części samochodowe nanodatex

volkswagen golf przewod sprzegla iv

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf przewod sprzegla iv

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf przewod sprzegla iv

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf Mk4 TDI pedal gazu nie reaguje

witam wszyskich.mam problem z golfem4.po nacisnieciu pedału hamulca wzrastaja obroty silnika do 1100 obrmin i pedal gazu nie reaguje na nacisniecie.po zwolnieniu pedalu hamulca obroty spadają i pedal gazu zaczyna reagowacna naciśniecie.program serwisowy vag wykazuje uszkodzenie czujnika połozenia pedału gazu.po wymianie czujnika problem nie zniknął.prosze o pomoc.

podaj kod błędu bo coś mi tu nie gra ponadto wejdź Vagiem w 01 Engine a następnie grupę 006 i odczytaj zapis w polu drugim bez naciskania pedału hamulca i sprzęgła a następnie naciśnij pedał hamulca i sprawdź czy ostatnie dwa zera zmieniają się jednocześnie na jedynki a następnie naciśnij pedał sprzęgła i sprawdź czy pierwsze zero zmienia się na jedynkę ponadto w grupie 010

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf 4 -rozerwany wysprzeglik po wymianie

Pisze tego posta na prośbę kolegi moje autko ma się narazie nieżle .Tak więc kolega ma golfa 4 19TDI . Tak więc uszkodziła mu się skrzynia biegów ( chyba 2 nie wchodziła ) tak więc kupił całą a nawet jedził tym autem przed jej wyjęciem tak więc była sprawna. Niestety po przekładce przez mechanika przy perwszym odpaleniu auta rozerwało wysprzęglik ( któego wczesniej on dobrze

wysprzęgil wyjety się cofa. Ma wbudowaną sprężynę. od samego odpalenia go rozerwało czy od naciśniecia pedału To zasadznicza różnica bo o ile to drugie jestem w stanie sobie wyobrazić to ta pierwsza wersja wydaje się być dosyć nieprawdopodobna. Od odpalenia silnika nie wytwarza się żadne ciśnienie w przewodzie hydraulicznym sprzęgła. Cieżko również popełnić jakiś błąd przy składaniu który by spowodował rozsadzenie wysprzęglika chyba że gdzieś upadł i pękł.

VOLKSWAGEN SWAP hamulców skrzyni turbiny wtrysków w Leonie TDI VP

Witam w tym dziale. Mam za sobą parę zrealizowanych projektów a przed sobą kolejne planowane. Podzielę się wiedzą z kolegami może komuś się przyda. 1. Hamulce. Seryjnie miałem układ hamulcowy z przodu 280x22 mm z tyłu 232x9 mm. Aby dokonać SWAPu na heble 288x25 lub 312x25 z przodu i 256x22 wentylowane z tyłu potrzeba - zwrotnice przód od Leona Octavi golfa IV A3 i pokrewnych przystosowane

VOLKSWAGEN [Rozwiązany] Tempomat nie jest rozłanczany przez sprzęgło

Problem jak w temacie. Mam VW golf IV 19 TDI 110 KM 1998r. Wszystkie funkcje na moim tempomacie działają. Można ustawić stałą prędkość i jechać bez trzymania nogi na pedale. Można przyśpieszać i zwalniać za pomocą przycisków w rączce od kierunkowskazów wyłączać urządzenie całkiem i zawieszać chwilowo zapamiętaną prędkość. Jedyny problem to rozłączenie tempomatu sprzęgłem

VOLKSWAGEN Problemy z MK4

więc zakładam ten topic dla uzytkowników mk4 ..benzdiesel ..chodzi mi o to by własciciele tego modelu opisywali w nim swoje problemy..które nie raz z czego zauważyłem powtarzają sie ..pomoże to innym użytkownikom kontrolować słabe sfery swoich mk4.. dla przykładu opisze swoje mk4 1998 99000tys km 1.6 SR skaczące obroty ..czeste gaśnięcie problem z plastikami jeżdzacymi po szynach w

Witam. Mój golf IV to 1.6 SR 1999 r. Przebieg 181 000 km Posiadam go od grudnia 2007 r. od tego czasu przejechałem nim 10 000 km. Problemy 1). Nieświecąca lampka w bagażniku 2). Po przekroczeniu 130 kmh słychać dziwne buczenie w tylnym kole (nie wiem z czego) 3). Wymieniony czujnik temperatury przewód wlotu powietrza oraz sonda lambda 4). Podobnie jak u innych falują obroty na biegu jałowym

VOLKSWAGEN Wymiana sprzęgiełka alternatora MK4 AHF

Witam. Mam pytanko czy da się wymienić sprzęgiełko alternatora w moim MK4 AHF bez wyjmowania alternatora. Czy do alternatora 90A BOSCH 038903023L będzie pasowało sprzęgiełko INA F-226804.09.Dziękuje za każdą podpowiedż.

Trzeba odkręcić kompresor klimatyzacji i go podwiesić na lince nie odkręcać przewodów bo klimę trzeba będzie nabijać i alternator można wyjąć dołem po małych kombinacjach z jego położeniem. Sprzęgła są dwa rodzaje w zależności o numeru budy NUMER PRODUCENTA 535001210 ZASTOSOWANIE VW golf IV (1J1) 1.9 TDI (1997.08 - 2004.05) 1896.00 ccm - 110.00 KM81.00 kW Silnik AHF ASV do numeru

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

SKODA OCTAVIA Charakterystyka silnika SDI

Witak kolegów Mam tekie pytanie czy ktoś ma może charakterystykę silnika 19 SDI 50kW Piszę właśnie pracę inżynierską na temat silników o zapłonie samoczynnym i potrzebuję takiej charakterystyki Będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam Radek87

Radek87 Podaje link httpwww.mototechnika.r...wskazniki.html Jak coś jeszcze znajdę to wrzucę. SILNIK Zapłon samoczynny z wtryskiem bezpośrednim do komory półotwartej w tłoku czterosuwowy czterocylindrowy rzędowy chłodzony cieczą z wałkiem rozrządu w głowicy umieszczony poprzecznie z przodu napędzający koła przednie Silnik typu AGP Średnica cylindra 795 mm Skok tłoka 955 mm Pojemność skokowa 1896 cm3 Stopień sprężania 195 Ciśnienie sprężania - nominalne 25...31 MPa - minimalne 19 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 05 MPa Moc maksymalna 50 kW (68 KM) Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4200 obrmin Moment maksymalny 133 Nm Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2400 &177 200 obrmin Układ rozrządu wałek rozrządu w głowicy podparty na pięciu łożyskach napędzany paskiem zębatym napinacz paska mechaniczny półautomatyczny Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0 mm Fazy rozrządu - otwarcie zaworu ssącego 11 po ZZ - zamknięcie zaworu ssącego 25 po ZW - otwarcie zaworu wydechowego 40 przed ZW - zamknięcie zaworu wydechowego 10 przed ZZ Luz roboczy zaworów zerowy zastosowano popychacze hydrauliczne Oznaczenie wałka rozrządu znakiem &822238E&8221 (między krzywkami zaworów ssącego i wydechowego cylindra nr 1) oraz znakiem &8222DE&8221 (między krzywkami zaworów ssącego i wydechowego cylindra nr 2) wybitymi na wałku Pasek zębaty napędu wałka rozrządu pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej - naciąg regulowany wstępnym ustawieniem napinacza umieszczonego mimośrodowo - wymiana co 60 000 km Układ chłodzenia zamknięty o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową termostat chłodnica zbiornik wyrównawczy wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem umieszczonym w lewym zbiorniku chłodnicy lub dwa wentylatory elektryczne sterowane przez zespół regulacji temperatury poprzez termowyłącznik (wersje z klimatyzacją) Termostat umieszczony po lewej stronie kadłuba za pompą cieczy chłodzącej - temperatura początku otwarcia 85C - temperatura pełnego otwarcia 105C - skok minimalny zaworu 7 mm Wentylator(y) - wersje bez klimatyzacji jeden elektryczny o dwóch prędkościach o mocy 60 100 W i średnicy łopatek 345 mm sterowany termowyłącznikiem - wersje z klimatyzacją dwa elektryczne o dwóch prędkościach lewy o mocy 60250 W i średnicy łopatek 345 mm prawy o mocy 60220 W i średnicy łopatek 290 mm sterowane przez zespół regulacji temperatury poprzez termowyłącznik - temperatura włączenia - 1. prędkości 92...97C - 2. prędkości 99...105C - temperatura wyłączenia - 1. prędkości 84...91C - 2. prędkości 91...98C Nadciśnienie otwarcia zaworu korka zbiornika wyrównawczego 140...160 kPa Układ smarowania pod ciśnieniem z chłodnicą oleju Pompa oleju zębata o zazębieniu wewnętrznym napędzana łańcuchem jednorzędowym od wału korbowego napinacz łańcucha samoczynny zintegrowana z zaworem przelewowym Ciśnienie minimalne oleju (w temp. 80C) - na biegu jałowym 01 MPa - przy 2000 obrmin 02 MPa Ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego 12 MPa Czujnik ciśnienia oleju wkręcony we wspornik filtru oleju - napięcie zasilania 12 V - ciśnienie rozwarcia styków 007 MPa - oznaczenie kolorem brązowym Filtr oleju wymienny VAG Układ zasilania wtryskowy sterowany elektronicznie zawierający - zbiornik paliwa - filtr paliwa - filtr powietrza - zespół przepustnicy powietrza - pompę wtryskową o konstrukcji specjalnej - wtryskiwacze - czujnik temperatury cieczy chłodzącej - czujnik temperatury powietrza zasilającego - czujnik temperatury paliwa (na pompie wtryskowej) - czujnik położenia ZZ i prędkości obrotowej wału korbowego - czujnik położenia pedału przyspieszenia - czujnik początku wtrysku - czujnik położenia trzpienia regulacyjnego (na pompie wtryskowej) - czujnik położenia pedału sprzęgła - regulator wydatku paliwa (w pompie wtryskowej) - zawór elektromagnetyczny początku wtrysku (w pompie wtryskowej) - zawór elektromagnetyczny zatrzymania silnika (zawór STOP) - zawór elektromagnetyczny recyrkulacji spalin - zawór pneumatyczny recyrkulacji spalin - świece żarowe - włącznik świateł hamowania - elektroniczne urządzenie sterujące - katalizator utleniający w układzie wydechowym - przekaźnik główny i przekaźnik świec żarowych - lampkę kontrolną w zestawie wskaźników. Filtr paliwa Mann WK 8533 umieszczony w przedziale silnika przed prawym nadkolem odwadnianie co 15 000 km lub co 1 rok wymiana co 30 000 km Filtr powietrza suchy z wymiennym wkładem papierowym Mann C37 153 umieszczony po lewej stronie przedziału silnika za akumulatorem wymiana co 60 000 km Zespół przepustnicy powietrza z przepustnicą sterowaną przez elektroniczne urządzenie sterujące (styk 49) poprzez silnik elektryczny - napięcie zasilania (między stykami &82221&8221 i &82224&8221 złącza przepustnicy) 12 V - rezystancja silnika (między stykami &82222&8221 i &82223&8221 złącza przepustnicy lub &82223&8221 i &822249&8221 złącza urządzenia sterującego) 15 W Pompa wtryskowa rozdzielaczowa sterowana elektronicznie Bosch VE 410 E 2100 R 724 Kolejność wtrysku 1-3-4-2 (cylinder nr 1 od strony napędu rozrządu) Ustawienie statyczne pompy za pomocą trzpienia ustawczego Ustawienie dynamiczne pompy za pomocą testera VAG 1551 lub VAG 1552 Prędkość obrotowa biegu jałowego 875...1000 obrmin Prędkość obrotowa maksymalna (bez obciążenia) 5050 &177 100 obrmin Wtryskiwacze zamknięte z rozpylaczem pięciootworowym o średnicy otworów 017 mm specjalne o dwóch sprężynach o nieregulowanym ręcznie ciśnieniu otwarcia nienaprawialne Typ - wtryskiwacze cylindrów nr 1 2 i 4 Bosch 0432 193 733 (0986 430 434) - wtryskiwacz cylindra nr 3 Bosch 0432 193 734 (0986 430 435) Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza - nominalne 19...20 MPa - minimalne dopuszczalne 17 MPa Świece żarowe ołówkowe Bosch 0250 020 022 - napięcie zasilania 12 V Czujnik temperatury cieczy chłodzącej termistancyjny podwójny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony na przewodzie wypływu cieczy z głowicy Rezystancja czujnika temperatury cieczy chłodzącej (między stykami &82221&8221 i &82223&8221 złącza czujnika lub &822270&8221 i &822254&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W - przy 60C 540...680 W - przy 70C 400...500 W - przy 80C 275...375 W - przy 90C 200...275 W - przy 100C 150...225 W Czujnik temperatury powietrza zasilającego termistancyjny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony w przedziale silnika z tyłu po lewej stronie (na obudowie filtru powietrza) Rezystancja czujnika temperatury powietrza zasilającego (między stykami czujnika lub między stykami &822213&8221 i &822225&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W - przy 60C 540...680 W - przy 70C 400...500 W - przy 80C 275...375 W - przy 90C 200...275 W - przy 100C 150...225 W Czujnik temperatury paliwa termistancyjny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony w pompie wtryskowej Rezystancja czujnika temperatury paliwa (między stykami &82224&8221 i &82227&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822253&8221 i &822276&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W Czujnik położenia ZZ i prędkości obrotowej wału korbowego indukcyjny umieszczony po lewej stronie kadłuba z tyłu (przy kole zamachowym) współpracujący z tarczą nadajnika impulsów o 4 wycięciach umieszczoną na wale korbowym przed kołem zamachowym - rezystancja czujnika (między stykami &82221&8221 i &82222&8221 czujnika lub &822267&8221 i &822269&8221 złącza urządzenia sterującego) 1000...1500 W Czujnik położenia pedału przyspieszenia potencjometryczny umieszczony przy pedale przyspieszenia (wewnątrz nadwozia) zawierający także stycznik swobodnego położenia pedału Oznaczenia styków złącza czujnika - czujnik położenia pedału styki &82221&8221 &82222&8221 i &82223&8221 - stycznik swobodnego położenia pedału styki &82224&8221 i &82226&8221 Rezystancja między stykami złącza czujnika (lub stykami złącza urządzenia sterującego) - &82221&8221 i &82223&8221 (&822224&8221 i &822223&8221) pedał swobodny 800...1400 W - &82222&8221 i &82223&8221 (&822211&8221 i &822223&8221) pedał swobodny 800...1400 W - &82224&8221 i &82226&8221 (&822212&8221 i &822225&8221) - pedał swobodny 800...1200 W - pedał wciśnięty do oporu &165 W Czujnik początku wtrysku elektromagnetyczny umieszczony na wtryskiwaczu 3. cylindra - rezystancja (między stykami czujnika lub między stykami &822255&8221 i &822262&8221 złącza urządzenia sterującego) 80...120 W Regulator wydatku paliwa umieszczony w pompie wtryskowej zintegrowany z czujnikiem położenia trzpienia regulatora - rezystancja regulatora (między stykami &82225&8221 i &82226&8221 złącza pompy wtryskowej) 05...25 W Czujnik położenia trzpienia regulatora wydatku umieszczony w pompie wtryskowej - rezystancja czujnika (między stykami &82221&8221 i &82222&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822256&8221 i &822257&8221 złącza urządzenia sterującego) 49...75 W - rezystancja czujnika (między stykami &82222&8221 i &82223&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822257&8221 i &822264&8221 złącza urządzenia sterującego) 49...75 W Zawór elektromagnetyczny początku wtrysku umieszczony na pompie wtryskowej - rezystancja zaworu (między stykami &82229&8221 i &822210&8221 złącza pompy wtryskowej) 12...20 W Zawór elektromagnetyczny recyrkulacji spalin umieszczony w przedziale silnika z tyłu na kolektorze ssącym - rezystancja zaworu 14...20 W Zawór pneumatyczny recyrkulacji spalin zamocowany do kolektora ssącego sterowany podciśnieniem poprzez zawór elektromagnetyczny Czujnik położenia pedału sprzęgła umieszczony przypedale sprzęgła - napięcie zasilania 12 V - rezystancja - pedał wciśnięty maks. 10 W - pedał swobodny &165 W Włącznik świateł hamowania podwójny spełniający również rolę czujnika położenia pedału hamulca umieszczony przy pedale hamulca Oznaczenia styków złącza włącznika - włącznik świateł hamowania styki &82221&8221 i &82224&8221 - czujnik położenia pedału styki &82222&8221 i &82223&8221 Elektroniczne urządzenie sterujące umieszczone w przedziale silnika pod szybą przednią w środkowej części mikroprocesorowe z możliwością samodiagnozowania i regulacji wyprzedzenia wtrysku za pomocą testera VAG 1551 lub 1552 80-stykowe (dwa złącza o stykach oznaczonych 1 do 52 oraz 53 do 80) Typ Bosch MSA 15.5 Pozdrawiam. Wątek zaczerpnięty z VW klub. httpwww.volkswagen-gol...golf-iv-19-sdi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi