części samochodowe nanodatex

volkswagen golf czujnik doładowania v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik doładowania v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik doładowania v

VOLKSWAGEN GOLF V GOLF 5 Czujnik Ciśnienia doładowania

Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

ssebixx napisał(a)Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

podaj pełny opis kodu błędu silnik BKC więc i zintegrowany zawór elektromagnetyczny sterujący m.in. ciśnieniem doładowania sprawdź szczelność wężyków z niego wychodzących a zwłaszcza szczelność wężyka wychodzącego ze złącza P6 wg poniższego schematu wężyk P6 idzie właśnie do gruchy podciśnienia przy turbosprężarce

Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

ssebixx napisał(a)Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

VOLKSWAGEN GOLF IV SZARPNIĘCIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA Golf 4 TDI.

WITAM Potrzebuje pomocy Podczas przyspieszania ("spokojnego") auto dwukrotnie lub trzykrotnie szarpie przy ok 1700 obrmin. Póżniej uruchamia się turbina. Gdy przyspieszam bardziej dynamicznie nie czuć tych szarpnięć. Niekiedy są bardzo odczuwalne. Czy to wina turbiny czy czujnika przepływu powietrza w klektorze dolotowym (czujnik dołądowania) Auto golf 4 TDI 2000r 110KM z centralną pompą wtryskiwaczy ozn silnika ASV. POMOCY

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI ARL czarny dym nie ma mocy 17664 vag

Witam jestem posiadaczek MK IV TDI ARL. Samochód niedawno sprowadziłem z niemiec. W drodze powrotnej miałem problem z wylatującym wężem turbo - ic - samochód wtedy smolił dymem na czarno oraz nie miał mocy. Zrobiłem to w drodze bardzo prymitywnie - ale działało. Następnie padła mi turbina na śląsku - z racji 400 km do domu zregenerowałem na miejscu. Po rejestracji samochodu przejechałem

Ok niedlugo wstawię logi ale jeszcze chciałem się spytać gdzie w ARL-u znajduje się czujnik doładowania ciśnienia

VOLKSWAGEN Golf AFN Problem z mocą na niskich obrotach.

Witam.Mam bardzo nietypową usterke z którą już sobie nie umiem poradzic.golf Cabrio po lifcie silnik AFNZakupilem go i od poczatku byl slaby.pierwsze wymienilem ECU bo był padnięty czujnik doladowania.Po tym auto ledwo jechało 80 okazało sie że przeplywomierz jest do wymiany. Po tej wymianie wzialem sie za turbine wyczyszczone kierownice i sztanga chodzi jak nowka terazpo tym juz w sumie auto

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 TDI 90KM osiagi jak SDI .

WItam. 2 dni temu nabylem golfa III tdi ktory osiagi ma jak sdi jak sciskam weze od turbiny i przegazuje to nie ma szans ich utrzymac (czyli turbina pompuje ) nie ma problemow z obrotami itp auto rowno ciagnie oraz nie szarpie golf jest jakis przymulony i osiagi ma jak sdi . Mam w domu drugiego takiego golfa i tamten to jest szatan w porownaniu do tego co kupilem dla zony . Kolega podpiol mi samochod

n0name napisał(a)pokazalo bładszukodzenie "czujnik cisnienia doladowania w kolektorze dolotowym g71

No wlasnie nic nie pokzalo wiecej czujnik cisnienia g71. Dzisiaj podmienilem przeplywke czujnik co jest w rurze łaczacej ic z kolektorem wywalilem kata ktory byl troche zapchany i dalej nic Chyba tylko turbina zostala do wymiany Dzisiaj kolega mi pozyczy wskaznik doladowania uniwersalny podepne go i zobacze jakie doladowanie daje turbina. Ile powinna pompowac turbina w tdi 90km 96r

VOLKSWAGEN Syczenie po dodaniu gazu i bark mocy po 160kmh

Witam wszystkich auto to OCTACIA 1.9TDI AGR 90KM. Problem jest następujący przy postoju na biegu jałowym czy też przy jednostajnej prędkości wszystko jest ok problem zaczyna się dopiero w momencie przyspieszana dotyczy to każdego biegu w zakresie obrotów od ok. 1500obr aż do ok. 3500obr czyli w zakresie kiedy turbina zmuszona jest ładować najwięcej. W tym momencie spod maski gdzieś w

VOLKSWAGEN Jaki nr czujnika doładowania jest w ARL-u

Witam mam problem bo "padł" mi czujnik ciśnienia doładowania w golfie 4 1.9 tdi ARL 2002r. i niestety nie ma na nim żadnej naklejki z numerem i nie wiem jaki powinien być bo jest kilka rodzai 038 906 051 038 906 051A 038 906 051B 038 906 051C Proszę o pomoc bo nie da się tym samochodem jezdzić

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9 tdi 1Z dziwne zachowanie silnika

Witam od nie dawna posiadam golfa 3 1.9 TDI z silnikiem 1Z po zakupie auta i dojechaniu do domu po większych oględzinach silnika stwierdziłem że uszkodzony jest intercooler i ucieka mu powietrze z turbo dziś zabrałem się za to.Został założony drugi intercooler i cały układ jest teraz szczelny lecz pojawił się bardzo duży problem mianowicie po odpaleniu auta wszystko było w normie normalne

Map sensor może... czujnik mierzący ciśnienie doładowania panujące w układzie... Ale tam zdaje się jest przy sterowniku w 1z ..

to jest czujnik temperatury w dolocie okragły czujnik uszczelniony gumowym oringiem i zabezpieczeniem na wsuwkę. Wtyczka idzie do niego 2 pinowa. czujnik cisnienia doładowania innymi słowy map sensor w ahu 1z i ale jest w obudowie kompa na podszybiu.

VOLKSWAGEN GOLF III VW Golf 3 19 TDi 1Z - nie równa praca na biegu jałowym

Witam. Mam problemik. Jak jadę sobie moim golfem po mieście i zlapie mnie czerwone swiatło i jak stane to moje TDi troche nie równo pracuje. Jak włącze elektroniczny obrotomierz to przeskakuje pomiędzy 920 a 960 obrmin. po ok minucie postoju praca silnika równowarzy sie. Jak silnik jest zimny to pracuje idealnie równo. Aby nierówno pracował musi być zagrzany. Możecie cos powiedziec na ten temat

Byłem na komputerze i jest tylko usterka o nazwie błąd czujnika cisnienia doładowania nie można tego w żaden sposób skasowac. Mechanik mi powiedział ze to albo turbina albo komputer. co do turbiny nie chce mi sie wierzyc bo samochód jest mocny a podobno ten czujnik jest w komputerze. On tak przynajmniej twierdzi... i słuchaj kogo chcesz...

moze mieć racje czujnik ciśnie nia doładowania jest w ECU - może być padniety albo są jekieś problemy z turbiną - na początek jednak przedmuchałbym N75 i przyjrzał się turbinie - jak masz możliwość podstawić inne ECU to też by nie zawadziło.

VOLKSWAGEN GOLF IV Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km

witam serdeczniePisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 kmh.Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju

Myślałem że trochę więcej logów wkleiłeś a tu tylko 010 (o który notabene prosiłem) ale nie gazuj bo to tylko utrudnia odczyt logów. czujnik barometryczny wskazuje poprawnie czujnik ciśnienia doładowania - pewnie też ale nie zwiększaj mu obrotów na biegu jałowym. Wklej jeszcze logi dynamiczne jak wszystko poskręcasz do kupy i statyczne również (ale bez gazowania na biegu jałowym).

VOLKSWAGEN GOLF IV [MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft

Witam wszystkich serdecznie. Forum przeglądam już parę miesięcy jednak to jeden z pierwszych moich postów. O tuningu mechanicznym myślałem od kąt kupiłem swoją czwórkę wcześniej jeździłem benzyniakami. Impulsem do przeprowadzenia poważniejszego tuningu była moja głupota Otóż będąc u siebie w mieście spotkałem "znajomego" którego wszyscy kupujący od niego czipsy

VOLKSWAGEN PASSAT za małe ciśnienie doładowania w afn

Witam Jestem nowy na forum mam nadzieję że mi ktoś pomoże z moim problemem. Otóż mam passata kombi 1.9 tdi silnik afn. Nigdy nie miałem z nim problemów aż do dziś. Auto na pierwszym i drugim biegu przyśpiesza dobrze aż do końca natomiast już na trójce przy ok 4tys wskakuje mu jakiś błąd i chyba przechodzi w tryb awaryjny (mam wrażenie ze ma wówczas 50KM) Po wyłączeniu silnika

u mnie takie objawy byly po zatankowaniu diesla vervy chyba mu wyplukalo syf i zatkalo wtryski ale po pewny mczasie przegonilem go i chodzi az milo dlugo sie z tym meczylem kolega mial tez taka sytuacje w golfie TDI i u niego byl to czujnik(magnetyczny o ile dobrze pamietam tak to sie nazywa) sterowania turbina jak otwierasz maske to jest kolo filtra paliwa wyminil i autko chodzilo

VOLKSWAGEN GOLF IV Nagły spadek mocy w Golf IV 1.9TDI 115KM 6 biegów

Witam...Ma problem z nagłym spadkiem mocy w moim autku. Problem polega na tym że tryb awaryjny włącza mi sie (jak do tej pory) tylko na dłuższej trasie np.przy wyprzedzaniu lub zwiększaniu prędkości oraz zawsze przy 140kmh. Natomiast w mieście jeszcze nigdy mi sie to nie zdarzyło by włączył mi się tryb awaryjny przeciągam autko 23 4 biegu nawet do 5ooo obrmin i czasami jak mam tyle

Dzięki... W lipcu sprowadziłem autko i w czasie powrotu już miałem spadek mocy następnie pojechałem na wymianę wszystkich olejów filtrów paska rozrządu itp. i oczywiści został podłączony do kompa i były błędy 4500 - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przerwazwarcie do plusa 462D Regulacja ciśnienia doładowania. Powyżej granicy regulacji 4490 Przepływomierz masowy powietrza.

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III Tdi

witam wszystkich Mam problem z golfem III Tdi -jedzie 140 kmh i więcej nie chce. Z góry dzięki za pomoc

Może trzeba by zrobić jakiś oddzielny dział TDI - bo te silniki są specyficzne i takich pytań będzie przybywać. Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem

VOLKSWAGEN GOLF V golf v 1.9 105 BKC odciecie doładowania przy 160kmh i ...

witam Mam golfa 5tke 1.9tdi 105hp BKC 2005r 235000km chip na 152hp i... miałem dzisiaj na autostradzie w europie małą przygodę. Przy prędkości 160 kmh turbina jakby przestała doładowywać silnik zero przyspieszenia.Jednak przy wcisnietym pedale gazu "do podłogi" predkość nie malała jak pusciłem troche gaz i auto zwolniło poczym wciskajac pedał znowu "do podłogi" predkośc

Jesli nie ma cisnienia oleju to albo czujnik albo kruciec szesciokatny ktory przenosi naped na pompe olejowa. Wymieniales ta czesc z rozrzadem

jak wymieniałem rozrzad to mówiłem ze chce kompletny więc prawdopodobnie tak chociaż ręki za to nie oddam .. gdzie znajduje sie ten czujnik

udało mi sie zczytac błedy z komputera i 17055 P0671 świece żarowe cylinder 1 niesprawność obwodu pradowego - błąd zniknął po usunieciu więc nie ważne 16683 P0299 Turbosuper charger boost sensor (A) circuit underboost - ten bład wyskoczyl pewnie dlatego ze odłaczyłme ta złaczke przy dolocie próba naprawienia "w ciemno" na pasie awarynym autosrady i oczywiście zniknął

naturalnie spotkałem na jakimś innym forum że ten czujnik musi być o identycznych numerach bo jest kilka rodzaji i róznia sie one własnie numerami prawda to czy mit

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 1.9TDI 130KM-SPADEK MOCY

Witam. Mam golfa 4 kombi 2004 r silnik 1.9 tdi 130 km automat z tiptronic. W aucie od pewnego czasu znacząco spadła moc. Nie ma sily jechac wiecej niz 140 kmh a automat przerzuca biegi dopiero przy ok.3200 obrotow.Myślałem że to wina starych filtrów bo przejechalem juz 15 000 km tak więc zacząłem od wymiany wszystkich filtrów i oleju. Nie pomogło. Pojechalem na serwis VW tam komputer nie

Witam U mnie był podobny problem auto było słabe jakby mu odjął turbo. Co się okazało padł czujnik ciśnienia doładowania który jest przykręcony do intercoolera turbo i wysyła sygnał do komputera. Po wymianie mocy przybyło bez porównania do tego co było wcześniej. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN Błąd 1117 VAG POMOCY

Sprawdziłem dziś swojego golfA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN) i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal Co to może być Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym). golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz) Czy są to Błedy

DziękiCzekam teraz na książki serwisowe z allegro i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszaliniefacet ma komputery wyposażony warsztatzapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian Niemam już siły na tych fachowców

Tyli napisał(a)DziękiCzekam teraz na książki serwisowe z allegro i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszaliniefacet ma komputery wyposażony warsztatzapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian Niemam już siły na tych fachowców

Tyli napisał(a)Sprawdziłem dziś swojego golfA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal Co to może byćWyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)Czy

VOLKSWAGEN Bląd EGR w Golfie Mk5

WitamA więc w golfie mk5 z silnikiem 1.9 TDI BKC wyskoczył błąd EGR (o ile dobrze pamiętam 16785). Po skasowaniu powraca następnego dnia. Zawór jest cały czas zamknięty nie uchyla się na wolnych obrotach jest cały czas 410-420mgstr. Dzisiaj wreszcie wziąłem się za jego wyczyszczenie trochę syfu było. Zawór od spodu naciskając chodzi dość płynnie wszystko pięknie wyczyszczone na

Przykładając palec do wężyka czułem podciśnienie tylko właśnie nie wiem czy wystarczające. Sprawdzę czujnikiem doładowania z mojego auta.

VOLKSWAGEN AJM dziwne doładowania turba na vagu

Witam jeżdżę teraz takim zabiedzonym a4 2001r. które jest zaniedbane i stało dłuższy czas to w jednym to w drugim warszawskim komisie silnik mam ajm więc jak dobrze pamiętam to to samo co w golfiku mk4 i mam taki problem mianowicie jak tradycja grupy VW nakazuje- a moje audi tradycji przestrzega- odcina sobie moc i wpada w tryb awaryjny a to na 5 biegu przy 120 a to nieraz na 4 juz przy 95...

VOLKSWAGEN [MK3] 1Z - silnik szarpieprzerywa podczas jazdy

Witam Wiem że temat wydaje się być oklepany ale... Jestem posiadaczem golfa III 19 TDI silnik 1Z 90-cio konny bez żadnych kombinacji przebieg około 242 000 km (ciągła eksploatacja)... Jakieś 20 000 km temu zaczął się problem z przerywaniemszarpaniem silnika - odczuwalne jako pojedyncze potężne szarpnięcia albo seria lekkich rytmicznych przerwań... Oto charakterystyka owych szarpań1

VOLKSWAGEN Szarpanie podczas przyspieszania przy 1700 obrmin

Witam Jak rozpędzam auto nie gwałtownie to na przy ok 1700 obr min auto szarpie 2 lub 3 razy powyzej 1900 juz wlacza sie turbina jest ok ale przy kolejnym obnizeniu obroto w to samo. Jak rozpedzam auto dynamicznej nie czuc tego efektu. Czy jest to wina turbiny czy czujnika doladowania PROSZE O POMOC [ Dodano 17 Lip 2006 0811 ]AUTO golf 4 TDI 2000r 110KM

VOLKSWAGEN bardzo dziwny problem

Mam dziwny problem z moją golfiną TDI 1z 90 ps. Komputer wypluwa błąd czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym. Czyli dosyć typowa bolączka TDI. Problem polega na tym że komputer źle odczytuje ciśnienie doładowania - podłączony był czujnik ciśnienia doładowania (poprzez trójnik) i ten czujnik pokazywał co innego niż komputer - więc diagnoza teoretycznie prosta - map

VOLKSWAGEN Oznaczenie N75 Pierburga

chodzi o zaworek N75 oznaczenie wg etki 1H0 906 627 A - ja kupiłem Pierburga 7.21903.29 ja mam oznaczenie Pierburga dla zaworka N18 - 7.21903.20 wg etki 1H0 7.21903.20 chodzi mnie o to coby roszyfrować ten pogrubiony numer na oznaczenie wg etki... dzieki z góry

zmierzone jest duzo wieksze od cisnienei wyliczonego prez komputer osiagajac wartosc nawet powyze 2000 a jak osiganie powyzej 2500 to wyskoczy blad czujnika o ktorym Ci juz pisalem . Zaufaj mi to na 100 % to uszkodzenie sproboj zrobic jak pisze i napisz ze mam racje. Pozdrawiam " oraz trzeci od dołu cyt "Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 jezeli masz golfa

VOLKSWAGEN jaki jest numer katalogowy czujnika "G71"

mam problem z maca silnika VAG COM pokazyje blad 17564 czujnik cisnienia doladowania otwarty lub zwarcie z masa znalazlem ten czujnik (u mnie silnik ALH) montowany jest bezposrednio do intercoolera wlasciwie jest to sprzezony czujnik cisnienia i temperatury ale jak go wyjalem to widze ze nie jest oryginalny ma tylko litery EPS i date w kolku oznaczajaca date produkcji 2007 ale zadnych oznaczen katalogowych

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury powietrza zasysanego.

Mam taki problemik z moim golfem.Szukam wartości czujnika powietrza zasysanego(w omach)jest to wtrysk monojetronic.Mierzyłem u siebie i jest ok. 3000 ohm książka podaje ze powinno być 12-16 ohm ale nigdzie nie można kupić termistora o takiej wartości a sprzedawcy mówią że wogóle nie są takie produkowane.Dzięki za wszystkie porady.

Podlacze sie do pytania odnosnie czujnika temp zasysanego powietrza. Jak podlacze komp to pokazuje mi taki blad. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest wprzeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Witam mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest w przeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN jaki typ czujnika

Witam.Panowie mam vw golf 5 tdi2004 rok105 kmsilnik bkc.Pisałem kiedyśże czasami auto nie przyspieszaa wystarczy że zgasze i odpale i jest oki.Byłem na kompie i pokazałoże usterka sporadyczna czujnika ciśnienia doładowania.Mam pytankobo na allegro jest sporo tych czujników i jaki mam kupic038 906 051 B czy 038 906 051 C do tego typu silnikaJaka jest różnica między nimi

VOLKSWAGEN co to jest czujnik temperatury zasysanego powietrza

witam moze ktos mi wytłumaczy do czego słuzy czujnik temper. powietrza zasysanego co to jest i o co chodzi czy to ma cos wspólnego z czujnikiem temperatury zew. pozdrawiam

To jak to w koncu jest mam 1.9TDi PD 105KM w golfie V i podobno ten czujnik temperatury jest razem z czujnikiem cisnienia doladowania a przeplywomierz madrzejsi ode mnie wykluczyli.

VOLKSWAGEN 1.9TDI PD AWX plamy pod ICOil CatchDymi gdy zimny

WitamPosiadam (nie vwchoc cale zycie nimi jezdzilem)Audi A4 B6 2002r Avant 1.9 TDI AWX 131ps 5cio biegowa skrzynia biegowProsze tutaj o pomocponiewaz zawsze na tym forum maniacy mi pogadalia audi jest troszeczke inaczej z pomocnikami..Zaczne od poczatkuAudi ma przejechane 220 tys km na ksiazce z Niemiec(a ile w pamieci tego nie wiem)choc kieragalka i skora wyglada okauto posiadam od lutego i bylo wszystko

zauwazylem tez ze wskazowka temp nie trzyma rowno 90stopnimax postawi sie na 9tce ale bylem sie podpiac pod vaga u elektronika i wszystko okmyslalem ze termostat albo czujnik cieczy chlodzacej(przerabialem to w golfie ALH)moze dlatego ze taka pogodai wisko caly czas chodzijak stane na postoju to temp lekko sobie spadadzis znowu zlapalem notlaufa i sie okazalo ze vag pokazal walniety jakis czujnik od turbo czy cos czujnik cisnienia doladowaniazamowilem nowy ori za 170zl dzis ma przyjsc do 15stej

VOLKSWAGEN AFN 110KM brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

Witam dalej problem z golfem turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie "puchną" napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V ale na drugim juz tylko 7V przeplywonierz wymieniony czujnik masy powietrza nowy filtry pow i pal. nowe Vag pokazuje konunikat "zwarcie w instalacji" to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo

VOLKSWAGEN [Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania

Witam niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze regulatory podcisnien sa sprawne przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) czyjnik cisnienia doladowania nowy zawory dzialaja WestGate i BlowOff nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155kmh i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak

golf GTi napisał(a)6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 55 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V. Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera

Zadaj pytanie ekspertowi