części samochodowe nanodatex

volkswagen golf osłona na silnik ii

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf osłona na silnik ii

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf osłona na silnik ii

VOLKSWAGEN GOLF II mk2 Golf Osłona silnika

Witam mam pytanko bo potrzebuje zakupic osłone pod silnik do golfa II 1.3NZ 91 I dzisiaj przegladając ofery na allegro myslalem ze osłona pod silnik do golfow II zabardzo sienie rozni i to to samo a tu httpallegro.plitem1024042199_oslona ... kazja.html ze nie pasuje do 1.3 i teraz boje sie kupic osłony jak nie bd pasowała moze ktos kupował do swojego 1.3 osłone był bym wdzieczny za jakakolwiek pomoc pozdrawiam

kolego pstrykne jak tylko skoncze spawac klape) wszystko bd dodane w na mojej str vw

cinekss ja mam ten sam silnik i właśnie taką osłonę pod komorę. Lekko trzeba było ją dociąć ale niewiele (w miejscu gdzie jest kolektor). Sprawuje się dobrze i ja ją polecam nie chroni jakoś super przed wodą od dołu (jest spory otwór) ale już po bokach jest dobrze (brud spod kół nie leci na skrzynię koło pasowe wału korbowego). Ogólnie na duży plus ta osłona po docięciu siedzi

VOLKSWAGEN GOLF III [Golf III 1.9 TD 92] Stuki z lewego przedniego kola.

Witam Od samego poczatku mojemu samochodowi towarzysza lekkie wibracje podczas jazdy. Myslalem ze to wina niewywazonych felg... i w pewnym sensie byla. Potem zaczely sie drgania pochodzace z lewego przedniego kola. U znajomego mechanika zauwazyli zbyt lekko przykrecona srube polosi - dokrecili i uznali ze stuki pochodza takze z luznej galki ktora nalezy wymienic. Wymienie w nowym roku. Po wyjezdzie

Samochod byl u mechanika prawie tydzien (w tym weekend). Ocena mechanika jest taka ze zamontowany w samochodzie wahacz nie pochodzi z golfa III tylko z golfa II stad problemy lewego kola naprezenia drgania itp. Wahacz zostal wymieniony na nowy do tego gumy sworzen przegub wew oslona zimmering na silniku (bo cos cieklo) pasek rozrzadu i ustawiona zbierznosc ponownie. Mechanik telefonicznie poinformowal

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II 1.8 silnik RP-> padła uszczelka pod głowicą

Witam Padla mi uszczelka pod i robie remont Czy coś jeszcze moge zrobić oprocz tego co tu wymienie I czy nie zadrogo mnie wyszly części 1. Planowanie glowicy(szlif uszczelniacze i nowe prowadnice zaworo) głowica cała na gotowo 260zł 2. reszta częśći (wszystkie uszczelki do tego musialem kupic gume z boku silnika(orginal 35zł) i rurke metalowa w ktorej idzie woda 79zł) pasek rozrzadu napinacz)wszystko

VOLKSWAGEN Osłona silnika

Posiadam VW golf II 1990r. silnik 1.3 benz(wtrysk) 3 drzwiowy i poszukuję właśnie osłony która będzie dobrze chronić silnik i będzie dopasowana do tego modelu. Znalazłem aukcję na allegro httpwww.allegro.plitem686257443_osl ... kazja.html Inna 2 httpwww.allegro.plshow_item.phpitem690387850 Inna 3 httpwww.allegro.plshow_item.phpitem672608857 Inna 4 httpwww.allegro.plshow_item.phpitem694368267

VOLKSWAGEN Osłona pod pokrywa zaworów

Witam wszystkich. Panowie posiadam golfa II z silnikiem 1.3 z 86roku. silnik na gazniku. Bylem ostatnio u mechanika wymienić pasek rozrządu i Gosc zauważył ze z tego wężyka co idzie od pokrywy zaworów leje mi sie olej z silnika. Odmy nie mam podłączonej ponieważ wtedy tez wywalalo mi olej. Ten wężyk od pokrywy luźno zwisal kolo silnika. Mechanik mi powiedzial ze nie mam założonej plastikowej

VOLKSWAGEN (MK II) Dylemat przed zakupem...

Ponownie witam wszystkich golfiarzy (i golfistów ) Wiem chyba juz wszystko o 1.6 D TD GTD. Dzięki wam oczywiście Dziex Jednak jak juz dojdzie co do czego jak poznać czy warto Przecież nie powiem kolesiowi że chce jechać do ASO sprawdzic ciśnienie w garach itp. przed zakupem... Jest to raczej mało przwdopodobne Nie chce jednocześnie żeby po drodze za granice (tam pracuje i dużo jeżdże)

Ja mogę Ci doradzić tak uzbroj się w śrubokręt krzyżak i płaski klucz 10 i 13 (na wszelki wypadek). Oceń jak wygląda silnik czy nie jest zalany olejem ale również czy nie jest myty (gady jak chcą coś ukryć to myją). Odpal silnik i tak jak mówił przedmówca zobacz jak chodzi czy ma jakieś zachwiania jeśli nie to git. Ściągnij wąż ten między turbem a kolektorem przystaw rękę do tej rury od turba i przygazuj na pompie jak rzuca olejem to turbo ma już luzy. Następnie poproś kogoś żeby przygazował a ty oglądaj jak kopci. Powiedz żeby dał gwałtownie gazu ale tak 13 i patrz jeżeli na początku przykopci a później nie będziesz widział spalin toi git a jeżeli będzie też kopcił to znak że albo pierścionki albo wtryski leją. Wyjmij bagnet i sprawdz czy ma przedmuch jeżeli ma to szmelc pierścienie. Karoserie kleknij na kolanko i sprawdz progi tam gdzie zgrzewają się z podłogą oraz przejedz palcami po nadkolach z tyłu jak wyczujesz pęcheże to znak że trzeba robić. Ja jeszcze sprawdzam amorki jeżeli mają wyciek albo osłona jest zużyta to znak że się kończą. Sprawdz też z tyłu w bagażniku gdzie jest dojazdówka jak tam wygląda a i ranty drzwi od spodu. Teraz wsiadaj i zobacz jak się zbiera oraz słuchaj czy nie ma żadnych stuków w zawieszeniu. Po wyciągaj go na biegach i lukaj w lusterka czy nie zostawia zasłony dymnej. Sprawdz jak biorą hamulce jak gdzieś jest żużel to zobacz jak biorą czy równo czy nie. Rozpędz go i gwałtownie hamuj ale nie po piskach. Ma hamować ale ma się nie gibać na boki. To tak narazie tyle. Ja jednak bym ci doradził abyś wziął jakiegoś zaufanego mechanika dał mu 100 zika i niech on go sprawdzi. [ Dodano 12 Lip 2006 1553 ]Soczek napisał(a) obnejrzyj silnik wycieki spod pokrywy zaworow to standard w golfie nie trzeba sie tym za bardzo przejmowac

VOLKSWAGEN dziwny gwizd świst...

co to moze byc dzieje się tak od jakis 2 dni .... jak włącze auto przy zmianie biegów jakby silnik "gwizdał " nie trwa to długo tylko na początku jak sie rozgrzeje juz jest ok nie wiem czy to cos w silniku skrzyni biegow sprzegle mial ktos podobny problem pozdrawiam i dziękuje za pomoc

Witam Posiadam golfa II 16. Od ok 25 tys kilometrów mam to samo. Po uruchomieniu silnika przez ok 5 minut jest słyszalny gwizd z okolic osłony rozrządu alternatora pompy wodnej..... Po osiągnięciu przez silnik pewnej temp dźwięk ten ustępuje. Dodam że im temperatura otoczenia jest niższa tym ten dźwięk jest silniejszy. Mam wymienione na nowe części takie jak - pompa wody - cały rozrząd

VOLKSWAGEN Osłona silnika - montaż

Ma ktos doswiadczenia z montazem oslony silnika Chodzi mi o to czy montowac na stale (nity) czy na sruby. A jak na sruby to czy nie ma prolemow z montazem (czy jest jak zlapac zeby przykrecic... (od ktorej strony dawac nakretki Rozumiem ze bez kanalu sie nie obejdzie... nie mowiac o podnosniku u mechaniorow. A jesli nity to wiadomo a sruby jakie radzicie... jakies nierdzewki by sie przydaly...a nie

bez demontazu oleju zmieniac.... w skrzyni biegów... No bo oczywiscie nie w silniku...Tam w oslonie otwor wielkosci brytwanki - mniemam ze na miske olejowa... wiec uwzglednia korek spustowy oleju. Technicznie to z przodu mam 5 otworow z tylu 4 i po jednym na nadkolach. Kupilem u super sprzedawcy na alle... ktory to produkuje - wczesniej wypytujac o szczegoly i potwierdzajac ze do mojego typu golfersa

VOLKSWAGEN po rozgrzaniu silnika chrobotanie w ok. paska rozrzadu

Hej motor AGG mk III GTI Edition - jak w temacie po rozgrzaniu silnika pojawia sie takie chrobotanie w ok.paska rozrzadu.Oczywiscie pasek nowy i rolka dopiero co wymieniona.Mam taki pomysl ze to moze kolo zebate walka rozrzadu (to na ktore napinany jest pasek u gory) ale za chiny nie wiem czy to to.Mechanicy twierdza ze nie spotkali sie ze zuzyciem kola zebatego w.rozrzadu Co wy na to

moj mechanik przypuszcza zer to moze kolo pasowe na wale ktore napedza pasek klinowy idacy od alternatora (chyba - bo nie widze teraz) Ale to takie szukanie na slepaka.Oslona paska nie bo na zdjetej oslonie jest to samo.W niczym to nie przeszkadza tylko dzwiek brzydki po solidnym nagrzaniu.Inne propozycje mile widziane.A w mk II tez to mialem i wtedy elektryk twierdzil ze to jakies kolo pasowe przy alternatorze ale tego nie robilem i golf poszedl do ludzi i jezdzi do dzis jak glupi

VOLKSWAGEN Osłona termiczna od turbiny - potrzebna 1.6 td

Witam.Chodzi mi o oslone ta blaszana co oslania turbine przed emitowaniem zbyt duzego ciepla na wygluszenie komory silnika. Samochod to golf II 1.6 td. Jest to potrzebne Bo swoja dzisiaj wyjalem i nadepnalem na nia i troche sie powyginala a jakos nie chce mi sie kombinowac z jej prostowaniem. Moze nakleic ewentualnie jakies cos za ta turbina zeby chronilo przed wysoka temp

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi