części samochodowe nanodatex

volkswagen bora dwumas

Samochody związane z zapytaniem volkswagen bora dwumas

Pytania i odpowiedzi: volkswagen bora dwumas

VOLKSWAGEN BORA Koło dwumasowe Bora AJM 115km

Witam Jestem świeży na forum i mam wielki problem mianowicie padło mi koło dwumasowe w moim VW bora 2000r. 1.9tdi 115km z silnikiem AJM i skrzynią 6cio biegową. Znalazłem na tym forum ten wątek dotyczący dwumasu ale konkretnej odpowiedzi nie znalezłem. Nowe koło DM wraz z tarczą dociskiem i łożyskiem LUK kosztuje 2000zł plus robocizna mechanika oczywiście. Budżet mam nieco bardziej

dwumasowe koło zamachowe z 130-150 PD spokojnie podejdzie do Twojego AJM ale używka to zawsze loteria nigdy nie wiesz na co trafisz i czy się nie wysypie za jakiś czas niestety dwumas jest drogi i nie ma co się oszukiwać jak zmieniać to komplet bo łatanie różnie wychodzi. Jeśli chodzi o zamiennik na koło sztywne to jedno jest pewne nie ma fizyczne możliwości aby cztery małe sprężynki

Niemcy to "praktyczny" naród i jak coś robią to z głową przynajmniej kiedyś tak było Do Twojego AJM podejdzie nawet zestaw od sharana z najmocniejszym dwumasem taki dwumas z ARL 150km pasuje nawet do VP MK4 (zakładając że założysz skrzynie 6) skoro da się założyć do VP i od sharana to nie ma bata aby 115 Pd był pod tym względem jakimś "mechanicznym" wyjątkiem.Zresztą wystarczy w wyszukiwarce poszukać viewtopic.phpt222795

Wracając do tematu niemcy to praktyczny naród Na Allegro znalazłem kpl koło dwumasowe do silników AJM i kpl koło dwumasowe do ARL i ASZ. Sa to dwie osobne aukcje dlaczego nie wymienią tych trzech silników razem skoro wszystko pasuje co najciekawsze do tych mocniejszych silników jest taniejhttpallegro.plkolo-dwumasowe-audi-v ... 26499.htmlhttpallegro.plkolo-dwumasowe-sprzeg ... 91977.html

bora_Tdi dzieki za link pomógł mi naprawde. Teraz wiem na bank ze od ASZ pasuje do AJM. A nowy komplet dwumasu ASZ jest o 400zł tańszy od tego do AJM. Pokręcone to wszystko jest Teraz pytanie czy wziąść zestaw LUK czy SACHS W tym poście twierdzą że tylko LUK podejdzie viewtopic.phpt222795

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Sprzęgło w AGR

Witam panowie. Mam problem ze sprzęgłem w VW bora 1999r prod silnik AGR otóż gdy go odpalam z wciśniętym sprzęgłem z silnika dochodzą bardzo niepokojące dźwięki wygląda to jakby były zerwane poduszki pod silnikiem po prostu stukot jest nie do wytrzymania a jak odpalam bez sprzęgła na luzie wszystko jest ok. Mechanik stwierdził że to jest koło dwumasowe do wymiany ale czytając inne

ace-mati napisał(a)Mechanik stwierdził że to jest koło dwumasowe do wymiany ale czytając inne tematy na forum wynika że na początku produkcji nie wszystkie AGR miały dwumasę. Jak to rozpoznać nie rozbierając sprzęgła

Zobacz Koła dwumasowe, zamachowe do VOLKSWAGEN BORA

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.9TDI - sprzęgło

Mój pierwszy post tutaj więc proszę o litość jakby coś nie było tak. Mam w Borze taki oto problem że na wolnych obrotach słychać coś jakby luźne łożysko (tak bym określił ten dzwięk) po wyciśnięciu sprzęgła cisza. Czasem jak puszczam to słychać lekkie metaliczne uderzenie. Pytanie brzmi czy w takim przypadku należy oczekiwać że konieczna będzie wymiana sprzęgła łącznie

hmm dwumas wyjechana tarcza sprzęgłowa łożysko oporowe ewentualnie jakieś łożysko w skrzyni. Bardziej przyjrzałbym się samemu sprzęgłu bo padający dwumas ma inne objawy. Krzych12 napisał(a)Czy dwumas przy przebiegu 200kkm nadaje się do wymiany czy może jeszcze jeździć.

VOLKSWAGEN BORA Instrukcja jak wymienić dwumas Bora 115 KM 6 BIEG.

Witam jestem posiadaczem VW Bory TDI 115 KM 6 Bieg. W VW czeka mnie wymiana koła dwumasowego. Czy moze na forum ktoś widział i mogłby mi przesłać instrukcje krok po kroku jak wymontować skrzynie i zamontować sprzegło Z góry dziekuje

prawie to samo httpfurmanka.blogspot.com200701mk ... owego.html

mettenos napisał(a)prawie to samo httpfurmanka.blogspot.com200701mk ... owego.html

Salvatore769 napisał(a)Przeczytalem calosc i na koncu punkt nr 3 mnie przyprawil o dreszcz strachu " nowy zestaw jest glosniejszy i powoduje WIEKSZE WIBRACJE zostales ostrzezony " Czy ktos wie o co chodzi Przeciez wymieniamy dwumase....... no kazdy wie po co a tutaj takie cos. Moze nie zrozumialem punktu nr 3 Czy ktos wytlumaczy dzieki z gory.

mettenos napisał(a)Salvatore769 napisał(a)Przeczytalem calosc i na koncu punkt nr 3 mnie przyprawil o dreszcz strachu " nowy zestaw jest glosniejszy i powoduje WIEKSZE WIBRACJE zostales ostrzezony " Czy ktos wie o co chodzi Przeciez wymieniamy dwumase....... no kazdy wie po co a tutaj takie cos. Moze nie zrozumialem punktu nr 3 Czy ktos wytlumaczy dzieki z gory.

VOLKSWAGEN BORA Bora AJM gwałtowne skoki obrotów

Witam czy spotkał się ktoś z taką usterką co może być przyczyną. bora AJM samoistnie w trakcie pracy na jałowym potrafi przejść z normalnych obrotów na obroty 1100 takie jak na "ssaniu" i tak zostać po czym po jakimś czasie samoistnie zejdzie i tak się kiwa niezależnie od klimatyzacji ogrzewania itp. to jednak nie jest najgorszym problemem. Najgorsze jest to że w czasie jazdy

Wymieniłem czujnik temperatury na ORI VW AUDI za 70zł skoki przy odpalaniu zniknęły czujnik pokazywał temperaturę jaką chciał szedł sobie płynnie z minus 15 na 30 po czy spadał na minus 5 itd itp. Zmieniłem kodowanie silnika z 001 na 002 na razie borat chodzi tak jak powinien nie licząc tłukącego dwumasu zaciętej geometrii i cieknącego EGR Póki co przestał skakać na obrotach.

VOLKSWAGEN BORA Bora 1.9 TDI 90110 KM podniesienie mocy do 200KM

Witam wszystkich jestem nowy na forum i mam kilka pytań. Zamierzam kupić bore z silnikiem 1.9 TDI 90 lub 110 koni i zrobić ją do 200 koni. Czytałem trochę o tym i mam kilka pytań. A mianowicie niektórzy pisali że wtryski 216 starczą aby osiągnąć 200KM a jedni że trzeba 230. Ja osobiście myślę że 216 starczą co wy na to Następnie czy trzeba włożyć pompę 11 Nie wiem też jakie

No w pierwszej kolejności to pojadę badać silniczek czy jest zdrowy. Bez tego ani rusz a co to jest ten słupek vp i pd Bo jakoś nie mogę skojarzyć. No i właśnie co z wymianą " dołu silnika " bo ja dalej nie mam pojęcia o co chodzi. I co da ten tłokorozdzielacz 988 A co do sprzęgła to jakie będzie lepsze VR6 czy G60 no i czy z jedno czy dwumasem i czy BRD wytrzyma te 200hp

Moderatorzy chyba zaspali a ja już nie mogę na to patrzeć..mygame366 -- speed to nie dział dla przedszkolaków z takimi pytaniami. Owy setup to nie nowość wszystkie odpowiedzi na te pyt już były wielokrotnie (i to na wielu forach nt VAGów). Dlaczego nie przeczytałeś najpierw tych tematówMontaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASVviewtopic.phpt199642Tłokorozdzielacz 11mmviewtopic.phpf82&t440736Pompa

VOLKSWAGEN BORA VW Bora Tdi malo pomoc trza synki]

Dobra mam problem z bora mojego Kumpla]a Mianowice jest to dizelek z 5 biegowa skrzynia max prędkość 180kmh i koniec skrzyni]No i natrafiła nam się skrzynia 6 biegowa z Golfa 4 TDI 130km i mam zapytanie czy już ktoś kiedyś przekładał skrzynie biegów w tych autach bo skrzynie z mk2 mk3 polo czy inne wynalazki to proste jest przeważnie tylko środek skrzyni przerzucam a z bora się jeszcze

bylo. opcja szukaj sie klania. Wszystko jest opisane ze do wymiany dwumas na wiekszy rozrusznik plus lapy mocujace.

VOLKSWAGEN BORA VW BORA TDI 90 KM AGR 1999 - power up...

Witam chyba nadszedł czas na mnie Zakładam temat ponieważ chce wszystko tu opisać oraz będę potrzebował pomocy z różnymi rzeczami Może na początek plany jakie mi się wymyśliły 1. Końcówki bosch 216 (zaliczony) 2. kolektor dolotowy ASZ (zaliczony) 3. FMIC (zaliczony) 4. mocniejsza Turbinka 5. pompa 11 (czasowo zrezygnowałem) 6. skrzynia 6 (całkiem zrezygnowałem) 7. sprzęgło

VOLKSWAGEN BORA Wartość 00013 w Engine soft coding AGR Bora

WitamSprawa dotyczy VW Bory TDI AGR 1999 r. Mianowicie zmagam się z poszarpywaniem silnika podczas dodawanie i puszczania gazu oraz czasami podczas rozruchu silnika (już nie ma dwumasy a była). Wpadłem podczas szukania w sieci na temat kodowania sterownika silnika. Pewnie wam znana zmiana kodowania sterownika z manuala na automat i na odwrót.Więc sprawdzam u siebie wchodzę w 01 Engine -> 07

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Czyste turbo i nadal notlauf

Witam turbina przeładowywała została wyczyszczona bo sztanga nie miała pełnego zakresu pracy - teraz chodzi dobrze. Grucha jest szczelna i sprawna n75 nowy wężyki sprawdzone nieszczelności nie ma - tak twierdzi mech - a notlaufy są Czy może to być wina przycinającego się lub zasyfionego EGR-a Czy po zdjęciu wężyka sterującego EGR-em puszczane są spaliny w dolot czy nie Pozdrawiam.

Witam. Ożywiam trochę temat bo u mnie pojawił się podobny problem i już załamuje ręce.. Czyściłem turbo niecałe 2 msc temu (zrobiono ok. 800 km) i do tej pory wszystko było ok. Dziś pojawił się problem że przy mocniejszym depnięciu na 3-4 biegu auto przełącza się w tryb serwisowy Przed przełączeniem się wydaje mi się że było słychać jakiś dziwny dźwięk którego wcześniej

VOLKSWAGEN BORA [MK4] bora 1.9 tdi ATD Dziwne łubudubu w okolicach skrzyni

Pomocy Kiedy odpalam moje auto od czasu do czasu pojawia się dziwny głuchy dzwiek w okolicach połączenia silnika i skrzyni (to tylko moje wstępne badanie ) takie słąbe - łubudubu. Trudno to opisać bo to się pojawia tylko na postoju i to dość zadko. Pomyslalem sobie czy to przypadkiem nie jest koło dwumasowe Jakie są objawy takiej awarii Proszę o porady. Kupiłem to auto 2 tyg temu i jeszcze nie wiem co mnie czeka Z gory dzięki.

Niestety ale to daje znaki dwuma a jak gasisz silnik przy puszczonym sprzegle to zazygocze a przy wcisnietym cisza Jak tak to dwumas koszt samego to okolo 1100 zl plus sprzeglo i robota.

gatokane napisał(a)Niestety ale to daje znaki dwuma a jak gasisz silnik przy puszczonym sprzegle to zazygocze a przy wcisnietym cisza Jak tak to dwumas koszt samego to okolo 1100 zl plus sprzeglo i robota.

VOLKSWAGEN BORA Bora AJM 2000rok szarpie POMOCY

Witam mam następujący problem Podczas jazdy (najczęściej ciepłym silnikiem ale nie do końca rozgrzanym) na 23 i 4tym biegu jadąc ze stałymi obrotami zaczyna mocno szarpać autem jakby taka czkawka czy coś. dzieje się tak w zakresie 1500-2500 obr. Ustaje jak energicznie dodaję gazu. Ogólnie to autko ma tzw. kopa "drapie" bez problemu na 2gim biegu chociaż nie wariuję autem bo czasy

Szybka odp dzięki. Ale jak się upewnić bez rozgrzebania auta No i dwumas to też koszty spore z którymi wiadomo liczyłem się kupując to auto...

adams111 napisał(a)Szybka odp dzięki.Ale jak się upewnić bez rozgrzebania auta No i dwumas to też koszty spore z którymi wiadomo liczyłem się kupując to auto...

Czytam i czytam o kole to chyba jednak jakiś problem z silniczkiem. Moje objawy do dwumasu nie pasują

adams111 napisał(a)Czytam i czytam o kole to chyba jednak jakiś problem z silniczkiem.Moje objawy do dwumasu nie pasują

VOLKSWAGEN kompletna dwumasa i COŚ JESZCZE

Vw bora Variant 2003r. ASZ przeb. 249tkm. Lada dzień (w końcu ) mam zamiar wymienić komplet tzn. koło dwumasowe sprzęgło docisk i łożysko firmy Sachs ale mam jeszcze 2 pytania aby z czystym sumieniem zlecić ten długo oczekiwany zabieg 1. czy oprócz kpl. DM warto wymienić jescze coś przy okazji np jakieś śruby łączące czy może jakieś uszczelniacze cokolwiek co ma związek z tą

VOLKSWAGEN Koło dwumasowe z 2.0 tdi do 1.9 tdi ASZ

Witam.Czy ktoś przerabiał ten temat na własnej skórze.Czy pasuje takie koło .

bora_TDI napisał(a)Nie od wszystkich podejdzie a jak juz bedziesz musial rzezbic. Ale i tak nie ma sensu sa duzo bardziej awaryjne od sachsa dla ASZARL.

VOLKSWAGEN Jakie są Wasze wrażenia po wymianie dwumasy na jednomas

VW bora ASZ 130KM 237tys.km otóż jestem na etapie planowania wymiany kompletu dwumasowego koło zamachowego. Czytam pytam a teraz do Was koledzy którzy przerabialiście podobny temat piszę.dwumasJEDNOMAS wiadomo taniej ale jak to sięma do codziennej eksploatacji (drgania rezonanse itd.) i dla poszczególnych podzespołów (skrzynia) więc jak zostać przy dwumasie czy może jednomas i na jaki

bora_TDI napisał(a)Zestaw valeo jednomas kosztuje praktycznie tyle co zestaw z dwumasa wiec mysle nie ma sie nad czym zastanawiac.

damcio151 napisał(a)bora_TDI napisał(a)Zestaw valeo jednomas kosztuje praktycznie tyle co zestaw z dwumasa wiec mysle nie ma sie nad czym zastanawiac.

VOLKSWAGEN Czyżby za to wszystko odpowiadała dwumasa FILMIK

pojazd Vw bora 19TDI PD ASZ 96kW 2003r. 236tys.km ostatnio zdiagnozowano u mnie komputerowo kończące się dwumasowe koło zamachowe objawy coraz częstszy gruchot podczas gaszenia ostatnio nawet w trakcie pracy (przy wciśniętym sprzęgle ustają)a także drgania silnika na jałowym ale występujące już od ok. 50 tys.km- myślałem że to pompki ale one są ok. Filmik przedstawia 2 uruchomienia

VOLKSWAGEN wibracje na sprzęgle

niedawno zauważylem ze kiedy toczę sie dwójka wysprzęgle i żeby wyrzucić bieg to słychać dziwne trzepotanie na sprzęgle które trwa az nie wysprzęgle jeszcze raz albo bora nie stanie dodam ze nie zawsze tak jest <przy większych prędkościach obrotowych lub większej prędkości auta wszystko jest normalnie .sprzęgło nigdy nie było katowane nie ślizga się i i bierz tak przy 13 skoku

VOLKSWAGEN Drżenie auta na biegu jałowym. Co to jest

Zauważyłem moim VW bora AJM stojąc na światłach że zaczęło strasznie drżeć auto trzymając rękę na podłokietniku drżały mi palce jakbym miał delirium .. W czasie jazdy słychać jakieś chrobotanie spod silnika. Jak się na postoju wciśnie trochę sprzęgło to ten odgłos się nasila.Mechanik stwierdził że to wysprzęglik i pewnie całe sprzęgło jest do wymiany możliwe że koło

VOLKSWAGEN Drgania silnika 19tdi - zagadka

Witam. Auto VW bora 2001r 19 TDI 130KM przebieg 275000 Sprowadza mnie na forum pewien problem z drganiami silnika problem jest od samego początku jak kupiłem auto mechanik stwierdził że to jest objaw kończącej się dwumasy po trzech latach użytkowania stwierdziłem że pora zainwestować w to auto wymieniłem dwumasę ze sprzęgłem odebrałem auto fakt lepiej jeździ ale silnik nadal drgał

VOLKSWAGEN Miarowe stukanie od 100kmh w górę

bora 1.9 ASZ 6b soft seria.Od pewnego czasu od 100110 kmh w górę pojawia się miarowe stukanie przy ok. 130 niestety jest w aucie za głośno żeby usłyszeć stuki.Stuka niezależnie od biegu prędkości obrotowej wciśniętego sprzęgła itd.Wydaje mi się że przy hamowaniu i podczas przejeżdżania przez nierówności stuka głośniej.Zawieszenie sprawdzone przeguby zewnętrzne ok wewnętrzne

VOLKSWAGEN podniesienie zawieszenia

Witam Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma już doświadczenie z podniesieniem zawieszenia w golf IV Kolega ma problem ma golfa IV 1.4 i chciałby podnieść zawieszenie bo zimą po odśnieżają naszych drogowców nie moze nigdzie się wybrać ponieważ zawiesza sięna zawieszeniu. Ja swoim mk III ocieram podwoziem ale on poprostu nie ma jazdy. Podobno sprężyny od mkIV 1.8 są wyższe. Pewien

wysokie zawieszenie. Jak będę w Lublinie i będę miał chwile to zajade do serwisu i wypytam się jak to z ich strony wygląda. A co do tdi 110 to ten ma turbinę o zmiennej geometrii łopatek która szybciej kończy żywot od 90km. Ten 90km na pewno nie dwumasu. Zależy mi żeby to był to samochód jak najbardziej prosty w konstrukcji tani w utrzymaniu. Jeśli był by to golf IV lub bora

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen bora dwumas

  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI 2001 - GÓZD (500.00PLN)
  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN GOLF BORA 2.3 V5 - Rakoniewice (240.00PLN)
  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI 2001 - GÓZD (500.00PLN)
  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN GOLF BORA 2.3 V5 - Rakoniewice (240.00PLN)
  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI 2001 - GÓZD (500.00PLN)
  • Koło dwumasowe Volkswagen Bora 1.9 TDI 116 KM - LUBLINIEC (500.00PLN)
  • KOŁO DWUMASOWE VOLKSWAGEN BORA 1.9 TDI 2001 - GÓZD (500.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi