części samochodowe nanodatex

volkswagen golf pompa olejowa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf pompa olejowa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf pompa olejowa

VOLKSWAGEN Ile może kosztować pompa olejowa

Ile może kosztować pompa olejowa do golfa 3 CL 14 92r. W internecie znalazłem takie pompy ale były bardzo drogie i ceny wachały się między 800zł a 1000zł w sklepie się pytałem i facet powiedział mi że około 350zł to już sam nie wiem a może ktoś z was może wie ile takie coś może kosztować w hurtowniach. Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

jaro666 napisał(a)Ile może kosztować pompa olejowa do golfa 3 CL 14 92r. W internecie znalazłem takie pompy ale były bardzo drogie i ceny wachały się między 800zł a 1000zł w sklepie się pytałem i facet powiedział mi że około 350zł to już sam nie wiem a może ktoś z was może wie ile takie coś może kosztować w hurtowniach. Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN GOLF III Dziwny PROBLEM z VW Golf III POMOCY...

Ave Mma bardzo dizwny problem z moim VW golf III 1.8 podczas dluzszej jazdy na odcinku 100 km w polowie drogi jak juz silnik sie dobrze rozgrzeje przy mniej niz 2 tys. obrmin zapala sie lampka od smarowania natomisat jeseli jade caly czas okolo 3 tys-4 tys.obrmin nigdy sie nie zapali jezeli tylko jest juz jakies chamowanie i obroty spadaja ponizej 2 tys. wlacza sie lampka po przegazowaniu na powyzej

Ave Panowie wymienilem Olej na Mobil M 15w40 taki jak byl w tym silniku od samego sprowadzenia filtr powietrza i filtr OLEJU na FILTRON. Teraz w piatek zobacze czy na trasie zrobi mi to co poprzednio. O tej kontrolce oleju mozna by bylo wiele napisac bo tak naprawde przyczyn moze byc wiele filtr oleju olej deska rozdzielcza i wiele innych. Czujniki mam oki bo wymienialem oby dwa olej jest nowy i

Zobacz Pompy oleju do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF III VW golf 3 kontrolka oleju

Witam mam taki problem w samochodzie VW golf 3 benz. 1.6 . Odpaliłem samochód przy przy temp -10 zapaliła sie kontrolka oleju ujechałem 200 metrów coś " strzeliło" samochod zgasł. I pytanie moje takie jak duża moze byc awaria silnika jeśli pompa olejowa nie pracowała co sie mogło stać . Dziekuje za pomoc.Dodam ze samochód stał 8 godzin na tym mrozie.

Gratuluję pomysły jazdy przy braku prawidłowego ciśnienia oleju. Koszta trudno oszacować pytanie co strzeliło. Bo jeśli wał "strzelił" to szukaj nowego silnika. Z resztą jak jechałeś bez smarowania to i tak tym się pewnie skończy. Raczej reanimacja zatartego trupa będzie ciężka. Bez oględzin niewiele można powiedzieć. Czy można zakręcić wałem Nie próbuj rozrusznikiem

VOLKSWAGEN GOLF III Golf MK3 problem z czujnikiem oleju

Witam ostatnio przed wyjazdem z domu sprawdziłem poziom oleju było wszystko ok. Ale podczas podróży (przejechałem jakies 80 km) z prędkością tak 110-130 oczywiście nie cały czas ale średnio tak było na dworzu było ponad 30 stopni gorąco i nagle podczas jazdy zaczęła mi wariować i pikać lampka od oleju wiec się zatrzymałem bo nie wiedziałem co jest grane wyłączyłem silnik

hehe to sie nazywa choroba golfow 3 hehe. jak zaczyna juz pykac to za jakis czas czesciej zacznie . przewaznie jak olej osiagnie temperatura ponad 93stopnie wtedy jest zadki i pyka. powud to pompa olejowa juz pomalu wysiada i nie ma sily przy jakis tam obrotach podniesc cisnienia ale ja juz mam tak 2 lata i olewam to bo pzewaznie tak miedyz 2300-2400 zalancza sie wystarczy dodac gazu tak do 2700 i przestaje.

VOLKSWAGEN Golf 1.3 Nz - problem z ciśnieniem oleju(

Witam. Mam problem ze swoim golfikiem. Otóż gdy jade bardzo spokojnie(do 25 tys obr) to wszystko jest w porządku. Gdy obroty silnika przekroczą około 25 tys to włącza Mi sie kontrolka od cisnienia oleju wraz z piszczałką Czym to może byc spowodowane dodam że ciśnienie było sprawdzane i jest ok została też wymieniona pompa olejowa na nową czujniki wyglądają na dobre niedawno były

VOLKSWAGEN GOLF III Problem Golf 3

Mam problem z golfem 3 94r. zagazowana benzyna.Podczas jazdy zaczyna migac kontrolka oleju i samochod gasnie a potem nie chce zapalic.Czasem zapala po odlaczeniu czujnika oleju a czasem nie. Komputer nie wykazal zadnych bledow. Czujniki sa wymienione.Olej nigdzie nie wycieka. Temperatura silnika jest idealna.Auto potrafi przejechac 200 km i nic ale zdarza sie to od czasu do czasu i nie da sie jezdzic.

tylko ze przed remontem było to samo wiec to nie przez remont i nie przez zły olej Zastanawiam sie czy to nie jest po prostu pompa olejowa [ Dodano Wto Wrz 12 2006 1308 ]inna sprawa ze jezdzi i nie gasnie ale jak go zgasze i postoi klika mniut to nie chce zapalic

zawisza44 napisał(a)Zastanawiam sie czy to nie jest po prostu pompa olejowa

VOLKSWAGEN Golf Vr6 Kontrolkaklekot przy odpalaniu na zimnym motorze..

Czesc jestem tu nowy mam taki problem ze gdy silnik jest zimny i go odpalam slysze klekot i w tym czasie kontrolka oleju miga z 3 sekundy dodam ze ten klekot slychac przez te 3 sekundy glosniej puzniej stuka ale ciszej (popychacze wiem ) ale czemu na poczatku klekot jest glosniejszy i ta kontrolka

witam z ta kontrolka prawdopodobnie pompa olejowa jest nie szczelna albo gdzies schodzi olej ja mialem tak jak wymienilem filtr oleju i olej zapalilem przez 3 sekundy migal olej potem juz tego nie bylo pozdrawiam

VOLKSWAGEN swap 1.6D do T3 nie odpala kontrolka oleju nie gasnie

Witam Przełożyłem silnik 1.6d 50 KM z golfa do T3. Zmieniłem miskę olejową i pompę oleju ze względu na inny kształt i ułożenie silnika w komorze. Kolektor wydechowy i chłodnica oleju przy filtrze także został zmieniona. Przy próbie odpalenia pojawiły się następujące problemy 1. silnik nie chciał odpalić. zaobserwowałem że nie leci do paliwo. wlałem bezpośrednio do pompy paliwa

pompa Vaccum jest od silnika golfa . Wymieniłem tylko miskę i pompę oleju. Mam nadzieję że dobrze ją umiejscowiłem przed dokręceniem bo nic nie wskazuje na to żeby było inaczej. Weszła do końca w swoje gniazdo. Jeżeli istnieje powiązanie napędu pompy Vaccum z pompą olejową i muszą ze sobą współgrać to czy to może być powodem braku ciśnienia oleju- pali się lampka. Może są

VOLKSWAGEN COS MI HUCZY PODASZ JAZDY 1

witajcie mam problem jestem uztkownikiem mojego golfika i od ostatnich mrózow gdy wyjeżdzam z garazu to na trasie cos mi chuczy z silnika. podejżewam ze to pompa olejowa piszczy bo jest zimny i gesty olej. czy mam racje czy to cos powazniejszego. Pomózcie golf 93 16 Bgaz ABU

VOLKSWAGEN golf tdi 1z przerywa nie pompa nie układ paliwowy pomocy

Witam moj golfik III 1z tdi przy 35 tys przerywa wymieniłem pompe przepływomierz sterowanie turbina komuter sterowanie zaworem EGR umyłem zawór EGR filtr paliwa wymieniony na kompie 0 błędów a auto jak przerywało tak przerywa ponadto max predkość to 130kmh nie przyśpiesza dalej robi sie dziura mam podejrzenie na uszkodzony czujnik położenia wału korbowego wieniec na wale korbowym lub intercooler czasami słyszę świst prosze o pomoc

ze jest w 100% sprawna przekładka wtrysków przekładka sterownika przekładka zaworów sterujących turbina i zaworem EGR wymyty i wyczyszczony zawór EGR sprawdzony potencjometr pedału gazu wymieniony czujnik położenia wału korbowegoco pozostało to grzebień na wale korbowym ściągnołem miske olejowa i nie wygląda na uszkodzony nie ma rys na nim ani luzów juz nie wiem co mam zrobic z golfikiem

VOLKSWAGEN Dziwne wibracje mojego Dieselka

golf III 97 1.9 TDI silnik ALE (90koni chip) na starcie napisze że mam świeżuteńkie ORYGINALNE poduszki silnia i to jest fizycznie niemożliwe żeby to była ich wina gdyż samochód nie drży zawsze. Drgania dotyczą wyłącznie biegu jałowego (byłem na komputerze już i zwiększyłem do maximum obroty biegu jałowego). Drgania występują okresowo raz drzy a raz nie drży kiedy już drży

VOLKSWAGEN Poziom oleju a kontrolka oleju

Mam pytanie kiedy powinna zapalić sie kontrolka ostrzegawcza oleju sprawdzałem bagnet i olej można powiedzieć znajduje się ciut poniżej tych "kropeczek"Jednak kontrolka jeszcze sie nie zapala...

to jeszcze nieprędko się zapali u mnie na bagnecie nie było śladu oleju a kontrolka nie świeciła w golfie zaświeci się dopiero wtedy jak poziom będzie na tyle niski że pompa olejowa nie będzie miała co zassać i spadnie ciśnienie lub jak wystąpi uszkodzenie pompy oleju

VOLKSWAGEN pukanie z silnika

Witam mam taki problemKupilem autko 10 dni temu jest to golf mk3 1.4 60KM bylo przez pare dni ok po czym auto do 3 tys obrotów zaczeło halasowacstukalo w silnku jak by stukanie a metaliczny troche dzwiekwiec pojechalem i wymienilem Olej plus filtr nowy no i nadal to samo qrdeAuto Wg mnie nie bylo kąbinowane na sprzedaz.Moze pompa olejowa widze ze mialo wymieniony pasek rozrządunie widze zeby auto

VOLKSWAGEN Zapalanie się lampki ciśnienia oleju

Mam pytanie Mam golfa IV 1.4 16v 2000 r. i od pewnego czasu co jakiś czas zapala mi się lampka ciśnienia oleju . Nie jest to częste bo gdy jadę po dobry asfalcie to nie zapala się ale jak jestem na zakręcie lub wpadnę w dziurę to zaraz się zaświeca. Sprawdzałem poziom oleju na bagnecie i znajduje on się w połowie zakresu czyli jest prawidłowy. Więc nie wiem co może być przyczyną

VOLKSWAGEN brzęczek czujnik oleju

Witam problem jak w temacie. Przy 2000obr brzęczy i mruga. Po lekturze wcześniejszych postów wymieniłem olej co nic nie dało i sprawdziłem ciśnienie i jest za małe 18 bara. Ktoś może jeździł na takim ciśnieniu i ile jestem w stanie jeszcze przekulać Jak zdiagnozować czy przyczyna to jest pompa olejowa bez dostawania się fizycznie do niej W moim przypadku remont silnika nie wchodzi

VOLKSWAGEN problem z kontrolką oleju

Witam wszystkim . Posiadam vw golfa 3 z 1993 r silnik 14 Mój problem to zaświecanie sie kontrolki oleju w czasie jazdy na 5 biegu przy średnich obrotach a gaśnie dopiero jak wcisne sprzęgło i dodam troche gazu . kontynując jest wszystko w pożądku przez pewien czas wystęuje to nierególarnie moge tylko zauważyć że na bardziej gorącym silniku po przejechaniu ok 30 km na wolnych obrotach

VOLKSWAGEN Jaki koszt wymiany panewek

Witam szanowne grono Jestem nowy na forum . Posiadaczem golfa jestem od 5-ciu miesięcy jak do tej pory nie miałem większych problemów ale jakieś dwa tygodnie temu na trasie zapaliła się kontrolka oleju i ten brzęczyk jechałem jakieś 130kmg potem przez tydzień nic i znowu podejrzewam że to panewki bo przy 3000 obr. coś dzwoni i stuka autko nie bierze oleju co dziwne . Pytanie jaki może

VOLKSWAGEN [Mk2] Dlawi sie i gasnie

Witam to moj pierwszy post na forum. Mam golfa z 1990 r. silnik 1.3 i. Mam nastepujacy objaw jade i w pewnym momencie silnik traci moc naciskam gaz i inic nie reaguje samochod staje i gasnie musze zapalic go z kluczyka nic nie pomaga redukacja biegu jak sie toczy nic to nie daje i nie odpala. Na wolnych obrotach silnik chodzi i po 30 sekundach gasnie bez zadnego szarpniecia spadku obrtowo gasnie czsami

VOLKSWAGEN [MK II] pompa olejowa

Samochód to golf II 16 TD JR W ETKA podane jest oznaczenie pompy oleju 028 115 105 G a dla samochodów z ABSem 068 115 105 BN I pytania. Czym te pompy się różnią i czy można zamiast tej pierwszej wstawić tą drugą Ewentualnie czy można wstawić jeszcze jakiś inny zamiennik

VOLKSWAGEN Nowy Golfiarz)-Help Me

Witam kolegów Na samym poczatku chciałem powiedzieć że niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem golfika II)) z silniczkiem RP 1.8 z przebiegiem 150 tyś sprowadziłem sobie go osobiście z niemiec po zaj........ kłopotach przy rejestracji typu złe tłumaczenie czy stanie w urzedzie celnym po 4 godziny od rana co osobiście staram się przemilczeć((( dostałem dzis karte pojazdu i nowy

na początku to co ci klepie to popychacze. zanim cisnienie oleju wzrosnie do odpowiedniego stanu to tak jest nie u wszystkich ale sie zdarza. ale co do mrugania kontrolki to moze byc zrąbany czujnik cisnienia oleju lub masz troche zamale cisnienie co moze byc spowodowane za malymi obrotami silnika nie sprawna pompa olejowa no i najgorsze to podjechany silnik czego nie rzycze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AGR 90KM-rozrząd olej

Wiemże ten silnik nie występował w pasku ale mam kilka pytań na które potrzebuje odpowiedzieć (silnik z golfa 4 TDI) Silnik AGR 90 KM zauważyłem wyciekający olej z pod miski olejowej po rozebraniu osłony paska rozrządu moim oczom ukazał sie pasek cały w oleju wiec zdecydowałem rozebrać i przy okazji wymienić pasek na nowy .po rozebraniu paska wielorowkowego oraz osłon zacząłem sie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klekot po wymianie turbiny

jestem zalamany.... wymienilem turbinke bo byla uszkodzona luzy we wszystkie strony lopatki uszkodzone... zamontowali nowa chodzi jak bajka... w zasadzie chodzil... moc ma nadal ale... dzisiaj jade (wymiana byla wczoraj) testing... do 100kmh 9.5 sek niezledusze dalej 4bieg 65tys obr 5 bieg 5 tys i nagle kontrolka oleju. gasze zatrzymuje sie patrze turbinka czerwona ze az swieci reszta w normie. poczekalem

wedlug mnie padla Ci pompa olejowa i nie podaje oleju mialem podobne objawy w golfie 3 tylko bez turbiny a ze byla to bezynka zawory klekotaly i czulem sie jak w dieslu potem mi mechanik powiedzial ze w pore sie zatrzymalem i nic sie nie zatarlo

VOLKSWAGEN Pompa oleju

Witam na poczatku chciałem sie przywitać .Od pewnego czasu jestem posiadaczem golfa mk5 19 tdi 105ps jest jeszcze w naprawie ale juz niedługo.............moje pytanie jest zwiazane z pompa oleju ponieaż mój egzemplac wjechał na cos i poszła misa olejowa i została uszkodzona zewnetrzna część pompy olejowej jest to uszkodzenie tylko i wyłacznie obudowy tej pompy ale pewno nie mozna dostać

VOLKSWAGEN Wymiana Dolu Afn

Witam jak to jest z tymi silnikami bo chcem do swojego passata b5 dol zmienic z galaxa beda jakies wieksze problemy

Ja zauważyłem różnice montażu podstawy pompy wody w silniku z golfa mk3 i z passata b5. W mk3 jest pompa jak w np. golfie mk2 natomiast w passacie b5 jest pompa wody okrągła i ma inaczej romizeszczone otwory dwa dolne przy bloku nad miską olejową. Idzie to uciąć i przespawać nawet migomatem... Różnicy w sharanie i innych nie znam. Ale jeśli ma otwory montażowe dla łapy podtrzymującej silnik w tym samym miejscu to resztę przespawasz.

VOLKSWAGEN Problemy z autem po generalnym remoncie

witam jestem posiadaczem golfa III 2.8 vr6 mam problem z ktorym nie moge sie uporac. niedawno zagialem miske olejowa i przytkala ona pompe olejowa i przez to zatarlem panewke i ja obrocilo dalem auto do mechanika i zrobili mi kompletny remont silnika tzn. wymiana pierscieniwymiana walu planowanie glowicy wymiana panewek wymiana swiec rozrzadu kabli wysokiego napiecia kompletny remont. problem wystapil

VOLKSWAGEN Co zrobić w silniku przy remoncie

Witam w moim golfie mam aktualnie 13 MH z LPG jestem już w takim wieku że mądrzeje powoli i postanowiłem wywalić LPG. Kupiłem drugiego golfa z silnikiem 1.6D i chce zrobić swap. Silnik jest mokry kapie olej miejscami. Chce go niskim kosztem doprowadzić do porządku. Na mojej liście zakupów już mam - kompletny rozrząd z pompą wody - uszczelkę pod miskę olejowa - uszczelkę pod głowicę

VOLKSWAGEN cos jest nie tak z moim TDI czy mi sie tylko zdaje

witam wszytkich. niedawno zakupiłem vw golfa IV. Jest to mój pierwszy samochód z silnikiem TDI. Zauważyłem w nim jedną rzecz która mnie bardzo irytuje. chodzi mi o moc silnika na niższych obrotach 1000-1500obrmin a nawet do 2000. Mam wrażenie że w tym zakresie obrotów jego moc jest koszmarnie mała. Bardzo często zdrza mi się że samochód mi gaśnie kiedy chcę szybko ruszyć (np zjechać

VOLKSWAGEN kontolka oleju

witam mam taki problem w moim golfie że nie wiadomo dlaczego podczas jazdy zapala się kontrolka oleju . Olej jest ( nawet troszke ponad stan ) nigdzie nie cieknie ( ciekło ale powymieniałem simeringi przy rozrządzie pod miską olejową i uszczelke klawiatury ) ciśnienie oleju jest w normie wymieniłem czujnik oleju . Nie miga za każdym razem tylko wtedy gdy wchodze z niskich obrotów na

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN W 1.9D ecomatic mrugaja lampki od skrzyni biegow

Mrugają mi jednocześnie trzy lampki m.in. ta od biegów chociaż samochód jest na luzie występuje blokada na jego odpalenie. Czy może ktoś wie gdzie mogę zrobić mostek Może ktoś posiada schemat elektryczny wersji Ecomatic Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam Jozek58.

ok chyba ja będę w stanie pomóc bo miałem identyczną sytuację która skończyła się tym że po wizytach u "paluszkow" ktorzy w zyciu takiej skrzyni w golfie nie widzieli wylądowałem w ASO vw w piasecznie - suma sumarum drogo bardzo wcale nie kosztowalo 400pln (robocizna w aso vw wiadomo 250 za godzine a wiec problemu szukałbym pod maską w okolicach pompy sprzęgła - to to g..no

VOLKSWAGEN Silnik 20 oznaczenie 2E - Duzy problem z ukladem smarowania

Witam Mam powazny problem z slnikiem 20 oznaczenie "2E" ten sam silnik co passat corrado golf itp. Samochod kupilem kilka dni temu Toledo 92rok silnik 20 GT z instalacja gazowa Lovato z 2002 roku. W silnikach grezbi ajuz od wielu lat ale taki cyrk jak mam to po raz pierwszy. mam nadzije ze jest tu jakis spec od silnikow VW. Umylem silnik zdawalem sobie sprawe ze kalbe mam stare itd (mylo

VOLKSWAGEN Wymiana silnika w golfie 3

Pytanko. Mam problemik z moim autem. Mam golfA 3 1.8 GL 90KM no i silnik mi padł... tzn. bierze olej i nie ma cisnienia na cylindrach na trzech niecale 9 a na jednym niecale 8 atmosfer. Musze wybrac... robić remont czy kupić inny silnik. Remoncik jaki powinienem zrobic to planowanie glowicy wymiana prowadnic zaworow wymiana popychaczy itd bez szlifu bloku i wymiany tłokow (mam nadzieje) . Zastanawiam

Może to wbrew logice ale zgodziłbym się z Cefaloidem. Pod jednym warunkiem - że masz pewność że to głowica ewentualnie co do "dołu" to wymiana pierścionków. Mam 2 VW i wiem że mały remontik głowicy i w jednym i w drugim sporo pomógł (przy 150 tkm passat 293 tkm golf). A wsadzenie drugiego motoru to owszem jest wyjście ale żebyś nie włożył czegoś co już masz. Czyli b.

VOLKSWAGEN mk3 1.9 td bierze olej i dmucha spalinami z wlewu oleju

witam mam problem mój golfik spala olej i to dosyć dużo około 8 l na 10 tyś.Gdy zapalam zimny silnik rano z korka wlewu i z bagnetu nie dmucha dopiero gdy pochodzi z dwie minuty zaczyna dmuchać.Co może byćczy głowicz walnięta uszczelniacze pęknięta może prowadnicea może przegrzany pierścienie zmienić a tak wogule to doszłem że ktoś wymienił silnik prawdopodobnie przed sprowadzeniem

VOLKSWAGEN Piasek w układzie smarowania Jak wyczyścić układ smarowania

WitamMam problem z moim golfikiem 1.9 TDI 110km Ciągiem smutnych zdarzeń golfik ma drugi silnik niestety owy silnik został kupiony bez miski olejowej.Jak się później okazało od dołu musiał dostać się piach dodam tylko że smok i pompa były całe siateczka na smoku też była ok.Po założeniu i odpaleniu auto jeździło ale nie miało mocy podczas powrotu do domu stanęło i nie chciało

VOLKSWAGEN olej w filtrze kontrolka cisnienia oleju

Może i już się powiela temat... nie wazne.Kupilem auto golf IV 1.4 16v w trakcie powrotu do domu po okolo 20 km zapalila sie lampka cisnienia oleju mrygała i po 5-7 sygnalach przestawała i pozniej znow i znow dopoki nie wchodzilem w wieksze obroty migala mi non stop. Po powrocie do domu okazalo sie ze ma nalane oleju ponad stan 4 litry. Wiec wymienilem olej wraz z filtrem. po filtrze bylo widac

U żony w 1.4 ahw też kontrolka ciśnienia oleju się świeci .... od roku Zmierzone ciśnienie 06 bara na rozgrzanym silniku czyli zdecydowanie za mało. Zdecydowałem że nie będę tego robił bo się to nie opłaca a i tak planowaliśmy kupno nowego samochodu. golf jednak jeździ tak od roku i nic nie wskazuje na to żeby szybko padł. Silnik chodzi cicho i równo oleju bierze jakieś 15 l na

VOLKSWAGEN [sharan] automat nie zmienia biegów

witamMój ojciec ma Sharana 2001 1.9 TDI 115KM z automatem. W maju miejscowy mechanik wymieniał mu olej w skrzyni ale bez filtra bo stwierdził że do wymiany filtra trzeba rozbierać skrzynie a że mały przebieg (ok 160000) to na razie można jeszcze nie zmieniać. Wszystko było ładnie aż w czwartek ojciec pojechał do Łodzi i na trasie skrzynia przestała zmieniać biegi tzn zmienia ale tylko

Właśnie nie uszczelnia się miski olejowej silikonem ponieważ ma inną powierzchnię dolegania do kadłuba. Nie wiem czy przypadkiem to nie jest taka sama skrzynia co w golfie IV. Jeśli tak to ta skrzynia a podejrzewam że wszystkie inne też ma uszczelkę specjalną gumową która wchodzi na miskę i po przykręceniu do kadłuba odpowiednio uszczelnia miejsce kontaktu tych dwóch części. Miska

VOLKSWAGEN POMOCYtemat stary jak świat. Kontrolka oleju

Witam Temat stary jak świat ale proszę o pomoc. W zeszłym roku miałem taki problem że na rozgrzanym silniku zapalała się kontrolka oleju na wolnych obrotach wtedy jeździłem na Castrol Magnatec 10W40 zmieniłem czujnik nic nie pomogło no to wymieniłem na nowy olej i filtr. Olej wtedy zmieniłem nie wcześniej niż po przejechaniu 8000KM. Po zmianie oleju na MOTUL 10W40 i wymianie filtr

VOLKSWAGEN niskie cisnienie oleju i znikajacy plyn chlodniczy

Witam mam problem z polo 6n 14 8V (97r.) - wiem ze to forum golfa ale problem jest raczej ogolny. bede wdzieczny za klika wskazowek zanim oddam samochod do mechanika. otoż od kilku tygodni dosc szybko znika plyn chlodniczy. pod samochodem sucho. wiec albo tylko podczas jazdy (ale pompa wody robiona 10 tys km temu) albo kapie gdzies na silnikpodluznice.... wiem ze korek jest troche nieszczelny ale

VOLKSWAGEN sWIECI OLEJ A JEST odpowiedź

Koledzy mam problem ze swoim autkiem (1.6 16V LPG AFT) polega on mianowicie na tym że gdy rano palę auto startuje bez problemu ale kontrolka od oleju nie przestaje mrugać bez różnicy czy na benzynie czy na LPG. Gdy lekko przygazuje tak do 25 tyś obrmin przestaje nie więcej bo wtedy oprócz mrugania włącza się brzęczek. Cała ta zabawa kończy się w momencie rozgrzania się silnika do temp.

VOLKSWAGEN Uszczelka pod głowicą pompa wspomagania

Witam. W sobote przy wymienia oleju gość stwierdził u mnie w golfi III wyciek oleju oraz płynu od wspomagania kierownicy...Mówił o uszczelce pod głowicą lub misce olejowej podjechałem potem do mechanika i stwierdził ze prawdopodobnie będzie uszczelka pod głowicą.. Dodam ze podczas postoju samochodu na parkingu nic nie kapie na ziemie to chyba misa olejowa bedzie w porządku A co do tej

VOLKSWAGEN 1.8 16v KR co jest ich wada ze sie zacieraja

mam juz 8 kr kupilem go w tamtym roku rozebralem go i zrobile szlif walu ze wzgleduz ze zawsze mi sie panewki na korbowodach zacieraja i teraz po przejechaniu 4000 zaczela sie lapac panewka na 3 i dlaczego One maja jakac wade i jak ja naprawaic napewno papy olejowe byly ok Jest ktos na tyle moadry zeby mi to wyjasnic A pierwsze 1000 kim przejechalem na oleju mobil1 (15w40) i nie przekraczajac 3000obr.

na panewkach brak jakichkolwiek rys dałem tacie pompę olejową do remontu-z tego co mówił miała już jakieś rysy ale jeszcze mieściła się w luzach książkowych-006-015 mm-teraz mam 005-006 mm czyli raczej to nie wina natrysków tłoków może sama pompa siedzi może kanał olejowy w wale jest przytkany może to zbieg okoliczności ze tą samą usterkę masz zarówno w corrado jak i w golfie

VOLKSWAGEN [MK3 1.8] kontrola ciśnienia oleju - PROBLEM

witam all stalem sie posiadaczem golfa III 1.8 92r. i odkad go mam dreczy mnie jeden problem zwiazany z kontrolka cisnienia oleju a raczej nieznośnym pikaniem ktoremu towarzyszy miganie diody praktycznie wszystko juz probowalem mianowicie - wymiana oleju - wymiana czujników - sprawdzanie cisnienia oleju (ok) - brak wycieków samochod po nocy nie pika odrazu najczesciej staje sie to po okolo 20

To może oznaczać iż zapewne jesteś kolejnym (a wielu tu takich) właścicielem golfa z "wyhuśtanym" silnikiem tzn z faktycznym przebiegiem dobrze ponad 300tys km i cofniętym przez sprzedawcę licznikiem. Jak zrobisz "szukaj" z słowami "kontrolka oleju" to znajdzie Ci mnóstwo tematów i ew porad. Streszczę ci ew. przyczyny - popsute czujniki - stary olej - zapchany

VOLKSWAGEN miska olejowa z czujnikiem z audi do golfa 3 1Z

witam. orientuje sie ktoś z jakich silników pasuje miska olejowa z czujnikiem z audi do mk3 1z musi być 1.9 pd czy vp od 2.0 nie pasuje mam do kupienia z silnika 1.9TDI BXE BKC podejdzie

z zadnych nie bedzie pasowacpoza tym ze jest alu to ma inny kształt z razji tego ze w 1Z pompa oleju napedzana jest walkiem posrednim a w ALH AGR itd ( przy alu misce) napedzana jest lancuchem z walu

VOLKSWAGEN 1.6 td z audi do golfa

W moim golfie 1.6td silnik głośno klepie i nie ma mocy od początku miałem z nim problemy mam już go dość ale trafił sie drugi z audi 80b3 dostałem go za darmo więc postanowiłem przełożyć go do swojego. Wiem że alternator jest nie w tym miejscu pompa wspomagania raczej też podstawa filtra oleju jest inna ze względu na chłodnice oleju którą chciałbym zostawić u siebie tylko nie

Musisz przełożyć łapy mocowań miskę olejową i prawdopodobnie sprzęgło. Osprzęt taki jak alternator czy pompa wspomagania też zamontuj tak jak masz w swoim więc pewnie jakieś mocowania tych rzeczy trzeba przełożyć.Silnik powinien wyjść bez wyciągania skrzyni ale radziłbym Ci zdemontować przedni pas z chłodnicą i wyjedziesz silnikiem do przodu.

VOLKSWAGEN ALH trwałość napędu pompy olejowej silnika

Mianowicie interesuje mnie trwałość napędu pompy olejowej silnika czyli łańcucha i prowadnicy. Czy ktoś ma może takie dane Bo wiadomo że samo auto zaprojektowane zostało na przebieg 300 tys km o czym świadczy zerowanie się licznika zaś mój firmowy ma już 424 tyś km i nadal chodzi ale przy porannych rozruchach dają o sobie znać szklanki - zwłaszcza jedna lub 2 na 4tym cylindrze.

to jest stukot w rodzaju jakby ktoś młotkiem nap... w silnik czy lekki bociani stukot Kiedyś miałem opla ecotec 2.0 16v to zrobiłem na stukajacych szklankach 40 tyś km na gazie szklanki stukały na ciepłym też potem sprzedałem auto szklanek nie dotykałem tylko to było takie stukanie httpwww.youtube.comwatchvSLjyDmvn ... erelatedm może troche głośniejsze jak na tym filmiku teraz w golfie

VOLKSWAGEN nie ma ciśnienia oleju

kolejny dzień walczę z golfikiem silnik 16 td 1v zdejmowałem głowicę bo jak się okazało żle ustawiłem rozrząd złe znaki są na kole dwa ząbki dałem na jednym z nich a miało być między nimi i lekko tłukły zawory o tłoki ale większych uszkodzeń nie widać ale co mnie zdziwiło podczas kręcenia rozrusznikiem bez głowicy nie wylewa oleju nic ani kropelki ani z bloku ani z przewodów

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf pompa olejowa

  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,8 BENZYNA - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • POMPA OLEJU OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF IV 2.0 8V FV - SZCZECIN (88.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,8 BENZYNA - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • POMPA OLEJU OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF IV 2.0 8V FV - SZCZECIN (88.00PLN)
  • POMPA OLEJOWA VOLKSWAGEN GOLF III 1,9 TDI 1Z AHU - Jelenia Góra (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi