części samochodowe nanodatex

volkswagen golf pompa vacum

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf pompa vacum

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf pompa vacum

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa vacum - różnice

Witam zakupiłem pompę vacum taką jak w poniższej aukcji httpwww.allegro.plitem309583648_...iv_golf_v.html ale nim się wezmę za wymianę chciałbym się upewnić czy ma znaczenie kształt kroćca napędowego (tego który wchodzi w silnik) gdyż widziałem zdjęcia z takim kroćcem httpwww.allegro.plitem312696670_...ompa_waku.html jak widać ma on wcięcie. Nie wiem jak jest u mnie - zobaczę dopiero po demontażu Czy to wcięcie ma jakieś znaczenie

VOLKSWAGEN czy pompa vacum ma związek z turbosprężarką

Witam Was serdeczniewczoraj odebrałem mojego golfa od AUOMACHERówmiałem zapieczone kierownice w zminennej geometrii czy coś takiego no i trzeba było naprawiać turboponieważ wpadało w notlaufteraz jest już wszystko wporządku śmiga jak trzebalecz przy diagnozowaniu auta odkryli że1leje EGR2króciec na pompie vacum ma luzyi to są rzeczy do zrobienia jeszcze w tym auciepowiedział mi jeden

no masz rację kolegolecz szczerze to planuje jeszcze golfikiem pojeździć ze 2-3latka i sprzedać go więc posłucham mechanika od AUTOMACHERów i wymienie tą pompę vacumponieważ jednak ma ona wpływ na turbosprężarkę a ja chce utrzymać auto w dobrym staniea przez EGR płyną z powrotem spaliny przez turbosprężarke mam rację

VOLKSWAGEN Cieknie pompa vacum

Cieknie mi ropa z vacum pompy w servisie dostałem tylko dwie uszczelki a nie dostałem takiej dużej pod dekielek co przychodzi i podobno nie da się jej nigdzie załatwić bo podobno to nie jest część wymienna ktoś mi podpowie co mam zrobić żeby nie cieklo golf 4 1999 rok 1.9 TDI (115)

VOLKSWAGEN GOLF IV Hamulce MK4 Golf

Witam. Od pewnego czasu mam problem z hamulcami w golfie 4 1.9 TDI z 98roku. Silnik AHFMianowice chodzi o dziwne zachowanie pedału hamulca roboczego. Hamulce ogólnie są dość słabe nie tak jak byly po zakupie samochodu. Po naciśnieciu hamulca pedał jest miękawy większy opór dopiero po wciśniećiu 13 jego skoku i dopiero wtedy zaczyna się hamowanie. W układzie hamulcowym zostały zrobione

Pawelvw86 sprawdź jeszcze pompę podciśnienia i przewody zwłaszcza ten idący do serwo czasem bywa że pompa vacum jest już zużyta i nie daje odpowiedniego podciśnienia możliwe też że wężyk jest przetarty i podciśnienie traci się po drodze najlepiej podjedz do jakiegoś warsztatu i niech majster Ci zmierzy podciśnienie może się mylę ale z tego co pamiętam ma być w okolicach -07 (pewien

Johnatan---pompa wymieniona razem z serwem. Linki hamulca ręcznego tez są nowe ale sprawde w sobote ich napięcie bo i tak miałem regulować znów ręczny. Lukas_1---- pompka vacum była zmieniana 3 razy bo i na nią padła cała wina ale to nie to jeszcze wymienie wszystkie przewody gumowe od podciśnienia bo ich stan nie jest najlepszy. Tylko jeszcze jak by była gdzieś dziura w nich to by turbina

Po długiej ciszy powracam do tematu. Z braku czasu wolnego nie było kiedy wejść na forum.pompa vacum została wymieniona i przewody podciśnienia także pełne odpowietrzanie również efektów brak. Dalej lipa z hamulcami. jedyne rozwiązanie jakie mi zostało to wymiana pompy ABS moze nie otwarły się w niej zaworki po wymianie płynu.

VOLKSWAGEN GOLF II Wyciek z pod dekielka pompy Vacum Golf II TD

Witam.Zauważylem że mam wyciek z pod dekielka pompy vacum w moim MK2.Czy jest tam jakaś uszczelka czy cala pompa do wymianyPróbowalem dokręcić ale nic to nie dało(.Proszę o pomoc

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II ciagle problem z hamulcami

Witam w moim golfiku 1.3 86 mam bardzo slabe hamulce trzeba bardzo mocno wcyskac zeby wogole zachamowalo z piskiem wymienilem ostatnio szczeki w tylnych bebnach i od tamtej pory pedal hamulca zapada sie do polowy bez zadnego efektu. Odpowietrzalem uklad juz ze 3 razy - jest ciut lepiej. ale dalej zahamowac z piskeim ciezko nawet na sniegu. Po wylaczeniu silnikia i podpompowaniu pedal twardnieje ale

Skoro okładziny nowe.. 1. Cylinderki.. 2. Tarcze i klocki wymagają wymiany.. 3. Jak nie gubisz płynu ani nie zapowietrza się.. to przewody raczej ok. 4. Jak się powoli zapada pedał (aż do podłogi).. to pompa.. 5. Jak się zapada do pewnego momentu a potem twardy jak cegła to vacum pompa.. Możliwe jeszcze polaczenie 4 i 5.. Ciekawe jako kolejna usterka mnie czeka (znaczy się jeszcze o czym

VOLKSWAGEN Regeneracja pompy vacum do Golfa 2.

Czy ktoś może regenerował pompę wspomagania hamulców(vacum) Może jakaś podpowiedź firmyktóra się tym zajmuje.

Siema Leszek jeszcze się męczysz z tą pompą.Już kiedyś Ci wysłałem posta że ten kolega SCRASH wie na ten temat wsio bo to przerobił .nieodnalazłeś goOdpisz prosze bo chcę Ci pomóc

Witam ostatnio mialem tez klopoty z hamulcami mkII 16 D wiec pompy zapene sa takie same.. jedno pytanko czy u Ciebie pompa stuka bo jak tak to wywalony jest ten trzpien i raczej tego juz nie naprawisz jesli chodzi cicho a nie robi podcisnienia to lapki sie nie wysuwaja u mnie tak sie stalo z dniana dzien mialem pryz obrotach w miare hamulce ale po wcisnienieciu z 2 razy pod rzad peda hamulca twardnial

Tomasz Żaguń Cześć Znalazłem mądry sklep w Rumii (koło Gdyni).Byłem w Gdańsku w innej sprawie i zajechałem do Rumii.Kupiłem pompę vacum zaaaaaa 200zł. Sklep jest wysyłkowy. Super obsługagość miał NOWĄ za 640zł.wydzwaniał i załatwił mi tą za 200zł. używaną.Ich strona www.samli.pl Dałem zaliczkę 100zł. i po dwóch dniach-pompa w domu. Spróbuj Tomek u nich. Pozdro... [

VOLKSWAGEN Twrady hamulec brak mocy Problem przy ruszaniu

Witam.Mam nie typowy problem z moim nowo starym golfem IV gen 1.9TDI rocznik 98Po zakupie wymieniłem Rozrząd (rolkipaski itp ALL) filtry paliwa oleju powietrza pełna wymiana tuleje odboje Jestem zielony jeszcze co do auta świerzaczek Wracając do tematu.1. Ogólnie to autko strasznie się muli i występuje efekt "hamowania silnikiem" tzn. puszczam gaz to jest szarpnięcie jak przy hamowaniu

VOLKSWAGEN Kłopoty z pompą vacum do Golfa 2 TDI.

Po uruchomieniu silnika i początkowej jeździepedał hamulca twardy pod brodę. Po dłuższej jeździe zaczyna działać pompa (pedał miękki).

nAJPRAWDOPODOBNIEJ MASZ ROZPIEPSZONĄ MEMBRANĘ W WAKUM POMPIE ALE NIE DO KOŃCA. Kiedyś już pomogłem jednemu koledze i on pisał że kupił membranę i wymienił i było pięknie.Najpierw sprawdż przewód podciśmnieniowy od wakum do serwa czy daje podciśnienie jak nie to pompa na imadło i heja.

Dzięki Masz może namiar na tę membranęCiśninie bardzo słabe.

Witam .Znalazłem tego kolegę który przerobił wakum pompę ale mam tylko jego nick (tak się chyba to nazywa) i podaję Ci go a Ty do niego musisz dotrzeć i wypytać Pozdrawiam. SCRASH z Kluczborka

VOLKSWAGEN Tryb awaryjny w Golfie Mk4 1.9 Tdi- jaki może być tego powód

Witam mam golfika 4 1.9 Tdi 90km i jakieś 2 miechy temu nagle zaczął włączać mi się tryb awaryjny i tak jest do tej pory Odpalam go jest wszystko ok jazd po mieście też wporządku (jeżeli nie przekroczę około 3 tys obrotów) na dłuższych odcinkach drogi 120kmh i nagle tryb awaryjny (muli jak zwykły disel) auto przy dodawaniu gazu ma dziwny dźwięk (nie taki jak przed wystąpieniem problemu)

przepraszam za pomyłke alh a nie afn. a co z pompą vacum może być tego przyczyną [ Dodano 16 Lut 2010 1145 ]a jeżeli chodzi o n75 to jeżeli zdejmie się to wieczko z góry to widzimy coś w stylu "membramy" i jeżeli jest lekko z wierzchu uszarpnięta to może być też powód bądź też wężyki nie pęknięte ale trochę przetarte [ Dodano 16 Lut 2010 1147 ]mettenos napisał(a)- nieszczelne gumowe przewody od IC do turbosprężarki itp...

Stasiuuu napisał(a)tak jakby hamulce stały się dużo słabsze czy to może być pompa vacum

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy

Witam dzisiaj podczas powrotu z pracy mój golf IV zgasł przy samym domu . jechałem z górki bez gazu po chwili zobaczyłem ze świeci się kontrolka akumulatora kiedy wcisnąłem sprzęgło zobaczyłem ze silnik zgasł. próbowałem odpalać ale bez rezultatów dopchałem samochód do domu podłączyłem pod vaga ale żadnych błędów nie pokazał bezpieczniki wszystkie ok. Gdzieś przy 20 próbie

Okazało się że powodem zgasnięcia była woda w paliwie oraz syf w filtrze. Wymieniłem dzisiaj filtr na nowy dolałem paliwa do pełna w baku i jest kuku po tej wymianie cięzko mi odpala dość długo kręce zanim zaskoczy jak joż zapali to jest wszystko ok. Co może być przyczyną zapowietrzony układ może jesli tak to jak go odpowietrzyć. A w tym silniku to jest wogole pompa w zbiorniku paliwa bo mi się wydaje ze przy silniku jest vacum i to ona ciągnie z baku paliwo

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV przekaźnik 103 i 109 kojarzenie faktów

Od roku mam problem z odpalaniemsilnik AJM pompa w baku i vacum sprawdzoneECU sprawdzone(wyskakiwał błada pamieci ECU).Autko bylo raz u jednego mechanika który w miarę poprawił odpalanie ale tylko na miesiącpodobno gdzieś były zimne luty(nie dowiedziałem się gdzie) ale i tak ECU jest do naprawy.Od dłuższego czasu błąd ECU nie wyskakuje.Ostatnio sąsiad który pracuje w serwisie VW podkrecił

VOLKSWAGEN Problemo z hamulcem

MAm mały problem. PRzy hamowaniu twardnieje mi pedał hamulca. PRzy pierwszym wcisnieciu pedału jest mocny hamulec. Przy drugim słabszy i twardszy a za trzecim to już kaplica twardy i ledwo co hamuje. HAmulce odpowietrzyłem plyn uzupelnilem. Co to może być pompa vacum normalnie ssie. Wina serwa hamulcowegojeszcze jedno male pytanie. Czy jesli mam abs pompe z abs to muszę serwa z abs szukac

VOLKSWAGEN pompa vacum niedomaga prosba o pomoc

witam jakie powinno być podciśnienie w golfie IV tdi w pompie wacum ile powinna wytwarzać podcisnienia czy oto takim miernikiem da rade sprawdzić ta pompę wacumhttpallegro.plwakuometr-radialny-od ... 96529.html

rybaka669 napisał(a)witam jakie powinno być podciśnienie w golfie IV tdi w pompie wacum ile powinna wytwarzać podcisnienia czy oto takim miernikiem da rade sprawdzić ta pompę wacum

VOLKSWAGEN cykanie albo pompa vacum albo szklanka

a wiec mam do was pytanie czy mozliwe jest zeby pompa vaum cykala jakis czas po odpaleniu silnika moze opisze jak to wyglada rano po dluzszym postoju odpalam autko i slychac jak szklanki jak cykaja do momentu napelnienia sie olejem i cichna calkowicie po jakiejs chwili zaczyna cos lekko cykac slychac to glownie jak siedze w autku na zewnatrz tego nieslychac i cyka tak jakos pare minut i cichnie prawie

golfmaniac22 napisał(a)Szymon Jarosz napisał(a)To nic ze cichna.Szklanka jak jest slaba to tak wlasnie sie zachowuje.Kumpel w Audi A6 1.9 tez tak mial rano odpalil to klepalo przez 10 sekund pozniej cisza a jak silnik sie nagrzal do temperatury roboczej to zaczelo klepac i klepac.Pomogla tylko wymiana szklanek.

VOLKSWAGEN Zbyt póżne zalaczanie się turbiny dopiero od 2500obr.

Witam jestem Tu nowy wiec na wstepie witam wszystkich Od wczoraj jestem w posiadaniu golfa 3 94r 1.9 TDI 90KM wczoraj auto jezdziło ladnie zbierał sie juz od 2 tys i wszystko było ok jedynie troche syczał. Dzis okazało sie ze ow syk to przetaryty plastikowy przewod przed IC ok przewod skleiłem. No i od tej pory zrobił sie moł najpierw wogole turbiny nie było czuc w pełnym zakresie wiec

VOLKSWAGEN Pompy paliwa w AJM

Witam czy możliwe jest że w jednym aucie z takim silnikiem silnik zasilany jest tylko z pompy vacum i w zbiorniku nie ma drugiej pompy a drugi model z tym silnikiem posiada owa pompę w zbiorniku

Ogólnie kiedyś miałem problem z odpaleniem golfa brata i chciałem sprawdzić pompę w zbiorniku i okazało się że tam takowej nie ma i do wymiany poszła vacum pompa z luka na barluka nówkę sztukę i chodzi do tej pory i z ciekawości zajrzałem do ojca golfa i okazało się ze on ma ową pompę w zbiorniku ale nie drążyłem tematu bo auta chodziły do puki moja Bora przed kilkoma dniami

VOLKSWAGEN Miekki pedal hamulca

19TD 1994r. Mam problem z hamulcami. Pedał hamulca wydaje mi się dosyć miękki i tak jakby wpadał jest też nierówny czasem wyższy czasem niższy zależy od obrotów silnika jakie przed momentem były. Wymieniłem już szczęki i linki hamulca ręcznego klocki hamulcowe Na wyłączonym silniku pedał jest twardy i nie można go wcisnąć. na włączonym silniku naciskam pedał i mogę go coraz

Cylinderki wymienione. Układ szczelny brak wycieków. Jak rozpoznać czy to pompa hamulcowa czy też vacum pompa Jak wyciągnąć pompę vacum ona tylko ma dwie śruby mocujące w bloku z niej jakiaś linka czy przewód co to jest ma ktoś dokładną książkę czy schematy do golfa ja mam tylko tą podstawową książkę ale tam nic nie ma

VOLKSWAGEN Vacum - Pompa do wymiany problem z kontrolka oleju 2k obr

Witam wszystkich serdecznie Nie znalazlem odpowiedzi na meczacy mnie temat dlatego postanowilem tutaj opisac moj problem. Otóż w moim golfie cos sie spierniczylo ponieważ hamulec zaczał bardzo twardo chodzić. co za tym idzie ciezko było zablokować koła. Po przejechaniu jakiegos dystansu gdzie sie olej troszeczke rozgrzal hamulec był bardziej miekki jak przedtem i dalo sie hamować przyzwoicie.

witam. mi padła pompa hamulcowa i mam takie pytanie. czy podejdzie pompka z golfa mk3 do mnie czyli golf 2 gti 16v pl 87r.

VOLKSWAGEN [mk4] vacum pompa pomocy

Witam moj wspanialy golfik znow strzelil focha i tym razem poszla vacum pompa i teraz mam pytanie szukam uzywanej na allegro i znalazlem tylko jedna o tym samym oznaczeniu silnika AUY 110KM automat rok 2001(niestety juz sprzedana) i moje pytanie czy jak kupie pompe z innym oznaczeniem silnika to podejdzie i bedzie dzialac czy musze nowej szukac

Czy da się przed zamontowaniem używki przepuścić przez taką pompę z litr ropy żeby ewentualne zanieczyszczenia z niej się wypłukały Jeżeli tak to jak do tego podejść Mam na oku pompę z golfa po powodzi z małym przebiegiem.

VOLKSWAGEN Vacum pompa

Może Mi ktoś podpowie czy powodem twardego pedału hamulca może być niesprawność vacum pompy oraz czy ma wpływ na moc silnika bo ostatnio przejechałem się tdi kumpla i silnik jak złapie 1700obrmin o niebo lepiej ciągnie a pedał hamulca jak się lekko nacisneło to super hamowało. W moim golfie 90 koni tdi ahu muszę mocno naciskać na pedał hamulca żeby hamował. Dziękuję za wyjaśnienie odnośnie vacum pompy.

VOLKSWAGEN Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9

Witam.Mam nadzieje ze nie powtarzam tematu.2 dni wstecz zapalila mi sie kontrolka plynu chlodniczego wielki napis STOP. Stwierdzilem ze plyn chlodniczy wyciekl > wlalem nowy i po zrobieniu dwoch kolek na stacji benzynowej otworzylem szybko maske a tam po prawej stronie silnika mialem smingus dyngus z pewnej rurki.Czy ktos moze mi potwierdzic czy czesc 1J0121049F to jest wlasnie czego szukam czy

Wydaje mi się że chodzi Ci o ten wąż który przebiega pod vacum pompą jest on w takim oplocie.Jak podaje serwis VW najczęstrzą przyczyną pęknięcia tego węża jest wyciek ON z vacum pompy niszczy gumę i w końcu doprowadza do jej pęknięcia.Zawsze możesz założyć zwykły wąż ciśnieniowy o odpowiedniej średnicy i też będzie OK.Jak uruchomię etkę to Ci sprawdzę numer tego węża.

vpil napisał(a)Wydaje mi się że chodzi Ci o ten wąż który przebiega pod vacum pompą jest on w takim oplocie.Jak podaje serwis VW najczęstrzą przyczyną pęknięcia tego węża jest wyciek ON z vacum pompy niszczy gumę i w końcu doprowadza do jej pęknięcia.Zawsze możesz założyć zwykły wąż ciśnieniowy o odpowiedniej średnicy i też będzie OK.Jak uruchomię etkę to Ci sprawdzę numer tego węża.

VOLKSWAGEN Silnik pracuje tylko na 3 cylindrach - zrobilem VAG

Kupiłem kabel i zrobiłem pierwszy raz vaga... wszystko niby ok ale w bloku pomiarowym silnika pokazuje mi dane tylko z 3 cylindrów co jest grane czy to znaczy ze 4 cylinder nie chodzi jak mozna to jeszcze sprawdzić Wydaje mi sie ze silnik chodzi normalnie normalne obroty itp.

mariachi w awaryjny nie wejdzie nigdy bo dla niego ciśnienie doładowania 0. Jedyne co to może ci węże pozrywać albo IC rozerwać (zależy co słabsze). Komp myśli że doładowanie 0 więc idzie większe wypełnienie N75 zamknięty westgate i turbo bije ile techniczne da radę a komp dalej widzi 0 i awaryjnego nie włącza bo po co Nodle wężyki mają być tak podpięte rozpiska z mojego golfa

VOLKSWAGEN Gdzie ma iść ta uszczelka- pompa paliwa vacum pompa

Witam. Ostatnio znajomy mechanik wykrył powód problemów z paleniem mojego auta silnik zapowietrza się przez nieszczelność vacum pompy. Znalazłem na allegro dwie uszczelki. Nie wiem tylko która ma iść gdzie u mnie cieknie delikatnie prawdopodobnie od strony głowicy (tak stawiam bo ciężko jednoznacznie określić). Załączam dwa zdjęcia z aukcji proszę żeby ktoś kto ogarnia temat określił

JacekB tych uszczelek nie kupisz praktycznie nigdzie indziej tylko w ASO. Nie kosztują wiele więc dla pewności po VINie dobiorą Ci uszczelkę. Ja stawiam na metalową. Żadna pompa nie jest mniej lub bardziej awaryjna. Najczęstszy problem to pocenie się spod dekla. Niestety pompy LUKa tak mają sam mam tą przypadłość i dlatego wymieniam na pompę BOSCH z golfa V leona II. Ponoć te pompy są bardziej dopracowane.

VOLKSWAGEN Miękki pedał hamulca-historia typu wszytko nowe a nie działa

Witamautko to Skoda Octavia AGR kupiona w polskim salonie w 2001 roku ( FS III z przodu 280mm i tył bębny).Na początku hamulce jak to wiadomo nowe były brzytewka.Problem zaczął się stopniowo pojawiać tak mniej więcej od 2006 roku.Objawem był wpadający bardzo szybko do podłogi pedał hamulca i mała skuteczność hamowania na ścieżce wychodziła super skuteczność ale na drodze masakra

VOLKSWAGEN problemów z hamulcami ciąg dalszy

Auto to golf mk2 1.6 td. Wymieniłem serwo na takie samo od passata b4 2.0i i nowa pompa hamulcowa Protechnik i nowy płyn DOT 4 bo po kilkukrotnym nciśnięciu hamulca podczas jazdy hamulec przestawał działać a mianowicie twardniał i auto dopiero po dłuższej chwili reagowało na hamulec. Sprawdziłęm vacum i działa dobrze więc padło na serwo a pompa to przy okazji. Auto hamuje jeszcze gorzej

VOLKSWAGEN Zapowietrza się układ paliwa

Witam golf IV Variant 74 kw AXR 2003r. Auto co pewien czas się zapowietrza. W filtrze paliwa robi się sucho. Po dolaniu ON bezpośrednio do filtra paliwa i kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem zapala i działa bez żadnego problemu przez kilkanaście dni po czym staje nagle gdzieś na drodze i jest to samo. Filtr paliwa nowy wraz z oringami i podgrzewaczem lekko spocona ropą vacum pompa. Zastanawia

VOLKSWAGEN Twardy hamulec kiedyś głośne turbo notlauf

Wiem że o każdym z tych tematów było już tysiąc postów jednakże wydaję mi się że moja sprawa jest nieco inna. Dodam że jestem w temacie laikiem aczkolwiek po tym jak mi zaśpiewano ponad 2000zł za naprawę hamulca mam wrażenie że muszę poznać się na temacie ale od początku Posiadam golfa IV 99 1.9 TDI na pompowtryskach (wersja Edition) 85kW. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem

VOLKSWAGEN Zanik hamulca

golf mk3 1.9 TD AAZ bez ABSOstatnio była trasa ok 70 km i po dojechaniu do celu hamulec zniknął pedał poszedł do spodu pompowanie noga nie dało żadnego efektu po czym następnego dnia hamulec jakby nigdy nic taki sam jak wczesniej pompe zmieniałem jakies 3 mies temu bo od samoego początku dziwny był hamulec choć na przeglądzie wszystko było wporzadku. Wycieków brak chwile temu wymieniałem

VOLKSWAGEN Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

Witam forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem golfa3 1.9TD AAZ. Gościu od którego go kupiłem nie był mechanikiem i sam przekładał silnik. Silnik fajnie chodzi ale turbo nie śmiga tzn brak mocy przy wyższych obrotach turba wcale nie słychać myślę że podciśnienia żle podłączył. Czy mogłby ktoś podzielić się zdjęciami swojego układu albo jakiś schemat podrzucić ( ten z

Witam.Do tej pory radziłem sobie z moim AAZ.Teraz jednak mam problem.Proszę więc o pomoc.pompa po remonciewyregulowana przez pompiarza.Problem jest w tym ze turbina nie działa.Auto jedzie kiepsko.Gorzej niż przed remontem(tak twierdzi mój wujek bo on jest właścielem tego auta i on nim jeździ).Wąż między turbiną a kolektorem ssącym wogóle nie pęcznieje.Zawór WG nie działa (sztanga w ogóle nie jest wciągana).Podciśnienia idą od pompy vacum do serwa(serwo działa dobrze).Przed serwem trójnikiem idą do zaworka elektromagnetycznego a z niego do trójnika rozgałęziającego do EGR i WG.Gdy zaworek podłączę na ostro do 12V (przy odpalonym silniku)zaworek puszcza podciśnienie do EGR i do WG.Wtedy sztanga WG cofa się.Ale gdy wepnę do zaworka wtyczke od wiązki elektrycznej sztanga nie reaguje.Przy pomiarze miernikiem na jednym pinie jest napięcie 12V na drugim nie ma nic.Kto mi wytłumaczy jak jest sterowany ten zaworek elektromagnetyczny.W tym golfie nie ma komputera.Czyżby zaworek był sterowany przekaźnikiem od pompy wtryskowej

VOLKSWAGEN Problem z odpaleniem WV Golf 1.9 TDI 101KM

witam mam straszny problem z odpaleniem mojego golfa po dluzszym czasie jak autko postoi np rano(po calej nocy na parkingu) chcac odpalic autko trzeba go bardzo dlugo krecic czasami sie zdarza ze doslownie zalapie i odrazu gasnie po ponownym kreceniu autko odpala i przez jakies 2-3 sekundy chodzi nierowno i zaraz jest ok. czy mozliwe jest to ze pompa cisnienia paliwa jest nieszczelna i do wezy dostaje

Witam jest temat dotyczący tego problemu Tak na szybko to mogę podpowiedzieć że wcale vacum nie musi być tego przyczyną pewnie uszczelki na pompowtryskach do wymiany a w gorszym wypadku całe pompowtryski( nowe bądź reg.) do sprawdzenia także pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa. Poczytaj moje zmagania z podobnym problemem.

VOLKSWAGEN Zmiana z 1.6 D na 1.6 TD (JR) problem z vacum pompą.

Witam niedawno zmieniłem cały silnik (jak w temacie) i skrzynię biegów (z 4 na 5cio biegową) i mam problem z vacum pompą (wspomaganie hamulców) mianowicie pompa od starego silnika nie pasuje do nowego.W TD jest tylko zaślepka na miejscu tej pompy a jak chciałem przełożyć okazało się że nie pasuje bo w zwykłym dieslu nachodzi na taki jakby prostokąt a w TD jest wielowypust.Szukałem

Przy najbliższej okazji zrobię zdjęcie bo teraz nie mam jak. Postaram się jutro. Może jest na to po prostu jakiś sposób.Bo pompy z silnikiem nie dostałem ponieważ tamten golf miał abs i miał tylko zaślepkę.

VOLKSWAGEN Cieknie ON z vacum pompy

Witam wszystkich. Koledzy mam problem otoz w moim golfie asz 130km leci mi ropa z pompy podcisnienia.Jest to pompa firmy luck .Dokladnie posiada ona czarny dekiel ktory jest przykrecony na piec srub 6mm i zanim jest stalowa uszczelka ktora przepuszcza paliwo.I teraz czy ktos ma moze taka uszczelke na sprzedazCzy jesli bym kupil cala pompe to moge tylko przelozyc od innej te uszczelke ew dekiel.Probowalem

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf pompa vacum

  • Vacum pompa vacumpompa VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.6 - Jaworze (250.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 vacum vacu pompa 1.6 TD - Orzech (50.00PLN)
  • Vacum pompa vacumpompa VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.6 - Jaworze (150.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 vacum vacu pompa 1.6 TD - Orzech (50.00PLN)
  • Vacum pompa vacumpompa VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.6 - Jaworze (150.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 vacum vacu pompa 1.6 TD - Orzech (50.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 vacum vacu pompa 1.6 TD - Orzech (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi