części samochodowe nanodatex

volkswagen bora skrzynia

Samochody związane z zapytaniem volkswagen bora skrzynia

Pytania i odpowiedzi: volkswagen bora skrzynia

VOLKSWAGEN BORA [INNE] Uszkodzona skrzynia w VW Bora ARL

na dniach przyprowadzę dla kolegi Borę ARL z uszkodzoną skrzynią (dziura w obudowie i zobaczymy co jeszcze) skrzynia to 6 biegowy EFF i tu moje pytanie - Czy muszę szukać tylko i wyłącznie skrzyni EFF czy może być to jakaś inna skrzynia 6 biegowa od 150 KM ( i czy dajmy na to od 131 koni bo od 116 to raczej nie za bardzo). Rozumiem że nie koniecznie musi być to skrzynia do VW (może być też od Leona)

Raczej nie polecam montowania innej skrzyni bo taki eksperyment może się skończyć wzrostem zużycia paliwa i spadkiem dynamiki auta.

VOLKSWAGEN BORA [INNE] Jaki silnik do VW BORA

Mam do Was pytanie i prosze udzielcie mi szybkiej i dobrej rady chodzi mi o silnik do vw bora jaki dokladnie podejdzie p&p zamiast AJM z 6 biegowa skrzynia Pada mi uszczelka pod głowicą i czy jest sens remontować czy lepiej SWAP

Zobacz Kompletne skrzynie automatyczne do VOLKSWAGEN BORA

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.9 pomoc w wymianie czesci

Kupilem volkswagen bora 1.9 Variant(kombi) TDI 116 km oznaczenie silnika AJM 6 biegowa skrzynia climatronic itd Rocznik 1999 r z kodem 2000 przebieg 144 tys Pytanie to czy wymienic jeszcze cos z tych pozycji nizej - wymiana rozrzadu kompletnego pompa - wymiana paska klinowego - wymiana oleju - wymiana uszczelki od pokrywy silnika badz tam gdzie cieknie - sprawdzenie hamulcow - wymiana plynu

macbat napisał(a)Kupilem volkswagen bora 1.9 Variant(kombi) TDI 116 km oznaczenie silnika AJM 6 biegowa skrzynia climatronic itdRocznik 1999 r z kodem 2000przebieg 144 tysPytanie to czy wymienic jeszcze cos z tych pozycji nizej - wymiana rozrzadu kompletnego pompa- wymiana paska klinowego- wymiana oleju- wymiana uszczelki od pokrywy silnika badz tam gdzie cieknie- sprawdzenie hamulcow- wymiana plynu

PinkFloyd napisał(a)macbat napisał(a)Kupilem volkswagen bora 1.9 Variant(kombi) TDI 116 km oznaczenie silnika AJM 6 biegowa skrzynia climatronic itdRocznik 1999 r z kodem 2000przebieg 144 tysPytanie to czy wymienic jeszcze cos z tych pozycji nizej - wymiana rozrzadu kompletnego pompa- wymiana paska klinowego- wymiana oleju- wymiana uszczelki od pokrywy silnika badz tam gdzie cieknie- sprawdzenie

VOLKSWAGEN BORA [Bora] 1.9TDI automat - szarpie po wrzuceniu na D

Jeszcze raz zadam to samo pytanie - przewaliłem forum wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu odpowiedzi w linkach sipowitz odpowiedzi także nie znalazłem. Szarpnięcia (kangurki) występują tylko po wrzuceniu D - podczas postoju. Niżej ponawiam pytanie Co prawda nie jestem posiadaczem passata a vw bory variant (1.9 TDI 2001r 115KM) jednak skrzynia biegów z którą mam problem montowana była także

VOLKSWAGEN BORA VW Bora Tdi malo pomoc trza synki]

Dobra mam problem z bora mojego Kumpla]a Mianowice jest to dizelek z 5 biegowa skrzynia max prędkość 180kmh i koniec skrzyni]No i natrafiła nam się skrzynia 6 biegowa z Golfa 4 TDI 130km i mam zapytanie czy już ktoś kiedyś przekładał skrzynie biegów w tych autach bo skrzynie z mk2 mk3 polo czy inne wynalazki to proste jest przeważnie tylko środek skrzyni przerzucam a z bora się jeszcze

zabba88 podziękował za odpzgredd tam juz cos pomodzone jest turbo pompuje 1.4bara cos w wtryskami jest i programem a skrzynia temu na wymiane bo poprostu tej 5gang brakuje i ma wysokie obroty na 5gangu na banie np a I czemu z abs to co jest za czujnik na tej 6biegowej skrzyni biegow dodam ze skrzynia pochodzi z mk4 130kuca

VOLKSWAGEN BORA [Inne] VW Bora 2.0 APK automat -drgania na jałowym biegu

posta zamieszczam ze wzgledu na silnik ktory takze byl montowany w Octaviach pacjent VW bora 2.0 Automat rok 99 przebieg 82 tys. silnik APK benzyna gaz BRC24seq Od jakiegos czasu w mojej borce zauważylem jakby nierówną prace silnika na wolnych obrotach co objawia sie drganiami przenoszonymi na całe auto i kierownice - gdy trzymam noge na hamulcu i skrzynia jest w pozycji D wibracje sa odczuwane

VOLKSWAGEN BORA [Inne] VW Bora 2.0 APK automat -drgania na jałowym biegu

posta zamieszczam ze wzgledu na silnik ktory takze byl montowany w Octaviach pacjent VW bora 2.0 Automat rok 99 przebieg 82 tys. silnik APK benzyna gaz BRC24seq Od jakiegos czasu w mojej borce zauważylem jakby nierówną prace silnika na wolnych obrotach co objawia sie drganiami przenoszonymi na całe auto i kierownice - gdy trzymam noge na hamulcu i skrzynia jest w pozycji D wibracje sa odczuwane

VOLKSWAGEN BORA VW Bora 19 TDI 2001 96 kW. AJM czy ASZ

Witam Chciałbym sprawdzić jaki mam model silnika w VW bora 19 TDI 2001 96 kW. Na naklejcie niby AJM ale nie znalazłem jeszcze modelu boraGOLF 130KM (AJM) tylko wszystkie są ASZ. Dodam że skrzynia 4-biegowa. AJM największy jaki znalazłem to 115 KM to teraz nie wiem czy mam 115 KM czy 130KM Czy ktoś może napisać czy jest to silnik PD czy z bezpośrednim wtryskiem a może jeszcze coś innego...

VOLKSWAGEN BORA Hałas ze skrzyni DUS VW BORA 1.9 SDI

Witam. Potrzebuję pomocy w uświadczeniu mojej hipotezy mianowicie hałasuje mi skrzynia w VW bora 1.9 SDI 99r kod silnika AGP kod skrzyni DUS. skrzynia wydaje dość osobliwe wycie ( jakby była dziura w kolektorze wylotowym ale na luzie nie wydaje dźwięku) w zakresie 1800 do 2200 obrotów najczęściej na 3 i 4 biegu. Sprzęgło jest nie "najświeższe" ale wiadomo jeszcze jest do użycia.

WitamTeż jestem żywo zainteresowany tym kontaktem.skrzynia (DUS) zaczęła mi buczeć po szybkiej jeździe po autostradzie i wybiegiem na V biegu do małej prędkości (aż zaduduniły zawory).Po tym już buczał przy przyspieszaniu (na luzie cicho).Też wymieniłem sprzęgło ale nie ma poprawy.Napisałem na PW do autora wątku i .....czekam na adres

ja wymienialem skrzynie moge dac numer do kolesia (skrzynia DUU DUW itp ) cena 750zl wysylka skrzyni kurierem 50zl. Mechanik mowil ze dobra skrzynia. Mam rowniez na sprzedaz zestaw naprawczy NItow bo u mnie niestety byla do wymiana cala skrzynia. Zestaw prosto z ASO

VOLKSWAGEN BORA VW BORA TDI 90 KM AGR 1999 - power up...

Witam chyba nadszedł czas na mnie Zakładam temat ponieważ chce wszystko tu opisać oraz będę potrzebował pomocy z różnymi rzeczami Może na początek plany jakie mi się wymyśliły 1. Końcówki bosch 216 (zaliczony) 2. kolektor dolotowy ASZ (zaliczony) 3. FMIC (zaliczony) 4. mocniejsza Turbinka 5. pompa 11 (czasowo zrezygnowałem) 6. skrzynia 6 (całkiem zrezygnowałem) 7. sprzęgło

wiem że gdzie niegdzie idzie taniej wychechłęcić 216... moja strata - oki - to poproszę aby mi ustawił 225305 z tą skrzynią chodzi mi o to że moja 5-tka maxa ma 190 4200-4300 obr. więc v-przelotowa 160-170 nie więcej dość dużo jeżdżę i chciałbym aby a) był "w miarę" oszczędny przy dużych prędkościach b) bym mógł sobie przekraczać 200 (np. na autobanach) oczywiście

odpowiednia skrzynia i można latać okolice 200 bez specjalnego wysiłku dla silnika (poniżej 3500 obr) ale po co to wszystko jak zdarzają się maruderzy którzy lewym pasem pędzą 100 i uważają że nikt więcej nie może jechać

VOLKSWAGEN BORA Początek problemów z skrzynią BORA

Witam mam problem z włączeniem 1 biegu albo redukcji 2 na 1. Reszta jest OK Chciałbym się zapytać czy to może być początek problemów z nitami w skrzyni ponieważ jestem posiadaczem skrzyni ERT (czytałem że tam też jest nitowane mocowanie chyba mechanizmu różnicowego). Samochód ma 100 tysięcy jednak to mi się pojawiło od paru dni więc wpadł mi do głowy pomysł czy ciężko wchodzące

A słyszał ktoś coś o problemach ze skrzyniami DLP

scss napisał(a)Mamy identyczne auta . Też mam AUS i skrzynie ERT. O ile silnik ok choć czasami potrafi falować na jałowych obrotach (czyszczenie przepustnicy) jest dośc wytrzymały nie pożera za dożo oleju i w zasadzie jest prostym silnikiem o tyle skrzynia ERT to porażka TOTALNA. Jestem na etapie wymiany na regenerowaną. Koszt masakryczny zobaczymy czy warto było wymieniać.

To sprawdż poduszkę u góry od silnika jeżeli wymieniłeś tylko łapę pod skrzynią. Jedna poduszka wiosny nie uczyni do końca Dorwałem się do Erwina httpserwin.volkswagen.deerwinshowHome.do 26 pln za godzinę bez możliwości druku) i poszperałem.. Wygląda że generalnie skrzynie DUU DUW i ERT posiadają w konstrukcji nity. Serwisówka omawia szczegółowo wymianę nitów na śruby jednak

Jacek75 napisał(a)To sprawdż poduszkę u góry od silnika jeżeli wymieniłeś tylko łapę pod skrzynią. Jedna poduszka wiosny nie uczyni do końca Dorwałem się do Erwina httpserwin.volkswagen.deerwinshowHome.do 26 pln za godzinę bez możliwości druku) i poszperałem..Wygląda że generalnie skrzynie DUU DUW i ERT posiadają w konstrukcji nity. Serwisówka omawia szczegółowo wymianę nitów

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Przerywa

Witam) Otóż dziś udaje się po waszą poradę ponieważ od weekendu bora ma jakiś dziwny odpał. A mianowicie zaczeła przerywać.. Na początku problem występował jedynie na 2 ale zauważyłem dziś że na 1 i 3 też sie to dzieje tylko że jest to dużo mniej wyczuwalne niż na 2 gdzie przerywanie jest ostre Aa dzieje się to podczas przyspieszania miedzy 1.700obr-2300obr. Lecz gdy wcisne

Jeżeli ścinają ci sie juz nity to najszybszym sposobem sprawdzisz to spuszczając olej ze skrzyni. Jeżeli nie będzie w nim żadnych opiłków lub nawet kawałków metalowych to jest jeszcze szansa że skrzynia jest ok. Co się stanie jak puszczą nity - dziura w obudowie i olej na ulicy. Poczytaj na forum o tych nieszczęsnych nitach oraz o objawach jakie są własnie przy tych felernych skrzyniach. Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN BORA Bora 1999r AKL - skrzynia biegów

Witam Zakupiłem VW Borę 1999r z przebiegiem 219tyś silnik 1.6SR AKL. Czy skrzynia biegów przy tym przebiegu prawdopodobnie była wymieniona czy nie Jak to sprawdzić

moim zdaniem trzeba słuchać pracy skrzyni na rożnych biegach. Jeśli coś buczy kupić nity i wymienić te gówna feralne oryginalnie wkładane bo później koszty x10 z nowymi skrzyniami i tez nie ma pewności czy się trafi na dobra..

VOLKSWAGEN BORA Jetta 4 Bora Awaria skrzyni

Witam Mam Bore 99. 1.6 RS nie wchodzą biegi 45 . Słyszałem ze to częsta wada tych skrzyń Co to moze byc wybierak wodziki w skrzyni czyy moze warto kupic inną używaną skrzynie Czekam na szybką odp Dzięki

Witam. Ja miałem podobny przypadek tylko w silniku 1.6 SR . Na początku był lekki stukot ( niby łożysko dociskowe przy sprzęgle-tak mówił mechanik ) a potem był wyciek oleju i okazało się że pękła mi skrzynia ( rozwalił się pierścień od dyferencjału ) przy mechanizmie różnicowym no i skrzynia do wymiany.Więc jak masz jeszcze sprawną skrzynię to udaj się do dobrego mechanika

VOLKSWAGEN BORA Zakleszczanie biegów ogólne problemy ze skrzynką BORA TDI

Witam serdecznie. Mam ostatnimi czasy problemy z skrzynką biegów. VW bora 2004 ARL FMH przebieg prawdziwy 205 000km poziom oleju w skrzynce w normie. Polece po kolei i opisze dosłownie wszystko co zaobserwowałem. 1. Siedząc w samochodzie silnik zgaszony luz na skrzynce ruszając prawo-lewo od pozycji wyjsciowej da sie słyszeć wyraźnie i głośno jakby tarła jakaś guma o gume. 2. Jadąc na

Miałem podobne problemy. Wymieniłem poduszkę pod skrzynią biegów i mechanizm wybieraka biegów i trochę pomogło ale nie byłem do końca zadowolony. Wczoraj odebrałem auto od dobrego mechanika od skrzyń i wymienił mi dwa łożyska w skrzyni i porządnie wyregulował mechanizm włączania biegów. Po wymianie łożysk poprawa jest kolosalna chociaż jeszcze czasem zdarza się sie przy wkładaniu

VOLKSWAGEN BORA Problem ze skrzynia mechanizm różnicowy Bora TDI 90KM

Witam Problem jest taki podniesiony samochód bez kół odpalam włączam jedynke i silnik zaczyna ruszać sie na boki dwójka tez sie rusza po dodanie gazu samochód wchodzi w wibracje( podczas jazdy zabardzo tego nie czuje. Piasty proste półosie na oko też. Teraz tak jak zgasze silnik wyluzuje i obracam kołami to silnik również sie rusza na boki. Przy kręceniu jednym jak i drugim kołem.

VOLKSWAGEN BORA Problem z automatyczna skrzynia biegow VW Bora 1.6

Witam jestem tutaj nowy i bardzo prosze o wyrozumialosc. ) Posiadam VW Bore z silnikiem 16 z automatyczna skrzynia biegow autko ma przejechane 180 tys kilometrow i regularnie bylo serwisowane. Problem polega na tym iz prawdopodobnie nie byl wymieniany nigdy olej w skrzyni biegow. Borykam sie nad mysla jak to teraz zrobic wyczytalem iz powinienem bardzo szybko wymienic ten olej a inni opisuja iz lepiej

A gdzie i jak moge sprawdzic poziom oleju w skrzyni czy jest miarka zwana Bgnetem w tych skrzyniach

Witam ponownie. Mam problem jak juz wyzej napisalem z skrzynia biegow ( automatyczna ). Po przyjechaniu do domu zblokowaly Mi sie biegi tzn ustawilem dzwignie na P i po ponownym uruchomieniu silnika nie moge wbic biegu po wcisnieciu hamulca nie gasnie mi rowniez lampka ktora znajduje sie kolo rdazka zmiany biegow jest to pomaranczowe swiatelko na ktorym jest " stopa " wczesniej gdy wciskalem

VOLKSWAGEN BORA Koło dwumasowe Bora AJM 115km

Witam Jestem świeży na forum i mam wielki problem mianowicie padło mi koło dwumasowe w moim VW bora 2000r. 1.9tdi 115km z silnikiem AJM i skrzynią 6cio biegową. Znalazłem na tym forum ten wątek dotyczący dwumasu ale konkretnej odpowiedzi nie znalezłem. Nowe koło DM wraz z tarczą dociskiem i łożyskiem LUK kosztuje 2000zł plus robocizna mechanika oczywiście. Budżet mam nieco bardziej

VOLKSWAGEN BORA Bora problem po swapie silnika v5 na v6

Witam mam problem po swapie silnika v5 na v6 . Kupiułem bore v5 4 motinon postanowilem wymienic silnik na v6 24v silnik kupiony komp kable mocowania kat sondy przepływomierz . Silnik w komorze skrzynia wszytsko spasowane immo wyłączone w kompie silnik kreci ale nie odpala ... po podłączeniu koputera z auta pod kompa diagnostycznego wychodzi komunikat "brak połaczenia" i nie wiem

VOLKSWAGEN BORA BORA - Luz poduszki silnika - film

Witam was.Zobaczcie filmik który nagrałem Ruszając dłonią silnik właśnie tak się porusza. Dodam że ta poduszka jest nowa.Objawy są takie że podczas ruszania czy podczas jazdy po dołach lewarek rusza się w tą i z powrotem Tak ma być

nie mogę uwierzyć że tak ma być. Już 2 poduszki wymieniłem jedna ta co widać druga pod skrzynią. Wyeliminował ktoś już ten luz

VOLKSWAGEN BORA Drżenie pedału sprzęgła. BORA 1.6 16v

Witam. Przy przyspieszaniu drży mi lewarek zmiany biegów (szczególnie na trzecim biegu chyba że go lekko przesunę) oraz pedał sprzęgła. Natomiast samo sprzęgło bierze od samej góry. Co to może być. Według moich przypuszczeń to albo sprzęgło albo przegub wewnętrzny ale na wymianę wszystkiego mnie nie stać. Może już ktoś przerabiał ten temat

Jeżeli sprzęgło bierze ci na samej górze to prawdopodobnie sprzegłodocisk konczy juz żywot. W tych silnikach jest to typowym objawem że drzy skacze lewarek zmiany biegów. Sprawdź sobie poduchę pod skrzynia biegów. Autor postu otrzymał pochwałę

Spoko dzięki za podpowiedź marcin7x5 już się bałem że to może skrzynia. Od pół roku kiedy mam ten samochód parę rzeczy eksploatacyjnych zebrało się na tysiaczka powoli zaczynam wierzyć że przebieg 200 tys. od 2001 r. to możliwe bo kończy się to co przy tym przebiegu jest normą.

VOLKSWAGEN BORA [Bora] Silnik 16 101km czy 102km

Mam do was pytanie czy orjetuje sie ktos z was czy silnik w borze 16 pierwsza rejestracja 2000r poczatek stycznia to silnik 101 km czy 102km Slyszalem ze sa wlasnie dwa rodzaje tych silnikow ze ten 101km byl montowany nawet w mk3 a ten drugi jest montowany do dzisiaj . Wie ktos moze ktory z silnikow byl montowany do bory rok 2000 Do kiedy byly montowane silniki te 101km

nie było silnika 102KM 1.6 w golfach 4borze miały 101KM ozn. silnika AEH AKL APF AVU BFQ AUS AZD ATN BCB BAD. Silniki AVU BFQ montowane tylko w wersji z automatyczną skrzynią biegów silniki AUS AZD ATN BCB 1.6 16v 105KM przy 5700obr 148Nm montowane od 2000 roku

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Poruszający sie lewarek podczas jazdy na dołach.

Witam wszystkich.Mam ciekawą sytuację. Od kiedy kupiłem samochód zauważyłem że zarówno jak przy jeździe po dołach jak i przy ruszaniu lewarek podskakuje i porusza się na wszystkie strony. Wymieniłem już 2 poduszki 1 silnika od strony skrzyni 2 pod skrzynią i nadal zero poprawy. O co tutaj chodzi

VOLKSWAGEN BORA BORA-Zgrzyta podczas ruszania do przodu

Witam. Wszedzie szukalem ale nie moge znalezc dokladnie takiego przypadku jak moj. Jak w temacie zgrzyta mi cos jak ruszam do przodu. Niezawsze aczkolwiek czesciej jak ruszam normalnie tzn spokojnie. Podczas ruszanie do tylo na wszelkie sposoby zjawisko nie wystepuje.Bardzo ciekawe. Myslalem ze to moze poduszki silnikaprzeglubysprzeglo ale mechanior mowil ze wszystko OK.A moze skrzynia.Moze ma to zwiazek

Zauwazylem ze zjawisko wystepuje na zimnym siliku lub po krotkim postoju.Czyzby skrzynia

VOLKSWAGEN BORA BORA Oznaczenie skrzyni a jakość nitów w dyferencjale.

Witam. Czy w skrzyni DUW na dyferencjale znajdują się te słabsze - wadliwe nity które pękają i należy wymienić je na śruby czy są już wzmocnione których nie trzeba wymieniać. Aauto to VW bora 2000r 1.4 16v. Z tego co mi wiadomo pękanie nitów to częsty problem.

DUW o które pytałem ma mój kolega a pytam ponieważ właśnie zmieniamy sprzęgło i skrzynię mamy zdjętą. wojtas46 jedna rzecz mi się nie zgadza. Skrzynię ERT to ja miałem w Golfie mk4 1.6 16v 2001r silnik AZD i wiem że tam są mocniejsze nity ponieważ kiedyś naprawiał mi ją koleś który od kilku lat zajmuje się tylko skrzyniami a w większości są to skrzynie VW i powiedział mi

Potwierdzam - skrzynie o oznaczeniach podanych przez kolegę wojtas46 są na nitach i nadają się tylko do zaśrubowania. Na śrubach przy niekatującej jeździe skrzynia przeżyje auto.

Kajor napisał(a)Potwierdzam - skrzynie o oznaczeniach podanych przez kolegę wojtas46 są na nitach i nadają się tylko do zaśrubowania. Na śrubach przy niekatującej jeździe skrzynia przeżyje auto.

VOLKSWAGEN BORA [mk4bora] swap vr6 24v na tdi arl

Witajcie mam pytanie co trzeba zmienić jakie modyfikacje trzeba zrobić żeby wsadzić tdi w miejsce vr6 w golfieborze słyszałem ze wystarczy wrzucić silnik ( tylko pytanie czy łapy będą pasować) wymienić przód instalacji i licznik ale czy to prawda

skrzynia biegow tez do wymiany jest łapa przednia pewnie też jest inna. Do tego dochodzi zamontowanie intercoolera i kilku innych rzeczy. Jesli masz wersję VR6 24V z klimą i wszystkimi wypasami to trzeba będzie też trochę pokombinować z elementami klimatyzacji (ale ręki sobie uciąć nie dam)

VOLKSWAGEN BORA Swap 2.0 8V na 2.3 V5 vw bora

mam pytanie co jeszcze bedzie trzeba zmienic i co bedzie potrzebne jaki orientacyjny bedzie koszt

standardowo - silnik z osprzętem skrzynia (razem półosiami) wiązka elektryczna komputer. nie wiem jak jest z chłodnicą ale wydaje mi się że w V5 jest wydajniejsza. no i oczywiście wydech. [ Dodano Pią Lis 30 2007 1740 ]aha jeszcze sprawa zawieszenia widlasta piątka jest jednak nieco cięższa od rzędowej czwórki - więc zawieszenie (przynajmniej przednie) może być inne od standardowego...

VOLKSWAGEN BORA Wibracje na wstecznym biegu VW Bora (automat)

Witam Auto 2.0 benzyna z automatyczna skrzynią biegów. Od jakiegoś czasu odczuwam dziwne wibracje po wrzuceniu wstecznego biegu. Gdy lewarek jest ustawiony w pozycji parking lub drive wszystko jest w porządku natomiast gdy przesunę dźwignie na bieg wsteczny i trzymam wciśnięty pedał hamulca lub gdy podczas cofania dodam mocniej gazu (tylko wtedy gdy tył auta znajduje się wyżej niż przód

VOLKSWAGEN BORA Wymiana oleju w skrzyni automat bora 99

Witam serdecznie mam pytanie czy ktoś już z forumowiczów wymieniał olej w skrzyni automat czterobiegowa bora 99 Bo ja właśnie chciałbym to zrobić tylko nie wiem czy sam to zrobię czy koniecznie muszę jechać do warsztatu z tego co wiem to wymiana kosztuje ponad 700 zł z olejem i filtrem w warsztacie więc jeśli jest to możliwe żeby zrobić samem to chciał bym to zrobić będę wdzięczny za info. Wesołych świąt życze wszystkim forumowiczom.

Gdyby ktoś miał problem z Automatyczną skrzynią biegów w swoim Aucie to Polecam Auto Józefów koło Warszawy. Czas naprawy 7 dni transport auta za free. I ceny wcale nie wygórowane. Robiłem tam swoje autko i jestem zadowolony. Osobiście Polecam

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen bora skrzynia

  • SKRZYNIA BIEGÓW VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI - Marianki koło Rypina (600.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGOW VW VOLKSWAGEN BORA 1.6 1,6 16V - KALISZ (1400.00PLN)
  • SKRZYNIA BIEGOW VW VOLKSWAGEN BORA 1.4 1,4 16V - KALISZ (1400.00PLN)
  • VOLKSWAGEN BORA SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMAT 1.9 TDI 00 - Udanin (1000.00PLN)
  • VOLKSWAGEN BORA SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMAT 1.9 TDI 00 - Udanin (1000.00PLN)
  • VOLKSWAGEN BORA SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMAT 1.9 TDI 00 - Udanin (1000.00PLN)
  • VOLKSWAGEN BORA SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMAT 1.9 TDI 00 - Udanin (1000.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi