części samochodowe nanodatex

volkswagen golf przewód gumowy

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf przewód gumowy

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf przewód gumowy

VOLKSWAGEN GOLF II golf 2 co to za częśćpomocy

golf 2 1.3 wtrysk 90 Jest taka czesc w silniku przez która idze olej. Cisnienie oleju wychodzi przez pokrywe zaworów przewodem gumowy przez zbiornik planstikowy wraca do silnika. Jak nazywa sie ta część jest to taki walec oprawiony guma w ktory wchodzi z dołu wąż gumowy przez ktory olej idzie spowrotem do silnika. Pojemnik ten jest umieszczony po prawej stronie silnika obok nadkola. Jak nazywa sie ta część i za ile można ja kupicmniej wiecej. pozdro for all

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II16 benzynaPN. Problem z przewodem powietrza.

Witam. Sypie się w golfiku przewód dolotu powietrza ten wchodzący do bocznej maski. Konstrukcja z siatki pokrytej jakąś pianką coś jak gąbka i zewnątrz czarną folią która też popękała i powstały dziury. I ta właśnie gąbka się rozlatuje (w palcach na proszek) chyba ze starości i dostaje do filtra powietrza. Oryginał bardzo drogi zamienników brak (tak mówią w sklepach). Czy mogę

Zobacz Węże, rurki i przewody do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN PASSAT B4 belka tylna z passata b4 do golfa3

Witam Czy belka z golfa 3 bedzie pasowała do passata b4 i odwrotnie

Podejrzewam że teoretycznie belka z golfa do passata i odwrotnie nie pasuje chociażby ze względu na szerokość auta lub średnicę śruby amora (co akurat praktycznie nie jest problemem). Co do przekładek trzeba jeszcze zwrócić uwagę na abs. Jeśli w jednym i drugim brak abs to odkręcasz czopa na (4 śruby) i przekładasz. Przy abs-ie dochodzi jeszcze jeden czujnik i kabel. Do bębnów masz

VOLKSWAGEN GOLF II Przewód od odmy golf 2 1.3 MH

Witam szukałem na forum ale nic nie znalazłem. Chciałem zapytać czym mogę zastąpić przewód gumowy który idzie od odmy do obudowy filtra powietrza Bo skreszał i wyskoczyła na nim dziura narazie tak chwilowo zakleiłem go ładnie izolacją ale jak najszybciej chce go wymienić.

mosiek2206 napisał(a)Witam szukałem na forum ale nic nie znalazłem. Chciałem zapytać czym mogę zastąpić przewód gumowy który idzie od odmy do obudowy filtra powietrza Bo skreszał i wyskoczyła na nim dziura narazie tak chwilowo zakleiłem go ładnie izolacją ale jak najszybciej chce go wymienić.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 14 - pytanie o cykanie....-)

Witam Dziś zauważyłem (a właściwie usłyszałem) dziwne cykanie dochodzące spod maski. Odgłos dochodził z jakiegoś_czegoś co jest umiejscowione po lewej stronie w komorze silnika po lewej stronie zbiorniczka płynu do wspomagania. Kolor czarny wielkość zbliżona do akumulatora z motocykla. Dochodzą do tego ze 3 przewody elektryczne oraz przewód gumowy (chyba) z układu chłodzenianagrzewnicy.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf 4 1.6 benzyna

Ciężko odpala na zimnym silniku i gaśnie po zagrzaniu chodzi fajnie .

Witam. Ja mam podobny problem tylko nie wiem który to czujnik. Ten czujnik w przewodzie gumowym to chyba nie to. Gdzieś jest chyba jeszcze inny czujnik ale nie wiem gdzie

VOLKSWAGEN GOLF I [Golf mk1]Pompa paliwa

Witam mam pytanie posiadacie może swoje zdjęcia jak zamontowaliście pompę bo mam malutki problemik. Zbieram się do swapu i nie wiem jak rozwiązać uchwyt filtra paliwa i pompy połączone na przewodach gumowych. Silnik 1.8 16v PL na digi 1 więc ok 3bar

VOLKSWAGEN GOLF II Nie równo chodzi VW golf II

Cześć tak jak w temacie co to za może być silnik 13

zawor powietrza pomocniczego. na zimnym silniku i odpalonym zacisnij palcami najgrubsy przewod gumowy idacy od pokrywy przepustnicy pod listwe wtryskowa. jak nie bedzie reakcji to zawor do wymiany.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf 2 1.3 NZ digijet. Problem z obrotami ewentualnie sche

Witam wszystkich. Mam taki problemik z VW-jem. Silnik wielopunkt. Cały czas chodzi na wysokich obrotach nawet jak gorący. Sprawdzałem czujniki temp- dobre kable-dobre stycznik-dobry. Obroty troche spadają jak ścisnę przewód gumowy który wychodzi pod wtryskiem z kolektora ssacego. Co to może być A jeszcze jedno. Czy ma ktoś schemat instalacji el. do tego silnika

VOLKSWAGEN Golf mkII 1.3 NZ problem z dławieniem odpalaniem. Linka

Witam posiadam golfa mk II 1.3 NZ na wtrysku 1988r. Problem polega na tym że musiałem wymienić obie pompy paliwa(już minęły ze dwa miesiące). Po tej operacji jak odpalam silnik to po chwili zgaśnie. I tak go odpalam ze 2-3 razy i w końcu chodzi normalnie. Po prostu obroty wskakują na ok.900rpm i nagle jakby się zaczął dławić i gaśnie.. Czasami pomaga "podpompowanie " pedałem

jak odpalisz zimny silnik to zacisnij najgrubszy przewod gumowy iacy od pokrywy przepustnicy pod listwe paliwowa. jak przygasnie to grzalka ok jak nie bedzie reakcji to walnieta. zacisnij alcami. a grzalka jest pod listwa paliwowa idzie do niej wyzej wymieniony przewod.

VOLKSWAGEN Zapocony przewód gumowy

witamKupiłem golfa V 1.9 tdi BLS i mam pytanie- gumowa rura idąca od chłodniczki oleju(tak mi kolega to określił) jest zapocona od strony chłodniczki na złączeniu węża z chłodniczką. Czy tak może być lać się nie leje ale jest tam wilgotno.Foto poglądowe zaznaczono mokre miejsca na czerwonohttpswww.dropbox.coms53gqz4j3pw2gm ... .23.13.jpg

VOLKSWAGEN Czy korozja w komorze silnika to normalne

Witam Szukam do kupienia golfa 19 TDI 96-97r. i większość które widziałem mają korozję pod maską na wszystkich metalowych elementach (śrubybelka przewody metalowe zaczepy do przewodów złącza obejmy na przewodach gumowych itp.). Moje pytanie jest takie czy to normalne w golfie tym roczniku czy poprostu nie trafiłem jeszcze na zadbany egzemplarz. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy golfów. Hej

VOLKSWAGEN GOLF III [mk3]Problem ze znikającym olejem w Golf 3 TDI 90km

Witam wszystkich Pierwszy raz piszę na forum więc proszę o wyrozumiałość.Nie dawno kupiłem golfa 3 tdi 90km z 94r. ok. 300tys km oznaczenie silnika 1Z.Mój problem polega na znikającym oleju w silniku ale mój samochód podczas odpalania nie kopci i przy dodawaniu gazu też nie wycieków też nigdzie nie ma. Jak go kupiłem to na bagnecie było ok. połowy stanu (jak są te kreseczki miedzy

CześćOlej Lotos 15W40 jest olejem mineralnym który nie spełnia norm VW. Zalej minimum półsyntetycznego Lotos-a 10W40 (cena niewiele większa a już spełnia podstawową normę VW 505.00) lub jeszcze lepszego 5W40. Olej mineralny jest za gęsty i powoduje szybsze zużycie się turbiny. Podczas wymiany oleju zawsze zmieniaj filtr oleju lepiej dawać mniej markowy Filtrona niż jeździć z powodu

VOLKSWAGEN jak wymienić płyn chłodniczy i olej w skrzyni

witam. szukałem szukałem i konkretnego tematu nie znalazłem ... chciałbym wymienić płyn chłodniczy w swoim golfie IV TDI 90 KM. jak najlepiej się do tego zabrać i jaki wlewać czy jest jakiś korek spustowy czy coś w tym stylu i czy ten układ się odpowietrza czy jak w MK2 poprostu odkręca sie korek i czeka aż płyn się zmiesza dobrze. najlepiej chciałbym zobaczyć jakieś konkretne

Jesli chodzi o wymiane oleju w skrzyni to masz w dolnym polozeniu skrzyni korek spustowy(najczesciej na imbus). mniej wiecej w gornej czesci z boku masz korek ktory sluzy do sprawdzania poziomu oleju.nalewa sie to przewaznie jakas wieksza strzykawka. jesli chodzi o wymiane plynu to za bardzo nie wiem jak jest w golfie bo jeszcze nie zmienialem.powinno byc w dolnej czesci chlodnicy w miejscu gdzie

VOLKSWAGEN Rdza na przewodach hamulcowych GolfII199116 benzPN

Witam. Jak w temacie. Nie na całości tylko w odcinkach bliżej kół. Czy może ktoś wie jak są grube ścianki tych przewodów czy nie grozi wyciekiem płynu Czy wystarczy oczyszczenie i zamalowanie np. hemmeraifem. Bedę wdzięczny za porady.

U mnie w MKIII są całe zardzewiałe te tylne i nie czyściłem bo moge je uszkodzić ale to co zardzewiało to jest chyba ta osłona pierwsza a przewód raczej jest ok ale będe wymieniał.U mnie w mk3 przewody wcale nie są takie tanie np pompa korektor ok 40zł sztuka przewód koło a przewód gumowy cos koło 22 zł.Wiem że jest problem żeby odkręcić przewody przy korektorze i raczej jest to niemożliwe korektor alum a przewód ma gwint stal i to pięknie spieka.

VOLKSWAGEN GOLF IV Klamka i gumowe przewody Golf IV Variant

WitamOd dawna mam już problem z wodą na tylnej rolecie na "pace". Otwierając klapę przy gumowych przewodach mam chyba pęknięte plastiki mocujące gumę do blachy i chyba tędy się woda może dostawać ale...Jak kupić części i jak to się nazywa te plastiki i ta guma i jak to wymienić... to pierwszy problem.drugi to wymiana włącznika zamka klapy. Jest to guma (znów) i pękła.

VOLKSWAGEN Hamulce z G60 do Mk3 - przewody hamulcowe.

Witam mam golfa mk3 mam w nim hamulce z przodu 239mm chce zamontowac 280 z paska g60 wszystko juz mam tylko chodzi mi o jedno wazne pytanie czy przewod gumowy ktory idzie w moim golfie do hamownika bedzie sie nadawal do hamownika z paska g60 czy trzeba jakies przejscieowki robic czy bedzie pasowac prosze o pilna odp dziekuje z gory

VOLKSWAGEN GOLF II BENZYNA W OLEJU GOLF II

W moim golfie II benzyna silnik 1.6 do oleju dostaje sie benzyna silnik słabnie i gaśnie. nastepnego dnia jak jest zimny odpala a potem po rozgrzaniu gasnie. Co to może być

WITAM NO I JAK POMOGŁO COŚ JEST TEM JEDEN PRZEWÓD PODCIŚNIENIA ZROBIE ZDJECIE TO ZAMIESZCZE SPRAWDZISZ SOBIE OD RAZU CZY JEST OK. JESLI BIERZE LEWE POWIETRZE TO BĘDZIESZ CZUŁA PRZYKŁADAJĄC RĘKĘ DO TEGO WĘZYKA [ Dodano Pią Maj 19 2006 1434 ]OTO ZDJĘCIE TA CZĘŚC KTÓRĄ ZAZNACZYŁEM JEST PLASTIKOWA ALE ŁĄCZY SIĘ Z gumowyM KAWAŁKIM I TAM SPRAWDZ TYLKO DOBRZE BO NA OKO MOŻE BYC NIWIDOCZNE

CIESZE SIĘ ZE MOGŁEM POMÓC PRZYPUSZCZAM ZE TO "COŚ" U PADSTAWY TO JEST TO GUMA NA KTÓREJ JEST ZAMOCOWANY CAŁY ZESPÓŁ WTRYSKOWY TAKI gumowy PŁASKI PROSTOKĄT PRZYKRĘCONY SRUBAMI (4 -MA). JESLI O TYM SAMYM MÓWIMY TO KLEJENIE TEGO NIE JEST DOBRYM POMYSŁEM. JAK TZREBA MOGE DA NAMIARY DO KUPIENIA BO NIE WSZĘDZIE SIE DOSTANIE. oKOŁO 55ZŁ. A W SERWISIE VW TO 200 MI KRZYKNĘLI. WYMIAN

VOLKSWAGEN GOLF III [MK3 AFN] Moj "NOWY" golf nie chce odpalic

Witam.zakupilem ostatnio golfika 19 TDI (110KM). jezdzilem nim 4 dni i w czasie tych 4 dni odpalal bez zarzutu.az do dnia dzisiejszego.zgasilem na chwile samochod po 2 min chialem odjechac ale nie chcial odpalic.nie wiem co zrobicmoze mi ktos pomocjak go probuje odpalic to tak jakby chcial a zapalic ale nie moze... z gory dziekuje za pomoc

ja też niedawno kupiłem TD ka i dokładnie to samo miałem palił na dotyk a potem nagle nie po postoju i okazało się że nagle rozszczelnił się układ paliwowy i po prostu się zapowietrzał - konkretnie na gumowym przewodzie nadmiarowym... kupiłem inny lepszy za 2.50zł i jak ręką odjął... radzę sprawdzić czy nie ma śladów paliwa na złączach przewodów paliwowych - od tego trzeba zacząć w gorszym przypadku może być zaworek zwrotny na filtrze paliwa

VOLKSWAGEN GOLF I Tuning dolotu i wydechu GOLF 1.6 TD

Planuję zmodyfikować trochę mojego golfa i mam kilka pytań. Dolot to ma być stozek K&N odpowiednio odizolowany od silnika i rurą chromowaną aż do turbo. Tylko co ja mam zrobić z tymi gumowymi przewodami od kolektora i odmy Od odmy to slyszalem o tych pojemnikach do ktorych olej scieka "oil catcher tank" czy są może inne alternatywy A ta od kolektora Czy powinna jednak być włączona

VOLKSWAGEN Potrzebna pomoc-wymiana przewodów gumowych

Witam Panowie Mam pytanie do was... Czy moglibyscie mi napisac jak nazywaja sie te wszystkie przewodygumowe ktore sa popodlanczane przy silniku Niedlugo bede takie wymienial a nie wiem jak za bardzo spytac sie w sklepiejak fachowo to nazwac... Chodzi mi miedzy innymi o przewod ktory ciagle sie wypina co powoduje ze Hamulce prawie nie chca sie wcisnac i auto gasnie... Jezeli nie sparwilo by nikomu problemu

VOLKSWAGEN odma a nierowna praca silnika

Witam mój golf to 1.8 ABS. Mam problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach. Podejrzewam że jest to wina przewodu odmy który wchodzi do wtrysku (chodzi o przewód gumowy co idzie do pokrywy zaworowej i wtrysku) gdyż jak go ścisnę palcami to zaczyna równo pracować. Odmę całą przeczyściłem razem z separatorem oleju ale problem pozostał(( Czy można ten przewód całkiem przytkać

VOLKSWAGEN wyczyszczone turbo w 4 .....

witam kumpel miał walnięte turbo koleś mu je wyczyscił i powiedział że strasznie miał zabrudzony (filtr - jakąś siateczke koło turbiny przez co turbina jak ładowała nie oddawała całego ciśnienia) o co chodziło gościowi jest cos takiego jak filtr do turbiny bo 1raz o tym słysze. Dzięki za odp I przy okazji mam pytanie ja również miałem wyczyszczoną turbine w 4 potem byłem w

Owen a powiedz ile ci golfina pali tak po miescie bo mi czy bym troche poprzeciągał po biegach czy nie to pali mi koło 7100. A powiedzcie mi który dokładnie to jest ten zawór n75 jak patrze od przody to między podszybiem a osłona nad silnikiem są dwa ten lewy to co a prawy a pozatym temat z tym autem tak mnie nurtuje że dzis znów posiedziałem troche na forach i potem pooglądałem przewody

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III i tylna wycieraczka

Witam Posiadam golfa III 93R i mam problem z tylną wycieraczką spryskiwacz działa w wycieraczka nie silnik wycieraczki sprawdzony i sprawny. Wie ktoś gzie szukać usterki

Zobacz wiązke kabli w miejscu gdzie wychodzi ona z karoserii a wchodzi do tylnej klapy. Tam jest taki gumowy łacznik. W tym miejscu lubia sie łamac przewody. Wystarczy zdjąć ta gume i zobaczyć. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf MK4 1.4 16V problem z wyrzucaniem oleju

Witam. Mój Tata posiada Gofla 4 z 2000 roku z silnikiem 1.4 16V z przebiegiem 120 tys. Od niedawna samochód traci olej. Problemy zaczęły się gdy na dworze panowały minusowe temperatury. U mechanika okazało się ze odpowietrzenie od skrzyni korbowej było zamarznięte. Po przeczyszczeniu wszystko działało dobrze ale tylko 2 dni. Dzisiaj znowu zaświeciła się kontrolka oleju (olej naprawde

a ja się z Tobą nie zgodzę że podgrzewacz jest w 100 procentach dobry na tą dolegliwość bo również mam taki ori i odma zamarza. Jest nawet temat gdzie forumowicze próbują różnych patentów podgrzewaczy otworów w korku wlewu oleju itd.itp. i nic prócz systematycznego mycia odmy kontroli "masła" pod korkiem wlewu oleju i obserwacji czy leci powietrze przez gumowy przewód wpadający do filtra powietrza nie daje większej pewności więc proponuje poszukać i poczytać.

VOLKSWAGEN Po Nocy dopalił noramlnie i zaczął się dusić

Witam kupiłem niedawno MK2 1.6 benzyna i mam problem wczoraj pojeźdźiłem troche było wszystko ok postał jakieś 1.5h odpalił normalnie wyjechałem spod firmy wrzuciłem 2 bieg i zaczął się dusić zjechałem na bok popracował i dojechałem normalnie do domu. Dziś rano normalnie odpaliłem normalnie pracował wyjechałem wrzuciłem 2-ke i sie zadusił znowu na bok odpalam zaskakuje normalnie

patrząc te kostki o których mówiłeś zobaczyłem że rozłączył się jeden przewód gumowy od jakiegoś podciśnienia chyba podłączyłem i narazie jest ok. A co do tego GT jakiś dziwny golg ogólnie jest bo nigdzie nie występuje golf 1.6 GT a ja mam w BRIFIE BELGIJSKIM wbite 1.6 GT 95 KM i w rzadnym katalogu nie występuje ten silnik więc nie wiem o co chodzi. Podwiem tylko że golf 3 2.0 GTI 115KM nie daje rady ostro w tyle za mną zostaje

VOLKSWAGEN GOLF III Mikrowyłacznik zamka klapy bagaznika golf III

Podczas naprawy zamka klapy bagażnika uszkodził mi się mikrowyłacznik. Wymienię go na inny nieorginalny. Czy styki mikrowyłącznika mają być typu NC Czy potwierdzją one otwarcie klapy sterują otwarciem zamka centralnego Mam też problem ze swiatłem oświetlajacym bagażnik czy mikrowyłacznik steruje światłem bagażnika Pozdrawiam serdecznie forum

Zamontowałem nowy mikrowyłącznik (jest typu NO jak stary) na zamek i nic się nie dzieje. Co to moż być Analizowałem schmaty elektryczne i mikrowyłącznik ten jest wpięty pomiedzy oświetleniem bagażnika a ujściem do masy. Czyli po otwarciu zamka bagażnika podłącza masę do żarówki kuferka. Ponadto powinien iść sygnał do mojego orginalnego auto alarmu.. Nie wiem co zrobić pruć żyły

VOLKSWAGEN motujemy przewody w stalowym oplocietu dyskutujemy

Adammsorry że w twoim temacie ale nawet te ori przewody od golfa 3 po wkręceniu w zacisk S2 blokują założenie kołajuż sam nie wiem co mam robićskróciłem u tokarza te końcówki co idą w zacisk do minimum długości i mimo to dalej nie pozwalają założyć kołano normalnie cyce opadająnajbardziej mnie denerwuje fakt że wszyscy co montowali zaciski od S2 nie mają żadnych problemów tylko

Fahoo to na fotkach to nie moja furatak jak napisałem-to jakiś koleś z usa.Swoje przewody kupiłem nie myśląc jeszcze o swapie przednich zacisków na S2 a tylnych na te z golfa 4 i dlatego są one teraz nie przydatne-pewnie za jakiś czas wystawie je w dziale giełda bo pasują tylko do ori układu hamulcowego w pasku B4 na cztery tarcze.Ogólnie dałem pięć stów w firmie HEL PERFORMANCE i w porównaniu do zwykłych gumowych sztywne jak cholera.

VOLKSWAGEN [mk1] Swap 1.6 72ps >> 1.8 16v PL

Witam Jest w trakcie swapu silnika w moim mk1 pierwotnie siedziało w nim 1.6 72ps na gaźniku teraz chce włożyć PL-kę. Nurtuje mnie kilka pytań na które nie mogę znaleźć pełniej odpowiedzi. 1 - Z tego co wiem w układzie paliwowym w przypadku Ke-jeta panuje dość wysokie ciśnienie (7-8b) będę jakoś musiał połączyć metalowe przewody paliwowe pod maską z gumowymigumowymi w oplocie

1 Zapomnij o przewodach gumowych dla wysokich ciśnień. Rozerwie je i jeszcze spalisz auto całkowicie. Mi przy mocnej pompie 3 barowej potrafilo rozrywać przewody. Tylko oryginalne dawaj. Mogą być z golfa mk2 z silnikami na mechanicznych wtryskach 2. Przeguby 90 sa slabe. Jeśli chcesz zrobić wszystko porządnie zmieniaj wewnętrzne na 100 a zewnętrzne też na te mocniejsze. 3. Instalacja

bugalon napisał(a)1 Zapomnij o przewodach gumowych dla wysokich ciśnień. Rozerwie je i jeszcze spalisz auto całkowicie. Mi przy mocnej pompie 3 barowej potrafilo rozrywać przewody. Tylko oryginalne dawaj. Mogą być z golfa mk2 z silnikami na mechanicznych wtryskach2. Przeguby 90 sa slabe. Jeśli chcesz zrobić wszystko porządnie zmieniaj wewnętrzne na 100 a zewnętrzne też na te mocniejsze.3.

VOLKSWAGEN wymiana filtru paliwa

podejrzewam ze nie był wymieniany filtr paliwa w moim mk3 dawno chciałbym to zrobic sam czy kiedy odłącze go mogę zacisnąć przewód aby paliwo się nie lało czy tam jest przewód giętki czy sztywny nie wiem jakiej ma rki filtr załozyć i ile orientacyjnie może wynosic ta inwestycja dzię ki z góry niewiem

nowy tylko podłuz jakas miske bo ucieknie z 1 l paliwa ale nic z tym nie zrobisz i nie jedz z tym do mechanika bo spuszcza ci 5 razy tyle benzynki.....koszt filtra to ok 40-50 pln....pozdrawiam i do roboty..._________________WOooooDaaaAPowrót do góry Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu3964791 Nowy post vaclavo PłećMężczyznaUżytkownikvaclavoUżytkownikAuto volkswagen

VOLKSWAGEN Odma w 2E

WitamZnalazłem przyczyne lania sie oleju. Mam pekniety przewod gumowy tak zwana odmę. Znalazłem na allegro oryginał za 58zl wysyłka httpallegro.plodma-waz-odmy-vw-golf-iii-passat-2-0-2e-seat-b3-i1983010429.html. jakie macie doswiadczenie z zamiennikami i jakie sa ich cenyJesli trzeba bedzie kupie oryginal jesli zamiennik jest zacny i duzo tanszy to po co przeplacać)

VOLKSWAGEN Bęzyna w oleju POMOCY

Witam Mam problem z moim vw golfem III 2.0 wersja amerykańska. Nie chce zapalić (rozrusznik jest ok) a w oleju jest benzyna. Ostatnim razem wymieniłem wszystkie filtry wymieniłem olej i po 2 odpaleniach benzyna znów była w oleju a samochód nie odpalił. Tłoki i pierścienie są ok. Jakiś czas temu wymieniłem przewód gumowy od chłodnicy i trochę potem zaczęły się problemy (sam nie wiem

VOLKSWAGEN Czujnik położenia przepustnicy-problemy

Witam potrzebuje waszej pomocy i rady mam samochód na pełnym wtrysku i od jakiegos czasu wariuje i na benzynie i na gazie a mianowicie wiecej pali i jest mułowaty przy wcisnieciu gazu przy wyzszych obrotach juz dostaje mocy po spuszczeniu pedału gazu spada do zera i podskakuje do wysokich obrotów i uspokaja sie idzie równo na wolnych obrotach robi tak jak jest zagrzany jak zimny to potrafi zgasnąc

w moim vw golf 2 1.8 gti 107km wyglada to inaczej silniczek krokowy znajduje sie osobno na przewodach gumowych przynajmniej tak mi wiadomo wiec wycofac go nie bardzo idzie nie ma go przy przepustnicy chyba ze sie myle spróbuje to jeszcze raz obejrzec ewentualnie zrobie zdj i podesle

VOLKSWAGEN 2E wysokie obroty dusi sie

witam. gdy jade sobie spokojnie moim golfem to wszystko jest ok natomiast gdy na nizszych biegach chce troche przeprostowac rure to auto sie dusi ma tez wysokie obroty. podokrecalem wszystkie cybanty na przewodach gumowych i dalej tak samo... hmm co to moze byc gdy silnik jest w miare zimny to pali na dotyk gdy zagrzany to musze troche sie nakrecic. mial ktos podobnie

VOLKSWAGEN Brak mocy w 1.6 TD

Witam. Mam golfa II 1.6 TD z tym durnym silnikiem 1V-60KM. Chciałem go trochę podciągnąć i wstawiłem pompę wtryskową od 70 konnego. Niestety-zero efektu gość w warsztacie powiedział że padła turbina. Sprawdzał ją naciskając przewód gumowy od niej do kolektora ssącego i stwierdził że powinien pęcznieć. A czy przypadkiem w tym silniku turbina nie daje mniejszego ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN Golf2 wskaznik temperatury i paliwa

Witam mam golfa2 z 1990 roku.I mam mały problem gdy jade na światłach to nie działa mi wskaznik paliwa i temperaturygdy wyłacze swiatła to wskazniki działają.Co moze byc tego przyczyną

Poszukaj na forum naprawdę dziesiątki razy było to poruszane - masz przełamane przewody w łączniku gumowym.

VOLKSWAGEN MK2 kupiłem ale brakuje pod maską paru rzeczy czego brak

A więc po podniesieniu maski silnika po lewej stronie brakuje mi takie coś a po prawej stronie silnika leży taka końcówka przewodu trochę głębiej po prawej następnna końcówka niepodłączonego przewodu Od czego te elementy

golfik88 napisał(a)panowie a przez ten przezroczysty przewodzik gumowy lecacy do zaworu zbiorniczka wegla aktywnego powinno cos przelatywac

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN Niechce odpalić Pomocy

Witam mam golfa 3 2.0 8v 2E wymienialem w nim dzis przewód gumowy od bloku do nagrzewnicy i po złozeniu wszystkiego samochód nie odpala Na poczatku jak właczałem zapłon to kontrolka od oleju migała zamiast palic sie na stałe. A teraz pali sie na stałe ale jak zaczynam odpalac to migocze -------------------------------------------------------------------------- Teraz jeszcze ciekawsze objawy

VOLKSWAGEN co to jest

co to jest taki przewod gumowy z tylu silnika z jakby jakims filtrem u mnie jest on chyba zdjety ale nie wiem skad i strasznie z niego paruje pomocy VW golf II 1.3kat. bg 87

VOLKSWAGEN Zamarzająca Odma w POLO 1.3

W pracy poruszam sie polowka i niestety stoi pod chmurka. Wystarczy troche mrozu i zamarza mi odma (przewod gumowy idacy od filtra powietrza do silnika na ktorym umieszczony jest taki jakby zbiorniczek plastikowy). Mam pytanie nie wiecie jak temu zapobiec powiem szczerze ze zbiera sie tam woda (nie wiem skad) i zamarza przed odpaleniem po nocy musze najpierw odmrozic odme bo inaczej puszcza mi zimeringi

VOLKSWAGEN Jaka POMPA PALIWA do Golfa 3 1.8 ABS 1992 mono

Czy ktos sie orientuje gdzie moge zdobyc informacje jaka potrzebuje pompe paliwa do golfa 3 z 1992 roku silnik ABS mono-wtrysk 1.8. Moge niby wymontowac ta co jest ale ona nie jest oryginalna tylko wymieniona i posypala sie po 500km. (btw. czy to jest pompa zanuzalna w zbiorniku czy zewnetrzna) No i ile mnie taka pompka bedzie kosztowala moze sie ktos orientuje Potrzebuje tez silniczek krokowy do tego samochodu. Tam jest cztero-pinowy

Pompa napewno jest w zbiorniku. Po pierwsze musi ktos sprawdzić wymontowaną czy naprawdę jest uszkodzona. Jak jest nie orginalna to może żle podłaczona. Może spadł z niej przewód gumowy a ona jest dobra.Sam tego nie sprawdzisz jak widze więc czeka cię wizyta u kogoś doświadczonego chociaż nie koniecznie fachowca. Pompe do monowtrysku można znależć w granicach 400 zet. Z wymianą krokowego

VOLKSWAGEN Silnik RP - problem.

Posiadam golfa GT 91r z silnikiem RP. Mam pytanieczy ten rodzaj silnika wychodził w wersji z odpowietrzeniem skrzyni korbowej. Bo mam taki odpowietrznik w bloku.Ale pękł mi przewód gumowy. Dodatkowo odpowietrza no zawory i gaźnik. W ASO VW gdzie się udałem powiedziano mi że ten model silnika w II nie wychodził z odpowietrzaniem skrzyni korbowej.Była tam zaślepka gdzie u mnie znajduje się

TheGwiazdor napisał(a)Posiadam golfa GT 91r z silnikiem RP. Mam pytanieczy ten rodzaj silnika wychodził w wersji z odpowietrzeniem skrzyni korbowej. Bo mam taki odpowietrznik w bloku.Ale pękł mi przewód gumowy. Dodatkowo odpowietrza no zawory i gaźnik. W ASO VW gdzie się udałem powiedziano mi że ten model silnika w II nie wychodził z odpowietrzaniem skrzyni korbowej.Była tam zaślepka gdzie

VOLKSWAGEN nastawnik przepustnicy EDIT PROBLEM ROZWIĄZANY OPIS....

Witam posiadam golfa III z silnikiem 1.6 AEE 55kw na osprzęcie marelli ostatnio zginęło mi "ssanie" w samochodzie (dopóki sie nie rozgrzeje nie da sie normalnie jechać( ) wymieniłem czujnik temperatury płynu (producent KW) i nie pomogło( podejżewałem że tani czujnik nie działa jak powinien i założyłem nowy oryginał serwisowy i dalej nie pomogło( po podłączeniu komputera

odkopałem tylko po to żeby inni wiedzieli jak rozwiazac ten problem.... mój golfik smiga mi juz jak złoto.... aha w momencie jak zginęło ssanie zaczęły się "typowe" jak to większośc tu określa problemy czyli falowanie obrotów spadek obrotów w momencie dojeżdżania na hamulcu do swiateł czasami z powodu niestabilnych obrotów drgania przenosiło na bude samochodu itd. powtarzam

VOLKSWAGEN Problem z Golfem 3 16 AEE Nie odpala bez dodania gazu

Witam panowie jako że ten temat dalej mi nie daje spokoju liczę na następne rady jestem tu pierwszy raz więc odrazu tłumacze że jest to cały temat z innego forum tam już nikt niema sił może ktoś tu da rade pozdro i liczę na wszelaką pomoc. Otóż mam kilka problemów z golfikiem 1. Od dwóch miesięcy jeżdze bez podpiętej wtyczki od krokowca tak mi się wydaje bo przy podpiętej wtyczce

VOLKSWAGEN Problem z golfem III

Witam mam problem z moim golfikiem 1.6. Przerobiony na gaz w benzynie. Przerabiałem go w lutym. Pierwsza sprawa jest już od jakiegoś czasu. NIe przeszkadzało mi to bardzo więc nie zwracałem na to uwagi. Jednak po pojawieniu się nowych dolegliwości opiszę i ten. Może ktoś mi pomoże Po odpaleniu gdy silnik jest zimny silnik pracuje nierówno. Obroty nie szaleją ale czuć złą pracę.

wyciągania pod kolektor silnika i nie dało ich się wyciągnąć Oo. Mam nadzieję że na kanale uda sięto zrobić. Dzięki za porady. Aż miło się teraz wsiada do autka [ Dodano 03 Wrz 2009 2040 ]hmmm dzisiaj coś się stało z autkiem. Jechałem redukowałem do dwójki i auto przełączyło z gazu na benzynę samo z siebie. Włączyłem ponownie. Dojeżdżając do celu zatrzymałem golfa.

Zadaj pytanie ekspertowi