia są mi niezbędne. Pozdrowienia __________________

Zwróć też uwagę na zaworek zwrotny na filtrze ten plastikowy do którego wchodzą dwa przewody paliwowe. Miałem niedawno przygodę w golfie MK4 że zaworek nie pasował do nowego filtra był minimalnie za duży choć w dokumentacji sprawdziłem że poprzedni filtr był zamiennikiem oryginału. Dlatego kup najlepiej taki sam filtr jak masz ewentualnie identyczny zamiennik. Zapewne wiesz że polecamy KNECHTa lub MANNa Filtrona omijaj szkoda pieniędzy i nerwów.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klima działa tylko chwilke

Witam mam taki problem z klimatyzacja sprężarka jest po regeneracji. Po załaczeniu zaczyna chłodzić przez powiedzmy 10 sek poczym przestaje pomimo że spręzarka wciąż pracuje. Po wyłaczeniu klimy i odczekaniu powiedzmy 2 minut jak ją włacze to zjawisko się powtarza. Domyślam się że jakis element(zawór) po schłodzeniu blokuje obieg - ale co to może być Pomóżcie

Zimny jest ten gruby ale tak jak pisałem tylko przez chwile potem znów robi się ciepły.cienkiego nie sprawdze bo ten problem mam w golfie a tam przewody nie ida góra jak passacie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile czujnikow oleju jest w naszym passacie

hej no wiec tak od pewnego czasu po przekreceniu kluczyka losowo 510 pojawia mi sie ostrzezenie o czujniku oleju oil sensor workshop olej byl 2000km temu wymieniany w serwisie vw poziom oleju jest w normie wlazlem do kanalu i znalezlem jakis czujnik z wtyka na 3 przewody w misce olejowej (06b 907 667) po lewej stronie na wysokosci sruby spustowej wkrecany na torxach po wypieciu wtyki zdziwko - zadnego

VOLKSWAGEN PASSAT słabe hamulce dlaczego co zrobić

powiem tak wymieniłem klocki z tyłu podciągnołem linki. wymieniłem klocki na przodzie przetoczyłem tarcze ( mają po 9 mm) dolałem płynu itd i ... lipa. wczoraj jechałem 120 zaczołem hamować i mało w dupe nie wjechałem takiej sierocie co wwlekła się a nie jechałapedał hamulca zrobuił się twardy a pasek dalej jechał co to może być dlaczego paski mają takie słabe hamulce i

Popieram kolegę zuczek727. Linki i przewody to nie jest aż taki duży wydatek. Proponuję kupić zaciski od czegoś młodszego (napewno pasują od golfa IV Ovtavii I i passata b5). Ja na szrocie za zaciski od golfa z jarzmem zapłaciłem 150 zł. Jeden siedzi już od ponad roku i jak na razie nie mam z nim żadnych problemów.

VOLKSWAGEN BORA Wzmocnione przewody hamulcowe VW Bora

Chciałbym wymienić standardowe przewody na wzmocnione w oplocie. Omp Goodridge takie 2 firmy jakoś obiły mi się o uszy. Czy jest jakaś różnica namacalna pomiędzy standardem a tymi wzmacnianymi Gdzie kupić za rozsądne pieniądze. Kto Omp czy Goodridge lepsze robi

Są one od passata b5audi a4ale to w niczym nie przeszkadza.Pasują do każdego golfanawet 3ki. Mam takie założone i nawet pasują W golfie 4 inny jest tylko zaciskjarzmo jest identycznejak w passacieaudi. Zacisk w golfie 4 jest identyczny jak w mk3 z tarczą 288mm. Zacisk golf IV W passacieaudi wygląda takma większy tłoczek57mmgolf IIIIV ma zacisk z tłoczkiem 54mm.Inny jest tez gwint do wkręcania

VOLKSWAGEN Ukryty wyłącznik zapłonu

Tak jak w temacie chciałbym zamontować ukryty wyłącznik zapłonu do mojego MK4 Tdi pd bo jakoś mam do tego przekonanie już kilku kolegom w taki sposób nie zakosili auta nie wiem tylko czy jest to możliwe myślałem o umieszczeniu takiego przełącznika na przewodzie zasilającym np. komputer czyli kręcę rozrusznikiem a auto nie zapala i git o taki efekt chodzi tylko czy komputer nie złapie

wiedzy. Jezdze co roku na szkolenia pod warszawe bo i tam zostala utworzona jednostka do walki z kradziezami aut. Na podstawie materialow operacyjnych jakie moze i udosteonia nam policja probojemy stale opracowywac jakies sposoby aby nie zakosili naszych autek. na poczatek troche przykrych statystyk. miniony rok to ponad 3000 skradzionych autek z czego prawie 70% to auta grupy VW (passat b5 golf

VOLKSWAGEN [mk4] Prawe lusterko od anglika

jak w temacie jak poprawic kat widzenia z wersji ang na euro

p&p caly mechanizmpodstawa elektryczna pasuje do manuala ostatnio z 2 prawych od passata b5 anglika zrobilem elektryczne z podgrzwaniem lewe i prawe do polo 6N z golfa do lupo tez pasuje wyciagasz linki i manualna podstawe a wkladasz przewody i podstawe z silniczkami no i trojkat z golfa trzaba zastosowac

VOLKSWAGEN VR6 problem...

Witam Przybywam z Mondeo Klub Polska do Was z problemem. Mam drugie autko passat VR6 B5 automat. Wiem że golfy też miały takie silniki więc pozwoliłem sobie tutaj zwrócić się do Was z problemem jaki trapi owo autko. Samochód ma automatyczną skrzynie biegów. Wystepuje problem z jazdą do 3500 obrmin. Samochód po prostu tragicznie przyspiesza. Ruszając z D przyspieszenie do 60 kmh z nogą

VOLKSWAGEN Turbo TD04-11G-4 w 1z

Witam po długich męczeniach wypytywania użytkowników o charakterystyki turbin i po długich przemyśleniach wybór padł na turbine TD04-11G-4 I teraz pytanie czy ktoś z użytkowników mógł by podzielić się co trzeba mieć oprócz turbiny jakie części z których samochodów Bo sporo jest tematów do silników 1.6 TD - 1.9TD ale nic nie mogłem znaleźć do TDI Z góry dzięki

KLICHO -kolektor wydechowy 1.6TD -turbina z 2.5 TDTDS -końcówki oczkowe bodajże 14mm i 12mm ale teraz pewny nie jestem -wąż gumowy(olejoodporny ja mam paliwowy zbrojony) 15m -spływ z passata b5audi a4 90km (jeśli flansza nie będzie za gruba to podejdzie P&P) -DP najepiej kupić z bmw obciąć potrzebną flansze i dospawać do ori albo zrobić na przykład z kolanek hamburskich -0 flansze widziałeś u Marcina przewody do ic to już w zależności od auta golf IIIII po niewielkich przeróbkach podejdzie od TD

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi