Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Klime Sdi uciagnie najlepiej manualna ty decydujesz kiedy załączy sie i kiedy obciazy silnik. Co do montazu w golfach niema problemu do każdego pasuje jedynie w niektórych łapa alternatora była przystosowana do mocowania sprezarki (pasek na napinaczu nie napinanie sprezyna alternatora) i jak masz dużą chłodnice na 2 wentylatory to mniej roboty i części do kupienia. ogólnie cześci do kupienia
witam u mnie jest ten pasek załozony nad kołem pompy wody. pytanie czy ten pasek nada się aby go założyć poprawnie pod pompe i czy koło na pompie wody ma rowki
ja mam ten sam problem piszczy pasek i napędza pompę wody alternator i silnik no i pasek przechodzi pod pompą wody ale pasek jest z rowkami a kolo pompy gładkie no i jak przełożę pasek nad pompę to będzie ona się kręcić w drugą stronę. Czy kierunek obrotów pompy jest obojętny czy może ona teraz się źle kręci no i jak to z tym paskiem powinno być
Miałem luz na ramieniu. Specjalnie dotoczyłem sobie nowe tulejki i spasowałem wręcz na ciasno ten pałąk. Niestety to nic nie dało. Wczoraj kupiłem w intercarsie nowe tulejki oryginalne i jest tak samo. Luzu nie ma a problem występuje. koło pasowe ma tą gumę (tłumik drgań) jak nowe. Z miesiąc temu ściągałem je bo mam minimalne bicie tego koła. Tak czy inaczej problemem dla mnie jest
Wszystko jest oryginalne tak jak fabryka dała. A co mi pomoże wymiana koła pasowego. To że bije to ok rozumiem mogę mieć problem bo rozrząd się posypie. Ale co ma bijące koło do tak bliskiej odległości napinacza do pompy wody. Zresztą koło też podmieniałem i nic to nie zmieniło. Wiem tylko że wypadałoby czop wału przelecieć frezem. Jak wyglądał w MK3 mechaniczny napinacz paska
Skoro nikt nie odpisuje to chociaż napiszę swoje spostrzeżenia. Winowajcą trzasków było odbijające się koło rolki napinacza od koła pompy wody. koło pompy wymontowałem przetoczyłem połowę grubości i wypolerowałem na lustro powierzchnię trącą. Natomiast winowajcą piszczenia był pasek firmy Gates. Kupiłem nowy Contitecha i różnica w wykonaniu jest kolosalna. Nastała błoga cisza w pracy silnika. Temat do zamknięcia.
roboty jest sporo i najlepiej robić to z kanału termostat jest po lewej stronie na dole jak patrzysz na silnik koło pompy wody musisz odkręcić wspomaganie i jeśli masz to sprężarkę od klimy
dopasowywania tego. Jedyna trudnosc jaka mozesz napotkac na swojej drodze podczas spinania ABFa ze skrzynia na wodziki jest przerobienie delikatnie kolektora wydechowego badz przesuniecie o kawalek samego wybieraka skrzyni zeby uniknac wadzenia o wczesniej wspominany kolektor. 4. NIe mam 100% pewnosci ale z tego co sobie przypomina trzeba wykonac pewien myk. Mianowicie lapa alternatora od golfa