części samochodowe nanodatex

volkswagen golf świece żarowe ii

Samochody związane z zapytaniem volkswagen golf świece żarowe ii

Pytania i odpowiedzi: volkswagen golf świece żarowe ii

VOLKSWAGEN PASSAT B4 świece żarowe w B4 -wymiana

Witam ponownie. Chciałbym poruszyć temat wymiany świec żarowych w Passacie 1.9 TD 1994r przejścika "szczupak". Czy to skomplikowana operacja nigdy do nich nie zaglądałem ile wogóle jest świec w takim Pasku. Gdzie ich szukać Sorki ale nie mam pojęcia w tym zakresie. Bardzo proszę o wskazówkęporadę. Pozdrawiam dgrabo1.

Z tego co pamietam z golfa II (swiece są w tym samym miejscu co w pasku) to zeby wyjąc dwie pierwsze swiece od lewej musisz odkrecic przewody od wtryskow.Tak bedzie najprosciej bo tak to mnostwo kombinowania. Potem oczywiscie bedzie musial odpowietrzyc uklad.A patent z ta szmata bardzo dobry.Tez sie napewno przyda.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 świece żarowe iskra CT 046

czy ktoś używał świec iskry CT 046 19 pd AVF 130km jakieś opinie o ich trwałości allegro.plswiece-ceramiczne-ct046-do-audi-seat-skoda-vw-i1359539443.html

wprawdzie inne auto bo golf II 16D ale w zeszłym roku założyłem iskry i do tej pory działają

VOLKSWAGEN GOLF II Jakie świece żarowe - golf II 1.6D

witam stoję przed malym dylematem jakie świece żarowe wybrać oraz czy będą pasować moje autko to golf II 1.6D numerów silnika nierozszyfrowywalem jeszcze świece to BERU 0 100 226 173 046 oraz BOSCH 0 250 201 032 pomóżcie pozdrawiam

Powiem Ci jednodostaniesz 10 odpowiedzi i każdy radzący będzie chwalił co innego.Moja rada jest jednanie kupuj najtańszego badziewia za 15 zł.

ok thx za szybką reakcję

Ja wymieniłem na BERU przed zimą wszystkie cztery nowe i nawet ten mój kochany 20 letni staruszek nie robił mi żadnych problemów z odpalaniem. A teraz to pali jak nówka od szczała

kupiłem boscha pali gucio

VOLKSWAGEN GOLF II Vw golf 2 1.6d nie grzeja świece żaroweciezko pali

Witam jak w temacie mam problem z moim golfikiem odkad zrobilo sie zimno zauwazylem ze golf na zimnym nie chce palic musze go krecic bardzo dlugo i jak kreci to probuje lapac ale ciezko ma. Lampka świec żarowych nie gasnie wogule chyba ze samochod odpali mysle ze świece zarowe nie grzeja. Co mam w takim razie zrobic zeby palil bezproblemowo

Masz do wymiany świece i czujnik świec żarowych.

odkręć przewód ten co łączy świece żarowe potem kawałkiem druta i od akumulatora plus przytknij do każdej ze świec powinno zaiskrzyć następnie jakaś lampka czy miernik i załącz stacyjkę zmierz czy jest napięcie na tym kabelku co odłączyłeś od świec w dalszej kolejności możesz sobie jeszcze czujnik odłaczyć tuż za pompą wtryskową na krućcuno i jeszcze jedna ważna sprawa sprawdż czy nie masz powietrza w wężykach paliwowych

i sprawdz bezpiecznik pod maska od swiec zarowych taka blaszke ja bym od tego zaczynal potem swiece bo wiecej roboty.

DIMI85 sam to przerabiałem po prostu przestał palić wiec kolega mi mówi sprawdź bezpiecznik - i sie okazało że wyglądał na dobry jak sie go dotknęło to się rozpadł. tem świece ale bez długiej 10 czy 8 (nie pamietam) nie wykręcisz dwóch nakrętek.

VOLKSWAGEN MK II Swiece żarowe i turbina

Witam wszystkich użytkownków VW Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 16 TD. Autko jest z 1990r. Jeździ sie super. Mam jednak 2 problemy. 1) Swiece żarowe grzeją cały czas długo. A wyczytałem że czas grzania powinien zależeć od temperatury silnika. W plastikowym trójniku przy bloku są umieszczone 2 czujniki. Jeden z nich wysyła sygnał o temperaturze do wskaźnika na desce rozdzielczej

Wielkie dzięki za podpowiedź co do turbiny. Jeśli chodzi o problem dotyczący grzania świec żarowych to już chyba wiem o co chodzi. Ten nie podłączony kabelek miał kolor niebiesko-szary a nie niebiesko-biały. Tak że kabelek z czujnika jest wpięty tam gdzie trzeba. Myślę że po prostu czujnik się uszkodził i przekaźnik świec żarowych nie wie jak długo ma grzać bo nie zna temperatury silnika. Mierzyłem u brata w Passacie to na ciepłym silniku czujnik miał 300 Ohm i w miarę stygnięcia rezystancja rosła gdzieś do 1000 Ohm a u mnie niezależnie od temperatury ma 1500 Ohm. Więc spróbuję wymienić czujnik. POZDRAWIAM wszystkich golfistów.

VOLKSWAGEN GOLF II Disel zimą 16TD golf II pomóżcie

witam prosze o pomoc zastanawiam sie nad kupnem golfa disla 16TD prosze powiedzcie jakie sa jego wady i czy koszt eksploatacji a jak zimą czy sa problemy z jego odpaleniem jak samochud spedza caly dzien i noc pod gołą chmurką. Z góry dziekuje za odpowiedz

witaj 16 TD kod silnika CY - rewelacja. miałem taki silnik w mak1 1983 rok produkcji. przejechałem nim 200 tys. km jak sprzedawałem miał 400 tys. i jeździł tak jak wcześniej. Przez ten okres >>6 lat 2000 tys. km>>> wymieniłem tylko świece żarówe i następne 4 zimy nic nie ruszałem. Niebyło mocnych na niego. Skrzynia 5 biegów jadąc do 120 kmh palił 55-6 litrów zależy gdzie

VOLKSWAGEN GOLF II GOLF II 16 DIESEL

Witam mam problem od dwuch dni nie moge uruchmoic silnika.. przedwczoraj po dlugim kreceniu wkoncu odpalil ale juz wczoraj nie zagral nic sprawdzilem czy ciagnie pompa paliwo i jest ok akumulator ok sprawdzilem rowniez taki motyw ze podczas krecenia odlanczalem kabelek z pompy i byla roznica wiec podaje paliwo na wtryski lekko dymi z wydechu ale za skarby nie chce zagadac czy jest mozliwosc ze sie

świece żarowe

no to furka juz chodzi dzieki wielkie za podpowiedzi okazaly sie dwie swiece zarowe jak na zlosc te za pompa wspolczucia dla wszystkich ktorzy jak ja nie posiadaja konkretnych kluczy neizla jazda jest zeby je wymienic Pozdro all P.S. Jedyno pytanko jeszcze jaki moglbyc powod ze poszly swiece z dnia na dzien tak poprostu ze strarosci

VOLKSWAGEN GOLF II golf II 1.6 diesel

Mam golfa II 1.6 diesel i od początku jak go kupiłem mam takie spostrzeżenie że muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby zapalił (ok. 6 sekund). Po tym z rury wydobywa się czarny dym. Gdy jest zimny i wyciągam tą gałkę do ssania i świece żarowe się grzeją to lekko pali. Ale jak jest ciepły to ciężko. Dodam że jak jest nawet ciepły i wyciągnę tą gałkę to lekko pali. Co to może być

Przydałaby sie lekcja J.Polskiego bo twój post nie posiada za H... skladni..Po tym z rury wydobywa się czarny dym. Gdy jest zimny i wyciągam tą gałkę do ssania i świece żarowe się grzeją to lekko pali. Ale jak jest ciepły to ciężko. Dodam że jak jest nawet ciepły i wyciągnę tą gałkę to lekko pali. Co to może być

VOLKSWAGEN GOLF II Poranny problem z zapaleniem Golf II 1.6D

Witam moj gofer II 1.6D SIlnik JP nie zawsze ale często od paru dni ma poranne problemy z zapaleniem. Mianowicie kręci kręci tak jakby nie chciał zassać paliwa (musze mieć gaz w podłodze żeby odpalił i to musi się nakręcić). Podczas odpalania jak już załapuje to puszcza olbrzymia białą chmurę o zapachu czystej parafiny. Później cały dzień jest OK pali na dotyk nawet jak stoi nie

Podejżewam swiece zarowe. miałem taki sam problem po wymianie swiec jest ok.

Miałem podobne objawy - i przyczyną ewidentnie były świece żarowe. Po nocy ciężko mu było zapalić jak już prześmigał się trochę to po 8 czy 10 h zapalał lux. Do czasu aż padł kompletnie. Gdy wyjąłem świece i sprawdziłem to jedna padła totalnie 1 była oki a dwie nie nadążały z nagrzaniem się w całości - w tym czasie który wystarczał aby nagrzały się nowe te dwie nagrzewały się do 34 po wymianie pali lux.

VOLKSWAGEN GOLF II Problem wtryskiwacze vw golf II

Mam problem posiadam golfa 1.6td wtryskiwacze jak są odchodzi od nich węzyk nadmiarowy. Otóż sączy mi się z niego paliwo co zrobic wymieniałem swiece żarowe i odkręcałem przewody od wtryskiwaczy. Przykręciłem ale już się sączy z tych wężyków. Coz Zrobić proszę o pomoc czy nowe przewody czy jakos inaczej to zrobic ....

VOLKSWAGEN [MK2 1V] Jak dlugo powinny grzac swiece żarowe

Witam. Jak długo powinny rozgrzewać się świece żarowe Vw golf II 1.6 TD 1V. U mnie rozgrzewaja się około 40 sekund czy to nie zbyt długo Miałem Vw T2 i rozgrzewały się w 8 sek w zimę około 10s . Ile Wam się rozgrzewają

McMann napisał(a)Witam. Jak długo powinny rozgrzewać się świece żarowe Vw golf II 1.6 TD 1V. U mnie rozgrzewaja się około 40 sekund czy to nie zbyt długo

VOLKSWAGEN GOLF II Cięzko odpala - rozrusznik kręci wolno - golf II td

Witam serdecznie . problem jak w temacie. problem zimno -> 0 stopni... czy -5.. zaczynają się problemy z odpaleniem. zeszłej zimy było tak pomimo że przed nią kupiłem nowy aku Centra rozusznik kręcił wolno dosć.. chechłam go chechłam.. i nic. w miarę krecenia jakby się rozpedzał.. szybciej szybciej.. i tak po paru próbach i chechłaniu go jak zarzynaną świnkę odpali.czasme

jak sie wsadzi aku swieze to tteż nie chce.. jak ciepło w garazu.. i auto postoi długo..pali.. jak zimno.. nie pali... nawet po pracy pod kablami połaczony z passatem b5 musiałem go chechłać dłuuugo zanim sie wreszcie ruszył. wymieniłem świece żarowe wczoraj( troche kombinatoryka ) .. ładuje aku po pracy wsadzam aku..i zobaczymy.. ps co do tych tulejek to jeślu by to to.. ..to czy samemu

VOLKSWAGEN GOLF II golf 2 1.6 gtd intercooler problem z odpalaniem

witam mam problem z odpaleniem zimnego silnika przy mrozach w moim golfie naprawde nie wiem co może być przyczyną. pompa paliwa była regenerowana jakies pół roku temu filtr paliwa i świece żarowe zostały wymienione 3 dni temu podczas odpalania kręci z wydechu leci biały dym ale samochód nie chce odpalić myślałem że przyczyną może być słaby akumulator ale nawet podłączając pod

VOLKSWAGEN GOLF II [Golf mk2 1.3nz rozrusznik nie kreci

witam koledzy poradziłem juz sobie z problemem paliwa samochod normlanie krecil wszystko bylo ok. Dzis chciałem go odpalic i pojawil sie problem rozrusznik niekreci wgl niechodzi kontrolka z aku przygasa akum dobry slychac tylko jak po przkrecniu na zaplon puka przekaznik na gorze 1 lewej strony. I niewiem co jest grane podmienielm rozrusznik dalej to samo nawet po dodaniu proadu z aku na rozrusznik przekaznik tylko puka auto niekreci

Gniazdo to jest wyjściem z przekaźnika z pola 2 skrzynki świece żarowe (Diesel) pompy paliwa podgrzewacz kolektora - to więc wydaje się O.K.Jednak nie powinno mieć wpływu na kręcenie rozrusznikiem chyba że na "jeżu" czyli podgrzewaczu jest mega-zwarcie.Kolega odłączy to jeszcze dla testu i zobaczy.Jednak przyjrzałbym się zasilaniu rozrusznika szczotkom zasilaniu włącznika elektromagnetycznego

VOLKSWAGEN GOLF II Problem z elektryką vw golf 2

Witam jestem tu nowy i niebardzo wiem jak się tu poruszać.Mój problem tkwi w instalacji a mianowiciePrzełożyłem silnik desla do karoseri po benzynie i teraz nie wiem jak podłączyć świece żarowe.Kolejny problem mam ze światłami.Niewiem jaki przekaźnik odpowiada za swiatła kiedy włącze je włącznikiem pozycje są ale brak jest światełmijania i drogowych.Proszę o jakieś konkretne podpowiedzi lub jakiś mądry schemat jak to naprawić.Dziękuję i pozdrawiam

zyga022378 napisał(a)Witam jestem tu nowy i niebardzo wiem jak się tu poruszać.Mój problem tkwi w instalacji a mianowiciePrzełożyłem silnik desla do karoseri po benzynie i teraz nie wiem jak podłączyć świece żarowe.Kolejny problem mam ze światłami.Niewiem jaki przekaźnik odpowiada za swiatła kiedy włącze je włącznikiem pozycje są ale brak jest światełmijania i drogowych.Proszę

VOLKSWAGEN GOLF II Golf mk2 1.6 TD po powodzi

Witam W maju zalało mi golfa po dach czy jest jakaś szansa na odpalenie Jak go do tego przygotować Pozdrawiam

Przeciez jak jest woda w glowicy to nie lepiej wymienic ten olej z woda i po drugie wykrecic swiece zarowe Krecąc na sucho Powinno wypluc wode

VOLKSWAGEN świece żarowe - pobór prądu

mam pytanie do znawców elektryki (myślałem ze sam cos umiem ) mam świece które ponad rok są to NGK D-POWER NR 2 - świece ładnie działały ale czy teraz działają sprawdzam i całkowity prąd pobierany wynosi tylko 20A pomyślałem ze padły mi ale mierząc na każdej to wskazuje mi prąd ok 9 A. w książce napisane jest ze powinny mieć po 15 ale jak kupowałem to gosc powiedział ze są

Witam Pozwolę sobie podpiąć się pod temat gdyż również mam problem ze świecami. A przynajmniej tak mi się wydaje. Otóż ostatnio w moim golfie II 1.6 TD (89) pojawiły się problemy z paleniem. Zwłaszcza rano. Samochód stoi pod gołym niebem a jak wiadomo ostatnie noce wyjątkowo mroźne... Akumulator mam mocny kupowany całkiem niedawno z myślą właśnie o dieslach z dużym prądem

VOLKSWAGEN Problemy z odpalaniem diesla na zimnie (

Witam serdecznie Mam podobny problem z odpalaniem mojego golfa II 16 D 1986r. jak już zauważyłem w postach. Proszę o wskazówki które chciałbym przekazać mechanikowi aby tym razem było już OK. Mam mojego golfika od pół roku. Na dzień dobry wymieniłem wszystkie filtry paski i oleje. Nie było żadnych problemów do czasu gdy na zewnątrz było 0 stopni. Wymieniłem akumulator na nowy 65

VOLKSWAGEN Jak prawidłowo zmierzyć ciśnienie w dieslu

Czytałem ile się dało i są różne sprzeczne opinie i nie wszystkie tematy były omówioneJak prawidłowo zmierzyć ciśnienie w cylindrach mam już mętlik bo są różne opinie a jak wy uważacie1. pomiar ma być na zimnym silniku czy na ciepłym i dlaczego2. czy gaz ma być wciśnięty czy nie ma to znaczenia (golf II 16D)3. chce dokonać pomiaru przez otwór świecy żarowej czy muszę wykręcać pozostałe świece żarowe czy tylko tę której komory pomiaru dokonuje

1. pomiar ma być na zimnym silniku czy na ciepłym i dlaczego2. czy gaz ma być wciśnięty czy nie ma to znaczenia (golf II 16D)3. chce dokonać pomiaru przez otwór świecy żarowej czy muszę wykręcać pozostałe świece żarowe czy tylko tę której komory pomiaru dokonuje[quote]1.zimnym. ciepły silnik jest "uszczelniony" olejem wszystkie elementy dodatkowo podlegają rozszerzaniu pod

VOLKSWAGEN POMOCY problemy z przekaźnikiem świec żarowych

mam golfika II 16D i nie wiem co jest świece żarowe rano grzeją się ok 1 minuty a powinny chyba ok 10 s czy z przekażnikiem współpracuje jakiś czujnik temperatury. Przesto często muszę wymieniać świece bo się przegrzewają POMOCY

mazi1981 napisał(a)mam golfika II 16D i nie wiem co jest świece żarowe rano grzeją się ok 1 minuty a powinny chyba ok 10 s czy z przekażnikiem współpracuje jakiś czujnik temperatury. Przesto często muszę wymieniać świece bo się przegrzewają POMOCY

VOLKSWAGEN Problem z zapaleniem Diesla podczas niewielkiego mrozu

Witam wszystkich. Pewnie już było pisane w tej sprawieale zapytam raz jeszcze. Być moze ktos wiedlaczego podczas nawet nie wielkiego mrozu mam problem z zapaleniem autaa jest to golf II 89 r Dieselwiadomoze rok produkcji robi już swoją robotęa teraz do rzeczyotóż podgrzewam świecę nawet 56 razya jak juz odpali po ciężkich próbachże omal rozrusznika nie spalęto pojawia się problem jak

VOLKSWAGEN Tarcze wentylowane zamiast zwykłych

tomcio666 napisał(a)jeden to mi powiedział ze po co przepłacać i najlepiej jak sobie kupię takie fajne najtańsze włoskie za 40 zł.

t-tas ja kiedy kolesia formułka zaskoczyłem taka " dzien dobry poprosze swiece zarowe do golfa II 18 benzyna 90 rok " a koles zaraz w katalogi i sie mnie pyta czy długie czy krotkie chce Zmieniłem sklep Ile kosztuje taki zestawik tarcze wentyle klocki

VOLKSWAGEN czy takie cos wplywa na zuzycie paliwa mk2

zmienialem rolke pasek mi spadl no iz aczelas ie zabawa z ustawianiem wszystkiego od nowa a weic zaplonu tez otwieram kopułkke i patrzcie jakie cudo czy to moglo miec wplyw na zuzycie paliwa i cczemu tak sie stalo wada produktu czy cos innego zmienilem na stary palec i jest ok. ten byl MADE IN ITALY a stary BREMI on sie po prostu wypalil ale na odcinku prawie centymetra w kopulce bylo pelno wior plastikowych. Macie pomysly jak to sie stalo

za 37 zl to ja mowie kumplowi ze to szajs jest i zeby nie kupowal na to sprzedawca to uslyszal i mowi ze JANMOR robi kilka rodzajow kabli i ze one sa naprawde dobre to sie go zapytalem za te 30 zl dobre kable niech pan nie bedzie smieszny i sie zamknalnie stac mnie zeby kupowac tanie rzeczy. Wczesniej do tego samego sprzedawcy wchodze i mowie " dzien dobry poprosze swiece zarowe do golfa

VOLKSWAGEN UWAGA JAK SPRAWDZI MECHANIKA CZY FAKTYCZNIE SIĘ ZNA

Moje auto wymaga kilku zabiegów by znów było fajne) Mam VW GLOFA III z 93 roku z silnikiem 2.0 na gazie. Jeden z tych zabiegów to poważny temat a mianowicie wymiana pierścieni i panewek na cylindrach i to najlepiej komplet na wszystkie gary. Mój problem jest taki że nie znam się na mechanice samochodowej nie mam też stałego i zaufanego mechanika - proszę Was o radę jak zweryfikować

ja pamietam jak wszeedlem do sklepu motoryzacyjnego i mowie dzien dobry poprosze swiece zarowe do golfa II 18 benzyna i wszystko powiedzialem to tak powaznie ze koles otwiera katalog i zaczyna szukac a my z kolega w smiech wiec jezeli ma sie dobry bajer to sie potrafi zrobic w konia kazdego a mechanicy sa mistrzami w laniu wody i naciaganiu. pisalem kilka postow na ten temat.Ja mam mechanika zaprzyjaznionego

VOLKSWAGEN Odpala i gaśnie AFN

Mam problem z AFN-emrobie swapa tego silnika do golfa II i mam problem silnik odpala ale w momencie gaśnie.Odpowietrzyłem wtryski oraz wymieniłem świece żarowe na nowewiązka myśle jest dobrze podpiętabo silnik gada tylko gaśnie od razu.Odpalam go bez podpietego intercoolera i chłodnicybo to pierwsze odpalenie.Jaka może być przyczyna tegoże gaśniemoże ktoś ma jakiś pomysł

VOLKSWAGEN problem po wymianie pompy

Witam wszystkich.Mam golfa II 44kw z 1991r. pisałem juz w innym temacie ale jednak wole zacząć całą historię od nowa. Po wymianie pompy został ustawiony kąt ustawiony zapłon ustawione końcówki wtryskiwaczy. Na zimnym silniku telepie ma obroty ok 500 z początku wogóle obrotomierz nie reaguje tzn. przez chwilę wskazuje 0 dodając gaz drgania ustają przy odpalaniu także muszę pompować

stanlej napisał(a)Witam wszystkich.Mam golfa II 44kw z 1991r. pisałem juz w innym temacie ale jednak wole zacząć całą historię od nowa. Po wymianie pompy został ustawiony kąt ustawiony zapłon ustawione końcówki wtryskiwaczy. Na zimnym silniku telepie ma obroty ok 500 z początku wogóle obrotomierz nie reaguje tzn. przez chwilę wskazuje 0 dodając gaz drgania ustają przy odpalaniu także

VOLKSWAGEN Sygnał świetlny błędu na wskażnikach

Witam ziomkóww przeszłości towarzyszy się mówiło doli i niedoli w eksploatacji aut p.t.volkswagen.Od niedawna jestem właścicielem VW caddy II z silnikem 19 TdI .Wcześniej były trzy golfy IIIIIIale w tych typach nie była tak bardzo rozbudowana elektronika.Już w momencie zakupu zauważyłem bo nie trudno nie zauważyć skoro świeci się na wprost oka świecenie wskaźników dot. świecy

VOLKSWAGEN Wybór nowych lamp do MKIII

CześćChyba czas sprawić do autka nowe lampki. Stare H4 już się wysłużyły dużo jeżdżę w nocy a i wzrok już nie tan sam co 30 lat temu . No ale na poważnie zastanawiam się nad nowymi lampkami poszukałem i sam nie wiem co wybrać. Praktycznie są 3 możliwości tyle że ostatnia bardzo droga i raczej nie opłacalna dla tak wiekowego autka jak Mk3.1.httpmoto.allegro.plvw-golf-iii-reflektory-lamy-tuning-jak-golf-iv-l-p-i1355838427.html

Kolego szanowny jestem elektrykiem z doświadczeniem ponad 20 letnim do tego zapalonym grzebaczem samochodowym. Przerobiłem w swojej historii golfa MkI II i obecnie III. Wstawiałem do różnych samochodów systemy antykradzieżowe własnego pomysłu systemy car audio naprawiałem elektrykę. Przekaźniki świateł do tych samochodów wstawiałem gdy to forum nawet jeszcze nie istniało a ludzie nie

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

Zadaj pytanie ekspertowi