części samochodowe nanodatex

volkswagen golf pompa olejowa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf pompa olejowa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf pompa olejowa

VOLKSWAGEN Ile może kosztować pompa olejowa

Ile może kosztować pompa olejowa do golfa 3 CL 14 92r. W internecie znalazłem takie pompy ale były bardzo drogie i ceny wachały się między 800zł a 1000zł w sklepie się pytałem i facet powiedział mi że około 350zł to już sam nie wiem a może ktoś z was może wie ile takie coś może kosztować w hurtowniach. Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN golf tdi 1z przerywa nie pompa nie układ paliwowy pomocy

Witam moj golfik III 1z tdi przy 35 tys przerywa wymieniłem pompe przepływomierz sterowanie turbina komuter sterowanie zaworem EGR umyłem zawór EGR filtr paliwa wymieniony na kompie 0 błędów a auto jak przerywało tak przerywa ponadto max predkość to 130kmh nie przyśpiesza dalej robi sie dziura mam podejrzenie na uszkodzony czujnik położenia wału korbowego wieniec na wale korbowym lub intercooler czasami słyszę świst prosze o pomoc

ze jest w 100% sprawna przekładka wtrysków przekładka sterownika przekładka zaworów sterujących turbina i zaworem EGR wymyty i wyczyszczony zawór EGR sprawdzony potencjometr pedału gazu wymieniony czujnik położenia wału korbowegoco pozostało to grzebień na wale korbowym ściągnołem miske olejowa i nie wygląda na uszkodzony nie ma rys na nim ani luzów juz nie wiem co mam zrobic z golfikiem

Zobacz Pompy oleju do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN Wałki balansujące pompa olejowa 2.0 tfsi AXX

Witam wszystkich forumowiczów. Mam na imię Adam i jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem golfA V GTI 2.0 TFSI 200KM. golf po rozgrzaniu tracił ciśnienie. Po rozebraniu pompy olejowej znaleźliśmy luz przy wałku balansującym (wyrównoważającym). Prawdopodobnie tu gubi ciśnienie. Zdjęcia problemu załączam. Nowy zespół pompy olejowej to koszt w detalu 5500zł Czy jest na to jakiś sposób tańszego załatwienia sprawy Na Allegro nikt nie ma takiej pompy. Pomocy

VOLKSWAGEN miska olejowa z czujnikiem z audi do golfa 3 1Z

witam. orientuje sie ktoś z jakich silników pasuje miska olejowa z czujnikiem z audi do mk3 1z musi być 1.9 pd czy vp od 2.0 nie pasuje mam do kupienia z silnika 1.9TDI BXE BKC podejdzie

z zadnych nie bedzie pasowac poza tym ze jest alu to ma inny kształt z razji tego ze w 1Z pompa oleju napedzana jest walkiem posrednim a w ALH AGR itd ( przy alu misce) napedzana jest lancuchem z walu

VOLKSWAGEN [MK II] pompa olejowa

Samochód to golf II 16 TD JR W ETKA podane jest oznaczenie pompy oleju 028 115 105 G a dla samochodów z ABSem 068 115 105 BN I pytania. Czym te pompy się różnią i czy można zamiast tej pierwszej wstawić tą drugą Ewentualnie czy można wstawić jeszcze jakiś inny zamiennik

VOLKSWAGEN Pompa oleju do 1.6

Witam Ludzie pomóżcie bo już dwa tygodnie samochód stoi nie na chodzie. Chcę kupić pompę oleju do golfa 3 1.6 AEE 1995r w sklepie są jakieś problemy bo a tu numer silnika nie odpowiada pompie i nie wiem co mam kupić . Mechanik po wyjęciu pompy podał mi jej numer. 032 115 153C chciał bym kupić zamiennik w przystępnej cenie. Mi wydaje się że dobra by była ta tylko że to jest oryginał

VOLKSWAGEN Pompa oleju

Witam na poczatku chciałem sie przywitać .Od pewnego czasu jestem posiadaczem golfa mk5 19 tdi 105ps jest jeszcze w naprawie ale juz niedługo.............moje pytanie jest zwiazane z pompa oleju ponieaż mój egzemplac wjechał na cos i poszła misa olejowa i została uszkodzona zewnetrzna część pompy olejowej jest to uszkodzenie tylko i wyłacznie obudowy tej pompy ale pewno nie mozna dostać

VOLKSWAGEN GOLF III Golf MK3 problem z czujnikiem oleju

Witam ostatnio przed wyjazdem z domu sprawdziłem poziom oleju było wszystko ok. Ale podczas podróży (przejechałem jakies 80 km) z prędkością tak 110-130 oczywiście nie cały czas ale średnio tak było na dworzu było ponad 30 stopni gorąco i nagle podczas jazdy zaczęła mi wariować i pikać lampka od oleju wiec się zatrzymałem bo nie wiedziałem co jest grane wyłączyłem silnik

hehe to sie nazywa choroba golfow 3 hehe. jak zaczyna juz pykac to za jakis czas czesciej zacznie . przewaznie jak olej osiagnie temperatura ponad 93stopnie wtedy jest zadki i pyka. powud to pompa olejowa juz pomalu wysiada i nie ma sily przy jakis tam obrotach podniesc cisnienia ale ja juz mam tak 2 lata i olewam to bo pzewaznie tak miedyz 2300-2400 zalancza sie wystarczy dodac gazu tak do 2700 i przestaje.

VOLKSWAGEN Golf 1.3 Nz - problem z ciśnieniem oleju(

Witam. Mam problem ze swoim golfikiem. Otóż gdy jade bardzo spokojnie(do 25 tys obr) to wszystko jest w porządku. Gdy obroty silnika przekroczą około 25 tys to włącza Mi sie kontrolka od cisnienia oleju wraz z piszczałką Czym to może byc spowodowane dodam że ciśnienie było sprawdzane i jest ok została też wymieniona pompa olejowa na nową czujniki wyglądają na dobre niedawno były

VOLKSWAGEN Wymiana silnika w golfie 3

Pytanko. Mam problemik z moim autem. Mam golfA 3 1.8 GL 90KM no i silnik mi padł... tzn. bierze olej i nie ma cisnienia na cylindrach na trzech niecale 9 a na jednym niecale 8 atmosfer. Musze wybrac... robić remont czy kupić inny silnik. Remoncik jaki powinienem zrobic to planowanie glowicy wymiana prowadnic zaworow wymiana popychaczy itd bez szlifu bloku i wymiany tłokow (mam nadzieje) . Zastanawiam

Może to wbrew logice ale zgodziłbym się z Cefaloidem. Pod jednym warunkiem - że masz pewność że to głowica ewentualnie co do dołu to wymiana pierścionków. Mam 2 VW i wiem że mały remontik głowicy i w jednym i w drugim sporo pomógł (przy 150 tkm passat 293 tkm golf). A wsadzenie drugiego motoru to owszem jest wyjście ale żebyś nie włożył czegoś co już masz. Czyli b. dokładna

VOLKSWAGEN GOLF III Golf 3 1.9 GTD - brak sprężania (kompresji)

Witam Wstawię tylko film z odpalania na zimno. Nic więcej nie piszę żeby nic nie sugerować. Proszę o pomoc w określeniu co to może być. Zawsze na zimno jest taki problem. Dzięki

Może wytłumaczę za pomocy zdjęciapainta i krótkiego opisu Na zdjęciu pompa jest rozłożonaale chyba nie trzeba być geniuszemżeby domyślić się gdzie mają być koła zębate tłoczące olej. Otóż gdy owe koła tłoczą olejten pod wysokim ciśnieniem dostaje się do kanału zasilającego główną magistralę olejową silnikaczyli żółta strzałka w dół (w rzeczywistości powinna być

VOLKSWAGEN GOLF III Dziwny PROBLEM z VW Golf III POMOCY...

Ave Mma bardzo dizwny problem z moim VW golf III 1.8 podczas dluzszej jazdy na odcinku 100 km w polowie drogi jak juz silnik sie dobrze rozgrzeje przy mniej niz 2 tys. obrmin zapala sie lampka od smarowania natomisat jeseli jade caly czas okolo 3 tys-4 tys.obrmin nigdy sie nie zapali jezeli tylko jest juz jakies chamowanie i obroty spadaja ponizej 2 tys. wlacza sie lampka po przegazowaniu na powyzej

Ave Panowie wymienilem Olej na Mobil M 15w40 taki jak byl w tym silniku od samego sprowadzenia filtr powietrza i filtr OLEJU na FILTRON. Teraz w piatek zobacze czy na trasie zrobi mi to co poprzednio. O tej kontrolce oleju mozna by bylo wiele napisac bo tak naprawde przyczyn moze byc wiele filtr oleju olej deska rozdzielcza i wiele innych. Czujniki mam oki bo wymienialem oby dwa olej jest nowy i wszystkie

VOLKSWAGEN GOLF III Problem Golf 3

Mam problem z golfem 3 94r. zagazowana benzyna.Podczas jazdy zaczyna migac kontrolka oleju i samochod gasnie a potem nie chce zapalic.Czasem zapala po odlaczeniu czujnika oleju a czasem nie. Komputer nie wykazal zadnych bledow. Czujniki sa wymienione.Olej nigdzie nie wycieka. Temperatura silnika jest idealna.Auto potrafi przejechac 200 km i nic ale zdarza sie to od czasu do czasu i nie da sie jezdzic.

tylko ze przed remontem było to samo wiec to nie przez remont i nie przez zły olej Zastanawiam sie czy to nie jest po prostu pompa olejowa [ Dodano Wto Wrz 12 2006 1308 ] inna sprawa ze jezdzi i nie gasnie ale jak go zgasze i postoi klika mniut to nie chce zapalic

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9 tdi cos klepie na jałowych obrotach

witam mam taki problem otóz jak silnik sie nagrzeje to słychac jakies takie klepania nie wiem co to jest jak wyjde z autka tego nie slychać nie wiem co jest 5 tak myslalem ze nie mam tej maty wygluszajacej maskę tzn polowy nie ma bo poprostu wyleciała i tak myslalem ze przez to taki dźwięk jak podnoszę maske to silnik ladnie pracuje i nie slychac tego klepania.

jaki masz poziom oleju w silniku jaki jest przebieg silnika moze pompa olejowa jest juz za malo wydajna na wolnych obrotach.

VOLKSWAGEN golf 1.6 td nie odpala

mój problem jest dosyc powazny poniewaz mi mój ukochany sprzęcior nie odpala. A wszystko zaczelo sie od tego ze mi rano padł aku wiec podłaczyłem prostownik po jakichs 15 min zaczołem kręcic ... ładnie kręci kopci i nie zapalił sprawdzilem swiece sa ok odpowietrzalem układ i nic nawet próbowalem odpalic z banki (jakis czas temu mi sie bak przytkał) paliwo podaje układ odpowietrzony

rozwiń to bardziej bo ja też wymieniałem szklanki i po wymianie muszę kręcić rozrusznikiem 2 minuty aby łaskawie zapalił i na niskich obrotach się nie kwapi chodzić ciężko go w ogóle wyregulować bo oprócz kieliszków była wymieniana pompa wtryskowa a i do tego jeszcze pompa olejowa na łeb dostała i filtry paliwa rozwalała (uszczelki) ale to porobione tylko coś mi się wydaje że

VOLKSWAGEN 1.6 td z audi do golfa

W moim golfie 1.6td silnik głośno klepie i nie ma mocy od początku miałem z nim problemy mam już go dość ale trafił sie drugi z audi 80b3 dostałem go za darmo więc postanowiłem przełożyć go do swojego. Wiem że alternator jest nie w tym miejscu pompa wspomagania raczej też podstawa filtra oleju jest inna ze względu na chłodnice oleju którą chciałbym zostawić u siebie tylko nie

Musisz przełożyć łapy mocowań miskę olejową i prawdopodobnie sprzęgło. Osprzęt taki jak alternator czy pompa wspomagania też zamontuj tak jak masz w swoim więc pewnie jakieś mocowania tych rzeczy trzeba przełożyć. Silnik powinien wyjść bez wyciągania skrzyni ale radziłbym Ci zdemontować przedni pas z chłodnicą i wyjedziesz silnikiem do przodu.

VOLKSWAGEN Uszczelka pod głowicą pompa wspomagania

Witam. W sobote przy wymienia oleju gość stwierdził u mnie w golfi III wyciek oleju oraz płynu od wspomagania kierownicy...Mówił o uszczelce pod głowicą lub misce olejowej podjechałem potem do mechanika i stwierdził ze prawdopodobnie będzie uszczelka pod głowicą.. Dodam ze podczas postoju samochodu na parkingu nic nie kapie na ziemie to chyba misa olejowa bedzie w porządku A co do tej

VOLKSWAGEN Golf Vr6 Kontrolkaklekot przy odpalaniu na zimnym motorze..

Czesc jestem tu nowy mam taki problem ze gdy silnik jest zimny i go odpalam slysze klekot i w tym czasie kontrolka oleju miga z 3 sekundy dodam ze ten klekot slychac przez te 3 sekundy glosniej puzniej stuka ale ciszej (popychacze wiem ) ale czemu na poczatku klekot jest glosniejszy i ta kontrolka

witam z ta kontrolka prawdopodobnie pompa olejowa jest nie szczelna albo gdzies schodzi olej ja mialem tak jak wymienilem filtr oleju i olej zapalilem przez 3 sekundy migal olej potem juz tego nie bylo pozdrawiam

VOLKSWAGEN Nowy Golfiarz)-Help Me

Witam kolegów Na samym poczatku chciałem powiedzieć że niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem golfika II)) z silniczkiem RP 1.8 z przebiegiem 150 tyś sprowadziłem sobie go osobiście z niemiec po zaj........ kłopotach przy rejestracji typu złe tłumaczenie czy stanie w urzedzie celnym po 4 godziny od rana co osobiście staram się przemilczeć((( dostałem dzis karte pojazdu i nowy

na początku to co ci klepie to popychacze. zanim cisnienie oleju wzrosnie do odpowiedniego stanu to tak jest nie u wszystkich ale sie zdarza. ale co do mrugania kontrolki to moze byc zrąbany czujnik cisnienia oleju lub masz troche zamale cisnienie co moze byc spowodowane za malymi obrotami silnika nie sprawna pompa olejowa no i najgorsze to podjechany silnik czego nie rzycze.

VOLKSWAGEN Wymiana silnika ALH

Panowie jest jakas roznica pomiedzy silnikami ALH lub AGR... to znaczy oczywiste ze musi byc jakas roznica jak sa inne oznaczenia ale czy moge wrzuci do swojego autka gdzie mialem silnik ALH 1.9 TDI 90PS np silnik o oznaczeniu AGR lub inny bez zadnych istotnych przerobek np zostawic osprzet od ALH a wrzucic AGR.. i czy macie jakies moze namiary na jakis naprawde dobry warsztat gdzie solidnie za rozsadna cene przerzuca mi nowy silnik... W wawce lub okolicach

[ Dodano 28 Sty 2008 1654 ] 1. turbina - ALH VNT AGR - west gate 2. sprzęgło - pierwsze AGR w nadwoziu golfa IV miały koła jednomasowe (do 100 000 egzemplarza) później AGR też mają dwumas 3. wtryskiwacze - ALH ciśnienia otwarcia 220300 AGR -190300 otworki dla obu 0184 mm. AGR da się przeregulowac też na 220300 Co do przerzucenia silnika - jak nic nie padło z osprzętu (szczególnie chodzi

VOLKSWAGEN problem z moim mk2 1.6TD

a mianowicie mam problem z odpaleniem mojego autka.....z początku odpalił i strasznie nim trzęsło obroty na obrotomierzu na 0 jak dodałem gazu bo chciałem ruszyć auto gasło(nie wiem wogóle co robić(pomocy( no jak na razie rozładowałem akumulator i pojechałem kupić bezpiecznik ten taki metalowy który znajduje się pod maską nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego

ludzie przeczytalem wasza pogawedke i rece mi opadaja mialem juz rozne samochody VW golfa 2 renault a teraz mam nissana w dislu wszystkie samochody mialem w dislu zachwalacie jakie to dobre i trwale samochody a ja wam powiem uczciwie te samochody sa tylko i wylacznie uzywane w mojej branzy poniewaz sa do nich tanie czesci a w srodku golf 2 wyglada jak by tapicerka byla tasakiem ciosana silnik jest

VOLKSWAGEN Czerwona kontrolka

Siemanka wszystkim .Mam mały problemik . Zakupiłem golfa2 1.6D i od pewnego czasu zaczeła mi migac czerwona kontrolka na tablicy zegarow w miejscu gdzie wychyla sie wskazówka temperatury oleju. Sprawdzałem juz płyn w zbiorniczku wyrównawczym Jest w porzadku a takze sprawdziłem płyn hamulcowy jest ok.NIE WIEM z jakiego powodu to miga. Jezeli znacie problem z którym sie spodkałem PROSZE O RADY jak go rozwiazac. I z gory bardzo dziekuje

Dzięki Pomierze cisnienia w warsztacie moze pompa olejowa sie juz konczy ... Jak tylko kupilem tego golfika to jak jechalem 150-140 kmgodz. dluzszy czas to sie tak robilo ale teraz to juz przy spokojnej jezdzie 90-100 kmgodz. tak mi brzeczy w desce rozdzielczej i miga smarowanie. Problem ten mnie zaczyna bardzo niepokoić. Dzisiaj w garazu z mechanikiem (moj brat) zdejmieny miske olejowa i popatrzymy.

VOLKSWAGEN Wymiana Dolu Afn

Witam jak to jest z tymi silnikami bo chcem do swojego passata b5 dol zmienic z galaxa beda jakies wieksze problemy

Ja zauważyłem różnice montażu podstawy pompy wody w silniku z golfa mk3 i z passata b5. W mk3 jest pompa jak w np. golfie mk2 natomiast w passacie b5 jest pompa wody okrągła i ma inaczej romizeszczone otwory dwa dolne przy bloku nad miską olejową. Idzie to uciąć i przespawać nawet migomatem... Różnicy w sharanie i innych nie znam. Ale jeśli ma otwory montażowe dla łapy podtrzymującej silnik w tym samym miejscu to resztę przespawasz.

VOLKSWAGEN swap 1.6D do T3 nie odpala kontrolka oleju nie gasnie

Witam Przełożyłem silnik 1.6d 50 KM z golfa do T3. Zmieniłem miskę olejową i pompę oleju ze względu na inny kształt i ułożenie silnika w komorze. Kolektor wydechowy i chłodnica oleju przy filtrze także został zmieniona. Przy próbie odpalenia pojawiły się następujące problemy 1. silnik nie chciał odpalić. zaobserwowałem że nie leci do paliwo. wlałem bezpośrednio do pompy paliwa

pompa Vaccum jest od silnika golfa . Wymieniłem tylko miskę i pompę oleju. Mam nadzieję że dobrze ją umiejscowiłem przed dokręceniem bo nic nie wskazuje na to żeby było inaczej. Weszła do końca w swoje gniazdo. Jeżeli istnieje powiązanie napędu pompy Vaccum z pompą olejową i muszą ze sobą współgrać to czy to może być powodem braku ciśnienia oleju- pali się lampka. Może są

VOLKSWAGEN Problemy z autem po generalnym remoncie

witam jestem posiadaczem golfa III 2.8 vr6 mam problem z ktorym nie moge sie uporac. niedawno zagialem miske olejowa i przytkala ona pompe olejowa i przez to zatarlem panewke i ja obrocilo dalem auto do mechanika i zrobili mi kompletny remont silnika tzn. wymiana pierscieniwymiana walu planowanie glowicy wymiana panewek wymiana swiec rozrzadu kabli wysokiego napiecia kompletny remont. problem wystapil

VOLKSWAGEN Co zrobić w silniku przy remoncie

Witam w moim golfie mam aktualnie 13 MH z LPG jestem już w takim wieku że mądrzeje powoli i postanowiłem wywalić LPG. Kupiłem drugiego golfa z silnikiem 1.6D i chce zrobić swap. Silnik jest mokry kapie olej miejscami. Chce go niskim kosztem doprowadzić do porządku. Na mojej liście zakupów już mam - kompletny rozrząd z pompą wody - uszczelkę pod miskę olejowa - uszczelkę pod głowicę

VOLKSWAGEN cos jest nie tak z moim TDI czy mi sie tylko zdaje

witam wszytkich. niedawno zakupiłem vw golfa IV. Jest to mój pierwszy samochód z silnikiem TDI. Zauważyłem w nim jedną rzecz która mnie bardzo irytuje. chodzi mi o moc silnika na niższych obrotach 1000-1500obrmin a nawet do 2000. Mam wrażenie że w tym zakresie obrotów jego moc jest koszmarnie mała. Bardzo często zdrza mi się że samochód mi gaśnie kiedy chcę szybko ruszyć (np zjechać

VOLKSWAGEN W 1.9D ecomatic mrugaja lampki od skrzyni biegow

Mrugają mi jednocześnie trzy lampki m.in. ta od biegów chociaż samochód jest na luzie występuje blokada na jego odpalenie. Czy może ktoś wie gdzie mogę zrobić mostek Może ktoś posiada schemat elektryczny wersji Ecomatic Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam Jozek58.

ok chyba ja będę w stanie pomóc bo miałem identyczną sytuację która skończyła się tym że po wizytach u paluszkow ktorzy w zyciu takiej skrzyni w golfie nie widzieli wylądowałem w ASO vw w piasecznie - suma sumarum drogo bardzo wcale nie kosztowalo 400pln (robocizna w aso vw wiadomo 250 za godzine a wiec problemu szukałbym pod maską w okolicach pompy sprzęgła - to to g..no które po

VOLKSWAGEN Silnik 20 oznaczenie 2E - Duzy problem z ukladem smarowania

Witam Mam powazny problem z slnikiem 20 oznaczenie 2E ten sam silnik co passat corrado golf itp. Samochod kupilem kilka dni temu Toledo 92rok silnik 20 GT z instalacja gazowa Lovato z 2002 roku. W silnikach grezbi ajuz od wielu lat ale taki cyrk jak mam to po raz pierwszy. mam nadzije ze jest tu jakis spec od silnikow VW. Umylem silnik zdawalem sobie sprawe ze kalbe mam stare itd (mylo sie gorsze motory

VOLKSWAGEN Piasek w układzie smarowania Jak wyczyścić układ smarowania

Witam Mam problem z moim golfikiem 1.9 TDI 110km Ciągiem smutnych zdarzeń golfik ma drugi silnik niestety owy silnik został kupiony bez miski olejowej. Jak się później okazało od dołu musiał dostać się piach dodam tylko że smok i pompa były całe siateczka na smoku też była ok. Po założeniu i odpaleniu auto jeździło ale nie miało mocy podczas powrotu do domu stanęło i nie chciało

VOLKSWAGEN kontolka oleju

witam mam taki problem w moim golfie że nie wiadomo dlaczego podczas jazdy zapala się kontrolka oleju . Olej jest ( nawet troszke ponad stan ) nigdzie nie cieknie ( ciekło ale powymieniałem simeringi przy rozrządzie pod miską olejową i uszczelke klawiatury ) ciśnienie oleju jest w normie wymieniłem czujnik oleju . Nie miga za każdym razem tylko wtedy gdy wchodze z niskich obrotów na

VOLKSWAGEN Mrugajaca kontrolka oleju

Witam Jestem nowy na forum. Mam takie pytanie kiedy jade moim autem jakies 20km i olej przekroczy temp. 94 stopnie wlacza mi sie bzyczek i kontrolka oleju. Co ciekawe jak nie przekraczam 2000 to kontrolka nie mryga ale jak jade powyzej 2000 tys to sie wlacza i tak napiernicza az znowu nie przekrocze 2500 do 3000 czy to moze byc pompa czy moze cos gorszego. Zaznaczam ze silnik ma kopa (cisnienie 121212 i 10) i panewek tez nie slychac Prosze o wasza pomoc z gory dzieki.

No i lipa( wymienilem oba czujniki oleju (bialy i brazowy) i znowu to samo... teraz obawiam sie najgorszego W najlepszym wypadku moze jedynie pompa olejowa. No chyba ze te n licznik o ktorym ktos tu pisal ale w to raczej nie wierze aby licznik mial cos do tego Przy okazji jakie kupic najlepiej swiece do golfa i kable (golf jest na gaz i benzyne) z gory dzieki za pomoc wszystkim Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN COS MI HUCZY PODASZ JAZDY 1

witajcie mam problem jestem uztkownikiem mojego golfika i od ostatnich mrózow gdy wyjeżdzam z garazu to na trasie cos mi chuczy z silnika. podejżewam ze to pompa olejowa piszczy bo jest zimny i gesty olej. czy mam racje czy to cos powazniejszego. Pomózcie golf 93 16 Bgaz ABU

VOLKSWAGEN mk3 1.9 td bierze olej i dmucha spalinami z wlewu oleju

witam mam problem mój golfik spala olej i to dosyć dużo około 8 l na 10 tyś.Gdy zapalam zimny silnik rano z korka wlewu i z bagnetu nie dmucha dopiero gdy pochodzi z dwie minuty zaczyna dmuchać.Co może byćczy głowicz walnięta uszczelniacze pęknięta może prowadnicea może przegrzany pierścienie zmienić a tak wogule to doszłem że ktoś wymienił silnik prawdopodobnie przed sprowadzeniem

VOLKSWAGEN Dziwne wibracje mojego Dieselka

golf III 97 1.9 TDI silnik ALE (90koni chip) na starcie napisze że mam świeżuteńkie ORYGINALNE poduszki silnia i to jest fizycznie niemożliwe żeby to była ich wina gdyż samochód nie drży zawsze. Drgania dotyczą wyłącznie biegu jałowego (byłem na komputerze już i zwiększyłem do maximum obroty biegu jałowego). Drgania występują okresowo raz drzy a raz nie drży kiedy już drży

VOLKSWAGEN Jaki koszt wymiany panewek

Witam szanowne grono Jestem nowy na forum . Posiadaczem golfa jestem od 5-ciu miesięcy jak do tej pory nie miałem większych problemów ale jakieś dwa tygodnie temu na trasie zapaliła się kontrolka oleju i ten brzęczyk jechałem jakieś 130kmg potem przez tydzień nic i znowu podejrzewam że to panewki bo przy 3000 obr. coś dzwoni i stuka autko nie bierze oleju co dziwne . Pytanie jaki może

VOLKSWAGEN 1.8 16v KR co jest ich wada ze sie zacieraja

mam juz 8 kr kupilem go w tamtym roku rozebralem go i zrobile szlif walu ze wzgleduz ze zawsze mi sie panewki na korbowodach zacieraja i teraz po przejechaniu 4000 zaczela sie lapac panewka na 3 i dlaczego One maja jakac wade i jak ja naprawaic napewno papy olejowe byly ok Jest ktos na tyle moadry zeby mi to wyjasnic A pierwsze 1000 kim przejechalem na oleju mobil1 (15w40) i nie przekraczajac 3000obr.

na panewkach brak jakichkolwiek rys dałem tacie pompę olejową do remontu-z tego co mówił miała już jakieś rysy ale jeszcze mieściła się w luzach książkowych-006-015 mm-teraz mam 005-006 mm czyli raczej to nie wina natrysków tłoków może sama pompa siedzi może kanał olejowy w wale jest przytkany może to zbieg okoliczności ze tą samą usterkę masz zarówno w corrado jak i w golfie

VOLKSWAGEN [mk2 JP] diagnostyka układu chłodzenia.... przegrzewanie

witam zauważyłem ostatnio niepokojący objaw w układzie chłodzenia... podązając drogą diagnostyki problemów w moim JP wymieniłem czujnik temperatury silnika... decyja raczej słuszna bo stary czujnik był juz na wykonczeniu.....cały w osadzie.... wskażnik w desce reagował raczej leniwie na dane z czujnika. i co nastąpiło... od czasu wymiany czujnika zauważyłem pokaźny wzrost temperatury...

ale przecież w JP czujnik wentylatora jest wkręcany w chłodnice.... wiec jaka rurka układ mam raczej drożny ... ciśnienie jest wporzo.... myśle ze jakby coś było przytkane to objawiałoby sie to jakimś wylewaniem przez zbiorniczek... (jeśli pompa nabije do obiegu wiecej niż by przeszło przez przytkaną cześć instalacji)... [ Dodano 09 Wrz 2006 2025 ] PS. wydaje mi sie ze wskazania temperatury na 34 skali to raczej chyba są nienormalne...... zauważyłem pocenie uszczelki pod klawiaturą i mokrą miske olejową.... tego nigdy nie było...... jednak golfer ma chyab za gorąco..... help....

VOLKSWAGEN olej w filtrze kontrolka cisnienia oleju

Może i już się powiela temat... nie wazne. Kupilem auto golf IV 1.4 16v w trakcie powrotu do domu po okolo 20 km zapalila sie lampka cisnienia oleju mrygała i po 5-7 sygnalach przestawała i pozniej znow i znow dopoki nie wchodzilem w wieksze obroty migala mi non stop. Po powrocie do domu okazalo sie ze ma nalane oleju ponad stan 4 litry. Wiec wymienilem olej wraz z filtrem. po filtrze bylo widac

U żony w 1.4 ahw też kontrolka ciśnienia oleju się świeci .... od roku Zmierzone ciśnienie 06 bara na rozgrzanym silniku czyli zdecydowanie za mało. Zdecydowałem że nie będę tego robił bo się to nie opłaca a i tak planowaliśmy kupno nowego samochodu. golf jednak jeździ tak od roku i nic nie wskazuje na to żeby szybko padł. Silnik chodzi cicho i równo oleju bierze jakieś 15 l na

VOLKSWAGEN [Mk2] Dlawi sie i gasnie

Witam to moj pierwszy post na forum. Mam golfa z 1990 r. silnik 1.3 i. Mam nastepujacy objaw jade i w pewnym momencie silnik traci moc naciskam gaz i inic nie reaguje samochod staje i gasnie musze zapalic go z kluczyka nic nie pomaga redukacja biegu jak sie toczy nic to nie daje i nie odpala. Na wolnych obrotach silnik chodzi i po 30 sekundach gasnie bez zadnego szarpniecia spadku obrtowo gasnie czsami

VOLKSWAGEN Poziom oleju a kontrolka oleju

Mam pytanie kiedy powinna zapalić sie kontrolka ostrzegawcza oleju sprawdzałem bagnet i olej można powiedzieć znajduje się ciut poniżej tych kropeczek Jednak kontrolka jeszcze sie nie zapala...

to jeszcze nieprędko się zapali u mnie na bagnecie nie było śladu oleju a kontrolka nie świeciła w golfie zaświeci się dopiero wtedy jak poziom będzie na tyle niski że pompa olejowa nie będzie miała co zassać i spadnie ciśnienie lub jak wystąpi uszkodzenie pompy oleju

VOLKSWAGEN pukanie z silnika

Witam mam taki problemKupilem autko 10 dni temu jest to golf mk3 1.4 60KM bylo przez pare dni ok po czym auto do 3 tys obrotów zaczeło halasowacstukalo w silnku jak by stukanie a metaliczny troche dzwiekwiec pojechalem i wymienilem Olej plus filtr nowy no i nadal to samo qrdeAuto Wg mnie nie bylo kąbinowane na sprzedaz.Moze pompa olejowa widze ze mialo wymieniony pasek rozrządunie widze zeby auto

VOLKSWAGEN [MK3 1.8] kontrola ciśnienia oleju - PROBLEM

witam all stalem sie posiadaczem golfa III 1.8 92r. i odkad go mam dreczy mnie jeden problem zwiazany z kontrolka cisnienia oleju a raczej nieznośnym pikaniem ktoremu towarzyszy miganie diody praktycznie wszystko juz probowalem mianowicie - wymiana oleju - wymiana czujników - sprawdzanie cisnienia oleju (ok) - brak wycieków samochod po nocy nie pika odrazu najczesciej staje sie to po okolo 20 minutach

To może oznaczać iż zapewne jesteś kolejnym (a wielu tu takich) właścicielem golfa z wyhuśtanym silnikiem tzn z faktycznym przebiegiem dobrze ponad 300tys km i cofniętym przez sprzedawcę licznikiem. Jak zrobisz szukaj z słowami kontrolka oleju to znajdzie Ci mnóstwo tematów i ew porad. Streszczę ci ew. przyczyny - popsute czujniki - stary olej - zapchany nagarem filtr oleju - zapchany

VOLKSWAGEN Zapalanie się lampki ciśnienia oleju

Mam pytanie Mam golfa IV 1.4 16v 2000 r. i od pewnego czasu co jakiś czas zapala mi się lampka ciśnienia oleju . Nie jest to częste bo gdy jadę po dobry asfalcie to nie zapala się ale jak jestem na zakręcie lub wpadnę w dziurę to zaraz się zaświeca. Sprawdzałem poziom oleju na bagnecie i znajduje on się w połowie zakresu czyli jest prawidłowy. Więc nie wiem co może być przyczyną

VOLKSWAGEN Zmienilem mineralny na polsyntetyk

Jako ze panuje opinia ze jak silnik zostal zalany mineralem to juz nie wolno wlac polsyntetyka czy syntetyka na syntetyk sie nie porywalem bo przebieg faktycznie juz nie ten ale postanowilem sprobowac jak to bedzie z polsyntetykiem. Moj golfik ma przelot 285kkm na 99% oryginal bo auto od znajomego a wczesniej smigalo w niemczech i ma ksiazke polowe przebiegu przejechal na lpg. Przy okazji wymiany oleju

Kolego jak chcesz zmierzyć setne mn Co do plusów -ucichły popychacze -pompa olejowa ma lepszą wydajnosć -silniczek o wiele ciszej klekocze Po wymianie uszczelki pod głowicą golfa ma teraz taką kompresję że nie poznałem auta uleju nie ubywa jak przez zalaniem

VOLKSWAGEN niskie cisnienie oleju i znikajacy plyn chlodniczy

Witam mam problem z polo 6n 14 8V (97r.) - wiem ze to forum golfa ale problem jest raczej ogolny. bede wdzieczny za klika wskazowek zanim oddam samochod do mechanika. otoż od kilku tygodni dosc szybko znika plyn chlodniczy. pod samochodem sucho. wiec albo tylko podczas jazdy (ale pompa wody robiona 10 tys km temu) albo kapie gdzies na silnikpodluznice.... wiem ze korek jest troche nieszczelny ale

VOLKSWAGEN [sharan] automat nie zmienia biegów

witam Mój ojciec ma Sharana 2001 1.9 TDI 115KM z automatem. W maju miejscowy mechanik wymieniał mu olej w skrzyni ale bez filtra bo stwierdził że do wymiany filtra trzeba rozbierać skrzynie a że mały przebieg (ok 160000) to na razie można jeszcze nie zmieniać. Wszystko było ładnie aż w czwartek ojciec pojechał do Łodzi i na trasie skrzynia przestała zmieniać biegi tzn zmienia ale tylko

Właśnie nie uszczelnia się miski olejowej silikonem ponieważ ma inną powierzchnię dolegania do kadłuba. Nie wiem czy przypadkiem to nie jest taka sama skrzynia co w golfie IV. Jeśli tak to ta skrzynia a podejrzewam że wszystkie inne też ma uszczelkę specjalną gumową która wchodzi na miskę i po przykręceniu do kadłuba odpowiednio uszczelnia miejsce kontaktu tych dwóch części. Miska

VOLKSWAGEN POMOCYtemat stary jak świat. Kontrolka oleju

Witam Temat stary jak świat ale proszę o pomoc. W zeszłym roku miałem taki problem że na rozgrzanym silniku zapalała się kontrolka oleju na wolnych obrotach wtedy jeździłem na Castrol Magnatec 10W40 zmieniłem czujnik nic nie pomogło no to wymieniłem na nowy olej i filtr. Olej wtedy zmieniłem nie wcześniej niż po przejechaniu 8000KM. Po zmianie oleju na MOTUL 10W40 i wymianie filtr olejowego

VOLKSWAGEN [mk3]PROBLEM z popychaczmi hydraulicznymi

Witam mam problem z popychaczmi hydraulicznymi w golfie trójka 93 16 benzyna już dwa razy je wymieniałem a dalej silnik pracuje jak dizel mam uczucie ze w ogóle się nie napełniają po znakach zostawinych na szklance wychodzi ze pracuje ona tylko około 12-15 cm niewiem czy to nie zamało i czy to nieświadczy ze gniazda zaworów są już wyrobione i podpierają popychacz a może trzeba zastosować inne popychacze Proszę o odpowiedzi z góry DZIĘKUJE. POZDRAWIAM

Witam U mnie akcja jest podobna waliły mi popychacze niby wymieniłem i nic gadałem z mechanikiem ten mi powiedział ze panewki na wale na 100% procent wymieniłem i dalej wali jak waliło a na dodatek kontrolka od oleju mi się zapali na parę sekund raz w miesiącu ale to od niedawna mam pompa olejowa mówił ze luks chodzi nie wiem co robić dalej pomocy... golf III 14 benzyna 1996r 180tysi przebiegu...

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf pompa olejowa

  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,8 BENZYNA - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • POMPA OLEJU OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF IV 2.0 8V FV - SZCZECIN (88.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,8 BENZYNA - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • POMPA OLEJU OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF IV 2.0 8V FV - SZCZECIN (88.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi