volkswagen bora czujnik położenia wału
Samochody związane z zapytaniem volkswagen bora czujnik położenia wału
Pytania i odpowiedzi: volkswagen bora czujnik położenia wału
VW
bora silnik AHF 110KM. Od pewnego czasu mam problem z
czujnikiem połozenia
wału korbowego. Początkowo wyskakiwał błąd tego
czujnika i był kasowany pojawiało sie to dosyć często więc został on wymieniony na nowy org. Problem jednak nie ustał nadal co jakiś czas pojawia się ten błąd i nie mam pojęcia co jest przyczyną Auto poprawnie odpala nie traci mocy nie przerywa nie gaśnie. Może ktos miał podobny problem i coś podpowie Pozdrawiam
Najpierw powinieneś podać kod i opis błędu a potem zadawać pytania bo nie wiemy czy masz przerwę lub zwarcie w obwodzie czujnika G28 czy też niewiarygodny sygnał z niego a to duża różnica. Jeśli błąd dotyczy zwarcia lub przerwy w obwodzie to już wiadomo że trzeba przejrzeć wiązkę elektryczną która do niego idzie a jeśli wybija błąd niewiarygodnego sygnału to pewnie problem będzie z tarczą impulsową na wale silnika.
Faktycznie zakręciłem się. Sorrki Kod 4142 czujnik prędkości obrotowej. Dodam że dziś kontrolka świec żarowych przestała sama mrugać bez kasowania błedu.
Witam od zeszłego tygodnia walczę z moją
bora. Problem jest taki ze nie pali. Dane
bora 1.6 Akl LPG stag 4 1998 rok Użytkownikiem auta jestem od marca od tego czasu autko działało bez zarzutów jedynie były problemy z falowaniem obrotów na wolnych obrotach. Pewnego razu wsiadam w auto kręcę i nic. Rozrusznik kręci i nie odpala. Paliwo ponad pól zbiornika gaz full. Nawet przy probie
Diagnostyka vagiem się kłania. Stawiam na czujnik położenia wału czyli chyba G28.
Hej wymieniłem czujnik położenia wału i silnik ruszył. Chodzi nierówno i faluje. Po odpaleniu diagnostyki wyskakują błędy czujnika halla i przepustnicy i sondy lambda. Czyli wychodzi na to ze silnik bez wymiany czujnika położenia wału uniemożliwiał start.
Wykonane zostały następujące zabiegi został wymieniony czujnik położenia wału czujnik halla oraz czujnik temperatury. ( wyczytane na forum ) Po podpięciu pod komputer i skasowaniu błędów oraz adaptacji we wszystkich tych urządzeniach występuje błąd plus przepustnica. PO uruchomieniu silnika ( cieżkim - trzeba troche pokręcić ) błędy wracają. Tu moje pytanie uszkodzona przepustnica
Problem rozwiazany przyczyna na początku był czujnik polozenia wału a drugi problem to sterownik. Po wymianie sterownika wszytkie błedy i problemy znikły
Wv
bora 1.6 SR (AKL) Witajcie mam nietypowy problem z tym silnikiem otóż po nagrzaniu się silnika występuje błąd
czujnika halla ( brak sygnału) G40 przy czym zaczynają sie problemy z odpaleniem jak i brakiem mocy - nie jest to regułą nie wiem od czego to zalezy.... Na zimnym odpala ładnie ciagnie tez jest ok jak i brak błędów na vagu wczesniej została wymieniona sonda bo była trafiona
Witam jestem Adam i mieszkam w Koszalinie. Mam Borę 1.6 sr model silnika AKL 8 zaworów 102km. Awaria męczy mnie od jakiś 2 miesięcy. I żaden z mechaników u których w Koszalinie byłem nie jest w stanie mi pomóc. Moja
bora nie ma ssania. Kiedy odpalam ją po nocy obroty wchodzą na 1100 następnie schodzą do 900 po dosłownie sekundzie na 400 obrotów silnik próbuje coś podnosić ale bez
Kolego a jakie to są koszta tego czujnika wałka rozrządu gdzie on się znajduje I jakie miałeś dokładnie objawy. Czy po wymianie tego czujnika faktycznie jest tak jak powinno tzn. ssanie na zimnym silniku wróciło na 1100 1200 obr. i silnik chodzi równo Pozdrawiam . [ Dodano 27 Kwi 2010 2221 ] Może jesteś naszym zbawicielem Kolego Jak tak to masz krate browara Jutro sprawdze. czujnik
Witam mam kolejny problem w mojej BORZE mianowicie po nagrzaniu silnika następuje czasami spadek obrotów na biegu jałowy (obroty falują z tendencją do gaśnięcia). Wygląda to w ten sposób że silnik trzyma dobre obroty czyli ok 660 i w pewnym momencie następuje spadek o ok 60 obrotów wraca do normy i spada coraz bardziej i tak w kółko aż nie wcisnę gazu - wtedy na chwilę wraca do normy
Nie pierwszy raz o tym słyszę parę osób mi mówiło że to może być coś czujnikiem położenia wału. Jak byłem w serwisie to im napomknąłem o tym i facet powiedział że sprawdzili komputerem i niby ok ale przyznam że mu nie wierzę i podejrzewam że nie chciało im się tam zerknąć czy jest ok. Myślisz że to może być przyczyną Jak brałem od nich samochód to gadałem z mechanikiem
Witam Koleżanki i Kolegów Mk4 1.6 16V AZD. Wymieniony i często czyszczony EGR płukana i ostatnio nie do końca brudna przepustnica. Nowe cewki świece i dalej falowanie a ostatnio dzwonienie w okolicach 2500-2800 obrmin. Kupiłem czujnik Halla - położenia wału korbowego. Zlokalizowałem czujnik w bloku silnika. Teraz tylko klucz hex 4.0 i wymiana.
AKTUALNY OPIS USTERKI STR 6 Witam serdecznie już tydzień męczę się z problemem w borze 85kw tydzień temu zostało zmienione sprzęgło czyli była wyciągana skrzynia biegów a także zostały wymienione wszystkie filtry i olej oraz gumki pompowtrysków cały komplet. Po odebraniu od mechanika na następny dzień rano krecę rozrusznikiem i nie pali drugi raz krecę pali od strzała ogólnie
A czujnik położenia wału sprawdzony Widziałem czujnik z kablami nadgryzionymi przez mysz w AWxie albo ajmie nie pamiętam raz chodził raz nie wpadnięcie w dziurę lub kałużę gasiło silnik.
Witam zakupiłem niedawno VW
bora 20 Benzyna(LPG) Automat. Miałem problem ze spalaniem więc szukaliśmy ze znajomym mechanikiem przyczyny okazało się że mam rozwalone mapy Zrobiliśmy kalibrację i na nowo wgraliśmy mapy wszystko chodziło super przez 2 tygi. Po Podłączeniu do VAG-A okazało się że znów się rozjechały mapy oraz że mam wypadanie zapłonu. Wymieniłem kable świece
czujnik
musisz zlikwidować to wypadanie zapłonu ale do dalszej pomocy koniecznie podaj pełny opis błędu może to naprowadzi na winnego np cewka czujnik położenia wału itp . Bez naprawy tego nie będą się trzymać ustawienia LPG a na razie nic nie dowodzi że sama instalacja LPG jest winna
Witam Jestem nowy na forum ponieważ od niedawna stałem się posiadaczem Bory 1.6 8V. Piszę ponieważ wczoraj pojawił się pewien problem i chciałem prosić o podpowiedź. Wracałem z urlopu do Wrocławia po 600km trasie - na trasie auto sprawowało się dobrze - w mieście przy zawracaniu zgasło. Miałem problem z odpaleniem - musiałem je popiłować trochę rozrusznikiem i po którejś próbie
Sprawdź vag-iem czy nie ma np błedu od czujnik G28 położenia wału. Czy na zimnym silniku jest ok
Witam proszę o pomoc bo nie wiem o co chodzi pol roku temu stalem sie szczesliwym posiadaczem swojego pierwszego VW Padlo na VW Borę 1.6 benzyna rocznik 1998 Od poczatku problem czy to ciepło upał czy wilgotno czy zima problem ten sam. Zdarza się 1-2 na tydzien iż przy próbie zapalenia autka autko nie odpala. Rozrusznik kręci i nie mogę odpalić silnika. W tej sytuacji zorientowałem się
Witam Mam problem z VW
bora wersja USA. Samochod stał 2 dni na parkingu normalnie bez zadnych problemów przyjechał na 3 dzien chciałem go odpalic i niestety. Autko kręci ale nie odpala. Ostawilismy go do mechanika paliwo dochodzi pompa pracuje prad dochodzi wtryski reagują ok cewka tez ok. Gdzie moze byc problem POMOCY Jest to VW Jetta z 2001 roku wersja USA silnik 2.0 Benzyna - automat
Podpinaj się pod Vaga. Podpowiem że ja miałem podobny problem ale w oplu tam winny był czujnik położenia wału korbowego. Uniemożliwiał on uruchomienie silnika.
SZANOWNI KOLEDZY I KOLEŻANKI . Macie problemy z odpaleniem Golfika- pytajcie tutaj i podpowiadajcie ty innym o waszych przypadkach. Nie ma sensu powielać tych samych tematów. Łatwo będzie też znaleźć wyczerpującą odpowiedź poprzez opcję SZUKAJ. Mam nadzieję że inicjatywa kolegi Grzesiekk1982 w moim temacie się powiedzie. Piszcie a oczywiście trafne porady które pomogły użytkownikom
Witam Pacjent to bora 1.9 TDI PD AJM 115 KM problem polega na tym że pali jak chce czy zimny czy ciepły lub też po nocy czy godzinnym postoju albo jak zgaszę i od razu odpalam. jak kręcę i od razu nie zapali to i długie kręcenie nic nie daje jak cofnę kluczyk i spróbuję jeszcze raz to za 2 czasami za 3 razem zapali od strzała. czasami jest tak że zapali za pierwszym razem. Wcześniej pojawiał