części samochodowe nanodatex

volkswagen golf kolo walka rozrzadu

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf kolo walka rozrzadu

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf kolo walka rozrzadu

VOLKSWAGEN Jak zdjąć koło zębate wałka rozrządu

Witam golfiarzy. Pytanie pewnie banalne dla tychktórzy to robią na codzień. Wymienialiśmy dziś w golfie 3 19 TD pasek rozrządu. Według zalecen trzeba by zdjąc koło zebate na wałku i dokręcić dopiero po napieciu paska. niestety nie dało rady go zdjąćszczęścieze znaki się pozgadzały.Moje pytanie Jak to zdjąć za pomocą przebijaka tak jak napisane w większości książekskoro otworek

VOLKSWAGEN koło paska do wałka rozrządu

Witam Chciałem zapytać o ile ktoś wie jak ustawić koło paska na wałku rozrządu niby jest klin na walku ale na kole niema naciecia na kole jest taka mala strzałeczka I czy moze klin ma być równo z nią bardzo prosił bym o pomoc. golf 2 1.6 TD

Zobacz Koła rozrządu do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN koło zebate wałka rozrządu

siemka bracia golfiarze za kilka dni bede wymieniał rozrząd a przy tej okazji chce wymienić szkalnki bo mi stukają skubane i tu mam pytanie bo tak żeby dostać się do szkalnek musze zdjąć wałek rzorządu a żeby go zdjąć musze odkręcić koło zębate i pytanie jak to zrobić domyślam się że ma lewy gwint ale jak je przytrzymać jak będe odkręcał czy poprostu ta śrube co je trzyma

VOLKSWAGEN Cofnąlem walek rozrządu i Golfik dostal ze 20KM Dlaczego

Cześć. Siedze trochę (tak z 15lat) amatorsko w mechanice i troche nie moge wyglowkowac dlaczego moc mojego auta wzrosla. Pamietam ze jak w autach z reczna regulacja luzu zaworowego ustawiło sie mniejsze luzy na szczelinomierz to wzrastala moc jednak przesadzajac z ta przerwa mozna bylo wypalic zlae zamykajace sie zawory. (zmienialem juz paski i lancuchy rozrzadu ze 20razy w roznych autach. Audi

VOLKSWAGEN Wymiana rozrzadu i dziwne kolo....

Witam wszystkichprzymierzam sie do wymiany rozrzadu w moim passacie b5 silnik AFN i potrzebuje porady 1.Jakie czesci należy wymienić przy zmianie rozrzadu 2.Jak wygląda sprawa z tym kolem na wale co napedza kolo pasowemialem golfa TDI 1Z i tam bylo wyrobionejak sie nie myle to jest ten sam gabaryt silnika i w AFN tez sie wyrabiały te klinybynajmniej widzialem taki przypadek w golfie 3 TDI AFNa

VOLKSWAGEN Problemy z kołem walka rozrządu GŁOWICA

Chciałem wymienic uszczelke pod głowicę wszysko prócz głowicy było odkręcone no i pupa żeby ściągnąć głowicę trzeba też ściągnąć koło wałka rozrządu.Koło jest przykręcone śrubą pod klucz 19 momentem 45Nm .No nie było siły żeby ją odkręcić.Książka podaje że trzeba zablokować koło zamachowe po wyciągnięciu rozrusznika tak też zrobiłem i nic ani drgnie.Próbowalem

- tak to by było najłatwiejsze ale to zdaje się w golfach diesel po 89 roku tak można(bo nie mają blachy osłonowej międz głowicą a kołem) .Ja mam golfa 1988 między kołem pasowym wałka roz. a głowica jest blacha osłonowa ażeby ją odkręcić musisz sciągnąć pompę wtryskową .Zeby okręcić pompę wtr. musisz ściągnąć jej koło pasowe a z kolei z kołem pompy wtryskowej jest

VOLKSWAGEN Remoncik i Mały Problem z Kołem Wałka Rozrządu

Witam wszystkich Robię remont swojego golfika 1.9 TDI KM 90 między innymi dałem TURBO do sprawdzenia i jest ok. Końcówki wtrysków do wymiany . [colorFF0000]Znikał mi olej z silnika więc pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany albo pierścienie hmmm co najczęściej siada uszczelniacze czy pierścienieA więc dzisiaj ściągnąłem głowice i przed ściągnięciem musiałem zbić koło zębate

będzie z tym wałkiem i kołem by ustawić na zicher . Głowice już rozebrałem i w poniedziałek wymieniam uszczelniacze . Ale mam jeszcze takie małe pytanie Demontując zawory zobaczyłem że na trzonku zaworu w 2468 i za grzybkiem w komorze jest nagar grubości zapałki ale w pozostałych jest czysto i jedno mnie zastanawia czy to wina pierścieni czy uszczelniaczy. I dodam że gdy golfika

VOLKSWAGEN GOLF IV [GOLF IV ] Wymiana rozrządu

Witam Właśnie stuknęło mi 93 tyś. km w golfiku i zabieram się za wymianę rozrządu. Przejrzałem chyba wszystkie wątki z tym związane ale w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować na konkretne firmy produkujące paski i rolki. Na dzień dzisiejszy wybrałem - pasek Gates 5569XS - rolki SKF VKM 11250 VKM 21147 Proponują mi za taki zestaw 350 zł. Poradźcie prószę czy to co wybrałem jest

Od kilku tygodni jestem posiadaczem VW golf 4 1.9tdi 90km autko kupiłem z Niemiec. zdążyłem się już zorientować w serwisie kiedy miał ostatni serwis oczywiście za granica) bo niestety nie dostałem ks. serwisowej od sprzedającego. i otóż tak ostatni serwis miał 30.05.2009 roku przy stanie 166oookm a rozrząd w 2004r. przy stanie 96oookm obecnie ma 187oookm trochę mi się to nie widzi

Pompę blokujesz prętem (śrubą) fi 16mm a koła pasowego wałka rozrządu się nie blokuje tylko sam wałek się blokuje po zdjęciu pokrywy rozrządu. Koło pasowe wałka rozrządu trzeba odkręcić i zdjąć. Śrubę na kole wałka rozrządu dokręca się na samym końcu po naciągnięciu paska sprawdzając dokładne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Na końcu luzujesz pompę wtryskową

mflash pompy wody w 1Z nie wymienia sie chyba ze cos sie z nia dzieje kolo walka luzujesz po to zeby przy napinaniu paska nie ruszal sie walek a pasek naciagnal sie ladnie po obu stronach walka rozrzadu pamietaj o znaku na kole zamachowym blokadzie pompy i blokadzie walka rozrzadu reszta to pikus na sam koniec vag i sprawdzenie kata wtrysku kat wtrysku reguluje sie po poluzowaniu srub od pompy w kierunku

VOLKSWAGEN GOLF II UST. ROZRZĄDU GOLF II GTI 16V

WITAM PRZESZUKAŁEM FORUM I NIEZNALAZŁEM INFO O TYM JAK KONKRETNIE USTAWI ROZRZĄD W golf II GTI 1800 16V ZARÓWNO WAŁKI JAK I PASEK

napisze jak by ktos szukal a nie mogl sciagnac tego rara kola zebate na walkach rozrzadu - zabki ze znakami skierowane do siebie na jednym poziomie... (w osi) kolo rozrzady na walku wydechowym 1) z lewej strony auta patrzac znak na kolku na rowni z powierzchnia glowicy (z lewej strony od przodu ) 2) z prawej strony patrzac - jak ustawilismy 1) to powinien znak wyjsc z pionowo do gory - na strzalke

VOLKSWAGEN GOLF III ustawienie rozrządu golf 3 1.8 ABS

Na ktory znak na kole zamochowym ustawiany jest rozrzad. Sa trzy cienkie nacięcie potem grube a później taki odstający znak Z góry dzięki pozdrawiam.

powiedzcie mi czy dolna oslonke rozrzadu ktora przykrywa kolo zebate walka posredniego mozna odkrecic tak aby nie zdejmowac paska od alternatora chcialbym ustawic tez rozrzad

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III rozrząd pompa wtryskowa .

Witam panowie mam przestawioną pompe wtryskową na rozrządzie . Auto mi ciężko odpala czy zimne czy ciepłe . więc teraz pytanie. Jak popuszcze napinacz zdejme pasek z pompy i ustawie ja na znakach i zkręce wszystko z powrotem to nic sie nie stanie

Jeszcze zapomniałem dodać jak popuścisz tylko napinacz to i tak paska z koła pompy nie zdejmiesz ponieważ będzie sie on nadal trzymał na ząbach przy kole wałka rozrządu. A jeśli sie już uda to może wtedy przestawić się wałek rozrządu. Najlepiej to zdejmik pokrywe zaworów(chociaż nie muszisz ale lepiej zdjąć)) ustaw rozrząd na swoich znakach(poza pompą) tzn wycięcie na wałku

Mizerny91 moze lepiej sie nie bierz za to bo marne masz pojecie kolo walka rozrzadu sie zdejmuje a nie blokuje blokuje sie sam walek z tylu

Kolega Adamm ma racje nie możesz zablokowac koła NIE GŁOWICY tylko wałka rozrządu sam wałek blokuje się z tyłu na wycięciu Nie próbuj czasem zablokować wałek i odkręcać koło bo wałek może pęknąć kolo kontrujesz śrubokrętem tak jak napisałem w poprzednim poście. Ps. Jeśli się tego tak boisz to mogę Ci pomóc przez gg będe Ci pisał co i jak a Ty przy aucie będziesz to robił)

VOLKSWAGEN wymiana paska rozrządu--pytania i sugestie

witam mam pytania i sugestie od was dotyczące wymiany paska rozrządu vw golf II diesel.wiec tak wystarczyże zblokuje wszystkie koła (pompyrozrządu)i włącze 5 bieg i poluzuje rolke napinacza i ściągne pasek ten (kółko już mam powiedzmy od pompy wody zdięte)i założę nowy pasek i tu tkwi pytanie.jak mam te kola poblokowane to nie musze patrzeć na znaki na kole silnika i pompy i rozrządu bo pasek stary był ściągany przecież jak wszystko było na swoim miejscu te znaki

Witam. Podepnę się pod temat bo akurat jestem w trakcie wymiany paska rozrządu. Mam golfa MK3 z 95 r. z silnikiem 1.9 D. kupiłem pasek Gates-a po rolkę pojadę jutro &8230 sam nie wiedziałem jaką mam czy samą rolkę napinającą czy razem z oddzielnym napinaczem. jak dzisiaj pozdejmowałem osłony zobaczyłem rolkę na mimośrodzie z dwoma dziurkami pod specjalny klucz ( to chyba będzie sama

VOLKSWAGEN Komplet rozrzadu

Witam Przymierzam sie do wymiany rozrzadu w moim 19 TDI 110KM i mam pytanie jakiej firmy wybracChce wymienic razem z pompa wody.Czy jest to trudna operacjawymienialem kiedys sam w MK I ale tam silnik prosty.Na co szczegolnie zwrocic uwage podczas wymiany Z gory dzieki za odp.

To nie jest golf 3 Na kole pasowym wałka rozrządu nie ma klina Do ustawienia wałka konieczna jest blokadka od strony pompki vacu(bez zdejmowania pokrywy zaworów). Można znaleźć taki bajer na allegro za około 150 zł. Koło Pasowe od wałka musi być zluzowane przed napięciem paska(trzeba mieć ściągacz). Do rolki napinającej pasek musisz mieć klucz (lub trochę sprytu). Napinacz rolki

VOLKSWAGEN GOLF IV ustawienie pompy wtryskowej golf IV 1.9 SDI

Witam panowie potrzebuje porady w jaki sposób ustawić pompę wtryskową względem rozrządu w golfie mkIV 1.9 SDI 99 Musiałem oddać pompę do regeneracji i gdy wróciła zdjęli mi koło z pompy a ja nie przewidując tego nie zrobiłem punktakiem żadnych znaków na wałku ani kole. Istnieją jakieś znaki na pompie ew. jakiś sposób jak tą pompę dobrze ustawić Bardzo proszę o pomoc.

A tak jak fabrycznie jest to robione to tak 1 Nakręcasz nakrętke pompy bez piasty. 2 Kręcąc za nakrętke ( kier.obr. jak zegar ) ustawiasz ośkę na około godz 9. 3 Wykręcasz tę śrubę na klucz imbusowy po lewej stronie pompy. Jest dokładnie w osi wałka. 4 Szukasz długiej śruby M10x1 i wkręcasz w ten otwór aż poczujesz lekki opór. Około 30mm głęboko. 5 Wykręcasz tę śrubę ( pod

VOLKSWAGEN Wymiana Koła pasowego i rozrządu pomóżcie

Witam Zauważyłem ostatnio w moim golfiku III 1.9D lekko balansujace koło pasowe( odrazu przegladnąłem tematy na forum i szczena mi opadła kiedy dowiedziałem sie czym to może grozić...więc prosze was o rade czy ktos sam to robił i mogłby mi napisac po koleji jak to zrobic samemu bo troche sie znam na tym. Chodzi mi głownie o to czy dokręcając tą śróbe trzeba jakoś zablokować wał

VOLKSWAGEN Ustawienie rozrządu 1.6 ABU

Witam Posiadam golfa 3 z silnikiem 1.6 ABU. Musiałem zdjąć głowicę. Chciałem ustawić rozrząd na znakach i tutaj zaczynały się schody znaki się w ogóle nie pokrywały po ustawieniu wałka rozrządu według znaku znak na kole pasowym wału korbowego był przesunięty w prawo o kilka cm sytuacja podobna również na kole zamachowym gdzie nie widać znaku GMP. Po kilku próbach sprawdziłem

VOLKSWAGEN Jak sprawdzić ustawienie rozrządu

Wymieniałem samodzielnie pasek rozrządu w golfIE III 19TDI. Niestety zapomniałem zaznaczyć położenie koła zębatego rozrządu. Nie jestem pewny czy koło zębate wałka rozrządu jest na swoim miejscu. Wiem że może być z tego powodu wielki problem. Szukałem znaków na kole rozrządu ale niestety ich nie znalazłem. Pomóżcie mi jak sprawdzić czy koło zębate rozrządu jest ustawione poprawnie.

VOLKSWAGEN Koło pasowe - rozrząd - pompa cieczy chłodzącej Mk3 1.8 AAM

Witam - POMOCY Już drugi dzień męczę się z kołem pasowym ale od początku. golfik 3 r.95 silnik 1.8 AAM (75KM). Muszę wymienić pompę cieczy chłodzącej żeby to zrobić to muszę zdjąć osłony paska rozrządu a tu skolei muszę odkręcić koło pasowe i tu zaczyna się problem. nie da się ruszyć żadnej ze śrub przejrzałem posty i wg opisów wypróbowałem następujące metody wrzuciłem

SUKCES - czy aby prawidłowy Udało mi się uruchomić silnik - znalazłem schemat wg którego oprócz punktów rozrządu trzeba jeszcze ustawić położenie palca w rozdzielaczu zapłonu i do tego właśnie jest to koło zębate pomocnicze (chyba) obróciłem kołem tak aby ustawić położenie palca tylko małe ale punkt OT na tym kole przesunął się o ok. 120 stopni. Pytanie czy wszystko mam OK Czyli Koło wałka rozrządu ostawione tak że OT pokrywa się ze strzałką na obudowie koło pasowe wału ustawiłem tak aby znacznik pokrywał się z punktem OT na kole pomocniczym a następnie koło pomocnicze obróciłem tak aby palec zapłonu był ustawiony na znaczniku. - golfika udało się uruchomić.

VOLKSWAGEN jak ustawic rozrzad w golfie 1 1.6 benzyna

mam problem po nocy nie chce zapalic golf dwie swiece srodkowe sa zalane i tak mi sie wydaje ze teraz nie ma sprerzania czy mugl sie przestawic rorzad

na kole zamachowym masz nabity punkt i zaraz koło niego nacięcie kręcąc śrubą wału korbowego ustaw punkt na kole zamachowym na wprost znaku w otworze po korku potem zobacz czy punkt nabity na kole zębatym wałka rozrządu pokrywa się z górną płaszczyzną głowicy patrzysz z przodu silnika oczywiście wcześniej musisz odkręcić koło pasowe wału korbowego zdjąć dolną osłonę

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd GOLF IV AHF jaki pasek

Zbliża się wymiana rozrządu i rozglądam się po sklepach allegro i katalogach Ale nie daje mi spokoju jedna rzecz.... bo w przypadku silnika o oznaczeniu AHF występują 2 rodzaje pasków rozrządu. pierwszy zwykły a drugi wzmacniany i wg katalogów do mojego golfa powinien iść ten pierwszy zwykły... ale w sklepach mówią żeby zastosować wzmacniany bo jest on zamienny z tym 1 i bez problemu

Tak specjalnie dla wzmacnianego montowali pompę wody i koło walka rozrządu oraz koło pompy wtryskowej o innym kształcie zębów To że są paski o rożnym kształcie zębów to fakt ale ma się do tego przypadku jak kamień węgielny do węgla kamiennego. Źródło Gates sprzedaje paski to chyba wie najlepiej w czym i z jakiego powodu występuje różnica w ich budowie a jak widać ma tu znaczenie pompa o większej wydajności użyta w nowszych silnikach i dlatego inny pasek i inny napinacz. Wydrukuj mechanikowi i daj do poczytania httpswww.gates-online.comGatesEUpl ... 59XS_2.pdf Zresztą Twoje auto i Twój wybór jeśli wątpisz to zakładaj normalny pasek skoro taki zaleca katalog ja CI przedstawiłem że jest możliwa wymiana na wzmacniany jeśli się skorzysta z metalowego napinacza. Ja mam wzmacniany pasek a golf jest z 99r. Amen.

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF III 1.8 (ABS) Przestawiony aparat zaplonowy (

Witam . Mam klopot z miom golfem III 1.8 (ABS) . Niedawno wogole nie bylo iskry. Sprawdzilismy swiece przewody kopulke modul i nic . Wkoncu chcielismy wymienic aparat zaplonowy jednak okazalo sie ze to jednak nie to . Przyczyna braku iskry byla stacyjka ktora juz na szczescie wymienilem i juz jest wszystko ok (jest iskra). Niestety nie mozna go teraz uruchomic bo aparat zaplonowy sie przestawil

Przy silniku ABS nie ma podłużnych otworów. Ustaw wał korbowy w położeniu 0 (zobaczysz to przez otwór w skrzyni biegów) Zdejmij osłone paska i zobacz czy koło wałka rozrządu stoi na znakach (jeśli nie to zrób cały obrót wałem korbowym) wtedy znak na kole wałka rozrządu musi pokryć sie ze znakiem na osłonce paska. W tym położeniu wału zdejmij kopułkę z aparatu i obracaj obudową

VOLKSWAGEN 19 TD uszkodzony pasek rozrządu

Witam wszystkich forumowiczów Posiadam golfa 3 silnik AAZ. Ostatnio wyczułem zapach spalenizny w kabinie i zauważyłem lekki dymek spod maski po zbadaniu sytuacji okazało się że pasek rozrządu się palił na szczęście się nie urwał. Rozebrałem co trzeba żeby się dostać do paska oto co się ukazało moim oczom Ogólnie pasek stan agonalny Rolka napinająca nagumowana jak tor F1 koło

VOLKSWAGEN Pasek rozrządu 1.6 ABU

Proszę o napisanie w którą stronę obraca się pasek rozrządu w 1.6 ABU patrząc od strony paska stojąc naprzeciw paska. Zgodnie czy przeciwnie do obrotu wskazówek zegara

tos se dorobiłi próbowałeś odpalacniebyło czasem jakis stuków neiwiem jak jest w golfach czy twój 1.6 jest kolizyjnyprzekrecajac wał o pełen obrót wałek rozrzadu musiałbys przekrecic o równe 180 stopni [ o połowe obrotu ] w takim wypadku nieodpali ci chocbys jak kombinowałrozbierz rozrzadustaw na znaki koło wałka rozrzadzdejmij pasekobróc wałem do tyłu [ w lewo ] o pełen obrót

VOLKSWAGEN Słabe osiagi Golfa III 18

Witam Kupiłem sobie niedawno golfa III 18 75 km fura z wygladu jest zajeb ale po przyjezdzie do domu zauwazyłem ze fura nie chce ciagnac na gazie wcisnietym do podłogi najlepiej szła z gazem wcisnietym do polowy oddałem ja do mechanika i poweidział ze komputer sie przepalil i trzeba go wymienic wraz z wtryskiwaczem wymiana i niby jest luz ale jezdziłem ostatnio golfem III 16 mojego kolegi ktory

przez zmianę wałka rozrządu przesuwa się charakterystyke przebiegu momentu albo w górę albo w dół zależy co się chce uzyskać i tu się z Tobą zagadzam w 100% ale zmiana wałka rozrządu nie zmieni ci obrotów silnika przy jeździe powiedzmy na 5-biegu 100kmh [ Dodano Nie Lis 20 2005 1033 ] tak na szybkiego zrobiłem od ręki wykres żeby porównac jak się zachowuje przebieg mocy w zaleznosci

VOLKSWAGEN problem po zmianie paska rozrzadu

mianowicie taki ze ustawialem kola wedlug znakow nalozylem nowy pasek i wyszlo na cos takiego ze pali jakby na 2 gary i jak mu dodaje gazu to sie dlawi ] powiedzcie co moglem zrobic zle aha i ruszylem kolem walka posredniego ale on raczej nie steruje zaplonem jak ktos wie to niech powie a jak nie to bede probowal dalej az do skutku

Pawle to by nie chodził na zaden gar tu jest zagatka ze chodzi na 1 i 3 garnek czyli nie są to tłoki ktore chodzą w parze i dlaczego 3 a nie np. 2 jutro zajade do niego z manometrem by pomierzyć cisnienia na garkach i sie dowiemy czy to nie zaworki jak cisnienie bedzie gites to sie chyba wyłoze ps. w normalnych golfa jak np w moim silniku JP pomijajac ze to diesel to koło rozrządu jest na

VOLKSWAGEN wymiana wałka i kompa w 1.8 aam

witam wszystkich forumowiczów) wiem ze ten temat był wałkowany nie raz. Chciałem się zapytać właścicieli golfów 1.8aam czy po zmianie kompa i wałka od 1.8 ABS czuć dużą różnicę w jeździeChcę wymienić te części bo moj golf kiepsko się wkręca na wyższych obrotach od 140 praktycznie nie jedzie a do uzyskania prędkości 160kmh potrzebuje b.dużo kilometrów. Mechanik mówi że

Napiszcie jeszcze czy kolo zebate przy walku rozrzadu w golfie jest zakladane na stozek czy moze jest tam jakis klin. Wlasnie chcialem zajac sie wymiana walka ale najpierw musze to wiedziec.

VOLKSWAGEN Wymiana rozrządu nie odpala.

Witam dziś próbowałem wymienić rozrząd i moje starania stanęły na odkręcaniu śruby od wału korbowego nagle coś przeskoczyło i od tamtego momentu silnik nie odpala. Śruby nie odkręciłem ale za to kręciłem wałem by sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył zęby są całe a co do znaków to nie mogę znaleść bo na pokrywce zaworów nie mam tego plastiku ze strzałką (chyba że w automatach

VOLKSWAGEN Koszt wymiany rozrzadu u waszych mechaniorów

Witam jak w temacie ile płacicie za wymiane rozrządu w waszych autkach konkretnie chodzi mi o AFN-a. Pytam gdyż mi koleś krzyknął 300 PLNów i nie wiem czy to dużó czy mało ( czy mam szukać innego ) Rozchodzi mi się o koszt samej robocizny pozdro

i ewentualna wymiane bedziesz mial z tym problem wczesniej czy pozniej jak i z cieknacymi uszczelniaczami... [ Dodano Nie Lis 15 2009 2221 ] ewaldino pociesze cie nie kazdemu zenkowi robiacemu na znakpolu ( marker) udaje sie zjc robote w sposob zmierzalny vagiem ustawienia walka nie pomierzysz bez zdjecia pokrywki. a co do ceny rozrzadu i stac czy nie stac to informacyjnie do mojego silnika do golfa

VOLKSWAGEN GOLF II Golf Mk2 1.6TD JR problem z rozrządem

Witam . przerabiałem pompę na 10mm i tu raczej wszystko się udało bo auto zapaliło bo wielkich trudach z ustawieniem rozrządu. a więc przejdę do problemu. niestety zapomniałem o blokadach. no ale przecież to aż taki wielki problem nie jest a więc biorę płaskownik ok 4mm i blokuje wałek pompę blokuje bolcem 15mm i wał ustawiam na znaku na kole zamachowym. poskładane wszystko i próba

Czy blokadę koła na pompie zrobiłeś na sztywno Pasek zakładałeś na luźnym kole wałka rozrządu Pompa ma taki moment że trzeba na sztywno ją zablokować żeby nie było ani milimetra ruchu... Nie wiem jak to nazwać. Po prostu koło pompy lekko pręży w którąś stronę. Idealnie na znak musi być i wtedy zakładać pasek. Boleć do koła pompy musi być na wprost do dziury. Nie może być skrzywiony. Swego czasu też miałem takie problemy.

To sprawdź dokładnie czy na sztywno. I zbij koło z wałka o wiele łatwiej jest zakładać pasek. Może wał nie na ten znak ustawiasz Z resztą... jak zablokujesz wałek rozrządu to kręć tak aby tłoki nie uderzały w zawór.. jak zakręcisz wałem to musi się kręcić swobodnie w jedną i w drugą stronę. Oczywiście do pewnego momentu... I koniecznie sprawdź czy na odpowiedni znak wału

VOLKSWAGEN GOLF II Problem golf II 1.6 ez zgasł i nie chce odpalić

Witam wczoraj mój golf ii 1.6 bezngaz 88r gaznik chyba 2e3 .zgasł akurat jak dojechałem do domu jak dojeżdzałem pare metrów przez domem coś chropotało wżuciłem 2 bieg dojechałem silnik nagle zgasł próbowałem odpalić rozrusznik krecił ale nie odpala.zamienilem rozrusznik lepiej krecił ale dalej lipa. przewody świece sprawdzoneiskra jest. masy posprawdzanewszystko jest. ogólnie nie

nie mam a ja rozrzadu nigdy nikomu ani sobie nie robiłem wg tego schematu powyzej nie pasi. wiem ze gorne kolo wałka rozrzadu ma sie pokrywac z blaszka i ze znakiem B na koleto jest ok ale pozostałe 2 na dole nie wiem jak zrobic zeby sie pokrywały czy ten dziubek ma byc na prosto czy kolo koła pompy oleju ( blisko siebie ) a znak w skrzyni biegów jak wg niego ustawic reszte a zapłon jak ustawic bo aparat byl wyciagany( nie zanzaczony) bo myslelismy ze to to padło.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf 2 1.8 RP

Witam jak sprawdzic czy prawidłowo jest napięty pasek rorządu w tym silniku jest rolka napinająca wyczytałem ze w najdłuższej czesci ma sie dac obrucic o 90 stopni ale jaką siłą a poruszając nim góra dół jaki powinien byc skok [ Dodano Pon Gru 25 2006 1057 ] jeszcze mam jedno pytanko mam na liczniku prawie 200 000 jaki najlepszy olej nalac marka gestosc itp kompresja ok oleju nie bierze ale chyba ktos nalał mineralny mam 2 miesiące to ałtuko dlatego takie pytania

jeszcze mam jeden problem co dzis zauwazyłem kiwie mi sie minimalnie kóło pasowe na wałku rozrządu o jakis 1mm czy to wina koła pasowego zebatego koło jest dokrecone mocno według mnie to koło i sruba do wymiany no chuba ze wałek albo łożysko wałka prosze o pomoc)

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 1.4 (ABD LUB AEX) 120 kmh i koniec

Witam Przede wszystkim witam wszystkich posiadaczy VW. Jestem tu nowy ale forum przeszukałem i pomocy nie znalazłem wiec zwracam się o pomoc zakładając nowy temat. Kupiłem golfa 3 z silnikiem 1.4 z 1995 roku.Od razu powiem że mam problem z odnalezieniem oznaczenia silnika ale jest to silnik na mono wtrysku ale wyglądem jest taki sam jak golf kuzyna na wielopunkcie (pokrywa zaworów aluminiowa

Nie jestem pewien ale co do rozrządu to to dolne koło zębate ustawiasz do takiego bolca na plastiku wewnątrz obudowy i górne koło (od wałka) też na nim powinna być kropka i niżej powinien być taki plastikowy bolec. Kropka ma być ustawiona w kierunku tego bolca. Przynajmniej umnie w 1.6 AEA tak ustawiałem. Sorki że tak zagmatwałem Ale rozrząd raczej wykluczam bo jak by sie przestawił

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II 1.8RP 90km spadek mocy

Witam. Jestem nowym uzytkownikiem na forum także za wszelakie błędy z góry przepraszam i prosze o wyrozumiałosc... Posiadam golfa II 1.8 RP 90km z instalacja LPG i problem polega na tym ze auto jest bardzo słabe jak na swoja pojemnosc silnika (brak przyspieszenia duzy opór podczas jazdy na wzniesieniach i z obciazeniem 5 osób) Samochód zachowuje sie bardzo dziwnie podczas jazdy na biegach

Madison2667 przypomnij sobie czy auto przed tą zmianą rozrządu chodziło dobrze Osobiście robiłem rozrząd sam i przestawiłem koło wałka o jeden ząbek na pasku. Objawy były takie same jak opisujesz z tym że ja po przejechaniu 200 metrów wiedziałem że pomyliłem się przy składaniu rozrządu i nie testowałem go do tych prędkości. Także nie wykluczałbym tego i czym prędzej sprawdził

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf IV 1.4 jakość zestawu.

Witam Mam golfa 4 14 16V silnik APE 2000r. Czas na pierwszą wymianę rozrządu gdyż mam 95000km. Zamówiłem kompletny zestaw Paski - Gates Rolki - Ina (LUK) Pompa - Dolz Cena 450zł Z tego co się orientowałem to pasek (gates) i rolki (Ina) są dobre. 1) jak z pompa 2) jaki kupić płyn chłodniczy nie chce żeby mechanik mnie skasował za swój płyn. Koncentrat czy normalny 5l i ile litów wchodzi

Najlepiej koncentrat G12 z serwisu nie będzie droższy niż jakikolwiek inny dobry płyn ze sklepu.Potrzebujesz teoretycznie koncentratu na 6 litrów płynu woda destylowana chociaz i tak pewnie wszystko nie zejdzie wiec mozna zalac najpierw wodą nastepnie spuścić ją wlac koncentrat i uzupełnic wodą. Tego nie wiesz dpopóki cos nie walnie z jego winy .Trudno też Panu patrzeć na ręce wiec

VOLKSWAGEN GOLF I golf chodzi na trzy tłoki i coś stuka w głowicy

Witam mam taki problem. Mój silnik to 1.6abu 93r jadąc samochodem stanąłem na krzyżówce i puszczając sprzęgło na 1 tak go troszkę przymuliło i od tamtej pory auto chodzi jakby na 3 gary i strasznie coś tłucze w głowicy. Zauważalny jest znaczny spadek mocy auto ciężko pali. Wykluczam uszczelkę pod głowicą bo w oleju nie ma masła płyn chłodniczy nie ubywa. Brak mi pomysłów.

Jak dla mnie to przeskoczył ci pasek rozrządu sprawdź jego ustawienie na początek zdejmij obudowę i popatrz czy górne koło i dolne pasowe pokrywają się ze znakami bardzo możliwe że pokrzywiłeś zawory. A co do luzów w aparacie chodzi ci o luz wałka w aparacie Ja mam luz i jest wszystko ok byle simmering ci oleju nie puszczał do środka.

VOLKSWAGEN GOLF III Na zlom czy jeszcze nie golf 3 aaz

Witam Autko jezdzilo bez prolemu do mometu kiedy zaczely sie mrozy przez ktore 2 tygodie nie odpalalem golfa bo mialem stary akumulator gdy mrozy odpuscily mialem troche kasy i kupilem nowy akumulator. Co sie okazalo auto ie odpalilo podczas tego postoju zepsul sie zawor odciajacy paliwo ten na pompie paliwa.Kupilem nowy wymieilem z trudem ale golf odpalil i teraz najgorsze dymi na czarno jak lokomotywa

rozrząd na blokady składaj wtedy masz pewnośc że jest dobrze i że się nie rozjechał i oczywiście trzeba ściągnąć koło w wałka rozrządu ale to już chyba wiesz. paliwo dochodzi prawidłowo filtr wymieniony powietrza nie ciągnie

VOLKSWAGEN GOLF II golf II 18 2EE - problem z głowica

Witam problem mój polega na tym ze wymieniłem głowice z regulacją płytkowa na głowice z regulacja hydrauliczna. Silnik pochodził z 2 godz i zaczeły się problemy z początku myślałem ze padły szklanki więc kupiłem nowe i wymieniłem ale w dalszym ciągu samochód chodzi jak ciągnik słychać metaliczne stuki a wśrodku zmniejszyło sie także ogrzewanie. Pytanie moje polega na tym czy

Tak jest to benzyna a rozrzad jest ustawiony na znaki. Olej gasnie po zapaleni pochodzi na wolnych zagrzeje sie i tak jak by póchł i rozrusznik nie ma siły go obkręcić a ledwo ja kluczem za kolo pasowe. Ostygnie znów zapali. Wyjąłem szklanki założylem wałek rozrządu i olej z otworów olejowych jak kręciłem rozrusznikiem nie lecial a z podpór walka leciał nawet z (podpory 4) z dyczy.

VOLKSWAGEN Jak zwiększyć moc w silniku 14 w golfie3

POMOCYMam fajnego golfa3 z 1995roku ale niestety ma on silnik 14 (ble) .Dla osób które nigdy nie jeżdziły tym autem wyjaśniam że na drodze jestem szybszy tylko od pań z wózkiem dla dzieci.Jakie mam szanse żeby za ludzkie pieniądze zwiększyć moc w tym pojeżdzie.Dodaję że auto ma założony gaz.Proszę o pomoc.Może jest ktoś kto wie jat to zrobić i ewentualnie podejmie się to zrobić.Jestem z Trójmiasta.

Taaa... pamietam.... Były to dosyc radykalne i kosztowne rozwiązania do wyscigów na 14 mili... związane z planowaniem głowicy... wymiana wałka rozrządu... oraz maksymalnym odchudzeniem auta... koleś zyskał ok 30 KM ale sam wałek rozrządu go kosztował kolo 300 Euro... Poza tym jeśli dobrze pamietam ten silnik siedział w polo... Pewnie to był szmelc... na dwójce bujał sie do 70 (raczej

VOLKSWAGEN golf 2GL 16 diesel.

Mój golf 16 diesel z 83r ma niesamowite dygotanie silnika na małych obrotach. Drżenie jest przenoszone do kabiny i jest bardzo uciążliwe do tego stopniaże nie włączam radia bo go nie słychać wszystko w środku wibruje. Podniesienie obrotów powoduje po prostu zwiększenie częstotliwości drgawek.Moja żona gdy go kupowała używanego mówi że on tak już miał. Wymiana poduszek jak i ustawianie

gnyba to TY głupoty wypisujesz jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj tylko po to żeby głos zabrać Poduszki też można sprawdzić ale jak wibracje wogóle nie ustają tylko są cały czas a zmienia się ich częstotliwość to raczej nie będą poduszki [ Dodano 06 Wrz 2009 2358 ] tak znamy się już pod Twoim kolejnym kontem. Jeśli koniecznie chcesz być na tym forum to staraj siępisać

VOLKSWAGEN Wymian rozrzadu.

Wiem ze podobnych tematów tu jest kilka ale zaden nie odpowiada na pytanie które mnie meczy. Posiadam golfa 3 z 98 roku wersja sciepek czyli MatchII kto zna to wie o co chodzi Silnik 110KM AFN Klimatyzacja El szyby i manualne lusterka) No ale wypada sie bardziej skupic na silniku. Auto ma na liczniku 202tys km na pasku opis ze rozrzad byl wymieniany podajrze w 2003 roku przy przebiegu 135tys. mamy

i uszczelek srub dekla - koszt wg IC 30 - 40 zl glowna i ok 30 uszczelki srub) ustawic i rozpiac rozrzad zdjac kolo walka zdjac rolke pasek i napinacz wymienic rolka zwrotna - ok 80 - 120 zl napinacz - ok 100 - 170zl pasek - ok 60 -120 zl zlozyc ustawic na blokadach skrecic sprawdzic i skorygowac kat wtrysku jesli chodzi o rozrzad to tyle pompa wody owszem ale w nowszych silnikach np w AGR ALH z golfa

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN [MK2] Klekotanie cykanie - różne opinie mechaników

Witam na poczatek pytankoczy popychacze hydrauliczne zaworów to to samo co szklanka zawsze rano z silnika słychac klekotanie-po jakimś czasie ono ustępujeJeden mechanik powiedział mi ze trzeba wyregulowac zawory natomiast dwóch innych mechaników twierdzi ze to jest szklankaktóra już nie trzyma(jeden z nich mówi ze zaworów sie nie reguluje).Wiem ze duzo było o tym na forum i za kazdym razem

odkręć kopułkę od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniemżeby zapłonu nie przestawic 2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu umnie są 3 szt. śrub delikatnie zdejmij uszczelkę 3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu 4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego w książce volkswagen

VOLKSWAGEN Popychacze II (

Pomożcie mi bo normalnie ci mechanicy całkowicie mnie ogłupili jeden mówi że musze kupić 6 sztuk popychaczy drugi mówi że muszę kupić 8 sztuk 4 dolotowe i 4 wylotowe. Jeden mi powiedział że jeżli mam samochód na gaz to wymiana nic mi nie da. I co jam teraz kurde zrobić . Wymienić czy nie i ile sztuk kupić. golf III 1.4i

odkręć kopułkę od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniemżeby zapłonu nie przestawic 2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu umnie są 3 szt. śrub delikatnie zdejmij uszczelkę 3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu 4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego w książce volkswagen

VOLKSWAGEN [mk3] Metaliczny dźwięk przy zimnym silniku

Witam mam pytanie po uruchomieniu silnika przez 2 -3 minuty słychać metaliczny dźwięk tylko kiedy maleją obroty a silnik jest zimny. Silnik 1.8 wersja GT. Czy może to być wina oleju

odkręć kopułkę od silnika ale najpierw ją zaznacz żeby sie zgrała z mocowaniemżeby zapłonu nie przestawic 2. zdejmij pokrywę wałka rozrządu umnie są 3 szt. śrub delikatnie zdejmij uszczelkę 3. zdejmij osłonę po lewej stronie sinika od paska rozrządu 4. znajdz znaki na kole od wałka aby się zgrały z punktem na dolnym okienku koła od koła pasowego wału korbowego w książce volkswagen

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi