części samochodowe nanodatex

volkswagen golf czujnik ciśnienia oleju silnika

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf czujnik ciśnienia oleju silnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf czujnik ciśnienia oleju silnika

VOLKSWAGEN gdzie czujnik cisnienia oleju

Ktoś wie w ktorym miejscu jest czujnik ciśnienia oleju wysokich obrotów. golf III silnik ABS. Z poprzednich postów wiem że ma być z przodu koloru białego i wchodzic w blog silnika. Niestety nic takiego u mnie nie widzialem. Są tylko jakieś 2 czujniki które wchodzą w "króciec" do którego mocowany jest filtr oleju. Czy o te chodzi Są to 2 czujniki a podobno drugi brązowy ma być gdzieś od dołu przy misce olejowej

VOLKSWAGEN [Mk3] Kontrolka cisnienia oleju mruga na wolnych obrotach

Rzadko się pojawiam ale jak zwykle z ciekawym tematem Ale po kolei 1. W moim golfie (16AEE) pojawił się znaczny wyciek oleju "gdzieś z tyłu bloku silnika". Diagnoza fachowca uszczelniacze puszki odmy (1 oring 1 uszczelniacz w kształcie "D"). Przy okazji (zalecenie fachowca) wymienione zostały uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego. Wyciek ustąpił. (tu moja uwaga

Zobacz Czujniki oleju do VOLKSWAGEN GOLF

VOLKSWAGEN Cieknie olej spod czujnika cisnienia oleju czy co

witajciemam taki problemktory mnie niepokoi.w moim golfie mk3 silnik 1.8ADZ zauwazylemze z silnika z okolic filtra oleju cieknie olej .Patrzylem ze szwagrem wyglada to ze moze byc z czujnika cisnienia oleju tak na pierwsze oko.CZy miedzy silnikiem a tym elementem gdzie jest do ktorego montuje sie filtr jest jakas uszczelka czy cosktos przerabial problembo jak sie nachylic to widac za filtrem ze sa

VOLKSWAGEN jakie czujniki ciśnienia oleju

Witam. Mam swojego golfa(16 benzyna 70KM) już z pół roku. Pamiętam że jak tylko go kupiłem po przejechaniu około 30 km zapaliła mi się lampka od oleju i zaczął hałasować ten upierdliwy brzęczyk. Jeżdżę tak do dzisiaj. Brzęczenie zaczyna się jak silnik się rozgrzeje. Wymieniłem jakiś czas temu obydwa czujniki ale nic to nie pomogło. Nie wiem co z tym zrobić. Wina chyba nie leży

VOLKSWAGEN Czujnik ciśnienia oleju....

Witam Kilka dni temu kupiłem golfa II Fire&Ice i staram sie doprowadzić go do stanu używalności... Problem mój polega na tym że nie wiem jaki kupić czujnik ciśnienia oleju ten który znajduje sie na podstawie do której przykręcony jest filtr oleju Pojemność silnika to 18 90KM pierwszy litery oznaczenie silnika to RP....

VOLKSWAGEN GOLF IV Wyciek oleju ALH MK4 Golf

Witam Panowieostatnio zauważyłem plamę oleju pod autem - wyciek nie jest duży. Ściągnąłem pampersa wymyłem dokładnie silnik pojeździłem z 300km i sprawdziłem skąd wycieka. Zauważyłem że olej stoi w "rowkach" na rancie obudowy silnika przy czujniku ciśnienia oleju i przy bagnecie (w załączeniu fotki). Bagnet i jego obudowa są suche. Czy może być nieszczelność na tym

No właśnie podstawa filtra jest sucha bagnet też. A w rowkach pełno oleju.Nie wiem czy dobrze myślę - ale czy to jest czujnik ciśnienia oleju Czy jakiś inny Poza to podczas mycia silnika od spodu zauważyłem że nie mam takiego czujnika poziomu oleju jak kolega w AGR Audi A3 (mój silnik to ALH golf 4) - tak powinno być

VOLKSWAGEN Czujnik ciśnienia oleju.

Witam posiadam volkswagena golfa 2 o pojemności silnika 1.3. W którym miejscu znajduje się czujnik ciśnienia oleju

VOLKSWAGEN Zamigała kontrolka ciśnienia oleju i... od razu padł (

Na wstępie poproszę "moderatorów" o nieusuwanie tematu poprzedni został usunięty bo rzekomo wystarczyło poszukać szkoda że wcześniej przeczytałem 30 stron podobnych wątków ale rozwiązania ani sytuacji takiej jak moja nie znalazłem a teraz jestem dzięki temu jeszcze bardziej w A więc do rzeczy opiszę dokładnie co i jak.golfem jeżdżę od 8 lat i nigdy nie miałem z nim większych

VOLKSWAGEN GOLF II Czujnik ciśnienia oleju GOLF II

Siema Mam golfa II 16 TD (60KM) i zaczela mi sie swiecic kontrolka cisnienia oleju. Sprawdzalem na szczescie wadliwy jest tylko czujnik przy filtrze oleju. I teraz mam pytanie sa dwa typy tych czujnikow z plastykiem bialym i plastykiem brazowym w zaleznosci od cisnienia ... i nie wiem ktory mam kupic. Moze ktos wie ktory pasuje Z gory dziekuje za podpowiedzi.

Brązowy czujnik (próg zadziałania 08bar) współpracuje z normalną kontrolką ciśnienia oleju. Jeśli po przekręceniu kluczyka kontrolka oleju miga to masz w aucie dynamiczny kontroler ciśnienia oleju współpracujący z 2 czujnikami wspomnianym brązowym i białym (próg zadziałania 18 bar). Kontroler umieszczony w prędkościomierzu działa w ten sposób że sprawdza czy powyżej 2000obr

VOLKSWAGEN Mrugająca kontrolka ciśnienia oleju.

Po przejechaniu ok 100 km. zaczyna migac kontrolka oleju.Wymienilem olej tedex 10W40 filtr Knecht Ciśnienie na rozgrzanym 2 na obrotach 6 jest dobre Co do czujnika oleju to założyłem już 2 i żaden nie jest dobry bo po włączeniu zaplonu nie zapala sie kontrolka oleju tak jak na starymmyśle że te czujniki sa nie do takiego silnika Mój silnik to 1.6 D.Czy jest tam jeszcze jakis czujnik oleju

Nie wiem z którego roku jest ta dwójeczka ale z czujnikami do cisnienia VW jest bardzo ważne by nie wymienić ich inny typ. W volkswagenach Transporterach z silnikami wysokoprężnymi od rocznika bodaj 86 wprowadzono elektroniczny system monitorowania ciśnienia oleju. Pamiętam że nie wolno zamieniać typów czujników bo wprowadzą ten moduł w błąd. Zastanawia tylko dlaczego objawia się to

VOLKSWAGEN GOLF IV lampka ciśnienia oleju(ciśnienie oleju w vw golf 4 1.4 16V

witam wszystkichposiadam golfa 4 z silnikiem 1.4 16V i martwi mnie jedna rzecz z którą nie potrafię sobie poradzićotóż po rozgrzaniu silnika czasami zaświeca mi się lampka czujnika ciśnienia olejunajczęściej przy skrętach i w momentach kiedy na dwójce mam poniżej 2000 obrminwymieniłem pompę olejuale problem nadal jestbyłem u mechanika sprawdzić ciśnienieokazało sięże było niskieale

sprawa nie wyglada dobrze miałem podobny problem-wszystko niby oki ale na rozgrzanym silniku kontrolka darła ryja) wymieniłem poł silnika i nic wkoncu zmerzyłem cisnienie w momencie jak kontrolka sie zapaliła i makabra-takie niskie prawie zero wymieniłem panewki-dodam od razu ze jak masz wymieniac panewki to tylko ze szlifem wału tak szkoda roboty i kasy-nie daj sie wkrecic ale zrobiłem

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem ciśnienienia oleju i obrotomierzem

Mam pewien problem z golfem 3 a dokładnie z czujnikiem ciśnienia oleju i z obrotomierzem (obroty silnika). Jechałem samochodem i nagle na obrotomierzu obroty spadły i za chwile zapaliła sie kontrolka (czujnik ciśnienia oleju) zatrzymałem się &8222niby wszystko ok&8221 pojechałem powoli do domu. Po 45 min sprawdziłem stan oleju no był na minimalnym poziomie więc troszkę do lałem. Po włączeniu

VOLKSWAGEN Zapala sie kontrolka oleju

Witam bardzo serdecznie.Mam taki problem a mianowicie zapala mi się kontrolka oleju w vw golf 16 SR rok 99.Zdarza się to najczęściej gdy odpalam silnik po nocy albo po dłuższym postoju.Zaczyna wtedy piszczeć i mrugać.Gasze wtedy silnik odpalam znowu i ruszam. nieraz pomaga ze już jest wszystko oki ale nieraz muszę jeszcze raz go zgasić po czym później jest wszystko oki.Dodam tylko ze silnik

jest w normie ponieważ cicho pracuje (wracałem na migającej kontrolce 300km z wakacji i nic się nie stało). Dzisiaj po kilku miesiącach spokoju kontrolka znowy zaczęła migać miga nawet na postoju po lekkim przegazowaniu do 1500obrmin. Mam komputer z interfejsem czy przy jego pomocy mogę dokonać wstępnej diagnozy na podstawie której mechanik nie będzie musiał zgadywać usterki golf

VOLKSWAGEN golf 3 problem z licznikiem

witam jestem Tutaj nowy a w zasadzie goscinnie bo latam innym autem ale ogarniam golfa i mam problem z podpieciem licznika. ale w czym problem silnik jest z jakiegos audi 1.8 t a licznik oem z golfa 3 gen w którym był silnik 2E. Jest to zwykły licznik z obrotkiem nie zaden digital itd. Jednak mam problem z podpieciem niemal wszystkich wskazników może mi ktos napisac przez co jest puszczony

1. czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel 4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone) 5. Masa - jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)

VOLKSWAGEN [mk2]1.3 duże spalanie kontrolka ciśnienia oleju rozwiązanie

[MK2] silnik 1.3 MH (planowana głowica) gaźnik 2E gaz Witam miałem 2 problemy i jakoś sobie z nimi poradziłem (tak mi się wydaje) 1. Bardzo duże spalanie jak na ten silniczek w cyklu mieszanym 11-12 litrów gazu na 100km (nie ukrywam że czasami lubię go pocisnąć 140kmh) nie pomagałay żadne regulacje wymiany filtrów świec itp. Gaźnik kilkakrotnie przeglądałem czyściłem wszędzie

VOLKSWAGEN Brzęczyk migocząca kontrolka ciśnienia oleju w mk3

Proszę o sugestie w sprawie usunięcia sygnału brzęczyka ciśnienia oleju. Posiadam golfa 18 III z 92r. Od pewnego czasu niekiedy na zimnym niekiedy na zagrzanym silniku pojawia się migocząca lampka ciśnienia oleju wraz z sygnałem dźwiękowym - brzęczyk muszę wówczas wyłączyć zapłon i powtórnie odpalić samochód (nie pomaga przegazowanie silnika). Co dziwne poziom oleju jest OK (olej

VOLKSWAGEN Niepokojąca lampka ciśnienia oleju mk2

Mam dziwny przypadek - nie spotkałem się jeszcze z takim na forum. Po rozgrzniu silnika przy ok 65 kmgodz ( na czwórce) zapala sie kontrolka oleju i zaczyna brzęczeć sygnał. Wszytko się uspokaja przy ok 75 kmgodz. i tak w kółko jak prędkość spadnie poniżej 75 znów zaczyna sie cyrk wystarczy zwiększyć predkośc i ciśnienie wraca do normy (podaje w km bo nie mam obrotomierza - analogicznie

Witam ja również mam problem z ta kontrolka cisnienia oleju i dzieje sie to samo co u innych przy takich samych wartosciach. Mi kiedys mechanik powiedzial ze mam przelozyc czujnik z innego golfa 2 tego samego silnmika i sprawdzic a jak bedzie to samo sie dzialo to trzeba szukac w silniku przyczyny. Ale z tego co widze to nie jest az tak zle z tym - golfik nie traaci na mocy tylko sam ten dziwek i

VOLKSWAGEN Nietypowy problem z mruganiem kontrolki ciśnienia oleju

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem VW golf III benzyna 1.6 zrobiony na LPG silnik ABU rocznik 93 posiadaczem niestety całkowicie zielonym w dziedzinie motoyzacji. Problem mój polega na tym że podczas agresywnej jazdy lub dłuższej pod stromą górę pojawia mi się sygnał dźwiękowy plus mruganie kontrolki ciśnienia oleju. Co ciekawe w zeszłym roku zdarzało mi się coś takiego ale miałem

VOLKSWAGEN Wymiana czujnika oleju

Witam ostatnio zauważyłem że z czujnika oleju na filtrze oleju cieknie bardzo dużo oleju. Wyciek czasami jest a czasami go nie ma. Podejrzewam że chodzi o temperaturę silnika - jeśli jest wysoka to cieknie. Wczoraj kupiłem nowy czujnik ciśnienia oleju (brązowy). Chciałbym go jak najszybciej wymienić. Stąd moje pytanieCzy mogę swobodnie odkręcić stary czujnik i dokręcić nowy Jak zamocowany

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem cisnienia oleju itp.

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy ale chcial bym sie cos poradzic posiadam golf MK2 13 pelen wtryski gdy sie silnik rozgrzeje do minimalnej temperatury typu pierwszej kreski zaczyna sie palic kontrolka od cisnienia oleju i nie wiem co jest grane zostal wymieniony olej sadze ze moze to byc tylko kwestia czujnika ale nie pokoi mnie dziwna glosna praca silnika ale wykluczam panewki gdyz po do daniu

VOLKSWAGEN Montaz czujnika i wskaznika cisnienia oleju

Witam. Mam takie pytanko. Czy ktos z was montowal do golfa wskaznik cisnienia oleju Mam w planach wmontowac czujnik i wskaznik z poloneza szczegolnie ze musze sie doposazyc we wskaznik temperaturt silnika ktorego nie udalo mi sie uruchomic w liczniku Wskazniki z poldacza sa wzglednie tanie i mysle ze nie bedzie problemow z montazem tylko czujnik moze stanowic problem bo sa chyba roznice w gwintach... robil ktos cos taskiego Prosze o porady

VOLKSWAGEN [mk3]Kontrolka cisnienia oleju

Witam szanownych posiadaczy VW golfa. Mam problem z moim MK III 1.8 rocznik 92. Oto opis problemu Wszystko zaczyna sie gdzy silnik jest juz rozgrzany po jakiś 40 minutach jazdy. W momencie dodawania gazu zapala się kontrolka smarowania czemu toważyszy sygnał dzwiękowy. Gdy to sie stało udałem sie do mechanika aby zmierzyl mi cisnienienie oleju. Na wolnych obrotach było 22 bara a przy dodawaniu

darekwrc napisał(a)Witam szanownych posiadaczy VW golfa. Mam problem z moim MK III 1.8 rocznik 92. Oto opis problemuWszystko zaczyna sie gdzy silnik jest juz rozgrzany po jakiś 40 minutach jazdy. W momencie dodawania gazu zapala się kontrolka smarowania czemu toważyszy sygnał dzwiękowy. Gdy to sie stało udałem sie do mechanika aby zmierzyl mi cisnienienie oleju. Na wolnych obrotach było 22

VOLKSWAGEN [MK3 1.6 ABU]Gdzie sie znajduje bialy czujnik cinienia oleju

Witam wszystkich. Czy ktos mi moze podpowiedziec gdzie znajduje sie bialy czujnik cisnienia oleju w golfie III 1.6 ABU Chodzi mi glownie czy mozna sie do niego dostac "od gory" silnika czy raczej trzeba wjechac na kanal. Chce go wymienic z powodu "klasycznego" problemu z piszczacym brzeczykiem gdy obroty pow. 2000 rozgrzany silnik. Poczytalem tutaj wszystko na ten temat i wybralem

VOLKSWAGEN GOLF IV falujące obroty golf 4 1.4 16v

ludzie pomocyx wiem ze temat przerabiany miliony razy ale szukam odpowiedzi juz od kilku miesiecy i nic. golfik podlaczany wiele razy do kompów kilka wizyt u mechanika. nikt nie wie co to moze byc. na kompie wyskakiwal błąd przepustnicy. kupilem nową adaptowana. a problem pozostal. mechanik sprawdzal mi po kolei sondę egr filtr paliwa i powietrza wymieniony. z czukjnikowmap sensor i czujnik temp

Z przodu silnika po lewej stronie koło alternatora powinna być pompa wspomagania. Chodzi ona na pasku.I tam na pompie powinien być czujnik ciśnienia oleju dla ukł. wspomagania.

VOLKSWAGEN golf4 1.6 sr 8v falowanie na zimnym silniku

WitamJestem tutaj nowy a konto założyłem by poznać opinie ludzi którzy mieli podobne problemy.Od ponad pół roku jestem posiadaczem golfa IV 1.6 sr 8v z instalacja gazową która została założona dwa miesiące temu i chyba od tego momentu zaczęły się moje problemy. Jak zapalam auto (na benzynie) gdy silniki jest zimny obroty zaczynają falować do 2000obr a później spadają do 400obr

Kolego sprawdz uszczelki kolektora ssącego. Weż np. plaka i zaraz po odpaleniu zimnego silnika popsikaj plakiem na łączeniu kolektora ssącego z głowicą. Jeżeli silnik zwiększy obroty to masz rozwiązanie.Przepustnica tez powinna byc czysta.I jeszcze mozesz sprawdzić czujnik ciśnienia oleju wspomagania.Daj znać Pozdrawiam

VOLKSWAGEN MK3 Mój plan rozprawienia się z piszczącą kontrolką oleju...

Otóż mam i ja ten problem mam - czasem świeci i piszczy kontrolka oleju. Olej w miarę nowy 2-3 tys km Shell półsyntetyk silnik 1.8 ABS(podobno) 170tys. Silnik pali i spala super oleju nie pobiera -30 i ani troszkę nie było problemów. Olej kolorystycznie OK troszkę masełka na rogach korka oleju od niedogrzania. Zmieniłem biały czujnik sprawdziłem jaki mi dali filtr oleju przy wlewaniu

Gdzies na forum byl taki opis Cytat brzeczyk sie wlaczy jezeli przez okolo3 sekundy pow. 2000 obr cisnienie oleju nie przekroczy wymaganego cisnienia czyli 2 bar. za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju. i tu mala informacja te czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 20 bar czarny 12 bar z dokladnoscia plus minus 02 bar wiec kto posiada czujnik bialy a nie chce wymieniac panewek i pompy oleju moze zalozyc czarny i na jakis czas pomoze. co do tego silnika co pod gore brzeczy to sa dwa wyjscia albo sie przegrzewa olej ale nie ma plyty "anty spienacza" na smoku pompy oleju wykonczyc silnika sie nie wykonczy od razu poniewaz cisnienie oleju jakies powinno zawsze byc. wiec tylko lekko sie go katuje a na marginesie jezeli podczas przekroczenia 2 tys obrotow na czas wiekszy niz 3 sekundy cisnienie sie nie pojawi to brzeczyk bedzie krzyczal nawet na wolnych az do momentu gdy nie pojawi sie masa z czujnika wyzej opisanego ostatecznie zawsze jest lotos 20w50 Wyczerpujące wyjaśnienie mam jednak kilka uwag(pytań) 1. Cytat za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju - za włączenie brzęczyka odpowiada tylko czujnik biały 2. Cytat czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 20 bar czarny 12 - nie obydwa czujniki się zwierają po przekroczeniu ciśnienia czarny(raczej brązowy) jest zwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np. wyłączony silnik) a otwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe natomiast biały odwrotnie-jest otwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np.wyłączony silnik) a zwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe. - nie jestem pewien czy te wartości ciśnienia są poprawne(w książce pisze że czujnik brązowy jest 03 bar a biały 18 bar. Ale może to nie być tak do końca bo napisali tam też że w silniku z mk3 (ABS 1.8 GT) czujnik brązowy znajduje się w głowicy co jest nie jest prawdą gdyż obydwa znajdują się na wspornku filtra oleju.(przynajmniej w moim tak jest) czujniki ciśnienia oleju z vw golf III i vento.jpg Pobierz Plik ściągnięto 431 raz(y) 154.06 KB

VOLKSWAGEN kontrolka oleju

Adamtd napisał(a)to już niewesoło

Adamtd oaieuy napisał(a)Cytat brzeczyk sie wlaczy jezeli przez okolo3 sekundy pow. 2000 obr cisnienie oleju nie przekroczy wymaganego cisnienia czyli 2 bar. za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju. i tu mala informacja te czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 20 bar czarny 12 bar z dokladnoscia plus minus 02 bar wiec kto posiada czujnik bialy a nie chce wymieniac panewek i pompy oleju moze zalozyc czarny i na jakis czas pomoze. co do tego silnika co pod gore brzeczy to sa dwa wyjscia albo sie przegrzewa olej ale nie ma plyty anty spienacza na smoku pompy olejuwykonczyc silnika sie nie wykonczy od razu poniewaz cisnienie oleju jakies powinno zawsze byc. wiec tylko lekko sie go katujea na marginesie jezeli podczas przekroczenia 2 tys obrotow na czas wiekszy niz 3 sekundy cisnienie sie nie pojawi to brzeczyk bedzie krzyczal nawet na wolnych az do momentu gdy nie pojawi sie masa z czujnika wyzej opisanegoostatecznie zawsze jest lotos 20w50Wyczerpujące wyjaśnienie mam jednak kilka uwag(pytań)1.Cytat za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju - za włączenie brzęczyka odpowiada tylko czujnik biały2.Cytat czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 20 bar czarny 12 - nie obydwa czujniki się zwierają po przekroczeniu ciśnienia czarny(raczej brązowy) jest zwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np. wyłączony silnik) a otwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe natomiast biały odwrotnie-jest otwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np.wyłączony silnik) a zwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe.- nie jestem pewien czy te wartości ciśnienia są poprawne(w książce pisze że czujnik brązowy jest 03 bar a biały 18 bar. Ale może to nie być tak do końca bo napisali tam też że w silniku z mk3 (ABS 1.8 GT) czujnik brązowy znajduje się w głowicy co jest nie jest prawdą gdyż obydwa znajdują się na wspornku filtra oleju.(przynajmniej w moim tak jest)czujniki ciśnienia oleju z vw golf III i vento.jpgPobierz Plik ściągnięto 431 raz(y) 154.06 KB

VOLKSWAGEN Alarm ciśnienia oleju

Witam Mam od 2 tygodni 1.6 PN i pewien problem otóż w przedziale prędkości 80-87kmh kiedy jade sobie spokojnie na 5tym biegu w miare czesto choc nie zawsze wlącza sie brzęczyk i mruga kontrolka cisnienia oleju. Wystarczy wtedy ze puszcze dzwignie gazu i wszystko jest juz normalnie to samo jesli zamiast puscic gaz zaczynam przyspieszac i wskazowka wyjdzie poza 85-87kmh wtedy takze lampka gasnie

Problem migającej kontrolki ciśnienia oleju przewija się co jakiś czas przez forum i borykający się z nim użytkownicy opisują go w mniej więcej ten sam sposób. Zawsze wtedy zabieram głos w dyskusji ponieważ w moim golfie 3 z silnikiem AAM problem ten również występuje. Otóż generalnie sygnał (masę) o niskim ciśnieniu oleju na kontrolkę wysyła jeden z dwóch czujników znajdujących

VOLKSWAGEN Czujnik oleju po raz... milionowy...

Witam problem standardowy - miga kontrolka oleju i wlacza sie brzeczyk (kiedys dzialo sie tak tylko latem i to sporadycznie) teraz dzieje sie tak zawsze gdy przekraczam 2000 obrotow... niby wszystko jasne cycus glancus chce kupic nowy czujnik wiec zeby miec pewnosc ktory to przejechalem sie kawalek wlaczyl sie brzeczyk - zatrzymalem sie otworzylem maske i odlaczylem czujnik... najepierw jeden - brzeczyk

napisałeś kolego że czujniki masz nad korpusem silnika nie bardzo łapie o co chodzi czujniki ciśnienia oleju powinieneś mieć wkręcone do wspornika filtra oleju masz dwa czujniki jeden jest zwierny drugi rozwierny czyli po uruchomieniu silnika i wzroście ciśnienia oleju jeden powinien zamknąć obwód a drugi otworzyć golf ma dynamiczną kontrole ciśnienia napisz dokładnie gdzie

VOLKSWAGEN Problem z podlaczeniem licznika z MK3

Witam Mam problem z podlaczeniem licznika z golfa 3 w moim golfe 2 (autko jest z przed wrzesnia 1989r.). Do podlaczenia licznika uzylem opisow ktore znalazlem na forum tj. httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... aa1c73f51e oraz opis kostki w golfie 3 1. czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym

VOLKSWAGEN czujnik oleju

witam mam pytanie czy moge podpiac do masy przewod z dolnego czujnika oleju aby pozbyc sie wlaczania bzyczka i migania kontrolki oleju. wymienilem juz oleje filtry czujniki a to badziewie dalej sie wlacza. czy jest moze jeszcze jakis inny sposob na odciecie tego.

rafal.d pozwól że się podepnę pod Twój temat... Otóż szukam jakiś książkowych danych na temat ciśnienia oleju w silnikach 1.8l 16v z golfów II.... dziś mierzyłem manometrem ciśnienie w swoim aucie ponieważ przy bardzo rozgrzanym oleju (>104 stopni) załącza mi się brzęczyk... pisałem już o tym na forum ale może z waszą pomocą uda mi się dojść do celu... Dziś w miejsce

VOLKSWAGEN czujniki oleju i wody.

gdzie dokladnie znajduja sie czujniki oleju i wody w 1.6 gaznik

jest tam kilka czujników - czarny jest od wskaźnika na desce reszta do sterowania układem wtryskowym badź gaźnika zależy co masz. czujniki ciśniena oleju są dwa - jeden jest nad filtrem oleju (pod tym króćcem z czujnikami temp. wody) drugi jest z boku silnika patrząć od przedu po podnieścieniu maski z prawej strony nad koszem sprzęgłowym tuż pod krawdzią pokrywy zaworów. golfy

VOLKSWAGEN GOLF V VW Golf V brak startu

Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje takie bledy Adres 01 Silnik Plik etykiet

Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterkai (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukaćDodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg 129910km 00-czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan OK 0000 01-Silnik -- Stan Usterka 0010 03-ABShamulce -- Stan Usterka 0010

VOLKSWAGEN Prędkościomierz

Witam.Mam golfa mk3 92r pojemność 1.8 75 KM z automatyczną skrzynią biegów.Mój problem polega na tym że zaraz po kupnie autka okazało się że ma nie sprawne zegary. Kupiłem cały nowy licznik (tym razem z obrotomierzem a nie zegarkiem).Po zamontowaniu okazało się że prędkościomierz i licznik kilometrów nie działają a dokładniej mówiąc czasami działają a czasami nie. Ciekawe jest

Wtyk 28 pinowy w zaleznosci od wersji auta (golf II golf III lub passat) wyposazony w inna ilosc przewodow wyjsciowych (nie wszystkie piny podlaczone w zaleznosci od wersji). Wtyk podlaczony w tylnej czesci zegarow. 1. czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku

VOLKSWAGEN Nie działa licznik od golfa 3 sprawdziłem juz chyba wszystko

witam Mam taki problem i Houston mi nawet nie pomogło Nie działa mi licznik ani nie nalicza km (typ <ABS>) w golfie 3 z roku 1995 silnik 14. Sprawdzałem juz impulsator tak ze podałem napiecie na pierwszy i trzeci pin impulsatora a do pierwszego i drugiego podłączyłem miernik i jak kreciłem impulsatorem to raz wskazywał napięcie a raz nie wiec impulsator sprawny. Wtyczka od przewodów

a ten licznik w tym aucie dzialal kiedys czy kupiles wuto i tak jest ze nie dziala predkosciomierz [ Dodano 07 Maj 2010 2158 ]tu masz rozpiste pinow w liczniku golfa. zmierz czy sygnal z impulsatora dociera na wejscie licznika 1. czujnik temperatury zewnetrznej &8211 przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.

VOLKSWAGEN sposob na naprawe licznika

witam golf 2 gti 16 v 86 mfa problem jest taki odleglosciomierz nie dziala licznik byl krecony i rozmawialem z jednym gosciem ze jak to bylo robione na "chama" to mugl sie zjeb (z wiasku z tym zpalanie jest 999l) predkosciomierz obrot.. dzialaja inne przyzady tez i tak sobie pomyslalem jakby go rozebrac wylookac i wymienic samo urzadzenie odleglosciomierza z innego licznika golfa (bez

silnika. Co do kostek w zegarach nie można sobie tak wpiąć jednej kostki musiałbyś kupić te zegary razem z kostką (tą od strony instalacji) i robić sobie przejściówkę z "dwóch kostek" na jedną wystarczy porównać piny obu zegarów. Powinna być gdzieś rozpiska na necie a może nawet i na naszym forum. [ Dodano Nie Sie 09 2009 1955 ]Pinout zegarow na jeden wtyk VW golf

VOLKSWAGEN Kontrolka Pipek i Cisnienie Oleju

Witam wszystkich bardzo serdecznie pisze w imieniu mojej a może raczej naszej koleżanki Asi bo ma golfA 3 1993 ROK 12 wiem że temat ten był już poruszany ale ten przypadek wydaje mi się szczególnie ciekawy poradźcie koledzy bo dziewczyna się zniechęca do golfa.A oto jego objawy -gdy jest bardzo ciepło na zewnątrz kontrolka i pipek ciśnienia oleju szaleją po 10 km -gdy jest chłodniej

Witam Poprzednio miałem takiego golfa. Silnik 1.4 ABD 60KM. Pewnego razu w lecie zaczęła mrugać kontrolka od ciśnienia oleju oraz włączył się brzęczyk w desce. Temperatura silnika 90 stopni. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem czujniki ciśnienia oleju (obydwa niskiego 03 Bar i wysokiego 16 - 20 Bar ciśnienia). Trochę może się poprawiło ale w korkach i tak piszczała deska. Pomyślałem

VOLKSWAGEN GOLF II vw golf 1.6 gtd 90r kontrolka oleju

mam problem z kontrolka przy wiecej niz 2 tys obrotow zapalala sie wiec wymienilem na druga od mechanika ale juz uzywana nie mallem problemyu przez 3 tyg i znowu to samo co najlepiej zrobic

jaki masz filtr oleju z filtrona nasz od niego tez zapala sie kontrolka moze spróbuj wymienic filtr Nie bardzo rozumiem co ma filtron do kontrolki cisnienia oleju Jezeli swieci to oznacza ze cisnienie oleju jest ponizej normy oczywiscie jezeli te wskazania czujnika sa dobre. Przyczyn takiego stanu moze byc kilka awaria czujnika cisnienia awaria pompy oleju lub jego zaworu regulacyjnego wycieki brak dostatecznej ilosci oleju zuzycie silnika Pozdrawiam i glowa do gory jutro bedzie lepiej po

VOLKSWAGEN 2 tematy czujnik ciśnienia i oświetlenie wnętrza

WitamPosiadam golfa IV 1.6Sr z 1999r. i trapią go małe niedociągnięcia a mianowicie. Po przekluczeniu kluczyka na kontrolki po chwili gasną a wraz z nimi gaśnie również kontrolka ciśnienia oleju a powinna dopiero po zapłonie silnika.Np po zaduszeniu silnika kontrolka od oleju się nie swieci tak jak np od akumy. Czy to będzie winny czujnik ciśnienia Druga sprawa to że po otwarciu drzwi

VOLKSWAGEN Kontrolka cisnienia oleju

WitamKupilem golfika i wrzucilem mu licznik z obrotkiem od swojego starego mk3. I wszystko byloby fajnie gdyby nie szalejaca kontrolka cisnienia oleju. Zalozony licznik ma chyba mfa (ale to nie jest wazne) i prawdopodobnie pochodzi od silnika 1.8 (bo tak ktos naskrobal kiedys markerem na obudowie). W golfiku siedzi 1.6 aee ktory z tego co wiem ma tylko jeden czujnik cisnienia i to wlasnie jest powodem

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Passat B3 G60 Wiązka 91

Witam wszystkich forumowiczówProszę o pomoc w rozszyfrowaniu kilku wtyczek wiązki z Passata B3 G60. Do opisania wtyczek posłużyłem się schematem Central Electric 2 (CE2) z A2Resource.1. Zdjęcie całej wiązki czerwona linia symbolizuje gródź silnika 2. Wtyk po stronie silnikabrązowy idzie na puszkę bezpieczników wtyk F04 (CE2)biały idzie na wtyczkę ze zdjęcia nr.5 po stronie kabinyczarny

skrzynka bezpiecznikow jest chyba taka jak w mk3 z tego co kojaze jesli tak toad 9 nie sugeruj sie rozpiska i kolorami kabli jakie powinny byc bo to nie zawsze sie sprawdza ....ad 7. wetknij go we wtyk Y chyba ze jest to przekaznik od pompy paliwa wtedy pod wtyk Z1ad 8. wyglada mi to na wtyczke masowa a masowa jest we wtyku Z2 moze Ci to pomoze...na podstawie golf 3Opis pinów skrzynki bezpiecznikówCzęsto

VOLKSWAGEN 1.6 PN 90r na 2.0 ABA

Witam nie znalazlem kakretnego tematu wiec pisze. Jak wyglada przelozenie wiazki z 1.6 na 2.0 wystarczy przepiac kostki czy cos wiecej kabinowac.prosil bym o jakis schemat lub dobre objasnienie. Dzieki z gory.

na podstawie golf 3Opis pinów skrzynki bezpiecznikówCzęsto musimy sprawdzić poprawność styku kabli w skrzynce lub dołączyć nowe urządzenie. Napotykamy wówczas na duże trudności ze zidentyfikowaniem dochodzących do tyłu skrzynki kabli. Podaję więc opis tych kabli z uwzględnieniem wtyków w które są wpięte. Oznaczenia na początku kolumny oznaczają wtykpin we wtyku np G12 oznacza

VOLKSWAGEN GOLF II jaki kolor czujnika olejugolf 2

witam golf 2 13 wtrysk 4 biegi 90 wycieka mi troszke olej z czujnika oleju przy swiecachchce kupic nowy ale czujniki sa oznaczone kolorami ten moj jest juz tak stary i zabrudzony olejem ze za cholere nie wiem jaki ma kolor Moje pytanie jaki kolor czujnika oleje mam kupic do mojego golfa pozdrodzieki peace and love

Problem w tym że są dwa czujniki brązowy (08bar) i biały 18bar Czy w Twoim aucie kontrolka oleju miga po przekręceniu kluczyka jeśli tak to masz dynamiczny kontroler ciśnienia oleju zdejmij kabel z tego cieknącego czujnika i włącz zapłon jeśli kontrolka się nie zapali to do wymiany jest czujnik z brazową izolacją natomiast jeśli po odpaleniu silnika powyżej 2000obr włącza się brzeczyk to jest to czujnik z białą izolacją Pzd

VOLKSWAGEN GOLF I golf I czy pomieści silnik 2.0 TI

Witam ponieważ mogę kupić za śmieszne pieniądze silnik 2.0 ti od rovera łącznie ze skrzynią saniami półosiami okablowaniem i kompem.Chciał bym zapytać czy jest sens pakować to do MK I Pomierzyłem mniej więcej komorę silnika i wychodzi że na upartego może by wszedł . Wiem że dużo by było z tym roboty więc proszę o opinie czy jest to możliwe .

Schematu to ty szukaj na forum rovera raczej. Co do elektryki to wcale tragedii nie będzie. Zazwyczaj trzeba tylko kilku i kilku - i prawie gotowe. Należy pamiętać że licznik z golfa w tym wypadku będzie miał wszelkie czujniki inne i nawet ciśnienia oleju poprawnie nie pokaże. Jedyna rada to zmiana czujnika na taki z golfa co trzeba będzie pewnie jeszcze zrobić coustomową przejściówkę

VOLKSWAGEN Problem z cisnieniem oleju kontrolka mruga piszczy ...

WitamOstatni miesiac przekladalem silnik w moim golfie na jednostke 1.6 AEE.Niestety po 1 odpaleniu zaczely pojawiac sie problemy mianowicie jak jechalem i przekroczylem ok. 2500 obrotow zaczela mi mruga i pikac kontrolka cisnienia oleju. Zgasilem silnik sprawdzilem olej ktorego nie ubylo odpalilem auto i normalnie dopoki nie przekroczylem znowu 2500 obrotow. Nie wazny jest bieg na jalowym jak dam

VOLKSWAGEN GOLF IV Żółta kontrolka ciśnienia oleju. Co to oznacza Golf iv

Witam od niedawna podczas jazdy zaczela mi sie zapalac żółta (Nie czerona) dioda cisnienia oleju.Oprocz pojawienia sie tego nic wiecej sie nie dzieje. Świeci ona do momentu otwarcia zamka pokrywy silnika. w momencie kiedy ciagne za dzwignie ona gasnie zapala sie znowu za kilka dni. Prosze was o pomoc bo nie wiem czy na tym mozna jechac czy nie.ogolnie zolty okresla na liczniku zwracanie uwagi na

i tak to właśnie jest że świecąca stale kontrolka oleju na żółto sygnalizuje zbyt niski poziom oleju każdorazowe otwarcie maski w celu sprawdzeniauzupełnienia oleju wyłącza tę kontrolkę na kolejne 100 km gdyby czujnik poziomu oleju był uszkodzony lub wiązka do niego to kontrolka migałaby więc najlepiej jest zastosować metodę kolegi maazidlo - dolać oleju i już. Często niektórzy

VOLKSWAGEN Gaśniecie podczas jazdy

Witam posiadam golfa IV z silnikiem 1.6 16V 77kw105km (nie wiem jaki kod silnika) i mam taki denerwujący problem który polega na tym że gdy silnik się nagrzeje (90 stopni) i przejechaniu ok 20km silnik przerywa na ok 1 sekunde (nie gaśnie) po przejechaniu następnego kilometra wskazówka obrotomierza spada do zera ale silnik przez jakieś 5 sekund pracuje po czym gaśnie dodam że po opadnięciu
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi