części samochodowe nanodatex

volkswagen bora bezpiecznik

Samochody związane z zapytaniem volkswagen bora bezpiecznik

Pytania i odpowiedzi: volkswagen bora bezpiecznik

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Bezpiecznik od climatronic

Witam Gdzie znajduje się bezpiecznik (i czy w ogóle jest) od kompresora klimatyzacji climatronic Szukałem po lewej stronie w desce rozdzielczej bezpiecznika z symbolem śnieżynki ale takiego tam nie ma Jest tylko bezp. od dmuchawy i kilka bezp. z symbolem książki i literki i. Nie załącza się kompresor więc może to bezpiecznik wysiadł. W innym poście jest więcej szczegółów. Pozdrawiam.

bezpiecznik nr 25 dmuchawa recyrkulacja powietrza kilmatyzacja Tak mówi mądra książka

Dzia mam rozumieć że oddzielnego bezpiecznika od klimy konkretnie nie ma i że bezp. nr 25 odpowiada za wszystko

Trudno mi pwiedzieć ale takie coś tylko znalazłem. Jak czytam opis innych bezpieczników to nie da się tego podciągnąć pod cokolwiek zbliżonego tematym do układu wentylacji czy klimatyzacji. bezpiecznik 16 ma w opisie pompa wodna sprzęgło magnetyczne Ale nie wiem o jakie sprzegło chodzi.

WItam - czy przypadkiem niemasz przy akumulatorze ( przy klemie ) małej puszeczki z 3-ma bezpiecznikami jeden z nich jest od klimy.

VOLKSWAGEN BORA Vw Bora Brak świateł mijania. Żarówki ok Bezpieczniki ok

Pytanie jak w temacie. Nagła awaria. Auto z 2001 roki 19 tdi. Światła postojowe są drogowe są. A brak świateł miajania.

ja bym zaczal od sprawdzenia w kostce pradu(czy dochodzi prad po wlaczeniu swiateł). Srednio sie znam na elektryce ale to by mi przyblizyło czy prad ginie juz przy lampach czy szukac przy wlaczniku lub przekazniku).

włącznik swiatel

a dokłądniej styki we włączniku

Obwody świateł drogowych i mijania rozdzielają się od przełącznika zmiany świateł przy kierownicy. Skoro masz drogowe (na stałe a nie błysk) i brak jest mijania poszukiwania zacznij o właśnie tego miejsca. Styk oznaczony 56 to wejście a 56a i 56b to wyjścia na bezpieczniki i żarówki. Nie pamiętam ale raczej przekaźników tam nie ma po drodze. A tak przy okazji to nie było kombinacji z mocniejszymi żarówkami

VOLKSWAGEN BORA VW Bora 1999r. 1.9 tdi AGR ogrzewanie tylnej szyby

Witam. Jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość. Mam problem dotyczący ogrzewania tylnej szyby w vw bora 1999r. agr. kupiłem auto i stwierdziłem że nie działa ogrzewanie tylnej szyby. Sprawdziłem bezpiecznik i okazało się że jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik i włączyłem ogrzewanie. Byłem happy bo włącznik zaświecił się na żółto i szyba zaczęła grzać. W pewnym

jaka kostka Jaki wsadziłeś bezpiecznik Upewnij się że bezpiecznik mocno siedzi w swoim gnieździe...

sorry nie kostka tylko gniazdo bezpiecznika i teraz tam już żadnego bezpiecznika nie włożę bo jest stopione a bezpiecznik był włożony taki jaki ma być

czyli bezpiecznik miał słaby styk...przez taki słaby styk powstaje wysoka temperatura która objawia się właśnie stopionym bezpiecznikiem Gdyby problem był gdzie indziej to bezpiecznik by się spalił a nie stopił...chyba że dałbyś za duży bezpiecznik dlatego dopytałem - dałeś taki jak ma być to przyczyną jest słaby styk tego bezpiecznika blaszki w gnieździe

czyli muszę kable od tego bezpiecznika poprowadzić gdzie indziej i założyć gniazdo z bezpiecznikiem i ma hulać bo w stare miejsce już nic nie włożę bo jest stopione na razie dzięki jak to zrobię to się odezwę

VOLKSWAGEN BORA Problem z elektryką VW Bora

Jest to mój pierwszy post dlatego na początku chciałbym się przywitać. Trafiłem tutaj za sprawą mojego nowego nabytku. Od soboty jestem właścicielem VW bora 1.6 16v z 2001r. Mam nadzieje że szczęśliwym właścicielem chociaż już teraz mam problemy z elektryką. Przeglądałem forum trochę nawet znalazłem ale wszystko. Z autem mam następujące problemy 1. Nie świeci lampka w schowku

VOLKSWAGEN BORA VW Bora 1.6 AKL - nie odpala

Witam od zeszłego tygodnia walczę z moją bora. Problem jest taki ze nie pali. Dane bora 1.6 Akl LPG stag 4 1998 rok Użytkownikiem auta jestem od marca od tego czasu autko działało bez zarzutów jedynie były problemy z falowaniem obrotów na wolnych obrotach. Pewnego razu wsiadam w auto kręcę i nic. Rozrusznik kręci i nie odpala. Paliwo ponad pól zbiornika gaz full. Nawet przy probie

VOLKSWAGEN BORA VW Bora 2.3 98r Problem z esp

Witam wszystkich problem dotyczy VW bora 2.3 V5 150KM 98r poczytałem trochę forum ale podobnego problemu niestety nie znalazłem... Otóż na początku pojawił się problem z systemem ABS. Kontrolka ABS oraz ESP zapalała się po uzyskaniu 20 kmh. Po przeczytaniu forum VW uzyskałem lekarstwo na bolączkę okazało się że bezpieczniki na akumulatorze nie stykały dobrze. Po przeczyszczeniu problem

VOLKSWAGEN BORA Problem VW Bora 2004

Witam Mam problem dzis rano auto przestalo dzialac. Wsiadlem przekrecilem kluczyk (wszystkie kontrolki sie zapalily ) sprobowalem odpalic silnik zakrecil przez okolo sekunde i tyle padlo wszystko. Auto wyglada na martwe nie ma wogole zasilania zadne kontrolki sie nie pala. Sprawdzilem akumulator - jest w porzadku (odpalilismy auto kumpla na nim) przeciscilem klemy. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki.

VOLKSWAGEN BORA CLIMATRONIC I KLIMATYZACJA - BORA czy ktoś mi pomoże

witam jestem szczęśliwym posiadaczem VW bora mam go od trzech lat i nie miałem z nim większych problemów aż do dzisiaj. Jak to po sezonie zimowym gdy się zrobiło ciepło postanowiłem włączyć klimatyzację z którą nigdy przed tem nie miałem problemów. okazało się że nie chodzi. pomyślałem że płyn uciekł i podjechałem do napełnienia i sprawdzenia szczelności. Niestety wszystko

VOLKSWAGEN BORA [BORA] Światła do jazdy dziennej i przeciwmgielne

Witam. U siebie w Borze nie posiadam świateł przeciwmgielnych. W związku z ostatnimi tragicznymi warunkami w jakich musiałem jechać ( a często jeżdżę w godzinach gdzie jest mgła) to zastanawiam się nad montażem u siebie świateł przeciwmgielnych z przodu. Dodatkowo przy tym zabiegu chciałbym od razu zamontować u siebie światła do jazdy dziennej. W związku z tym mam pytanie - czy można

Witam serdecznie nie chce zakładać nowego wątku. Przy przeglądzie samochodu zauważyłem brak światła przeciwmgielnego tylnego ( bora kombi) żarówka jest dobra przy włączaniu przełącznikiem kontrolka w desce rozdzielczej mi się świeci bezpiecznik nr 36 OK. Nie wiem co może być przyczyną a więc potrzebna mi będzie instalacja elektryczna tego fragmentu prosiłbym o jej przesłanie lub link. Z góry dziękuję.

VOLKSWAGEN BORA Bora Central wariuje. Bagażnik sam się otwiera.

Witam Mam taki problem z moją Borą. Wymieniałem żarówkę w bagażniku na Led. Lampka świeci ok. Jednakże otwierając jakiekolwiek drzwi zamek bagażnika odskakuje. Bez lampki to samo. Ze zwykłą żarówką to samo tylko ze żarówka nie świeci. W środku wszystkie też nie świecą. Gdy otworzy się drzwi a bagażnik się otworzy żarówka sygnalizująca że samochód został zamknięty miga

VOLKSWAGEN BORA Problem z ESP - VW Bora 2.3 V5 99

Jest to mój pierwszy post na tym forum więc chciałbym wszystkich forumowiczów serdecznie powitać Okazji do napisania jeszcze nie było ale czas najwyższy Ogólnie jak w temacie sporawy problem z ESP jeżdżę Borą w kombi z 1999roku silnik 2.3 V5 AGZ od jakiegoś miesiąca powiedzmy święcą mi się na przemian kontrolki ABS I ESP czasem przy odpalaniu ABS I ESP czasem samo ESP a czasem

VOLKSWAGEN BORA VW Bora TDI problem z klimatyzacja

Witam wszystkich. Jestem nowym na tym forum a takze od nie dawna posiadaczem VW bory TDi z 2001r i mam pewnien problem z klimatyzacja(manualna). A wiec do rzeczy po kupnie auta klima dzialala bez problemow i pewnego dnia poprostu przestala. Pojechalem wiec na serwis i nabilem. Na wydrukach z maszyny wykazalo ze nie ma zadnych przeciekow itp ale klima dalej nie dziala. Po nacisnieciu przycisku AC wiatraki

Witam Jestem posiadaczem pojazdu VW bora 19 TDI rocznik 2001. Od jakiegoś czasu mam problem z klimatyzacją. Otóż zamiast chłodzić grzeje. Pojechałem do mechanika i po podłączeniu do komputera okazało się że do wymiany są czujniki promieniowania przeciwsłonecznego oraz temperatury parownika. Dodał że wymiana tego drugiego jest skomplikowana i będzie wymagała rozebrania deski rozdzielczej.

VOLKSWAGEN BORA Brak świateł mijania Bora

Witam. U znajomego w VW bora z 2000 r pojawił się problem ze światłami mijania. Chodzi o to że światła raz są a raz ich nie ma. bezpieczniki są a na włóknach żarówki nie pojawia się napięcie dla świateł krótkich (dla długich jest). Obstawiam przełącznik zespolony do wymiany. I tu pytanie czy ma ktoś rozpiskę pinoutu przełącznika zespolonego ewentualnie również wyłącznika

VOLKSWAGEN BORA VW BORA 2 nie działa rygiel oraz el. lusterko.

Witam wszystkich forumowiczów Mam dziwny przypadek z moim boratem . Otóż po 1 nie działa mi rygiel od drzwi kierowcy przy zamykaniu otwieraniu z pilota ( ręcznie kluczykiem wszystko OK ) oraz nie mogę ustawić lewego lusterka też elektrycznie ( prawe OK ) . Bardziej dziwne jest to że podstawiłem inne wkładki z ryglem ( 3 sztuki ) i żadna nie działała podpiełem inna wiązkę też nic

VOLKSWAGEN BORA Bora nie palinie świeci kontrolka od grzania świec

Witam posiadam VW bora 19 TDI (AJM) 115km 2000r Od wczoraj mam problem z odpaleniem silnika - nie da się zauważyłem że nie zaświeca mi się przed zapłonem kontrolka od podgrzewania świec wcześniej się zaświecała na jakieś 2-3 sekundy wyczytałem gdzieś że to wina przekaźnika 109 Mam teraz kilka pytań Tutaj jest zdjęcie mojej deski z przekaźnikami httpimageshack.usphotomy-images337zdjcie0867.jpg

Witam Panowie problem rozwiązany przyjechał gość z komputerem i jak pisaliście nie udało się połączyć więc zaczął szukać ... Okazało się że w skrzynce bezpieczników które są przy kierownicy jest tam taki jeden bezpiecznik 30A (idą do niego takie grubsze przewody) na którym nie było napięcia a tym samym nie działał ECU Mam teraz do Was pytanie czy bezpośrednio z akumulatora

damcio151 słuchaj byłem teraz w aucie i tak od przekaźnika 109 nóżki 87 wychodzi niebieski kabel który idzie do bezpiecznika 30A ten kabel jest na 100% dobry sprawdzałem żaróweczką i baterią drugi kabel wychodzący z bezpiecznika 30A jest koloru czerwonego z małym fioletowym paskiem jak sprawdzałem ów żaróweczką (jedna strona przy bezpieczniku 30A koło kierownicy a druga na 4 od lewej

i ten właśnie kabelek idzie od bezpiecznika do pinów 1 i 2 wtyczki ECU czerwony kabel idzie z bezpiecznika na aku do nóżki 30 przekaźnika 109 od nóżki 87 przekaźnika 109 idzie kabel niebieski do bezpiecznika 30A ... z drugiej strony tego bezpiecznika jest przewód czerwonofioletowy który opisałeś nie j.w czerwony idzie do przekaźnika a on dopiero załącza go na bezpiecznik 30A dokładnie

niezłe jaja dziwne wszystko jest wg. schematu zrobiłeś to samo tylko nie pomijając przekaźnika komunikat o hamulcach mówisz ... sprawdź bezpiecznik przewód czerwony idzie mostkiem na przełącznik pedału hamulca przez bezpiecznik ale czemu to nie działa jak powinno masz vaga swojego ten przekaźnik masz sprawny rozumiem 30 to potencjał k46 to przekaźnik 109 mostek który widać leci

VOLKSWAGEN BORA problem z poborem pradu vw bora tdi

Na poczatek witam wszystkich jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc moje auto to vw bora 1.9tdi 66kw od pewnego czasu rozladowuje sie akumulator a mianowicie po nocy napiecie spada na akum. do 12.4 akumulator juz wymienilem swiece zarowe wraz przekaznikiem sa ok pomiar poboru produ wskazuje na 0.3a co jest zdecydowanie za duzo wyczytalem na necie ze norma to okolo 0.05a. prosze o pomoc

maniu.bora Nie ma lekko. Trzeba sprawdzić wszystko. Wyciągaj po jednym bezpieczniku i parz na miernik.

VOLKSWAGEN BORA BORA Tempomat TDI tanio i dogłębnie

Podnoszę jeszcze raz temat tempomatu uważam że nie jest wyczerpany z lektury internetu nie mogę wywnioskować co i jak wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi. Prace wykonam osobiście na swoim Borewiczu więc deklaruję się dokumentować. Na początek wybór opcji a są dwie 1) Manetka z allegro koszt ok 100 zeta i ciągnięcie (lub nie patrz pytania) lub nie kabli do podszybie silnika 2) jeden

VOLKSWAGEN BORA podłaczenie dodatkowego gniazda zapalniczki w bagazniku(bora

Witam ostatnio zakupilem na allegro dodatkowe gniazdo zapalniczki gniazdo ma dwa kabelki jeden pod 12v drugi to masa chce to gniazdo zamontowac sobie w bagazniku poniewaz chce podlaczyc lodoweczke powiedzcie mi gdzie najblizej moge je podlaczyc czy moge je podpiac np do jakiegos kabelka od tylnych lamp moze to glupie pytanie ale naprawde kompletnie nie znam sie na elektryce i prosze was o pomoc

Dobrze by było jakbyś jednak nie szedł na łatwiznę i zrobił to sobie porządnie Masę weź z karoserii a 12V pociągnij od aku bądź skrzynki z bezpiecznikami jak Ci tam wygodnie. Dołóż bezpiecznik np w takiej oprawce i będzie jak należy.

Wygląda na to że się nei dowiemy. Ja jako że nie mam nawet w skrzynce bezpieczników tego od Gniazdką przyczepy - numer 35 jestem chyba zmuszony puścić nowy kabel od akumulatora. Troche mi się to nie podoba bo w razie jakiegoś zwarcia itp akumulator na wyłączonej stacyjce niestety padnie. Tak czy inaczej tak będę musiał zrobić i umieścić na tych kablach bezpiecznik 30A tak jak oryginalnie

Yoo u mnie też mam takie coś ale jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy żeby to rozwinąć i zobaczyć...także rozwiń taśmę i zobacz kolory kabli...jeżeli faktycznie będą takie jak przy wtyczce do zapalniczki to możesz pociągnąć je do bagaja. Tylko pamiętaj że zapalara z przodu zabezpieczonea jest słabszym bezpiecznikiem i idą do niej cieńsze kable niż na tył...także żeby nie

VOLKSWAGEN BORA bora 1.9TDI 85kw raz pali raz nie

AKTUALNY OPIS USTERKI STR 6 Witam serdecznie już tydzień męczę się z problemem w borze 85kw tydzień temu zostało zmienione sprzęgło czyli była wyciągana skrzynia biegów a także zostały wymienione wszystkie filtry i olej oraz gumki pompowtrysków cały komplet. Po odebraniu od mechanika na następny dzień rano krecę rozrusznikiem i nie pali drugi raz krecę pali od strzała ogólnie

schemat bezpiecznikow masz na klapce od bezpiecznikow. Schemat przekaznikow google. Moze komputer odcina mase Jak chcesz odpalic... Nie nie mozliwe bo kreci rozrusznikiem. Cholera moim zdaniem to na 100 % banal. We wroclawiu nie ma zadnego super mechanika Olej jaki lales Filtr paliwa dobry pompki sprawne. Z tego co teraz sie rozpisales to AUTO NIE ODPALALO W PONIEDZ. CZYLI PRZED WIZYTA U MECHANIKA

VOLKSWAGEN Bezpiecznik świec żarowych - gdzie to jest

Witam Gdzie znajde ten bezpiecznik w MK4 Nie grzeją mi wogole świece a wszystkie sa sprawne wykręcałem je i sprawdzałem - wszystkie grzeja na akumulatorze i sa OK. Z resztą wkręcałem też nowe i bylo to samo. Przekaźnik też wydaje się OK. Nie mogę tylko znaleźć tego nieszczęsnego bezpiecznika. Pomóźcie Panowie bo juz chyba cale forum przetrzepałem i nigdzie nie ma konkretnej informacji

Koledzy w linku podanym przez damcio151 podałem złą lokalizację bezpiecznika świec żarowych ale zrehabilituję się i podam że nie ma również co szukać tego bezpiecznika w listwie przekaźników pod deską rozdzielczą ten bezpiecznik znajduje się w skrzynce na akumulatorze są jednak pewne rozbieżności pomiędzy tym co podaje schemat z książki Dietera Korpa Sam naprawiam Golf 4bora

VOLKSWAGEN Rozładowuje akumulator nie działa centralny bezpiecznik 14

Witam. Auto to VW bora 2000 2.8 v6 mam taki problem po jakimś czasie np. jak auto stoi kilka dni nie ruszane w garażu mam rozładowany akumulator praktycznie do zera większośc czynności jest podtrzymana ale samochód nie odpalili mimo wszystko. Dziś sprawdziłem wszystko miernikiem i po odłączeniu bezpiecznika numer 14 napotkałem na ciekawy problem bezpiecznik 14 odpowiada za oświetlenie

VOLKSWAGEN BORA [Bora TDI] Pompa hudrauliczna ABS

Pisałem już o paleniu się kontrolki ABS w Borze TDI . Poradziliście abym podpiąć vaga. Wykazał błąd pompy i sterownika pompy (o ile pamiętam kod 77777 i jeszcze jakiś -szkoda że dokładniej nie spisałem) Co tam się może w pompie dziać czy zapowietrzone hamulce wpływają na zapalającą się kontrolkę.Od czasu wymiany płynu pedał hamulca po wciśnięciu do oporu gdzie powinien poczuć

może bezpiecznik padł od pompy i sie świeci radze sprawdzić na tablicy bezpieczników i na akumulatorze zanim uda sie pan do serwisu bo mogą wcisnąć jakąś bajke o padniętej a może być tylko kwestia bezpiecznika a w trakcie wymiany płynu mógł kotś niedopilnować ilości w zbiorniczku i zapowietrzył pompelecz to chyba nie ma wpływu na abs chodź moge sie mylić

VOLKSWAGEN BORA Vw Bora 19TDI-kontrolki

Witam Państwa mam taki problem a mianowicie słuchajcie świecą mi się kontrolki (ABS chyba ESP albo ASR oraz miga kontrolka od hamulca ręczengo) a przy tym sygnał. Wszystko było ok do czasu jak jakims cudem klema od akumulatora się poluzowała(nie wiedzialem o tym jak klemy nie poruszałem). Dodam ze wszedłem do samochodu odpaliłem go no i wyjechałem z garażuzeby samochod umyc. Jak kończyłem

bezpiecznikow od ABS jest kilka dwa sa na akumulatorze - ta blaszka i jeden zwykly. Ten w kabinie to bezpiecznik od sterownika ABS a nie od kontrolki choc po jego wyjeciu kontrolka zgasnie. Spawdz te bezpieczniki. Sprawdz ta skrzynke na akumulatorze bo ona lubi sie upalac w srodku. Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN BORA Bora - Problem z prędkościomierzem

Witam wszystkich Prędkościomierz przestał działać. Dzień wcześniej wyciągałem impulsator ze skrzyni przez pomyłkę z włącznikiem świateł cofania. Na drugi dzień przy wymianie żarówki od wstecznego spaliłem bezpiecznik. Między czasie auto nie było używane i teraz nie wiem co może być przyczyną. W jednym temacie znalazłem że to jeden bezpiecznik dla prędkościomierza i lamp

VOLKSWAGEN BORA Prawe drzwi w VW Bora nie działa elektryka

Witam Mam od niedawna VW bora i pojawił się problem. Centralny zamek zamyka wszystkie drzwi oprócz prawych przednich. W tych samych drzwiach nie działa też czerwona lampka drzwi i po otwarciu tych drzwi nie załacza oświetlenia wnętrza. Pozostałe drzwi dziają idealnie. PROSZĘ O POMOC Nowy

no wlasnie to jest dziwne bo nie powinno byc podlaczone do jednego bezpiecznika a moze juz wczesniej sie lampka nie palila jak sie otwieralo drzwi tylko nie zwrociles uwagina dzien dobry sprawdz bezpieczniki i upewnij sie ze kable sa ok

VOLKSWAGEN BORA [Bora]Padła elektronika wewnątrz. Potrzebuję szybkiej pomocy

Wiem że temat elektroniki wewnątrz auta się powtarza ale przeważnie coś działa coś nie. Mi padło wszystko tj. auto w ogóle noe widzi otwartych drzwi nie działają el szyby oświetlenie tylna klapa a najgorsze jest to że wszystko padło jak miałem otwartą szybę i nie mogę jej zamknąć. Pisałem w FAQ ale tam posty wymagają akceptacji moda... a ja potrzebuję chociaż się dowiedzieć

Sprawdź sobie najpierw bezpiecznik na akumulatorze pod pokrywką. Są tam bezpieczniki topikowe (zwykły drut przed każdym czerwonym kablem). Ty masz sprawdzić czy nie przepalił się ten o oznaczeniu FL2 httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek43d ... 33deb.html Tak to wygląda w realu (foto zapożyczone z tematu kolegi carish httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek6ce ... f30f8.html

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen bora bezpiecznik

  • Volkswagen BORA bezpieczników bezpiecznikI - GOŃCZYCE (25.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi