części samochodowe nanodatex

volkswagen golf pompa termostat iv

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf pompa termostat iv

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf pompa termostat iv

VOLKSWAGEN GOLF IV Problem z ogrzewaniem golf IV

Witam jak w temacie. Problem dotyczy mk iv 2.0 aqy. Grzanie bardzo słabe z kratek leci letnie powietrze w porównaniu co miałem w mk I mk II mk III to jest naprawde lipa. termostat OK nagrzewnica trudno powiedzieć przepółkana pod dużym ciśnieniem wodą. może to pompa wody bo słyszałem że obrywają się turbinki a może taki urok IV.

Witam Mam podobny problem. Nie działa ogrzewanie (z kratek leci lekko złamane powietrze). Mam climatronic silnik osiąga 90st. w prawidłowym czasie wymieniłem termostat na nowy rozrząd wymieniony razem z pompą wodną nawet podpiąłem inny panel sterujący nagrzewnica sprawdzona podobno dobra dodam że poziom płynu chłodniczego jest ok. ale problem nie zniknął. O co tu chodzi błagam szanownych Panów o pomoc

VOLKSWAGEN GOLF IV golf mk4 1.9tdi 110km ucieka płyn chłodniczy filmik

witam mam problem z golfem ucieka mi płyn ze zbiorniczka jak go kupiłem przejechałem trasę 100km i pod domem zapaliła mi się kontrolka i mrugała więc sprawdziłem płyn i było mało to dolałem go pojezdziłem nim od poniedziałku w czwartek sprawdzałem było ok dzisiaj w piątek po drodze do pracy znowu zaczęła mrugać znowu było mało płynu dolałem płyn tyle ile powinno być ujechałem

witamrobiles w polskim warsztacie czy holenderskimile zaplaciles za ten rozrzad wogolerazem z czesciamialbo ile za robote wzieli.druga sprawa .skoro przed wymiana rozrzadu i termostatu sie nie grzal to widocznie cos jest z tym termostatem ze zbyt pozno sie otwiera ale zaluzmy ze jest nowy i sprawny to samo pompa wody nowa.moze zle odpowietrzyli po wymianie pompy wody (razem z rozrzadem) oraz termostatu.i

z faktury wynika że robocizna 110e pompa wodna 40e 210e to komplet rozrządu termostat 32e robiłem to na warsztacie polsko holenderskim po wymianie też się nie grzeje oleju nawet nie bierze a zrywny to golf jest czuć tą moc mam golfa drugiego 1.9tdi 90km a w tym drugim co wymieniałem rozrząd 110km po chipie raczej jest wszystko ok z silnikiem co do tej uszczelki to raczej pojadę do pl i tam zrobię planowanie i wymianę jak będzie trzeba

VOLKSWAGEN GOLF IV spadek mocy zamulenie max 150 kmh golf 4 1.6sr akl

Witam mam problem który ciągnie się juz zbyt długo a w żadnym jak dotąd poście nie znalazłem idetycznego przypadku moje auto to golf 4 1.6 SR AKL z lpg problem to brak mocy auto maksymalnie jedzie 150ruszając pod góre z pełym autem trzeba trocha nadpalac sprzęgło przyśpiesza wolniej i haotycznie1 na 10 razy problem z odpaleniem trzeba długo kręci i jak odpali to tak jakby na początku

VOLKSWAGEN GOLF IV Gotująca sie woda w zbiorniczku Golf Iv

Witam Mam problem z samochodem mianowicie gotuje sie woda w zbiorniczku i jest wyrzucana . termostat wymieniłem na nowy zmieniłem korek od zbiorniczka chlodnice na nowa i nadal to samo mam . Jak nie przekraczam 100kmh jest ok bo sie tak nie gotuje jak przekraczam momentalnie zaczyna wyzuca ja . Moje pytanie brzmi co moze byc przyczyna tegoo Dodam ze chlodnica jest zimna kabel od grzalki aby cieply a od termostatu niee. Pozdrawiam i prosze o szybka odp

wywalasz termostat gotujesz w garnku przed wrzeniem termostat powinien się otworzyć. Jak się otwiera to znaczy że jest ok i trzeba szukać dalej. Jeżeli termostat będzie ok to kolejną rzeczą do sprawdzenia jest pompa wody.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

Witam. Zakupiłem niedawno golfa IV. Glownym celem mojego kupna byla niezawodnosc oraz niskie spalanie. Zdawalem sobie sprawe ze w mieście [codziennie robie 20km (10km w 1 strone -szkoła) ] przy korkach samochod bedzie spalał o wiele wiecej niz w trasie 6l100. Nie posiadam garazu. Samochod stoi na parkingu przed blokiem. Po odpaleniu zawsze odczekuje te 3 minutki na rozgrzanie silnika. Nie świruje

Koledzy ja również mam problem z ALH... A mianowicie Latem na kołach 1655205 przy ostrej jeździe zawsze średnia wychodziła mi 56 i na kompie i na kartce. Od pewnego dnia akurat tak się zeszło że robiłem hamulce z tyłu a następnie dałem autku ognia na trasie spalanie sporo wzrosło najpierw o jakiś literek a teraz pali ok 78 litra100km. Przedwczoraj byłem uszczelnić pompę wtryskową

VOLKSWAGEN 1.6 APF termostat nie otwiera się...

Witam mam problem z VW golfem IV 1.6 APF nie otwiera się termostat kupione już były 3 nowe. Przywieziony z niemiec z urwanym rozrzadem nie wymieniona pompa wody staneła wszystko naprawione wymienione zawory sprawdzona szczelność całą głowica ok. Rozrząd z pompą wody nowy wymienione świece kable. Obudowa termostatu wymieniona jak i 3 różne termostaty jeszcze wymieniony była zakrętka

VOLKSWAGEN temperatura

witam. mam problem z temperatura silnika w vw golf IV 1.4 16V. z 1998r. pomimo wymiany termostatu silnik nie nagrzewa sie do 90 stopni a po włączeniu ogrzewania wskaznik temperatury waha się. pomocy przez dzien myslałem ze będzie dobrze ale nie stety dalej mam to samo nikt nie może dojść co to za przyczyna. (niektórzy mówią że to pompa wodna lub czujnik temperatury). Może ktos miał coś

VOLKSWAGEN Dziwne wskazania temperatury silnika

Mam dziwną sytuację. Wskaźnik temperatury silnika na początku działa prawidłowo tzn. temperatura rośnie aż osiągnie 90 st. ale po przejechaniu niewielkiego dystansu wskazówka nagle (w ciągu kilku sekund) opada do najniższego wskazania na skali. Zdarza się że na chwilę wraca do 90 st. ale po chwili znów opada na sam dół. Przestraszyłem się i wracałem do domu na full ogrzewaniu. Ma ktoś pojęcie co to może być

Kedziab Witam Wszystkich Użytkowników Słuchaj Kedziab ja miałem to samo u siebie (golf IV 1.6 16v) i wymieniłem termostat firmy Wachler - bo czujnik - jak wykazał komputer był OK. Ale problem pojawił sie nowy tzn. wskaźnik ten pokazuje 90 stopni ale zbyt długo dochodzi do tej temperatury (muszę przejechać około 10-15 km i dopiero osiąga 90. Wcześniej na starym termostacie przejechałem

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

SKODA OCTAVIA Charakterystyka silnika SDI

Witak kolegów Mam tekie pytanie czy ktoś ma może charakterystykę silnika 19 SDI 50kW Piszę właśnie pracę inżynierską na temat silników o zapłonie samoczynnym i potrzebuję takiej charakterystyki Będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam Radek87

Radek87 Podaje link httpwww.mototechnika.r...wskazniki.html Jak coś jeszcze znajdę to wrzucę. SILNIK Zapłon samoczynny z wtryskiem bezpośrednim do komory półotwartej w tłoku czterosuwowy czterocylindrowy rzędowy chłodzony cieczą z wałkiem rozrządu w głowicy umieszczony poprzecznie z przodu napędzający koła przednie Silnik typu AGP Średnica cylindra 795 mm Skok tłoka 955 mm Pojemność skokowa 1896 cm3 Stopień sprężania 195 Ciśnienie sprężania - nominalne 25...31 MPa - minimalne 19 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 05 MPa Moc maksymalna 50 kW (68 KM) Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4200 obrmin Moment maksymalny 133 Nm Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2400 &177 200 obrmin Układ rozrządu wałek rozrządu w głowicy podparty na pięciu łożyskach napędzany paskiem zębatym napinacz paska mechaniczny półautomatyczny Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0 mm Fazy rozrządu - otwarcie zaworu ssącego 11 po ZZ - zamknięcie zaworu ssącego 25 po ZW - otwarcie zaworu wydechowego 40 przed ZW - zamknięcie zaworu wydechowego 10 przed ZZ Luz roboczy zaworów zerowy zastosowano popychacze hydrauliczne Oznaczenie wałka rozrządu znakiem &822238E&8221 (między krzywkami zaworów ssącego i wydechowego cylindra nr 1) oraz znakiem &8222DE&8221 (między krzywkami zaworów ssącego i wydechowego cylindra nr 2) wybitymi na wałku Pasek zębaty napędu wałka rozrządu pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej - naciąg regulowany wstępnym ustawieniem napinacza umieszczonego mimośrodowo - wymiana co 60 000 km Układ chłodzenia zamknięty o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową termostat chłodnica zbiornik wyrównawczy wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem umieszczonym w lewym zbiorniku chłodnicy lub dwa wentylatory elektryczne sterowane przez zespół regulacji temperatury poprzez termowyłącznik (wersje z klimatyzacją) termostat umieszczony po lewej stronie kadłuba za pompą cieczy chłodzącej - temperatura początku otwarcia 85C - temperatura pełnego otwarcia 105C - skok minimalny zaworu 7 mm Wentylator(y) - wersje bez klimatyzacji jeden elektryczny o dwóch prędkościach o mocy 60 100 W i średnicy łopatek 345 mm sterowany termowyłącznikiem - wersje z klimatyzacją dwa elektryczne o dwóch prędkościach lewy o mocy 60250 W i średnicy łopatek 345 mm prawy o mocy 60220 W i średnicy łopatek 290 mm sterowane przez zespół regulacji temperatury poprzez termowyłącznik - temperatura włączenia - 1. prędkości 92...97C - 2. prędkości 99...105C - temperatura wyłączenia - 1. prędkości 84...91C - 2. prędkości 91...98C Nadciśnienie otwarcia zaworu korka zbiornika wyrównawczego 140...160 kPa Układ smarowania pod ciśnieniem z chłodnicą oleju pompa oleju zębata o zazębieniu wewnętrznym napędzana łańcuchem jednorzędowym od wału korbowego napinacz łańcucha samoczynny zintegrowana z zaworem przelewowym Ciśnienie minimalne oleju (w temp. 80C) - na biegu jałowym 01 MPa - przy 2000 obrmin 02 MPa Ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego 12 MPa Czujnik ciśnienia oleju wkręcony we wspornik filtru oleju - napięcie zasilania 12 V - ciśnienie rozwarcia styków 007 MPa - oznaczenie kolorem brązowym Filtr oleju wymienny VAG Układ zasilania wtryskowy sterowany elektronicznie zawierający - zbiornik paliwa - filtr paliwa - filtr powietrza - zespół przepustnicy powietrza - pompę wtryskową o konstrukcji specjalnej - wtryskiwacze - czujnik temperatury cieczy chłodzącej - czujnik temperatury powietrza zasilającego - czujnik temperatury paliwa (na pompie wtryskowej) - czujnik położenia ZZ i prędkości obrotowej wału korbowego - czujnik położenia pedału przyspieszenia - czujnik początku wtrysku - czujnik położenia trzpienia regulacyjnego (na pompie wtryskowej) - czujnik położenia pedału sprzęgła - regulator wydatku paliwa (w pompie wtryskowej) - zawór elektromagnetyczny początku wtrysku (w pompie wtryskowej) - zawór elektromagnetyczny zatrzymania silnika (zawór STOP) - zawór elektromagnetyczny recyrkulacji spalin - zawór pneumatyczny recyrkulacji spalin - świece żarowe - włącznik świateł hamowania - elektroniczne urządzenie sterujące - katalizator utleniający w układzie wydechowym - przekaźnik główny i przekaźnik świec żarowych - lampkę kontrolną w zestawie wskaźników. Filtr paliwa Mann WK 8533 umieszczony w przedziale silnika przed prawym nadkolem odwadnianie co 15 000 km lub co 1 rok wymiana co 30 000 km Filtr powietrza suchy z wymiennym wkładem papierowym Mann C37 153 umieszczony po lewej stronie przedziału silnika za akumulatorem wymiana co 60 000 km Zespół przepustnicy powietrza z przepustnicą sterowaną przez elektroniczne urządzenie sterujące (styk 49) poprzez silnik elektryczny - napięcie zasilania (między stykami &82221&8221 i &82224&8221 złącza przepustnicy) 12 V - rezystancja silnika (między stykami &82222&8221 i &82223&8221 złącza przepustnicy lub &82223&8221 i &822249&8221 złącza urządzenia sterującego) 15 W pompa wtryskowa rozdzielaczowa sterowana elektronicznie Bosch VE 410 E 2100 R 724 Kolejność wtrysku 1-3-4-2 (cylinder nr 1 od strony napędu rozrządu) Ustawienie statyczne pompy za pomocą trzpienia ustawczego Ustawienie dynamiczne pompy za pomocą testera VAG 1551 lub VAG 1552 Prędkość obrotowa biegu jałowego 875...1000 obrmin Prędkość obrotowa maksymalna (bez obciążenia) 5050 &177 100 obrmin Wtryskiwacze zamknięte z rozpylaczem pięciootworowym o średnicy otworów 017 mm specjalne o dwóch sprężynach o nieregulowanym ręcznie ciśnieniu otwarcia nienaprawialne Typ - wtryskiwacze cylindrów nr 1 2 i 4 Bosch 0432 193 733 (0986 430 434) - wtryskiwacz cylindra nr 3 Bosch 0432 193 734 (0986 430 435) Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza - nominalne 19...20 MPa - minimalne dopuszczalne 17 MPa Świece żarowe ołówkowe Bosch 0250 020 022 - napięcie zasilania 12 V Czujnik temperatury cieczy chłodzącej termistancyjny podwójny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony na przewodzie wypływu cieczy z głowicy Rezystancja czujnika temperatury cieczy chłodzącej (między stykami &82221&8221 i &82223&8221 złącza czujnika lub &822270&8221 i &822254&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W - przy 60C 540...680 W - przy 70C 400...500 W - przy 80C 275...375 W - przy 90C 200...275 W - przy 100C 150...225 W Czujnik temperatury powietrza zasilającego termistancyjny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony w przedziale silnika z tyłu po lewej stronie (na obudowie filtru powietrza) Rezystancja czujnika temperatury powietrza zasilającego (między stykami czujnika lub między stykami &822213&8221 i &822225&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W - przy 60C 540...680 W - przy 70C 400...500 W - przy 80C 275...375 W - przy 90C 200...275 W - przy 100C 150...225 W Czujnik temperatury paliwa termistancyjny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji umieszczony w pompie wtryskowej Rezystancja czujnika temperatury paliwa (między stykami &82224&8221 i &82227&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822253&8221 i &822276&8221 złącza urządzenia sterującego) - przy 0C 5000...6500 W - przy 10C 3300...4500 W - przy 20C 2200...3000 W - przy 30C 1500...2000 W - przy 40C 1000...1400 W - przy 50C 700...950 W Czujnik położenia ZZ i prędkości obrotowej wału korbowego indukcyjny umieszczony po lewej stronie kadłuba z tyłu (przy kole zamachowym) współpracujący z tarczą nadajnika impulsów o 4 wycięciach umieszczoną na wale korbowym przed kołem zamachowym - rezystancja czujnika (między stykami &82221&8221 i &82222&8221 czujnika lub &822267&8221 i &822269&8221 złącza urządzenia sterującego) 1000...1500 W Czujnik położenia pedału przyspieszenia potencjometryczny umieszczony przy pedale przyspieszenia (wewnątrz nadwozia) zawierający także stycznik swobodnego położenia pedału Oznaczenia styków złącza czujnika - czujnik położenia pedału styki &82221&8221 &82222&8221 i &82223&8221 - stycznik swobodnego położenia pedału styki &82224&8221 i &82226&8221 Rezystancja między stykami złącza czujnika (lub stykami złącza urządzenia sterującego) - &82221&8221 i &82223&8221 (&822224&8221 i &822223&8221) pedał swobodny 800...1400 W - &82222&8221 i &82223&8221 (&822211&8221 i &822223&8221) pedał swobodny 800...1400 W - &82224&8221 i &82226&8221 (&822212&8221 i &822225&8221) - pedał swobodny 800...1200 W - pedał wciśnięty do oporu &165 W Czujnik początku wtrysku elektromagnetyczny umieszczony na wtryskiwaczu 3. cylindra - rezystancja (między stykami czujnika lub między stykami &822255&8221 i &822262&8221 złącza urządzenia sterującego) 80...120 W Regulator wydatku paliwa umieszczony w pompie wtryskowej zintegrowany z czujnikiem położenia trzpienia regulatora - rezystancja regulatora (między stykami &82225&8221 i &82226&8221 złącza pompy wtryskowej) 05...25 W Czujnik położenia trzpienia regulatora wydatku umieszczony w pompie wtryskowej - rezystancja czujnika (między stykami &82221&8221 i &82222&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822256&8221 i &822257&8221 złącza urządzenia sterującego) 49...75 W - rezystancja czujnika (między stykami &82222&8221 i &82223&8221 złącza pompy wtryskowej lub &822257&8221 i &822264&8221 złącza urządzenia sterującego) 49...75 W Zawór elektromagnetyczny początku wtrysku umieszczony na pompie wtryskowej - rezystancja zaworu (między stykami &82229&8221 i &822210&8221 złącza pompy wtryskowej) 12...20 W Zawór elektromagnetyczny recyrkulacji spalin umieszczony w przedziale silnika z tyłu na kolektorze ssącym - rezystancja zaworu 14...20 W Zawór pneumatyczny recyrkulacji spalin zamocowany do kolektora ssącego sterowany podciśnieniem poprzez zawór elektromagnetyczny Czujnik położenia pedału sprzęgła umieszczony przypedale sprzęgła - napięcie zasilania 12 V - rezystancja - pedał wciśnięty maks. 10 W - pedał swobodny &165 W Włącznik świateł hamowania podwójny spełniający również rolę czujnika położenia pedału hamulca umieszczony przy pedale hamulca Oznaczenia styków złącza włącznika - włącznik świateł hamowania styki &82221&8221 i &82224&8221 - czujnik położenia pedału styki &82222&8221 i &82223&8221 Elektroniczne urządzenie sterujące umieszczone w przedziale silnika pod szybą przednią w środkowej części mikroprocesorowe z możliwością samodiagnozowania i regulacji wyprzedzenia wtrysku za pomocą testera VAG 1551 lub 1552 80-stykowe (dwa złącza o stykach oznaczonych 1 do 52 oraz 53 do 80) Typ Bosch MSA 15.5 Pozdrawiam. Wątek zaczerpnięty z VW klub. httpwww.volkswagen-gol...golf-iv-19-sdi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi