volkswagen golf czujnik prędkości iii
Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik prędkości iii
Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik prędkości iii
Witam mam problem z abs w VW
golf iii 19TDI 1Z a mianowicie wymieniłem
czujnik lewy tył
prędkości koła (stary był uszkodzony). Po założeniu nowego
czujniki chwilę było dobrze abs działał poprawnie ale za chwilę przy hamowaniu znów zapaliła się kontrolka i abs nie działa.
czujniki sprawdzałem i oporność wynosi 1080-1200 ohm. Podpiąłem się do vaga i pokazało błąd
czujnik lewy
Witam tak przy wymianie czujnika prędkości koła wyczyściłem też tarcze-pierścień który jest na bębnie. Zastanawia mnie ten czujnik położenia pedału hamulca to będzie ten niebieski (na czujnikiem stopu). Bo teraz na vagu tylko ten błąd wywala. Zapalam golfika i kontrolka abs gaśnie podczas jazdy też się nie zapala ale gdy gwałtownie przychamuje odrazu zapala się kontrolka wcześniej
Witam 1). W moim
golfie z 93 roku silnik AAZ 1.9 TD 75 km szukam w którym miejscu znajduje się
czujnik prędkości obrotowej silnika oraz temperatury cieczy chłodzącej 2).
czujnik w skrznii biegów koło wybieraka jest od lampy biegu wstecznego A ten pod nim jest od
prędkościomierza
Witam Mam pytanie apropo
golfa 3. Kupiłem go już z niedziałającym wskażnikiem
prędkości. Wszystko w liczniku działalecz nie pokazuje on
prędkości i tym samym nie mierzy przejechanych km. Pogrzebałem troche i okazało się że nie ma wogóle podłączonego przewodu który idzie do tego
czujnika impulsatora w skrzyni biegów. Nie mam kabli do tegobo to składak i ktoś tam wogóle nieźle
Jak ci nikt nie napisze obrazowo to na schemacie jest numer pinu T2827. Przy czym ta cyfra 28 chyba oznacza ilość wszytkich pinów a 27 numer tego co szukasz może sa tam jakieś podpisy pinów przy liczniku. Oryginalnie z czujnika wychodzi perzewód niebiesko biały z pinu nr 2 a do licznika jego kolor jest już (po przejściu skrzynki) biały.
Ano właśnie PIN 28. Wszystkie kable wchodzące do licznika są białe. Musze teraz podłączyć tylko ten kabel idący do PIN 28 pod czujnik i mam nadziejeże coś zatrybi. Boję się troche żeby to nie spowodowało jakiegoś zwarcia .. no ale cóż .. albo spróbuje albo nie będzie mi działał prędkościomierz.
Mogę już śmiało napisać że poradziłem sobie dzięki Wam z moim problemem. Podłączyłem na krótko środkowy PIN w impulsatorze inaczej czujniku prędkości do PIN-u 27 w liczniku i jest świetnie. prędkościomierz działa poprawnie i jestem zadowolony z tego bardzo.Teraz będe juz wiedział ile przejechałem KM i ile moje mk3 pali.Bo jak narazie sugerowałem sie tylko przypuszczeniami. Dzięki wszyskim za pomoc.
Witam. W
golfie mojego ojca jest problem z
prędkościomierzem... Nie działa. Odkąd mój ojciec go ma to ani predkościomierz ani licznik kilometrów ani obrotomierz nie działają. Co ciekawe po wymianie akumulatora liczba kilometrów zaczęła się ładować od 0 ale po jakimś czasie stanęło na 40000 i tak jest do tej pory ani 1 km nie drgnie. Kostka jest podłączona prąd dochodzi bo zegarek
Koledzy miałem golfika i g..no prawda . Kostki są takie samie w CL jak i GL bo sam miałem problem z licznikiem i zakładałem z CL-a na podmiankę żeby sprawdzić czy licznik padł . Różnica jest w tym że trzeba dołożyć czujnik obrotów do wersji CL . A do do licznika kolego to prawdopodobnie jest padnięty bo miałem to samo i po jego wymianie problem znikną . A liczniki się palą od nie
Hej predkociomierz mi nie dziala oraz licznik przejechanych kilometrow.Szukalem jakis rozwiazan na forum ale nic mi nie dalo odpowiedzi jak to naprawidz Pisali o
czujniku na skrzyni ze trzeba go wysuszyc ale nie wiem gdzie go szukac inni mi mowili ze moze to byc Szlimak takzwany. Oprocz tego wszystko dziala obrotomierze pokazuje temperature silnika oraz stan paliwa tylko predkosci nie pokazuje stoi
Witam. Mam problem ponieważ po odpaleniu obroty utrzymują się cały czas na poziomie 1700obr.min. nie wiem co może być przyczyną ale podejrzewam tylko dwie rzeczy 1) błędne ustawienie TPS i tu pytanie czy błędne ustawienie TPS może wywoływać właśnie takie podwyższone obroty 2)
czujnik temperatury który może być zepsuty i wskazywać że silnik jest za zimny i będzie wtedy załączało
Moim zdaniem błędne ustawienie TPS może wpływać na obroty ale nie wiem do jakiego poziomu obroty mogą wzrastać ale coś wspólnego ma. Dzieje się tak ponieważ sterownik silnika w ABS poza ustalaniem czasów otwarcia wtryskiwacza wyznacza także kąt wyprzedzenia zapłonu a jak wiadomo wraz ze zmianą kąta zapłonu zmieniają się wolne obroty. Wyprzedzenie zapłonu sterownik wyznacza uwzględniając
witam wszystkich. mam następujący problem. Wariuje mi
czujnik ciśnienia olej- nie zawsze zupełnie bez zadnej reguły zaczyna mi migać i piszczeć. I to przy
prędkości 110 km i 50km- róznie Kompletnie nie wiem co to jest. Dodam że nie przy każdej jeździe sie to dzieje. Mogę jeździć 2tyg i nic a potem naraz jest- przez chwilę ( jakąś minutę lub 2) Uszczelkimpod głowićą i pasek rozrządu
Witam ostatnio przed wyjazdem z domu sprawdziłem poziom oleju było wszystko ok. Ale podczas podróży (przejechałem jakies 80 km) z
prędkością tak 110-130 oczywiście nie cały czas ale średnio tak było na dworzu było ponad 30 stopni gorąco i nagle podczas jazdy zaczęła mi wariować i pikać lampka od oleju wiec się zatrzymałem bo nie wiedziałem co jest grane wyłączyłem silnik
Witam Bylem dzisiaj u elektryka i na vag-u wyskoczyl mi blad
czujnika predkosci obrotowej silnika. Mam pytanko gdzie sie mniej wiecej owy
czujnik znajduje
golf iii 2.0 16V
WITAM CZY MOGLBY MI KTOS PODPOWIEDZIEC GDZIE ZNAJDUJE SIE
czujnik PREDKOSCI OBROTOWEJ W
golfI
iii 19TDI 90KM MAJ1996 BYLEM NA VAGU I WYSKOCZYL MI BLAD PREDKOSCI OBROTOWEJ. MILE WIDZIANY JAKIS RYSUNEK. Z GÓRY SERDECZNIE DZIEKUJE.
witam zakładam nowy wątek bo nic na ten temat nie mogę znaleźć. mój przypadek wygląda tak ze auto na 4 i 5 biegu od 1000 do 2000 trzęsie autem doszedłem do tego ze jak wyłączę (odłączę) w skrzyni biegów
czujnik prędkości to przestaje trząść autem( jak ręka odjął ustają objawy) wszyscy tu piszą ze jeśli tak sie dzieje to nastawnik jest do czyszczenia wiec go juz 2 raz wyczyściłem
Witam Mam golfa iii 1.9 TDI i mam ten sam problem wymieniłem czujnik prędkościomierza i nadal jest to samo szarpie na 4 i 5 biegu. Tez mi podpowiedzieli zęby wymienić czujnik na ten od pasata i zobaczyć co się będzie działo.
Witam. Posiadam
golfa 3 1.6 ABU gaz. Problem tkwi w tym że moj
golfik pali mi prawie 20 litrów100km Zaznaczam ze nie posiadam sondy lambda poniewaz rozsypał mi sie katalizator i zbraku dużych funduszy wspawałem strumienice a tłumikarz wywalil mi sonde i jeżdże bez. Czy to może być przyczyna tak dużego spalania. Gazu pali mi ok 9l poniewaz mam zalozony reduktor. Byłem na kompie i wskazał
arki mam podobny problem i to bardzo podobny (praca tak jakby był zalany jak jest zimny a jak się rozgrzeje jest OK i też zrobił się łakomy na benzynkę. Na gazie raczej spalanie jest OK. Gaz zakładałem w Toruniu i mam jednopunkt który kosztował mnie około 4 stówki więcej niż normlanie chodziły instalacje ale dużo jeżdżę więc nie chciałem zakładać byle ga. Kupiłem golfa 4 lata
Kupiłem ostatnio
golfa 3 z automatem no i nie wiem jak sprawdzić poziom olej w skrzyni. Przed tem miałem
golfa 2 tez z automatem no i nie miałem z tym problemu bo był zwykły bagnet. Czy to prawda ze w
golf 3 sa dwa rodzaje oleju w skrzyni Prosze o pomoc
powinnieneś mieć bagnet ale jak nie masz to odkręcasz czujnik prędkości obrotowej (kawałek plastiku z którego odchodzą 3 przewody znajduje się on koło przegubu wewntętrznego z prawej strony ) skrzyni biegów nastepnie to na czym był ten czujnik przykrecony. i tam powinnien być zaznaczony zakres min max pozdrawiam. a co do oleju to powinnien być Dextron iii innego nie znam i wiem że taki jest zalecany i stosowany.Pozdrawiam
Nagrałem pracę silnika na rozgrzanym silniku. Proszę o ocenę pracy. httpyoutu.beRoEjsBjkDh4 Dodatkowo ma do tego pytania czy to normalne że świece za każdym odpaleniem nawet na ciepłym grzeją i Czy to normalne że po odpaleniu kontrolka oleju mignie kilka razy W aucie nie działa też ABS i
prędkościomierz czy te sprawy są połączone tak że
prędkościomierz nie działa bo padł akurat
czujnik z którego licznik pokazuje prędkość czy w
golfie 3 to dwie różne usterki
Dziekuje za odpowiedzi. A jak to jest z predkosciomierzem bierze on info o preekosci z czujnikow Abs i dlatego nie dziala czy w golfach predkosciomierze nie dzialaja z innych powodow
a co do predkosciomierza to na skrzyni biegów jest taki czujnik juz nie pamietam gdzie on dokładnie jest.... lubią sie czasem zacinac wiem bo sam to przerabialem wymienialem liczniki ale nic to nie dalo...
jak w temacie
golf mi szarpie nawet przy normalnej jezdzie bez dawania duzo gazu. ma ktos jakies propozycje co to moze byc
U mnie też szarpie-tak przy około 50 mph.Wymieniłem świecekablekopułkępalec.Do tego wymieniłem czujnik taki z lewej strony silnikawyczyściłem przepustnicę i wtryski.Dalej nic.Objawy takie jakby się wysprzęglał i szarpie przy większej prędkości oraz wyłącza wspomaganie i w efekcie gaśnie.Czy to może byc przez złą mieszankęNalałem raz wysoko oktanowej i mówił mi kumpelże nie powinienem był tego robic bo mogę zajechac silnik.Jeśli ktoś wie co to i co można z tym zrobic to proszę o pomoc.Auta potrzebuję codziennie a boję się jeździc bo to niebezpieczne.Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam P.S. golf 3 1996. 1.6 benzyna
Witam mam
golfa 3 GT 18 90km silnik typu ABS z instalacją gazową Problem polega na tym że po rozgrzaniu silnika to pełnej temperatury nie chce chodzić na benzynie. Ostatnio zauważyłem też że dzieje się to dopiero jak np jakę równo ze stałą
prędkością i nagle odczuwam spadek mocy na mniej niż 1 sekundę (takie szarpnięcie). To wszystko się dzieje przy jeździe na gazie na którym
Witam mam problem z hamulcami ABS w
golfie
iii 95r Niewiem co sie stało czy to wina skonczenia klocków czy ABS Jeżeli chce zahamowac na STOP KOŁA (ostro) zaczyna przeskakiwac tak jakby szło po zębach i kola nie staną jest jakiś dziwny dzwiek jakby od ABS... jak normalnie hamuje z wyczuciem to tego nie ma... Kontrolka od ABS mi nie swieci juz jak kupilem ale było OK. Poprostu 1 słowem nie
jeśli masz już sprawną kontrolkę ABS to zwróć uwagę czy po uruchomieniu silnika kontrolka zapala się po chwili gaśnie i ponownie (na stałe) zapala się po chwili jazdy jeśli jest tak jak powyżej to stawiam na brak odczytu prędkości koła (któregoś) przyczyna może leżeć w uszkodzonym czujniku lub np bębnem zamontowanym od samochodu bez ABS (tak było u mnie) co do sprawdzana czujników
witam posiadam
golfa
iii z silnikiem 20 i mam problem z falowaniem obrotowczsami spadna na te prawidlowo 850 a czesto sa ponad tysiac(100012001400nawet)jaka moze byc przyczyna pomożcie(silnieczek krokowy jest sprawnyzapłon tez jest ustawiony) POMOCY
linka jest luznamam stozek ale wczesniej chodzilo wszystko ok i nie bylo problemua gdzie moge takie cos poczytacwystawilem wczesniej takie posta i koles mi napisal W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla) umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika
Mam
golfa
iii 2.0 GTi limited edition z 95 r. .Moj problem polega na tymże w prawym tylnym kole padł mi
czujnik od ABS-u i nie mogę go dostać.Może ktoś mi podpowie gdzie mogę dostać taki. Kiedy poszedłem do sklepu i podałem nr tego zepsutego to sprowadzili mi i owszem ale niestety nie pasował bo miał końcówkę ze zczytem czołowym a mój zepsuty miał zczyt boczny.A może pasuje od innego auta Pomóżcie z góry thx.
Witam Posiadam jak w tytule aukcji autko VW
golf 3 TDI i przez ostatni tydzien spędza mi ono sen z powiek spróbuje opisac problem w sposób jak najbardziej mi znany. Wszystko zaczęło się od feralnej żarówki a skończyło na ... Na początku chciałem zaznaczyć że autko było w pełni sprawne i chodziło wszystko bez zarzutów oprócz jednego swiatła ale o tym dalej.Mianowicie jak je sprowadziłem
To jak jest taki pewien niech Ci załatwi drugi na podmiane wprogramuje immo i sprawdzi czy się poprawiło. Ten fachowiec przypomina mi śpeców z ASO. Oni też mają podobny system - wymieniać co wpadnie pod rękę aż w końcu za którymś razem wymienią to co trzeba. Pomyśl chwilę tak na logikę facio robi Ci diagnoze VAG wywala błedy - czujnik przepustnicy przepływomierz itp. W przypadku
Witam serdecznie Wczoraj
golf strzelił focha szarpie i starcił moc w zakiersie od 1500 do 3000 rpm czuc szarpania przy przyspieszaniu i jest slaby. Na zimnym silniku zauwazyłem ze przy dojezdzaniu do skrzyzowania dostaje czkawki i kopci (bogata mieszanka nie olej). Co moze byc powodem dzis spróbuje podpiac kompa po południu
Temat wraca ja bumerang nie mam juz siły normalnie do tego wkur..wienie na maksa ale po kolei.... Wyskakuje baład czujnik spalania stukowego silnik zaczyna zamulac nie da sie nim jezdzic po miescie w duzym natezenu ruchu (słaby) od 4 tys idzie. Poniewaz duzo jezdziłem teraz ok 500 km w 3 dni sprawa wyglada tak bledy pokasowane komp czysty jade 40 km z roznymi predkosciami ni stad ni z owąd nagle
Witam Podobne tematy były na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Posiadam
golfa
iii 18 l w gazie i mam problem z kontrolką ciśnienia oleju. Kontrolka po przejechaniu paru km się zapalała. Mechanik stwierdził że w autko przy 2000 obrotów ma ciśnienie ok 16 bara i z tego powodu została zmniejszony
czujnik z 16-20 na 12-16 i wlało się pół puszki doktora. Ale po przejechaniu ok
Sorki ale podczepie sie do tematu) Ja jadąc w trasie predkoscia 110-120 kmh obroty mam na poziomie 3 tys jadąc tak przez pewien odcinek jak zwolnie to kontrolka od oleju zaczyna wariować przegazuje na sprzegle i problem znia do nastepnej szybszej jazdy. Olej nowy Elf Sporti SRI 10W-40 czujnik oleju nowy problem znikl tylko na troche. Pozdrawiam.
pomozcie - w
golfie
iii skrzynia automatyczna przelacza zbyt pozno i to czy jade wolno czy szybko najwczesniej na 4500 obrotow na kazdym biegu problem dotyczy kazdego biegu pomozcie co robic olej w skrzyni wymienilem filtr tez co robic p.s to starsza wersja skrzyni rok 94 bez wersji sport i normal
Witam nie wiem czy już zrobiłeś czy nie tą skrzynię ale najpier radzę Tobie pojechać o podłączyć samochód pod komputer tam ci wyjdzie co masz nie tak. U mnie wyszło i miałem podobne objawy z ciągnięciem biegów gdyż miałem walnięty czujnik prędkości samochodu. Tylko tak na skrzyni automatycznej są dwa z jednego wychodzą 3 przewody z drugiego 2. Z tego gdzie wychodzą 2 przewody
znalazlem czujnik na obudowie skrzyni pod akumulatorem dwu pinowi zmierzylem omomierzem zero wskazan moze to on jest odpowiedzialny za informacje ze skrzyni o predkosci
Witam. Wiem wiem forum vw jest gdzie indziej ale losiak poleca mi abym tu wstawił zapytanie. A więc mój wujo chciałby aby ktoś mądrzejszy od nas zerknął na wyniki pomiarów i ewentualnie powiedział co jest do poprawy. Samochód jeździ nie jest to jakiś tam demon
prędkości jak na 19 TDI 90 km 1Z ale ma małą przypadłość po rozgrzaniu długo trzeba kręcić by załapał. Rano objawów
NO i mam problem z mym Bon Jovi 1996 rok oznaczenie Ahu (tdi 90 kucy) jest po wymianie wszystkich filtrów pompy wody itp itd tdi zalałem do pelna przejechałem 100 kilosów głownie w mieście krótkie odcinki spalanie wyszło mi 91 litra to za dużo jak na Tdi (nie uprawiałem PSI) ale też nie butowałem raz mi się zdarzyło na obwodnicy 170 natomiast poprzednio w trasie z zakrętami i trochę
ja mam też problem z dużym spalaniem przed wymianą turbiny chochlował mi 8-9l100km teraz zmniejszyło się do 65l100 jeżdżę różnie zazwyczaj na biegu przeciągam do 2500-3000 rpm zależnie od zapotrzebowania z prędkością to różnie bywa czasami 120-140 więcej nie ma gdzie dodam że zauważyłem że wskazówka od temperatury nie wzrasta mi do 90 stopni zawsze zatrzymuje się na 80 z tego
Witam Podobne tematy były na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Posiadam
golfa
iii 18 l w gazie i mam problem z kontrolką ciśnienia oleju. Kontrolka po przejechaniu paru km się zapalała. Mechanik stwierdził że w autko przy 2000 obrotów ma ciśnienie ok 16 mpa i z tego powodu została zmniejszony
czujnik z 16-20 na 12-16 i wlało się pół puszki doktora. Ale po przejechaniu ok
Sorki ale podczepie sie do tematu) Ja jadąc w trasie predkoscia 110-120 kmh obroty mam na poziomie 3 tys jadąc tak przez pewien odcinek jak zwolnie to kontrolka od oleju zaczyna wariować. Olej nowy Elf Sporti SRI 10W-40 czujnik oleju nowy problem znikl tylko na troche. Pozdrawiam.
witam w niedlugim czasie bede wymienial wtryski asv w swoim 1Z i u jednego uzytkownika byl spadek dawki z 3 na 45-5 i moja prosba brzmi jezeli u mnie by cos sie takiego tak samo powtórzyło to jak to zmienic vagiem prosił bym o porade lub ewentualne zdjecia.
Witam ponownie Dziękuję za szybką odpowiedź. Udało się podpiąć pod vag-a (polski vag 4.9) i ustawiliśmy 0.74 i po założeniu dekielka wzrosło do 0.78 V temp. silnika 36. Wyskoczyło natomiast kilka błędów 553 Przepływomierz masowy powietrza-G-70 nieprawidłowy sygnał - Błąd sporadyczny 513 czujnik prędkości obrotowej silnika G-28 błąd sporadyczny brak sygnału 765 czujnik polożenia
Witam jak w temacie nagle przestał jeździć. Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Tyle co zdążyłem ustalić wg porad z forum iskry nie ma na głównym kablu WN biegnącym z cewki na aparat zapłonowy sprawdziłem na cewkę przychodzi 12V (skrajne piny w kostce) na środkowym pinie podaje impulsy przy kręceniu rozrusznikiem na kostkę 3 pinową do aparatu zapłonowego (na skrajne
Problem rozwiązany. Podmiana cewki załatwiła sprawę. Rzeczywiście po uruchomieniu silnika i sprawdzeniu vagiem błędu nr 513- czujnik prędkości obrotowej silnika G28 sygnał poza wartościami granicznymi-błąd sporadyczny- już nie pokazuje ogólnie brak błędów. Bardzo dziękuję wszystkim za porady. Temat póki co zamknięty
siema Skorzystałbym z szukaczki ale nie działa Otuż tak jak w temacie bardzo często ciężko wchodzi mi 1 bieg i tylko on. Dodam ze nie zalezy czy silnik jest ciepły czy zimy czy od czegoś innego. W każdych warunkach wchodzi cięzko przeważnie. Czym to moze być spowodowane Jest to
golf 3 1993r ABU 16 benzyna
Zależy ile razy ktoś się wyżył. A wlewać najwygodniej przez wykręcony czujnik prędkościomierza.
grz3nio po pierwsze trzeba sprawdzić czy są błędy na Vagu. Ja również miewałem w moim AFT problemy z szarpaniem. Zawsze problemem był zapłon - świece (nowiutka świeca mi przerywała i musiałem ją wymienić) złe ustawienie zapłonu przebicie na kablach WN itp. Jak jest u Ciebie nie wiem. Może zespół przepustnicy może jakiś
czujnik przerywa może wtryskiwacz może jakaś nieszczelność...
Wiele o tym się już mówiło ale tylko raz widziałem o tym post wiec proszę o wyrozumiałość i pomoc. Mój problem tkwi w tym ze tak jakby przerywa podczas przyspieszania. Jadąc na 3 4 i 5 biegu kiedy wciskam gaz do dechy i jak przekroczy mi 3000 obrotów zaczyna mi właśnie dziwnie tak niby szarpać niby przerywać aż do końca momentu . To się odbywa tak skokowo co pół sekundy raz przerywa
MK
iii Mam pytanie jak powinna zachowywac sie kontrolka od ABS-u w
golfie.Bo jesli ABS działa ok bo wiele razy sprawdzałem a kontrolka coagle mi sie pali gdzie szukac błedu.
czujnik czujnikiem ale co ma wspólnego wskazuwka prędkośći
Prawdopodobnie nawalił mi
czujnik prędkości jazdy.Na Vagu wyskoczył komunikat BRAK SYGNAŁU PREDKOSCI JAZDYczy moge na probe wlożyc taki
czujnik z innego
golfa 3 ale z innym oznaczeniem silnika.Za rade dziękuje.Dodam ze liczniki działaja poprawnie.
Witaj cie ja zamontowałem własnie zegary od G IV do mej ibizki a silnikiem 1.4 AEX i mam problem bo cygania mnie o 10km zegary pokazuja np 50 a żeczywista prędkośc to 60km czy można wymienic impulsator na G IV ja mam taki sam jak w polo i golfie iii
Cześć To mój debiut na tym forum. Mam
golfa
iii GT z silnikiem 1.6 MPI (100KM) kod AFT. Ostatnio silnik stracił trochę na mocy i kiepsko kwręca się na wyższe obroty. Mechanik do którego z tym pojechałem stwierdził że poprzedni włąściciel trochę zdewastował silnik (np próbował założyć instalację gazową) i teraz są tego efekty. Najwiekszy problem polega jednak na tym że w warsztacie
Sygnał prędkości jazdy - ten błąd może sugerowac uszkodzony czujnik a to może być powodem problemów o których pisałeś
Proszę o pomoc. Niedawno kupiłem z Niemiec
golfa
iii 2.0 GTI. Pierwszy mój
golf . Nie działała w nim
prędkościomierz i licznik kilometrów. Początkowo myślałem że to kwestia wymiany linki. Problem jest jednak poważniejszy. Okazało się że została wymieniona w nim skrzynia biegów na skrzynie z
golfa II 1.8 gdzie
prędkościomierz jest napędzany poprzez linkę. W
iii-ce działa na zasadzie
Zadzwoniłem w Toruniu do kilku firm które handlują używanymi częściami ale tylko w jednej mają dwie skrzynie od iii-ki o pojemności silnika 1.4 i 1.6. Zastanawiam się czy czujnik prędkości jest identyczny w obu ww wersjach silnikowych. Czy też muszę szukać czujnika ze skrzyni biegów golfa iii o poj. 1.8. Jak wcześniej wspomniałem w moim golfie jest skrzynia biegów z golfa II o poj.
Witam. Mam
golfa mk3 92r pojemność 1.8 75 KM z automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega na tym że zaraz po kupnie autka okazało się że ma nie sprawne zegary. Kupiłem cały nowy licznik (tym razem z obrotomierzem a nie zegarkiem). Po zamontowaniu okazało się że
prędkościomierz i licznik kilometrów nie działają a dokładniej mówiąc czasami działają a czasami nie. Ciekawe
Wtyk 28 pinowy w zaleznosci od wersji auta (golf II golf iii lub passat) wyposazony w inna ilosc przewodow wyjsciowych (nie wszystkie piny podlaczone w zaleznosci od wersji). Wtyk podlaczony w tylnej czesci zegarow. 1. czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku
Witam Od jakiegos czasu pojawił sie problem z predkosciomierzem w moim
golfie
iii 1.9 TDI 90KM. Otóż pewnego czasu pojechałem w trase i predkosciomierz i przebieg km ładnie działał dojechalem do celu normalnie i potem jak juz odpaliłem drugi raz i ruszylem predkosciomierz przestał działac a przebieg km na trip zmienia mi sie o jakies 100m po przejechaniu 5km...czasami jak jade predkosciomierz
Witam wszystkich Na wstepie napisze ze przeszukałem już forum i pytałem wujka google lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Znalazłem wiele na ten temat ale nie do konca na moje objawy które są dziwne. Mianowicie mój
golf to
iii 1.6 75km ABU problem w nim polega na tym iż licznik nie wskazuje prędkosci pojazdu. Strzalka leży na dole jak wryta. Sprawdzałem bezpieczniki bo ponoć
Witam szukałem na grupie ale nie znalazłem tematu w którym zostałby rozwiązany mój problem. Samochód to
golf iii z 1995 roku z silnikiem 1.8 o oznaczeniu ADZ. Od pewnego czasu wskazówka
prędkościomierza wariowała tzn prędkość skakała od 0 do 220 czasem prędkość była pokazywana dobrze jednak nie trwało to długo. Dziś
prędkościomierz do końca odmówił posłuszeństwa i wskazuje
Witam nie wiecie czy da się zamienić w
golfie II linkę
prędkościomierza na
czujnik elektryczny z
golfa
iii
na jakiej zasadzie działa licznik kilometrów i
prędkościomierz w
golfie
iii. Na forum wyczytałem że nie ma linki tylko jest jakiś
czujnik przetwarzający impulsy. Przy wymianie płynu chłodzącego zalało jakieś kostki i kabelki na skrzyni biegów. Od tej pory
prędkościomierz nie wskazuje jaka jest prędkość i licznik kilometrów też nie działa. Co się mogło stać Gdzie ewentualnie szukać usterki. Podświetlenie i obrotomierz działa.
Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf czujnik prędkości iii
- VOLKSWAGEN GOLF 1.4 III CZUJNIK PRĘDKOŚCIOMIERZA - Bytom (30.00PLN)
- VOLKSWAGEN GOLF 1.4 III CZUJNIK PRĘDKOŚCIOMIERZA - Bytom (30.00PLN)
- VOLKSWAGEN GOLF 1.4 III CZUJNIK PRĘDKOŚCIOMIERZA - Bytom (30.00PLN)