części samochodowe nanodatex

volkswagen golf pompa płynu chłodzącego wody

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf pompa płynu chłodzącego wody

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf pompa płynu chłodzącego wody

VOLKSWAGEN GOLF II Wyciek płynu chłodzącego VW GOLF II 13

witam wszystkich mam taki problem wycieka mi płyn chłodzący koło rozrządu a teraz pytanie z skąd on się wydostaje proszę o pomoc

Zapewne wyciek masz spod pompy wody. I teraz albo padł oring pod nią albo pompa już kończy żywot. Ściąg obudowę rozrządu i popatrz. Na zdjęciu masz widoczną pompę która napina pasek

pompa wody to będzie ta

VOLKSWAGEN Wyrzuca płyn z układu chłodzącego. . .

Witamnie dawno zakupiłem pięknego golfa 2 1.8 RP (LPG)od starszej osoby niemal wszystko jest nominalnepo zakupie podjąłem się zmiany kompletnego rozrządu(pasek rolka napinacza pompa wodysimering pod koło pasowe napędu aparatu zapłonowego) równocześnie wymieniłem uszczelkę pod głowicą(głowica splanowanakupione nowe śruby)oczywiście simering na wałek rozrządu tez uszczelki pod kolektory

Zobacz Pompy płynu chłodzącego do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN pytanko o koło pompy wody 1.9 TD AAZ

rocznik 92. Kolo pasowe na pompie wody jest gladkie. Tzn jak przeciagam palcem praktycznie nie czuje rowkow na nim. Pasek zalozony jest gladka powierzchnia do gory tj rowkami do dolu ( rowki smigaja po kolach pasowych). pompa wody nie stawia wielkiego oporu i nie potrzebuje duzego momentu obrotowego dlatego moze byc gladka powierzchnia na kole pasowym. pozdrawiam

ok DZIĘKI WIELKIE za pomoc też obróciłem ten pasek .......przy okazji dowedziałem się że szumi mi trochę łożysko alternatora i trochę ma luz pompa wody(stuka przy ruszaniu za koło pasowe) kurde to pewnie przez ten pasek. Mam nadzieję że tylko silnika nie przegrzałem prze to... bo jak mówicie pompa nie tłoczyła płynu chłodzącego jak trzeba przy odwrotnych obrotach Mam jeszcze pytanko gdzie w tych silnikach golf 94 AAZ jest termostat przy głowicy czy przy pompie wody Jeszcze raz dzieki i Pozdrawiam

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV - dziwna praca silnika

Witam Jestem posiadaczem golf IV 1.9 TDI 110KM ASV ciężko palił na mrozie dlatego wymieniłem świece żarowe lecz silnik zachowuje się jakoś dziwnie tak klekocze na pewno do wymiany napinacz przymierzam się w najbliższych dniach do wymiany rozrządu oleju i filtrów. Może się ktoś orientuje co to może być poniżej filmik z rozruchu przy temp -8 stopni httpwww.youtube.comwatchvDp31V9PSep4

golf poszedł do mechanika napisze jak będę coś wiedział edit wracam od mechanika napinacz paska zewnętrznego rozklekotany jak nie wiem chodzi w jedną i w druga stronę(zamówiony nowy) co do cieknącego płynu to wyciekł szedł od pompy wody dobrze że pompa nie strzeliła bo by było nieciekawie okazało się również że rozrząd był źle ustawiony tzn pół ząbka do przodu z tego co mi

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II I PROBLEM Z UKŁADEM CHŁODZENIA PILNE

Witam Od ok. 2 lat jestem właścicielem Vw golfa II z silnikiem 13 (gaźnik) i LPG Od niedawna mam dziwny problem chodzi mianowicie to że Po wyłączeniu ciepłego silnika np. po dłuższej jeździe w mieście Gotuje mi się woda w górnym wężu dochodzącym do chłodnicy Po dotknięciu ręka można wyczuć jak woda się gotuje zresztą słychać wyraźnie wrzenie Nie zdąży się jeszcze włączyć

Opisane przez Ciebie objawy - przypominają mi problemy z moim układem centralnego ogrzewania w chacie które było zapowietrzone. Mogła powstac w układzie taka swoista bańka powietrza której pompa nie moze przepchną tym samym tak naprawde mozesz nie miec wymaganej do chłodzenia ilosci płynu - i stąd może te problemy.Może... Druga sprawa któa mnie zaniepokoiła - to to ze piszesz o wodzie

VOLKSWAGEN Bardzo duża temp. - uszczelka pod głowicą

Witam pisałem już kiedyś tutaj że mam problem z temperatura w moim golfie 3 1.4 abd lecz problem dalej jest tzn. grzeje się bardzo płyn chlodzacy od jakiegos czasu. Termostat wymieniony na wachlera sprawny czujniki ostatnio wymienione ale stare okazaly sie sprawne temp dochodzi do 110stopni jak postoje chwile w korku najczesciej. W dakolu siedzieli pół dnia i nie wiedzą dokladnie co jest nie

kilkaset złotych ale połowę z tego trzeba wydać na specjalistyczne klucze ściągacze i zestawy do blokady rozrządu dla silnika ale to jest jednorazowa inwestycja i jak raz kupisz narzędzia to będziesz je miał na całe życie a nawet dla swoich potomków. Instrukcje jak samemu zrobić uszczelkę pod głowicą znajdziesz na tym forum oraz w książkach z serii Sam naprawiam VW golf.

VOLKSWAGEN Gotuje sie woda węże max twarde o co tu chodzi

VWitam Mam problemik z moim golfem od okolo roku.. ciągle coś się dzieje w układzie chłodzenia tj. 1) wyciek z pompy wody pompa wymieniona 2) wymieniłem termostat na oryginal Wahler (węże caly czas rownomiernie gorące parzące przez cały okres zabaw w gotowanie wody) 3) wyciek z króćca bocznego silnika wymieniony na zamiennik 4) powyzszy krócieć zamiennik puścił króciec wymieniony

VOLKSWAGEN Z cyklu Dlaczego nie pali - najczęstsze problemy.

Witam z racji tego że pojawia się coraz więcej tematów dotyczących problemów z odpalaniem naszych diesli postanowiłem zrobić mały poradnik dzięki któremu wstępnie będziecie mogli dojść co jest nie tak i w miarę możliwości naprawić auto pod blokiem. Diesel musi odpalić w każdy mróz jeśli spełnione są cztery warunki 1)Jest porządny akumulator 2)Jest paliwo 3)Jest kompresja 4)Grzeją

VOLKSWAGEN Wymiana uszczelki pod głowicą

Witam. W moim golfie mk2 1.6 z gazem miałem następujące objawy ubytek płynu chłodzącego. W pore tego nie zauważyłem i przegrzałem silnik. Po tym zostało wymienione przez mechanika termostat pompa wody czujniki temperatury i jakiś bezpiecznik. Wtedy temperatura zawsze utrzymywała sie na równym poziomie. Jednak płyn chłodzący nadal pochłania w zastraszającym tempie a nieszczelności

VOLKSWAGEN Rozrząd hałasuje

Posiadam golf II 1.3 (wtrysk). Dzisiaj wymieniłem rozrząd (pompa wody i pasek) olej i filtr oleju a także płyn do chłodnicy. Po wyjechaniu od mechanika było ok ale tak po 10 km szczególnie jak stawałem na światłach czy przed domem (wtedy najlepiej słychać bo jest cicho) słychać takie coś jakby rolka nie była nasmarowana i tak się kręci i wydaje taki dzwięk jakby właśnie nie była

VOLKSWAGEN Przegrzany 1.9 SDI

Posiadam golfa mk3 z silnikiem 1.9 SDI. Wczoraj podczas śnieżycy aby wybić się z domu musiałem przejechać przez większą zaspę co spowodowało (nie wiem jakim cudem) spadnięcie paska Silnikpompa wodypompa wspomagania. Niezauważyłem tego (śnieżyca ciężkie warunki na drodze nie poczółem nawet oporu na kierownicy) zaczołem podjeżdżać pod górkę gdy prawie u samej góry mrógła mi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

troszkę odbiegliście od tematu ale ja wrócę do hasła rzuconego w temacie tego topicu. Passat 1997r. 16 AHL. Temperatura na zewnątrz 0-1 stopnia odczyty temperatury płynu z VAGa. Jazda oszczędna maks. 60-70kmh 5ty bieg. pompa wody nowa termostat sprawny czujnik sprawny. temperatura płynu chłodzącego przed załączeniem silnika 6 stopni. Temperatura 30 stopni osiągnięta po 110 sekundach. temperatura 60 stopni osiągnięta po kolejnych 130 sekundach czyli po 4 minutach od odpalenia. Temperatura 90 stopni po kolejnych 240 sekundach czyli 8 minut jazdy od włączenia - w sumie jakieś 3-4 kilometry. Porównanie do grzania się AFNa w golfie przemilczę bo tam trzebaby wartości przemnożyć przez 3 jak nie więcej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piszczeniećwierkanie-nie_paski_ani_napinacze

Witam Przeszukalem juz forum ale wszystkie podobne objawy dotyczyly paska wielorowkowego jego napinacza albo sprzegielka alternatora. U mnie niestety nic z tego Sytuacja wyglada nastepujaco - Passata B5 19 TDI (AFN) 260 tys km przebiegu 1999 r. - Rozrzad pasek wielorowk. oryginalny napinacz pasek klimy - wymieniony ok. 18 tys km temu. - spalanie miasto - 75l trasa ok. 6l Problem to dzwieki wydobywajace

Witam Co prawda nie ten silnik ale ja stawiałbym na pompę wody miałem tak w golfie IV ćwierkała coraz częściej i głośniej aż pewnego dnia zaczął wyciekać płyn chłodzący i wtedy było już jasne. Nie wiem czy u Ciebie też jest pompa napędzana paskiem rozrządu sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego. Pozdrawiam.

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi