części samochodowe nanodatex

volkswagen golf czujnik doładowania v

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik doładowania v

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik doładowania v

VOLKSWAGEN GOLF V GOLF 5 Czujnik Ciśnienia doładowania

Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

a szczelność przewodów od turbo była sprawdzana nie słychać specyficznego świstu

Nie nie słychać

podaj pełny opis kodu błędu silnik BKC więc i zintegrowany zawór elektromagnetyczny sterujący m.in. ciśnieniem doładowania sprawdź szczelność wężyków z niego wychodzących a zwłaszcza szczelność wężyka wychodzącego ze złącza P6 wg poniższego schematu wężyk P6 idzie właśnie do gruchy podciśnienia przy turbosprężarce

Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

VOLKSWAGEN Jaki nr czujnika doładowania jest w ARL-u

Witam mam problem bo padł mi czujnik ciśnienia doładowania w golfie 4 1.9 tdi ARL 2002r. i niestety nie ma na nim żadnej naklejki z numerem i nie wiem jaki powinien być bo jest kilka rodzai 038 906 051 038 906 051A 038 906 051B 038 906 051C Proszę o pomoc bo nie da się tym samochodem jezdzić

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF V golf v 1.9 105 BKC odciecie doładowania przy 160kmh i ...

witam Mam golfa 5tke 1.9tdi 105hp BKC 2005r 235000km chip na 152hp i... miałem dzisiaj na autostradzie w europie małą przygodę. Przy prędkości 160 kmh turbina jakby przestała doładowywać silnik zero przyspieszenia.Jednak przy wcisnietym pedale gazu do podłogi predkość nie malała jak pusciłem troche gaz i auto zwolniło poczym wciskajac pedał znowu do podłogi predkośc sie utrzymywała

witam mam podobny problem tylko moje turbo wpada w tryb awaryjny przy 140kmh i to samo miałem w passacie b5 i pamiętam ze przyczyna tego był czujnik ciśnienia co znajduje sie w dolocie i chciałbym się was spytać czy w golfie też taki czujnik wysypuje a jeśli tak to gdzie się znajduje z góry dziękuje

chodzi o 19 tdi 110 kucy 2000 rok jak to w samym IC nie kumam za bardzo a i przepraszam nie czujnik ciśnienia tylko czujnik doładowania jeżeli ma to jakąś różnice a ten czujnik co zaznaczyłem na zdj to jaki jest zdj jest z googl ale u mnie też występuje ten czujnik i chciałbym wiedziec co to za czujnik

Normalnie jest otwór w intelcolerze i w nim zainstalowany- ściślej przykręcony jest map sensor - czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w układzie doładowania lub na rurze jak pisałem w zależności o silnika.. Ale tego nie trzeba szukać można sprawdzić wskazania vagaiem wykonując logi . N 239 - steruje klapą gaszącą która jest zainstalowana w obudowie EGR.

a mozesz mi kolego powiedzieć z jakiej to przyczyny jest to przeładowanie czy dobrym kierunku szukam ze to może być to ten czujnik doładowania

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 TDI 90KM osiagi jak SDI .

WItam. 2 dni temu nabylem golfa III tdi ktory osiagi ma jak sdi jak sciskam weze od turbiny i przegazuje to nie ma szans ich utrzymac (czyli turbina pompuje ) nie ma problemow z obrotami itp auto rowno ciagnie oraz nie szarpie golf jest jakis przymulony i osiagi ma jak sdi . Mam w domu drugiego takiego golfa i tamten to jest szatan w porownaniu do tego co kupilem dla zony . Kolega podpiol mi samochod

No wlasnie nic nie pokzalo wiecej czujnik cisnienia g71. Dzisiaj podmienilem przeplywke czujnik co jest w rurze łaczacej ic z kolektorem wywalilem kata ktory byl troche zapchany i dalej nic Chyba tylko turbina zostala do wymiany Dzisiaj kolega mi pozyczy wskaznik doladowania uniwersalny podepne go i zobacze jakie doladowanie daje turbina. Ile powinna pompowac turbina w tdi 90km 96r

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI dziwne zachowanie gdy zimny

Witam Od pewnego czasu zaobserwowałem dziwne zachowanie w swoim golfie 19TDI 110KM. Otóż po odpaleniu auta np po nocy gdy silnik jest jeszcze zimny samochód nie chce ciągnąć powyżej 2000 obr.min. Do tej wartości wszystko jest w porządku. Dopiero gdy silnik się nieco rozgrzeje tak koło 80 stopni czuć że wszystko jest w porządku (czuć charakterystyczne przyspieszenie gdy obroty przekroczą

W golfie 110 KM nie był montowany w intercoolerze żaden czujnik. czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego był w tych modelach montowany dopiero na rurze plastikowej która idzie od intercoolera do gumowego łącznika przed obudową EGR. Zerknij zatem jakie masz oznaczenie na tym czujniku i podaj jego numer.

VOLKSWAGEN GOLF IV SZARPNIĘCIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA Golf 4 TDI.

WITAM Potrzebuje pomocy Podczas przyspieszania (spokojnego) auto dwukrotnie lub trzykrotnie szarpie przy ok 1700 obrmin. Póżniej uruchamia się turbina. Gdy przyspieszam bardziej dynamicznie nie czuć tych szarpnięć. Niekiedy są bardzo odczuwalne. Czy to wina turbiny czy czujnika przepływu powietrza w klektorze dolotowym (czujnik dołądowania) Auto golf 4 TDI 2000r 110KM z centralną pompą wtryskiwaczy ozn silnika ASV. POMOCY

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 19 TDI Problem ((

Witam Posiadam jak w tytule aukcji autko VW golf 3 TDI i przez ostatni tydzien spędza mi ono sen z powiek spróbuje opisac problem w sposób jak najbardziej mi znany. Wszystko zaczęło się od feralnej żarówki a skończyło na ... Na początku chciałem zaznaczyć że autko było w pełni sprawne i chodziło wszystko bez zarzutów oprócz jednego swiatła ale o tym dalej.Mianowicie jak je sprowadziłem

czujnik przepustnicy jest przy pedale gazu Interfejsów jest od groma nie wiem który lepszy bo nie uzywam. Jeśli nie masz notebooka którego mozesz podłączyc w aucie to i tak przez fejsik możesz tylko ew. skasowac błedy i zobaczyć czy coś nie bangla. W tdi juz tak jest że sprawdzenie przepływki ciśnienia doładowania i innych parametrów trzeba robic dynamicznie czyli w czasie jazdy na 3

VOLKSWAGEN jaki jest numer katalogowy czujnika G71

mam problem z maca silnika VAG COM pokazyje blad 17564 czujnik cisnienia doladowania otwarty lub zwarcie z masa znalazlem ten czujnik (u mnie silnik ALH) montowany jest bezposrednio do intercoolera wlasciwie jest to sprzezony czujnik cisnienia i temperatury ale jak go wyjalem to widze ze nie jest oryginalny ma tylko litery EPS i date w kolku oznaczajaca date produkcji 2007 ale zadnych oznaczen katalogowych

VOLKSWAGEN GOLF IV [MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft

Witam wszystkich serdecznie. Forum przeglądam już parę miesięcy jednak to jeden z pierwszych moich postów. O tuningu mechanicznym myślałem od kąt kupiłem swoją czwórkę wcześniej jeździłem benzyniakami. Impulsem do przeprowadzenia poważniejszego tuningu była moja głupota Otóż będąc u siebie w mieście spotkałem znajomego którego wszyscy kupujący od niego czipsy chwalą że pisze

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury powietrza zasysanego.

Mam taki problemik z moim golfem.Szukam wartości czujnika powietrza zasysanego(w omach)jest to wtrysk monojetronic.Mierzyłem u siebie i jest ok. 3000 ohm książka podaje ze powinno być 12-16 ohm ale nigdzie nie można kupić termistora o takiej wartości a sprzedawcy mówią że wogóle nie są takie produkowane.Dzięki za wszystkie porady.

Podlacze sie do pytania odnosnie czujnika temp zasysanego powietrza. Jak podlacze komp to pokazuje mi taki blad. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest wprzeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN GOLF IV Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km

witam serdecznie Pisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 kmh. Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju

Myślałem że trochę więcej logów wkleiłeś a tu tylko 010 (o który notabene prosiłem) ale nie gazuj bo to tylko utrudnia odczyt logów. czujnik barometryczny wskazuje poprawnie czujnik ciśnienia doładowania - pewnie też ale nie zwiększaj mu obrotów na biegu jałowym. Wklej jeszcze logi dynamiczne jak wszystko poskręcasz do kupy i statyczne również (ale bez gazowania na biegu jałowym).

Przyczyną jest tylko i wyłącznie turbosprężarka - gdyby pracowała prawidłowo to miałbyś niedoładowanie w całym zakresie zakończone trybem awaryjnym a mimo braku podciśnienia (na odłączonej gruszce) ciśnienie doładowania rośnie i w końcu przeładowuje i to sporo. Mogę jeszcze tylko zasugerować podmianę na próbę czujnika ciśnienia doładowania. Kolejna rzecz jaka mnie zastanawia

Napisałeś że ostatnie logi dynamiczne były z odpiętą gruchą ale czy to znaczy że wymontowałeś gruchę ze sztangą z turbiny czy tylko odpiąłeś od gruchy wężyk podciśnienia bo jeśli to drugie to jest jeszcze ewentualność że sam siłownik się sztorcuje i powoduje te przeładowania (to tak nawiasem zanim już zamówisz gdzieś inne turbo). Wiem że byłeś pewny za sprawne działanie

VOLKSWAGEN Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Witam mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest w przeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN co to jest czujnik temperatury zasysanego powietrza

witam moze ktos mi wytłumaczy do czego słuzy czujnik temper. powietrza zasysanego co to jest i o co chodzi czy to ma cos wspólnego z czujnikiem temperatury zew. pozdrawiam

To jak to w koncu jest mam 1.9TDi PD 105KM w golfie V i podobno ten czujnik temperatury jest razem z czujnikiem cisnienia doladowania a przeplywomierz madrzejsi ode mnie wykluczyli.

VOLKSWAGEN jaki typ czujnika

Witam.Panowie mam vw golf 5 tdi2004 rok105 kmsilnik bkc.Pisałem kiedyśże czasami auto nie przyspieszaa wystarczy że zgasze i odpale i jest oki.Byłem na kompie i pokazałoże usterka sporadyczna czujnika ciśnienia doładowania.Mam pytankobo na allegro jest sporo tych czujników i jaki mam kupic038 906 051 B czy 038 906 051 C do tego typu silnikaJaka jest różnica między nimi

VOLKSWAGEN golf 3 problem z licznikiem

witam jestem Tutaj nowy a w zasadzie goscinnie bo latam innym autem ale ogarniam golfa i mam problem z podpieciem licznika. ale w czym problem silnik jest z jakiegos audi 1.8 t a licznik oem z golfa 3 gen w którym był silnik 2E. Jest to zwykły licznik z obrotkiem nie zaden digital itd. Jednak mam problem z podpieciem niemal wszystkich wskazników może mi ktos napisac przez co jest puszczony sygnał

no nie wiem do MFA moze leciec jakims innym kabelkiem wyjsciowym z ECU. Dzisiaj z laptopem sie przejade i zobacze czy komp pokazuje predkosc jak tak tzn ze cos moze byc z licznikiem a jak nie to juz nic nie rozumie green_fuck [ Dodano 13 Sie 2009 1847 ] ok licznik ogarniety szbkosciomierz i inne bzdety tez ale znowu jest problem qwa do ilu obr kreci sie silnik 1.8 t z A3 od skrzyni automatycznej ( choc pewnie to nie ma znaczenia ) możliwe ze odcinka jest przy 5 tys do tego w czasie jazdy odcina przy 4200 tys obrmin. Do tego jak np doda sie gazu i pusci to wskazówka obrotomierza leci do góry gdy dodaje sie gazu a gdy sie gaz pusci to wskazówka leci na 0 po czym wskakuje na 840 obrmin gdy obroty silnika spadna do swoich obrotów na biegu jałowym co to moze byc acha.. i gdzie jest czujnik cisnienia doładowania bo cos nie moge znalesc [ Dodano 14 Sie 2009 2016 ] ok auto ogarniete na tip top silnik odcinało bo turbo za mocno pompowało i układ był przeładowany green_fuck wiec kolejny szybki golf lata po naszych polskich ulica pozdro

VOLKSWAGEN Golf AFN Problem z mocą na niskich obrotach.

Witam. Mam bardzo nietypową usterke z którą już sobie nie umiem poradzic. golf Cabrio po lifcie silnik AFN Zakupilem go i od poczatku byl slaby. pierwsze wymienilem ECU bo był padnięty czujnik doladowania. Po tym auto ledwo jechało 80 okazało sie że przeplywomierz jest do wymiany. Po tej wymianie wzialem sie za turbine wyczyszczone kierownice i sztanga chodzi jak nowka teraz po tym juz w sumie

VOLKSWAGEN Czujnik N75

Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał bo wcześniej pokazywało na vagu że to oni nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 panowie co to może byc mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie

tak się tylko dzieje w starszych sterownikach z czujnikiem MAP wewnątrz obudowy ECU w golfach Mk4 już tak nie jest moje turbo wcześniej pompowało powyżej 1560 mbar i nigdy nie pojawił się błąd G71. Błędy N75 i G71 u kolegi pewnie są spowodowane ich lub wiązki do nich usterką elektryczną a nie wynikiem nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Zostanie usunięta usterka elektryczna w obwodzie G71 to i tryb awaryjny przejdzie.

VOLKSWAGEN GOLF VI VW Golf VI 1.4 TSI (160km) - utraty mocy

Od pewnego czasu z moim golfem dzieje się coś dziwnego. Dość często zdarza się że po zmianie biegu na 2 3 lub 4 samochód traci moc i nie przyśpiesza tak jak powinien. Sprawia wrażenie jakby do dyspozycji była 14 mocy a nie 160 KM które w normalnych okolicznościach szybko rozpędzają auto. Auto ponownie zaczyna nabierać mocy dopiero po przekroczeniu około 3000 obrotów. Utrata mocy trwa

Masz rację ale jeżeli ciśnienie doładowania nie spadnie na tyle że wpadnie w notlaufa to żaden błąd się nie zapisze... Można jedynie zrobić podgląd czujnika doładowania podczas jazdy i patrzeć jakie jest ciśnienie. Obserwować czy będą jakieś spadki co faktycznie potwierdziło by wadliwość turbo. Ale takie rady są dla kogoś kto potrafi coś pogrzebać przy aucie Autor postu otrzymał pochwałę

Masz rację ale jeżeli ciśnienie doładowania nie spadnie na tyle że wpadnie w notlaufa to żaden błąd się nie zapisze... Można jedynie zrobić podgląd czujnika doładowania podczas jazdy i patrzeć jakie jest ciśnienie. Obserwować czy będą jakieś spadki co faktycznie potwierdziło by wadliwość turbo. Ale takie rady są dla kogoś kto potrafi coś pogrzebać przy aucie

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV Brak odpowiedniej mocy prędkość max 160

Witam wszystkich użytkowników MK4 i nie tylko. Mianowicie mam poważny problem z moim golfem - golf IV 1.9 TDI 115 KM VARIANT Problem polega na tym iż nie ma to auto przyspieszenia na autostradzie jego prędkość max to 160 kmh Więc mój golfik bardzo ale to bardzo słabo jedzie historia zaczeła się odkąd zakupiłem uw że golfa z początku miał on zapieczone łopatki w turbinie oraz rozwaloną

Ok porównamy. Ale zadam pytanie czym może być spowodowana nierówność utrzymania ciśnienia w układzie Wg mnie świruje map sensor który odczytuje błędnie ciśnienia doładowania przez co N75 musi bez przerwy korygować jego błędne wskazania. Dodam że Map sensor (czujnik ciśnienia) w którym znajduje się piezoelektryk który pod wpływem ciśnienia ugina się i wytwarza ładunki elektryczne

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9 tdi 1Z dziwne zachowanie silnika

Witam od nie dawna posiadam golfa 3 1.9 TDI z silnikiem 1Z po zakupie auta i dojechaniu do domu po większych oględzinach silnika stwierdziłem że uszkodzony jest intercooler i ucieka mu powietrze z turbo dziś zabrałem się za to.Został założony drugi intercooler i cały układ jest teraz szczelny lecz pojawił się bardzo duży problem mianowicie po odpaleniu auta wszystko było w normie normalne

Map sensor może... czujnik mierzący ciśnienie doładowania panujące w układzie... Ale tam zdaje się jest przy sterowniku w 1z ..

to jest czujnik temperatury w dolocie okragły czujnik uszczelniony gumowym oringiem i zabezpieczeniem na wsuwkę. Wtyczka idzie do niego 2 pinowa. czujnik cisnienia doładowania innymi słowy map sensor w ahu 1z i ale jest w obudowie kompa na podszybiu.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI - strasznie dużo pali

Mam golfa IV 19 TDI 66kw - spalanie na trasie około 65 do 70 a na mieście około litra więcej. Przepływomierz jest OK Jaka może być przyczyna (ciężka noga odpada bo taka sama jazda pół roku temu a spalanie spoko - trasa45 miasto do 60) Auto ma 96 tys. przbiegu. Pomocy

sprawdź kąt wtrysku - i do tego podepnij VAGa i zobacz czy błędów związanych z czujnikami nie ma (przedewszystkim czujnik temperatury i czujnik doladowania )

VOLKSWAGEN PASSAT za małe ciśnienie doładowania w afn

Witam Jestem nowy na forum mam nadzieję że mi ktoś pomoże z moim problemem. Otóż mam passata kombi 1.9 tdi silnik afn. Nigdy nie miałem z nim problemów aż do dziś. Auto na pierwszym i drugim biegu przyśpiesza dobrze aż do końca natomiast już na trójce przy ok 4tys wskakuje mu jakiś błąd i chyba przechodzi w tryb awaryjny (mam wrażenie ze ma wówczas 50KM) Po wyłączeniu silnika

u mnie takie objawy byly po zatankowaniu diesla vervy chyba mu wyplukalo syf i zatkalo wtryski ale po pewny mczasie przegonilem go i chodzi az milo dlugo sie z tym meczylem kolega mial tez taka sytuacje w golfie TDI i u niego byl to czujnik(magnetyczny o ile dobrze pamietam tak to sie nazywa) sterowania turbina jak otwierasz maske to jest kolo filtra paliwa wyminil i autko chodzilo

VOLKSWAGEN GOLF III VW Golf 3 19 TDi 1Z - nie równa praca na biegu jałowym

Witam. Mam problemik. Jak jadę sobie moim golfem po mieście i zlapie mnie czerwone swiatło i jak stane to moje TDi troche nie równo pracuje. Jak włącze elektroniczny obrotomierz to przeskakuje pomiędzy 920 a 960 obrmin. po ok minucie postoju praca silnika równowarzy sie. Jak silnik jest zimny to pracuje idealnie równo. Aby nierówno pracował musi być zagrzany. Możecie cos powiedziec na ten temat

Byłem na komputerze i jest tylko usterka o nazwie błąd czujnika cisnienia doładowania nie można tego w żaden sposób skasowac. Mechanik mi powiedział ze to albo turbina albo komputer. co do turbiny nie chce mi sie wierzyc bo samochód jest mocny a podobno ten czujnik jest w komputerze. On tak przynajmniej twierdzi... i słuchaj kogo chcesz...

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf Mk4 90km podczas przyspieszania spadek i powrót mocy.

Witam. Jestem nowy ale od pewnego czasu przeglądam to forum postanowiłem się zarejestrować ponieważ nie mogłem znaleźć kogoś z podobnym problemem. No więc do rzeczy przy odpaleniu falują obroty ale nie zawsze nie wiem od czego to zależy raz odpali dobrze a innym razem nie. Podczas ruszania spadające obroty często doprowadzają do zgaśnięcia silnika. Po rozgrzaniu jest ok. Ale najbardziej

Upolowałem ścierwo. Oczywiście logowane 3 bieg i 1500-4700obrmin but w podłodze (2 3 razy muliło jak bym wjechał w kałużę po kolana). Każda grupa logowana przy osobnym przebiegu (ciekawy jest przebieg 2 pierwszych wykresów to były 2 osobne pomiary). Grupa 001 Grupa 008 (zielony - dawka ustalana wg. przepływomierza) Grupa 010 (ten pomarańczowy wykres z MAP sensora chyba powinien być bardziej

VOLKSWAGEN Szarpanie golf3 tdi przerywa nie wiem co jest

Witam mam poważny problem z moim golfem mianowicie przerywa szarpie powyrzej 2 tyś nie wiem jak to nazwać jest to dośc mocne szarpnięcie nie jest to chwilowy zanik mocy np turbo to nie to szarpnięcie jest dość mocne filter paliwa jest w porządku paliwo raczej też cały czas to samo. Więc nie mam pojecia co to może być..Pomocy.

Ciśnienie doładowania sprawdż grupa 011 przeładowanie też będzie powodować szarpanie przerabiałem to osobiście .Winny był niedziałający prawidłowo N75 .Jest jeszcze możliwe że winny jest czujnik położenia wału lub wtrysk sterujący .Ale zacznij o od sprawdzenia ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN Nowa zabaweczka do mojego golfika

wykonalem dzisiaj Sobie koleczko zamachowe do mojego golfa w zwiazku z wdrazaniem projektu 8400 rpm. jutro powalcze ze sprzegielkiem. musze dorobic kilka elementow.. i bedzie jak ta lala. poki co przedstawie efekty pracy... masa 5204 gramykolo dowazone dynamicznie 00 przy czulosci 1 gram

generalnie GTO jak napisalem post wczesniej auto ma problem z ukladem paliwowym i pojechalem bardziej w celu sprawdzenia ile kradnie mocy brak wachy... co do wystrojenia ecu ROBI tylko na map sensorze i czujniku temp cieczy.... nie 1. podpieta sonda lambda 2. czujnik stuku 3.czujnik temp powietrza doladowanego 4. czujniki przepustnicy...(oba) wszystko to sklada sie na to ze moc jest jaka jest. sygnałowo

VOLKSWAGEN GOLF IV Nagły spadek mocy w Golf IV 1.9TDI 115KM 6 biegów

Witam...Ma problem z nagłym spadkiem mocy w moim autku. Problem polega na tym że tryb awaryjny włącza mi sie (jak do tej pory) tylko na dłuższej trasie np.przy wyprzedzaniu lub zwiększaniu prędkości oraz zawsze przy 140kmh. Natomiast w mieście jeszcze nigdy mi sie to nie zdarzyło by włączył mi się tryb awaryjny przeciągam autko 23 4 biegu nawet do 5ooo obrmin i czasami jak mam tyle

Dzięki... W lipcu sprowadziłem autko i w czasie powrotu już miałem spadek mocy następnie pojechałem na wymianę wszystkich olejów filtrów paska rozrządu itp. i oczywiści został podłączony do kompa i były błędy 4500 - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przerwazwarcie do plusa 462D Regulacja ciśnienia doładowania. Powyżej granicy regulacji 4490 Przepływomierz masowy powietrza.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI ARL czarny dym nie ma mocy 17664 vag

Witam jestem posiadaczek MK IV TDI ARL. Samochód niedawno sprowadziłem z niemiec. W drodze powrotnej miałem problem z wylatującym wężem turbo - ic - samochód wtedy smolił dymem na czarno oraz nie miał mocy. Zrobiłem to w drodze bardzo prymitywnie - ale działało. Następnie padła mi turbina na śląsku - z racji 400 km do domu zregenerowałem na miejscu. Po rejestracji samochodu przejechałem

Ok niedlugo wstawię logi ale jeszcze chciałem się spytać gdzie w ARL-u znajduje się czujnik doładowania ciśnienia

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi