części samochodowe nanodatex

volkswagen golf końcówka drążka kierowniczego i

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf końcówka drążka kierowniczego i

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf końcówka drążka kierowniczego i

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II koncowka drazka kierowniczego

Witam wszystkich serdecznie to moj pierwszy post na tym forum Dzis chcialem wymienic lewa koncowke drazka kierowniczego w golfie 2 1.6kat z 90r no i kupilem ta nieszczesna koncowke i tu pojawia sie problem gdyz nie moge jej odkrecic caly drazek kreci sie wokol wlasnej osi... dzialalismy roznie... rurhakiem lapalismy drazek a drugim rurhakiem probowalismy krecic koncowka... NIC juz mnie szlag powoli

a odkreciles srube kontrujaca sruba jest przy koncowce drazka od strony przekladni

rzodkiew napisał(a)a odkreciles srube kontrujaca sruba jest przy koncowce drazka od strony przekladni

kurde ale ja tam nic takiego nie widze moze slepy jestem biegne looknac... jak nic takiego nie znajde to zrobie fotki i wrzuce na ogledziny EDIT no kurna nie ma zadnej nakretki kontrujacej w ogole ta koncowka wyglada jakby byla zacisnieta a nie wkrecona... chyba w tym moim golfie cos narzezbione jest... ehh co mam zrobic jeszcze do tego moj dziadek (zlota raczka ) obcial brzeszczotem ta koncowke

Wszyscy macie rację ale była wersja (nie pamiętam w których rocznikach i z której strony samochodu) bo sam tak miałem że końcówka była na stałe zespolona z drążkiem kierowniczym.Nie pamiętam czy byla w całości czy poprostu zaspawana ale sam się wq....łem bo musiałem drugi raz pędzić do sklepu. Nawet chyba w któreś z książek na rysunku poglądowym jest to oznaczone jeko nierozbieralne.[list]

VOLKSWAGEN Jak wymienic koncowke lewego drazka kierowniczego

Witam prosze napiszcie czy skomplikowana jest wymiana koncowki drazka kierowniczego w golf III 1.6 AEE moze jakis opis krok po kroku... czy dam rae to sam zrobic...a potem jechac na geometrie... Pozdrawiam

A czy aby z lewej strony końcówka drążka (jeśli jeszcze jest fabryczna) nie jest zawalcowana na drążku Wtedy generalnie powinno się wymienić chyba cały drążek na rozkręcany plus końcówka czy próbowaliście to zrobić inaczej Bo samą końcówkę to będzie raczej trudno. Sorki przyłączam się bo mam lewą końcówkę do wymiany w golfiku a jest zawalcowana fabrycznie na drążku a nie odkręcana.

VOLKSWAGEN końcówka drążka amortyzatory

Witam wszystkich Czytałem kilka postów dotyczących zawieszenia ale mam jeszcze kilka pytań. 2 lata temu gdy sprowadziłem golfa to wymieniłem tylne zawieszenie. Na amortyzatorach był wybity znaczek vw i audi a samochód miał przejechane 170 tys. Czy to możliwe żeby amorki były od nowości (1994 r) Co do przedniego zawieszenia to nierówności na jedni przenoszą się na kierownicę i przy

Witam wymien koncowke drazka kierowniczego a pukanie ustanie...tak bylo w moim przypadku... ja posadam golfa z 1996r silnik 1.6 AEE i przy wymianie uszczelki pod miska nie trzeba zdejmowac tlumika... amorki kayaba dobre...a zbieznosc przy drazkach trzeba zrobic... Pozdrawiam

VOLKSWAGEN [Golf mkII] wymiana gumy przy przegubie

Witam mam taka gume do wymiany byłem u mechanika powiedzał 50zl robocizna 20 za gume nie znam sie jeszcze na tych sprawach sam chyba nie dam rady tego wymienic jak widzicie tą cene pozdrawiam

Wymieniałem osłonę przegubu dzisiaj. I muszę powiedzieć że jestem z siebie dumny bo zrobiłem to sam a mechanikiem nie jestem. Za to mój dziadek jest mechanikiem i udzielił mi paru przydatnych wskazówek. Ja może jestem po samodzielnej naprawie optymistycznie nastawiony ale powiem że jak masz podstawowe narzędzia to rób sam Będziesz miał przynajmniej pewność że zrobiłeś porządnie

VOLKSWAGEN Bije w lewym kole

Witam.. Wiec mam nastepujący problem..Przy jeździe na wprost po pewnym czasie zaczyna Mi coś bić w lewe przednie koło..Prosze o pomoc...Słychac takie bicie i na kierownicy czuć bicie i skręca ją troche w lewo..Czy to może byc koncówka drązka kierowniczego do wymiany czy co.. Prosze o pomoc bo Chce to jutro zrobić..Jest to golf II 1.6 Benzynagaz...89roczink.

VOLKSWAGEN buczące hamulce pelna tarcza na wentyl

hello hello mam takowy problem a co sie z tym wiaze równiez zapytanie Problem sie tyczy moich hamulców wyglada to wszytko tak ze przy hamowaniu z predkosci 150 km do 90 i nizej strasznie mi hamulce "bucza" jak mozna to tak jakby opisac no i jak tarcza sie zagrzeje to pozniej slabiej hamuje no i oczyliscie buczy juz jak hamuje nawet ze 120 i tak sie domyslam ze moze cos byc nie tak z tarczami

Stanio50 co do buczenia to u mnie buczaly konczace sie klocki wymienilem i ustalo... wiec sprawdz najpierw to czy nie sa juz zbyt "cienkie" Tak wiec rada sprawdzona na moim klekocie. Tez przypuszczalem jak Ty ze to moga byc tarcze a tu zupelnie inna "awaria". Jak mi cos jeczalo przy kreceniu kierownica to myslalem ze to pompa lub lozysko w kolumnie mcphersona a to byla sucha juz koncowka drazka kierowniczego. Tak wiec golfy lubia czasem zaskakiwac

VOLKSWAGEN Jak rozpoznać co wymienić w zawieszeniu

Witam Mam kilka pytań które mają określić co w zawieszeniu w golfie3 kwalifikuje się do wymiany. Po czym poznać że 1. uszkodzona zużyta jest końcówka drązka kierowniczego 2. uszkodzony zużyty jest łącznik stabilizatora (przód) 3. zużyte jest łożysko w kole 4. zużyte jest łożysko trzpienia amortyzatora 5. zużyte są tuleje w belce tylnej 6. zużyte są poduszki amortyzatorów

VOLKSWAGEN wymiana drazka kierowniczego lewa strona

więc tak proszę o pomoc jak wiecie wymiana końcówki drążka z lewej strony w golf 2 (oile od nowości nie była wymieniana ) jest trochę kłopotliwa należy wykręcić cały drążek z końcówką drążek wkręciłem kupiłem taki gdzie da się nakręcać końcówkępytanie brzmi jak głęboko mam wkręcić ten nowy drążek w kolumnę kierowniczą znaczy w to co był nakrencony do oporu

VOLKSWAGEN Wyciek plynu wspomagania

Czar prysł dotychczas niezawodne auto do dnia dzisiejszego. Problem tyczy się pompy wspomagania jak na razie to moje pierwsze podejrzenia. Zacznę od tego że jakieś dwa tygodnie temu dociągnąłem pasek wspomaganiagdyż zaczął się odzywać dociągnąłem go i nic nie wskazywało na toże za mocno. Przestał piszczeć wszystko ładnie chodziło do dzisiaj (. Jadąc dzisiaj wyczułem dziwne odgłosy

witam Chcialbym podlaczyc sie do tematu - u mnie sytuacja wyglada tak jestem po wymianie paska od alternatora (jakis miesiac temu) paska od wspomagania (tydzien temu) a takze tulejek wahacza i drazka kierowniczego z koncowka na koniec oczywiscie ustawianie zbierznosci. Wczoraj wieczorem zauwazylem wyciek ze zbiornika plynu wspomagania sa widoczne slady na silniku i akumulatorze rowniez poza tym mial dziwne odglosy przy skrecaniu. Zbagatelizowalem to troche wiazac to z prawie 20 stopniowym mrozem. Oczywiscie w zbiorniku nie ma juz plynu - jutro dokupie zaleje i zakos doczlapie sie do mechanika. Dzis wybralem sie na mala przejazdzke i jezdzilo sie ok tylko jak stanalem pod domemem po rozgrzaniu silnika zauwazylem dziwny dzwiek - zajrzalem po maske i zauwazylem jakby troche tez poluzowala sie uszczelka (oring) na rolce napinajacej pasek od wposmagania. W poniedzialek pojade oczywiscie po zalaniu plynu do mechanika tylko chcialbym wiedziec czy ktorys z mechanikow popelnil blad przy wymianie ww czesci Jezeli tak to bede inaczej z nimi rozmawial w poniedzialek no i drugie pytanie sie nasuwa czy czeka mnie wymiana pompy Dodam jeszcze na sam koniec iz jest to golf III 1.9 SDI 96 rok. Dzieki z gory za odpowiedz i pozdrawiam

VOLKSWAGEN [mk2] uklad kierowniczy

mam problem z ukladem kierowniczym w miom golfiku..nie przeszedl mi przegladu bo mial luzy na przekladni...podczs krecenia kierownica slychac stuki..nie wiem czy mam ja wymienic czy tylko wyregulowac..pomocy

zastanawiam sie nad wymiana tylko drążka z koncowka...a gdzie sie reguluje takie cosrobilem wiele rzeczy przy moim golfie ale tego jeszcze nie... [ Dodano 02 Gru 2006 1922 ]moze ma ktos opis budowy układu kierowniczego do vw golfa II

VOLKSWAGEN Luz na drazku kierownicy

witam dzis stojac na postoju krecilem kierownica i uslyszalem pykanie ktore nie wydobywa sie z kol ale z maglownicy wiec podjechalem na kanal i zaczołem ruszac drazkami kierownicy i luzow na koncówkach drązkow nie ma ale przy maglowicy z prawej strony jest minimalny ale jest i teraz mam pytanie czy jakos da sie to naprawic dokrecic cos czy lozyska trzeba wymienic czy wogole sa tam lozyska jakies
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi