części samochodowe nanodatex

volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik doładowania ciśnienia

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV TDI ARL czarny dym nie ma mocy 17664 vag

Witam jestem posiadaczek MK IV TDI ARL. Samochód niedawno sprowadziłem z niemiec. W drodze powrotnej miałem problem z wylatującym wężem turbo - ic - samochód wtedy smolił dymem na czarno oraz nie miał mocy. Zrobiłem to w drodze bardzo prymitywnie - ale działało. Następnie padła mi turbina na śląsku - z racji 400 km do domu zregenerowałem na miejscu. Po rejestracji samochodu przejechałem

Ok niedlugo wstawię logi ale jeszcze chciałem się spytać gdzie w ARL-u znajduje się czujnik doładowania ciśnienia

VOLKSWAGEN GOLF V GOLF 5 Czujnik Ciśnienia doładowania

Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

ssebixx napisał(a)Witam mam problem. Ciągle zapala mi się kontrolka i podłanczając pod komputer pokazuje bład czujnika ciśnienia doładownia( niby za małe ciśnienie) oraz blad przepływomierza. Mam już 3 czujnik( więc watpie ze wszystkie 3 były walniete) bylem u 3 elektryków i ciągle zapala sie kontrolka ( zapala sie podczas włanczania samochodu np. po 4 godz jak autko stoi). Ma ktos pomysł lub miał cos podobnego

podaj pełny opis kodu błędu silnik BKC więc i zintegrowany zawór elektromagnetyczny sterujący m.in. ciśnieniem doładowania sprawdź szczelność wężyków z niego wychodzących a zwłaszcza szczelność wężyka wychodzącego ze złącza P6 wg poniższego schematu wężyk P6 idzie właśnie do gruchy podciśnienia przy turbosprężarce

Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

ssebixx napisał(a)Witam ponownie jak narazie problem rozwiązany pojechałem do jeszcze innego elektryka który podłaczył pod kompa i jak sie okazało nie tak jak u innych błedu nie miał przepływomierz ani czujnik doładowania tylko wine miał słaby sygnał czujnika elektryk wymienił czujnik na inny typ i jak narazie jest wszystko dobrze)

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 TDI 90KM osiagi jak SDI .

WItam. 2 dni temu nabylem golfa III tdi ktory osiagi ma jak sdi jak sciskam weze od turbiny i przegazuje to nie ma szans ich utrzymac (czyli turbina pompuje ) nie ma problemow z obrotami itp auto rowno ciagnie oraz nie szarpie golf jest jakis przymulony i osiagi ma jak sdi . Mam w domu drugiego takiego golfa i tamten to jest szatan w porownaniu do tego co kupilem dla zony . Kolega podpiol mi samochod

n0name napisał(a)pokazalo bładszukodzenie "czujnik cisnienia doladowania w kolektorze dolotowym g71

No wlasnie nic nie pokzalo wiecej czujnik cisnienia g71. Dzisiaj podmienilem przeplywke czujnik co jest w rurze łaczacej ic z kolektorem wywalilem kata ktory byl troche zapchany i dalej nic Chyba tylko turbina zostala do wymiany Dzisiaj kolega mi pozyczy wskaznik doladowania uniwersalny podepne go i zobacze jakie doladowanie daje turbina. Ile powinna pompowac turbina w tdi 90km 96r

VOLKSWAGEN Jaki nr czujnika doładowania jest w ARL-u

Witam mam problem bo "padł" mi czujnik ciśnienia doładowania w golfie 4 1.9 tdi ARL 2002r. i niestety nie ma na nim żadnej naklejki z numerem i nie wiem jaki powinien być bo jest kilka rodzai 038 906 051 038 906 051A 038 906 051B 038 906 051C Proszę o pomoc bo nie da się tym samochodem jezdzić

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 1.9 tdi 1Z dziwne zachowanie silnika

Witam od nie dawna posiadam golfa 3 1.9 TDI z silnikiem 1Z po zakupie auta i dojechaniu do domu po większych oględzinach silnika stwierdziłem że uszkodzony jest intercooler i ucieka mu powietrze z turbo dziś zabrałem się za to.Został założony drugi intercooler i cały układ jest teraz szczelny lecz pojawił się bardzo duży problem mianowicie po odpaleniu auta wszystko było w normie normalne

to jest czujnik temperatury w dolocie okragły czujnik uszczelniony gumowym oringiem i zabezpieczeniem na wsuwkę. Wtyczka idzie do niego 2 pinowa. czujnik cisnienia doładowania innymi słowy map sensor w ahu 1z i ale jest w obudowie kompa na podszybiu.

VOLKSWAGEN GOLF III VW Golf 3 19 TDi 1Z - nie równa praca na biegu jałowym

Witam. Mam problemik. Jak jadę sobie moim golfem po mieście i zlapie mnie czerwone swiatło i jak stane to moje TDi troche nie równo pracuje. Jak włącze elektroniczny obrotomierz to przeskakuje pomiędzy 920 a 960 obrmin. po ok minucie postoju praca silnika równowarzy sie. Jak silnik jest zimny to pracuje idealnie równo. Aby nierówno pracował musi być zagrzany. Możecie cos powiedziec na ten temat

Byłem na komputerze i jest tylko usterka o nazwie błąd czujnika cisnienia doładowania nie można tego w żaden sposób skasowac. Mechanik mi powiedział ze to albo turbina albo komputer. co do turbiny nie chce mi sie wierzyc bo samochód jest mocny a podobno ten czujnik jest w komputerze. On tak przynajmniej twierdzi... i słuchaj kogo chcesz...

VOLKSWAGEN GOLF IV Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km

witam serdeczniePisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 kmh.Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju

Myślałem że trochę więcej logów wkleiłeś a tu tylko 010 (o który notabene prosiłem) ale nie gazuj bo to tylko utrudnia odczyt logów. czujnik barometryczny wskazuje poprawnie czujnik ciśnienia doładowania - pewnie też ale nie zwiększaj mu obrotów na biegu jałowym. Wklej jeszcze logi dynamiczne jak wszystko poskręcasz do kupy i statyczne również (ale bez gazowania na biegu jałowym).

VOLKSWAGEN AJM dziwne doładowania turba na vagu

Witam jeżdżę teraz takim zabiedzonym a4 2001r. które jest zaniedbane i stało dłuższy czas to w jednym to w drugim warszawskim komisie silnik mam ajm więc jak dobrze pamiętam to to samo co w golfiku mk4 i mam taki problem mianowicie jak tradycja grupy VW nakazuje- a moje audi tradycji przestrzega- odcina sobie moc i wpada w tryb awaryjny a to na 5 biegu przy 120 a to nieraz na 4 juz przy 95...

VOLKSWAGEN GOLF IV Nagły spadek mocy w Golf IV 1.9TDI 115KM 6 biegów

Witam...Ma problem z nagłym spadkiem mocy w moim autku. Problem polega na tym że tryb awaryjny włącza mi sie (jak do tej pory) tylko na dłuższej trasie np.przy wyprzedzaniu lub zwiększaniu prędkości oraz zawsze przy 140kmh. Natomiast w mieście jeszcze nigdy mi sie to nie zdarzyło by włączył mi się tryb awaryjny przeciągam autko 23 4 biegu nawet do 5ooo obrmin i czasami jak mam tyle

Dzięki... W lipcu sprowadziłem autko i w czasie powrotu już miałem spadek mocy następnie pojechałem na wymianę wszystkich olejów filtrów paska rozrządu itp. i oczywiści został podłączony do kompa i były błędy 4500 - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Przerwazwarcie do plusa 462D Regulacja ciśnienia doładowania. Powyżej granicy regulacji 4490 Przepływomierz masowy powietrza.

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III Tdi

witam wszystkich Mam problem z golfem III Tdi -jedzie 140 kmh i więcej nie chce. Z góry dzięki za pomoc

Może trzeba by zrobić jakiś oddzielny dział TDI - bo te silniki są specyficzne i takich pytań będzie przybywać. Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem

VOLKSWAGEN GOLF V golf v 1.9 105 BKC odciecie doładowania przy 160kmh i ...

witam Mam golfa 5tke 1.9tdi 105hp BKC 2005r 235000km chip na 152hp i... miałem dzisiaj na autostradzie w europie małą przygodę. Przy prędkości 160 kmh turbina jakby przestała doładowywać silnik zero przyspieszenia.Jednak przy wcisnietym pedale gazu "do podłogi" predkość nie malała jak pusciłem troche gaz i auto zwolniło poczym wciskajac pedał znowu "do podłogi" predkośc

Jesli nie ma cisnienia oleju to albo czujnik albo kruciec szesciokatny ktory przenosi naped na pompe olejowa. Wymieniales ta czesc z rozrzadem

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 1.9TDI 130KM-SPADEK MOCY

Witam. Mam golfa 4 kombi 2004 r silnik 1.9 tdi 130 km automat z tiptronic. W aucie od pewnego czasu znacząco spadła moc. Nie ma sily jechac wiecej niz 140 kmh a automat przerzuca biegi dopiero przy ok.3200 obrotow.Myślałem że to wina starych filtrów bo przejechalem juz 15 000 km tak więc zacząłem od wymiany wszystkich filtrów i oleju. Nie pomogło. Pojechalem na serwis VW tam komputer nie

Witam U mnie był podobny problem auto było słabe jakby mu odjął turbo. Co się okazało padł czujnik ciśnienia doładowania który jest przykręcony do intercoolera turbo i wysyła sygnał do komputera. Po wymianie mocy przybyło bez porównania do tego co było wcześniej. Pozdrawiam

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

VOLKSWAGEN bardzo dziwny problem

Mam dziwny problem z moją golfiną TDI 1z 90 ps. Komputer wypluwa błąd czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym. Czyli dosyć typowa bolączka TDI. Problem polega na tym że komputer źle odczytuje ciśnienie doładowania - podłączony był czujnik ciśnienia doładowania (poprzez trójnik) i ten czujnik pokazywał co innego niż komputer - więc diagnoza teoretycznie prosta - map

VOLKSWAGEN Oznaczenie N75 Pierburga

chodzi o zaworek N75 oznaczenie wg etki 1H0 906 627 A - ja kupiłem Pierburga 7.21903.29 ja mam oznaczenie Pierburga dla zaworka N18 - 7.21903.20 wg etki 1H0 7.21903.20 chodzi mnie o to coby roszyfrować ten pogrubiony numer na oznaczenie wg etki... dzieki z góry

zmierzone jest duzo wieksze od cisnienei wyliczonego prez komputer osiagajac wartosc nawet powyze 2000 a jak osiganie powyzej 2500 to wyskoczy blad czujnika o ktorym Ci juz pisalem . Zaufaj mi to na 100 % to uszkodzenie sproboj zrobic jak pisze i napisz ze mam racje. Pozdrawiam " oraz trzeci od dołu cyt "Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 jezeli masz golfa

VOLKSWAGEN jaki jest numer katalogowy czujnika "G71"

mam problem z maca silnika VAG COM pokazyje blad 17564 czujnik cisnienia doladowania otwarty lub zwarcie z masa znalazlem ten czujnik (u mnie silnik ALH) montowany jest bezposrednio do intercoolera wlasciwie jest to sprzezony czujnik cisnienia i temperatury ale jak go wyjalem to widze ze nie jest oryginalny ma tylko litery EPS i date w kolku oznaczajaca date produkcji 2007 ale zadnych oznaczen katalogowych

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury powietrza zasysanego.

Mam taki problemik z moim golfem.Szukam wartości czujnika powietrza zasysanego(w omach)jest to wtrysk monojetronic.Mierzyłem u siebie i jest ok. 3000 ohm książka podaje ze powinno być 12-16 ohm ale nigdzie nie można kupić termistora o takiej wartości a sprzedawcy mówią że wogóle nie są takie produkowane.Dzięki za wszystkie porady.

Podlacze sie do pytania odnosnie czujnika temp zasysanego powietrza. Jak podlacze komp to pokazuje mi taki blad. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest wprzeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Witam mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika Mam golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje ze jest w przeplywomierzu a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania Co wymienic zeby usunac blad Z gory dzieki za pomoc.

VOLKSWAGEN jaki typ czujnika

Witam.Panowie mam vw golf 5 tdi2004 rok105 kmsilnik bkc.Pisałem kiedyśże czasami auto nie przyspieszaa wystarczy że zgasze i odpale i jest oki.Byłem na kompie i pokazałoże usterka sporadyczna czujnika ciśnienia doładowania.Mam pytankobo na allegro jest sporo tych czujników i jaki mam kupic038 906 051 B czy 038 906 051 C do tego typu silnikaJaka jest różnica między nimi

VOLKSWAGEN co to jest czujnik temperatury zasysanego powietrza

witam moze ktos mi wytłumaczy do czego słuzy czujnik temper. powietrza zasysanego co to jest i o co chodzi czy to ma cos wspólnego z czujnikiem temperatury zew. pozdrawiam

To jak to w koncu jest mam 1.9TDi PD 105KM w golfie V i podobno ten czujnik temperatury jest razem z czujnikiem cisnienia doladowania a przeplywomierz madrzejsi ode mnie wykluczyli.

VOLKSWAGEN 1.9TDI PD AWX plamy pod ICOil CatchDymi gdy zimny

WitamPosiadam (nie vwchoc cale zycie nimi jezdzilem)Audi A4 B6 2002r Avant 1.9 TDI AWX 131ps 5cio biegowa skrzynia biegowProsze tutaj o pomocponiewaz zawsze na tym forum maniacy mi pogadalia audi jest troszeczke inaczej z pomocnikami..Zaczne od poczatkuAudi ma przejechane 220 tys km na ksiazce z Niemiec(a ile w pamieci tego nie wiem)choc kieragalka i skora wyglada okauto posiadam od lutego i bylo wszystko

zauwazylem tez ze wskazowka temp nie trzyma rowno 90stopnimax postawi sie na 9tce ale bylem sie podpiac pod vaga u elektronika i wszystko okmyslalem ze termostat albo czujnik cieczy chlodzacej(przerabialem to w golfie ALH)moze dlatego ze taka pogodai wisko caly czas chodzijak stane na postoju to temp lekko sobie spadadzis znowu zlapalem notlaufa i sie okazalo ze vag pokazal walniety jakis czujnik od turbo czy cos czujnik cisnienia doladowaniazamowilem nowy ori za 170zl dzis ma przyjsc do 15stej

VOLKSWAGEN AFN 110KM brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

Witam dalej problem z golfem turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie "puchną" napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V ale na drugim juz tylko 7V przeplywonierz wymieniony czujnik masy powietrza nowy filtry pow i pal. nowe Vag pokazuje konunikat "zwarcie w instalacji" to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo

VOLKSWAGEN [Mk3] TDI AFN 110KM problem z cisnieniem doladowania

Witam niech ktos kto sie zna cos napisze madrego ja tam troszke sie znam na Dieslach jednak to przeroslo moja wiedze regulatory podcisnien sa sprawne przeplywomierz wymieniony(juz troszke lepiej jezdzi) czyjnik cisnienia doladowania nowy zawory dzialaja WestGate i BlowOff nie wiem juz co sie dzieje jego Vmax to 155kmh i pali ok 7 L ropy. Jak przekracza sie 2200 -2600 obr. weże na IC miekna tak

golf GTi napisał(a)6V na czujniku cisnienia doladowywujacego- ten w ukladzie dolotowym - opor 55 k ohm czujnika oczywiscie. nie wiem czy to sa odpowiedznie napiecia szczegolnie to napiecie 7V. Cowboy sluchaj a o co chodzi z tym czujnikem na plycie komputera

VOLKSWAGEN Brak mocy i notlauf

Witam. Mam taki problem z moim golfem ASV. Ostatnio samochód stał się słabszy i często łapie notlauf. Po ponownym odpaleniu nadal jest słabszy i czasem podczas przyspieszania szarpie. Niekiedy po ponownym odpaleniu ciągnie jak powinien i nie łapie trybu awaryjnego ale jest to rzadko. Na komputerze powtarzają się błędy 449B czujnik ciśn. w rurze dolotowej Zwarcie do plusa 462D Regulacja

VOLKSWAGEN brakuje mocy pomocy

Czołem Proszę o pomoc w następującej sprawie. Otóż dziś wracając do domu po przejechaniu ok 70 km mój golf (1.9 TDI AXR) stracił moc. Stało się to nagle jechałem niewiele ponad 100 kmh przed skrzyżowaniem wrzuciłem na luz a potem po włączeniu się do ruchu mocno się zdziwiłem. Wciskam gaz silnik powoli nabiera obrotów lecz prędkości nie przybywa. I tak na wszystkich biegach. Nie

Byłem dziś u mechanika podłączył komputer i wyszło że wadliwy jest czujnik ciśnienia doładowania. Wykasował błąd i golfik jeździ teraz trochę lepiej jednak nie zbiera się tak jak dawniej tj. po wciśnięciu gazu nabiera obrotów i dopiero po 2000 dostaje kopa od turbosprężarki. Czy coś można na to poradzić czy nie obędzie się bez wymiany ww czujnika

Witam ponownie Dziwna sprawa z moim golfem jeździ jak dawniej - przyspiesza żwawo wszystko OK. Mam pytanie co dalej wymieniać czujnik ciśnienia doładowania czy zostawić go w spokoju. Boję się że znów może nawalić jak pojadę gdzieś dalej. Co robić

VOLKSWAGEN proszę o poradę

miałem problem z notlaufem.Po wyczyszczeniu turbiny wszystko ok.zaleceniem mechanika aby nie powtóżyła się w.w sytuacja było osiąganie co jakiś czas obrotów dochodzących do 4000tys.Nie stosuję PSJ.ale przy takich obrotach nie zaszkodzę turbinie.[golf IV 1.9tdi 110kM ASV]

Witam wszystkich forumowiczowMam problem z golfem III a mianowicie siedzi w nim silnik tdi PD na pompowtruskach 130PSbez przerobek typu box chip itp.Autko kupilem niedawno i na poczatku bylo ok szedl jak wsciekly tylko czasami turbo odlaczalo siepo zgaszeniu i ponownym uruchomieniu znowu wszystko okteraz doszedl nastepny problem silnik po uruchomieniu chwile pracuje ok a po chwili zaaczyna nim rzucac

VOLKSWAGEN Przygotowanie silnika pod Turbo

jezeli ma ktos jakies informacje najlepiej male FAQ byloby fajnie dowiedziec sie czegos na ten temat.... Wiec zapraszam do udzielania sie

przy nagrzewnicy walimy trojniczki (tak jak gazownicy sie z reduktorem wpinaja) Splyw oleju z turbiny robimy do miski olejowej robiac dziure w misce na jak najwyzszej wysokosci. Dodatkowo trzeba intercoolerek zapodac dla powietrza turbinowego a z tym to jest klopot juz troche. fajne sa intercoolery z corrado g60 bo tam inter jest maly i miescie sie pod blotnikiem. Ten inter ktory w niektorych golfach

VOLKSWAGEN Przygotowanie silnika pod Turbo

jezeli ma ktos jakies informacje najlepiej male FAQ byloby fajnie dowiedziec sie czegos na ten temat.... Wiec zapraszam do udzielania sie

przy nagrzewnicy walimy trojniczki (tak jak gazownicy sie z reduktorem wpinaja) Splyw oleju z turbiny robimy do miski olejowej robiac dziure w misce na jak najwyzszej wysokosci. Dodatkowo trzeba intercoolerek zapodac dla powietrza turbinowego a z tym to jest klopot juz troche. fajne sa intercoolery z corrado g60 bo tam inter jest maly i miescie sie pod blotnikiem. Ten inter ktory w niektorych golfach

VOLKSWAGEN Mikrowłącznikel.szyba

Witajcie prosze o pomoc. Z góry mówie ze sporo poczytałem i dzieki wam zrobilem mechanizm szyby bo trzasnely białe plastiki na łapach. jakby ktos potrzebował pomocy w tej sprawie to pytać bo rozbieram drzwi z zamknietymi oczami )) moje problemy z golfem 1.9 TDI 2000 r. 1. nie działa oświetlenie w drzwiach kabinie i bzyczek dodam ze rozebralem zamek i płytka jest jak nowa wiec to nie raczej

VOLKSWAGEN Chip rezystor pod PD

Witam. Ostatnio dużo się naczytałem o chip-rezystorach i przyznam ze mnie to zafascynowało kilka założyłem już ale pod zwykły tdi (90-110PS). Przyznam że efekt był odczuwalny. Zastanawia mnie jak taki rezystor podpiąć pod PD widziałem kiedyś podpięty pod czujnik ciśnienia doładowania ale nie wiem pod jakie piny. Może ktoś coś wie słyszał prosiłbym o podpowiedz poniewaz mam jeszcze golfa mk4 1.9tdi 115Ps i chciałbym troche się pobawić w chip tuning. Prosze o pomoc.

VOLKSWAGEN sztanga notlauf

Witam wszystkich. może już poruszałem ten temat ale dalej jest coś nie tak. Jadę ładnie do 120kmh i słynny notlauf. Ale jak zejdę niżej z prędkością to jest dalej dynamiczny nie muszę wyłączać silnika aby wyszedł z awaryjnego. (gdzieś wyczytałem że niby notlauf tak się objawia.) Wymieniłem n75 wszystkie wężyki od niego wężyk od ECU. Ma ktoś jakieś pomysły Przez ten

Map sensorto czujnik ciśnienia doładowania turbiny.W golfach 3 wbudowany on jest w komputer.Ten wężyk wchodzący w ecu idzie właśnie do niego.

VOLKSWAGEN [MK3] Problem ze sterownikiem silnika TDI AFN.

Witam. W moim golfie TDI 110KM rocznik 96 okazało się że jest plastikowy sterownik silnika z tego co wyczytałem na forum nie jest on najlepszy i występował w pierwszych silnikach TDI jego rok produkcji to początek 94 oznaczenie 028 906 021 D. Od czego wogóle to jest Na dodatek jest jeszcze w nim uszkodzony "czujnik ciśnienia doładowania". Objawy podczas jazdy są takie że nie moge
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi