części samochodowe nanodatex

volkswagen golf alternator ii

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf alternator ii

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf alternator ii

VOLKSWAGEN GOLF II Alternator do Golf II 1.3 91r

Witam. Mam problem ze znalezieniem odpowiedniego alternatora do ww golfa a przynajmniej mój mechanik miał problem ponieważ auto stało u niego przez jakiś czas i co załatwił alternator to nie pasował.. Sam przejechałem się po sklepach z częściami i szrotach i wszystkie alternatory jakie mi pokazywali były identyczne i tu rodzi się pytanie czy faktycznie mam jakiś specyficzny alternator

Wkładasz o takich samych parametrach ładowania czyli jak masz alternator 90A wkładasz 90A i zmień mechanika. Autor postu otrzymał pochwałę

w golfie 2 13 masz altek 65A lub 55A httpwww.4start.eugolf-ii-c-1_47_972.html

I jeszcze pytanie bo na allegro znalazłem chyba dokładnie pasujący golf II 1.3 91rok httpallegro.plalternator-volkswagen ... 67106.html I posiada trochę inny rozstaw miejsc na śruby niż np. httpallegro.ploryginalny-alternator ... 19870.html httpallegro.plalternator-seat-ibiza ... 12502.html Jest to ważne

Dzięki Pytanie mam jeszcze takie czy ciężko jest samemu wymienić alternator Bo z tego co widzę to trudności z dostępem do alternatora raczej nie ma a w rodzinie mam kanał więc wjechać można. Niestety nie znalazłem odpowiedniego tematu..

VOLKSWAGEN GOLF II Alternator i Akumulator Golf II

Witam Na wstępie chciałem zapytać jaki akumulator polecacie do golfika II z silnikiem 16 tak aby wystarczał na rozruch oraz car audio z dwoma wzmacniaczami i dwoma kondensatorami 2f. Drugie pytanie natomiast to jaki moge wsadzić mocniejszy alternator od jakiego auta podejdzie oraz jakiej mocy alternator był seryjnie w golfach 16 benzyna Modów przperasza za to że tyle pytań w jednym poście ale nie chciałem zakładać kilku tematów w tym samym dziale naraz.. chyba zrozumiecie )

Do 1.6 beny wystarczy aku 45 -50 Ah prąd rozruchowy ok 300-400A chyba ze ktoś tak jak kolega golfrom ma rozbudowany sprzęt car audio to można większy oczywiście częściej trzeba wtedy podładować

alternator 90A passat b3 b4 audi 80 nikomu nie zaszkodził. ja tami mam w PNce jeżeli alternator poradzi sobie z 90A to aku nawet moze być od diesla 75Ah.. duży.. na twój sprzęt starczy.. Akumulator kup w brickomatche najtańszy nie firmowy... Czemu nie firmowy Po co płacic za marke jak i tak ci nie uznają gwarancji bo auto za mało ładowało bo auto za duzo ładowało bo dolewał pan wode

Istniała by możliwość wymiany alternatora na 120A np takiego httpallegro.plalternator-do-vw-pass ... 88061.html

dołącze jeszcze jedno pytanko zmieniłem alternator na 65 amper bo stary 45 sie rozsypał i przyokazji chciałbym wymienic akumulator i tu pytanie ilo amperowy i jakiej firmy a silnik mam 1.6 EZ benzyna

VOLKSWAGEN GOLF II Kolo pasowe alternatora Golf II wersja z klimatyzacja

Witam wszystkich kolegow mam wielka prosbe mianowicie w moim golfie II silnik 1.6 gtd SB jest zamontowana klimatyzacja moj problem polega na tym ze zdarte mam kolo pasowe na alternatorze strasznie piszczy mi pasek idacy od sprezarki klimatyzacji do alternatora.Mam pytanie mozna zakupic takie kolko do wersji z klimatyzacja dodam altrnator BOSCH.Prosze o jakies namiory lub numer czesci w orginale dodam tylko ze kolo pasowe na alternatorze jest na waski pasek (bez klimy jest szerszy)

VOLKSWAGEN GOLF II Alternator do golf 2 GTD

Witam Mam golfa II 16GTD. Nie działa mi obrotomierz. Problem - chyba mam alternator od innego modelu bo nie ma wsuwki na wyjściu W do obrotomierza. Czy jest możliwiość wyprowadzenia tej końcówki z każdego typu alternatora czy potrzebne są jakieś dodatkowe elementy Nie chcę kupować dodatkowego alternatora bo już i tak mam dwa. Prosze o porade. PozdrawiamGymy gymytlen.pl

Nie mam pojęcia czy wyjście W idzie przełożyć z innego alternatora bo nie roznbierałem tego dobrego. Rozebrałem alternator bez wsówki i wychodzi na to że w alternatorze jest dodatkowe uzwojenie. Spróbuj rozebrać zepsuty alternator z wsówką W i zobaczysz czy da się to przełożyć czy nie. Jak się da to masz problem z głowy a jak nie to musisz szukać alternatora.

Gdybym miał taki alternator to prawdopodobnie już bym tak zrobił. Ten który mam aktualnie w aucie ma tylko otwór w obudowie tam gdzie jest oznaczenie W a ten drugi nie ma nawet tego otworu. A oryginalnego nawet niesprawnego nie mogę nigdzie zdobyć.

Ja kupiłem alternator z wyjściem W w kraju bo na kilku szrotach w niemczech szukałem i nic.

Z twojego alternatora można wyprowadzić sobie samemu to wyjscie W.Sygnał bierze sie po prostu z jednego uzwojenia z przed diód prostowniczych. [ Dodano Pon Lut 13 2006 1648 ] Sygnał na tym wyjściu to jest prąd zmienny o napięciu około 15 V Mam gdzieś coś więcej na ten temat ale musze poszukć jak znajde to tu wrzuce.

VOLKSWAGEN GOLF II alternator golf II

mam problem mam 2 alternatory jeden z jetty A2 1.6 TD 1989 r i drugi z golfa mk2 1.6 D rocznik nieznany chciałbym teraz wrzucić ten z golfa do jetty niby są takie same ale w jetcie mam jedną wtyczkę w której są 2 grube czerwone kable i jeden cienki a w golfie jest plus minus i masa i wszystko osobno po podłączane w różnych częściach altka jak to ogarnąć żeby nic nie zepsuć z góry dzięki za wszelkie porady

W alternatorze masz tak Gruby wystający śrubek na M8 czyli na klucz 13mm to jest bezpośrednio do akumulatora. cienki śrubek na M5 czyli 8mm to wzbudzenie czyli po zapłonie. i tyle . Masa do masy gdzieś na silnik i ma działać.

ok dzięki takiej odpowiedzi chciałem)

Drodzy koledzy mam pytanie odnosnie alternatora z golfa 3 posiadam taki alternator 70A i chcialbym go wsadzic do golfa 2 tylko niech mi ktos powie jak to mam podlaczyc bo w golfie 2 sa tylko 2 kable a w golfie 3 sa trzy kable co gdzie do czego podlaczyc

daj foto dupki tego nowego altka to pomogę

VOLKSWAGEN GOLF II Problem z alternatorem - Golf II Diesel

Po pierwsze alternator nie załącza się zaraz po uruchomieniu silnika tylko dopiero po dodaniu gazu (i to sporym). Poza tym jak już zaskoczy to obroty silnika delikatnie się obniżają - jest to wyraźnie słyszalne. alternator może miec jakieś wewnętrzne opory O co tu może chodzic Jak ściągałem pasek żeby zakręcic kołem pasowym to nie czuc niczego podejrzanego. Jest szansa coś samemu podumac czy po prostu zawieźc alternator fachowcowi

nie jestem mechanikiem ale na pradzie sie troche znam u mnie tez tak jest i moim zdaniem jest to normalne poniewaz 1. Automatyka ciagnie prad z akumulatoera dopoki prad ze alternatora nie bedzie wystarczajaco duzy i pewny (nie chwilowy prad pojawiajacy sie na alternatorze z powody krecenia rozrusznikiem) 2. obroty spadaja po zalaczeniu alternatora bo jest on obciazony chociazby tym ze musi ladowac

Dzięki Panowie za wypowiedzi ale moim zdaniem spadek prędkości obrotowej silnika po uruchomieniu się alternatora jest moim zdaniem za duży żeby to uznac za zjawisko normalne. Znam zasadę działania alternatora i wiem jak to wszystko działa. Wiadomo że jak się obciąży silnik to obroty mogą trochę spaśc ale u mnie obniżenie obrotów powoduje sam alternator - wszystkie odbiorniki prądu

Po pierwsze wykręć regulator napięcia i sprawdź stan szczotek (ich długość). Potem sprawdź miernikeim napięcie na klemach aku. przed uruchomieniem silnika i po jego uruchomieniu. Możesz mieć np. przed uruch. 126V na klemach a po uruch. 138V. Podałem tak do przykładu bo możesz mieć oczywiście inne wartośc tym bardziej (jak zauważyłem) że to diesel i napięcie początkowe może byc

więc tak objaw najnormalniejszy obroty zawsze spadają. jak nie widzisz tego na obrotomierzu to jest dobrze. natomiast wzbudzenie alternatora jest gdzieś około 1300-1500 obrotów. i botem wyraźnie słychać jak silnik dostaje obciążenia. jak wymienisz łożyska alternatora to troche złagodzisz objawy

VOLKSWAGEN GOLF II Przewody od alternatora - Golf II Diesel

Ile przewodów powinno byc podłączonych do alternatora Oglądałem u siebie alternator z każdej strony i nie mam przy zaciskach żadnych oznaczeń. Chodzi mi o to czy mam w ogóle wyprowadzony przewód do obrotomierza bo chcę sobie takowy założyc a nie mam pewności czy nikt mi nie zamontował alternatora z benzyniaka. Wiem że powinienem miec styk W ale nie mam pojęcia czy on w ogóle jest bo albo liter w ogóle nie ma albo są starte i przez to kiepsko widoczne.

Sprawdziłem jeszcze raz - do alternatora mam podpięte 2 grubsze przewody które są złączone pod jeden zacisk i 2 cieńsze podłączone do osobnych zacisków. Czy to jest typowe rozwiązanie w Dieslu

ja robilem alternator 2 miechy temu w serwisie Boscha i mam na kostce w alt. 2 grobe kable i jeden cienki luzem ( w sumie 3 kabelki)alternator Bosch 040K 92A. ale podobno to jest starszego typu (auto 89r.)

Hanti Moje auto jest jeszcze starsze ale nie wykluczam że alternator nie może byc nowszy. Różne cuda już znalazłem w tym samochodzie. Masz u siebie obrotomierz

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II 16 piski w okolicy alternatora

poczas pracy silnika na wolnych obrotach z okolic alternatora dochodza piski niewiem czy powoduje je sam alternator czy tez napinacz wspomagania czy pompa wodna co o tym myślicie

a spasek sprawdziles moze ma zbyt duzy luz

kiedy te piski występuja tylko na wolnych obrotach czy podczas dodawania gazu redukcji biegów jeśli chodzi o pompe wspomagania to na kierownicy przy skrecie szarpało by ci kierownica zwłaszcza podczas pisku podejrzewam luzny pasek altrenatora jest wilgoć na dworze to częsta przypadłość pasków zwłaszca o tej porze roku

Moim zadaniem to wina paska czasem się trafiają takie które piszczą szczególnie gdy na dworze jest wilgoć tak jak teraz zacznij od sprawdzenia czy pasek jest naciągnięty jeśli jest ok i piszczenie bardzo Ci przeszkadza zmień pasek jak silnik jest ciepły też słychać piski czy tylko rano przed tym jak się nagrzeję Ja miałem podobny problem pasek piszczał rano gdy w powietrzu była wilgoć zmiana paska dała odpowiedni efekt

kolego może to się wydać smieszne ale podam swoją wersję ale najpierw zaoytam kiedy ostatnio bawiłeś się z rozrządem Miałem podobną sytuację jeżdziłem tak chyba ze 4 miesiące a pasek raz piszczał a raz nie - moija diagnoza była taka że to pewnie łożysko na alternatorze ale jak pojechałem na zmianę rozrządu mój mechanik zapytał - panie kiedy pan zmieniał łożyska i pasek no i pokazał mi to wszystko 0- a raczej to co z tego zostało

VOLKSWAGEN GOLF II ALTERNATOR VALEO 1.6 GOLF II

Podczas delikatnej jazdy mam ładowanie i wszystko jest ok natomiast przy ostrej przygazówce lub jak jadę powyżej 120kmh zapali mi się kontrolk aładowania i potem delikatnie sie pali. Wymieniłem szczotki wraz z regulatorem i nic to nie pomogło. Co się stało od czego i jak mogę to naprawić Może to nie wina alternatora tylko czegoś innego

jakie ładowanie jest na wysokich obrotach jesli jest oki to padła dioda na płytce diodowej ktora odpowiedzialna jest za kontrolke ładowania jesli ładowanie spada na wysokich obrotach to obawiam sie ze moze być to przebicie na uzwojeniu.......koszt płytki diodowej do VALEO to ok 120 zł a regenerowane uzwojenie ok 150 zł z doswiadczenia- lepiej kupic używany alternator BOSCH jest tańszy w eksploatacji koszt takiego po pełnej regeneracji ok 150-200 zł.

Więc mam okazję kupic alternator BOSCHa od PASSATA 2.0 z krótkimi juz szczotkami. Co mam zrobić Naprawić swojego Valeo i wymienić te diody czy brać tego od PASSATA i wymienić szczotki Ile takie szczotki do Boscha kosztują

VOLKSWAGEN Jaki alternator do golfa II 1.6D

Witam mam taki problem swieci mi sie ciagle kontrolka ladowania. Mysle ze to wina alterantora bo mial luzy na lozyskach a ja ciagle jezdzilem bez wymieniania ich. Chcialbym sie dowiedziec czy pasowalby do niego alterantor z benzyniaka ale z TD Mam alternator firmy Bosch.

warto sprawdzić regulator napięcia czy nie jest zwalony. Ja w swoim klekocie też miałem kiedyś problem z ładowaniem. Po wymianie ma ładowanie takie jak z fabryki w granicach 144V . Czesto jest to główną przyczyną niedomagan alternatora a kosztuje około 30zł

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen golf alternator ii

  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN GOLF II 2 1.6 benzyna - Puchaczów (70.00PLN)
  • Alternator VOLKSWAGEN Golf II 1.3 - MOGILNO (40.00PLN)
  • ALTERNATOR VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 1.8 !! OKAZJA !! - Siewierz (65.00PLN)
  • Alternator Volkswagen Golf II Jetta Audi 80 - łuków (70.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 II 1.8 Alternator - Orzech (80.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 II 1.8 Alternator - Orzech (80.00PLN)
  • Volkswagen Golf 2 II 1.8 Alternator - Orzech (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi