części samochodowe nanodatex

volkswagen golf koło pompy wody iii

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf koło pompy wody iii

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf koło pompy wody iii

VOLKSWAGEN GOLF III Golf 3 TDI 1Z - problem

Witam wszystkichMam problem i chciałbym się Was poradzić co zrobić. Mianowicie przy odpalonym silniku słychać piski i trzaski. Usterkę zdiagnozowałem a winowajcą jest pasek wielorowkowy i napinacz paska. Problem polega na tym że podczas pracy silnika koło napinacza obija się o koło pompy wody a pomiędzy nimi jest pasek wielorowkowy. W efekcie obijania się tych kół słychać wyraźne

Miałem luz na ramieniu. Specjalnie dotoczyłem sobie nowe tulejki i spasowałem wręcz na ciasno ten pałąk. Niestety to nic nie dało. Wczoraj kupiłem w intercarsie nowe tulejki oryginalne i jest tak samo. Luzu nie ma a problem występuje. koło pasowe ma tą gumę (tłumik drgań) jak nowe. Z miesiąc temu ściągałem je bo mam minimalne bicie tego koła. Tak czy inaczej problemem dla mnie jest

Wszystko jest oryginalne tak jak fabryka dała. A co mi pomoże wymiana koła pasowego. To że bije to ok rozumiem mogę mieć problem bo rozrząd się posypie. Ale co ma bijące koło do tak bliskiej odległości napinacza do pompy wody. Zresztą koło też podmieniałem i nic to nie zmieniło. Wiem tylko że wypadałoby czop wału przelecieć frezem. Jak wyglądał w MK3 mechaniczny napinacz paska

Skoro nikt nie odpisuje to chociaż napiszę swoje spostrzeżenia. Winowajcą "trzasków" było odbijające się koło rolki napinacza od koła pompy wody. koło pompy wymontowałem przetoczyłem połowę grubości i wypolerowałem na lustro powierzchnię trącą. Natomiast winowajcą piszczenia był pasek firmy Gates. Kupiłem nowy Contitecha i różnica w wykonaniu jest kolosalna. Nastała błoga cisza w pracy silnika. Temat do zamknięcia.

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 19 SDI Klimatyzacja

WitamProszę o radę odnośnie montażu klimatyzacji w golfie 3 19 SDI Joker 99r czy warto taką klimatyzację instalować w tak słabym silniku jak wpływa na jazdę taka klimatyzacja oraz jak rozpoznać czy auto jest przystosowane do klimatyzacji

Klime Sdi uciagnie najlepiej manualna ty decydujesz kiedy załączy sie i kiedy obciazy silnik. Co do montazu w golfach niema problemu do każdego pasuje jedynie w niektórych łapa alternatora była przystosowana do mocowania sprezarki (pasek na napinaczu nie napinanie sprezyna alternatora) i jak masz dużą chłodnice na 2 wentylatory to mniej roboty i części do kupienia.ogólnie cześci do kupienia-pas

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III Termostat

witam panów sorrki moze to juz bylo poruszane ale nie moge tego wyszukac Padł mi termostat i chce sobie sam go wymienic powiedzcie mi gdzie on sie znajduje w moim golfiku golf iii 1.8 ABS jakies wskazówki odnosnie wymiany i czy to duzo roboty jest w moim sliniku wymienic termostat pozdrawiam

roboty jest sporo i najlepiej robić to z kanału termostat jest po lewej stronie na dole jak patrzysz na silnik koło pompy wody musisz odkręcić wspomaganie i jeśli masz to sprężarkę od klimy

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 1.9TD Zerwało pasek alternatora Jakim torem ma iść

WitamMam problem z określeniem jak poprawnie założyć pasek wieloklinowy który jest montowany na koło wału korbowego koło pompy wodnej i koło alternatora.W książce jaka posiadam nie ma na ten temat wzmianki.Czy pasek ma iść pod kołoem pompy wodnej czy nad kołem pompy wodnejZ góry dzięki za udzieloną pomoc.

witam u mnie jest ten pasek załozony nad kołem pompy wody. pytanie czy ten pasek nada się aby go założyć poprawnie pod pompe i czy koło na pompie wody ma rowki

ja mam ten sam problem piszczy pasek i napędza pompę wody alternator i silnik no i pasek przechodzi pod pompą wody ale pasek jest z rowkami a kolo pompy gładkie no i jak przełożę pasek nad pompę to będzie ona się kręcić w drugą stronę. Czy kierunek obrotów pompy jest obojętny czy może ona teraz się źle kręci no i jak to z tym paskiem powinno być

VOLKSWAGEN Chuczy pompa wody "opiłki" gumy na pompie

WitamOd jakiegoś czasu zauważyłem (usłyszałem) że podczas pracy silnika słychać jeszcze jakiś dziwny dźwięk porównywalny do odgłosu jakby łożysko kręciło się bez smarowania - czyli takie chuczenie. Po ściągnięciu paska wieloklinowego i sprawdzeniu wszystkich kół pasowych wyszło iż to koło pasowe od pompy wody. Czy to oznacza iż pompa jest do wymiany Druga sprawa to fakt iż

VOLKSWAGEN swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwiep

Yoo robię swapa z 1.3 2g 91r na abfa z toledo 95r miałem cale auto także wszystko mam w związku z tym ze jestem w środku prac czyli wszystko wybebeszone mam kilka pytań może konkretnie1. Hamulce przód- 280 ale 4x100 wiem ze jezmo z z zaciskiem mogę zostawić ale potrzebuje piasty z g60 idąc dalej w toledo sworzeń jest przykręcany od góry w g60 chyba normalnie z boku czyli muszą być inne

dopasowywania tego. Jedyna trudnosc jaka mozesz napotkac na swojej drodze podczas spinania ABFa ze skrzynia na wodziki jest przerobienie delikatnie kolektora wydechowego badz przesuniecie o kawalek samego wybieraka skrzyni zeby uniknac wadzenia o wczesniej wspominany kolektor.4. NIe mam 100% pewnosci ale z tego co sobie przypomina trzeba wykonac pewien myk. Mianowicie lapa alternatora od golfa

VOLKSWAGEN [MK3] 1Z - silnik szarpieprzerywa podczas jazdy

Witam Wiem że temat wydaje się być oklepany ale... Jestem posiadaczem golfa iii 19 TDI silnik 1Z 90-cio konny bez żadnych kombinacji przebieg około 242 000 km (ciągła eksploatacja)... Jakieś 20 000 km temu zaczął się problem z przerywaniemszarpaniem silnika - odczuwalne jako pojedyncze potężne szarpnięcia albo seria lekkich rytmicznych przerwań... Oto charakterystyka owych szarpań1

Zadaj pytanie ekspertowi