części samochodowe nanodatex

volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

VOLKSWAGEN GOLF V GOLF 5 Czujnik Ciśnienia doładowania

Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

a szczelność przewodów od turbo była sprawdzana nie słychać specyficznego świstu

Nie nie słychać

podaj pełny opis kodu błędu silnik BKC więc i zintegrowany zawór elektromagnetyczny sterujący m.in. ciśnieniem doładowania sprawdź szczelność wężyków z niego wychodzących a zwłaszcza szczelność wężyka wychodzącego ze złącza P6 wg poniższego schematu wężyk P6 idzie właśnie do gruchy podciśnienia przy turbosprężarce

Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

VOLKSWAGEN Jaki nr czujnika doładowania jest w ARL-u

Witam mam problem bo padł mi czujnik ciśnienia doładowania w golfie 4 1.9 tdi ARL 2002r. i niestety nie ma na nim żadnej naklejki z numerem i nie wiem jaki powinien być bo jest kilka rodzai 038 906 051 038 906 051A 038 906 051B 038 906 051C Proszę o pomoc bo nie da się tym samochodem jezdzić

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF V golf v 1.9 105 BKC odciecie doładowania przy 160kmh i ...

witam Mam golfa 5tke 1.9tdi 105hp BKC 2005r 235000km chip na 152hp i... miałem dzisiaj na autostradzie w europie małą przygodę. Przy prędkości 160 kmh turbina jakby przestała doładowywać silnik zero przyspieszenia.Jednak przy wcisnietym pedale gazu do podłogi predkość nie malała jak pusciłem troche gaz i auto zwolniło poczym wciskajac pedał znowu do podłogi predkośc sie utrzymywała

Jesli nie ma cisnienia oleju to albo czujnik albo kruciec szesciokatny ktory przenosi naped na pompe olejowa. Wymieniales ta czesc z rozrzadem

witam mam podobny problem tylko moje turbo wpada w tryb awaryjny przy 140kmh i to samo miałem w passacie b5 i pamiętam ze przyczyna tego był czujnik ciśnienia co znajduje sie w dolocie i chciałbym się was spytać czy w golfie też taki czujnik wysypuje a jeśli tak to gdzie się znajduje z góry dziękuje

chodzi o 19 tdi 110 kucy 2000 rok jak to w samym IC nie kumam za bardzo a i przepraszam nie czujnik ciśnienia tylko czujnik doładowania jeżeli ma to jakąś różnice a ten czujnik co zaznaczyłem na zdj to jaki jest zdj jest z googl ale u mnie też występuje ten czujnik i chciałbym wiedziec co to za czujnik

Normalnie jest otwór w intelcolerze i w nim zainstalowany- ściślej przykręcony jest map sensor - czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w układzie doładowania lub na rurze jak pisałem w zależności o silnika.. Ale tego nie trzeba szukać można sprawdzić wskazania vagaiem wykonując logi . N 239 - steruje klapą gaszącą która jest zainstalowana w obudowie EGR.

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 TDI 90KM osiagi jak SDI .

WItam. 2 dni temu nabylem golfa III tdi ktory osiagi ma jak sdi jak sciskam weze od turbiny i przegazuje to nie ma szans ich utrzymac (czyli turbina pompuje ) nie ma problemow z obrotami itp auto rowno ciagnie oraz nie szarpie golf jest jakis przymulony i osiagi ma jak sdi . Mam w domu drugiego takiego golfa i tamten to jest szatan w porownaniu do tego co kupilem dla zony . Kolega podpiol mi samochod

No wlasnie nic nie pokzalo wiecej czujnik cisnienia g71. Dzisiaj podmienilem przeplywke czujnik co jest w rurze łaczacej ic z kolektorem wywalilem kata ktory byl troche zapchany i dalej nic Chyba tylko turbina zostala do wymiany Dzisiaj kolega mi pozyczy wskaznik doladowania uniwersalny podepne go i zobacze jakie doladowanie daje turbina. Ile powinna pompowac turbina w tdi 90km 96r

VOLKSWAGEN jaki jest numer katalogowy czujnika G71

mam problem z maca silnika VAG COM pokazyje blad 17564 czujnik cisnienia doladowania otwarty lub zwarcie z masa znalazlem ten czujnik (u mnie silnik ALH) montowany jest bezposrednio do intercoolera wlasciwie jest to sprzezony czujnik cisnienia i temperatury ale jak go wyjalem to widze ze nie jest oryginalny ma tylko litery EPS i date w kolku oznaczajaca date produkcji 2007 ale zadnych oznaczen katalogowych

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 19 TDI Problem ((

Witam Posiadam jak w tytule aukcji autko VW golf 3 TDI i przez ostatni tydzien spędza mi ono sen z powiek spróbuje opisac problem w sposób jak najbardziej mi znany. Wszystko zaczęło się od feralnej żarówki a skończyło na ... Na początku chciałem zaznaczyć że autko było w pełni sprawne i chodziło wszystko bez zarzutów oprócz jednego swiatła ale o tym dalej.Mianowicie jak je sprowadziłem

czujnik przepustnicy jest przy pedale gazu Interfejsów jest od groma nie wiem który lepszy bo nie uzywam. Jeśli nie masz notebooka którego mozesz podłączyc w aucie to i tak przez fejsik możesz tylko ew. skasowac błedy i zobaczyć czy coś nie bangla. W tdi juz tak jest że sprawdzenie przepływki ciśnienia doładowania i innych parametrów trzeba robic dynamicznie czyli w czasie jazdy na 3

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI dziwne zachowanie gdy zimny

Witam Od pewnego czasu zaobserwowałem dziwne zachowanie w swoim golfie 19TDI 110KM. Otóż po odpaleniu auta np po nocy gdy silnik jest jeszcze zimny samochód nie chce ciągnąć powyżej 2000 obr.min. Do tej wartości wszystko jest w porządku. Dopiero gdy silnik się nieco rozgrzeje tak koło 80 stopni czuć że wszystko jest w porządku (czuć charakterystyczne przyspieszenie gdy obroty przekroczą

W golfie 110 KM nie był montowany w intercoolerze żaden czujnik. czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego był w tych modelach montowany dopiero na rurze plastikowej która idzie od intercoolera do gumowego łącznika przed obudową EGR. Zerknij zatem jakie masz oznaczenie na tym czujniku i podaj jego numer.

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV Brak odpowiedniej mocy prędkość max 160

Witam wszystkich użytkowników MK4 i nie tylko. Mianowicie mam poważny problem z moim golfem - golf IV 1.9 TDI 115 KM VARIANT Problem polega na tym iż nie ma to auto przyspieszenia na autostradzie jego prędkość max to 160 kmh Więc mój golfik bardzo ale to bardzo słabo jedzie historia zaczeła się odkąd zakupiłem uw że golfa z początku miał on zapieczone łopatki w turbinie oraz rozwaloną

Ok porównamy. Ale zadam pytanie czym może być spowodowana nierówność utrzymania ciśnienia w układzie Wg mnie świruje map sensor który odczytuje błędnie ciśnienia doładowania przez co N75 musi bez przerwy korygować jego błędne wskazania. Dodam że Map sensor (czujnik ciśnienia) w którym znajduje się piezoelektryk który pod wpływem ciśnienia ugina się i wytwarza ładunki elektryczne

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury powietrza zasysanego.

Mam taki problemik z moim golfem.Szukam wartości czujnika powietrza zasysanego(w omach)jest to wtrysk monojetronic.Mierzyłem u siebie i jest ok. 3000 ohm książka podaje ze powinno być 12-16 ohm ale nigdzie nie można kupić termistora o takiej wartości a sprzedawcy mówią że wogóle nie są takie produkowane.Dzięki za wszystkie porady.

Podlacze sie do pytania odnosnie czujnika temp zasysanego powietrza. Jak podlacze komp to pokazuje mi taki blad. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest wprzeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Witam mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest w przeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN co to jest czujnik temperatury zasysanego powietrza

witam moze ktos mi wytłumaczy do czego słuzy czujnik temper. powietrza zasysanego co to jest i o co chodzi czy to ma cos wspólnego z czujnikiem temperatury zew. pozdrawiam

To jak to w koncu jest mam 1.9TDi PD 105KM w golfie V i podobno ten czujnik temperatury jest razem z czujnikiem cisnienia doladowania a przeplywomierz madrzejsi ode mnie wykluczyli.

VOLKSWAGEN jaki typ czujnika

Witam.Panowie mam vw golf 5 tdi2004 rok105 kmsilnik bkc.Pisałem kiedyśże czasami auto nie przyspieszaa wystarczy że zgasze i odpale i jest oki.Byłem na kompie i pokazałoże usterka sporadyczna czujnika ciśnienia doładowania.Mam pytankobo na allegro jest sporo tych czujników i jaki mam kupic038 906 051 B czy 038 906 051 C do tego typu silnikaJaka jest różnica między nimi

VOLKSWAGEN golf 3 problem z licznikiem

witam jestem Tutaj nowy a w zasadzie goscinnie bo latam innym autem ale ogarniam golfa i mam problem z podpieciem licznika. ale w czym problem silnik jest z jakiegos audi 1.8 t a licznik oem z golfa 3 gen w którym był silnik 2E. Jest to zwykły licznik z obrotkiem nie zaden digital itd. Jednak mam problem z podpieciem niemal wszystkich wskazników może mi ktos napisac przez co jest puszczony sygnał

no nie wiem do MFA moze leciec jakims innym kabelkiem wyjsciowym z ECU. Dzisiaj z laptopem sie przejade i zobacze czy komp pokazuje predkosc jak tak tzn ze cos moze byc z licznikiem a jak nie to juz nic nie rozumie green_fuck [ Dodano 13 Sie 2009 1847 ] ok licznik ogarniety szbkosciomierz i inne bzdety tez ale znowu jest problem qwa do ilu obr kreci sie silnik 1.8 t z A3 od skrzyni automatycznej ( choc pewnie to nie ma znaczenia ) możliwe ze odcinka jest przy 5 tys do tego w czasie jazdy odcina przy 4200 tys obrmin. Do tego jak np doda sie gazu i pusci to wskazówka obrotomierza leci do góry gdy dodaje sie gazu a gdy sie gaz pusci to wskazówka leci na 0 po czym wskakuje na 840 obrmin gdy obroty silnika spadna do swoich obrotów na biegu jałowym co to moze byc acha.. i gdzie jest czujnik cisnienia doładowania bo cos nie moge znalesc [ Dodano 14 Sie 2009 2016 ] ok auto ogarniete na tip top silnik odcinało bo turbo za mocno pompowało i układ był przeładowany green_fuck wiec kolejny szybki golf lata po naszych polskich ulica pozdro

VOLKSWAGEN GOLF IV Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km

witam serdecznie Pisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 kmh. Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju

Myślałem że trochę więcej logów wkleiłeś a tu tylko 010 (o który notabene prosiłem) ale nie gazuj bo to tylko utrudnia odczyt logów. czujnik barometryczny wskazuje poprawnie czujnik ciśnienia doładowania - pewnie też ale nie zwiększaj mu obrotów na biegu jałowym. Wklej jeszcze logi dynamiczne jak wszystko poskręcasz do kupy i statyczne również (ale bez gazowania na biegu jałowym).

Przyczyną jest tylko i wyłącznie turbosprężarka - gdyby pracowała prawidłowo to miałbyś niedoładowanie w całym zakresie zakończone trybem awaryjnym a mimo braku podciśnienia (na odłączonej gruszce) ciśnienie doładowania rośnie i w końcu przeładowuje i to sporo. Mogę jeszcze tylko zasugerować podmianę na próbę czujnika ciśnienia doładowania. Kolejna rzecz jaka mnie zastanawia

Napisałeś że ostatnie logi dynamiczne były z odpiętą gruchą ale czy to znaczy że wymontowałeś gruchę ze sztangą z turbiny czy tylko odpiąłeś od gruchy wężyk podciśnienia bo jeśli to drugie to jest jeszcze ewentualność że sam siłownik się sztorcuje i powoduje te przeładowania (to tak nawiasem zanim już zamówisz gdzieś inne turbo). Wiem że byłeś pewny za sprawne działanie

VOLKSWAGEN Nowa zabaweczka do mojego golfika

wykonalem dzisiaj Sobie koleczko zamachowe do mojego golfa w zwiazku z wdrazaniem projektu 8400 rpm. jutro powalcze ze sprzegielkiem. musze dorobic kilka elementow.. i bedzie jak ta lala. poki co przedstawie efekty pracy... masa 5204 gramykolo dowazone dynamicznie 00 przy czulosci 1 gram

generalnie GTO jak napisalem post wczesniej auto ma problem z ukladem paliwowym i pojechalem bardziej w celu sprawdzenia ile kradnie mocy brak wachy... co do wystrojenia ecu ROBI tylko na map sensorze i czujniku temp cieczy.... nie 1. podpieta sonda lambda 2. czujnik stuku 3.czujnik temp powietrza doladowanego 4. czujniki przepustnicy...(oba) wszystko to sklada sie na to ze moc jest jaka jest. sygnałowo

VOLKSWAGEN Czujnik N75

Panowie pomocy...jeszcze nie dałem sobie rady z tym problemem braku mocy w moim golfie poprostu zrobił się SDI Wymieniłem ten czyjnik N75 na nowy orginał bo wcześniej pokazywało na vagu że to oni nic się nie zmieniło...wraz na vagu pokazuje błąd 00519 czujnik N71 panowie co to może byc mechanior sprawdził mi tą gruszkę i stwierdził że jest chyba dobra bo jak nacisnoł to gasnie

tak się tylko dzieje w starszych sterownikach z czujnikiem MAP wewnątrz obudowy ECU w golfach Mk4 już tak nie jest moje turbo wcześniej pompowało powyżej 1560 mbar i nigdy nie pojawił się błąd G71. Błędy N75 i G71 u kolegi pewnie są spowodowane ich lub wiązki do nich usterką elektryczną a nie wynikiem nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Zostanie usunięta usterka elektryczna w obwodzie G71 to i tryb awaryjny przejdzie.

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9 tdi 1Z dziwne zachowanie silnika

Witam od nie dawna posiadam golfa 3 1.9 TDI z silnikiem 1Z po zakupie auta i dojechaniu do domu po większych oględzinach silnika stwierdziłem że uszkodzony jest intercooler i ucieka mu powietrze z turbo dziś zabrałem się za to.Został założony drugi intercooler i cały układ jest teraz szczelny lecz pojawił się bardzo duży problem mianowicie po odpaleniu auta wszystko było w normie normalne

to jest czujnik temperatury w dolocie okragły czujnik uszczelniony gumowym oringiem i zabezpieczeniem na wsuwkę. Wtyczka idzie do niego 2 pinowa. czujnik cisnienia doładowania innymi słowy map sensor w ahu 1z i ale jest w obudowie kompa na podszybiu.

VOLKSWAGEN GOLF III VW Golf 3 19 TDi 1Z - nie równa praca na biegu jałowym

Witam. Mam problemik. Jak jadę sobie moim golfem po mieście i zlapie mnie czerwone swiatło i jak stane to moje TDi troche nie równo pracuje. Jak włącze elektroniczny obrotomierz to przeskakuje pomiędzy 920 a 960 obrmin. po ok minucie postoju praca silnika równowarzy sie. Jak silnik jest zimny to pracuje idealnie równo. Aby nierówno pracował musi być zagrzany. Możecie cos powiedziec na ten temat

Byłem na komputerze i jest tylko usterka o nazwie błąd czujnika cisnienia doładowania nie można tego w żaden sposób skasowac. Mechanik mi powiedział ze to albo turbina albo komputer. co do turbiny nie chce mi sie wierzyc bo samochód jest mocny a podobno ten czujnik jest w komputerze. On tak przynajmniej twierdzi... i słuchaj kogo chcesz...

VOLKSWAGEN Szarpanie golf3 tdi przerywa nie wiem co jest

Witam mam poważny problem z moim golfem mianowicie przerywa szarpie powyrzej 2 tyś nie wiem jak to nazwać jest to dośc mocne szarpnięcie nie jest to chwilowy zanik mocy np turbo to nie to szarpnięcie jest dość mocne filter paliwa jest w porządku paliwo raczej też cały czas to samo. Więc nie mam pojecia co to może być..Pomocy.

Ciśnienie doładowania sprawdż grupa 011 przeładowanie też będzie powodować szarpanie przerabiałem to osobiście .Winny był niedziałający prawidłowo N75 .Jest jeszcze możliwe że winny jest czujnik położenia wału lub wtrysk sterujący .Ale zacznij o od sprawdzenia ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN AJM dziwne doładowania turba na vagu

Witam jeżdżę teraz takim zabiedzonym a4 2001r. które jest zaniedbane i stało dłuższy czas to w jednym to w drugim warszawskim komisie silnik mam ajm więc jak dobrze pamiętam to to samo co w golfiku mk4 i mam taki problem mianowicie jak tradycja grupy VW nakazuje- a moje audi tradycji przestrzega- odcina sobie moc i wpada w tryb awaryjny a to na 5 biegu przy 120 a to nieraz na 4 juz przy 95...

VOLKSWAGEN GOLF IV Nagły spadek mocy w Golf IV 1.9TDI 115KM 6 biegów

Witam...Ma problem z nagłym spadkiem mocy w moim autku. Problem polega na tym że tryb awaryjny włącza mi sie (jak do tej pory) tylko na dłuższej trasie np.przy wyprzedzaniu lub zwiększaniu prędkości oraz zawsze przy 140kmh. Natomiast w mieście jeszcze nigdy mi sie to nie zdarzyło by włączył mi się tryb awaryjny przeciągam autko 23 4 biegu nawet do 5ooo obrmin i czasami jak mam tyle

Dzięki... W lipcu sprowadziłem autko i w czasie powrotu już miałem spadek mocy następnie pojechałem na wymianę wszystkich olejów filtrów paska rozrządu itp. i oczywiści został podłączony do kompa i były błędy 4500 - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przerwazwarcie do plusa 462D Regulacja ciśnienia doładowania. Powyżej granicy regulacji 4490 Przepływomierz masowy powietrza.

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI ARL czarny dym nie ma mocy 17664 vag

Witam jestem posiadaczek MK IV TDI ARL. Samochód niedawno sprowadziłem z niemiec. W drodze powrotnej miałem problem z wylatującym wężem turbo - ic - samochód wtedy smolił dymem na czarno oraz nie miał mocy. Zrobiłem to w drodze bardzo prymitywnie - ale działało. Następnie padła mi turbina na śląsku - z racji 400 km do domu zregenerowałem na miejscu. Po rejestracji samochodu przejechałem

Ok niedlugo wstawię logi ale jeszcze chciałem się spytać gdzie w ARL-u znajduje się czujnik doładowania ciśnienia

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III Tdi

witam wszystkich Mam problem z golfem III Tdi -jedzie 140 kmh i więcej nie chce. Z góry dzięki za pomoc

Może trzeba by zrobić jakiś oddzielny dział TDI - bo te silniki są specyficzne i takich pytań będzie przybywać. Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 1.9TDI 130KM-SPADEK MOCY

Witam. Mam golfa 4 kombi 2004 r silnik 1.9 tdi 130 km automat z tiptronic. W aucie od pewnego czasu znacząco spadła moc. Nie ma sily jechac wiecej niz 140 kmh a automat przerzuca biegi dopiero przy ok.3200 obrotow.Myślałem że to wina starych filtrów bo przejechalem juz 15 000 km tak więc zacząłem od wymiany wszystkich filtrów i oleju. Nie pomogło. Pojechalem na serwis VW tam komputer nie

Witam U mnie był podobny problem auto było słabe jakby mu odjął turbo. Co się okazało padł czujnik ciśnienia doładowania który jest przykręcony do intercoolera turbo i wysyła sygnał do komputera. Po wymianie mocy przybyło bez porównania do tego co było wcześniej. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN Wskaznik doladowania - pokazuje tylko 05 bar

Jak podpiąć wskaznik w AGR Wpiąłem go w przewód który wychodzi gdzieś z okolic turbo i idzie do takiego zaworka. Wszystko ładnie tylko że wskaznik pokazuje max 05 bar Myśle że coś jest zle podpięte bo autko jezdzi tak jak należy... Z tego co się dowiedziałem powinien pokazywać 0.9bar. Szukałem na forum ale nigdzie nie ma jak zamontować wskaznik w AGR

w tdi w golfie 4 wydaje mi sie że na dolocie jest czujnik temperatury i ciśnienia zawory na powietrze w pompie sie skończyły na aazecie chyba [ Dodano Czw Kwi 10 2008 1040 pm ] są jeszcze sterowniki do których wchodzi rurka z powietrzem ale nie jestem pewny czy czasem w trójkach sie nie skończyły ale niech ktoś mądrzejszy sie wypowie

VOLKSWAGEN wymiana gruszki w AJM

Witam. Czy któryś z kolegów mógłby mi podpowiedzieć jak podejść do wymiany gruszki w silniku AJM Chodzi mi o to jak praktycznie podejść do tematu. Gruszka znjduje się na dole z tyłu silnika. Jest tam dosc trudny dostęp. Jak do tego się zabrac. Czy gruszkę da się wymienić do góry czy też trzeba postawić na kanał i próbować od dołu. Czy jest to trudne zadanie. Może ktoś już to robił i podpowie co krok po kroku odkręcać podrawiam

dotykać. Na działanie całego mechanizmu ma wpływ wiele czynników a do właściwego ustawienia osprzętu konieczna jest spora ilość wiedzy. Wpierw może odpowiedź na pytanie Po co to przestawiać. Bo elementy sterowania ulegają zużyciu a wymienione na nowe lub wyczyszczone wykazują inną charakterystykę pracy. Powiązania N75 nie jest zaworkiem typu ONOF. Poprzez przekaźnik 109 (dla golfa

VOLKSWAGEN bardzo dziwny problem

Mam dziwny problem z moją golfiną TDI 1z 90 ps. Komputer wypluwa błąd czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym. Czyli dosyć typowa bolączka TDI. Problem polega na tym że komputer źle odczytuje ciśnienie doładowania - podłączony był czujnik ciśnienia doładowania (poprzez trójnik) i ten czujnik pokazywał co innego niż komputer - więc diagnoza teoretycznie prosta - map

VOLKSWAGEN Oznaczenie N75 Pierburga

chodzi o zaworek N75 oznaczenie wg etki 1H0 906 627 A - ja kupiłem Pierburga 7.21903.29 ja mam oznaczenie Pierburga dla zaworka N18 - 7.21903.20 wg etki 1H0 7.21903.20 chodzi mnie o to coby roszyfrować ten pogrubiony numer na oznaczenie wg etki... dzieki z góry

10 cisnienei zmierzone jest duzo wieksze od cisnienei wyliczonego prez komputer osiagajac wartosc nawet powyze 2000 a jak osiganie powyzej 2500 to wyskoczy blad czujnika o ktorym Ci juz pisalem . Zaufaj mi to na 100 % to uszkodzenie sproboj zrobic jak pisze i napisz ze mam racje. Pozdrawiam oraz trzeci od dołu cyt Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 jezeli masz golfa

VOLKSWAGEN Cisnienie turbo

Witam mam maly problem. Mianowicie wstawilem w swoim mk3 fmic orurowanie z kwasowki 50mm lecz nie moge zwiekszyc cisnienia turbinykkk14. Nawet po skreceniu na maxa pokazuje tylko 09 bara. Co moze byc powodem tego ze wiecej nie idzie Byc moze to ja cos zle probuje podkrecac..

Panowie mam dwa golfy TDI 90km 1z w domu i po sprawdzeniu doładowania w obu wychodzi golf zamulony przy na 2 biegu przy 2.000 obrotow pojawia sie 0.5bara przy 2.500 jest 0.7 -0.8b i tak trzyma do samego konca obrotow . W moim starym golfie ktory jezdzi dobrze na 2 biegu przy 2.000 obrotow jest 0.6bara a przy 2.500 jest juz 1.3 bara i tak sie utrzymuje do 3400obrotwo . Pozniej juz spada i zatrzymuje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 spadek mocy po przekroczeniu 120kmh

Witam Po przekroczeniu 120 kmh mam poważny problem z mocą silnika. Np. Dojerzdzam do świateł hamuję a następnie gdy ruszam to samochód nie ma mocy i nie reaguje na pedał gazu - idzie na pół gwizdka. Gdy auto zostanie zgaszone a następnie ponownie uruchomione wszystko wraca do normy (dopóki znów nieprzekrocze 120kmh). Ps. Bardzo proszę o linka do strony gdzie jest pokozane krok po kroku

Witam kupilem passata 101 km na poczatku jezdzil w miare zadnych bledow na kompie w kolejnych dniach dwa razy przeszedl w tryb awaryjny ale po uruchomieniu bylo ok znam sprawe z golfa nastepnie auto strasznie zamulilo slabo sie rozpedza od samego poczatku najgorzej na zimnym silniku podjechalem do mechanika podlaczyl kompa i wyszly bledy na przeplywce czujniku cisnienia doladowania czujnik cisnienia

VOLKSWAGEN Brak mocy VW GTI axx

Witam niedawno stałem się posiadaczem vw gti v z silnikiem fsi turbo (AXX). Kilka dni temu wymieniłem rozrząd oraz zawór DV trzy tygodnie temu założone turbo po regeneracji. Problem polega na braku mocy. Moc straciłem jadąc 210kmh i po hamowaniu silnikiem do 150kmh przestał jeździć jak gti. Podpiełem go do kompa to pokazało ze turbo nie pompuje powietrza. Jak gdyby się wgl nie kręciło.

Popychacz warto wymienic ale na pewno to nie on jest przyczyna no nie jest przetarty wiec uszkodzen walka nie bedziea moze te turbo po regeneracji sie skonczylochociaz w to bym watpilsprawdz cala sciezke doladowania na polaczeniach czy gdzies sie nie wykitraloalbo czujnik doladowania padl i przeklamuje wartosc cisnienia mialem ten temat w poprzednim golfiebledu od niego nie bylo a dopiero bloki pomiarowe pokazaly ze ciagle jedną wartosc pokazywal i n75 nie wysterowywal turbo do ladowania.

VOLKSWAGEN 1Z seria 400Ohm po hamowni

Witam Dzis zhamowalem swojego 1Z 94 seria. Uwagi mile widziane. Dalej w temacie wykres z zalaczonym rezystorem Pozdro Gitner

witam . ja przeróbki swojego AHU zaczołem od czujnika cisnienia doładowania ( tego w komputerze) zamiast słynnego juz 10k om zastosowałem hehhee.....33k om -po tym zabiegu auto rodzinne(kombi) stało sie duzo bardziej dynamiczne .jak zrobie pomiar to napisze ile wynosi cis doładowania dzisiaj zamontowałem wyzej opisany rezystordokupiłem włącznik ogrzewania tylnej szyby -aby dopalacz nie kłuł w oczy swoja estetyka. opornik zastosowałem 330om-bo taki akurat miałem pod ręka.po uruchomieniu silnika i właczeniu dopalacza obroty zaczeły falowac około 50 po dodaniu gazu sinik szybciej wkrecił sie na obrotywolne obroty podniosły sie o około 50 -dymienia nie widziałem. golfik teraz nadaje sie do jazdy

VOLKSWAGEN AFN 110KM brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

Witam dalej problem z golfem turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie puchną napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V ale na drugim juz tylko 7V przeplywonierz wymieniony czujnik masy powietrza nowy filtry pow i pal. nowe Vag pokazuje konunikat zwarcie w instalacji to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo na takiej usterce

VOLKSWAGEN 1.9TDI PD AWX plamy pod ICOil CatchDymi gdy zimny

Witam Posiadam (nie vwchoc cale zycie nimi jezdzilem)Audi A4 B6 2002r Avant 1.9 TDI AWX 131ps 5cio biegowa skrzynia biegow Prosze tutaj o pomocponiewaz zawsze na tym forum maniacy mi pogadalia audi jest troszeczke inaczej z pomocnikami.. Zaczne od poczatku Audi ma przejechane 220 tys km na ksiazce z Niemiec(a ile w pamieci tego nie wiem)choc kieragalka i skora wyglada ok auto posiadam od lutego i bylo

zauwazylem tez ze wskazowka temp nie trzyma rowno 90stopni max postawi sie na 9tce ale bylem sie podpiac pod vaga u elektronika i wszystko ok myslalem ze termostat albo czujnik cieczy chlodzacej(przerabialem to w golfie ALH) moze dlatego ze taka pogodai wisko caly czas chodzi jak stane na postoju to temp lekko sobie spada dzis znowu zlapalem notlaufa i sie okazalo ze vag pokazal walniety jakis czujnik

VOLKSWAGEN [mk3]Słaba moc silnika 1.9 Tdi

Posiadam golfa III 1.9 Tdi 110KM . Mój problem polega na tym ze jak osiągam prędkość ok. 100 kmh to silnik traci moc i staje sie bardzo mułowaty i nie chce jechać szybciej niz 130kmh Ale gdy sie zatrzymie i wyłącze silnik i włącze to znowu dobrze działa aż do momentu gdy na zegarze jest 100. i tak w kółko. Wygląda mi to na brak mocy w turbinie ale pewny nie jestem. Proszę o pomoc . Dzięki

jest to taka kosteczka do ktorej wchodzi ten wężyk od intercoolera od tej jednej rury. koszt naprawy wyniósl mnie 80 zl bo czujnik gosc wykrecil od innego komuputera MK3 TDI Jezeli to nie pomoze to moga byc tez uszkodzone te dwa zawory lub jeden z nich które są na prawym błotniku ponieważ czesto sie one przycinaja. koszt jednego ok 350 zł (serwis) ja nic wiecej juz nie robilem a golfik

VOLKSWAGEN Dodatkowy intercooler czy Turbina z AFN pomozcie...

No wiec jak by ktos wiedzial czy oplaca sie do Mk3 TDI 90 ps zalozyc dodatkowy intercoolerczy to wiele zmienialbo czy da sie zalozyc turbine od silnika AFN 110ps

ciśnienia ale on daje cynk do kompa który potem odpowiednio steruje zaworami które z kolei potem steruje WestGatem i łopatkami. Tak poza tym to unikałbym jak ognia turbiny ze zmienną geometrią bo padają jak muchy łopatki zacierają się od nagaru po czym ułamują i wpadają w wirnik a co dalej się dzieje tego każdy chyba już się domyśla. Np mój wujas ma już trzecią z kolei w golfie

VOLKSWAGEN Brak mocy i notlauf

Witam. Mam taki problem z moim golfem ASV. Ostatnio samochód stał się słabszy i często łapie notlauf. Po ponownym odpaleniu nadal jest słabszy i czasem podczas przyspieszania szarpie. Niekiedy po ponownym odpaleniu ciągnie jak powinien i nie łapie trybu awaryjnego ale jest to rzadko. Na komputerze powtarzają się błędy 449B czujnik ciśn. w rurze dolotowej Zwarcie do plusa 462D Regulacja
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi