części samochodowe nanodatex

volkswagen golf kolo walka rozrzadu

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf kolo walka rozrzadu

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf kolo walka rozrzadu

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III rozrząd pompa wtryskowa .

Witam panowie mam przestawioną pompe wtryskową na rozrządzie . Auto mi ciężko odpala czy zimne czy ciepłe . więc teraz pytanie. Jak popuszcze napinacz zdejme pasek z pompy i ustawie ja na znakach i zkręce wszystko z powrotem to nic sie nie stanie >

Jeszcze zapomniałem dodać jak popuścisz tylko napinacz to i tak paska z koła pompy nie zdejmiesz ponieważ będzie sie on nadal trzymał na ząbach przy kole wałka rozrządu. A jeśli sie już uda to może wtedy przestawić się wałek rozrządu.Najlepiej to zdejmik pokrywe zaworów(chociaż nie muszisz ale lepiej zdjąć)) ustaw rozrząd na swoich znakach(poza pompą) tzn wycięcie na wałku

Mizerny91 moze lepiej sie nie bierz za to bo marne masz pojecie kolo walka rozrzadu sie zdejmuje a nie blokuje blokuje sie sam walek z tylu

Kolega Adamm ma racje nie możesz zablokowac koła NIE GŁOWICY tylko wałka rozrządu sam wałek blokuje się z tyłu na wycięciu Nie próbuj czasem zablokować wałek i odkręcać koło bo wałek może pęknąć kolo kontrujesz śrubokrętem tak jak napisałem w poprzednim poście.Ps. Jeśli się tego tak boisz to mogę Ci pomóc przez gg będe Ci pisał co i jak a Ty przy aucie będziesz to robił)

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF III 1.8 (ABS) Przestawiony aparat zaplonowy (

Witam . Mam klopot z miom golfem III 1.8 (ABS) . Niedawno wogole nie bylo iskry. Sprawdzilismy swiece przewody kopulke modul i nic . Wkoncu chcielismy wymienic aparat zaplonowy jednak okazalo sie ze to jednak nie to . Przyczyna braku iskry byla stacyjka ktora juz na szczescie wymienilem i juz jest wszystko ok (jest iskra). Niestety nie mozna go teraz uruchomic bo aparat zaplonowy sie przestawil

Przy silniku ABS nie ma podłużnych otworów. Ustaw wał korbowy w położeniu 0 (zobaczysz to przez otwór w skrzyni biegów) Zdejmij osłone paska i zobacz czy koło wałka rozrządu stoi na znakach (jeśli nie to zrób cały obrót wałem korbowym) wtedy znak na kole wałka rozrządu musi pokryć sie ze znakiem na osłonce paska. W tym położeniu wału zdejmij kopułkę z aparatu i obracaj obudową

Zobacz Koła rozrządu do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF II Problem golf II 1.6 ez zgasł i nie chce odpalić

Witamwczoraj mój golf ii 1.6 bezngaz 88r gaznik chyba 2e3 .zgasł akurat jak dojechałem do domu jak dojeżdzałem pare metrów przez domem coś chropotało wżuciłem 2 bieg dojechałem silnik nagle zgasł próbowałem odpalić rozrusznik krecił ale nie odpala.zamienilem rozrusznik lepiej krecił ale dalej lipa. przewody świece sprawdzoneiskra jest. masy posprawdzanewszystko jest. ogólnie nie

nie mam a ja rozrzadu nigdy nikomu ani sobie nie robiłem wg tego schematu powyzej nie pasi.wiem ze gorne kolo wałka rozrzadu ma sie pokrywac z blaszka i ze znakiem B na koleto jest ok ale pozostałe 2 na dole nie wiem jak zrobic zeby sie pokrywały czy ten dziubek ma byc na prosto czy kolo koła pompy oleju ( blisko siebie ) a znak w skrzyni biegów jak wg niego ustawic reszte a zapłon jak ustawic bo aparat byl wyciagany( nie zanzaczony) bo myslelismy ze to to padło.

VOLKSWAGEN GOLF II UST. ROZRZĄDU GOLF II GTI 16V

WITAM PRZESZUKAŁEM FORUM I NIEZNALAZŁEM INFO O TYM JAK KONKRETNIE USTAWI ROZRZĄD W golf II GTI 1800 16V ZARÓWNO WAŁKI JAK I PASEK

napisze jak by ktos szukal a nie mogl sciagnac tego rara kola zebate na walkach rozrzadu - zabki ze znakami skierowane do siebie na jednym poziomie... (w osi) kolo rozrzady na walku wydechowym 1) z lewej strony auta patrzac znak na kolku na rowni z powierzchnia glowicy (z lewej strony od przodu ) 2) z prawej strony patrzac - jak ustawilismy 1) to powinien znak wyjsc z pionowo do gory - na strzalke

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN Remoncik i Mały Problem z Kołem Wałka Rozrządu

Witam wszystkich Robię remont swojego golfika 1.9 TDI KM 90 między innymi dałem TURBO do sprawdzenia i jest ok. Końcówki wtrysków do wymiany . [colorFF0000]Znikał mi olej z silnika więc pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany albo pierścienie hmmm co najczęściej siada uszczelniacze czy pierścienieA więc dzisiaj ściągnąłem głowice i przed ściągnięciem musiałem zbić koło zębate

będzie z tym wałkiem i kołem by ustawić na zicher . Głowice już rozebrałem i w poniedziałek wymieniam uszczelniacze . Ale mam jeszcze takie małe pytanie Demontując zawory zobaczyłem że na trzonku zaworu w 2468 i za grzybkiem w komorze jest nagar grubości zapałki ale w pozostałych jest czysto i jedno mnie zastanawia czy to wina pierścieni czy uszczelniaczy. I dodam że gdy golfika

VOLKSWAGEN Wymiana Koła pasowego i rozrządu pomóżcie

Witam Zauważyłem ostatnio w moim golfiku III 1.9D lekko balansujace koło pasowe( odrazu przegladnąłem tematy na forum i szczena mi opadła kiedy dowiedziałem sie czym to może grozić...więc prosze was o rade czy ktos sam to robił i mogłby mi napisac po koleji jak to zrobic samemu bo troche sie znam na tym. Chodzi mi głownie o to czy dokręcając tą śróbe trzeba jakoś zablokować wał

VOLKSWAGEN GOLF II Golf Mk2 1.6TD JR problem z rozrządem

Witam . przerabiałem pompę na 10mm i tu raczej wszystko się udało bo auto zapaliło bo wielkich trudach z ustawieniem rozrządu.a więc przejdę do problemu.niestety zapomniałem o blokadach. no ale przecież to aż taki wielki problem nie jest a więc biorę płaskownik ok 4mm i blokuje wałek pompę blokuje bolcem 15mm i wał ustawiam na znaku na kole zamachowym. poskładane wszystko i próba

Czy blokadę koła na pompie zrobiłeś na sztywno Pasek zakładałeś na "luźnym" kole wałka rozrząduPompa ma taki moment że trzeba na sztywno ją zablokować żeby nie było ani milimetra ruchu... Nie wiem jak to nazwać. Po prostu koło pompy lekko pręży w którąś stronę. Idealnie na znak musi być i wtedy zakładać pasek.Boleć do koła pompy musi być na wprost do "dziury". Nie może być skrzywiony.Swego czasu też miałem takie problemy.

To sprawdź dokładnie czy na sztywno. I zbij koło z wałka o wiele łatwiej jest zakładać pasek.Może wał nie na ten znak ustawiasz Z resztą... jak zablokujesz wałek rozrządu to kręć tak aby tłoki nie uderzały w zawór.. jak zakręcisz wałem to musi się kręcić swobodnie w jedną i w drugą stronę. Oczywiście do pewnego momentu... I koniecznie sprawdź czy na odpowiedni znak wału

VOLKSWAGEN Jak sprawdzić ustawienie rozrządu

Wymieniałem samodzielnie pasek rozrządu w golfIE III 19TDI. Niestety zapomniałem zaznaczyć położenie koła zębatego rozrządu. Nie jestem pewny czy koło zębate wałka rozrządu jest na swoim miejscu. Wiem że może być z tego powodu wielki problem. Szukałem znaków na kole rozrządu ale niestety ich nie znalazłem. Pomóżcie mi jak sprawdzić czy koło zębate rozrządu jest ustawione poprawnie.

VOLKSWAGEN Koło pasowe - rozrząd - pompa cieczy chłodzącej Mk3 1.8 AAM

Witam - POMOCYJuż drugi dzień męczę się z kołem pasowym ale od początku. golfik 3 r.95 silnik 1.8 AAM (75KM). Muszę wymienić pompę cieczy chłodzącej żeby to zrobić to muszę zdjąć osłony paska rozrządu a tu skolei muszę odkręcić koło pasowe i tu zaczyna się problem. nie da się ruszyć żadnej ze śrub przejrzałem posty i wg opisów wypróbowałem następujące metody wrzuciłem

SUKCES - czy aby prawidłowyUdało mi się uruchomić silnik - znalazłem schemat wg którego oprócz punktów rozrządu trzeba jeszcze ustawić położenie palca w rozdzielaczu zapłonu i do tego właśnie jest to koło zębate pomocnicze (chyba) obróciłem kołem tak aby ustawić położenie palca tylko małe ale punkt OT na tym kole przesunął się o ok. 120 stopni. Pytanie czy wszystko mam OK Czyli Koło wałka rozrządu ostawione tak że OT pokrywa się ze strzałką na obudowie koło pasowe wału ustawiłem tak aby znacznik pokrywał się z punktem OT na kole pomocniczym a następnie koło pomocnicze obróciłem tak aby palec zapłonu był ustawiony na znaczniku. - golfika udało się uruchomić.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II 1.8RP 90km spadek mocy

Witam. Jestem nowym uzytkownikiem na forum także za wszelakie błędy z góry przepraszam i prosze o wyrozumiałosc... Posiadam golfa II 1.8 RP 90km z instalacja LPG i problem polega na tym ze auto jest bardzo słabe jak na swoja pojemnosc silnika (brak przyspieszenia duzy opór podczas jazdy na wzniesieniach i z obciazeniem 5 osób) Samochód zachowuje sie bardzo dziwnie podczas jazdy na biegach

Madison2667 przypomnij sobie czy auto przed tą zmianą rozrządu chodziło dobrze Osobiście robiłem rozrząd sam i przestawiłem koło wałka o jeden ząbek na pasku. Objawy były takie same jak opisujesz z tym że ja po przejechaniu 200 metrów wiedziałem że pomyliłem się przy składaniu rozrządu i nie testowałem go do tych prędkości. Także nie wykluczałbym tego i czym prędzej sprawdził

sewooo napisał(a)Madison2667 przypomnij sobie czy auto przed tą zmianą rozrządu chodziło dobrze Osobiście robiłem rozrząd sam i przestawiłem koło wałka o jeden ząbek na pasku. Objawy były takie same jak opisujesz z tym że ja po przejechaniu 200 metrów wiedziałem że pomyliłem się przy składaniu rozrządu i nie testowałem go do tych prędkości. Także nie wykluczałbym tego i czym

VOLKSWAGEN GOLF III ustawienie rozrządu golf 3 1.8 ABS

Na ktory znak na kole zamochowym ustawiany jest rozrzad. Sa trzy cienkie nacięcie potem grube a później taki odstający znak Z góry dzięki pozdrawiam.

powiedzcie mi czy dolna oslonke rozrzadu ktora przykrywa kolo zebate walka posredniego mozna odkrecic tak aby nie zdejmowac paska od alternatora chcialbym ustawic tez rozrzad

VOLKSWAGEN Wymiana rozrządu nie odpala.

Witam dziś próbowałem wymienić rozrząd i moje starania stanęły na odkręcaniu śruby od wału korbowego nagle coś przeskoczyło i od tamtego momentu silnik nie odpala. Śruby nie odkręciłem ale za to kręciłem wałem by sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył zęby są całe a co do znaków to nie mogę znaleść bo na pokrywce zaworów nie mam tego plastiku ze strzałką (chyba że w automatach

VOLKSWAGEN jak ustawic rozrzad w golfie 1 1.6 benzyna

mam problem po nocy nie chce zapalic golf dwie swiece srodkowe sa zalane i tak mi sie wydaje ze teraz nie ma sprerzania czy mugl sie przestawic rorzad

na kole zamachowym masz nabity punkt i zaraz koło niego nacięcie kręcąc śrubą wału korbowego ustaw punkt na kole zamachowym na wprost znaku w otworze po korku potem zobacz czy punkt nabity na kole zębatym wałka rozrządu pokrywa się z górną płaszczyzną głowicy patrzysz z przodu silnika oczywiście wcześniej musisz odkręcić koło pasowe wału korbowego zdjąć dolną osłonę

VOLKSWAGEN Wymiana rozrzadu i dziwne kolo....

Witam wszystkichprzymierzam sie do wymiany rozrzadu w moim passacie b5 silnik AFN i potrzebuje porady 1.Jakie czesci należy wymienić przy zmianie rozrzadu 2.Jak wygląda sprawa z tym kolem na wale co napedza kolo pasowemialem golfa TDI 1Z i tam bylo wyrobionejak sie nie myle to jest ten sam gabaryt silnika i w AFN tez sie wyrabiały te klinybynajmniej widzialem taki przypadek w golfie 3 TDI AFNa

VOLKSWAGEN Komplet rozrzadu

Witam Przymierzam sie do wymiany rozrzadu w moim 19 TDI 110KM i mam pytanie jakiej firmy wybracChce wymienic razem z pompa wody.Czy jest to trudna operacjawymienialem kiedys sam w MK I ale tam silnik prosty.Na co szczegolnie zwrocic uwage podczas wymiany Z gory dzieki za odp.

To nie jest golf 3 Na kole pasowym wałka rozrządu nie ma klina Do ustawienia wałka konieczna jest blokadka od strony pompki vacu(bez zdejmowania pokrywy zaworów). Można znaleźć taki bajer na allegro za około 150 zł. Koło Pasowe od wałka musi być zluzowane przed napięciem paska(trzeba mieć ściągacz). Do rolki napinającej pasek musisz mieć klucz (lub trochę sprytu). Napinacz rolki

VOLKSWAGEN [mk3] Metaliczny dźwięk przy zimnym silniku

Witam mam pytanie po uruchomieniu silnika przez 2 -3 minuty słychać metaliczny dźwięk tylko kiedy maleją obroty a silnik jest zimny. Silnik 1.8 wersja GT. Czy może to być wina oleju

kopułkę od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniemżeby zapłonu nie przestawic 2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu umnie są 3 szt. śrub delikatnie zdejmij uszczelkę 3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu 4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego w książce <<volkswagen

VOLKSWAGEN MK2 PN 1.6 Benzin

Czesc mam pytanie odnośnie prawidłowego ustawienia rozrządu w moim golfie 1.6 benzyna oznaczenie silnika PN. Wymieniłem niedawno w swoim golfie uszczelke głowicy i tak kręciłem aku że aż 4 razy z rzędu musiał trafić pod ładowanie wczoraj dorwałem kolege i pośmigałem troche na zaciągu silniczek dossał w końcu paliwo do gaźnika ale niestety nie odpalił tylko poprychał i co sie okazało

VOLKSWAGEN Wymiana kości probem z kołem zebatym itd

Witam ( golf 19 TDI 94r. 1Z ) Jestem takim praktykiem i lubie sie zajmować wszystkim. Oto co zrobiłem... Znalazłem gdzieś na sieci wsady do kości do silnika 1Z kupiłem pamieci nagrałem włożyłem i samochodzik chodził troche mocniejszy. Wszystko fajnie. Siostra pojechała do babci i coś stukęnło - nie chciał zapalić później. Siostra wróciła PKSem. No i musiałem odwiedzić babcie.

VOLKSWAGEN Jak zdjąć koło zębate wałka rozrządu

Witam golfiarzy. Pytanie pewnie banalne dla tychktórzy to robią na codzień. Wymienialiśmy dziś w golfie 3 19 TD pasek rozrządu. Według zalecen trzeba by zdjąc koło zebate na wałku i dokręcić dopiero po napieciu paska. niestety nie dało rady go zdjąćszczęścieze znaki się pozgadzały.Moje pytanie Jak to zdjąć za pomocą przebijaka tak jak napisane w większości książekskoro otworek

VOLKSWAGEN GOLF II Golf 2 1.8 RP

Witam jak sprawdzic czy prawidłowo jest napięty pasek rorządu w tym silniku jest rolka napinająca wyczytałem ze w najdłuższej czesci ma sie dac obrucic o 90 stopni ale jaką siłą a poruszając nim góra dół jaki powinien byc skok [ Dodano Pon Gru 25 2006 1057 ]jeszcze mam jedno pytanko mam na liczniku prawie 200 000 jaki najlepszy olej nalac marka gestosc itp kompresja ok oleju nie bierze ale chyba ktos nalał mineralny mam 2 miesiące to ałtuko dlatego takie pytania

jeszcze mam jeden problem co dzis zauwazyłem kiwie mi sie minimalnie kóło pasowe na wałku rozrządu o jakis 1mm czy to wina koła pasowego zebatego > koło jest dokrecone mocno według mnie to koło i sruba do wymiany no chuba ze wałek albo łożysko wałka prosze o pomoc)

VOLKSWAGEN 1.8 automat

Witam wszystkich forumowiczow. Od jakiegos roku mam golfa 3 1.8 90KM w automacie. Do tej pory bylo wszystko dobrze i zaczeło sie psuc A wszystko zaczęło sie od wydmuchanej uszczelki pod głowicą golf nie mial wogóle siły i nic sobie z tego nie robil ze ja mu dodaje gazu. Wymianiłem uszczelke pod głowicą pod kopułka. uszczelniacz wałka rozrzadu pasek rozrządu uszczelki kolektora wydechowego

darek87 napisał(a)Witam wszystkich forumowiczow. Od jakiegos roku mam golfa 3 1.8 90KM w automacie. Do tej pory bylo wszystko dobrze i zaczeło sie psuc A wszystko zaczęło sie od wydmuchanej uszczelki pod głowicą golf nie mial wogóle siły i nic sobie z tego nie robil ze ja mu dodaje gazu. Wymianiłem uszczelke pod głowicą pod kopułka. uszczelniacz wałka rozrzadu pasek rozrządu uszczelki

VOLKSWAGEN koło paska do wałka rozrządu

Witam Chciałem zapytać o ile ktoś wie jak ustawić koło paska na wałku rozrządu niby jest klin na walku ale na kole niema naciecia na kole jest taka mala strzałeczka I> czy moze klin ma być równo z nią bardzo prosił bym o pomoc. golf 2 1.6 TD

VOLKSWAGEN koło zebate wałka rozrządu

siemka bracia golfiarze za kilka dni bede wymieniał rozrząd a przy tej okazji chce wymienić szkalnki bo mi stukają skubane i tu mam pytanie bo tak żeby dostać się do szkalnek musze zdjąć wałek rzorządu a żeby go zdjąć musze odkręcić koło zębate i pytanie jak to zrobić domyślam się że ma lewy gwint ale jak je przytrzymać jak będe odkręcał czy poprostu ta śrube co je trzyma

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AGR 90KM-rozrząd olej

Wiemże ten silnik nie występował w pasku ale mam kilka pytań na które potrzebuje odpowiedzieć (silnik z golfa 4 TDI) Silnik AGR 90 KM zauważyłem wyciekający olej z pod miski olejowej po rozebraniu osłony paska rozrządu moim oczom ukazał sie pasek cały w oleju wiec zdecydowałem rozebrać i przy okazji wymienić pasek na nowy .po rozebraniu paska wielorowkowego oraz osłon zacząłem sie

VOLKSWAGEN problem po zmianie paska rozrzadu

mianowicie taki ze ustawialem kola wedlug znakow nalozylem nowy pasek i wyszlo na cos takiego ze pali jakby na 2 gary i jak mu dodaje gazu to sie dlawi ] powiedzcie co moglem zrobic zle aha i ruszylem kolem walka posredniego ale on raczej nie steruje zaplonem jak ktos wie to niech powie a jak nie to bede probowal dalej az do skutku

Pawle to by nie chodził na zaden gar tu jest zagatka ze chodzi na 1 i 3 garnek czyli nie są to tłoki ktore chodzą w parze i dlaczego 3 a nie np. 2 jutro zajade do niego z manometrem by pomierzyć cisnienia na garkach i sie dowiemy czy to nie zaworki jak cisnienie bedzie gites to sie chyba wyłoze ps. w normalnych golfa jak np w moim silniku JP pomijajac ze to diesel to koło rozrządu jest

VOLKSWAGEN Dziwne cykanie 1.4 ABD

Witamw moim golfie po wymianie oleju z Elf Sporti STI 15W40 na jakiś Elf Start 15W40 z silnika zaczęły dobiegać dziwne odgłosy takie specyficzne cykaniecyk cyk cyk cyk cyk cyk cyk cyk z dość dużą częstotliwością czy to może być spowodowane olejem dodam że dzień wcześniej zmieniałem uszczelniacz na wałku rozrządu ale ściągałem tylko pokrywę zaworów pasek i koło zębate z wałka

VOLKSWAGEN GOLF I golf chodzi na trzy tłoki i coś stuka w głowicy

Witam mam taki problem. Mój silnik to 1.6abu 93r jadąc samochodem stanąłem na krzyżówce i puszczając sprzęgło na 1 tak go troszkę przymuliło i od tamtej pory auto chodzi jakby na 3 gary i strasznie coś tłucze w głowicy. Zauważalny jest znaczny spadek mocy auto ciężko pali. Wykluczam uszczelkę pod głowicą bo w oleju nie ma masła płyn chłodniczy nie ubywa. Brak mi pomysłów.

Jak dla mnie to przeskoczył ci pasek rozrządu sprawdź jego ustawienie na początek zdejmij obudowę i popatrz czy górne koło i dolne pasowe pokrywają się ze znakami bardzo możliwe że pokrzywiłeś zawory. A co do luzów w aparacie chodzi ci o luz wałka w aparacie Ja mam luz i jest wszystko ok byle simmering ci oleju nie puszczał do środka.

VOLKSWAGEN GOLF II golf II 18 2EE - problem z głowica

Witam problem mój polega na tym ze wymieniłem głowice z regulacją płytkowa na głowice z regulacja hydrauliczna. Silnik pochodził z 2 godz i zaczeły się problemy z początku myślałem ze padły szklanki więc kupiłem nowe i wymieniłem ale w dalszym ciągu samochód chodzi jak ciągnik słychać metaliczne stuki a wśrodku zmniejszyło sie także ogrzewanie. Pytanie moje polega na tym czy

Tak jest to benzyna a rozrzad jest ustawiony na znaki. Olej gasnie po zapaleni pochodzi na wolnych zagrzeje sie i tak jak by póchł i rozrusznik nie ma siły go obkręcić a ledwo ja kluczem za kolo pasowe. Ostygnie znów zapali. Wyjąłem szklanki założylem wałek rozrządu i olej z otworów olejowych jak kręciłem rozrusznikiem nie lecial a z podpór walka leciał nawet z (podpory 4) z dyczy.

VOLKSWAGEN Problem z odpalaniem na zimno VW Touran 1.9 TDI (BKC)

WitamProblem oczywiście nie dotyczy golfa pytam w imieniu znajomego który posiada VW Tourana i liczę na to że któryś z kolegów spotkał się z czymś podobnym. Generalnie problem zaczął się po wymianie głowicy i wałka rozrządu - a dotyczy odpalenia zimnego TDI-ka Tourana (kod silnika BKC).Chciałbym zaznaczyć że auto zostało sprawdzone komputerem 2-krotnie i nie stwierdzono błędów

Luklet napisał(a)WitamProblem oczywiście nie dotyczy golfa pytam w imieniu znajomego który posiada VW Tourana i liczę na to że któryś z kolegów spotkał się z czymś podobnym. Generalnie problem zaczął się po wymianie głowicy i wałka rozrządu - a dotyczy odpalenia zimnego TDI-ka Tourana (kod silnika BKC).Chciałbym zaznaczyć że auto zostało sprawdzone komputerem 2-krotnie i nie stwierdzono

VOLKSWAGEN pokrywa zaworow i wniej nie zaslepiony otwor

witam moj golf to 1.4 16v z 2000r w pokrywie zaworow po odkreceniu dekla plastikowego zaraz kolo czujnika polozenia walka rozrzadu pomiedzy srubami dokrecajacymi ten plastikowy dekiel wystaje rurka z otworem przez ktory potrafi mi wyciekac olej jest on nie zaslepiony i wiem ze brakuje tam gumowego weża wiem tez ze nie wszystkie silnika to maja widzialem schemat silnika i ten wezyk ktorego ja nie mam

VOLKSWAGEN rozrząd 1.6 PN

witam forumowiczów mam pare pytań mam golfa 2 1.6 PN i coś ma za mało mocy i chcę sprawdzić rozrząd oto moje pytania1- na górnym kole wałka rozrządu jak wygląda znak i z czym go zgrać (osłone mam blaszaną )2-na kole zamachowym jak wygląda znak (bo tam są chyba ze trzy ...) bo aparat zapłonowy(palec) wiem że na kreskę koło pasowe na wale korbowym jest nowe i nie ma na nim znaczka

VOLKSWAGEN spadają obroty po puszczeniu gazu

j.w. po nawet lekkim wcisnieciu gazu i puszczeniu obroty spadają prawie do zera az swiatla przygasaja i potem stają na 800 z tym ze to roznie bo nieraz lekko pobuja nimi sekunde w góre i w dół zanim stana na 800. a kiedys mialem normalnie ...po przygazowaniu obroty plynnie spadaly do 800 i bylo idealnie . podcisnienia i dolot jest szczelny reg. biegu jalowego wyczyszczony... zapytalem mimo ze byly podobne tematy no ale nie o 2E .

Teraz mem bezynke 2.0 20V Wymienilem juz silniczek krokowy te dwa czujniki ktore sa przy przepustnicy jeden od polozenia przepustnicy i ten taki drugi nawet nie wiem co to jest jedna dziurka wpada powietrze druga wylatuje czujnika od walka rozrzadu nie wymienialem bo jak go odpielem to juz nie dalo sie auta odpalic i ten od polozenia walu glownego tez jest sprawny czujnik spalania stukowego tez wymienilem.. zostaje tak jak by przeplywomierz odpielem przeplywomierz i jak dodalem gazu to jak obroty spadaly to nie zatrzymaly sie na 800 tylko spadly do 0 i auto zgaslo... a jak jest podpiety przeplywomierz to jedynie na cieplym silniku jak odpale auto to obroty ida na jakies 1300 i jak spadaja do gdzies kolo 200 sie zatrzymuja auto prawie przygasa ale potem same sie podnosza i tak sobie wariuja obroty pomiedzy 1000 a 500 az sie ustabilizuja i potem juz jest dobrze... auto nie spala jakos wiecej ale caly czas mi sie swieci check wczesniej jak jezdzilem to sie zapalal ale jak scignolem noge z gazu (i jechalem na biegu) to po chwili gasl.. samochod Lancia Kappa przepraszam ze pisze na forum VW ale to chyba jedyne forum na ktorym uzytkownicy znaja sie cos na mechanice samochodowej... Ja tez sie przy golfie 2 duzo nauczylem ] Pozdrawiam

VOLKSWAGEN [mk2] pytanie o zawory

Cy w silniku o oznaczeniu 2G(1.3) z 1989r. sa juz hydrauliczne zawory czy zawory reguluje sie płytami i jesli sa hydrauliczne to trzeba zdejmowac głowice do jego wymiany bo zaczoł ktorys strsznie klekotac

Wszystkie golfy po 1985 mają hydrauliczne. Jedyny praktyczny problem to odkręcenie koła wałka rozrządu bo musisz wyjąć wałek. Trzeba sobie coś wymyślić żeby żeby koło zablokować przy odkręcaniu nakrętki centralnej. Szklanki wyciągniesz przyssaweczką z jakiejś zabawki. Nowe - rożnie piszą - ale zaleca się utopić w oleju na jakiś czas przed montażem. Z mojego doświadczenia nie trzeba ale robiłem tylko raz. I nie wolno uruchamiać silnika zaraz po poskładaniu.

VOLKSWAGEN [Mk3] Kontrolka cisnienia oleju mruga na wolnych obrotach

Rzadko się pojawiam ale jak zwykle z ciekawym tematem Ale po kolei 1. W moim golfie (16AEE) pojawił się znaczny wyciek oleju "gdzieś z tyłu bloku silnika". Diagnoza fachowca uszczelniacze puszki odmy (1 oring 1 uszczelniacz w kształcie "D"). Przy okazji (zalecenie fachowca) wymienione zostały uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego. Wyciek ustąpił. (tu moja uwaga

VOLKSWAGEN Wymian rozrzadu.

Wiem ze podobnych tematów tu jest kilka ale zaden nie odpowiada na pytanie które mnie meczy. Posiadam golfa 3 z 98 roku wersja sciepek czyli MatchII kto zna to wie o co chodzi Silnik 110KM AFN Klimatyzacja El szyby i manualne lusterka) No ale wypada sie bardziej skupic na silniku. Auto ma na liczniku 202tys km na pasku opis ze rozrzad byl wymieniany podajrze w 2003 roku przy przebiegu 135tys.

srub dekla - koszt wg IC 30 - 40 zl glowna i ok 30 uszczelki srub) ustawic i rozpiac rozrzad zdjac kolo walka zdjac rolke pasek i napinacz wymienic rolka zwrotna - ok 80 - 120 zl napinacz - ok 100 - 170zl pasek - ok 60 -120 zl zlozyc ustawic na blokadach skrecic sprawdzic i skorygowac kat wtrysku jesli chodzi o rozrzad to tyle pompa wody owszem ale w nowszych silnikach np w AGR ALH z golfa

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

AUDI A4 Wszystko o silnikach 1.9TDI

Wśród silników wysokoprężnych nie znajdziemy bardziej popularnej jednostki niż 1.9 TDI. Produkowana od 1991 r. wielokrotnie modernizowana znalazła zastosowanie w kilkudziesięciu modelach i co najważniejsze cieszy się dobrą opinią użytkowników. Z perspektywy prawie dwóch dekad można stwierdzić że silnik 1.9 TDI okazał się wielkim sukcesem koncernu volkswagena. Pierwsza 90-konna

VOLKSWAGEN Cofnąlem walek rozrządu i Golfik dostal ze 20KM Dlaczego

Cześć. Siedze trochę (tak z 15lat) amatorsko w mechanice i troche nie moge wyglowkowac dlaczego moc mojego auta wzrosla. Pamietam ze jak w autach z reczna regulacja luzu zaworowego ustawiło sie mniejsze luzy na szczelinomierz to wzrastala moc jednak przesadzajac z ta przerwa mozna bylo wypalic zlae zamykajace sie zawory. (zmienialem juz paski i lancuchy rozrzadu ze 20razy w roznych autach. Audi

VOLKSWAGEN Bardzo duża temp. - uszczelka pod głowicą

Witam pisałem już kiedyś tutaj że mam problem z temperatura w moim golfie 3 1.4 abd lecz problem dalej jest tzn. grzeje się bardzo płyn chlodzacy od jakiegos czasu. Termostat wymieniony na wachlera sprawny czujniki ostatnio wymienione ale stare okazaly sie sprawne temp dochodzi do 110stopni jak postoje chwile w korku najczesciej. W dakolu siedzieli pół dnia i nie wiedzą dokladnie co jest nie

kilkaset złotych ale połowę z tego trzeba wydać na specjalistyczne klucze ściągacze i zestawy do blokady rozrządu dla silnika ale to jest jednorazowa inwestycja i jak raz kupisz narzędzia to będziesz je miał na całe życie a nawet dla swoich potomków. Instrukcje jak samemu zrobić uszczelkę pod głowicą znajdziesz na tym forum oraz w książkach z serii "Sam naprawiam VW golf".Teraz

VOLKSWAGEN 19 TD uszkodzony pasek rozrządu

Witam wszystkich forumowiczów Posiadam golfa 3 silnik AAZ.Ostatnio wyczułem zapach spalenizny w kabinie i zauważyłem lekki dymek spod maski po zbadaniu sytuacji okazało się że pasek rozrządu się "palił" na szczęście się nie urwał.Rozebrałem co trzeba żeby się dostać do paska oto co się ukazało moim oczomOgólnie pasek stan agonalny Rolka napinająca nagumowana jak tor

VOLKSWAGEN wymiana wałka i kompa w 1.8 aam

witam wszystkich forumowiczów) wiem ze ten temat był wałkowany nie raz. Chciałem się zapytać właścicieli golfów 1.8aam czy po zmianie kompa i wałka od 1.8 ABS czuć dużą różnicę w jeździeChcę wymienić te części bo moj golf kiepsko się wkręca na wyższych obrotach od 140 praktycznie nie jedzie a do uzyskania prędkości 160kmh potrzebuje b.dużo kilometrów. Mechanik mówi że

Napiszcie jeszcze czy kolo zebate przy walku rozrzadu w golfie jest zakladane na stozek czy moze jest tam jakis klin. Wlasnie chcialem zajac sie wymiana walka ale najpierw musze to wiedziec.

Dominik107 napisał(a)Napiszcie jeszcze czy kolo zebate przy walku rozrzadu w golfie jest zakladane na stozek czy moze jest tam jakis klin. Wlasnie chcialem zajac sie wymiana walka ale najpierw musze to wiedziec.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi